Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:22

Perkouw

Moderator General Chat
Ik heb ook een ''probleem'' met Battlefield 3, nu al 5 servers gehad met cheaters. Beleef amper nog lol aan het spel, het nut van punkbuster ontgaat mij ook een beetje gezien ik elke dag steeds meer cheaters tref.

Ik wou dat ik m'n geld terug kon vragen en het zou krijgen, dan kocht ik er wel iets anders van. :|

1 ding weet ik zeker, ik koop nooit meer een game.

[ Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 11-01-2012 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Perkouw schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 02:49:
Ik heb ook een ''probleem'' met Battlefield 3, nu al 5 servers gehad met cheaters. Beleef amper nog lol aan het spel, het nut van punkbuster ontgaat mij ook een beetje gezien ik elke dag steeds meer cheaters tref.

Ik wou dat ik m'n geld terug kon vragen en het zou krijgen, dan kocht ik er wel iets anders van. :|

1 ding weet ik zeker, ik koop nooit meer een game.
Heb zelf nog niet veel last gehad van cheaters. Heb er mss 3 gezien op 75 uur.

Erger mij dan ook persoonlijk meer over het feit dat je moet springen om over een stoprand te lopen :D
En dat soms springanimatie niet wil werken van de 1ste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ik had er in het begin ook niet zoveel last van, maar afgelopen nacht was het toch wel heel bizar. Laten we hopen dat als ik vanavond probeer te gamen dat ik hier even geen last van heb, verpest toch wel behoorlijk je multiplayer game experience om het maar even netjes te zeggen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaffffie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2021
Iemand een oplossing voor het blijven hangen van het, met een bijgeluid brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr??? en als enige mogelijkheid de reset knop van je pc in te drukken

anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Perkouw schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:31:
Ik had er in het begin ook niet zoveel last van, maar afgelopen nacht was het toch wel heel bizar. Laten we hopen dat als ik vanavond probeer te gamen dat ik hier even geen last van heb, verpest toch wel behoorlijk je multiplayer game experience om het maar even netjes te zeggen. :|
Je zou kunnen kijken naar servers waar de admins regelmatig aanwezig zijn. Ben nu een aantal servers tegen gekomen waar ook de admins aktief bezig zijn met het bannen van cheaters. Dat zijn vaak de servers waar je het minst last hebt van valsspelertjes. ;)
sjaffffie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:07:
Iemand een oplossing voor het blijven hangen van het, met een bijgeluid brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr??? en als enige mogelijkheid de reset knop van je pc in te drukken

anybody?
Zoiets? (doorspoelen naar 2:45) :
YouTube: Battfield 3 for PC lock up freeze crash fail

Ja, daar is een oplossing voor. Maar die mag je lekker zelf zoeken want dat is hier echt al 1000 keer voorbij gekomen. Niet lullig bedoelt maar dit probleem is zo'n beetje het meest voorkomende BF3 probleem en de oplossing is binnen 5 minuten google werk te vinden.

Hint: PB, realtek soundcard, monitoring tools. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
ChojinZ schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:33:
[...]

Je zou kunnen kijken naar servers waar de admins regelmatig aanwezig zijn. Ben nu een aantal servers tegen gekomen waar ook de admins aktief bezig zijn met het bannen van cheaters. Dat zijn vaak de servers waar je het minst last hebt van valsspelertjes. ;)

[...]

Zoiets? (doorspoelen naar 2:45) :
YouTube: Battfield 3 for PC lock up freeze crash fail

Ja, daar is een oplossing voor. Maar die mag je lekker zelf zoeken want dat is hier echt al 1000 keer voorbij gekomen. Niet lullig bedoelt maar dit probleem is zo'n beetje het meest voorkomende BF3 probleem en de oplossing is binnen 5 minuten google werk te vinden.

Hint: PB, realtek soundcard, monitoring tools. ;)
Heb het ook al een aantal maal gehad inderdaad dat er wel admins actief waren, maar deze kunnen helaas ook niet instant reageren. Als de cheater de server joined en spawend is het kwaad al geschied, dan is er gelijk zo'n voordeel voor het andere team omdat simpelweg iedereen instant dood is van het team waar de cheater niet actief in is. :(

Gelukkig gisteren wel wat leuke potjes kunnen spelen zonder cheaters. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:45
Ik heb een probleem als ik met m'n huisgenoot wil co-op'en het is gewoon onmogelijk om een party te maken in battlelog.

Het is trouwens alleen die gare plugin, we kunnen wel onafhankelijk van elkaar dezelfde server joinen en spelen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Game blijft bij mij nu eeuwig hangen op 'loading level'.

[ Voor 5% gewijzigd door Wolfos op 14-01-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds de laatste update van orgin vandaag , constant crashes met bf3.exe werkt niet meer.

het wordt steeds erger 8)7

eerst kon ik met crossfire disabled nog spelen, nu kan ik dat nog niet eens meer :F

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb de laatste tijd ineens last van stotters. Niet lage fps, dat is zoals normaal, maar als ik me bv. omdraai dan hangt ie 0.5 sec ofzo, of als ik beschoten wordt. Als ik net speel is het niet of nauwelijks aanwezig maar na een tijdje kan ik amper meer spelen. Bij elke movement die ik doe blijft het even haken. Niet te doen.

Ik merk ook dat het ram behoorlijk vol zit. Gebruikte 3800/4000. Dacht dat dit eerst een stuk lager was.

Dit alles gebeurd op zowel low als op ultra. Dus aan het GPU geheugen ligt het niet denk ik.

Is dit een bekend probleem en zijn hier oplossingen voor?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Weet je zeker dat Battlefield 3 ineens zoveel meer ram gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Battlefield is een 32-bits programma, dus zoveel ram kan het nooit gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:51

Eboman

Ondertitel

Wolfos schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:37:
Game blijft bij mij nu eeuwig hangen op 'loading level'.
zelfde hier iemand een idee, op de battlelog staat ook niet echt een oplossing.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:49
Iemand nog problemen met crossfire in Bf3?

Ik heb 2 6870's in draaien maar krijg lagere fps met dan zonder crossfire. Mijn cpu load is tijden het gamen 100 procent en mijn gpu's zitten beide rond de 50 a 60 procent. Wanneer ik crossfire disable zit mijn gpu tussen de 90 en de 100 procent.

Is dit probleem te wijten aan een cpu bottleneck? Heb namelijk alle mogelijke driver combinaties al geprobeerd en er is niets wat werkt. Heb hetzelfde probleem met Skyrim maar ik neem aan dat dit probleem ligt aan het feit dat de game maar 2 cores gebruikt. In benchmarkts en in andere games doet crossfire het wel goed.

Specs zijn,

Amd phenom x4 955
8 gig ram
2x 6870

Heb alles op high staan en msaa uit

Fps ligt met crossfire tussen de 30-60 en zonder komt hij niet onder de 40

resolutie 1920x1080

[ Voor 4% gewijzigd door Smeldor op 15-01-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliors40
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 23:29
Jep dit wijst op een cpu bottleneck.
Probeer hem wat te overklokken.

[ Voor 31% gewijzigd door Cliors40 op 17-01-2012 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 06:50

Majapro

Deventer

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:11:
[...]toen kreeg ik "can't connect to ea online". Dat ook weer gefixed door support
nu maak je mij nieuwsgierig naar deze 'fix' die support je heeft aangeboden

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostInNight
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 21:21
Majapro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 03:36:
[...]

nu maak je mij nieuwsgierig naar deze 'fix' die support je heeft aangeboden
Weet je wat de fix van de support vaak is? Disconnecten zonder reden, niet reageren of fixes de je al geprobeerd hebt wanneer ze vragen wat je al geprobeerd hebt.

Dit zijn hun adviezen:
- Temp data verwijderen
- Battelog herinstalleren
- Origin herinstalleren
- BF3 repareren
- Services uitschakelen (wat ik ten strengste afraad!! werkt toch niet in de meeste gevallen)
- Punkbuster herinstalleren/repareren/updaten

Mocht iemand hier problemen hebben met Battlefield 3, ik sta je graag te hulp. Ik heb al genoeg problemen gehad, en gelukkig heb ik die ook (bijna) niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van een erg lange laad tijd van de maps in BF3. Het gebeurd alleen als er een nieuwe map geladen wordt, als dezelfde map nog een keer wordt gespeeld zit ik in het spel voordat het potje begint. Maar als er een nieuwe map geladen moet worden ben ik zo lang bezig met laden dat wanneer ik in het spel zit de eerste punten al gecaptured zijn. Op internet zie ik veel mensen die beweren dat je een SSD nodig hebt, maar het lijkt me sterk dat de mensen die wel normale loading times hebben, allemaal een SSD hebben. Ik las ook dat veel mensen zeggen dat je 8gb ram nodig hebt, maar andere mensen zeggen weer dat dit niks uitmaakt. ATT ook al geprobeerd maar heeft niet geholpen.

Specs van mijn systeem:
CPU: AMD Phenom II X4 965
Videokaart: XFX HD6870 Dual Fan
Moederboord: Asus M5A78L/USB 3
RAM: 4GB DDR3
Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W

Alle drivers zijn up-to-date.
Moet ik echt een SSD of 8GB ram hebben om normale laad tijden te krijgen, of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:41:
Ik heb last van een erg lange laad tijd van de maps in BF3. Het gebeurd alleen als er een nieuwe map geladen wordt, als dezelfde map nog een keer wordt gespeeld zit ik in het spel voordat het potje begint. Maar als er een nieuwe map geladen moet worden ben ik zo lang bezig met laden dat wanneer ik in het spel zit de eerste punten al gecaptured zijn. Op internet zie ik veel mensen die beweren dat je een SSD nodig hebt, maar het lijkt me sterk dat de mensen die wel normale loading times hebben, allemaal een SSD hebben. Ik las ook dat veel mensen zeggen dat je 8gb ram nodig hebt, maar andere mensen zeggen weer dat dit niks uitmaakt. ATT ook al geprobeerd maar heeft niet geholpen.

Specs van mijn systeem:

Moet ik echt een SSD of 8GB ram hebben om normale laad tijden te krijgen, of is er een andere oplossing?
Hier zullen de meningen over verschillen die je hier gaat krijgen.Simpelweg voor mij geldt het persoonlijk dat een SSD 1 van de beste upgrades is die je kan doen qua snelheid.

Vooral bf3 b.v heeft heel veel baat bij een ssd en de laadtijd word letterlijk met de helft verkort,dat is in ieder geval bij mij zo.En ik ben altijd als 1 van de eersten in b.v een vliegtuig ect..

Voordeel is is niet alleen bf3 er qua performance op vooruit gaat maar het systeem reageert ook gewoon veel sneller.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
juh heb ik op 9 dec een melding gedaan bij ea over me veteran status.
omdat ik nieuwe naam heb en email adres deze over wou zetten krijg ik nu een mail terug:
wat een hulp :S

Beste gamer,

Bedankt voor contact op te nemen met EA Gaming support, met betrekking tot Battlefield 3.

Als u nog steeds problemen ondervindt, maakt u zich geen zorgen! U kunt een oplossing op de meest voorkomende problemen vinden op onze website.

Voor technische problemen, gaat u naar: http://help.ea.com/nl/tag/troubleshooting

Als u problemen ondervindt met uw account of elk ander probleem ga dan naar: http://help.ea.com/nl/tag/how-to

Als u feedback heeft doorgegeven of suggesties over onze producten, wees dan gerust dat we deze informatie zullen doorgeven aan het juiste design team! We zijn altijd blij met de feedback die we van onze gamers krijgen.

Als u nog andere problemen ondervindt, of u kunt niet de juiste oplossing vinden op onze support website, onthoud dan dat u altijd contact op kunt nemen met een game adviseur door een bezoek te brengen aan het helpcenter: http://help.ea.com/nl/tag/troubleshooting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:41:

Specs van mijn systeem:

Heb jeal eens een defragmentatie gedaan van je partitie waar bf3 op staat? Je kan nooit weten dat het helpt.

Ik heb geen ssd maar wel 2 samsung spinpoints f1 640GB in raid0 en ben altijd als een van de eersten in een potje, de start countdown staat dan ook meestal nog in de 20 seconden dus moet ik altijd nog wat wachten. Met een ssd zal het natuurlijk nog veel sneller zijn maar ik denk dat je al veel hulp zou hebben van gewoon een snellere hdd te kopen.

Kun je ons anders ook even vertellen welke harde schijf je nu in je systeem hebt?

En verder over dat 8GB verhaal. Ik weet dat bf3 een 32bit toepassing is dus niet veel nut heeft aan 8gb. Maar ik heb wel veel verandering gemerkt toen ik een upgrade deed van 4GB naar 8GB.
Toen ik gewoon nog 4GB in mijn systeem had dan had ik om de paar seconden even een vertraging in het spel en zag ik dat het lampje van de HDD heel actief bezig was. Daarom heb ik dus een upgrade gedaan naar 8GB en sindsdien draait het spel zonder enige vertraging op exact dezelfde settings als voorheen. Het kan dus duidelijk wel verschil maken ookal zeggen veel mensen van niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:10:
[...]

Heb jeal eens een defragmentatie gedaan van je partitie waar bf3 op staat? Je kan nooit weten dat het helpt.

Ik heb geen ssd maar wel 2 samsung spinpoints f1 640GB in raid0 en ben altijd als een van de eersten in een potje, de start countdown staat dan ook meestal nog in de 20 seconden dus moet ik altijd nog wat wachten. Met een ssd zal het natuurlijk nog veel sneller zijn maar ik denk dat je al veel hulp zou hebben van gewoon een snellere hdd te kopen.

Kun je ons anders ook even vertellen welke harde schijf je nu in je systeem hebt?

En verder over dat 8GB verhaal. Ik weet dat bf3 een 32bit toepassing is dus niet veel nut heeft aan 8gb. Maar ik heb wel veel verandering gemerkt toen ik een upgrade deed van 4GB naar 8GB.
Toen ik gewoon nog 4GB in mijn systeem had dan had ik om de paar seconden even een vertraging in het spel en zag ik dat het lampje van de HDD heel actief bezig was. Daarom heb ik dus een upgrade gedaan naar 8GB en sindsdien draait het spel zonder enige vertraging op exact dezelfde settings als voorheen. Het kan dus duidelijk wel verschil maken ookal zeggen veel mensen van niet. ;)
Mijn harde schijf is een Seagate Barracuda 7200.11, hij komt uit een Medion PC die ik ongeveer 5 jaar geleden had gekocht. Ik zal hem nu eens defragmenteren.

EDIT: schijf is gedefragmenteerd maar is geen verschil te merken. Zal ik dan echt een andere HDD of SSD moeten kopen om normale laad tijden te krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Sinds gisteren krijg ik weer opeens onder het spelen de volgende meldingen:

You were kicked from the server/you were disconeect, niet 1 keer maar in 10 potjes op 10 verschillende servers dus lijkt me dat er iets mis is maar ik weet niet wat.
Zeer frustrerend als je niet eens lekker door kan gamen.. soms is het er na 5min dan na 20 etc..
Niets is overclockt nu alles default en de laatste drivers etc..( ook al oudere drivers geprobeerd)
En die EA support is tot nu toe voor mij waardeloos gebleken..

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 19-01-2012 13:19 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conwa
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-09 00:24
Ik heb zo'n beetje dit volledige topic en google doorgezocht, maar ik krijg nergens een goed antwoord op mijn probleem.

Ik heb sinds kort een Asus maximus Gene-z(68) moederbord en 2500K. Ik gebruik hierbij nog mijn oude palit gtx260 tot ik genoeg centjes heb voor de gtx580.

Wanneer ik BF3 speel op auto setting (en eigenlijk op alle settings) en ik beweeg naar links en rechts tijdens lopen/rennen dan schudt oa. mijn minimap gigantisch. Als ik richt tijdens deze bewegingen krijg ik wel een scherp beeld. Ik heb allerlei settings al uit-en ingeschakeld en ook v-sync geprobeerd, maar dit maakt allemaal niks uit. Ik zie velen met een 2600K HT uitschakelen, maar dat heb ik natuurlijk niet.

Is er iemand met dezelfde symptomen en kan die mij vertellen of het wel of niet aan mijn kaart ligt?
Ik heb een stabiele OC van 4,3 GHz en draai gemiddeld 50fps (45-65).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:15:
Sinds gisteren krijg ik weer opeens onder het spelen de volgende meldingen:

You were kicked from the server/you were disconeect, niet 1 keer maar in 10 potjes op 10 verschillende servers dus lijkt me dat er iets mis is maar ik weet niet wat.
Zeer frustrerend als je niet eens lekker door kan gamen.. soms is het er na 5min dan na 20 etc..
Niets is overclockt nu alles default en de laatste drivers etc..( ook al oudere drivers geprobeerd)
En die EA support is tot nu toe voor mij waardeloos gebleken..
hier ook gehad,enigste optie was bf3 reinstallen en daarna de comp herstarten toen was het pas weg,ik werd om de 5 min eruit gegooid,heel vaag,na de reinstall kan ik weer gewoon uren lang spelen als ik wil.

En daarvoor nooit problemen gehad,het lliep altijd 100% stabiel,tot dat moment dat ik ineens bij alle server om de 5 min of langer gekickt werd

Geen flauw idee wat het nou was,in ieder geval niet iets hardware matigs,anders werkte het nu ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb sinds kort een andere pc met een gtx295.
oude pc kapot. mobo(am2)+ram€(ddr2)+gpu(275) zijn vervangen.

ze zijn vervangen door ddr3 1333 4gb en gtx295 ,cpu(x4 810) is t zelfde gebleven ,mobo doet er niet toe, of wel soms?

nu haalde ik met de gtx275 rond de 40-60 fps in low stand@1080P
maar met de gtx295 zit hier een stuk onder: van 20-40 fps.
t word nog gekker, als ik een gpu(295 kern) uitschakel,geen sli dus,heb ik iets meer performance dan met beidde gpu's ingeschakeld

driver was dacht ik de nieuwste beta, ik draai 64 bit.
ik ga vandaag verder klooien met de settings.

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 20-01-2012 01:37 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een klein probleem. Alles in bf3 gaat goed tot ik moet inzoomen, dan verdwijnd opeens de crossair en mijn ironsight. Ik kan wel zien dat ik ben ingezoomd en ik zie de map nog maar ik kan niet zien waar ik op aan het mikken ben. Dit is redelijk ambetant
Weten jullie hier een oplossing voor?

ik speel op een laptop (wegens gebrek aan desktop maar dit zou toch geen probleem mogen zijn)
Intel® Core™ i5 520M
DDR3 1066 MHz SDRAM 8gig
NVIDIA® GeForce® GT 415M with 1GB DDR3 VRAM
allee nieuwe drivers zijn ook geinstalleerd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:17

anybody?
Dit was voor mij een teken dat het aan de drivers van mijn videokaart ligt, in mijn geval exact hetzelfde bij AMD drivers. Updaten heeft voor mij het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pi83
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 10:06
(jarig!)

anybody?
BRrrr betekend hangen. Die kunnen drivers zijn. Maar als je je pc overclocked hebt moet je even kijken naar je geheugen.
MAar aangezien het battlefield is zeg ik delete je huidige drivers en instaleer nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:35:
[...]

hier ook gehad,enigste optie was bf3 reinstallen en daarna de comp herstarten toen was het pas weg,ik werd om de 5 min eruit gegooid,heel vaag,na de reinstall kan ik weer gewoon uren lang spelen als ik wil.

En daarvoor nooit problemen gehad,het lliep altijd 100% stabiel,tot dat moment dat ik ineens bij alle server om de 5 min of langer gekickt werd

Geen flauw idee wat het nou was,in ieder geval niet iets hardware matigs,anders werkte het nu ook niet.
Hmm daar zit ik eigenlijk niet op te wachten maar als het niet anders kan zal ik hem even opnieuw installen.
Toch vreemd dat ze dit niet onder controle hebben.. :(

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
edit:
hmm, problemen topic ipv algemene topic..

[ Voor 96% gewijzigd door PeterSelie op 20-01-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Laatst online: 07-02 01:45
conwa schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 23:47:
Ik heb zo'n beetje dit volledige topic en google doorgezocht, maar ik krijg nergens een goed antwoord op mijn probleem.

Ik heb sinds kort een Asus maximus Gene-z(68) moederbord en 2500K. Ik gebruik hierbij nog mijn oude palit gtx260 tot ik genoeg centjes heb voor de gtx580.

Wanneer ik BF3 speel op auto setting (en eigenlijk op alle settings) en ik beweeg naar links en rechts tijdens lopen/rennen dan schudt oa. mijn minimap gigantisch. Als ik richt tijdens deze bewegingen krijg ik wel een scherp beeld. Ik heb allerlei settings al uit-en ingeschakeld en ook v-sync geprobeerd, maar dit maakt allemaal niks uit. Ik zie velen met een 2600K HT uitschakelen, maar dat heb ik natuurlijk niet.

Is er iemand met dezelfde symptomen en kan die mij vertellen of het wel of niet aan mijn kaart ligt?
Ik heb een stabiele OC van 4,3 GHz en draai gemiddeld 50fps (45-65).

Alvast bedankt!
Ik heb precies hetzelfde! Het was bij mij eerst ook heel erg op een 8800GTS. Nu een tijdje al een GTX570, waar het wel minder is geworden, maar het is wel nog steeds duidelijk merkbaar. Het lijkt dan ook alsof het beeld wat trager beweegt, alsof je iets heel zwaars meesleept tijdens het strafen naar links/rechts :o

Het zal dan dus ook niet aan de kaart liggen lijkt me, aangezien jij een andere hebt en ik het op allebei mijn kaarten heb. Verder heb ik een i7-860 op een MSI P55-GD65.

Toen de oude kaart er in zat had ik HT ook uitgeschakeld, dat leek toen niet erg veel te helpen verder.

Omdat het nu met mijn nieuwe kaart minder aanwezig is, let ik er niet al teveel op. Hoewel ik wel zeker weet dat dit mij benadeeld in veel situaties, omdat het beeld gewoon veel minder natuurlijk overkomt en je toch enigszins je aim moet aanpassen.

Iets anders terzijde, ik heb ongeveer 10 jaar Unreal Tournament gespeeld. Ik heb in die tijd wel alle settings en tweaks toegepast die er maar te vinden zijn, maar toen ik vorig jaar voor het eerst naar 64bit Windows switchte was het voor mij totaal onspeelbaar. De phsyics lijken totaal anders en ik kan niet meer aimen zoals ik eerder deed. Er zijn genoeg spelers die dit ook op 64bit spelen, maar ik weet wel dat de hele game voor mij pas verandert was na het switchen naar 64bit. Waar die link verder ligt durf ik ook niet te zeggen, maar ik weet wel dat BF3 ook niet optimaal runt en dat het erg vervelend kan zijn.

Mogelijk geeft dat jou een hint in de goede richting, ik zou het echt niet meer weten. Mocht je ergens op komen, dan hoor ik het graag!

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

hoe zit het met de russian version bf3 en dan english lang pack, want ik wordt heel tijd gekickt opeens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Ik zit even stevig te balen. Krijg al een paar dagen de melding "You were disconnected from EA online (1)"
Heb van alles geprobeerd, andere browser, reïnstall game, origin, punkbuster, UPnP op router uitzetten...kom er niet uit.
Er heeft zelfs iemand van Dice/Origin meegekeken (interactive desktop, ben ik absoluut geen fan van maar wou het graag aan de praat hebben) met hoe en wat ik aan het doen was maar die kwam er ook niet uit.
Hij zij dat mijn account verder in orde was en hij voor de zekerheid een aantal waarden heeft gereset.
Maar niets helpt :(

Heb hier ook al gezocht maar kon niet direct iets vinden, anyone else een idee?
Ik heb een normale NL versie van BF3 van de wehkamp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 12-09 20:59
Ik baal echt ontzettend :( Ik heb Bf3 destijds gepreodered (lim. edition), bleek mijn mobo na 2 dagen stuk te zijn. Na 2 maanden (ja 2 maanden :( ) een nieuwe gekregen, was ik door omstandigheden mijn GPU 2 weken kwijt. Nu m weer terug, verse windows install, BF3 gister geinstalleerd, kreeg ik de melding dat mijn game setup corrupt zou zijn en of ik m even doodleuk opnieuw zou willen installeren... Vandaag dus gedaan (met admin rights ditkeer), wil het spel niet eens starten! Ik druk op het BF3 icoontje, krijg origin cloudopslag scherm en UAC scherm en daarna gebeurt er doodleuk niks. Via battlelog precies hetzelfde. Ik kan nergens een oplossing vinden, weet een van jullie iets?

Alvast bedankt ;)

EDIT: Ik heb ook IE9 geprobeerd, maakt niet uit. Installatie gerepareerd, werkt ook niet. Comp. modus Vista SP2 werkt ook niet. Met cloudopslag uitgeschakeld krijg ik i.p.v. dat scherm het origin schermpje ' BF3 starten...'

EDIT2: 'kaal' opstarten werkt ook niet. Heb al mijn extensies van chrome uitgeschakeld, alle 'onnodige' achtergrondprogrammas gesloten en mijn antivir schilden uitgezet, werkt allemaal ook niet! Nog steeds datzelfde probleem :( Ook heb ik een lijst met fixes doorgelopen en heb dus o.a. de realtek fix uitgeprobeerd, werkt ook niet.

[ Voor 27% gewijzigd door tobitronics op 22-01-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07
Ik heb ook een raar probleem:

Een game joinen, spelen en voltooien is geen enkel probleem, maar hij blijft hangen op het zwarte "loading" scherm zodra de ronde over is. Dit gebeurt na de awards, unlocks en scores aan het eind van de ronde.

Alt-tab, game afsluiten en opnieuw een server joinen is de enige oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Over mijn bovenstaande probleem; Andere windows installatie en het werkt ineens wel weer?!
Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen server meer joinen. In Battleblog kreeg ik al een melding dat ik gekicked ben door PB en ik had nog niet eens gespeeld. Als ik join wordt ik gewoon gekicked. Reinstal PB etc, het helpt geen reet.
Ben benieuwd of meer personen dit hebben hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
@tobitronics
UAC al eens uitgezet ? geen idee of het helpt, maar het verhelpt wel die irritante meldingen. ;)
Terrz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:54:

Een game joinen, spelen en voltooien is geen enkel probleem, maar hij blijft hangen op het zwarte "loading" scherm zodra de ronde over is. Dit gebeurt na de awards, unlocks en scores aan het eind van de ronde.

Meen dat dit probleem al bij hun bekend is en deze eerdaags verholpen moet zijn. Zie onder andere deze post. Klik
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:14:
Ik kan geen server meer joinen. In Battleblog kreeg ik al een melding dat ik gekicked ben door PB en ik had nog niet eens gespeeld. Als ik join wordt ik gewoon gekicked. Reinstal PB etc, het helpt geen reet.
Ben benieuwd of meer personen dit hebben hier.
Al naar de grote blauwe balk boven in je scherm gekeken op de battlelog pagina met hierop het volgende ?
NOTICE Game disconnected: you were kicked by Punkbuster errors are beeing looked into right now.

[ Voor 40% gewijzigd door Perkouw op 24-01-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Perkouw schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:45:
@tobitronics
UAC al eens uitgezet ? geen idee of het helpt, maar het verhelpt wel die irritante meldingen. ;)
Ik heb BF3 gister opnieuw geinstalleerd en origin + BF3.exe admin rights gegeven en het werkt als een tierelier, nog geen enkele keer er uit geschopt o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkouw schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:45:
@tobitronics

[...]

Meen dat dit probleem al bij hun bekend is en deze eerdaags verholpen moet zijn. Zie onder andere deze post. Klik

[...]

Al naar de grote blauwe balk boven in je scherm gekeken op de battlelog pagina met hierop het volgende ?
NOTICE Game disconnected: you were kicked by Punkbuster errors are beeing looked into right now.
[Repeat mode]. In Battleblog kreeg ik al een melding dat ik gekicked ben door PB[/Repeat mode]

En daar ben ik mee geholpen, bedankt Pa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:52:
[...]

[Repeat mode]. In Battleblog kreeg ik al een melding dat ik gekicked ben door PB\[/Repeat mode]

En daar ben ik mee geholpen, bedankt Pa!
Ik weet niet zo goed hoe ik dit bericht van je moet lezen ?

Enfin ongeacht of het nu echt geholpen heeft of niet mij was niet duidelijk of je nu een melding bedoelde zoals deze normaal optreed of dat je de melding bovenin op battlelog bedoelde. Het was goed/behulpzaam bedoeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 24-01-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkouw schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:09:
[...]

Ik weet niet zo goed hoe ik dit bericht van je moet lezen ?

Enfin ongeacht of het nu echt geholpen heeft of niet mij was niet duidelijk of je nu een melding bedoelde zoals deze normaal optreed of dat je de melding bovenin op battlelog bedoelde. Het was goed/behulpzaam bedoeld.
Het is al goed, ik snap dat je het goed bedoeld maar het komt voor mij alleen wat rot uit je strot omdat ik behoorlijk baal van dat hele PB gedoe. En dat PB helpt tegen cheaters is langzamerhand super ongeloofwaardig. Ik heb er al héél wat voorbij zien komen, cheaters. Afijn we wachten wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

kort vraagje als je xfx hd 6970 hebt (niet overgeclockt) en bf3 ultra alles zet 60hz 1920x1080 en 40-50 fps krijgt is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
ionn schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:43:
kort vraagje als je xfx hd 6970 hebt (niet overgeclockt) en bf3 ultra alles zet 60hz 1920x1080 en 40-50 fps krijgt is dat goed?
Ik geloof het wel als ik zo even snel op google zoek. Klik1, Klik2.

[ Voor 38% gewijzigd door Perkouw op 24-01-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Perkouw schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:59:
[...]

Ik geloof het wel als ik zo even snel op google zoek. Klik1, Klik2.
Dankje XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

Terrz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:54:

ik heb dit probleem ook, het spel vloeiend zonder problemen spelen maar dan aan het eind... grrr meestal gebeurt het bij mij net voor of tijdens de melding "your team won/lost" Erg irritant aangezien het 9 vd 10 keer gebeurt...

windows7 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

ik geloof niet dat er eerder een game is geweest waar zoveel mensen problemen mee hebben, kijk dit topic eens uitdijen, dit mag EA zich wel eens aantrekken, -10 voor EA, dit is niet normaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Laatst online: 17-07 00:36
Voor de mensen die BF3 niet opgestart kunnen krijgen via Origin (of het icoontje),
is het misschien handig om het spel op te starten in Battlelog (daar inloggen, server uitzoeken en op join server drukken). Origin start dan automatisch op en battlefield komt dan daarna ook als het goed is.

Ik vind het persoonlijk raar dat er zoveel problemen zijn, ik heb het ook af en toe maar grotendeels kan ik normaal spelen. Ook een leuke tip, wanneer er "Loading Level" in Battlelog staat, kan je gewoon Origin en je browser afsluiten zodat alleen de client van BF3 overblijft :) scheeld weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Sindskort extreem lange laadtijden bij mapcycles.

Vond ergens een tip om in nvidia control panel de 3d instellingen op multi threaded te zetten maar dit mocht niet baten.

Wat zou dit nog meer kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg deze foutmelding bij elke server die wil joinen :
RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab

Het blijkt dat heel veel mensen dit krijgen weet iemand waar dit aan ligt?
Ze zijn bezig om het probleem op te lossen teminste dat word gezegd.

http://battlelog.battlefi...w/2832654624853001962/12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Als ik een MP match wil joinen en ik stel mijn filter in en druk op refresh krijg ik een bepaalde lijst te zien, maar als ik daarna weer op refresh druk krijg ik hele andere servers te zien! Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Laatst online: 17-07 00:36
tobitronics schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:54:
Als ik een MP match wil joinen en ik stel mijn filter in en druk op refresh krijg ik een bepaalde lijst te zien, maar als ik daarna weer op refresh druk krijg ik hele andere servers te zien! Is dit normaal?
Dit is normaal ja, er zijn zoveel servers dat de lijst eigenlijk te groot is (er worden dacht ik maximaal 100 servers weergeven). Ook is het zo wanneer je geen volle servers wilt zien (1 plek vrij) dat die plek later vol kan zitten en dat die server dus uit de lijst wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Ik heb maar weer eens een poging gewaagd ,na elke keer de melding BF3.exe is running in the background een nieuwe installatie gedaan geen programma's zoals msi afterburner ,logitech,etc in de achtergrond,firrewall even uitgezet want ik kreeg tegelijk de melding dat ik als beheerder moest zijn ingelogd(zucht)toen ik wilde installeren via origin.Afijn, ging goed totdat ik m'n pc wilde afsluiten na een potje te hebben gespeeld,dat moest dus echt met de stekker eruit 8)7
Ik wist meteen al dat m'n volgende potje die ik wilde spelen niet zou werken,wat ook zo was,er gebeurde gewoon niets als ik BF3 als admin opstarte.

Leuk is wel dat BF3 wel werkt op m'n 2e pc(is ook geen game pc maar goed daar werkt het wel)deze draait op vista 32 bits en daar staat werkelijk meer rotzooi op dan m'n game pc.onvoorstelbaar dat zonder enige goeie reden een pc spel niet werkt op een meer dan bijdetijdse pc(windows 7,64 bits)heb ik werkelijk de laatste 5 jaar niet meer meegemaakt,chapeau voor origin en EA dat ze zo,n bagger spel hebben uitgebracht die werkelijk fantastisch is en tegelijk waardeloos omdat ie niet op elke moderne pc werkt en wel voldoet aan hun specs,jullie hebben er weer een fan bij _/-\o_

zo, dat moest ik even kwijt na 5x installeren en 20x topics doorlezen. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Fern op 26-01-2012 23:03 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 08:35
Na een nieuwe videokaart (evga 560 ti 2gb) erin te hebben crasht het spel om de 2 minuten of sneller.
Dit is wat het zegt:

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4ece50fa
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 1.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4ece50fa
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00107e60
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Punkbuster geupdate
Laatste drivers van EVGA
BF3 voor zover duidelijk geupdate
QX9650 processor
8gb geheugen
Forums doorgelezen (misschien wat gemist?)

Anybody een oplossing? Alvast bedankt.

Grtz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instaleer het spel maar eens opnieuw bf3 heeft er een hekel aan als je drivers tussendoor wisselt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 08:35
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:03:
Instaleer het spel maar eens opnieuw bf3 heeft er een hekel aan als je drivers tussendoor wisselt
Ik heb deze vandaag voor het eerst geinstalleerd...of is daar al iets misgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 20:42
Meer mensen problemen met het opstarten? Heb ongeveer een maand niet gespeeld dus vond het wel weer eens tijd worden, Battlelog blijft alleen steeds hangen bij: "Loggin in..." andere servers, in/uitloggen en reboot helpen niet, firewall uitzetten helpt ook niet. Iemand enig idee?

EDIT:
Hij doet het weer :)

[ Voor 8% gewijzigd door SW Simplicity op 29-01-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Uiteindelijk over gestapt van BFBC2 naar BF3, ziet er tof uit en is nog heel erg wennen, maar goed.

Ik heb een probleem met de voertuig besturing, Mijn auto's boten ed, gaan van uit zichzelf achteruit en de WASD werken dus niet. Aangezien dit probleem niet aanwezig is als ik aan "het lopen" ben, is het geen kwestie van plakkende toetsen
Herkend iemand dit en zo ja, welke oplossing is er dan?

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Crazyclaws schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:39:
Uiteindelijk over gestapt van BFBC2 naar BF3, ziet er tof uit en is nog heel erg wennen, maar goed.

Ik heb een probleem met de voertuig besturing, Mijn auto's boten ed, gaan van uit zichzelf achteruit en de WASD werken dus niet. Aangezien dit probleem niet aanwezig is als ik aan "het lopen" ben, is het geen kwestie van plakkende toetsen
Herkend iemand dit en zo ja, welke oplossing is er dan?
Heb je soms een controller aangesloten? BF3 mapt automatisch de controllers. Zo kon ik mijn Xbox 360 controller aansluiten en meteen spelen met die hap :)
Het kan dus zijn dat de controller niet goed is gekalibreerd of dat er iets op ligt dat je axis draait.

[ Voor 7% gewijzigd door com2,1ghz op 29-01-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
Beste gamers,

Na lang zoeken en wat proberen toch terug op het vertrouwde tweakersnest gekomen. Net als vele andere in dit topic heb ik ook een probleem. Ik heb gezocht in dit forum maar die van mij heb ik nog niet gevonden.

Het zit alsvolgt:

Na maandenlang gewoon BF3 te kunnen spelen (MP) heb ik ineens sinds 2 weken problemen met uitval.
Tijdens het gamen krijg ik een zwart scherm. Ik hoor m'n fans in m'n kast doorlopen maar ik kan niet switchen naar windows of ctrl-alt-deleten. Hij reageert nergens op. M'n muis werkt ook niet meer. Zelfs als ik 10 seconden m'n powerknop inhoud gebeurt er niets. Ik moet echt achter op m'n behuizing een knop indrukken om hem uit te zetten. Als ik vervolgens weer m'n pc aanzet werkt alles gewoon weer.

In de eventviewer van Windows zie ik niets terug op het moment van crashen. Ook gezocht naar logs van BF3 zelf maar niets gevonden.

Heb een performancetest uitgevoerd met passmark op m'n grafische kaart. Vervolgens maar op alles maar er kwam niets geks uit.

Drivers zijn volledig up-to-date.

Hopelijk hebben jullie nog een idee:

M'n specs:

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506)
Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
System Model: GA-MA790XT-UD4P
BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
Processor: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8190MB RAM
Page File: 2333MB used, 9951MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode

--------------
Display Devices
---------------
Card name: ATI Radeon HD 4800 Series
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: ATI display adapter (0x9460)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9460&SUBSYS_E115174B&REV_00
Display Memory: 756 MB
Dedicated Memory: 1012 MB
Shared Memory: 3839 MB
Current Mode: 1920 x 1080 (32 bit) (60Hz)
Monitor Name: iiyama ProLite B2409HDS
Monitor Model: PL2409HD
Monitor Id: IVM560C
Native Mode: 1920 x 1080(p) (60.000Hz)
Output Type: DVI

Heel veel dank voor het meedenken.

Groet,

LenTheM@n

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
com2,1ghz schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:07:
[...]

Heb je soms een controller aangesloten? BF3 mapt automatisch de controllers. Zo kon ik mijn Xbox 360 controller aansluiten en meteen spelen met die hap :)
Het kan dus zijn dat de controller niet goed is gekalibreerd of dat er iets op ligt dat je axis draait.
Nee, ik speel niet met controler, gewoon toetsenbord en muis. Net nog ff ingame geprobeerd mijn keys anders te mappen, maar bracht geen oplossing. Als ik bv een auto stap, dan begint dat ding, zonder dat ik iets doe achteruit te rijden, druk ik de toets in om vooruit te gaan stopt hij wel, rijd niet naar voren en hoor ik een rare brom en schokt het beeld wat.

vreemde is dus dat ik met dezelde knoppen prima rond kan wandelen ingame en niet van die rare dingen heb

[ Voor 6% gewijzigd door Crazyclaws op 29-01-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
Crazyclaws schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Nee, ik speel niet met controler, gewoon toetsenbord en muis. Net nog ff ingame geprobeerd mijn keys anders te mappen, maar bracht geen oplossing. Als ik bv een auto stap, dan begint dat ding, zonder dat ik iets doe achteruit te rijden, druk ik de toets in om vooruit te gaan stopt hij wel, rijd niet naar voren en hoor ik een rare brom en schokt het beeld wat.

vreemde is dus dat ik met dezelde knoppen prima rond kan wandelen ingame en niet van die rare dingen heb
Je hebt verschillende instellingen voor 'on foot' en 'in vehicle'. Check je keybindings voor 'in vehicle', er is een apparaat/knop aan de 'rij achteruit' optie verbonden die continue signaal geeft.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Kassad schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Je hebt verschillende instellingen voor 'on foot' en 'in vehicle'. Check je keybindings voor 'in vehicle', er is een apparaat/knop aan de 'rij achteruit' optie verbonden die continue signaal geeft.
Stomme vraag misschien, want hoe kom ik daar vanaf dan? ik heb al andere toetsen gemapt en toen had ik het zelfde probleem. probleem ligt dus niet aan de fysieke "S" knop. en ja, dat verschil van on foot en in vehicle ken ik

edit: Na het spel opnieuw geinstalleerd te hebben, bleek het probleem daar niet te liggen. Maar wel aan mijn joystick, de joystick was ook gemapt aan de vehicle contols. Nadat ik "in vehicle" alle punten van de joystick verwijderd had, was ook het probleem verdwenen.

[ Voor 38% gewijzigd door Crazyclaws op 29-01-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Dit is een fijne.....
Game disconnected: something went wrong.
Komt me mijn keel uit, voor de gein eens googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Niemand een antwoord op mijn probleem? ;w

[ Voor 6% gewijzigd door lentheman1 op 30-01-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
lentheman1 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:50:
Houd je temperaturen eens in de gaten.
Ik gebruik daarvoor MSI Afterburner OSD en HWiNFO64 die ook in Afterburner's OSD temps kan tonen.

Welk merk en type PSU heb je?

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 30-01-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klin meerd als een voeding die het heeft gehad.Ik het eens proberen met een andere,indien je die tot je beschikking hebt.
Welke voeding heb je erin zitten.heoveel watt en welk .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:41
Na een update van de amd video drivers krijg ik een punkbuster melding dat ik voor 2 minuten van de server wordt gegooid??

Meer mensen hier last van of misschien een oplossing. Alvast bedankt.

Ik lees hierboven over een herinstallatie maar da's toch een beetje van de zotte als dit elke keer moet als je je video drivers update!?

ps: Het youtube filmpje over de update van punkbuster heb ik al uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 00:02
Hallo mensen, is hier iemand die gebruik maakt van Mozilla Firefox??

Ik gebruikte eerst meestal IE 9 en daar heb ik ingesteld dat als ik BF3 opstart vanuit Origin dat ik dan automatisch inlog op Battlelog.
Nu is het zo dat IE bij mij vaak vast loop als ik meerdere tabbladen open heb staan, vandaar dat ik Firefox gedownload heb.
Echter, als ik via Origin BF3 start met Firefox als standaard browers kom ik op het inlog scherm.
Niet zo'n ramp zou je denken maar als ik mn gegevens intype kan ik alsnog niet inloggen, de pagina wordt gewoon gerefreshed.
Ik heb dit volgens mij al eens eerder gehad maar dan in IE, maar ik weet niet meer hoe ik dit heb opgelost.
Iemand suggesties??

~edit: FIXED
Ik heb de oplossing voor mn probleem gevonden.
Na iets van 20 keer via battlelog proberen in te loggen kwam ik op het idee om eens bij de browserinstellingen van Firefox te kijken.
Het bleek dus dat Cookies van 3rd party uitgevers niet aangevinkt stond waardoor die geblokkeerd werden, dit was dus de reden dat het automatisch en manually inloggen niet werkte.
|:(
Naja volgende keer wat beter nadenken voordat ik hier wat post.,,

[ Voor 24% gewijzigd door AdmiralSnipe op 30-01-2012 20:58 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Joshuatree schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:31:
Na een update van de amd video drivers krijg ik een punkbuster melding dat ik voor 2 minuten van de server wordt gegooid??

Meer mensen hier last van of misschien een oplossing. Alvast bedankt.

Ik lees hierboven over een herinstallatie maar da's toch een beetje van de zotte als dit elke keer moet als je je video drivers update!?

ps: Het youtube filmpje over de update van punkbuster heb ik al uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen :-(
Ik heb na gisteren gewoon nergens last van te hebben gehad ook een probleem dat ik ( heb nu 4 servers geprobeerd) na +- 2 min opeens gekicked word, en de eerste keer staat r you were kicked, en er direct na punkbuster violation, ja dan vraag ik me af wat de violation exact is maar dat staat er niet bij lekker handig dus NOT.
Punkbuster geupdate, game geupdate maar geen oplossing.. wat ik niet begrijp is het volgende:

Wat is hier aan de hand
Bij wie ligt het? De game makers of punkbuster zelf?
Waarom werkte het gisteren zonder enig probleem en nu opeens dit gesodemieter.. hier betaal je toch niet voor.. echt bizar.. hopelijk dat anderen DE oplossing weten of in ieder geval weten waar het wellicht door kan komen.
En ik moet zeggen als pc gamer heb ik nog nimmer zo veel issue;'s bij 1 game mee gemaakt zeker als de game al een tijdje op de markt is zou dit niet zo meer moeten voorkomen.. ik sta er echt van te kijken :X
Ben bang dat het wellicht toch alles uninstallen en re installen word en daar zit ik dus niet op te wachten zucht.. :(

[ Voor 9% gewijzigd door pino85 op 30-01-2012 20:46 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Laatst online: 12-09 15:40
lentheman1 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:50:
Blijft ook je geluid hangen?

Dan heb je hetzelfde probleem als vele andere, waaronder mijzelf.
BF3 wilt nog wel eens in conflict raken met de Realtek drivers.

Probeer eens je onboard audio uit te schakelen in je bios en daarmee te spelen. Het is natuurlijk niet leuk om zonder audio te spelen alleen je kan hiermee wel testen of dit het probleem is.

Nu we het hier toch over hebben, weet iemand of er al een fix voor dit probleem is afgezien van een losse audiokaart aan te schaffen?

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
pino85 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:43:
[...]

Ik heb na gisteren gewoon nergens last van te hebben gehad ook een probleem dat ik ( heb nu 4 servers geprobeerd) na +- 2 min opeens gekicked word, en de eerste keer staat r you were kicked, en er direct na punkbuster violation, ja dan vraag ik me af wat de violation exact is maar dat staat er niet bij lekker handig dus NOT.
Punkbuster geupdate, game geupdate maar geen oplossing.. wat ik niet begrijp is het volgende:

Wat is hier aan de hand
Bij wie ligt het? De game makers of punkbuster zelf?
Waarom werkte het gisteren zonder enig probleem en nu opeens dit gesodemieter.. hier betaal je toch niet voor.. echt bizar.. hopelijk dat anderen DE oplossing weten of in ieder geval weten waar het wellicht door kan komen.
En ik moet zeggen als pc gamer heb ik nog nimmer zo veel issue;'s bij 1 game mee gemaakt zeker als de game al een tijdje op de markt is zou dit niet zo meer moeten voorkomen.. ik sta er echt van te kijken :X
Ik had hier een tijdje geleden ook last van.
Volgens mij heb ik ook gewoon Punkbuster geupdate en daarna mn PC gereboot, naar mijn weten was het daarna opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Hmm bedankt voor de tip, bootten heb ik nog niet gedaan zal dat even doen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
pino85 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:51:
Hmm bedankt voor de tip, bootten heb ik nog niet gedaan zal dat even doen.
Is al weer een tijd geleden dat ik dit probleem had dus ik weet het niet zeker meer, maar het is het proberen waard natuurlijk. :+
Laat me ff weten of het gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

AdmiralSnipe schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:54:
[...]

Is al weer een tijd geleden dat ik dit probleem had dus ik weet het niet zeker meer, maar het is het proberen waard natuurlijk. :+
Laat me ff weten of het gewerkt heeft.
Heb weer 10 min zonder fout kunnen spelen dus tot zo ver lijkt het geholpen te hebben!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
pino85 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:14:
[...]

Heb weer 10 min zonder fout kunnen spelen dus tot zo ver lijkt het geholpen te hebben!
Mooi zo! en als ie het nou blijft doen is het helemaal mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Flix20 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:47:
[...]

Blijft ook je geluid hangen?

Dan heb je hetzelfde probleem als vele andere, waaronder mijzelf.
BF3 wilt nog wel eens in conflict raken met de Realtek drivers.

Probeer eens je onboard audio uit te schakelen in je bios en daarmee te spelen. Het is natuurlijk niet leuk om zonder audio te spelen alleen je kan hiermee wel testen of dit het probleem is.

Nu we het hier toch over hebben, weet iemand of er al een fix voor dit probleem is afgezien van een losse audiokaart aan te schaffen?
Alles blijft hangen, maar ik kan ook niet via ctrl-alt-delete in m'n windows komen. Ik had dat wel gelezen over die RealTek drivers dus die had ik ook geüpdatet. Echter helaas geen succes.

Het vreemde is, dat ik dus al maanden zonder problemen heb gespeeld. Had jij dat ook? dat het ineens ontstond?

Hopelijk komt er gauw een fix voor.

Vind het heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Laatst online: 12-09 15:40
lentheman1 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Alles blijft hangen, maar ik kan ook niet via ctrl-alt-delete in m'n windows komen. Ik had dat wel gelezen over die RealTek drivers dus die had ik ook geüpdatet. Echter helaas geen succes.

Het vreemde is, dat ik dus al maanden zonder problemen heb gespeeld. Had jij dat ook? dat het ineens ontstond?

Hopelijk komt er gauw een fix voor.

Vind het heel irritant.
Ik heb eerst heel veel problemen gehad met de drivers van m'n GTX570 waardoor BF3.exe vastliep.
Toen ik dat opgelost had, heb ik direct die hard crash. Pc compleet vast en het geluid blijft ook hangen(blijft continu harde BRRRRR afspelen), ctrl+alt+del, Alt+f4 en zelfs de reset knop op m'n case werkte niet. Enige optie was stroom switch omgooien.

Heb het momenteel opgelost door de onboard uit et schakelen. 'Gelukkig' heb ik een monitor met speakers ingebouwd dus kan ik via de HDMI poort geluid afspelen alleen echt een top oplossing is het niet.
Ik ben nu aan het kijken naar een losse geluidskaart wat het probleem ook zal oplossen.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Flix20 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:59:
[...]

Ik heb eerst heel veel problemen gehad met de drivers van m'n GTX570 waardoor BF3.exe vastliep.
Toen ik dat opgelost had, heb ik direct die hard crash. Pc compleet vast en het geluid blijft ook hangen(blijft continu harde BRRRRR afspelen), ctrl+alt+del, Alt+f4 en zelfs de reset knop op m'n case werkte niet. Enige optie was stroom switch omgooien.

Heb het momenteel opgelost door de onboard uit et schakelen. 'Gelukkig' heb ik een monitor met speakers ingebouwd dus kan ik via de HDMI poort geluid afspelen alleen echt een top oplossing is het niet.
Ik ben nu aan het kijken naar een losse geluidskaart wat het probleem ook zal oplossen.
Thanks, ik heb geen speakers in m'n monitor, helaas.
Dit las ik op een ander forum:

Anyway, it was quite simple, with 2 gigabyte 560 ti OC, in sli, rather than flashing my BIOS I only increased my voltage from 987 to 1000 and I decreased my speed from 900 to 850. (The Bios update actually changes the voltage a bit and performance). I don't know if decreasing speed is absolutly necessary but its the only way to make it work for me. Since then, no crashes, no issues, no compromise. I can run it on whatever settings, no bugs and everything is perfect, multiplayer or campaign mode. Dunno if this will work with other cards but it works like a charm for gigabyte 560 ti OC. Good luck!

Deze kerel heeft z'n voltage van z'n gpu lager gezet. Zo heb ik er al meer gevonden. Misschien is dat een oplossing. In de tussentijd is het $@#%#$% voor EA. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Nog mensen die problemen hebben met de nieuwe catalyst 12.1? Ik heb nu al 2 maal een potje proberen spelen maar iedere keer liep hij vast omdat het beeldscherm stuurprogramma niet meer werkte... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Tja, ik gebruik de nieuwste versie van Catalyst ook maar ik krijg zwarte schermen door m'n realtek geluidskaart. Gisteren een half/45 min. kunnen spelen zonder problemen toen ik m'n geluid op disabled had gezet.
Vervolgens aangezet en 15 min later. BAM! zwart scherm, over en uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-08 14:02
You were disconnected from EA Online (1)

For fuck's sake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony K
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-03 19:33
Sinds vandaag reageert mijn toestenbord niet meer in battlefield geen enkle toets doet het beahvle CTRL+ALT+DEL en de windows toets, mijn mius kan ik wel bewegen maar ik kan er niet mee klikken.

Ik heb al wat gegoogeld maar dat leverde niks op
Weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Ik heb het volgende probleem en hoop dat het herkenbaar is bij anderen en eventueel een oplossing weten.

Als ik een potje speel. Is er niks aan de hand. Geen gestotter, freezes, soundloops of wat dan ook. Zodra het potje voorbij is en de server van map veranderd. Begint het BF3 te stotteren, van die willekeurige pauzes, sound loops, hoe langer dat 2e potje duurt hoe erger het wordt. Het voelt alsof er iets vol loopt in mijn systeem.
Heb al eens alle onnodige processen stop gezet maar gebeurd voor de rest niks. De enige oplossing die heb. Is spel afsluiten en opnieuw joinen. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Heb vandaag opeens dat BF3 bijna elke ronde gewoon crashed.
Moet op CTRL+ALT+DEL drukken om het spel af te sluiten.
Komt dan Battlefield 3 werkt niet meer te staan.
Meer die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
lentheman1 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:03:
Tja, ik gebruik de nieuwste versie van Catalyst ook maar ik krijg zwarte schermen door m'n realtek geluidskaart. Gisteren een half/45 min. kunnen spelen zonder problemen toen ik m'n geluid op disabled had gezet.
Vervolgens aangezet en 15 min later. BAM! zwart scherm, over en uit. :(
heb een hele oude driver van de realtek (versie R229) geïnstaleerd en kan nu zonder problemen paar uur spelen, het proberen waard

daarnaast heb ik de catalyst 11.9 voor mijn HD6650m

(edit:typo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 00:59

Misschien ligt het aan de username... Rockz en Roxsman 8)7

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-08 14:02
Haha ja, ik denk het ook Roxsman, maar wel vervelend. Heb altijd na patches problemen: de patch van 6 december veroorzaakte bij mij het oneindige "loading" scherm en na deze patch kan ik bijna geen enkele server meer joinen. Pas na 100x op reconnect te hebben geklikt kan ik nog eens een game mee spelen. Dat die reconnect knop er bij is gekomen oké, maar om die nou op zo'n manier te gebruiken, hmmm 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
RSD1982 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:50:
Ik heb het volgende probleem en hoop dat het herkenbaar is bij anderen en eventueel een oplossing weten.

Als ik een potje speel. Is er niks aan de hand. Geen gestotter, freezes, soundloops of wat dan ook. Zodra het potje voorbij is en de server van map veranderd. Begint het BF3 te stotteren, van die willekeurige pauzes, sound loops, hoe langer dat 2e potje duurt hoe erger het wordt. Het voelt alsof er iets vol loopt in mijn systeem.
Heb al eens alle onnodige processen stop gezet maar gebeurd voor de rest niks. De enige oplossing die heb. Is spel afsluiten en opnieuw joinen. Iemand een suggestie?
ik heb hier EXACT hetzelfde probleem, of het komt eerder als ik hogere details speel, na 5 x nog steeds geen antwoord...

@rsd, welke specs heb je?

als iemand dit oplost los je een probleem voor 2 mensen op :D

hier mn specs nog:
#ProductPrijsSubtotaal
1Hitachi Deskstar P7K500, 500GB PATA-133, 8MB, 7200rpm€ 0,-€ 0,-
1MSI P43 NEO-F€ 0,-€ 0,-
1DQVE1B16 2x 2gb @800----
1Intel Core 2 Quad Q8200 Tray€ 0,-€ 0,-
1OCZ ModXStream Pro 600W€ 63,10€ 63,10
1XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort Black Edition Dual Fan (HD-687A-ZDBC)€ 0,-€ 0,-
1windows 7 ultimate----
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 63,10

[ Voor 56% gewijzigd door megadoom op 03-02-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Sinds net (en dan bedoel ik ook echt net 5 minuten geleden) heb ik een heel raar probleem met origin icm bf3. Omdat om de een of andere vage reden ik alleen BF3 kan spelen als origin en bf3 als admin draaien moet ik elke keer na opstarten origin handmatig starten. Dit werkte tot het eind van de middag prima. Origin starten, battlelog server uitzoeken en spelen maar. Maar nu als ik op origin klik krijg ik eerst heel lang niks (in taakbeheer staat het proces er wel) vervolgens krijg ik het inlogscherm (mijn gegevens zijn onthouden) en na een paar sec verschijnt er een zwart kadertje omheen en zegt windows dat het programma niet reageert. Als ik op 'wachten' klik krijg ik na een hele tijd origin weer te zien. Maar als ik een server ga joinen krijg ik eerst UAC voor BF3.exe, en vervolgens blijft hij veel langer dan normaal op ' Joining server' staan om vervolgens nog een keer het origin loginscherm te krijgen, maar dit keer zonder wachtwoord ingevuld. De ' play' knop in Origin en de BF3.exe snelkoppeling werken ook niet. Repareren ook al geprobeerd, heeft ook geen zin. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb 2 dagen geleden mijn CCC naar 12.1 geupdate, daar had Bf3 ff moeite mee maar dat leek verder verdwenen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
@tobitronics, als je in dit topic kijkt: [PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7 zie je dat iedereen hetzelfde probleem heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
megadoom schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:54:
[...]

ik heb hier EXACT hetzelfde probleem, of het komt eerder als ik hogere details speel, na 5 x nog steeds geen antwoord...

@rsd, welke specs heb je?

als iemand dit oplost los je een probleem voor 2 mensen op :D

hier mn specs nog:
#ProductPrijsSubtotaal
1Hitachi Deskstar P7K500, 500GB PATA-133, 8MB, 7200rpm€ 0,-€ 0,-
1MSI P43 NEO-F€ 0,-€ 0,-
1DQVE1B16 2x 2gb @800----
1Intel Core 2 Quad Q8200 Tray€ 0,-€ 0,-
1OCZ ModXStream Pro 600W€ 63,10€ 63,10
1XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort Black Edition Dual Fan (HD-687A-ZDBC)€ 0,-€ 0,-
1windows 7 ultimate----
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 63,10
Nou ja hier komt het ik speel op een iMac
met de volgende specs

gebootcamped naar Windows 7 Ultimate
Intel core i5 2400 Quadcore 2.4Ghz
4 GB ddr3
AMD 6750 512 MB

"blij" om te horen dat ik niet de enige ben. Ik ben nu weer terug gegaan naar AMD drivers 11.11a
Hiermee ik ervaar het iets minder. Ik heb inmiddels ook 2x4GB besteld voor een prikkie via Ebay. Hopelijk over een weekje binnen, ik hoop daarna dat het beter gaat. Het is gewoon zo raar als 1 potje gewoon perfect werkt, 2e potje is ruk en wordt steeds slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
RSD, kun je me aub vertellen of die 4 extra gb helpt als je ze hebt. denk dat het waarschijnlijk daar ook aan ligt, maar voor mij is ddr2 heel duur. even duur als 2x zoveel geheugen ddr3
verder heb ik een hd6870, maar daar zou t niet aan moeten liggen, ook heb jij een sneller processor met hetzelfde probleem, dus moet het waarschijnlijk wel aan geheugen liggen. dm me plz als het werkt. kan nouwelijks op high spelen zonder die stotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
tobitronics schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:09:
Sinds net (en dan bedoel ik ook echt net 5 minuten geleden) heb ik een heel raar probleem met origin icm bf3. Omdat om de een of andere vage reden ik alleen BF3 kan spelen als origin en bf3 als admin draaien moet ik elke keer na opstarten origin handmatig starten. Dit werkte tot het eind van de middag prima. Origin starten, battlelog server uitzoeken en spelen maar. Maar nu als ik op origin klik krijg ik eerst heel lang niks (in taakbeheer staat het proces er wel) vervolgens krijg ik het inlogscherm (mijn gegevens zijn onthouden) en na een paar sec verschijnt er een zwart kadertje omheen en zegt windows dat het programma niet reageert. Als ik op 'wachten' klik krijg ik na een hele tijd origin weer te zien. Maar als ik een server ga joinen krijg ik eerst UAC voor BF3.exe, en vervolgens blijft hij veel langer dan normaal op ' Joining server' staan om vervolgens nog een keer het origin loginscherm te krijgen, maar dit keer zonder wachtwoord ingevuld. De ' play' knop in Origin en de BF3.exe snelkoppeling werken ook niet. Repareren ook al geprobeerd, heeft ook geen zin. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb 2 dagen geleden mijn CCC naar 12.1 geupdate, daar had Bf3 ff moeite mee maar dat leek verder verdwenen.

Alvast bedankt.
Wilde vanavond weer een een potje BF3 spelen, bijna zelfde verhaal.
Na lang wachten zie je de login van origin en daarna een application hang.
Na 10x opnieuw origin installeren en heel lang wachten ineens leven :) ziet deze mijn BF3 licentie niet meer :(
Ik een beetje rond zoeken op internet krijg ik ineens de melding dat er een update is voor mijn BF3 installatie 8)7
Is nu bezig met een check dus op hoop van zegen ....

[Edit: Doet het weer maar het nu idd net als bij tobitronics, starten van origin en joning server duurt nu super lang :( ]

[ Voor 3% gewijzigd door shaiwa887 op 03-02-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 09:05

faust2016

You yes have my shirt

Ik heb een raar probleem hier. Ik kan zonder crashen/freezen en andere ongein spelen, maar zodra ik Alt+Tab en weer terug ga naar het spel gaat het enorm stotteren. Ik had dat mooie grafiekje via de command console aangezet en krijg daar heel veel spikes te zien.

Ik heb al geprobeerd om een user.cfg aan te maken in de BF3 map met wat 'truucjes' van andere fora, maar die helpen niet.

Iemand een oplossing, behalve niet meer Alt+Tabben :+?

Hardware:
Phenom II X2 @ 4.3 GHz
HD5870 @ 1050/1300
4GB RAM

Settings:
High @ 1920*1200

Heb ondertussen van een medetweaker een setje 8GB RAM overgenomen, gezien het geheugen wel redelijk vol raakt met BF3 :p, dus wie weet helpt dat nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:59

charrel

Cortisol4life..

Dat gaat ws. wel beter werken, had hier ongeveer hetzelfde. Upgrade na 8 gig draaide alles vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

spel crasht hier randomly na een of twee rondes met volledig hangend systeem sound loop.
Heb een losse geluidskaart, dus realtek is het niet. (staat al een tijd uit)
Ik houd het op de geforce drivers (gigabyte 560ti, geflasht naar nieuwste bios)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn systeem loopt compleet vast wanneer ik een paar minuten speel met mijn x-fi extreme music geïnstalleerd.
Stap ik over op de onboard realtek dan is er nix aan de hand. Ik baal hiervan want de x-fi klinkt stukken beter en helemaal voor muziek en andere audio-toepassingen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had gisteren problemen met battlefield 3 (PC versie). Origin werkte niet meer. Ik kon niet meer inloggen omdat het programma steeds vast liep (programma reageert niet meer). Toen het eenmaal wel een keer lukte (na heel lang wachten) om me aan te melden kon ik geen BF3 spelen. Als ik een server aanklikte bleef ik gewoon in de wacht staan en starte het spel niet op.

Ik heb vervolgens BF3 verplaatst naar mijn D schijf (schijf C zit aardig vol). Maar ook dat hielp niet. Terug zetten op de C schijf hielp ook niet. Origin verwijderen en opnieuw installeren via de website werkte ook niet. Ook niet als ik mijn virusscan en firewall uit zette (avg en comodo) Vervolgens heb ik Origin en BF3 er allebij afgegooid (met Ccleaner).
Nu kan ik echter BF3 helemaal niet meer installeren. Als ik disk 1 invoer krijg ik wel te zien dat ik een taal moet selecteren. Als ik dat vervolgens gedaan heb kan ik wel op instal drukken, maar dan gebeurd er verder niks. Disk 1 bevat toch eigenlijk Origin en de singleplayer en disk 2 toch de online player?

Ik las op de website van ea dat je vanaf je Origin account gewoon weer BF3 moet kunnen installeren ook als je je discs kwijt bent. Hoe doe ik dat? Ik heb ook het expansionpack back to karkland. Dat is een code die ik moest verzilveren. Hoe kan ik die installeren?

Sorry voor deze noob vragen, maar ik wordt af en toe een beetje radeloos van dit gedoe.

Ik gebruik het volgende systeem:

Intelcore I72600K processor
12 GB DDR
64 GB SSD (C schijf)
Windows 7 Home Premium NL 64 bit
Chipset Intel P67

B.v.d.

Elperiko85
Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.