Ik krijg mijn Logitech G300 Gaming Mouse niet in BF3 aan de praat, d.w.z. de macro functie via het programma "Logitech Gaming Software". Het is een muis met negen programmeerbare knoppen.
In BFBC2 werkt het prima! Ik gebruik het bijvoorbeeld om 200ms(of 400ms) repeterend te schieten. Dan richt je een stuk makkelijker i.v.m. de terugslag.
Iemand zelfde probleem tegen gekomen?
Ik had vóór de installatie van BF3 de "Logitech Gaming Software" geïnstaleerd. Bij de installatie scant ie de computer op bekende spellen om daar vervolgens een standaard profiel voor aan te maken. Echter ontbeert de sofware een RE-Scan van het systeem en heb ik het profiel handmatig moeten maken.
Ik heb een profiel voor Origin.exe gemaakt en een voor BF3.exe geen van beide werkt.
Volgens onderstaande beschrijving van Logitech moet ik ff taskmanager checken om te kijken of ik wel de juiste exe te pakken heb. Wie weet lukt het. Anders installeer ik de "Logitech Gaming Software" opnieuw omdat bij de opstart na installatie automatisch profielen worden aangemaakt voor reeds geïnstaleerde spellen. ....wordt vervolgd....
Antwoord Logitech-site:
Select Game Executable — Locate and select the game's .exe file.
NOTE: Some games use launcher .exe applications, so make sure the profile is associated with the game's .exe file and not the launcher's. Other games use separate .exe files for single and multiplayer modes (for example, Call of Duty). If your profile isn't working, check Task Manager after the game has launched to determine if it's associated with the correct .exe.
[
Voor 31% gewijzigd door
BUR op 16-01-2013 13:38
]