• tobitronics
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20:45
Sternling schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:03:
Heb zojuist BF3 geinstalleerd. Hij wil niet opstarten, het dialoogcirkeltje blijft maar ronddraaien, er gebeurt niets!
Heb de laatste nvidea driver geinstalleerd, geen effect!

windows 7 64 bits

#ProductPrijsSubtotaal
1Arctic Cooling MX-3 Thermal Compound (4g)€ 8,62€ 8,62
1Asrock Z77 Extreme4€ 129,80€ 129,80
1Asus Xonar Essence STX€ 158,90€ 158,90
1Cooler Master CM Storm Stryker€ 129,54€ 129,54
1Corsair Enthusiast TX550M€ 75,-€ 75,-
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 43,45€ 43,45
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 97,95€ 97,95
1Dell Ultrasharp U2312HM Zwart€ 163,50€ 163,50
1Gigabyte GV-N670OC-2GD€ 387,-€ 387,-
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 206,-€ 206,-
1Lite-On iHAS524 Zwart€ 22,-€ 22,-
1NZXT CB-LED20-BU 24x Blue LED Sleeve€ 16,40€ 16,40
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 59,95€ 59,95
1Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB€ 96,90€ 96,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.595,01
Probeer eens als admin te draaien?

• Sternling
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-12-2012
IK heb hetzelfde probleem ook bij BF2 daar blijft het circeltje ook ronddraaien en alles met admin geinstalleerd en blijft vast lopen. Met Virtu start BF2 wel op. Vreemd dat hetzelde probleem zich ook voordoet bij BF3.

• beta-ark
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
tobitronics schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:05:
[...]

Probeer eens als admin te draaien?
doet de sp het wel? of heb je toevallig een antivirus prog lopen.

[Voor 10% gewijzigd door beta-ark op 21-08-2012 06:16]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• Sternling
sp = service pack?
Update: Ik ben een noob wat dit betreft hoor :/

Trouwens als ik de pc opstart hoor ik eenmalig klikkend geluid (net of iets aan wordt gezet) uit de behuizing komen.
Ik weet niet of dit normaal is en of het van het moederbord (AsRock Z77 Extreme 4) afkomstig is of van de geluidskaart (Xonar Essence STX).

[Voor 89% gewijzigd door Sternling op 21-08-2012 11:44]

• beta-ark
  • Niet online
sp= singleplayer,aan je hardware ligt het niet je moet het denk ik toch zoeken in de software,geef eens je link waar je de video drivers hebt gedownload.

en anders ff op de link klikken.

YouTube: battlefield 3 won't start

[Voor 47% gewijzigd door beta-ark op 22-08-2012 06:41]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• beta-ark
  • Niet online

• Sternling
Poorten voor BF3 zijn niet geforwarded, daar ben ik mee bezig onder "Netwerken" in dit forum.

• JoestJoest
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06-12-2012
Mensen,

Probleem! Kan bf3 op geen mogelijkheid installeren. Geen flauw idee waar dit door veroorzaakt wordt. Wanneer ik op downloaden klik krijg ik dit te zien

Nu is het zo dat de slider van de UAC-prompt al op het laagst staat, dus het lijkt mij dat dat het probleem niet kan zijn. Ik heb op internet gezocht naar oplossingen en met die EA live chat gesproken (3x), maar tot een oplossing heeft het niet geleid.

Weet iemand hier hoe ik dit op moet lossen? Word er gek van

[Voor 71% gewijzigd door JoestJoest op 25-08-2012 17:07]

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

JoestJoest schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:47:
Thanks Bee.nl

Kun je mij uitleggen wat je bedoelt met de juiste rechten? Het lijkt erop dat ik dit probleem heb nadat ik Origin gister heb geupdated (4 weken niet gespeeld ivm vakantie). Voordat ik op vakantie ging werkte alles prima. Nu, na de update, over met de pret.
Eigenschappen op een map en dan naar het tabblad beveiliging. Kijken of de rechten juist staan. Zorg ook dat UAC uit staat, dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen. Verder zou het opnieuw installeren van Origin kunnen helpen, want er zat een brakke bèta van versie 9 tussen.

• JoestJoest
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06-12-2012
Probleem lijkt opgelost door Origin op de default locatie te installeren (dus op C:\Program Files (x86)....). Ik installeer normaal gesproken alles op m'n D schijf en gebruik C alleen voor windows en systeem gerelateerde software. Nou goed, typisch gevalletje EA dat dit de oplossing is, maar mij hoor je niet meer klagen.

Alsnog bedankt voor de replies :).

• tobitronics
Ik heb sinds ong. 2 weken last van dit probleem. Soms op random momenten loopt BF3 vast en krijg ik dit scherm te zien:

Ik weet niet of het zichtbaar is maar er lopen dus verticale lijnen doorheen. Het geluid valt helemaal weg en soms kan ik terug naar desktop en soms moet ik hard resetten. Ik bezit een Radeon 7850 (OC, maar wel stabiel volgens OCCTPT) en draai BF3 op ultra zonder AA en met FXAA Injector.

• Snuffel
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 14:08

Snuffel

Vroem!

Ik heb regelmatig dat mijn wapens verdwijnen in een potje.
Ik kan wel switchen, zie de crosshairs veranderen, maar wapen is weg. Schieten kan ook niet.
Enige oplossing is uitloggen en nieuw inloggen.

Bekend probleem?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• beta-ark
  • Niet online
test

[Voor 255% gewijzigd door beta-ark op 27-08-2012 13:59]

• Z500
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 26-11 15:52
Battlefield 3 heeft altijd perfect gedraaid, nu heb ik mijn pc geupgrade naar Windows 8, en heb ik constant lag. Dit terwijl mijn FPS wel netjes rond en boven de 60 blijft (zoals het ook was).

Ik kreeg eerst wel een punkbuster foutmelding dus die heb ik opnieuw geinstalleerd. (pbsetup, battlefield3 toegevoegd >update) BF3 zelf nu ook overigens. Maar zonder resultaat. Laatste CCC drivers staan er ook op.
Ik heb een server zonder PB geprobeerd hetzelfde resultaat. Draait het nog niet goed op Windows 8 (64bit)? Iemand ervaringen? Zal het ergens anders aan liggen?

• Snuffel
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 14:08

Snuffel

Vroem!

Z500 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:20:
Battlefield 3 heeft altijd perfect gedraaid, nu heb ik mijn pc geupgrade naar Windows 8, en heb ik constant lag. Dit terwijl mijn FPS wel netjes rond en boven de 60 blijft (zoals het ook was).

Ik kreeg eerst wel een punkbuster foutmelding dus die heb ik opnieuw geinstalleerd. (pbsetup, battlefield3 toegevoegd >update) BF3 zelf nu ook overigens. Maar zonder resultaat. Laatste CCC drivers staan er ook op.
Ik heb een server zonder PB geprobeerd hetzelfde resultaat. Draait het nog niet goed op Windows 8 (64bit)? Iemand ervaringen? Zal het ergens anders aan liggen?
Ik heb tot voor afgelopen weekend ook op Windows 8 gedraaid (build 9200).
In het begin geen enkel probleem gehad met BF3, lipe als een zonnetje. Opeens had ik last van random freezes in het spel. 10 seconden ging het goed, dan heel erge haperingen, dan goed etc etc.
Heb W8 eraf gegooid en ben terug op W7. Alles draait weer zoals het moet en hoort.

Geen enkel idee waar het probleem van komt. Voorlopig even geen W8 op mijn systeem (al draait het OS wel verschrikkelijk lekker en snel).

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Oraijon
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:37

Oraijon

[Team Carrack]

Vorige week vrijdag besloten een vriend en ik om ook BF3 maar weer eens uit de kast te trekken, toch ook weer erg grappig :P

We kwamen alleen beide tegen het probleem aan dat het spel er echt niet meer uitziet wanneer je door een flinke scope kijkt, erg veel last van Z-fighting en artifacts zoals deze video ook mooi laat zien.

Aangezien hij op een 6950 single screen speelt en ik op 670 SLI op Surround hadden we zelf de conclusie al getrokken dat het weinig driver of hardware afhankelijk is. Wat ik uit bovenstaande link haal en uit nog wat oude forumposts is dat het echt in de engine lijkt te zitten en er weinig aan te doen valt.

Vraag me af of iemand hier daar toevallig al een fix of workaround voor heeft?

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

• tobitronics
Oraijon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:47:
Vorige week vrijdag besloten een vriend en ik om ook BF3 maar weer eens uit de kast te trekken, toch ook weer erg grappig :P

We kwamen alleen beide tegen het probleem aan dat het spel er echt niet meer uitziet wanneer je door een flinke scope kijkt, erg veel last van Z-fighting en artifacts zoals deze video ook mooi laat zien.

Aangezien hij op een 6950 single screen speelt en ik op 670 SLI op Surround hadden we zelf de conclusie al getrokken dat het weinig driver of hardware afhankelijk is. Wat ik uit bovenstaande link haal en uit nog wat oude forumposts is dat het echt in de engine lijkt te zitten en er weinig aan te doen valt.

Vraag me af of iemand hier daar toevallig al een fix of workaround voor heeft?
Geen fix, het is gewoon 1 van de 99999999999999999999 bugs die in bf3 zitten

• wouter1979
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2014

wouter1979

Sgt_Sopwith

Hallo,

ik zit met een volgend probleem. Zodra er meer dan 2 spelers op een mp server zitten hapert mijn pc enorm. Zowel de gpu als de cpu laten enorme pieken zien bij het gebruik van een Render.PerfOverlayVisible 1 commando (de piek past niet eens op mn scherm...) Ik heb onlangs een nw. gpu en psu geinstalleerd (gpu = gtx460, verder een i5 3,2 ghz met 4gb intern, win7 64 bits) Als ik alleen of met nog 1 iemand op een server zit loopt ie probleemloos op ultra. net een TDM server gedaan waarbij het 3 tegen 3 was en 't was alweer mis.

Iemand een idee?

• LongBowNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:52
Niet op Ultra zetten?

• wouter1979
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2014

wouter1979

Sgt_Sopwith

Ik had graag gezien dat dat de oplossing zou zijn. Maar zelfs op dezelfde instelling als bij mijn oude GT430 blijft het probleem.
wouter1979 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:49:
Hallo,

ik zit met een volgend probleem. Zodra er meer dan 2 spelers op een mp server zitten hapert mijn pc enorm. Zowel de gpu als de cpu laten enorme pieken zien bij het gebruik van een Render.PerfOverlayVisible 1 commando (de piek past niet eens op mn scherm...) Ik heb onlangs een nw. gpu en psu geinstalleerd (gpu = gtx460, verder een i5 3,2 ghz met 4gb intern, win7 64 bits) Als ik alleen of met nog 1 iemand op een server zit loopt ie probleemloos op ultra. net een TDM server gedaan waarbij het 3 tegen 3 was en 't was alweer mis.

Iemand een idee?
Simpel. GTX460 kan ultra niet aan (ik had zelf een hoog overgeclockte versie) Draai hem op Low met wat settings op medium en je haalt constant 60 FPS op full HD resolutie.
Alleen jij hebt nog een andere problemen. 4GB ram is erg weinig voor BF3 (met ook nog een iets verouderde videokaart)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Aumgn
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14-01-2014
Ik had voor de update steeds moeite met connecten (errors als kick, server reageert niet, client reageert niet en nog wat van die ongein), maar sinds de update blijft 'ie hangen in het origin startscherm als ik een server kies. Wat te doen?
EDIT: Het eerste probleem opgelost met een paar reboots, het oude probleem is er nog steeds. battlelog probeert in te loggen, battlefield start op, en ik krijg een error als 'could not connect to server'. Poorten staan open.

[Voor 32% gewijzigd door Aumgn op 06-09-2012 17:34]

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
Momenteel krijg ik mijn bf3 niet opgestart..

ik heb de repair uitgevoerd.
maar blijf in een zwart scherm steken. geen laadscherm niks

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:09
Done

[Voor 116% gewijzigd door Wackmack op 07-09-2012 08:09]

• Freekers
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Freekers

VIP PLUS ELITE Organisme ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb sinds de laatste patch gigantisch last van microstutter in Battlefield 3, zeg maar een soort van lag die de hele tijd aanwezig is. In sommige gebieden is het erger dan in andere, maar ik het is voor mij in iedergeval unplayable. In grote gebieden zit de FPS rond de 30, in kleinere rond de 40. Dat klopt gewoon niet.

Ik heb reeds alle drivers opnieuw geinstalleerd (moederbord/videokaart), alle overclocks verwijderd, het spel opnieuw geinstalleerd en origin opnieuw geinstalleerd maar dat hielp allemaal niet. Toen heb ik zelfs mijn hele computer geformatteerd en opnieuw geinstalleerd, maar ook dat hielp niet... Ik ben dus ten einde raad...
De specs van mijn PC zijn als volgt:
AMD Phenom II X6 1045T 2.7Ghz
ATI 7870
8GB Werkgeheugen
Windows 7 64 bit
Wat mij opvalt is dat mijn GPU niet voor 100% wordt belast, deze zit altijd rond de 70%. Dat hoort niet. Ik heb namelijk een zwaardere GPU in mijn andere PC zitten en die wordt zelfs continu voor 100% belast.. er zit hier dus gewoon iets goed fout.
Ik heb dit probleem eerder gehad op een dat andere systeem van mij, maar dat was Intel based. Ik heb dit toen opgelost door HyperThreading uit te schakelen. Omdat dit echter een AMD based systeem is, is dat dus niet mogelijk, terwijl het volgens mij wel hetzelfde probleem betreft.

Alle hulp is welkom!!

PVOutput - 6130Wp (4550Wp Oost-West + 1580Wp Zuid)

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:09
Iemand bekend met dit probleem?

Dit is al de derde keer dat ik er wordt uitgekicked, dit is de reden.

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'robdegekste' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [89262]

Meer mensen hier last van? Driver? Heb net een nieuwe pc met alleen de drivers van ATI en van mijn moederbord.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb de laatste 2 dagen een heel irritant probleem, iedere keer als ik een server join word ik er na +/- 15 minuten uitgegooid met de volgende error:

You connection to the server timed out

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

brilsmurfffje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:46:
Ik heb de laatste 2 dagen een heel irritant probleem, iedere keer als ik een server join word ik er na +/- 15 minuten uitgegooid met de volgende error:

You connection to the server timed out
Toevallig Skype op de achtergrond staan?

Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik Skype aan heb staan VOORDAT ik Battlelog voor m'n neus heb, ik na 10 mins diezelfde melding krijg :+ .

• r.marijnissen
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23-11 21:16

r.marijnissen

sapphire512mb

Beste mensen.

Zoals wel meer mensen krijg ik de games niet gestart.

Heb al een paar keer online gespeeld en hoewel het joinen met origin vaak erg lang duurt lukt het me nu helemaal niet meer.
De single player start zo maar de multi is een ramp.

Heb gelezen naar de begin post maar de aanpassingen zijn volgens mij voor de beta versie.
Pc = high end en draaid alles max zonder probleem.

Maar dat joinen met origin......
Heb al:
Opnieuw opgestart, firewall alles van punkbuster, bf3, origin vrij gegeven.
bf3 via origin updaten naar laatste versie, repareer optie via origin....

Heeft iemand nog wat tips?
Want na 70 uur werken een spelletje willen spelen en dan 2 uur zitten klooien?

• PZOOO
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12-04 20:42
Mijn BF3 crasht steeds na een paar minuten in multiplayer, bij alle video instellingen.

Macbook pro retina i7 16GB met SSD en NVIDIA GT 650M 1GB
WIN7

In single player mode geen problemen. Multiplayer is erg onstabiel. Multiplayer laden duurt ook te lang (10 minuten gemiddeld) Hoe kan ik dit oplossen?

[Voor 10% gewijzigd door PZOOO op 23-09-2012 22:38]

ICT & Reizen

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

r.marijnissen schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:59:
Beste mensen.

Zoals wel meer mensen krijg ik de games niet gestart.

Heb al een paar keer online gespeeld en hoewel het joinen met origin vaak erg lang duurt lukt het me nu helemaal niet meer.
De single player start zo maar de multi is een ramp.

Heb gelezen naar de begin post maar de aanpassingen zijn volgens mij voor de beta versie.
Pc = high end en draaid alles max zonder probleem.

Maar dat joinen met origin......
Heb al:
Opnieuw opgestart, firewall alles van punkbuster, bf3, origin vrij gegeven.
bf3 via origin updaten naar laatste versie, repareer optie via origin....

Heeft iemand nog wat tips?
Want na 70 uur werken een spelletje willen spelen en dan 2 uur zitten klooien?
Paar andere dingen die een poging waard zijn:
Dump je windows firewall. Redelijk nutteloos bij een gebruiker met een beetje kennis van het internet. (Behalve als je constant zit te torrenten oid van bronnen die je niet kent).

Portforwarden in je router.
PZOOO schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:36:
Mijn BF3 crasht steeds na een paar minuten in multiplayer, bij alle video instellingen.

WIN7

In single player mode geen problemen. Multiplayer is erg onstabiel. Multiplayer laden duurt ook te lang (10 minuten gemiddeld) Hoe kan ik dit oplossen?
In het andere topic gaf je aan dat je BF3 ultra op 40FPS kan afspelen op een 1440x900 resolutie en dat is voor een laptop al goed.
Draai het eens op low settings, dan ziet de game er nog steeds goed uit en heb je misschien minder last van een crash. BF3 draait best wel zwaar op je videokaart en je zit zelfs op een laptop dus heb je nog minder prestaties dan met een game PC.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:17

WIN7

Hmmm, ik heb hier ongeveer vergelijkbare hardware (Intel Core i7 3,1 GHz, nVidia GeForce GT 555M 3GB en 16GB)en het speelt goed. Geen Mac overigens.

Als je zoekt op deze specificaties op Google of YouTube kom je genoeg tips tegen om het goed gebalanceerd te draaien met deze specificaties.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• PZOOO
  • Laatst online: 12-04 20:42
Bedankt voor de feedback : opnieuw installeren vind ik geen aangename optie, de gekochte dvd's geven op 100% installatie een leesfout (!) . Verder is die Origin server ook niet erg snel, ik heb er 3 uur over gedaan om het spel te downloaden :(

De windows 7 op Bootcamp is volledig schoon van andere software. Ik heb het speciaal geïnstalleerd voor BF3.

ICT & Reizen

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:42
PZOOO schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:47:
Bedankt voor de feedback : opnieuw installeren vind ik geen aangename optie, de gekochte dvd's geven op 100% installatie een leesfout (!) . Verder is die Origin server ook niet erg snel, ik heb er 3 uur over gedaan om het spel te downloaden :(

De windows 7 op Bootcamp is volledig schoon van andere software. Ik heb het speciaal geïnstalleerd voor BF3.
die server is het probleem niet,ik download met mijn volledige 120 mb/s verbinding van Ziggo,die trekt ie elemaal vol.

Dus met een half uur ongeveer is ie daarmee klaar.

Je loopt eerder tegen een probleem aan van de mac,dat naar mijn mening windows 7 niet vlekkeloos werkt via bootcamp.Ik merk ook dat windows 7 een stuk trager is als mac os op dezelfde mac.Het verschil is te groot.

[Voor 3% gewijzigd door freaky35 op 24-09-2012 12:07]

• Curva
  • Laatst online: 12:35
Na de update van Origin van ongeveer een week (misschien iets langer) geleden, ziet Origin BF3 niet meer als mijn spel. In de lijst met games staat geen BF3 meer, wel andere EA spellen die ik eraan heb gekoppeld.
Inloggen op Origin kan ik gewoon, maar als ik in Battlelog wil inloggen krijg ik een melding dat ik BF3 moet kopen.
Als ik Origin en BF3 deinstalleer en via de BF3-cd alles wil installeren, moet je de code invoeren, hierop geef Origin (die ik dan weer opnieuw geïnstalleerd heb) de melding dat mijn product-key al in gebruik is.

Hopelijk heeft iemand een oplossing hiervoor?

PSN: Curvaa_

• freaky35
lijkt erop dat je code door ieamand gejat is dan.

Ik denk het enigste wat je kan doen is contact opnemen met EA hierover.
En aan hun vragen wat er aan te doen is

• 304087
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 03-04-2014
Ik heb google chrome er af gegooid want wil weer enkel met IE werken, echter als ik nu battlefield op wil starten via origins dan krijg ik dit te zien.

Nu vraag ik mij af hoe ik origins koppel aan IE

Edit

Probleem is opgelost.
Het staat er ook eingelijk a, even de snelkoppeling als standaard maken, die van IE.

[Voor 18% gewijzigd door 304087 op 26-09-2012 09:25]

• Rudios
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

Ben ik hier trouwens de enige die het geluid van voetstappen van andere slecht vind klinken? Het geluid van de voetstappen stutterd. (zie ook YouTube: BF3 Footstep sound issue)

Weet iemand wat dit is en is dit op te lossen?

Whole lot of stars ***

• w4v3g0d
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 22:42
Pykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:19:
[...]

In het andere topic gaf je aan dat je BF3 ultra op 40FPS kan afspelen op een 1440x900 resolutie en dat is voor een laptop al goed.
Draai het eens op low settings, dan ziet de game er nog steeds goed uit en heb je misschien minder last van een crash. BF3 draait best wel zwaar op je videokaart en je zit zelfs op een laptop dus heb je nog minder prestaties dan met een game PC.
Ik had/heb het zelfde probleem met m'n gewone game desktop maar daar is het zo bij, dat het niet uitmaakt welke settings je instelt, hij freezed gewoon na ongeveer 2/5 minuten.
Dan kan ik m'n windows nog wel aansturen alleen wannner ik terug switch naar BF3 dan krijg ik het gefreezde scherm, ik heb al heel veel repairs uitgevoerd, drivers geupdate etc.
Maar niks werkt.

• Jism
  • Niet online
Rudios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:12:
Ben ik hier trouwens de enige die het geluid van voetstappen van andere slecht vind klinken? Het geluid van de voetstappen stutterd. (zie ook YouTube: BF3 Footstep sound issue)

Weet iemand wat dit is en is dit op te lossen?
Vooral bij veel sounds tegelijk wil hier mijn realtek onboard geluid nog wel es issues geven. BF3 zal wel 'belastend' zijn voor het aantal kanalen dat tegelijkertijd wordt gebruikt.

Binnen 3 minuten een boot naar je desktop? Geheid temperatuurprobleem.

M'n magische bol werken.

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:20
enhanced stereo uitzetten?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• freaky35
Dat het geluid niet altijd goed weergegeven word dat herken ik ook met mijn systeem.

Het spel is gewoon mega zwaar voor je systeem,pfff Golf of Oman kan ik alleen maar goed spelen als ik de settings terug zet.

Anders krijg ik last van stutter en hicups,knap irritant,

Ik denk dat ik aan de limiet zit van het geheugen van mijn 570 in combinatie met mijn i7 920(stock clock) die heeft het toch wel erg zwaar lijkt te hebben met dit geweld....
Vooral met heel veel explosies wil het nog wel eens flink gaan laggen,ik speel dan wel op 64 slots servers.Dus dat heeft er ook zeker mee te maken.

En voor degene die nog steeds denken dat 4gb geheugen genoeg is voor bf3,ik zag dat het geheugen gebruik met Golf of Oman boven de 5gb uitkwam......

[Voor 13% gewijzigd door freaky35 op 26-09-2012 16:09]

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10-11 17:00

WIN7

Idem, maar dan gewoon op een windowsbased computer.
Alles speelt prima. En dan na een aantal minuten, crash..

Geen foutmelding of dergelijke... geen idee wat te doen..

• Rudios
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

Werkt ook niet, ik heb dit pas sinds ik naar Premium heb ge-upgrade, daarvoor nooit ergens last van gehad.

Whole lot of stars ***

• haarbal
Misschien helpt een frame limiter, bij mij vallen bepaalde geluiden weg als m'n cpu zwaar belast wordt.

misschen helpt het ook om geluid op war tapes te zetten, daar zit het minste postprocessing in.

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Ik wordt er uit geknikkert:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player '................' (for 0 minutes) ... This PB Server Requires (A1386 C2.317) - Error loading pbcl

Op de bf3 inlog pagina staat:
For players who are getting the message that "BF3 stopped working" after having run PBsetup during the past few days: please run PBsetup again. PB server module v1.862 fixes the problem.

Wat moet je nu precies doen?

• haarbal
punkbuster handmatig updaten en je computer opnieuw starten.

• Rudios
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

haarbal schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:32:
Misschien helpt een frame limiter, bij mij vallen bepaalde geluiden weg als m'n cpu zwaar belast wordt.

misschen helpt het ook om geluid op war tapes te zetten, daar zit het minste postprocessing in.
Dank, ik zal dit straks eens proberen.

Whole lot of stars ***

• Jism
  • Niet online
Audiodriver bijwerken.

Krijg soms uit het niets BSOD's met system service exception, geluid kraakt net van te voren :|

M'n magische bol werken.

• jobsoft
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 24-11 09:05
Sinds ik vandaag BF3 de-installed heb (Dus ook echt alles weg) krijg ik nu BF3 niet meer opnieuw gedownload via Origin..

De melding die ik krijg is:
Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het zo nog een keer. Fout: 131076:0

Ik heb het al tig keer geprobeert, maar helaas lukt het echt niet.

Iemand tips?

• Tongpo84
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12:40
Afgelopen week 5 uur constant BF3 gespeeld op de pc, settings videokaart Ultra.
Gister wilde ik weer spelen maar om de 5 minuten stopte BF3.
Melding in windows: display failed to response succesvol recovery.

Weet iemand waarom BF3 vast slaat?
Catalyst versie 12.6
Intel I7 940
ATI 4800 (non overclock)
Asus Extreme 2
16 gb mem

Nu een beta versie erop gezet en ik heb nu 2 uur achter elkaar kunnen knallen. :s

[Voor 11% gewijzigd door Tongpo84 op 06-10-2012 12:39]

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Ik heb regelmatig een vast hanger in bf3.
Een beeld freeze, Kan 1.5uur niks hebben, dan plots vast hangen.

Z77xD3H
3570K momenteel stock. prime 95 stabiel
8Gb geheugen memtest stabiel.
point of view gtx670, recente driver 306.23

Is de laatste driver de beste voor deze game?

Edit mijn gpu word 48 graden, cpu 50 graden bij 1.5 uur bf3

[Voor 9% gewijzigd door r.marijnissen op 06-10-2012 20:12]

• superwashandje
  • Laatst online: 06:18

superwashandje

grofheid alom

ondanks dat hier zo goed als niet word gereageerd toch een vraag: zijn er meer mensen waar BF3 soms ineens afsluit tijdens een game? heb het regelmatig (niet altijd) dat ie even vast loopt en daarna krijg ik een CTD met het bericht dat BF3 stopped working... bekend probleem hier?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• QPeter
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 25-11 12:10
superwashandje schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:32:
Heb het regelmatig (niet altijd) dat ie even vast loopt en daarna krijg ik een CTD met het bericht dat BF3 stopped working... bekend probleem hier?
Er was laatst een probleem met PB, stond bij announcements van battlelog dat mensen die PB hadden geupdate(op een bepaalde datum) deze problemen hadden, je zou kunnen proberen om pbsetup van evenbalance weer te downloaden en vervolgens opnieuw te updaten om te kijken als dit je probleem oplost.

Bij mij in ieder geval wel. ;)

[Voor 5% gewijzigd door QPeter op 10-10-2012 16:47]

• superwashandje
  • Laatst online: 06:18

superwashandje

grofheid alom

ja daar had ik al iets van gevonden ondertussen inderdaad. ik merk er niet veel van want het gebeurt nog steeds :S. zo vervelend als je net je team goed aan het helpen bent en je de achterstand in aan het halen bent en dan PLOF! zit je weer in windows en kan je niets meer.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• tweakerharrie
  • Laatst online: 29-11 10:36
Ik heb maand geleden of eerder geschreven dat BF3 vastliep na uur spelen in SLI, ik heb 2 580GTX kaarten. Als ik 1 uitschakelde ging het goed. Ik heb driver 296.10 nu en nu al 3 weken geen vastlopers.

• Lasteraar
Ik heb ook regelmatig vastlopers. Ik kan geen potje gamen zonder.
Is dat een algemeen probleem ? En is er een algemene oplossing voor ?

Vrij irritant namelijk. Paar maanden geleden niks aan de hand.
Ik heb een Alienware M14x met voldoende specs. Ik speel de game op medium ivm FPS lag spikes. Dus dat kan ie makkelijk hebben.

Krijg ook geen foutmelding, enkel ' Battlefield3 is vastgelopen' That's it

• Tongpo84
  • Laatst online: 12:40
Mijn probleem is opgelost. De videokaart heeft het begeven.

• Dead_End
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 08-07-2016
Ik heb sinds de public release van Armored Kill op PS3 last van het vastlopen tijdens het laden van een nieuwe map. Op het moment kan ik zo nu en dan een server joinen, maar vaak blijft het scherm steken op het laadscherm terwijl het geluid daarna nog enkele seconden doorgaat. Er zit daarna helemaal niks anders op dan de console uit te zetten met de knop. Ik kan eigenlijk alleen zonder problemen een server joinen die continu de map Grand Bazaar draait - leuk, maar na een tijd is daar ook de lol vanaf.

Klantenservice EA om hulp gevraagd, de suggestie om de gamedata te verwijderen en de game en DLC opnieuw te installeren heeft geen effect gehad. In de change-list van de server maintenance van afgelopen week staat dat een soortgelijk probleem opgelost zou moeten zijn. Ik blijf het probleem echter tegenkomen. :(

Als iemand ideeën heeft, dan hoor ik dat graag.

• redlightning
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 26-11 01:15
Er verschijnen toch heel wat problemen met BF3, hoewel het ook blijkbaar bij velen vlekkeloos schijnt te werken.
Ik plaats hier toch ook maar even wat mijn bevindingen zijn.

Ik draai volgend systeem:
- 2500k @ 4,1 ghz
- 4 GB ram
- GTX 570 Asus (direct cu II...)
- geinstalleerd op Intel 520 ssd 120 GB (om snel te laden, maar wat ben je daar mee als het bevriest??)
- win 7 64 bit
- chrome als browser
- recentste drivers van nvidia (nieuw van deze week) + up to date directx

welke problemen ondervind ik?
=> freeze van het spel, al dan niet met de mogelijkheid om te ctrl-alt+deleten om via taakbeheer BF3 te sluiten
=> directx x error

mn videokaart is niet overclocked. Ik draai het tweakprogrammaatje van asus, de naam ontsnapt mij even, waarmee ik alles 'automatic' draai => ik veronderstel op fabrieksinstellingen dus? Of is een overclock van de fabriek uit ook nadelig?

Mn memory is niet zeer hoog, maar 4GB zou moeten volstaat vorlgens de systeemvereisten

ik speel momenteel op 'low' settings, waarbij de problemen ietwat langer uitblijven, maar ééns ze beginnen is een reboot de enige oplossing.

Ik heb de indruk dat een drukke server de videokaart (ik veronderstel dat daar het probleem ligt) het niet meer getrokken krijgt en het opgeeft. Nu lijkt mij deze kaart niet echt een probleem te mogen geven (zeker niet op 'low' settings) => ik kies er nu altijd kleine servers uit, zodat het speelbaar blijft, maar van zodra er wat veel tegelijk gebeurt => baf! gedaan! (bv: enkele explosies en wat rondvliegende aarde, wat snel met de muis schuiven uit reflex,... Ik kan best snel bewegen als ik speel, maar dus niet als er té veel andere dingen gebeuren)

Ik googelde mij al gek, er worden verschillende 'oplossingen' op fora anageboden die voor vele gebruikers blijkbaar werken. Ik had er in elk geval nooit succes mee:
- drivers updaten
- andere browser gebruiken
- installatie door Origin laten 'repairen'
- de page file vergroten en zo een ram-bottleneck vermijden

Enkel een volledige herinstallatie van mn pc heb ik nog niet geprobeert, maar daar heb ik ook geen zin in :P

verder heb ik met andere games geen problemen (witcher 2, driver, farcry2, alan wake, Diablo 3...)

enkel Deus Ex Human Revolution lijkt in het zelfde bedje ziek te zijn!

:'( Help! Ik wil gewoon fraggen!

• freaky35
ik heb ook de 570 aus Drect cu II en ik ervaar precies hetzelfde als jij,met explosies gaat de fps drastich omlaag en het hakkelt/hapert nogal veens vooral in de nieuwere maps en dan vooral de grotere maps,B2K dan b.v.

64 slots server zijn niet te doen.
Heb jij al gekeken bij cpu activity,ik heb namelijk hoge spikes als het hapert.

Wat ik verder ook die om meer geheugen voor het spel te creeen is windows 7 aero uitschakelen,als je het spel gaat spelen

Ik beschik over een i7 920 cpu op stock snelheid

Wel blijft mijn kaart gewoon stabiel,of het systeem in ieder geval geen vastloper of wat zo ever.

Heb jij je direct x geudate??, welke driver gebruik je??

En de kaart heeft een stock overclock en het spel is daar best wel gevoelig voor als die niet stabiel is....

Heb je de cpu al op stock snelheid gehad en blijft het probleem van vastlopen dan nog?

Persoonlijk vind ik 4gb geheugen niet genoeg,vaak genoeg schiet bij mij het geheugenverbruik boven de 4 gb met dit spel,vooral de grotere maps....

En een reinstall van windows wil vaak nog wel eens helpen.

[Voor 15% gewijzigd door freaky35 op 16-10-2012 16:00]

• redlightning
freaky35 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:54:
ik heb ook de 570 aus Drect cu II en ik ervaar precies hetzelfde als jij,met explosies gaat de fps drastich omlaag en het hakkelt/hapert nogal veens vooral in de nieuwere maps en dan vooral de grotere maps,B2K dan b.v.

64 slots server zijn niet te doen.
Heb jij al gekeken bij cpu activity,ik heb namelijk hoge spikes als het hapert.

Ik beschik over een i7 920 cpu op stock snelheid

Wel blijft mijn kaart gewoon stabiel,of het systeem in ieder geval geen vastloper of wat zo ever.

Heb jij je direct x geudate??, welke driver gebruik je??
moet ik nakijken (ben niet thuis momenteel)

En de kaart heeft een stock overclock en het spel is daar best wel gevoelig voor als die niet stabiel is....
onderclocken heb ik ook al eens geprobeerd, haalt niet veel uit... Weet wel niet welkde standaardclock van de gtx570 is

Heb je de cpu al op stock snelheid gehad en blijft het probleem van vastlopen dan nog?
Vroeger (kan me al niet meer herinneren of dat voor de cpu overclock was) liep het wel iets beter, of waren de servers dan gewoon minder druk? kan ik eens proberen... Hoewel ik dankzijn mn Mugen rev. B steeds zéér aanvaardebare temps hou (+/-50°)

Persoonlijk vind ik 4gb geheugen niet genoeg,vaak genoeg schiet bij mij het geheugenverbruik boven de 4 gb met dit spel,vooral de grotere maps....
Verhelpt een page file dit niet (gedeeltelijk)? verder vindt ik dat ze hun systeemvereisten dan maar moeten aanpassen :( Ik lees nochtans ook heel wat problemen bij mensen met 16 gig ram...

En een reinstall van windows wil vaak nog wel eens helpen.
Is een 'repair' niet hetzelfde?

• rabor
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-09-2019
redlightning schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:45:
Er verschijnen toch heel wat problemen met BF3, hoewel het ook blijkbaar bij velen vlekkeloos schijnt te werken.

- 2500k @ 4,1 ghz
- 4 GB ram
- geinstalleerd op Intel 520 ssd 120 GB (om snel te laden, maar wat ben je daar mee als het bevriest??)
- win 7 64 bit
- chrome als browser

=> freeze van het spel, al dan niet met de mogelijkheid om te ctrl-alt+deleten om via taakbeheer BF3 te sluiten
=> directx x error

mn videokaart is niet overclocked. Ik draai het tweakprogrammaatje van asus, de naam ontsnapt mij even, waarmee ik alles 'automatic' draai => ik veronderstel op fabrieksinstellingen dus? Of is een overclock van de fabriek uit ook nadelig?

Mn memory is niet zeer hoog, maar 4GB zou moeten volstaat vorlgens de systeemvereisten

ik speel momenteel op 'low' settings, waarbij de problemen ietwat langer uitblijven, maar ééns ze beginnen is een reboot de enige oplossing.

Ik heb de indruk dat een drukke server de videokaart (ik veronderstel dat daar het probleem ligt) het niet meer getrokken krijgt en het opgeeft. Nu lijkt mij deze kaart niet echt een probleem te mogen geven (zeker niet op 'low' settings) => ik kies er nu altijd kleine servers uit, zodat het speelbaar blijft, maar van zodra er wat veel tegelijk gebeurt => baf! gedaan! (bv: enkele explosies en wat rondvliegende aarde, wat snel met de muis schuiven uit reflex,... Ik kan best snel bewegen als ik speel, maar dus niet als er té veel andere dingen gebeuren)

Ik googelde mij al gek, er worden verschillende 'oplossingen' op fora anageboden die voor vele gebruikers blijkbaar werken. Ik had er in elk geval nooit succes mee:
- drivers updaten

Enkel een volledige herinstallatie van mn pc heb ik nog niet geprobeert, maar daar heb ik ook geen zin in :P

verder heb ik met andere games geen problemen (witcher 2, driver, farcry2, alan wake, Diablo 3...)

Ik heb zo te zien hetzelfde probleem; soms na een paar minuten, soms na 45 minuten loopt het spel vast (BF3 has stopped working) & kom ik er alleen nog uit via taakbeheer..

Ik heb dit probleem pas sinds ik vorige week naar Premium heb geüpgrade. Vóór Premium heb ik nog nooit 1 probleempje met BF3 gehad, maar sinds Premium loopt hij gewoon continue vast. Ook ik heb (waarschijnlijk) alle fixes die er op het web rondzweven geprobeerd (settings map dumpen etc), maar niets werkt, ook de tips van EA zelf hebben niks opgelost ( http://answers.ea.com/t5/...ashing-Problem/td-p/56124 ). Mijn windows installatie (W7 Ultimate 64) is vers, maar ik had opnieuw alles van de games-partitie afgegooid, heb Origin opnieuw geïnstalleerd & het complete spel via EA binnengehaald, maar er veranderd niks. Ik heb de laatste drivers van alle hardware van m'n systeem een paar dagen geleden geüpgrade. Dus NVidia 306.97, laatste chipset, laatste storage drivers, NIC drivers, noem maar op, maar hij blijft vastlopen. De temperaturen van videokaart, cpu & moederbord kan ik continue extern in de gaten houden & daar is ook niks bijzonders aan te zien.. Systeem is verder ook zo stabiel als het maar kan.

Specs:
i7 3770K met Megahalems Genesis & 2x TR-14
Asus Maximus V Gene
Asus GTX 680 CUII Top
8GB G.Skill RipjawsX 2133c9
Vertex 3 240
Corsair AX850
Win7 Ult. 64
Chrome
Razor Nostromo
Logitech G9X
Microsoft X6 keyboard

Ik had voor het weekend al een support-ticket aangemaakt bij EA, maar daar heb ik ook nog steeds geen antwoord op.. & ik wil ook graag ff knallen.. :/

Kepi_nl

• Snarf26966
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-10-2020
Heb je ingame bij video instelling de virticle sync aan of uit staan?
Als je die aan heb staan zou ik die eens uit zetten.
redlightning schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:45:

- 2500k @ 4,1 ghz
- 4 GB ram
- win 7 64 bit
- chrome als browser

=> directx x error

- drivers updaten

• Chiel340
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-11 14:47
superwashandje schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:32:
ondanks dat hier zo goed als niet word gereageerd toch een vraag: zijn er meer mensen waar BF3 soms ineens afsluit tijdens een game? heb het regelmatig (niet altijd) dat ie even vast loopt en daarna krijg ik een CTD met het bericht dat BF3 stopped working... bekend probleem hier?
Ja dus...

Mijn zwager belde vanavond dat zijn Battlefield 3 constant met de melding komt "Battlefield 3 is gestopt met werken".

Is begonnen sinds hij zijn Premium data heeft gedownload (Armored Kill & Close Quarters).

Vreemde is dat zijn PC net een herinstall heeft gehad van Windows 7 64 bit.

Systeem specs:

Athlon II X4 645
Club3D Radeon 6850
6 GB DDR3 PC1333
Asrock N68-UCC GE3
OCZ Vertex 2 60 GB (BF3 staat hierop).

Heel vaag, ik zal eens testen of het ook met alle levels voorkomt, of alleen met de nieuwe maps...

Wat ik trouwens zelf vreemd vind, als ik BF3 speel (ook met 64 spelers) komt mijn CPU gebruik niet boven de 60% uit... mijn videokaart gaat wel voor 100% in actie (CPU = Phenom II X6 1090T @ 3.8 Ghz. GPU = Radeon 6850 @ 800 Mhz).

[Voor 60% gewijzigd door Chiel340 op 18-10-2012 02:33]

Xeon E3 1240 V3 / Asrock B85M ITX / Sapphire RX580 Pulse 8 GB / Corsair Value Select PC 12800 16 GB / Windows 10 Professional 64 bit

• Jadero
  • Laatst online: 29-11 16:17
Ook ik heb n probleempje met BF3,

Als ik m'n PC start, en BF3 speel is dat geen probleem, alles draait goed, geen lag of andere gekke dingen.
Maar, als ik uit de eerste server ga, en naar een andere server wil, krijg ik de melding: "game disconnected, your connection with the server timed out"

Pas als ik m'n PC herstart kan ik weer BF spelen, wat kan ik hier aan doen?

• redlightning
Snarf26966 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:31:
Heb je ingame bij video instelling de virticle sync aan of uit staan?
Als je die aan heb staan zou ik die eens uit zetten.

[...]
De vsync stond uit, maar vandaag heb ik (oh ironie) toch enkele potjes kunnen spelen zonder problemen, ook al heb ik niets aan mn settings veranderd :?

was wel leuk 8)

edit: Ondertussen al terug een paar keer gecrasht. Zoals freaky35 aangeeft heb ik ook een hoge belasting van de 4 cpu cores, maar is dit niet normaal? Haalt het spel niet het uiterste uit de cpu?
Als ik een stresstest doe met intelburn draait alles volledig stabiel. Ook mn temps blijven normaal...

edit2: en ik krijg (opnieuw) meldingen dat mn Nvidia kernel software vastloopt, vandaar dat ik het probleem echt bij mn grafische kaart moet zoeken? niet?

[Voor 35% gewijzigd door redlightning op 18-10-2012 23:36]

• freaky35
Die belasting is niet erg,maar hoge spikes is een probleem,dat heeft mijn systeem ook en dat zie ik ook,ik krijg op zo.n moment ook haperingen.Ik weet niet of dat bij jou hetzelfde is??

• Lasteraar
rabor schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:13:
[...]
Ik heb zo te zien hetzelfde probleem; soms na een paar minuten, soms na 45 minuten loopt het spel vast (BF3 has stopped working) & kom ik er alleen nog uit via taakbeheer..

Ik heb dit probleem pas sinds ik vorige week naar Premium heb geüpgrade. Vóór Premium heb ik nog nooit 1 probleempje met BF3 gehad, maar sinds Premium loopt hij gewoon continue vast. Ook ik heb (waarschijnlijk) alle fixes die er op het web rondzweven geprobeerd (settings map dumpen etc), maar niets werkt, ook de tips van EA zelf hebben niks opgelost ( http://answers.ea.com/t5/...ashing-Problem/td-p/56124 ). Mijn windows installatie (W7 Ultimate 64) is vers, maar ik had opnieuw alles van de games-partitie afgegooid, heb Origin opnieuw geïnstalleerd & het complete spel via EA binnengehaald, maar er veranderd niks. Ik heb de laatste drivers van alle hardware van m'n systeem een paar dagen geleden geüpgrade. Dus NVidia 306.97, laatste chipset, laatste storage drivers, NIC drivers, noem maar op, maar hij blijft vastlopen. De temperaturen van videokaart, cpu & moederbord kan ik continue extern in de gaten houden & daar is ook niks bijzonders aan te zien.. Systeem is verder ook zo stabiel als het maar kan.

Specs:
i7 3770K met Megahalems Genesis & 2x TR-14
Asus Maximus V Gene
Asus GTX 680 CUII Top
8GB G.Skill RipjawsX 2133c9
Vertex 3 240
Corsair AX850
Win7 Ult. 64
Chrome
Razor Nostromo
Logitech G9X
Microsoft X6 keyboard

Ik had voor het weekend al een support-ticket aangemaakt bij EA, maar daar heb ik ook nog steeds geen antwoord op.. & ik wil ook graag ff knallen.. :/
Dit.
Precies hetzelfde. Maar dan ook exact. ( buiten je computer specs uiteraard.. )
Maar er is gewoon geen oplossing te vinden..... :/

• freaky35
Het probleem zit volgens mij meer in de game in die zin,dat je veel vaker tegen kont dat mensen die na het updaten naar premium problemen hebben gekregen met de game.Erg vervelend,maar ik heb hier ook nog geen oplossing voor gezien helaas..

• Chiel340
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-11 14:47
Bij mij is gelukkig het probleem opgelost... hardeschijf werd slechter... Naar installatie nieuwe HD geen problemen meer gehad (en herinstall Windows & BF3).

Xeon E3 1240 V3 / Asrock B85M ITX / Sapphire RX580 Pulse 8 GB / Corsair Value Select PC 12800 16 GB / Windows 10 Professional 64 bit

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-11 16:46
Sowwwwww

Even een vraagje ;)

Op battlelog heb ik 2 soldiers, maar ik kan niet niet meer wisselen dus zit ik stuk met mijn "noob" soldier, iemand een idee voor dit te repareren? :P

Hoe dan ook gisteren maar ff op de noob account met de SKS gespeeld, speelt nog altijd even lekker

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• elni
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 28-11 13:45

elni

Arno

De gpu iets meer voltage geven,zekers bij nvidia kaarten,heeft al veel opgelost.

iRacing profiel

• Lennardnl
  • Laatst online: 12:27
yzx schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:18:
Sowwwwww

Even een vraagje ;)

Op battlelog heb ik 2 soldiers, maar ik kan niet niet meer wisselen dus zit ik stuk met mijn "noob" soldier, iemand een idee voor dit te repareren? :P

Hoe dan ook gisteren maar ff op de noob account met de SKS gespeeld, speelt nog altijd even lekker
Hoe maak je überhaupt een tweede soldier aan dan?

• alaintje
  • Laatst online: 22:03
Bij mij crasht de game nu ook al voor de 3de keer in 5 uur spelen of iets dergelijks.
mijn cpu heeft nauwelijks spikes, heel af en toe bij sommige momenten. En mijn gpu wordt continu 100% gebruikt, hij wordt dan maar 60 graden, terwijl met kombustor o.i.d. hij wel de 90 aantikt.

Het betreft een i5 3570K @ stock, welke max 50graden wordt in game. En een HD 6970 met max 65 graden in game.

Ik zal nog even de gpu voltage omhoog gooien, Of nog een klein tikje de shader clock omlaag. Ben na de build van mijn systeem nog een beetje met de GPU aan het spelen namelijk.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• yzx
Lennardnl schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

Hoe maak je überhaupt een tweede soldier aan dan?
Dat is classified :+ Maw geen idee

Hoe dan ook ik wil op mijn andere soldaat kunnen spelen

• alaintje
emailtje sturen :p .

• yzx
Jah maar verder dan een amerikaanse nummer dat ik moet bellen ( zot dat ze zijn ) ben ik nog niet ver :+

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-11 16:17
Al tijden heb ik het probleem dat BF3 en nu ook Warfighter niet volledig starten na het lanceren. De exe launched maar blijft non active in mijn taakbalk staan, volgens de taskmanager gebruikt het wel geheugen maar geen CPU. Verder gebeurt er niks meer hierna.

Heb hier al maanden op gegoogled maar ik kan op vele mensen die hetzelfde probleem hebben geen oplossing vinden.

Is hier meer over bekend?

• freaky35
Alles geupate???zoals direct x , battlelog ect???)

• alaintje
Windows opnieuw installeren, installeren op een andere partitie, register opschonen.

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11:49

RMB

Nee, geen right mouse button!

yzx schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:18:
Sowwwwww

Even een vraagje ;)

Ik heb dit probleem ook!!!

Heeft iemand ondertussen een oplossing?

• ZeroNine
  • Laatst online: 24-11 16:17
freaky35 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:31:
Alles geupate???zoals direct x , battlelog ect???)
alaintje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:01:
Windows opnieuw installeren, installeren op een andere partitie, register opschonen.
Alles is up to date en ik heb het op meerdere systemen. Ook al een reinstall gedaan. Niks helpt.

• Jpjedi
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08-11 12:38
Mijn punkbuster blijft na de W8 upgrade maar bokken. Ik heb pb verwijderd en na reboot de boel opnieuw opgestart maar ik word steeds gekicked van de servers net nadat ik online verschijn.

Zal niets anders opzitten dan een W8 clean install. (sowieso altijd beter natuurlijk)

Dat PB gedoe dat achtervolgd me al sinds BF2. :')

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Dubbel, zie hieronder.

[Voor 89% gewijzigd door D4NG3R op 29-10-2012 08:51]

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

PB geheel verwijderen en herinstalleren al geprobeerd natuurlijk? En ofc is een schone installatie (Zeker als je van OS wisselt) altijd lekker :) .
RMB schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:14:
[...]

Ik heb dit probleem ook!!!

Heeft iemand ondertussen een oplossing?
Even een domme vraag: Maar hoe hebben jullie 2 soldiers op BL? Ik zie genoeg mensen met een Xdoos of PSdrei speler erbij, maar 2 PC characters?

[Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 29-10-2012 08:51]

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11:49

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik speelde ooit op een blauwe maandag BF Heroes, hier heb ik indertijd een account voor aangemaakt op hetzelfde emailadres. Helaas kiest BF3 dus DIE account terwijl ik altijd speelde op mijn reguliere account. Alle unlocks zijn dus weg en ik ben weer lvl 0.

Helaas is dit nogaltijd niet opgelost en reageert EA niet op mijn mail.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:44
Mijn game klapt er nu steeds na een minuut uit.
Schijnt met 310.33 drivers te maken, maar heb nu de vorige weer installed en daar crash ik nu ook mee.

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

• Lasteraar
Nog steeds hetzelfde probleem als hierboven beschreven wordt..
Iemand al een oplossing gevonden ?

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:44
Lasteraar schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:18:
Nog steeds hetzelfde probleem als hierboven beschreven wordt..
Iemand al een oplossing gevonden ?
Ik heb 304.79 weer geinstalleerd, geen crashes sindsdien.
Wel even clean install aangevinkt, ik denk dat er een foute profile voor BF3 in 310.33 zit.

[Voor 14% gewijzigd door unfor op 03-11-2012 21:36]

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

• nFo
(jarig!)
Hebben jullie ook een memory leak in Windows 8 ?
Zowel met ATI driver 12.10 en 12.11 6beta.
Nogal vervelend, omdat de game dan een diashow wordt.
Taakbeheer geeft aan dat 99% van het geheugen wordt gebruikt van de 6GB.

[Voor 20% gewijzigd door nFo op 07-11-2012 21:40]

• tobitronics
nFo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:39:
Hebben jullie ook een memory leak in Windows 8 ?
Zowel met ATI driver 12.10 en 12.11 6beta.
Nogal vervelend, omdat de game dan een diashow wordt.
Taakbeheer geeft aan dat 99% van het geheugen wordt gebruikt van de 6GB.
Ik heb het probleem dat elke keer als ik dood ga/spawn/minimap vergroot/knife/geknifed word dat mn scherm voor 0,1 sec zwart wordt en dan weer terug komt... Ook met win8 en beta drivers

• nFo
(jarig!)
Ik heb even verder zitten zoeken op internet.
Als je Battlefield 3 in compatibiliteitmodus zet op Windows 7 werkt het weer goed.

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:28

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

tobitronics schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:58:
Ik heb het probleem dat elke keer als ik dood ga/spawn/minimap vergroot/knife/geknifed word dat mn scherm voor 0,1 sec zwart wordt en dan weer terug komt... Ook met win8 en beta drivers
Dat hoort zo :?

Zowel ATI als nVidia gebruikers hebben dat dus lijkt me niet echt dat het een bug is ??

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• InFamous
  • Nu online

InFamous

excommunicado

nero355 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:18:
[...]

Dat hoort zo :?

Zowel ATI als nVidia gebruikers hebben dat dus lijkt me niet echt dat het een bug is ??
Nou dat hoort waarschijnlijk niet, ik heb het namelijk niet.
Enigste wanneer ik een zwart scherm krijg is als ik dood ga, maar zeker niet bij geknifed worden of minimap vergroten.

Formerly known as Ragdoll

• tobitronics
InFamous schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:23:
[...]

Enigste wanneer ik een zwart scherm krijg is als ik dood ga, maar zeker niet bij geknifed worden of minimap vergroten.
Ik had vroeger met win7 geen 1 van die problemen, pas na switch naar win8 kwam het. Kan ook omdat ik bf3 onder win7 altijd als admin draaide.

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:28

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

InFamous schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:23:
Enigste wanneer ik een zwart scherm krijg is als ik dood ga,
Dat bedoelde ik ook.
maar zeker niet bij geknifed worden of minimap vergroten.
Dat hoort niet nee. My bad, verkeerd gelezen :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• tobitronics
Hierbij een visualizatie van mijn probleem. Ook leuk is dat ik aan t einde een rood scherm krijg en mijn PC opnieuw opstart. Ben vandaag een beetje bezig geweest met OC van CPU, 3dmark06 stresstest doorliep hij goed, echter bij MOH of BF3 krijg ik dit. Is het het geheugen dat niet meekomt ofzo?

• YouriF
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-05-2013
Jpjedi schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:46:
Mijn punkbuster blijft na de W8 upgrade maar bokken. Ik heb pb verwijderd en na reboot de boel opnieuw opgestart maar ik word steeds gekicked van de servers net nadat ik online verschijn.

Zal niets anders opzitten dan een W8 clean install. (sowieso altijd beter natuurlijk)

Dat PB gedoe dat achtervolgd me al sinds BF2. :')
Beetje laat maar er is een oplossing voor (had zelf hetzelfde probleem)

Ik heb zelf nu het probleem dat sinds ik Windows 8 op mn PC heb, mijn scherm elke keer voor een paar seconde zwart wordt vlak voor ik dood ga. Iemand hier een oplossing voor?
Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee