hoi! Ik merk de laatste tijd dat mijn radar ongelofelijk ver is uitgezoomd, de hele map is zichtbaar, maar dat is niet de bedoeling. Is dt uit te zetten?
Gewoon op de n drukken?
Sinds een patch paar weken geleden onthoudt hij je radar instelling.
Sinds een patch paar weken geleden onthoudt hij je radar instelling.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Mede bf3 spelerers en Tweakers,
Ik heb het volgende probleem en een maat van me heeft het zelfde probleem. Als ik BF3 voor de 1e keer opstart als ik mijn pc heb opgestart loopt ie prima maar nadat ik het spel heb afgesloten loopt de hele computer vast dit duurt dan een minuut en daarna loopt hij soms nog es vast. En als ik dan BF3 weer start kan ik niet eens meer normaal gamen.
Dan heb ik last van stotterend beeld (lage fps) en soms dat het hele beeld vast loopt.
Ik heb de volgende setup:
AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
Asrock 970 Extreme4
Sapphire HD5770 1GB
Ik speel BF3 op high
Iemand tips hoe ik dit kan verhelpen. En of een SSD uitkomst bied?
Ik heb het volgende probleem en een maat van me heeft het zelfde probleem. Als ik BF3 voor de 1e keer opstart als ik mijn pc heb opgestart loopt ie prima maar nadat ik het spel heb afgesloten loopt de hele computer vast dit duurt dan een minuut en daarna loopt hij soms nog es vast. En als ik dan BF3 weer start kan ik niet eens meer normaal gamen.
Dan heb ik last van stotterend beeld (lage fps) en soms dat het hele beeld vast loopt.
Ik heb de volgende setup:
AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
Asrock 970 Extreme4
Sapphire HD5770 1GB
Ik speel BF3 op high
Iemand tips hoe ik dit kan verhelpen. En of een SSD uitkomst bied?
Een ssd helpt wel bij het erg snel opstarten van je Windows, of als je 'm als gamesschijf gebruikt zal je sneller in game zitten tov een "ouderwetse" hdd.
Aangezien je systeem eerst wel goed loopt en later niet meer lijkt me dat dit een ander probleem is.
Zag dat je met een HD5770 op High speelt, lijkt me aan de hoge kant.
Heb zelf met een 5770 op een 24" scherm max op Medium gespeeld omdat het daarboven niet continue vloeiend meer liep.
Waarom die dan eerst wel goed draait maar later niet meer is mij ook een raadsel.
Is je geheugen 100% in orde?
Aangezien je systeem eerst wel goed loopt en later niet meer lijkt me dat dit een ander probleem is.
Heb zelf met een 5770 op een 24" scherm max op Medium gespeeld omdat het daarboven niet continue vloeiend meer liep.
Waarom die dan eerst wel goed draait maar later niet meer is mij ook een raadsel.
Zal zo ff een memtest doen. Zou het helpen om nog 4gb extra te kopen heb nu 4gb. En zou dan dus 8 hebben.OnyxNL schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:13:
Een ssd helpt wel bij het erg snel opstarten van je Windows, of als je 'm als gamesschijf gebruikt zal je sneller in game zitten tov een "ouderwetse" hdd.
BF3 is nogal een geheugeneter, dusja.. Maar afsluiten is afsluiten en ik mag toch hopen dat BF3 geen geheugen leaked. Maar je kunt het zo zien.
- Check hoeveel systeemgeheugen er wordt gebruikt (control-alt-delete - prestaties)
- Start BF, sluit t weer af
- Check hoeveel er nu wordt gebruikt.
Noteer ook even de andere geheugenstats bij prestaties. Windows 7 doet een beetje gek met geheugen.
- Check hoeveel systeemgeheugen er wordt gebruikt (control-alt-delete - prestaties)
- Start BF, sluit t weer af
- Check hoeveel er nu wordt gebruikt.
Noteer ook even de andere geheugenstats bij prestaties. Windows 7 doet een beetje gek met geheugen.
Hmm, volgens mij heeft zich het probleem zich al opgelost
. Kan het komen omdat ik gister HWMonitor mee liet draaien?
Om zo me temperatuur in de gaten te houden.
Nog een vraagje heeft het zin om nog 4 gb extra te halen of is dit helemaal niet zinvol? En dan niet alleen met BF3, maar ook met andere games.
Om zo me temperatuur in de gaten te houden.
Nog een vraagje heeft het zin om nog 4 gb extra te halen of is dit helemaal niet zinvol? En dan niet alleen met BF3, maar ook met andere games.
[ Voor 30% gewijzigd door Pwner op 19-04-2012 18:20 ]
Voor gamen is het doorgaans niet zo zinvol. Zolang je zelf een beetje in de gaten hebt wat er op de achtergrond draait in windows. Zet altijd zoveel mogelijk auto-updaters en andere ongewenste software uit.
Ik hoop dat je doelt op het draaien van HWMonitor monitor naast het gamen want meer geheugen is doorgaans WEL zinvol, veel mensen hebben maar 2GB of 4GB in hun pc. Gezien we niet weten hoeveel geheugen Pwner in zijn PC heeft zitten zou het zomaar kunnen dat de game een stuk beter draait.Makkelijk schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:56:
Voor gamen is het doorgaans niet zo zinvol. Zolang je zelf een beetje in de gaten hebt wat er op de achtergrond draait in windows. Zet altijd zoveel mogelijk auto-updaters en andere ongewenste software uit.
@Pwner
Als je geholpen wilt worden met je probleem zal je toch echt met duidelijkere gegevens van je pc moeten komen, nu is het maar een beetje giswerk.
[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 20-04-2012 11:29 ]
Ik kan sinds een verse installatie van Windows op mijn nieuwe SSD niet meer normaal BF3 spelen.
Om de paar minuten ineens een ping van ~700. Geen idee waar dit ineens vandaan kom!
Heb nu tot 2x toe de BF3 installatie gerepareerd via Origin, en PB geupdate.
BF3 staat op een HDD en is dus na het installeren van de SSD niet opnieuw gedownload/geïnstalleerd.
Verbinding is verder goed, met andere spellen geen last. Iemand sinds kort ook veel last van hoge lag spikes in BF3 of een idee waar het door kan komen ?
Om de paar minuten ineens een ping van ~700. Geen idee waar dit ineens vandaan kom!
BF3 staat op een HDD en is dus na het installeren van de SSD niet opnieuw gedownload/geïnstalleerd.
Verbinding is verder goed, met andere spellen geen last. Iemand sinds kort ook veel last van hoge lag spikes in BF3 of een idee waar het door kan komen ?
Máár 4GB? 4GB is doorgaans niet te weinig hoor. Athans, niet voor gaming. Ik zou best even willen benchmarken wat het verschil tussen 4 en 8GB is maar met 4GB zou ik single channel draaien dus das niet eerlijkPerkouw schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:28:
[...]
Ik hoop dat je doelt op het draaien van HWMonitor monitor naast het gamen want meer geheugen is doorgaans WEL zinvol, veel mensen hebben maar 2GB of 4GB in hun pc. Gezien we niet weten hoeveel geheugen Pwner in zijn PC heeft zitten zou het zomaar kunnen dat de game een stuk beter draait.
@Pwner
Als je geholpen wilt worden met je probleem zal je toch echt met duidelijkere gegevens van je pc moeten komen, nu is het maar een beetje giswerk.
Wifi of ethernet? Ik heb met BF3 enorme lag spikes met wifi, nooit de moeite genomen om dat op te lossen.agoNITE schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:54:
Ik kan sinds een verse installatie van Windows op mijn nieuwe SSD niet meer normaal BF3 spelen.
Anders zou het goed je videokaart driver kunnen zijn. Heb je ati of nvidia?
[ Voor 35% gewijzigd door Makkelijk op 21-04-2012 11:48 ]
WiFi, maar die discussie heb ik eerder gevoerd, dit is een ander probleem. Tot woensdag namelijk met WiFi altijd een stabiele ping van ~15-25 gehad. Na een nieuwe install van Windows dus ineens die hoge ping van ~700.Makkelijk schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:45:
Wifi of ethernet? Ik heb met BF3 enorme lag spikes met wifi, nooit de moeite genomen om dat op te lossen.
Anders zou het goed je videokaart driver kunnen zijn. Heb je ati of nvidia?
Heb een AMD/ATI HD6950, met dezelfde driver als voor de nieuwe install van Windows.
Kan het verder nog ergens aan liggen?
Edit: Wat netwerk instellingen getweaked zoals ze voor de nieuwe install van Windows ook waren. Even zien hoe dat bevalt.
[ Voor 8% gewijzigd door agoNITE op 21-04-2012 12:54 ]
die hoge ping zou wel eens windows update kunnen zijn, die trekt alles op de achtergrond binnen. bij een verse install moet je echt 100x updaten en restarten lijkt het soms
Mechwarrior Online: Flapdrol
Tweaks hebben niks uitgehaald helaas. Toch raar.haarbal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:05:
die hoge ping zou wel eens windows update kunnen zijn, die trekt alles op de achtergrond binnen. bij een verse install moet je echt 100x updaten en restarten lijkt het soms
Windows update zou kunnen, en dat dacht ik aanvankelijk ook. Maar hij download hier niets automatisch.
En het is ook niet continu, die hoge ping. Dat zou wel het geval zijn als er een download op de achtergrond aanstaat.

Heb 4GB erin zitten en heb vanmorgen nog 4GB erbij gekocht. Maar het lijkt nu alleen nog na het afsluiten van bf3 een probleem te zijn. Maar na 5 minuten loopt mijn pc weer beter.Perkouw schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:28:
[...]
@Pwner
Zou het er ook aan kunnen liggen dat ik een merkloze voeding heb van 350 Watt?
Kijk hier even voor me specs: inventaris: Main-PC
350 watt is sowieso al niet ruim met zo'n pc, maar als ie merkloos is zal ik toch eens gaan kijken voor een kwaliteitsvoeding.Pwner schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:09:
[...]
Heb 4GB erin zitten en heb vanmorgen nog 4GB erbij gekocht. Maar het lijkt nu alleen nog na het afsluiten van bf3 een probleem te zijn. Maar na 5 minuten loopt mijn pc weer beter.
Zou het er ook aan kunnen liggen dat ik een merkloze voeding heb van 350 Watt?
Kijk hier even voor me specs: inventaris: Main-PC
Blijkbaar verkeerde driver voor mn WiFi kaart geïnstalleerd. Altijd gezeik met die Linksys WMP54G kaartjes. Had wel een goede driver op mn HDD, maar in een andere folder -_-.
Ping probleem is weer weg
Ping probleem is weer weg
Vraagje mensen. Op welke settings ik ook speel is het gebruik van vram tot max. Ik heb sli gtx 560.
Wat ik ook niet helemaal snap is als ik eerst alles op medium heb staan. En dan overschakel naar ultra, lijkt het alsof het vram gebruik word gelocked. Hij komt bijvoorbeeld op medium op 800 mb en daarna op ultra maar 850.
Wat ik ook niet helemaal snap is als ik eerst alles op medium heb staan. En dan overschakel naar ultra, lijkt het alsof het vram gebruik word gelocked. Hij komt bijvoorbeeld op medium op 800 mb en daarna op ultra maar 850.
Mooi, dat bedoelde ik ook eigenlijk toen ik vroeg of je wifi had. Ik denk dat mijn lag spikes met wifi namelijk ook driver gerelateerd zijn. Ik weet het wel zeker zelfs, want het is onafhankelijk van mijn afstand tot router en van met welk netwerk uberhaubt.agoNITE schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:53:
Blijkbaar verkeerde driver voor mn WiFi kaart geïnstalleerd. Altijd gezeik met die Linksys WMP54G kaartjes. Had wel een goede driver op mn HDD, maar in een andere folder -_-.
Welke wifi kaart gebruik jij? Ik gebruik een Linksys WMP54G met een RALINK chipset. De standaard drivers voor deze kaart werken erg slecht. Heb nu ergens een driver pack vandaan met alle drivers van op RALINK gebaseerde kaartjes. Dan de kaart als 'SMC SMCWPCI-GM EZ Connect TM 802.11g Wireless PCI Adapter with MIMO Technology' geïnstalleerd, en sindsdien geen problemen meer gehad.Makkelijk schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:43:
[...]
Mooi, dat bedoelde ik ook eigenlijk toen ik vroeg of je wifi had. Ik denk dat mijn lag spikes met wifi namelijk ook driver gerelateerd zijn. Ik weet het wel zeker zelfs, want het is onafhankelijk van mijn afstand tot router en van met welk netwerk uberhaubt.
Lag puur aan de driver versie. Versie 3.0.1.0. is de goede.
Ik krijg helemaal geen beeld, wel geluid, maar het beeld blijft zwart. Zal even de overklok van de GPU afhalen, anders maar even BF3 herinstalleren.
EDIT:
Ugh, is omdat ik de Russische versie heb van de game. Even patchje downloaden en hopelijk doet ie het weer.
EDIT:
Ugh, is omdat ik de Russische versie heb van de game. Even patchje downloaden en hopelijk doet ie het weer.
[ Voor 63% gewijzigd door Wolfos op 22-04-2012 14:33 ]
Ik hoor meer problemen met de PC-versie van BF3. De servers lijken inderdaad offline te zijn. http://www.ea.com/servers/battlefield3 Ik ben benieuwd wanneer het opgelost wordt.
Er wordt naar een oplossing gezocht door EA: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/194360282259271680
Waarschijnlijk zijn de servers binnen 30 tot 45 minuten weer up and running: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/194362579097894912
Er wordt naar een oplossing gezocht door EA: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/194360282259271680
Waarschijnlijk zijn de servers binnen 30 tot 45 minuten weer up and running: https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/194362579097894912
[ Voor 41% gewijzigd door Yorinn op 23-04-2012 11:55 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat was vandaag ja, de post boven je was gistermiddag. Rond dat tijdstip was er geen onderhoud/storing aan de serversYorin schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:47:
Ik hoor meer problemen met de PC-versie van BF3. De servers lijken inderdaad offline te zijn. http://www.ea.com/servers/battlefield3 Ik ben benieuwd wanneer het opgelost wordt.
Nou, ik heb nu uren lang (over verschillende avonden) met een vriend van mij alles aan zitten passen aan anti virus/ router instellingen etc. om met elkaar de (redelijke) coop te spelen. Maar elke keer crashen wij bij het load scherm. En krijgen we een error message.
Op fora zijn er verscheidene ''oplossingen'' maar die werken allemaal niet en ik hoop dat jullie mij de juiste oplossing kunnen geven (welke ik niet in dit topic kon vinden.)
Op fora zijn er verscheidene ''oplossingen'' maar die werken allemaal niet en ik hoop dat jullie mij de juiste oplossing kunnen geven (welke ik niet in dit topic kon vinden.)
Iemand een idee voor mijn probleem?
Ik word echt helemaal agressief van de combinatie origin + ea + battlelog
Het probleem dat ik nu heb, is dat als ik de origin overlay open (SHIFT+F1) ik wel een chatvenster kan openen, maar ik kan niet typen. hij weergeeft de cursor wel, maar hij typt niks.
Een van jullie herkenbaar of oplossing?
Roger
Ik word echt helemaal agressief van de combinatie origin + ea + battlelog
Het probleem dat ik nu heb, is dat als ik de origin overlay open (SHIFT+F1) ik wel een chatvenster kan openen, maar ik kan niet typen. hij weergeeft de cursor wel, maar hij typt niks.
Roger
Heb jij zo'n muisaanwijzer die knippert of een of andere animatie maakt? Dat moet je uitzetten.roger128 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:54:
Iemand een idee voor mijn probleem?
Ik word echt helemaal agressief van de combinatie origin + ea + battlelog![]()
Roger
Anders zou ik het niet weten
Hallo allen,
na al reeds wat dingen geprobeerd te hebben blijf ik met volgend probleem: Wanneer ik BF3 speel zie ik telkens bij customize aan oranje driehoekje, dit wil zeggen dat er een weapon upgrade is, wanneer ik op customize klik staat dit bij AIR, doch wanneer ik op AIR klik staat er geen driehoekje meer in die selectie, dus de weapon upgrade is er niet..
Weet iemand hoe ik dat oranje driehoekje wegkrijg?
Bij voorbaat dank!
na al reeds wat dingen geprobeerd te hebben blijf ik met volgend probleem: Wanneer ik BF3 speel zie ik telkens bij customize aan oranje driehoekje, dit wil zeggen dat er een weapon upgrade is, wanneer ik op customize klik staat dit bij AIR, doch wanneer ik op AIR klik staat er geen driehoekje meer in die selectie, dus de weapon upgrade is er niet..
Weet iemand hoe ik dat oranje driehoekje wegkrijg?
Bij voorbaat dank!
Verwijderd
Heeft iemand anders hier ook soms last van player models die soms eens verdwijnen? Ik heb dir vooral op servers waar het lijkt alsof de server zelf het nauwelijks kan draaien...
Had het zeer veel voor de eerste grote update, na de grote update heb ik dit probleem minder, maar iedere keer dat ik opeens een enemy niet meer zie, is wel wat probleem voor mij ...
Had het zeer veel voor de eerste grote update, na de grote update heb ik dit probleem minder, maar iedere keer dat ik opeens een enemy niet meer zie, is wel wat probleem voor mij ...
Ik noem het "funky lag" ... echt heel vreemd inderdaad. Meestal ook op servers waar de hitboxes vreemd doen door dezelfde lag

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hebben meer mensen problemen dat je niet kunt inloggen in Origin? Ik heb net een wachtwoordreset aangevraagd maar ik krijg geen mail met de link om te resetten. Niet via Origin en niet via EA. En het email adres klopt gewoon..
Ik had dat een keer toen ik mn internet instellingen niet goed had staan.ViNOK16Bit schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:14:
Hebben meer mensen problemen dat je niet kunt inloggen in Origin? Ik heb net een wachtwoordreset aangevraagd maar ik krijg geen mail met de link om te resetten. Niet via Origin en niet via EA. En het email adres klopt gewoon..
Toen ik van IE overstapte naar Firefox stond het hokje "Cookies van websites accepteren" uit gevinkt waardoor ik ook niet kon inloggen.
Misschien dat dit bij jou ook verkeerd staat?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik had het zelfde probleem en na 2 dagen googelen, dns/winsock/winhttp & wifi-poorten forwarden kwam ik er achter dat mijn "date & time settings" in Windows niet klopte... Nu werkt ALLES weer naar behoren... just a friendly tip!
Heb je ook zwart op wit van die lan orginisatie dat je die game gekregen hebt.. want zo kan iedereen wel zeggen , heb ik gewonnen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:58:
Iemand een recent bonnetje voor mij? Dan kan ik ook knallen, ben bereid om je er tien euro ervoor te geven.
(zie bovenste 2 berichtjes voor aanvullende informatie).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Problem signature: Problem Event Name: BEX Application Name: bf3.exe Application Version: 1.0.0.0 Application Timestamp: 4f8d931e Fault Module Name: StackHash_0a9e Fault Module Version: 0.0.0.0 Fault Module Timestamp: 00000000 Exception Offset: 6322aa33 Exception Code: c0000005 Exception Data: 00000008 OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.48 Locale ID: 1033 Additional Information 1: 0a9e Additional Information 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 Additional Information 3: 0a9e Additional Information 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 |
nergens een oplossing gevonden op het interwebs(of miss is mijn google-fu niet goed genoeg).voordat ik mn pc resete vandaag, deed hij het nog wel normaal.
edit: fixed, kleine driver update fixte het
[ Voor 3% gewijzigd door looc op 06-05-2012 09:56 ]
Sinds een tijdje werkt omhoog vliegen met de MAV niet meer. Ik heb internet afgoogled maar niemand schijnt dit probleem te hebben.
De keybind van de MAV voor omhoog is "spatie". Binden aan een ander key helpt niet. Niet in-game en niet met de BF3 key editor. Ik heb alle Joystickbindings verwijderd en heb geen Joystick aangesloten.
Ik zet de MAV neer, druk op m'n linkermuistoets (vuur), dan zit ik "in" de MAV, dan werkt alles, behalve "omhoog". Ik kan dus niet vliegen met dat ding.
Weet iemand een oplossing?
@JerX hieronder: Ik wil helemaal zelf niet vliegen met de MAV. Het ding vliegt helemaal niet. Ik zet de MAV neer, loop 20m ofzo naar achter. Klik op de vuurtoets, dan wordt het beeld grijs en bestuur je de MAV. Alleen hij wil dus niet omhoog.... Ik sta er dus NIET op.
De keybind van de MAV voor omhoog is "spatie". Binden aan een ander key helpt niet. Niet in-game en niet met de BF3 key editor. Ik heb alle Joystickbindings verwijderd en heb geen Joystick aangesloten.
Ik zet de MAV neer, druk op m'n linkermuistoets (vuur), dan zit ik "in" de MAV, dan werkt alles, behalve "omhoog". Ik kan dus niet vliegen met dat ding.
@JerX hieronder: Ik wil helemaal zelf niet vliegen met de MAV. Het ding vliegt helemaal niet. Ik zet de MAV neer, loop 20m ofzo naar achter. Klik op de vuurtoets, dan wordt het beeld grijs en bestuur je de MAV. Alleen hij wil dus niet omhoog.... Ik sta er dus NIET op.
[ Voor 18% gewijzigd door immetjes op 08-05-2012 12:35 . Reden: Reactie op JerX ]
Was dat geen Glitch die is gefixed? Volgens mij is het niet de bedoeling dat snipers kunnen vliegenimmetjes schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:07:
Sinds een tijdje werkt omhoog vliegen met de MAV niet meer. Ik heb internet afgoogled maar niemand schijnt dit probleem te hebben.
Edit: Zoals ik al dacht gefixed in de laatste grote patch.
-The MAV can no longer be used as an elevator.
[ Voor 11% gewijzigd door JerX op 08-05-2012 18:57 ]
m_frankfort schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:47:
Ik had het zelfde probleem en na 2 dagen googelen, dns/winsock/winhttp & wifi-poorten forwarden kwam ik er achter dat mijn "date & time settings" in Windows niet klopte... Nu werkt ALLES weer naar behoren... just a friendly tip!
Beiden bedankt voor de tips. Uiteindelijk kreeg ik 3 uur later een mail van Origin met een nieuwe code om een wachtwoord te maken. 3 uur later... daar gaat dan je geplande game avond..AdmiralSnipe schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:22:
[...]
Ik had dat een keer toen ik mn internet instellingen niet goed had staan.
Toen ik van IE overstapte naar Firefox stond het hokje "Cookies van websites accepteren" uit gevinkt waardoor ik ook niet kon inloggen.
Misschien dat dit bij jou ook verkeerd staat?

Hallo,,
Ik heb vandaag battlefield 3 geïnstalleerd, ook origin, en daar een account op aangemaakt.
Wanneer ik op BF3 spelen klik, komt er een schermpje dat BF3 gaat starten. Dat gaat even later weg. Battlelog opent niet automatisch en als ik op battlelog een server join blijft die links onderin het scherm hangen met 'join server'..
Weet iemand hier meer van af?
Alvast bedankt,
Ik heb vandaag battlefield 3 geïnstalleerd, ook origin, en daar een account op aangemaakt.
Wanneer ik op BF3 spelen klik, komt er een schermpje dat BF3 gaat starten. Dat gaat even later weg. Battlelog opent niet automatisch en als ik op battlelog een server join blijft die links onderin het scherm hangen met 'join server'..
Alvast bedankt,
Is het niet de plugin die je nog moet installeren...?julianfloris schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:37:
Hallo,,
Alvast bedankt,
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
De BatteLog plugin, als het goed is krijg je links onder een melding als je op de site inlogt.julianfloris schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:37:
Welke plugin?
Ha mensen,
Ik heb een probleem, gaarne jullie hulp. Afgelopen dagen heb ik mijn nieuwe PC in elkaar gesleuteld. Nu ben ik ook bezig alles weer te installeren, zo ook origin. Nu heb ik in de instellingen aangegeven dat de game installers gedownload moeten worden naar de F schijf (een schijf waar ik al mijn games op installeer, aangezien mijn C schijf een SSD is en niet genoeg ruimte heeft voor meerdere grote spellen). Echter, wat ik ook doe, als ik op battlefield 3 downloaden druk, blijft hij het op mijn SSD willen opslaan.
Nu is mijn vraag: Is dit alleen tijdelijk? Slaat hij het alleen op en krijg ik de kans hem op de F schijf te installeren? Of; hoe kan ik dit toch veranderen.
Ik heb een probleem, gaarne jullie hulp. Afgelopen dagen heb ik mijn nieuwe PC in elkaar gesleuteld. Nu ben ik ook bezig alles weer te installeren, zo ook origin. Nu heb ik in de instellingen aangegeven dat de game installers gedownload moeten worden naar de F schijf (een schijf waar ik al mijn games op installeer, aangezien mijn C schijf een SSD is en niet genoeg ruimte heeft voor meerdere grote spellen). Echter, wat ik ook doe, als ik op battlefield 3 downloaden druk, blijft hij het op mijn SSD willen opslaan.
Nu is mijn vraag: Is dit alleen tijdelijk? Slaat hij het alleen op en krijg ik de kans hem op de F schijf te installeren? Of; hoe kan ik dit toch veranderen.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Deinstalleer Origin en zet je het op je andere schijf?grannymark schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:47:
Ha mensen,
Hallo.
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
Probeer eens via je browser naar battlelog te gaan en dan een game te joinen. Met origin al draaiende natuurlijk.julianfloris schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:25:
Hallo.
Alvast bedankt,
Stel je jouw vraag nu twee keer?julianfloris schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:25:
Hallo.
Alvast bedankt,
Heb je al naar de Battlelog plugin gekeken of deze geïnstalleerd is?
Je zit met een probleem en wij geven een mogelijke oplossing.
Vervolgens koppel je niet terug of het gelukt is ja of nee, maar stel je de vraag nog maar eens... erg vaag.
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Sinds kort heb ik last van lag. Is dit een algemeen bekend probleem?
Heb op internet gezocht voor meerdere antwoorden maar heb nog geen oplossing kunnen vinden.
Hieronder is een filmpje van een persoon die precies het zelfde heeft wat ik heb. ( filmpje van november )
[video]YouTube: PC Battlefield 3 - Stutter / Lag / Freeze NVIDIA (MULTIPLAYER)]
Maar het vreemde is dat ik het sinds afgelopen maand het heb.
Heb het alleen op multi-player en niet op single-player.
Mijn internet connectie is het niet want bij andere games gaat het gewoon goed.
Mijn ping is gemiddeld 15-20 ( afhankelijk welke server )
Dit zijn mijn specs:
I2500K
nVidia GT260GTX
8GB geheugen
Windows7 64Bit
SSD 160GB
Heb deze specs al sinds de release van BF3 en sinds begin geen problemen gehad.
De settings staan op ultra, heb het ook geprobeerd om alles op low te zetten maar dit is het ook niet.
Iemand ideeën?
Als er meer informatie nodig is dan hoor ik het graag
Thx @ hieronder dat was inderdaad de oplossing.
Heb op internet gezocht voor meerdere antwoorden maar heb nog geen oplossing kunnen vinden.
Hieronder is een filmpje van een persoon die precies het zelfde heeft wat ik heb. ( filmpje van november )
[video]YouTube: PC Battlefield 3 - Stutter / Lag / Freeze NVIDIA (MULTIPLAYER)]
Maar het vreemde is dat ik het sinds afgelopen maand het heb.
Heb het alleen op multi-player en niet op single-player.
Mijn internet connectie is het niet want bij andere games gaat het gewoon goed.
Mijn ping is gemiddeld 15-20 ( afhankelijk welke server )
Dit zijn mijn specs:
I2500K
nVidia GT260GTX
8GB geheugen
Windows7 64Bit
SSD 160GB
Heb deze specs al sinds de release van BF3 en sinds begin geen problemen gehad.
De settings staan op ultra, heb het ook geprobeerd om alles op low te zetten maar dit is het ook niet.
Iemand ideeën?
Als er meer informatie nodig is dan hoor ik het graag
Thx @ hieronder dat was inderdaad de oplossing.
[ Voor 7% gewijzigd door corporalnl op 15-05-2012 01:18 . Reden: Oplossing ]
Mja, in het andere topic werd het al gezegd : sinds de patch staat je 'network smoothing' (ofzo) slider helemaal naar rechts, terwijl ie eerst in het midden stond, probeer eerst dat maar eens !
Ik heb last van vreemdsoortige lag. Network Smoothing Slider helpt niet/nauwelijks.
Als ik ren, lijk ik tegen luchtzakken aan te loppen waardoor ik soms eens weer enkele meters terug geduwd wordt. Letterlijk! Ik ga echt achteruit. Het lijkt een soort van turbulentie maar dan als je loopt, rijd of vliegt.
Nooit last van gehad tot enkele dagen. Maakt de game redelijk frustrerend want je verliest onnodig, gaat onnodig dood en kan niet goed vliegen/schieten.
Zo duik ik bijvoorbeeld over een muurtje en sta ik er ineens weer voor (doordat ik terug geduwd wordt). Of in de chopper lijkt het alsof ik nonstop turbulentie heb, het ding schut hevig op en neer en van links naar recht waardoor ik vaak zomaar neerstort en niet goed kan mikken.
Iemand enig idee waar dit vandaan komt want het frustreert als een gek!!!
Edit: Ik heb sinds kort last van deze lag, eerder nooit! Ook is mijn ping altijd onder de 25 en kan mijn systeem het spel op ultra aan. Mjn systeem, internet verbinding en software is sinds ik BF3 heb hetzelfde.
Als ik ren, lijk ik tegen luchtzakken aan te loppen waardoor ik soms eens weer enkele meters terug geduwd wordt. Letterlijk! Ik ga echt achteruit. Het lijkt een soort van turbulentie maar dan als je loopt, rijd of vliegt.
Nooit last van gehad tot enkele dagen. Maakt de game redelijk frustrerend want je verliest onnodig, gaat onnodig dood en kan niet goed vliegen/schieten.
Zo duik ik bijvoorbeeld over een muurtje en sta ik er ineens weer voor (doordat ik terug geduwd wordt). Of in de chopper lijkt het alsof ik nonstop turbulentie heb, het ding schut hevig op en neer en van links naar recht waardoor ik vaak zomaar neerstort en niet goed kan mikken.
Iemand enig idee waar dit vandaan komt want het frustreert als een gek!!!
Edit: Ik heb sinds kort last van deze lag, eerder nooit! Ook is mijn ping altijd onder de 25 en kan mijn systeem het spel op ultra aan. Mjn systeem, internet verbinding en software is sinds ik BF3 heb hetzelfde.
[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 16-05-2012 15:44 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Een kennis van me kan op alle servers behalve onze eigen server. Voorheen had hij dit probleem niet.
(hij staat niet op een banlist)
Iemand een idee?
(hij staat niet op een banlist)
Iemand een idee?
Ik heb misschien het probleem gevonden om je stats niet kwijt te raken.
Het is mij al diverse malen gelukt.
Net voordat de ronde is beëindigd, zul je moeten disconnecten.
Nu las ik ook dat het Famas wapen de schuldige is aan dit probleem. Misschien dat ik dan net op een server zat waar dit wapen niet werd gebruikt.
Probeer het maar eerst uit op een kleine server met jouw eerst volgende unlock.
Ik weet niet of ik de ribbons/score wel krijg..
Het is mij al diverse malen gelukt.
Net voordat de ronde is beëindigd, zul je moeten disconnecten.
Nu las ik ook dat het Famas wapen de schuldige is aan dit probleem. Misschien dat ik dan net op een server zat waar dit wapen niet werd gebruikt.
Probeer het maar eerst uit op een kleine server met jouw eerst volgende unlock.
Ik weet niet of ik de ribbons/score wel krijg..
ik heb dus een probleempje met Battlefield 3 
ik heb laatst een key voor Bf3 gekregen van een vriend, deze had hij geregeld via een of ander amerikaans figuur op een amerikaans game/computer forum.
key werkt
Battlelog werkt
Battlefield 3 singleplayer werkt
Battlefield 3 multiplayer werkt
ik heb het "physical warfare package" er ook bij
Back to Karkand werkt niet
hoe kan dit in vredesnaam.
ik heb blijkbaar de limited edition van Battlefield 3 maar m'n Back to Karkand is niet meegeleverd op een of andere manier
iemand een oplossing??
ik heb laatst een key voor Bf3 gekregen van een vriend, deze had hij geregeld via een of ander amerikaans figuur op een amerikaans game/computer forum.
key werkt
Battlelog werkt
ik heb blijkbaar de limited edition van Battlefield 3 maar m'n Back to Karkand is niet meegeleverd op een of andere manier

iemand een oplossing??
in origin client: rechter muisknop -> update?hardwarejunk schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:18:
ik heb dus een probleempje met Battlefield 3
key werkt
Battlelog werkt
iemand een oplossing??
[ Voor 5% gewijzigd door JJ Le Funk op 31-05-2012 23:24 ]
d:)b
heeft niet gewerktMrJayMan schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:23:
[...]
in origin client: rechter muisknop -> update?
Ja ja, "geregeld".

Ik zou het spel gewoon even kopen.

Ik zou het spel gewoon even kopen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Jongens, ik heb even vraag over een probleem waar ik tegen aanloop met BF3. Ik heb spel digitaal via origin gedownload en geïnstalleerd. Als deze nu probeer op te starten krijg ik de volgende error:
Kan Battlefield 3 niet starten. Controleer of dit spel juist is geïnstalleerd en probeer het nog eens.
Nu heb ik het volgende geprobeerd:
1. Controleren op updates
2. Installatie repareren
3. Nieuwe drivers videokaart
3. Battlefield 3 opnieuw installeren
4. Origin opnieuw installeren
5. Google naar oplossing
Nadat ik de error heb weg geklikt zie ik overigens dat de BF3.exe nog wel in de lijst met processen staat.
Hebben jullie enig idee om mij met dit probleem te helpen? Alvast bedankt!
Kan Battlefield 3 niet starten. Controleer of dit spel juist is geïnstalleerd en probeer het nog eens.
Nu heb ik het volgende geprobeerd:
1. Controleren op updates
2. Installatie repareren
3. Nieuwe drivers videokaart
3. Battlefield 3 opnieuw installeren
4. Origin opnieuw installeren
5. Google naar oplossing
Nadat ik de error heb weg geklikt zie ik overigens dat de BF3.exe nog wel in de lijst met processen staat.
Hebben jullie enig idee om mij met dit probleem te helpen? Alvast bedankt!
Beste BF3-spelers... ik heb een vraag/probleem.
Broertjelief is fervent BF3 speler maar heeft sinds een aantal dagen een probleem... hij wordt telkens na een minuut of 10 gekicked met de melding: game disconnected: your connection to the server timed out.
Nou heeft het altijd gewerkt sinds de release van de game, heeft buiten de normale opstart problemen in het begin verder nooit problemen gehad.
Er is ook geen router aanwezig, pc is rechtstreeks aangesloten op een Motorola Surfboard SB5100e en die heeft geen router functie. upnp uitgeschakeld in windows volgens het helpdesk advies van EA, maar werkt ook niet. Verder alles geupdate, firewall reset gedaan, modem meermalen een reset gegeven... niets mag baten.
Meer mensen met dit probleem geweest en een oplossing? Zoekfunctie van het forum gebruikt, tevens google maar daar komt het altijd terug op router instellingen en die is er niet... eigenlijk wel, maar het probleem is hetzelfde zonder de router ertussen, dus de router zelf kan dan uitgesloten worden van het probleem lijkt mij.
Overigens ook contact opgenomen met Ziggo maar die konden geen problemen ontdekken met de verbinding, dit n.a.v. een soms slecht reagerende verbinding met Teamviewer wat mij deed vermoeden dat het de verbinding ansich zou zijn... maar als ik dus Ziggo moet geloven ziet dat er allemaal prima uit.
Broertjelief is fervent BF3 speler maar heeft sinds een aantal dagen een probleem... hij wordt telkens na een minuut of 10 gekicked met de melding: game disconnected: your connection to the server timed out.
Nou heeft het altijd gewerkt sinds de release van de game, heeft buiten de normale opstart problemen in het begin verder nooit problemen gehad.
Er is ook geen router aanwezig, pc is rechtstreeks aangesloten op een Motorola Surfboard SB5100e en die heeft geen router functie. upnp uitgeschakeld in windows volgens het helpdesk advies van EA, maar werkt ook niet. Verder alles geupdate, firewall reset gedaan, modem meermalen een reset gegeven... niets mag baten.
Meer mensen met dit probleem geweest en een oplossing? Zoekfunctie van het forum gebruikt, tevens google maar daar komt het altijd terug op router instellingen en die is er niet... eigenlijk wel, maar het probleem is hetzelfde zonder de router ertussen, dus de router zelf kan dan uitgesloten worden van het probleem lijkt mij.
Overigens ook contact opgenomen met Ziggo maar die konden geen problemen ontdekken met de verbinding, dit n.a.v. een soms slecht reagerende verbinding met Teamviewer wat mij deed vermoeden dat het de verbinding ansich zou zijn... maar als ik dus Ziggo moet geloven ziet dat er allemaal prima uit.
Hallo, wie kan mij helpen?
BF3 start gewoonweg niet meer op na een schone legale instal windows 7 64bits.
Ik heb de volgende handelingen verricht:
Origin gedownload
BF3 gedownload
Punkbuster gedownload
Daarna alles geupdated voor zover nodig
Ati drivers geupdated
Mijn specs na een upgrade:
Intel i5 3570k
Asrock extreme 4
8Gb G-Skill
MSI 6950 Twin Frozr3 2Gb
Dus als ik op BF3 klik, zie ik dat in origin staat dat ik BF3 speel. BF3 komt niet in mijn taakbalk en het zandlopertje stopt na ongeveer 30 seconden.
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn!
(voorheen een pc gehad op illegale windows en daarbij deed hij het wel gewoon....
)
BF3 start gewoonweg niet meer op na een schone legale instal windows 7 64bits.
Ik heb de volgende handelingen verricht:
Origin gedownload
BF3 gedownload
Punkbuster gedownload
Daarna alles geupdated voor zover nodig
Ati drivers geupdated
Mijn specs na een upgrade:
Intel i5 3570k
Asrock extreme 4
8Gb G-Skill
MSI 6950 Twin Frozr3 2Gb
Dus als ik op BF3 klik, zie ik dat in origin staat dat ik BF3 speel. BF3 komt niet in mijn taakbalk en het zandlopertje stopt na ongeveer 30 seconden.
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn!
(voorheen een pc gehad op illegale windows en daarbij deed hij het wel gewoon....
Heb je Service Pack 1 voor Windows en alle updates daarna al geïnstalleerd, en de drivers voor je moederbord (chipset, on-board audio, enzovoorts)?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Zijn er meer mensen die problemen hebben met SLI en BF3. Ik heb alleen tijdens bf3 vastlopers. Meestal 1 of 2 per avond. Heeft iemand een mooie oplossing??
Speelde ook BC2 en die liep nooit vast op SLI.
Wat ik al geprobeerd heb:
-nieuwe windows herinstallatie
-alle drivers nieuw gedownload
-bf3 opnieuw
-bios update
-temperatuur controle. Met 3dmark of furmark wordt pc warmer dan met bf3 en loopt niet vast.
Als ik SLI uitzet loopt hij niet vast. Grrr maar dan is framerate +60 fps. Met sli is hij 150 fps.
Mijn pc specs:
moederbord gigabyte ud7. cpu 980x i7 (geen overclock). 2 keer 580gtx videokaart. voeding antec 1200 watt
6 gig ddr3 triple channel ram. windows 64 bit
Speelde ook BC2 en die liep nooit vast op SLI.
Wat ik al geprobeerd heb:
-nieuwe windows herinstallatie
-alle drivers nieuw gedownload
-bf3 opnieuw
-bios update
-temperatuur controle. Met 3dmark of furmark wordt pc warmer dan met bf3 en loopt niet vast.
Als ik SLI uitzet loopt hij niet vast. Grrr maar dan is framerate +60 fps. Met sli is hij 150 fps.
Mijn pc specs:
moederbord gigabyte ud7. cpu 980x i7 (geen overclock). 2 keer 580gtx videokaart. voeding antec 1200 watt
6 gig ddr3 triple channel ram. windows 64 bit
Test de kaarten apart en ook de PCIe sloten die je gebruikt als het kan. Daarnaast effe testen met je RealTek onboard sound disabled in het BIOS : Stom ding wil weleens gemeen doen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Jazeker: ik heb alles net een week in elkaar zitten en daarbij dus ook de meest recente drivers opgehaald.CodeCaster schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:15:
Heb je Service Pack 1 voor Windows en alle updates daarna al geïnstalleerd, en de drivers voor je moederbord (chipset, on-board audio, enzovoorts)?
Ik ben er overigens zeker van dat dit niets met origin te maken heeft, want heb op de zelfde manier Bf2 en MoH geinstalleerd en die doen het goed!
Ik lees dit probleem overigens op meer plekken, maar kan nog geen geschikte oplossing vinden...
Sinds 2 dagen mn nieuwe pc in elkaar gezet, maar kan geen bf3 meer spelen.
Mijn specs:
Intel Core i5 2500K Boxed
ASRock Z77 Extreme4
Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9
Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB
Corsair Enthusiast TX550M
Sapphire HD7850 2GB GDDR5
Windows 7 64 bit sp1
Op mijn oude pc kon ik wel spelen.
Ik heb het volgende probleem:
Origin opstarten en dan de game aanklikken.
Rechts bij online komt te staan speelt bf3.
Na enkele seconden verandert dat naar online terug.
Battlelog opstarten via ie en ff werkt wel.
Plugin is up to date.
Echter kan ik niet solo of online spelen.
Solo blijft op Initializing staan.
De multiplayer doet verder ook niks.
Wat heb ik al gedaan:
Windows update
Gecontroleerd of alle van mijn moederbors is geinstalleerd
Nieuwe drivers videokaart
Controleren op updates(bf 3)
Installatie repareren
Battlefield 3 opnieuw installeren
Origin opnieuw installeren
Punkbuster update
Internet security uitgeschakeld
Google naar oplossing
wie kan mij helpen?
Mijn specs:
ASRock Z77 Extreme4
Windows 7 64 bit sp1
Plugin is up to date.
Wat heb ik al gedaan:
Windows update
Installatie repareren
Punkbuster update
Google naar oplossing
wie kan mij helpen?
Ik heb exact hetzelfde!!! Zou het aan het moederbord liggen misschien? Lijkt me sterk, maar toch.....?ozziestroker1 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:24:
Sinds 2 dagen mn nieuwe pc in elkaar gezet, maar kan geen bf3 meer spelen.
Mijn specs:
ASRock Z77 Extreme4
Windows 7 64 bit sp1
Plugin is up to date.
Wat heb ik al gedaan:
Windows update
Installatie repareren
Punkbuster update
Google naar oplossing
wie kan mij helpen?
Ok ik wil Battlefield Premium, maar niet voor de premium prijs, in Brazilie betaal je R$50,- en dat is omgerekend 20 euro, dat is een mooie prijs.
Nu heb ik al een proxy ingesteld, de EA website trapt daar mooi in, ik heb ook mijn account gegevens op brazilie gezet, maar origin zelf hapt niet.
Is er een mogelijkheid origin te doen denken dat hij zich in brazilie bevind?
Ik ben geen netwerk guru, ik ben er slechts een beetje in thuis, dus hopelijk kan iemand helpen, als dit werkt zou dat het voor veel tweakers aantrekkelijk maken.
Nu heb ik al een proxy ingesteld, de EA website trapt daar mooi in, ik heb ook mijn account gegevens op brazilie gezet, maar origin zelf hapt niet.
Is er een mogelijkheid origin te doen denken dat hij zich in brazilie bevind?
Ik ben geen netwerk guru, ik ben er slechts een beetje in thuis, dus hopelijk kan iemand helpen, als dit werkt zou dat het voor veel tweakers aantrekkelijk maken.
Al geprobeerd BF3 met admin rechten te starten? Dat kan nog wel eens wat uithalen.BvZwolle schreef op maandag 04 juni 2012 @ 06:47:
[...]
Ik heb exact hetzelfde!!! Zou het aan het moederbord liggen misschien? Lijkt me sterk, maar toch.....?
Ook zijn er net een battlelog en bf3 update uitgekomen, dus wie weet helpen die.
Hij doet het nog steeds niet en nu krijg ik ook nog eens: a required .DLL file, EKC3220.DLL, was not found.HKS-Skyline schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:25:
[...]
Al geprobeerd BF3 met admin rechten te starten? Dat kan nog wel eens wat uithalen.
Ook zijn er net een battlelog en bf3 update uitgekomen, dus wie weet helpen die.
Ik vind het allemaal een beetje gek. Altiijd allemaal illegale software gehad, ga ik een keer over naar legaal.... doet hij het niet... K*Tzooi....
Same here, ik ben weer teruggegaan naar 12.3, draait veel soepeler. (6870 OC)JerX schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:08:
Iemand anders last van FPS lag met AMD 12.4? 12.2-3 liep voor mij beter.
Na update krijg ik steeds zwart scherm of een of andere rare loading screen:

Oops, english lang patch downloaden

Oops, english lang patch downloaden

[ Voor 26% gewijzigd door RaiseCain op 05-06-2012 12:39 . Reden: RU versie ]
Iemand een idee?BvZwolle schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:07:
[...]
Hij doet het nog steeds niet en nu krijg ik ook nog eens: a required .DLL file, EKC3220.DLL, was not found.
Ik vind het allemaal een beetje gek. Altiijd allemaal illegale software gehad, ga ik een keer over naar legaal.... doet hij het niet... K*Tzooi....
heeft iemand al een workaround voor de no gun glitch voor de pc?
Ik heb BF3 als volgt aan de gang gekregen op een 64bits systeem!!
AMD Catalyst Control verwijderd
Driver Sweeper eroverheen gegooid ( http://phyxion.net/item/driver-sweeper.html )
AMD Catalyst Control 12.1 gedowned en geinstalleerd ( http://downloads.guru3d.c...driver-download-2846.html )
Alles is uiteraard op eigen risico, maar mij i het zo wel gelukt!
Driver Sweeper eroverheen gegooid ( http://phyxion.net/item/driver-sweeper.html )
AMD Catalyst Control 12.1 gedowned en geinstalleerd ( http://downloads.guru3d.c...driver-download-2846.html )
Heeft niks met 64 bit te maken lijkt me.BvZwolle schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:36:
Ik heb BF3 als volgt aan de gang gekregen op een 64bits systeem!!
BF3 draait daar namelijk prima op.
Was maar één van de vele oplossingen.......AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:39:
[...]
Heeft niks met 64 bit te maken lijkt me.
BF3 draait daar namelijk prima op.

Is er een mogelijkheid om de tilde key te disablen?, ik tik hem soms per ongeluk aan echt irritant.
Kun je de console niet op een andere toets zetten??smoothz schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:28:
Is er een mogelijkheid om de tilde key te disablen?, ik tik hem soms per ongeluk aan echt irritant.
En als dat niet werkt kun je altijd nog de tilde key uit je toetsenbord wippen...
thnkx ik ga dit ook even doen ik word gek van die fps lag !A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:16:
[...]
Same here, ik ben weer teruggegaan naar 12.3, draait veel soepeler. (6870 OC)
hoi
doe bij start, programma's zoeken en typ in : ekag20ntBvZwolle schreef op maandag 04 juni 2012 @ 06:47:
[...]
Ik heb exact hetzelfde!!! Zou het aan het moederbord liggen misschien? Lijkt me sterk, maar toch.....?
zie je dat bestand klik rechtermuisknop en kijk in welke map het staat.
ga naar die map en uninstall.
dan werkt alles weer.
suc6
Dus... ik gisteren voor het eerst een Gravatar-account aangemaakt, waarbij de gravatar account naam anders is dan het e-mail adres dat ik gebruikt heb: is dat een probleem voor BattleLog om te herkennen?
Heb gisterenavond de afbeelding er op gezet, maar is nog niet bijgewerkt in BattleLog: nog maar langer afwachten, of heb ik iets fout gedaan? Zo ja: hoe doe ik het dan wél goed om een custom afbeelding te zien @ BattleLog?
Heb gisterenavond de afbeelding er op gezet, maar is nog niet bijgewerkt in BattleLog: nog maar langer afwachten, of heb ik iets fout gedaan? Zo ja: hoe doe ik het dan wél goed om een custom afbeelding te zien @ BattleLog?
Check deze link YouTube: BF3: Your Own Photo In Battlog (Gravatar in Battlefield 3) hier word precies uitgelegd wat je moet doen, is alleen in het duits.Jorn1986 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:24:
Dus... ik gisteren voor het eerst een Gravatar-account aangemaakt, waarbij de gravatar account naam anders is dan het e-mail adres dat ik gebruikt heb: is dat een probleem voor BattleLog om te herkennen?
Tjah... een username @ Gravatar mag blijkbaar geen e-mail adres zijn, maar het e-mail adres dat ik heb gebruikt voor Origin komt weer wel overeen met dat van Gravatar, maar ik zie nog steeds niks verschijnen in Battlelog.
What to do?
What to do?
Ik heb BF3 gekocht via Origin (had mezelf nog beloofd nooit iets met origin te doen.. maarja wil toch wel is BF3 spelen ... )
enfin, mijn bestelling is betaald en in het geschiedenis order overzicht staat de BF3 als voltooid etc..
Maar bij 'mijn games' staat niks .. de EA help gevolgd (origin opnieuw installeren.. lekkere help
)
maar ook nu nogsteeds leeg .. .. .. maw.. ik had naar mezelf moeten luisteren
Is dit een bekend origin probleem en moet ik geduld hebben??
Ik heb origin al gemailed maar die zullen in het weekend wel geen tijd hebben ..
edit: Het lijkt erop dat ik de 'premium' heb gekocht (zwaar gepromoot boven in de winkel, ik dacht een soort GOTY edition voor dat geld).
Maar dit zijn DLC's only? nergens vermeld.. geen waarschuwing zoals in STEAM (wat wel normaal werkt) dat ik het spel niet bezit etc..
Ik heb een geschil op paypal gestart en een klacht in Origin aangemaakt.. want dit is gewoon oplichting.. leuk EA, ik had gewoon geen origin moeten installeren
edit2: EA stort het terug en erkent dat het "nogal" slecht staat aangegeven. Toevallig zag ik vanochtend dat het wel duidelijk staat aangegeven. Maar helaas ik ga niks meer kopen via origin
enfin, mijn bestelling is betaald en in het geschiedenis order overzicht staat de BF3 als voltooid etc..
Maar bij 'mijn games' staat niks .. de EA help gevolgd (origin opnieuw installeren.. lekkere help
maar ook nu nogsteeds leeg .. .. .. maw.. ik had naar mezelf moeten luisteren
Is dit een bekend origin probleem en moet ik geduld hebben??
Ik heb origin al gemailed maar die zullen in het weekend wel geen tijd hebben ..
edit: Het lijkt erop dat ik de 'premium' heb gekocht (zwaar gepromoot boven in de winkel, ik dacht een soort GOTY edition voor dat geld).
Maar dit zijn DLC's only? nergens vermeld.. geen waarschuwing zoals in STEAM (wat wel normaal werkt) dat ik het spel niet bezit etc..
Ik heb een geschil op paypal gestart en een klacht in Origin aangemaakt.. want dit is gewoon oplichting.. leuk EA, ik had gewoon geen origin moeten installeren

edit2: EA stort het terug en erkent dat het "nogal" slecht staat aangegeven. Toevallig zag ik vanochtend dat het wel duidelijk staat aangegeven. Maar helaas ik ga niks meer kopen via origin
[ Voor 36% gewijzigd door CT op 10-06-2012 18:17 ]
Ik heb problemen met BF3 en SLI. Ik heb eerst beide kaarten genummerd en de kaarten apart getest, lopen als een tiet. Heb nu kaart 2 in slot 1 en 2 in 1. Nieuwe SLI bridge maar geen effect. Alles draait goed, ook furmark en Heaven DX11 draait op beide kaarten tegelijk 100%. Alleen tijdens BF3 loopt het vast. Als ik SLI uitschakel loopt hij niet vast.
Ik heb onder Nvidia de bf3 settings geprobeerd maar die settings geven 16 FPS en gebruiken de kaarten maar op 40%. Met de standaard setting heb ik in SLI 124 fps en zonder sli 60-80 fps.
Ik heb onder Nvidia de bf3 settings geprobeerd maar die settings geven 16 FPS en gebruiken de kaarten maar op 40%. Met de standaard setting heb ik in SLI 124 fps en zonder sli 60-80 fps.
Ik draai op het moment een gtx295 omdat mijn 580 rma is , ik had ook last van SLI vastloper of extreme lag.tweakerharrie schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:45:
Ik heb problemen met BF3 en SLI. Ik heb eerst beide kaarten genummerd en de kaarten apart getest, lopen als een tiet. Heb nu kaart 2 in slot 1 en 2 in 1. Nieuwe SLI bridge maar geen effect. Alles draait goed, ook furmark en Heaven DX11 draait op beide kaarten tegelijk 100%. Alleen tijdens BF3 loopt het vast. Als ik SLI uitschakel loopt hij niet vast.
Draait nu redelijk goed met deze settings op drivers 301.42 , kijk in de battlefield 3 profile van de driver.
Energie modus : verkies optimale prestaties
Enkele beeldscherm modus
De rest moet je even mee spelen , ik moest de texture filtering Trilineair uitzetten en in de hoofdsettings Anti Aliasing FXAA op uit de rest staat standaard.
Hey guys, ik wil graag BF3 op mijn verouderde pc gaan spelen, aangezien de console versie me toch niet helemaal ligt. Van een vriend heb ik even op zijn account mogen testen en het is vrij speelbaar op 1490 x 900 met alles op low: zo'n 25-55 fps, met tot nu toe alleen erge fps lag in de lange gangen van Metro.
Systeem: C2D E8400, 4 GB ram, Radeon HD 4850 512 MB, Windows 7 32 bit.
Nu ben ik op zoek naar een voordelige manier om het soepel te kunnen draaien op low/hooguit medium setting. Zelf dacht ik aan een tweehands Radeon 4850 bijplaatsen (zo'n 35 euro) of eventueel een Radeon 6850 te kopen. Is deze laatstgenoemde kaart echter geen overkill voor mijn processor? Iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Ik hoef absoluut niet op high/ultra settings te spelen.
Nu ben ik op zoek naar een voordelige manier om het soepel te kunnen draaien op low/hooguit medium setting. Zelf dacht ik aan een tweehands Radeon 4850 bijplaatsen (zo'n 35 euro) of eventueel een Radeon 6850 te kopen. Is deze laatstgenoemde kaart echter geen overkill voor mijn processor? Iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Ik hoef absoluut niet op high/ultra settings te spelen.
EY hoi,RedruM schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:51:
Hey guys, ik wil graag BF3 op mijn verouderde pc gaan spelen, aangezien de console versie me toch niet helemaal ligt. Van een vriend heb ik even op zijn account mogen testen en het is vrij speelbaar op 1490 x 900 met alles op low: zo'n 25-55 fps, met tot nu toe alleen erge fps lag in de lange gangen van Metro.
Als ik jou was zal ik ook je cpu upgraden naar een quad core cpu. (bijv Q9450) en door sparen voor een betere GPU is ook toekomst gerichter.
Kan je geen dm sturen.
V&A aangeboden: Systeem i5-2500k, 8gb ram, hd6870
mooi pctje voor je!!!!
[ Voor 8% gewijzigd door goosche op 11-06-2012 16:41 ]
Jongens, ik heb ik krijg telkens deze melding Invalid licence reason code = 0x0006
Wat heb ik al gedaan?
Ik heb deze drie handelingen al geprobeerd maar zonder resultaat.
http://battlelog.battlefi...view/2832654347723461388/
How to troubleshoot a problem by performing a clean boot in Windows Vista or in Windows 7
Wie weet er raad mee?
Wat heb ik al gedaan?
How to troubleshoot a problem by performing a clean boot in Windows Vista or in Windows 7
Wie weet er raad mee?
vandaag kan ik helemaal niet op battlefield 3, ik kan helemaal niks joinen op een of andere manier.
het is zo wanneer ik bij een server op "join server" klik (of op het pijltje) dan gaat hij joinen, en dat blijf ik gewoon heel erg lang zien.
het wil gewoon wonderbaarlijk niet.
iemand??
het is zo wanneer ik bij een server op "join server" klik (of op het pijltje) dan gaat hij joinen, en dat blijf ik gewoon heel erg lang zien.
iemand??
Ik heb voor de zekerheid Windows 64 bit opnieuw geïnstalleerd, kale windows met allen bf3; en heb nu driver 301.42 en heb paar potjes gespeeld op SLI. Niet vastgelopen!
Ik heb een image gemaakt en ga nu de rest van mijn software installeren.
Ik heb een image gemaakt en ga nu de rest van mijn software installeren.
Defused
Wat blijf je lang zien? Het scherm om een game te joinen (Connecting server of Loading level) of dat je wel op het pijltje of join game kan drukken maar dat er geen feedback komt?hardwarejunk schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:47:
vandaag kan ik helemaal niet op battlefield 3, ik kan helemaal niks joinen op een of andere manier.
iemand??
wrong topic.
[ Voor 90% gewijzigd door unfor op 13-06-2012 15:31 ]
Probleem is ondertussen verholpen, Bedankt Jonas!Kepro schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:23:
Jongens, ik heb ik krijg telkens deze melding Invalid licence reason code = 0x0006
Wat heb ik al gedaan?
Wie weet er raad mee?
mmm, hij loopt weer vast. Heb de image terug gezet maar dat hielp niet. Ik speelde alleen de nieuwe mappen (close quarters) en de outdoor mappen zoals Wake Island lopen vast na een kwartier.
Ik ga het nog eens proberen met de temperatuur hypthese, mijn kast is vrij klein en misschien de boel te warm. De GPU 1 freez is op 86 graden maar soms op 75. De Heaven dx 11 benchmark gaat tot 96 graden en freezed niet...
Anders maar op 1 videokaart.
Ik ga het nog eens proberen met de temperatuur hypthese, mijn kast is vrij klein en misschien de boel te warm. De GPU 1 freez is op 86 graden maar soms op 75. De Heaven dx 11 benchmark gaat tot 96 graden en freezed niet...
Anders maar op 1 videokaart.
Hoi
Ik wordt een beetje vervelend van Punkbuster..
Heb vanmiddag de game gekocht, dacht lekker te gaan spelen maar blijkbaar moet ik onofficiële software installeren om deze game te kunnen spelen.
Goed, punkbuster geïnstalleerd. Update gedraaid, maar toch blijft ie me kicken.
Ik heb geen idee wat te doen. Iemand wat tips ?
Ik wordt een beetje vervelend van Punkbuster..
Heb vanmiddag de game gekocht, dacht lekker te gaan spelen maar blijkbaar moet ik onofficiële software installeren om deze game te kunnen spelen.
Goed, punkbuster geïnstalleerd. Update gedraaid, maar toch blijft ie me kicken.
Ik heb geen idee wat te doen. Iemand wat tips ?
Punkbuster is geen onofficiele software. Maar als jij niet aangeeft welke kick message je krijgt wordt het lastig. Wellicht is het niet een probleem met punkbuster qua versie maar draai je software die punkbuster niet graag ziet of zijn er andere problemen met je verbinding.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Thats it..Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Lasteraar' (for 2 minutes) ... Violation
Ik zou niet weten wat ik fout doe.
Heb verschillende servers geprobeerd.
Heb de laatste versie van PB erop staan.

Edit:
Wellicht loos, maar het lijkt ook elke keer te gebeuren wanneer ik neergeschoten word......
[ Voor 47% gewijzigd door Lasteraar op 14-06-2012 20:11 ]
Met die processor (spreek uit ervaring) ga je niet meer dan 30fps gemiddeld trekken, zelfs niet met een GTX680.RedruM schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:51:
Zoals hier te zien:
[YouTube: http://youtu.be/1F3t2ek1dwA]
Je zal zowel de GPU als CPU moeten upgraden. Ik ben van de E8400 naar een Q9450 gegaan en merkte zoals in het filmpje, flink verschil. Toen ging mn 9800GTX+ (ong gelijk aan de 4850) kapot en kocht voor 100 euro een GTX460.
Nu draait alles als een zonnetje op medium/high en dingen op ultra. Het kan smoother in karkand met 64, maar ik heb niks te klagen.
Edit: ik zie nu pas dat ik op iets heel ouds zit te reageren
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
iemand die weet hoe ik EA kan contacten via de website? Alle opties zijn grijs/niet aanklikbaar
Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.