Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ah ok, wist niet dat Quad core echt zo doorslaggevend zou zijn, handige comparison.

Misschien toch ff sparen voor een upgrade dan :P
rickyy schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:16:
[...]

Met die processor (spreek uit ervaring) ga je niet meer dan 30fps gemiddeld trekken, zelfs niet met een GTX680.

Zoals hier te zien:

[video]

Je zal zowel de GPU als CPU moeten upgraden. Ik ben van de E8400 naar een Q9450 gegaan en merkte zoals in het filmpje, flink verschil. Toen ging mn 9800GTX+ (ong gelijk aan de 4850) kapot en kocht voor 100 euro een GTX460.

Nu draait alles als een zonnetje op medium/high en dingen op ultra. Het kan smoother in karkand met 64, maar ik heb niks te klagen.

Edit: ik zie nu pas dat ik op iets heel ouds zit te reageren :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
tobitronics schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:27:
iemand die weet hoe ik EA kan contacten via de website? Alle opties zijn grijs/niet aanklikbaar
Dat is inderdaad vreemd, soms wordt het uitgegrijsd terwijl het gewoon overdag is.

Het telefoonnummer wat je kunt bellen voor EA NL Support is 020-8083219. Volgens mij zijn ze tot 22:00 te bereiken 7 dagen per week.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb regel matig het probleem dat ik gekilled word door iemand terwijl ik hem nog niet kan zien/of dat hij niet eens zichbaar schiet!
weet iemand hier of hier iets aan te doen is en zo ja wat kan ik doen?
systeem
asus p8z68-v pro
i7 k2600
asus 560 ti top
kingston khx1600c9d3k3/6gx(xmp)
harde schijf wd3200aakx
voeding antec truepower quattro 1000w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Saiga + Exploding bullets. :D

Er is geen spel waarmee ik met een shotgun loop omdat dit ondingen zijn. Vaak te traag en alleen handig in close combat. Met de saiga was dit niet anders totdat ik mensen zag lopen met exploding bullets. Dat wilde ik ook en na een zooi kansloze potjes metro heb ik ze ook. Wat is deze combi in metro fantastisch. Het is geen magisch "one shot one kill" maar je kunt buiten het gezichtsveld van de tegenstander staan en dan toch nog kills maken.

Als je in Metro (boven dus) helemaal rechts gaat staan en je schiet dan op het schuine plafond bij het kleine trappetje dan is het wachten totdat je een hitmarker ziet en dan maar knallen. :P

Ik moet wel zeggen dat mensen wel snel geneigd zijn om votekicks in te zetten omdat men het niet leuk vindt om zo dood te gaan. Maar goed, het is geen Spas en dus mag het op de meeste servers. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:08:
ik heb regel matig het probleem dat ik gekilled word door iemand terwijl ik hem nog niet kan zien/of dat hij niet eens zichbaar schiet!
weet iemand hier of hier iets aan te doen is en zo ja wat kan ik doen?
systeem
asus p8z68-v pro
i7 k2600
asus 560 ti top
kingston khx1600c9d3k3/6gx(xmp)
harde schijf wd3200aakx
voeding antec truepower quattro 1000w
Sorteer je servers op ping en kies diegene met de laagste ping. Je netwerkslider (bij gameplay options) helemaal naar links verplaatsen kan ook helpen, maar bij hoge ping kan het ervoor zorgen dat mensen een beetje glitchy bewegen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
Ik heb een Asus rampage met een Q9950 die op 3,34 loopt 4Gb 1600 geheugen en een Asus 4870 TOP 512mb en een OCZ SSD

hij zeurt dat ik de nieuwste driver niet heb maar wel wat aandringen speelt ie wel, en kan ik gewoon gamen
heb er de laatste 12,4 op gezet maar zie bij de drivers versie dat ie nog op 11,4 staat, terwijl 11,7 de minimale vereiste is.

zou het kunnen zijn omdat mijn VGA verouderd is dat ie dan geen nieuwere krijgt ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjendorst
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik heb dit weekend mijn computer een flinke upgrade gegeven. Na het installeren van Battlefield 3 blijkt dat wanneer ik een game probeer te joinen, de browser op loading blijft hangen. Dit is niet alleen bij multiplayer maar ook bij coop en campaign. Daarnaast begint mijn windows 7 64bit ontzettend langzaam te werken, waardoor ik mijn pc moet resetten.

Is er iemand die dit probleem herkend?er ik een game probeer te joinen, de browser op loading blijft hangen. Dit is niet alleen bij multiplayer maar ook bij coop en campaign. Daarnaast begint mijn windows 7 64bit ontzettend langzaam te werken, waardoor ik mijn pc moet resetten.

Is er iemand die dit probleem herkend?

[ Voor 7% gewijzigd door arjendorst op 18-06-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTanker
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-09 15:05
Als ik BF3 probeer te downloaden dan zegt hij dat ik ingelogd moet zijn als beheerder. Echter, dit is het enigste account op de computer, dus die is admin. User Account Control staat uit dus opstarten als admin heeft geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Kan nog steeds geen live chat of email met EA krijgen, nog steeds grijs... Iemand die weet waarom of hoe ik ze kan bereiken via de PC (dus geen telefoon)???? Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Ik heb een vraagje, een vriend van mij wil premium kopen. Hij zit bij de ABN, maar telkens als hij wil afrekenen komt er de melding "verwijder uw cookies en probeer opnieuw".
Zowel op zijn PC als de mijne. iemand die weet wat hij hiermee aan moet? Met mijn ING had ik hier geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoepbanaan schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:44:
Ik heb een vraagje, een vriend van mij wil premium kopen. Hij zit bij de ABN, maar telkens als hij wil afrekenen komt er de melding "verwijder uw cookies en probeer opnieuw".
Zowel op zijn PC als de mijne. iemand die weet wat hij hiermee aan moet? Met mijn ING had ik hier geen problemen mee.
maakt hij het toch naar jou over, koop je het voor hem. problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:49:
[...]

maakt hij het toch naar jou over, koop je het voor hem. problem solved
owja, helemaal niet aan gedacht 8)7
goed idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoepbanaan schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:53:
[...]

owja, helemaal niet aan gedacht 8)7
goed idee ;)
slimmerik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
dan komt het toch op jouw account en niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:04
tobitronics schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:19:
[...]

dan komt het toch op jouw account en niet zijn?
Niet als je op zijn account inlogt en dan gewoon via je eigen rekening betaald.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
tobitronics schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:16:
Kan nog steeds geen live chat of email met EA krijgen, nog steeds grijs... Iemand die weet waarom of hoe ik ze kan bereiken via de PC (dus geen telefoon)???? Alvast dank
Bedoel je dan de live chat via de EA site of via Origin? Via Origin werkt dit gewoon hoor. Alleen zou ik je toch adviseren om wel te bellen met dat 020-nummer. Die Indiers bij de live chat hebben echt geen idee wat ze aan het doen zijn en lezen alle standaard antwoorden op van een Excel sheetje. De EA NL support heeft mij vaker direct kunnen helpen met verscheidene zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Ik moet sinds premium er is elke keer alles opnieuw instellen na een potje gamen, in battlelog bij multiplayer en ook bij voertuigen dan staat alles weer op default, iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
smoothz schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:23:
Ik moet sinds premium er is elke keer alles opnieuw instellen na een potje gamen, in battlelog bij multiplayer en ook bij voertuigen dan staat alles weer op default, iemand een idee waar het aan kan liggen?
dit heb ik ook zonder premium ;)

(ik zou niet weten of dit een fout van battlelog is of iets anders, maar nu weet je iig dat het niet aan je premium ligt)

[ Voor 15% gewijzigd door Robbertjan94 op 20-06-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
speedyjules07 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:27:
[...]

Bedoel je dan de live chat via de EA site of via Origin? Via Origin werkt dit gewoon hoor. Alleen zou ik je toch adviseren om wel te bellen met dat 020-nummer. Die Indiers bij de live chat hebben echt geen idee wat ze aan het doen zijn en lezen alle standaard antwoorden op van een Excel sheetje. De EA NL support heeft mij vaker direct kunnen helpen met verscheidene zaken.
Waar zie jij dan die optie voor chat via origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
tobitronics schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:01:
[...]

Waar zie jij dan die optie voor chat via origin?
Je moet op dat tandwiel in Origin klikken, dan dacht ik Origin Help. Nu opent er een nieuw scherm en kun je bovenin klikken op Live Chat. Zit even op werk, kan het niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
speedyjules07 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Je moet op dat tandwiel in Origin klikken, dan dacht ik Origin Help. Nu opent er een nieuw scherm en kun je bovenin klikken op Live Chat. Zit even op werk, kan het niet checken.
Bedoel je de optie 'contact' helemaal bovenin?

http://s12.postimage.org/6kwvfkn2l/origin.png

Want als ik daar op klik kom ik op dezelfde website van EA waar alle opties grijs zijn... ;(

[ Voor 184% gewijzigd door tobitronics op 21-06-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond mensen,

Wie heeft ook dit probleem of weet misschien de oplossing hiervoor?

Vanmiddag heb ik nog gewoon even zitten spelen namelijk.

Draai op windows 7 64 bit.

Alvast bedankt!

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'BoMBxPeRTDeLuXe' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

Dit gebeurd zo ong na 5 min gamen

Ik heb gelezen dat het iets met Avast te maken heeft?, maar als je virusscanner uitzet werkt ook niet

ps zie nu net dat meerdere mensen dit probleem hebben, en op google zie ik geen oplossing?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Ik speel al een dikke anderhalve maand BF3 en ik heb sinds het begin al last van een error. Deze error komt tevoorschijn zodra eeen BF3 multiplayer potje is geladen, ik moet er wel eerst op klikken. Dan blijft een soort van vasthangen (hij hangt niet, hij gaat gewoon niet verder met laden) en dan ben ik genoodzaakt om CTRL+ALT+DEL te doen. Hierbij krijg ik dan de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p90/Crelis/bf3error.png

Als ik nu twee keer op oké druk dan kan ik weer naar mijn bureaublad, waarna ik BF3 gewoon aanklik en ik het spel wel gewoon kan spelen. Het is wel hinderlijk dat deze error steeds komt, iemand een oplossing.

EDIT:
Ik heb het spel al eens geherinstalleerd, van mijn HDD op mijn SSD.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:38:
Goede avond mensen,

Wie heeft ook dit probleem of weet misschien de oplossing hiervoor?

Vanmiddag heb ik nog gewoon even zitten spelen namelijk.

Draai op windows 7 64 bit.

Alvast bedankt!

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'BoMBxPeRTDeLuXe' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

Dit gebeurd zo ong na 5 min gamen

Ik heb gelezen dat het iets met Avast te maken heeft?, maar als je virusscanner uitzet werkt ook niet

ps zie nu net dat meerdere mensen dit probleem hebben, en op google zie ik geen oplossing?
Klopt, ik heb het probleem ook. Als je BF3 niet fullscreen draait zie je avast de punkbuster blokkeren en als virus opgeven. Ik heb een report gestuurd dat ze het uit de definities moeten halen, voorlopig is het dus gewoon je schilden uitztten als je wil gamen :(

EDIT: Het probleem lijkt verholpen te zijn met de laatste virusupdate

[ Voor 3% gewijzigd door tobitronics op 22-06-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
tobitronics schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Bedoel je de optie 'contact' helemaal bovenin?

http://s12.postimage.org/6kwvfkn2l/origin.png

Want als ik daar op klik kom ik op dezelfde website van EA waar alle opties grijs zijn... ;(
Hmm dat is apart.

Bij mij staat het er wel:

http://postimage.org/image/jmdqo82mp/

Mogelijk omdat mijn EA.com account taal in het Engels staat. Tevens ook mijn Windows, mocht dat om een of andere vage reden ermee te maken hebben. Misschien dat even proberen te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

theburninglink schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:56:
Ik speel al een dikke anderhalve maand BF3 en ik heb sinds het begin al last van een error. Deze error komt tevoorschijn zodra eeen BF3 multiplayer potje is geladen, ik moet er wel eerst op klikken. Dan blijft een soort van vasthangen (hij hangt niet, hij gaat gewoon niet verder met laden) en dan ben ik genoodzaakt om CTRL+ALT+DEL te doen. Hierbij krijg ik dan de volgende melding:
[afbeelding]

Als ik nu twee keer op oké druk dan kan ik weer naar mijn bureaublad, waarna ik BF3 gewoon aanklik en ik het spel wel gewoon kan spelen. Het is wel hinderlijk dat deze error steeds komt, iemand een oplossing.

EDIT:
Ken de fout niet. Heb je al gegoogled op de fout/bestandsnaam ?

Lijkt een DirectX bestand te zijn. Wellicht even de dxwebsetup.exe van MS downloaden en DirectX reinstallen :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Hmm, sinds de patch kunnen ik en een vriend niet meer samen een game joinen (op 2 PCs bij mij thuis). Zodra hij mijn game joined word ik disconnected. Als ik vervolgens zijn game join kom ik er niet meer in met dezelfde melding. Is dit een bekende bug sinds de patch? Ik heb samen met die vriend 100+ uur erop zitten met dezelfde configuratie..

*edit* het enige wat ik me kan bedenken is dat ik sinds de vorige keer een nieuwe router heb, diablo 3 en andere online games doen het echter prima..

[ Voor 17% gewijzigd door Grimmie187 op 25-06-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:11
Grimmie187 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:38:
Hmm, sinds de patch kunnen ik en een vriend niet meer samen een game joinen (op 2 PCs bij mij thuis). Zodra hij mijn game joined word ik disconnected. Als ik vervolgens zijn game join kom ik er niet meer in met dezelfde melding. Is dit een bekende bug sinds de patch? Ik heb samen met die vriend 100+ uur erop zitten met dezelfde configuratie..

*edit* het enige wat ik me kan bedenken is dat ik sinds de vorige keer een nieuwe router heb, diablo 3 en andere games doen het echter prima..
niet de patch dus denk. Probeer in je router UPnP eens uit te zetten.

als dat niet werkt kan je ook nog battlefield op 1 van de computers een andere poort laten gebruiken (google weet wel hoe)

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
haarbal schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:41:
[...]

niet de patch dus denk. Probeer in je router UPnP eens uit te zetten.

als dat niet werkt kan je ook nog battlefield op 1 van de computers een andere poort laten gebruiken (google weet wel hoe)
Dat was het haarbal. UPnP uit gezet en alles loopt weer vlot. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb sinds gisteren die fxaa injector in gebruik. de kleuren zijn een stuk mooier.
heb de scherpte ook iets aan gepast. maar ik merk dat mn game hapert om de zoveel seconde.

en als ik de msi afterburner kijk(monitoring prog) dan zie ik mn gpu use, heel erg dalen naar 5% hebben en dan schiet hij weer omhoog.. kotm dat door fxaa injector of wat?

nu zie ik wel op de site dat ze iets doen tegen het lag issue? of is dat wat ik merk..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Nickrsd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:44:
ik heb sinds gisteren die fxaa injector in gebruik. de kleuren zijn een stuk mooier.
heb de scherpte ook iets aan gepast. maar ik merk dat mn game hapert om de zoveel seconde.

en als ik de msi afterburner kijk(monitoring prog) dan zie ik mn gpu use, heel erg dalen naar 5% hebben en dan schiet hij weer omhoog.. kotm dat door fxaa injector of wat?

nu zie ik wel op de site dat ze iets doen tegen het lag issue? of is dat wat ik merk..?
Misschien moet je even afwachten wat ze daar mee doen want er is idd iets gaande atm.
Toen ik een potje speelde vanmorgen was het ook bijna onspeelbaar door de framedrops die steeds terugkwamen.
Aangezien je die Fxaa injector sinds gisteren pas hebt en dus nog niet echt uit hebt kunnen testen zou ik even wachten totdat ze die stutter problemen gefixed hebben.
Als het daarna nog steeds schokkerig gaat zal het wel aan je Fxaa injector liggen (of de instellingen daarvan).
Je kan ook proberen om de injector uit te zetten om te kijken of je dan verschil ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
AdmiralSnipe schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:49:
[...]

Misschien moet je even afwachten wat ze daar mee doen want er is idd iets gaande atm.
Toen ik een potje speelde vanmorgen was het ook bijna onspeelbaar door de framedrops die steeds terugkwamen.
Aangezien je die Fxaa injector sinds gisteren pas hebt en dus nog niet echt uit hebt kunnen testen zou ik even wachten totdat ze die stutter problemen gefixed hebben.
Als het daarna nog steeds schokkerig gaat zal het wel aan je Fxaa injector liggen (of de instellingen daarvan).
Je kan ook proberen om de injector uit te zetten om te kijken of je dan verschil ziet.
Heb je wel je FXAA in BF3 uitgezet? Want dat kan voor problemen zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
tobitronics schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:51:
[...]

Heb je wel je FXAA in BF3 uitgezet? Want dat kan voor problemen zorgen!
Ik gebruik geen injector...
Maar het is bekend dat er op dit moment problemen zijn waardoor stuttering optreed:

http://battlelog.battlefi...view/2832654625099529085/

[ Voor 22% gewijzigd door AdmiralSnipe op 27-06-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

dan wacht ik het maar gewoon af, want toen ik fxaa injector probeerde, had ik geen gestotter.. en vandaag wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodpearl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07-2024
Hallo beste tweakers,

ik heb een vraagje als ik Bf3 wil downloaden op steam blijft hij hangen en download hij niks weet iemand hier misschien een oplossing voor?

( ik heb orgin bij de firewal al toegestaan dus daar kan het niet aan liggen )

gr.

Blackwhitepearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
blackwhitepearl schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:52:
Hallo beste tweakers,

ik heb een vraagje als ik Bf3 wil downloaden op steam blijft hij hangen en download hij niks weet iemand hier misschien een oplossing voor?

( ik heb orgin bij de firewal al toegestaan dus daar kan het niet aan liggen )

gr.

Blackwhitepearl
BF3 is toch helemaal niet beschikbaar op steam?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origin volgens mij.

Leuk spel, alleen jammer dat het visueel zoveel vereist. HD4890 Top heeft het er moeilijk mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 15:08
BvZwolle schreef op maandag 04 juni 2012 @ 06:47:
[...]

Ik heb exact hetzelfde!!! Zou het aan het moederbord liggen misschien? Lijkt me sterk, maar toch.....?
exact hetzelfde probleem hier. Is er al een oplossing?

komt het dan toch door de asrock z77 extreme?

[ Voor 8% gewijzigd door corniels op 30-06-2012 00:10 ]

dat was het dan weer voor deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Lijkt me sterk, ik heb ook de z77 extreme4 en hier werkt hij goed... op het al eerder door mij gepostte probleem na:
theburninglink schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:56:
[afbeelding]

EDIT:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Beste tweakers,

Sinds een paar maanden game ik op de pc en dan speel ik vooral Battlefield 3. Nou zit er bij mijn moederbord z68 extrem3 gen3 een programma genaamd Lucid logic Virtu MVP, dit claimt iets te doen met combineren van kracht van de cpu en de gpu en zo meer prestaties en fps te geven. Als ik dit aanzet dan krijg ik allemaal groene vlakken en strepen random over de textures in maps heen. Dit gebeurt in bijna alle grotere maps. Als ik naar deze groen gebieden toe loop verdwijnen ze.

Voorbeelden:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/4km75.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/20fcifo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2vl0gli.jpg

Nou vroeg ik me af of jullie dit programma misschien kennen en uit kunnen leggen hoe dit programma werkt, wat het doet en hoe ik dit probleem op los. Op google kan ik niets vinden over dit probleem en de functies geadverteerd op de site van virtu schijnen bij mij niet echt te werken. Als ik het uitzet heb ik nergens last van en haal ik gewoon rond de 60 fps met alles op ultra. Met virtu aan merkt ik trouwens als ik doorspeel kwa fps geen verschil. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SN4K3 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 19:56:
Beste tweakers,

Sinds een paar maanden game ik op de pc en dan speel ik vooral Battlefield 3. Nou zit er bij mijn moederbord z68 extrem3 gen3 een programma genaamd Lucid logic Virtu MVP, dit claimt iets te doen met combineren van kracht van de cpu en de gpu en zo meer prestaties en fps te geven. Als ik dit aanzet dan krijg ik allemaal groene vlakken en strepen random over de textures in maps heen. Dit gebeurt in bijna alle grotere maps. Als ik naar deze groen gebieden toe loop verdwijnen ze.

Voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nou vroeg ik me af of jullie dit programma misschien kennen en uit kunnen leggen hoe dit programma werkt, wat het doet en hoe ik dit probleem op los. Op google kan ik niets vinden over dit probleem en de functies geadverteerd op de site van virtu schijnen bij mij niet echt te werken. Als ik het uitzet heb ik nergens last van en haal ik gewoon rond de 60 fps met alles op ultra. Met virtu aan merkt ik trouwens als ik doorspeel kwa fps geen verschil. :?
Lucid Virtu is een gimmick, werkt slechts met enkele benchmarks.
Meeste games werken voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
Gisteren werd ik gerevived net (een halve ms ofzo) voor de 'revive time' laat maar zeggen voorbij was. Toen was ik dus gerivived maar had een vervelend deploy schermpje voor me... -.-

Meer mensen dit een keer gehad? Het is niet bepaald handig want je kunt ook geen zelfmoord plegen... (kan ook niet meer bewegen dus een granaat naar jezelf is geen optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekende bug en daar doe je niks aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

Tsurany schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:17:
Je kunt ook gewoon je pc uit het raam gooien - kijken of het daarna opgelost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:26
Lebon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:15:
Gisteren werd ik gerevived net (een halve ms ofzo) voor de 'revive time' laat maar zeggen voorbij was. Toen was ik dus gerivived maar had een vervelend deploy schermpje voor me... -.-
Heb ik ook af en toe last van inderdaad. Zeer storend. Ik hoop altijd maar dat ik snel wordt afgeschoten. Geef meestal ook via de genaral chat aan waar ze een gratis kill kunnen vinden :)

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
muppet99 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:42:
[...]

Heb ik ook af en toe last van inderdaad. Zeer storend. Ik hoop altijd maar dat ik snel wordt afgeschoten. Geef meestal ook via de genaral chat aan waar ze een gratis kill kunnen vinden :)
Dit komt me bekend voor. :9
Maar idd die bug zit al sinds de release in de game en nog steeds is ie niet gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Als ik die bug al heb dan kan ik wel gewoon bewegen? Wel moeilijk aimen maar het lukt me meestal wel nog om een kill mee te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Tsurany schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:17:
Je kan gewoon vrij snel na het dood gaan op deploy drukken, dan heb je dit niet, ik heb er geen last van sinds ik het zo doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

SN4K3 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 19:56:
Beste tweakers,

Voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik was vergeten dat mijn moederbord dit ook ondersteund, na het inschakelen had ik een FPS van 4.... gelijk maar weer van mijn pc gegooid. Ik heb niet het idee dat dit heel veel nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
HKS-Skyline schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:23:
[...]

Ik was vergeten dat mijn moederbord dit ook ondersteund, na het inschakelen had ik een FPS van 4.... gelijk maar weer van mijn pc gegooid. Ik heb niet het idee dat dit heel veel nut heeft.
Bij veel webshops word er door de fabrikanten van moederborden dit programma geadverteerd met prestatie verbeteringen van 50% of hoger, betere frame rates enz. Misschien in een gecontroleerde omgeving met de componenten van de fabrikant zelf dat dit wel lukt maar in de praktijk denk ik dat niet veel mensen hier echt optimale prestaties van krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Ik heb dus sinds vandaag BF3 voor de PC, de russische editie gekocht.
Nu heb ik het probleem dat ie niet fullscreen wil gaan :(

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/8143/12748215.png

Settings staan gewoon op 1080p en fullscreen...

*zucht* maak je een keer een thumbnail, verandert tweakers het weer automagisch...

[ Voor 11% gewijzigd door ChrissieOne op 03-07-2012 15:48 ]

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
ChrissieOne schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:47:

[afbeelding]

*zucht* maak je een keer een thumbnail, verandert tweakers het weer automagisch...
Werkt Alt+Enter ook niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
ChrissieOne schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:47:

[afbeelding]

options -> video -> Fullscreen ON - Apply fullscreen settings?

Soms heb ik hetzelfde probleem als ik onder het laden van de map gewoon op internet ga of iets dergelijks. Dan word het beeld even zwart en dan word het spel in een venster weergegeven. In de meeste gevallen zodra ik schiet word het beeld weer even zwart en is het fullscreen, zo niet dan even ctrl + alt + delete en activeer BF 3. Meestal 'schiet' die vanzelf dan in fullscreen mode. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06 14:33
Beste Tweakers,

sinds mijn nieuwe onderdelen binnen zijn en ik mijn pc werkend heb gekregen ben ik erachter gekomen dat "McAfee internet security" battlefield 3 blokkeert bij een poging van matchmaking. Het spel vind de server waarop mijn computer die begint te laden, maar daarna stopt hij ermee en zegt battlelog dat er iets is misgegaan. McAfee heeft een mooi logboek waarin het bedreigingen noteert maar daar is niets te vinden van een blokkade, juist dat bf3 toegestaan is. Maar feit is dat wanneer ik McAfee verwijder ik gewoon weer BF3 kan spelen.... iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? (ik heb een firewall nodig dus die gewoon verwijderen is geen optie)

(leuk detail is dat wanneer ik mijn firewall voor een bepaalde tijd uitschakel ik ook niet bf3 werkend krijg maar ik moet McAfee compleet verwijderen of bij het rebooten heel snel klikken op een server en die laden dat ik er wel in kom)

[ Voor 15% gewijzigd door jrw88 op 04-07-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
jrw88 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:45:
Beste Tweakers,

sinds mijn nieuwe onderdelen binnen zijn en ik mijn pc werkend heb gekregen ben ik erachter gekomen dat "McAfee internet security" battlefield 3 blokkeert bij een poging van matchmaking. Het spel vind de server waarop mijn computer die begint te laden, maar daarna stopt hij ermee en zegt battlelog dat er iets is misgegaan. McAfee heeft een mooi logboek waarin het bedreigingen noteert maar daar is niets te vinden van een blokkade, juist dat bf3 toegestaan is. Maar feit is dat wanneer ik McAfee verwijder ik gewoon weer BF3 kan spelen.... iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? (ik heb een firewall nodig dus die gewoon verwijderen is geen optie)

(leuk detail is dat wanneer ik mijn firewall voor een bepaalde tijd uitschakel ik ook niet bf3 werkend krijg maar ik moet McAfee compleet verwijderen of bij het rebooten heel snel klikken op een server en die laden dat ik er wel in kom)
Bij de meeste AV software kun je bepaalde programma's aan een lijst toevoegen zodat ze niet geblokkeerd worden.
Bij McAfee volgens mij ook.
Heb je al geprobeerd om Origin, BF3 en Battlelog toe te voegen aan de lijst met toegestane programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06 14:33
het lijkt erop dat het probleem zat in het feit dat punkbuster niet de nieuwste updates meekreeg van origin dus het is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmagic
  • Laatst online: 22-04 13:25
ik heb sinds kort ook dit spel gekocht. hij draaid al niet lkkr sinds het installeren. alles staat op low en hij vreet processor. als ik niks doe dit die op 50% en daarna tikt die vaak de 90/100% aan. dit gebeurt nog steeds na het updaten van punkbuster.

mijn specs:
I3
8GB
ati 5400 series met 512 MB ram

virus problemen? ga over op linux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
darkmagic schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:37:
ik heb sinds kort ook dit spel gekocht. hij draaid al niet lkkr sinds het installeren. alles staat op low en hij vreet processor. als ik niks doe dit die op 50% en daarna tikt die vaak de 90/100% aan. dit gebeurt nog steeds na het updaten van punkbuster.

mijn specs:
I3
8GB
ati 5400 series met 512 MB ram
http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/

De 5400 ligt ver onder de 3870, die de game sowiezo al amper zal draaien.
i3 is een dual-core, en dat draait ook al niet geweldig in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmagic
ik heb de verkeerde specs neergezet. dit is de juiste videokaart:

ATI Mobility Radeon HD 5430.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
darkmagic schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:36:
ik heb de verkeerde specs neergezet. dit is de juiste videokaart:

ATI Mobility Radeon HD 5430.
Veranderd er helaas niets aan, met een kaart minder dan de x6xx mag je alle hoop wel op geven om een high-end game te draaien.
2e nummer in de naam van ATI GPU's toont aan wat voor klasse ze in zitten.

Voor BF3 geld:
3/4/5 = troep.
6 = geschikt voor low settings.
7 = geschikt voor medium settings.
8 = 9 geschikt voor high-ultra settings.

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 07-07-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmagic
das erg jammer.
binnenkort ga ik wel een nieuwe pc aanschaffen. wat voor specs zou jij mij aanraden om alles op midium te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
darkmagic schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:43:
das erg jammer.
binnenkort ga ik wel een nieuwe pc aanschaffen. wat voor specs zou jij mij aanraden om alles op midium te spelen?
De recommended specs uit de link die ik gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micbro777
  • Laatst online: 11-06 09:09
Ik heb hier een beetje een vreemd probleem...
Toen ik mijn nieuwe pc in elkaar had gezet en ik BF 3 ging draaien deed ie het perfect in een 64 player server zonder ook maar enige vorm van lagg.
Nu ,een paar maanden later, doet mijn pc het helemaal neit meer goed en is het online niet meer te doen..
Hoe kan dit?? Ik heb PB net nog geupdate, alle drivers nagekeken (chipset, videokaart) maar niets lijkt te werken..
Mijn specs zijn: i5 2310 (quad core)
engtx 560 (asus)
8GB ram
Internet via het stopcontact.

Wat mij wel opviel was dat de processor op 100% staat tijdens het spelen..
Hopelijk kunnen jullie mij helpen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVDS
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09-2020
@micbro777:

Ik raad je toch eens aan om de internet over electriciteitsnet adaptors eens een 15 tal minuten, uit het stopcontact te halen. Ook de adaptor bij je modem of modem/router. Steek hierna de adaptors terug in het stopcontact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouletkuif
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-08 13:17

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

Ik heb te maken met een naar het schijnt bekend ''punkbuster-probleem'',

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'pouletkuif' (for 0 minutes) ... No Packet Flow

Wat heb ik zelf al geprobeerd?;
-Nieuwe Windows installatie
-Punkbuster handmatig updaten via de site
-Router resetten naar fabrieksinstellingen
-Ports forwarden in de router
-Alles opnieuw geinstalleerd (Origin, BF3, Firefox i.c.m. battlelog) op C:\, D:\, G:\, X:\

PC-instellingen:
Géén virusscanner,
Windows defender is uitgeschakeld via services.msc,
Windows firewall is uitgeschakeld via services.msc, (voor het uitschakelen heb ik wel bf3 + Punkbuster A + B toegestaan in de lijst voor toegestane programma's)

Firefox en Origin worden uitgevoerd als Administrator.

*Weet er iemand wat wél als oplossing tegen dit probleem gebruikt kan worden?*

[ Voor 4% gewijzigd door pouletkuif op 14-07-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

* Misschien even zoeken op google naar de foutmelding.
* Wellicht BF3 zelf als administrator runnnen

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouletkuif
  • Laatst online: 29-08 13:17

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

- 1: Al uitgebreid gedaan, waarschijnlijk verkeerde links gebruikt?
- 2: Wanneer je BF3 opstart, zowel als admin als geen admin, kom je toch weer in battlelog terecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:17
Heeft er iemand ervaringen hier met schommelende ping? Sinds enkele weken (denk ik) start ik de map altijd met mijn voorheen normale ping van rond de 15ms, maar na een tijdje zit deze op 150ms. Modem en switch al heropgestart, maar hielp niet. Ik merk zelf niets van de hoge ping, geen lag voelbaar, maar ik vind het toch wat vreemd.

Op pingtest.net haal ik een lage ping (15ms), maar dat is natuurlijk slechts een momentopname, want zoals ik al zei start mijn bf3 ook met lage ping.

Internetverbinding is 60mb/s van Telenet (kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Laatst online: 09-08 23:45

DMZ

Kan zijn dat op drukke tijden voor je ISP je ping gewoon omhoog gaat. Ik zit bij UPC en dat is het rond een uurtje of 8 s'avonds niet mogelijk om accuraat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:17
Nee dat is het niet denk ik, valt ook voor wanneer ik 's morgens of midden in de nacht speel. Toen ik een paar dagen geleden weer eens CS:S vanonder het stof haalde had ik geen last van een ping dat steeds hoger werd, vreemde zaak dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje last van dat ik geen servers kan vinden.
Hebben jullie dat ook?

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/4ik51h.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:43:
Ik heb al een tijdje last van dat ik geen servers kan vinden.
Hebben jullie dat ook?

[afbeelding]
Ports wel openstaan? :)

Had laatst router gereset en daarbij mappings verloren geraakt. Opnieuw ingesteld en het werkt weer.

Ben van een HD4890 EAH naar een 6870 gegaan. Wat een verschil. Ergo met een paar dagen alweer een HD5970 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WTF ?! Hoezo heb je poorten open staan voor BF3 ?? Dat is dus echt nergens voor nodig !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar is het nodig: https://help.ea.com/article/online-ports-for-battlefield-3

Want ik had issues met het spelen van co-op. Nog steeds maar sinds dat ik ze opengezet heb heb ik geen issues met connecten naar willekeurige servers meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Voor Co-op is het wel nodig ja, maar dat is maar 1 poort. Voor online Multiplayer is het echt niet nodig !!

Heb je soms een router die ook uitgaand verkeer blokkeert of zo :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb nu al meerdere keren last gehad van het feit dat wanneer ik een game beëindig en daarna quit dat al mijn gewonnen xp + achievements, etc. niet worden opgeslagen en er geen battlereport is ...

Vrij frustrerend want ik had net veel dingen vrijgespeeld en had een mooie score ...

Ligt waarschijnlijk gewoon aan battlelog zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
JimDB schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:56:
Ik heb nu al meerdere keren last gehad van het feit dat wanneer ik een game beëindig en daarna quit dat al mijn gewonnen xp + achievements, etc. niet worden opgeslagen en er geen battlereport is ...

Vrij frustrerend want ik had net veel dingen vrijgespeeld en had een mooie score ...

Ligt waarschijnlijk gewoon aan battlelog zelf ?
Heb je wel een tijdje gewacht voordat je op je battlelog pagina keek??
Het battlereport verschijnt pas nadat de ronde op de desbetreffende server afgelopen is.
Soms komt het idd voor dat een battlereport niet opgeslagen wordt
Ik heb ook wel eens gehad dat ik opeens een battlereport erbij kreeg terwijl ik helemaal niet aan het spelen was, en ik had die server nog nooit gejoined. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb mijn vader eindelijk overgehaald om battlefield 3 voor mijn nieuwe pc te kopen, maar nu heb ik via de dvd orgin geinstalleerd en dan staat bij orgin wel Battlefield 3, maar er staat de HELE tijd "voorbereiden", het blijft er gewoon maar staan! Weet iemand een oplossing?

AMD Phenom ii x4 965 B.E.
Asus Radeon HD7850
8GB ddr3 1333mhz ram

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 23:00:
Ik heb mijn vader eindelijk overgehaald om battlefield 3 voor mijn nieuwe pc te kopen, maar nu heb ik via de dvd orgin geinstalleerd en dan staat bij orgin wel Battlefield 3, maar er staat de HELE tijd "voorbereiden", het blijft er gewoon maar staan! Weet iemand een oplossing?

Asus Radeon HD7850
8GB ddr3 1333mhz ram
Aan je naam te zien mag je nog helemaal geen BF3 spelen! Daarom weigert je nieuwe PC ook keihard om BF3 op te starten.

Het beste moet je je vader ook overhalen om elke keer BF3 voor je op te starten, je muis zal dan automatisch de leeftijd van je vader herkennen en het spel zonder problemen opstarten. Je moet wel even de crack downloaden zodat je muis tijdens het spelen niet ziet dat je jonger dan 18 bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Derp -__-, nou ja, ik heb dan maar weer zalf uitgevogeld...
Pc opnieuw opgestart, orgin opniew opgestart, en dan in orgin downloaden, binnen 4 uurtjes klaar.

En KwarteL, je bent zeker de grappigste thuis? Nou ja, ik vat het maar op als een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:45:
Derp -__-, nou ja, ik heb dan maar weer zalf uitgevogeld...
Pc opnieuw opgestart, orgin opniew opgestart, en dan in orgin downloaden, binnen 4 uurtjes klaar.

En KwarteL, je bent zeker de grappigste thuis? Nou ja, ik vat het maar op als een grap.
Bij ons thuis lopen nog veel grappigere mensen rond. Goed van je dat je er de humor van kan inzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 23:00:

Asus Radeon HD7850
8GB ddr3 1333mhz ram
Is CoD niet iets voor jou ? dat is een spelletje met veel leeftijdsgenoten van je.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 01:35:
[...]

Aan je naam te zien mag je nog helemaal geen BF3 spelen! Daarom weigert je nieuwe PC ook keihard om BF3 op te starten.

Het beste moet je je vader ook overhalen om elke keer BF3 voor je op te starten, je muis zal dan automatisch de leeftijd van je vader herkennen en het spel zonder problemen opstarten. Je moet wel even de crack downloaden zodat je muis tijdens het spelen niet ziet dat je jonger dan 18 bent!
_O-

Mooie humor!

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Pykow schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:01:
[...]

Is CoD niet iets voor jou ? dat is een spelletje met veel leeftijdsgenoten van je.
Heb ik al uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 18:23
Ik heb vanmorgen bf3 gekocht (ru key) en het was nogal lastig om alles werkend te krijgen. toen ik eindelijk (na 2-3x installeren) beeld kreeg, bleef hij na ongeveer 5minuten crashen, na wat zoekwerk bleek het dat de stock oc op mijn gtx560 TI (900mhz) wel vaker crasht met bf3. Oplossing, de kaart op 800mhz instellen (:F)

Nu bleef het spel wel langer draaien maar kreeg ik last van lagg als ik een toets indrukte en met de muis begon te bewegen. Wanneer ik geen toets ingedrukt had was er helemaal geen lagg.

Oplossing: RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1 in je console typen.

Goed, nu draait BF3 eindelijk goed en kan ik een rustig het spel ontdekken (fervent cod speler hier :#)

Weet iemand een fix voor de gtx560 TI om wel op mijn standaard snelheid (900mhz) te kunnen spelen? en ooit evt. een nog hogere snelheid voor als ik ooit nog ga overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb vandaag battlefield 3 geïnstalleerd en heb daarna gelijk even getest. Er leek hierbij niks aan de hand.

Net startte ik hem weer op om de campaign te gaan spelen. Alleen stottert hij verschrikkelijk op veel momenten. Heel erg irritant. Ik heb van tevoren erin verdiept of mijn laptop het zou aankunnen (high zou goed haalbaar moeten zijn). Ik heb graphics continu aangepast, maar het probleem blijft.

Dit zijn de specificaties van mijn laptop:
http://www.campusshop.nl/..._8gb_750g_w7/details.aspx

Weet iemand wat ik hier aan kan doen om dit op te lossen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ok ik heb na een tijdje eindelijk mijn dikke alienware binnen, denk ik eindelijk bf3 te kunnen spelen krijg ik dit:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 1.3.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4fa421a5
Naam van foutmodule: d3d11.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7601.17514
Tijdstempel van foutmodule: 4ce7b7b0
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00061e5c
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Het gebeurd na ongeveer 5min en dan loop het spel iederekeer compleet vast en dus heel irritant.
Kan dus in het algemeen niet echt goed spelen.
Weet iemand hier iets op?

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:37

icecreamfarmer

en het is

Ik heb mijn laptop verbonden via hdmi aan een monitor.
Tijdens het spelen van BF3 wordt echter telkens hdmi out verbroken vlak voordat ik dood ga, de minimap wissel in schaal en de grotere minimap oproep. Het lijkt erop dat de output even verbroken wordt dan. Op het laptop scherm zelf loopt het wel door. Heb al 2 verschillende tv's geprobeerd en 2 verschillende hdmi kabels maar het probleem blijft.
Ik weet dat hij het doet tijdens resolutie wisselingen maar dat zou hier niet de oorzaak moeten zijn omdat de resolutie niet veranderd.

Het gaat om een asus x73s met een 2410m IGP en een GT540m.
Ik kan niets in de settings vinden om het te verbeteren.

Heeft iemand een suggestie? Mijn inziens zit het probleem bij de laptop en niet de monitoren.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battlefield 3 hangt vast bij het installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik BF3 proberen te downloaden, na 99% bleef hij vasthangen bij het 'installeren'
Morgen probeer ik het opnieuw, iemand suggesties..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Sinds vanochtend kom ik niet meer op mijn origin en battlelog account.

Wachtwoord en email zijn onjuist. Vreemde is dat ik er gisteren nog op heb gespeeld?

Emails om mijn account te resetten komen ook niet aan in mijn mailbox

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
BarryKohne schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 06:45:
Sinds vanochtend kom ik niet meer op mijn origin en battlelog account.

Wachtwoord en email zijn onjuist. Vreemde is dat ik er gisteren nog op heb gespeeld?

Emails om mijn account te resetten komen ook niet aan in mijn mailbox
Misschien even een tijdje wachten.
Ik heb soms ook dat ik niet kan inloggen op Origin maar na een tijdje wachten lukt het meestal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
|:( :X Wel, bleek dat iemand in 2 minuten 197 keer heeft geprobeerd in te loggen.
Ergens rond 3 uur vanacht. Dus ea heeft account geblokkeerd en na een telefoontje werd mijn account weer geactiveerd. :(

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
BarryKohne schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:47:
|:( :X Wel, bleek dat iemand in 2 minuten 197 keer heeft geprobeerd in te loggen.
Ergens rond 3 uur vanacht. Dus ea heeft account geblokkeerd en na een telefoontje werd mijn account weer geactiveerd. :(
Verrek, ik kon dus ook niet meer inloggen vanochtend. I heb toen maar een password reset gedaan via origin en nu kan ik er weer bij. Iemand heeft dus geprobeerd om battlelog profielen te hacken maar faalde nogal hierin zo lijkt het...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Zijn er nog actieve tweakers BF3 servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

DanielWW2 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:50:
[...]

Verrek, ik kon dus ook niet meer inloggen vanochtend. I heb toen maar een password reset gedaan via origin en nu kan ik er weer bij. Iemand heeft dus geprobeerd om battlelog profielen te hacken maar faalde nogal hierin zo lijkt het...
Maat van mij hadden ze in zijn vakantie zijn account gehacked, na een hoop geëmail met EA is zijn account terug maar het mooie is dat die gare Rus wel zijn sniper assignments had unlocked waar hij un bloedhekel aan heeft.. _/-\o_ благодарность

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmagic
beste allemaal

op dit moment draai ik alleen nog battlefield bad company 2.
battlefield is aan het downloaden.
met bad company heb ik al veel problemen. lage fps en vaak veel stoteren.

mijn hardware ziet er zo uit:

AMD Athlon 64 X2 5600+
2 cores/ 2,8 ghz

3GB ram

NVIDIA GeForce 9400 GT
550 MHZ
Fisiek geheugen 512 MB
Virtueel geheugen 1792 MB

op dit moment kan ik rond de 50-70 euro upgraden.
waar denken jullie dat ik het beste in kan stekken om meer stabiel te draaien.
het gaat mij meer om de fps dan betere kwaliteit

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:52
Hoi,

Afgelopen week heb ik een SSD aangeschaft en het moment aangegrepen om mijn hele pc op te schonen en een nieuwe installatie te doen.

Alles loopt heerlijk behalve BF3... sterker nog ik krijg het maar niet gedownload.

Het probleem:
Als ik Origin installeer en BF3 ga downloaden dan springt/valt de download op een gegeven moment terug. Dus ik ben op 20% en dan ineens zit ik weer op 11%. Dit gebeurt niet vast op 20% vs 11% maar ook op 99%, 51%; kortom op een gegeven moment. Als ik de download uren laat aanstaan dan kom ik onvermijdelijk bij een download error 262148:0

Troubleshooting: Dit is een lijstje dat ik na 5! contact momenten met EA al heb gedaan maar die niet hebben geholpen.
- Nieuwe installatie Origin
- Alle oude onderdelen van Origin verwijderen via: %temp% en in de map ProgramData, in Origin zelf game history opschonen en uiteraard via Programma's en onderdelen -> nieuwe Installatie.
- Firewalls/scanners uitschakelen.
- Downloaden in veiligemodus met netwerk.
- Als administrator
- Via taakbeheer onnodige applicatie en processen uitschakelen
- Alle mogelijke combinaties van het bovenstaande met mijn vingers gekruist...

Mijn PC:
#ProductPrijsSubtotaal
1Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit)€ 85,-€ 85,-
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 59,95€ 59,95
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 199,-€ 199,-
1Corsair TX650W-C€ 0,-€ 0,-
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 43,45€ 43,45
2Sapphire HD 6950 2GB OC GDDR5€ 172,-€ 344,-
1MSI P67A-GD65€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 731,40

Via google vind ik haast geen info over mijn probleem en na een week heeft EA nog steeds geen oplossing. Inmiddels gaan de 'Experts' (td oet me denken aan The Counsel of Geniuses maar dat terzijde :D) er naar kijken. Maar wanneer die met een oplossing komen mag Joost weten.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat ik, in deze tijd, de enige ben met dit probleem.

Heeft iemand dit probleem gehad of iets over gelezen, iets?! Deel het, ik wordt gek :(.

ps. Kan ik ook bijlagen, screenshot + txt bestand toevoegen vanaf mijn PC?

[ Voor 0% gewijzigd door joostsozee op 17-08-2012 12:02 . Reden: Bijlage toevoegen ]

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkmagic schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:31:
beste allemaal

op dit moment draai ik alleen nog battlefield bad company 2.
battlefield is aan het downloaden.
met bad company heb ik al veel problemen. lage fps en vaak veel stoteren.

mijn hardware ziet er zo uit:

AMD Athlon 64 X2 5600+
2 cores/ 2,8 ghz

3GB ram

NVIDIA GeForce 9400 GT
550 MHZ
Fisiek geheugen 512 MB
Virtueel geheugen 1792 MB

op dit moment kan ik rond de 50-70 euro upgraden.
waar denken jullie dat ik het beste in kan stekken om meer stabiel te draaien.
het gaat mij meer om de fps dan betere kwaliteit

alvast bedankt
Ik denk je hele PC die wel op de schop mag :P

Is dat een AGP slot ? Dan zou je kunnen kijken voor een X1950Pro. Maar je komt er al snel genoeg achter dat BF3 veel meer nodig heeft dan dat je systeem aankan.

Ik ben van 3GB werkgeheugen naar 8GB gegaan, en van een HD4890 EAH naar een HD6870. Het is stukken sneller, maar on the long run is het wel storend de FPS drop. Spel ziet er wel ziekelijk mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist BF3 geinstalleerd. Hij wil niet opstarten, het dialoogcirkeltje blijft maar ronddraaien, er gebeurt niets!
Heb de laatste nvidea driver geinstalleerd, geen effect!

windows 7 64 bits

#ProductPrijsSubtotaal
1Arctic Cooling MX-3 Thermal Compound (4g)€ 8,62€ 8,62
1Asrock Z77 Extreme4€ 129,80€ 129,80
1Asus Xonar Essence STX€ 158,90€ 158,90
1Cooler Master CM Storm Stryker€ 129,54€ 129,54
1Corsair Enthusiast TX550M€ 75,-€ 75,-
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 43,45€ 43,45
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 97,95€ 97,95
1Dell Ultrasharp U2312HM Zwart€ 163,50€ 163,50
1Gigabyte GV-N670OC-2GD€ 387,-€ 387,-
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 206,-€ 206,-
1Lite-On iHAS524 Zwart€ 22,-€ 22,-
1NZXT CB-LED20-BU 24x Blue LED Sleeve€ 16,40€ 16,40
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 59,95€ 59,95
1Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB€ 96,90€ 96,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.595,01
Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.