Asus heeft niets kunnen vinden en geeft aan dat er niets mis mee is. De shop stuurt een ander toe, Goede sevice van de shop.stephan11 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:35:
Mijn asus 32GB +doc terug gestuurt ivm opstart probleemen: eerste opstart werkt vook het TP niet en is alleen met toetsenbord te bedienen en wifi is niet aan de praat te kijken, 2 de opstart werkt het tp wel maar wifi nog steeds niet aan de gang te krijgen, 3e opstart werkt alles goed maar na een tijd staat hij weer vast.
Hij is terug naar asus,
Twitter bericht van ASUS_BENELUX:Vanaf vandaag zal de nieuwe FOTA update v8.6.5.13 voor de Eee Pad worden uitgerold! Release note: http://t.co/aoPNlOmT
Het probleem is dat mijn Nokia 5130 geen wifi heeft en het dus echt wel over bluetooth moet.kruila schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:36:
[...]
Lukt mij eerst ook niet tot dat ik op mijn Nokia N8 Jokuspot Premium installeerde, toen ging alles van een leien dakje.
Bestaan er apps die ik kan installeren op de TF voor de connectie op te zetten.
[offtopic] Ik heb een nieuw topic waarin ik op zoek ben naar nederlandse tablet applicaties en eventuele internationale must haves: [Ervaringen] Het Honeycomb HD applicatie topic
Ik hoop ook wat transformer input te krijgen!
Ik hoop ook wat transformer input te krijgen!
Ik gebruik "PdaNet Tablet" op mijn TF en mijn telefoon om via bluetooth internet te delen. Nadeel hiervan is wel dat je als je internet wil delen wat in je proxy settings moet veranderen (wordt heel duidelijk aangegeven vanuit PdaNet hoe dat precies moet) maar daarna werkt het prima.wouter.u schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:59:
[...]Het probleem is dat mijn Nokia 5130 geen wifi heeft en het dus echt wel over bluetooth moet.
Ik heb onderstaande geinstalleerd op mijn desire z - (root vereist).Max Hunt schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:08:
[...]
Ik gebruik "PdaNet Tablet" op mijn TF en mijn telefoon om via bluetooth internet te delen. Nadeel hiervan is wel dat je als je internet wil delen wat in je proxy settings moet veranderen (wordt heel duidelijk aangegeven vanuit PdaNet hoe dat precies moet) maar daarna werkt het prima.
https://market.android.com/details?id=android.tether
Werkt perfect, en bluetooth verbruikt minder dan wifi, dus echt ideaal. Tablet onderweg met internet.
[ Tesla MIG MYP ]
Thanx, het lijkt een beetje dezelfde lijst als op XDA, ik ben eigenlijk vooral op zoek naar de nederlandse inbreng, zoals voetbal international
Je nokia ondersteunt wel accespoint? Of is het de modem-variant?wouter.u schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:59:
[...]
Het probleem is dat mijn Nokia 5130 geen wifi heeft en het dus echt wel over bluetooth moet.
Die laatste moet je op bijv PC een inbelverbinding via de nokia instellen, ik weet niet of dat op de transformer wel kan.
Ik heb er net opgezet en geinstalleerd.preske schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:25:
*Zucht*
Ik heb zoals eerder vermeld ook last van de batterijdrain. Naar RMA gedaan, komt ie terug, blijkt ie "ok" te zijn.
Om stipt 12u 's nachts van de lader gehaald, en deze morgen weer om 10u op gezet. 12% batterij leeggezopen, terwijl hij afstond.
Best terug naar asus bellen en klagen?
Speelt de film die op de TF heb staan, goed af.
Ga morgenavond via mijn netwerk van de NAS proberen te spelen.
Update
Ik heb getracht op mijn NAS te komen vanuit VLC. Dat lukt niet.
Wanneer ik met ES filemanager op mijn NAS een avi of VOB selecteer krijg je een lijstje met een keuze van welk programma te gebruiken om de video af te spelen. Daar staat VLC niet tussen. Dus kan ik het niet (goed) testen.
Iemand een idee hoe ik dit wle voor elkaar krijg?
[ Voor 23% gewijzigd door smuck op 30-09-2011 11:15 ]
CU, RonK
Een tip: Kijk eens naar BUZZ Player, die ondersteund LAN (en ja, ook subs in mkv bestanden). Hier en daar is er nog ruimte voor verbeteringen, maar op zich een zeer goeie speler, IMHO.smuck schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:49:
[...]
Ik heb er net opgezet en geinstalleerd.
Speelt de film die op de TF heb staan, goed af.
Ga morgenavond via mijn netwerk van de NAS proberen te spelen.
Dat ga ik dan straks thuis meteen proberen!!Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:32:
Net de nieuwste skype geïnstalleerd... Video werkt... eindelijk
Het is mij in ieder geval nog niet gelukt met de laatste update... en de Asus TF staat ook niet tussen de ondersteunde apparaten voor videobellen. Hoor graag of het jullie wel is gelukt.CappieL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:12:
[...]
Dat ga ik dan straks thuis meteen proberen!!
Ik ga het straks even proberen. De Iconia A500 en de Galaxy Tab 10.1 staan wel tussen de ondersteunde apparaten.hostje schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:47:
[...]
Het is mij in ieder geval nog niet gelukt met de laatste update... en de Asus TF staat ook niet tussen de ondersteunde apparaten voor videobellen. Hoor graag of het jullie wel is gelukt.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Net een update gedaan en het werkt inderdaad. Een opmerking: het werkt niet out-of-the-box, je moet in de instellingen de video call aanzetten.Smarron schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:53:
[...]
Ik ga het straks even proberen. De Iconia A500 en de Galaxy Tab 10.1 staan wel tussen de ondersteunde apparaten.
Heeft iemand de beloofde update al binnen? Bij mij zegt ie nog dat er geen update beschikbaar is.
Voor zover ik kan nagaan worden US en TW al uitgerold, DE later vandaag, heb zelf een WW
Nog ff geduld vrees ik...
Nog ff geduld vrees ik...
For I am grey, between the darkness and the light
zojuist een 2ehand transformer aangeschaft deze draait op het moment revolt android 3.2 of iets dergelijks, echter zou ik graag de laatste orginele firmware erop willen hebben omdat dit mijn eerste android device is. Hoe pak ik dat het beste aan?
Gisteren een TF101/32Gb/dock gekocht in Soerabaja (Indonesië) voor 5,8 miljoen flappen. Da`s flink pinnen hoor! Ding update direct van 3.1 naar 3.2, maar 3.2.1 zit ook hier nog niet in de lucht. Geen problemen verder zover ik kan overzien (blijft eng omdat ik vanavond de stad weer verlaat)...
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Omgerekend 470 euro? Scheelt iets met de Europese prijs. Toch zou ik hem in Nederland gehaald hebben (weet niet waarom).barchettanl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 02:49:
Gisteren een TF101/32Gb/dock gekocht in Soerabaja (Indonesië) voor 5,8 miljoen flappen. Da`s flink pinnen hoor! Ding update direct van 3.1 naar 3.2, maar 3.2.1 zit ook hier nog niet in de lucht. Geen problemen verder zover ik kan overzien (blijft eng omdat ik vanavond de stad weer verlaat)...
Heb gisteren trouwens ook Skype geupdate, maar heb nog niet kunnen testen of het videobellen werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door CappieL op 30-09-2011 08:58 ]
Weet iemand of je whatsApp ook op de TF aan de praat krijgt?
Hij ziet namelijk geen provider?
Hmm,
op verkeerde bericht geklikt en gequote.
Het liefst zou ik een IFO bestand kiezen en de DVD afspelen. Of een ISO direct kunnen spelen, zoals dat kan op de meeste mediaspelers.
Ik heb Dice Player gekocht. Die doet het wel goed met AVI's MK en VOB bestanden.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:32:
Net de nieuwste skype geïnstalleerd... Video werkt... eindelijk
Het liefst zou ik een IFO bestand kiezen en de DVD afspelen. Of een ISO direct kunnen spelen, zoals dat kan op de meeste mediaspelers.
[ Voor 6% gewijzigd door smuck op 30-09-2011 11:30 ]
CU, RonK
Ik krijg de firmware nu aangeboden na een handmatige check (WW versie)
Ik kreeg hem zojuist automatisch aangeboden, is nu aan het installeren (ook WW)msmilde schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:37:
Ik krijg de firmware nu aangeboden na een handmatige check (WW versie)
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Ik hou van tweakers!Haay schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:34:
Twitter bericht van ASUS_BENELUX:Vanaf vandaag zal de nieuwe FOTA update v8.6.5.13 voor de Eee Pad worden uitgerold! Release note: http://t.co/aoPNlOmT
Ik krijg een update, een snelle check hier en ik zie wat het is :D!
(ben gestopt met twitter gebruik ;x)
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Verwijderd
Update binnen. Supernote ziet er goed uit...
Verder geen bijzonderheden kunnen vaststellen.
Het werktCappieL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:57:
[...]
Heb gisteren trouwens ook Skype geupdate, maar heb nog niet kunnen testen of het videobellen werkt.
Voor de mensen die geen video-call optie hebben sinds de Skype update:
Ga naar je skype settings.
Daar kun je video-calling aanzetten :D!
Ga naar je skype settings.
Daar kun je video-calling aanzetten :D!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
De nieuwe update binnen gehad, helaas is de lag bij het typen in de browser er nog niet uit, was een ramp om dit te moeten tikken.
Sinds gisteren ben ik ook in bezit van een TF
Natuurlijk fanatiek lopen prutsen met dat ding. Het enige wat me nog niet gelukt is is de verbinding tussen mijn blackberry en de TF zover te krijgen dat ik de internet verbinding van mijn BB kan gebruiken.
Is er hier iemand die het al voor elkaar heeft gekregen?
Natuurlijk fanatiek lopen prutsen met dat ding. Het enige wat me nog niet gelukt is is de verbinding tussen mijn blackberry en de TF zover te krijgen dat ik de internet verbinding van mijn BB kan gebruiken.
Is mij ook niet gelukt. Heb een N1 die deed het perfect zonder enige App of wat dan ook(standaard in android-android verbinding denk ik.)TheNiker2 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:42:
Sinds gisteren ben ik ook in bezit van een TF![]()
Blackberry bluetooth tetheren kán wel! Tenminste op m'n laptop heb ik het aan de gang gekregen. Je moet dan een bluetooth modem aanmaken en een bepaald nummer bellen etc.
Zover ik weet is dit laatste niet mogelijk in Android..dus dan houdt het denk ik op.
Ik heb een vreemd probleem en ik kan het antwoord op XDA ook niet vinden. Ik heb mijn transformer encrypted en daar was ik opzicht wel blij mee tot vandaag. Want de nieuwe update kan ik niet installeren want dan krijg ik een bordje met een uitroepteken. De enige manier om te decrypten is om een factory reset te doen, maar als ik dat doe krijg ik ook hetzelfde uitroekteken.
Is er hier iemand die zijn transformer ook encrypted heeft en die de update wel kan installeren?
Is er hier iemand die zijn transformer ook encrypted heeft en die de update wel kan installeren?
Ik begrijp niet waarom mensen die Dice Player zo goed vinden. MKV met ingebouwde subs werken niet en de afspeel kwaliteit vind ik persoonlijk erg beroerd.smuck schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:17:
Hmm,
[...]
Ik heb Dice Player gekocht. Die doet het wel goed met AVI's MK en VOB bestanden.
Ik gebruik File Manager HD en BUZZ player, een betere combo heb ik nog niet kunnen vinden.
Plex doet het ook erg goed, helaas nog geen MKV subs..
[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 30-09-2011 18:52 ]
Wilde voor de update checken, maar het proces crashte elke keer. Bleek dat hij hem al aan het downloaden was. Pffff...
Oh, hij's klaar met binnenharken. Tot zo dan maar .....
edit: dat was 22:16. Inmiddels is het 22:23. Hij staat er op! Zo is mijn vakantie op Bali nog weer een stukje leuker geworden
Wat zal ik doen: spelen of slapen? (lokale tijd is bijna half 5 in de ochtend...!)
edit: dat was 22:16. Inmiddels is het 22:23. Hij staat er op! Zo is mijn vakantie op Bali nog weer een stukje leuker geworden
[ Voor 38% gewijzigd door barchettanl op 30-09-2011 22:27 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Zit op dit moment in Canada en ik heb de update ook binnen, de type lag is in ieder geval nog niet weg, jammer. Skype moet ik nog testen, kan je net als met google talk ook switchen tussen de camera's?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Yep, net gebeld door mijn oom uit America en de camera's gebruikt: ze werken beiden. Wel wat klachten over de audio. Waar zit de microfoon eigenlijk?
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Zit die niet naas de mini-jack ? Ik heb daar althans in moeten schreeuwen wilde het een beetje verstaanbaar zijn.barchettanl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:40:
Yep, net gebeld door mijn oom uit America en de camera's gebruikt: ze werken beiden. Wel wat klachten over de audio. Waar zit de microfoon eigenlijk?
Praktisch werkt het dus nog echt niet, wie is er wel enthousiast over Skype?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
De ingebouwde microfoon is idd slecht, slecht is misschien een groot woord. Het zou beter zijn als je de audio settings een beetje aan kon passen, ik had dat in het begin namelijk ook en toen ben ik maar een blackberry headset gaan gebruiken. Ja de 3,5mm jack werkt.Smarron schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 02:16:
[...]
Zit die niet naas de mini-jack ? Ik heb daar althans in moeten schreeuwen wilde het een beetje verstaanbaar zijn.
Praktisch werkt het dus nog echt niet, wie is er wel enthousiast over Skype?
Misschien soms een beeettje lastig maar, de TF dichter bij je hoofd houden werkt ook.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Een mini microfoontje dan maar kopen, kost vrijwel niets.
http://cgi.ebay.nl/Mini-F...op-Notebook-/310230288377
bijvoorbeeld
bijvoorbeeld
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
ik heb een paar vraagjes over rma:
ik heb last van de te zachte linker speaker, kan dit opgelost worden door rma,
kunnen ze de backlight bleeding compleet weg krijgen? ik heb er een beetje last van maar zo heel erg, maar zou handig zijn als ze dit toch konden maken,
welke problemen kunnen nog worden opgelost door rma?
kunnen ze de backlight bleeding compleet weg krijgen? ik heb er een beetje last van maar zo heel erg, maar zou handig zijn als ze dit toch konden maken,
Is het niet slimmer om deze vragen gewoon te stellen bij de helpdesk van ASUS:Anton.net schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:44:
ik heb een paar vraagjes over rma:
0591-570290 09:00-17:00 Mon. ~ Fri.
En hoe bevalt de update naar Andriod 3.2.1?
FeaturesBabyXL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:46:
[...]
Ik begrijp niet waarom mensen die Dice Player zo goed vinden. MKV met ingebouwde subs werken niet en de afspeel kwaliteit vind ik persoonlijk erg beroerd.
Ik gebruik File Manager HD en BUZZ player, een betere combo heb ik nog niet kunnen vinden.
Formats
- AVI,MOV,MKV,FLV,AVI,3GP,3G2,ASF,WMV,MP4,M4V,TP,TS,MTP,M2T
Video Codecs
- HW : MPEG-4,H.264,H.263
- SW : MPEG-4,H.264,RMVB,XVID,MS MPEG-4,VP6,H.263,MPEG-1,MPEG-2
Audio Codecs
- DTS,AC3,AAC,Vorbis,FLAC,MP3,MP2,WMA
????geen vobs
BUZZ Player wel. Check het maar uit.stephan11 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:43:
[...]
Features
Formats
- AVI,MOV,MKV,FLV,AVI,3GP,3G2,ASF,WMV,MP4,M4V,TP,TS,MTP,M2T
Video Codecs
- HW : MPEG-4,H.264,H.263
- SW : MPEG-4,H.264,RMVB,XVID,MS MPEG-4,VP6,H.263,MPEG-1,MPEG-2
Audio Codecs
- DTS,AC3,AAC,Vorbis,FLAC,MP3,MP2,WMA
????geen vobs
Edit: Het staat niet in de beschrijving zie ik, net even getest en speelt VOB files prima af.
[ Voor 11% gewijzigd door Cybergamer op 01-10-2011 16:41 ]
Na de updare lijkt de tf minder memory te gebruiken. Heb je dat ook gemerkt?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:07:
Update binnen. Supernote ziet er goed uit...
Lidy
Bij mij werkt mx-player prima icm mijn NAS.
Dit wel via ES file explorer om de netwerkschijf te benaderen. Misschien kun je dat een keer proberen?
Dit wel via ES file explorer om de netwerkschijf te benaderen. Misschien kun je dat een keer proberen?
Heb de update nu ook binnen maar zoals hierboven al gemeld: de lag bij typen zit er nog steeds in
Heb dit van de week ook eens bij de helpdesk van Asus aangekaart en volgens hen kwam het doordat Android nog geen native support voor keyboards heeft en dat Asus het er dus zelf min of meer bijgebouwd heeft. Beetje onzin verhaal, lijkt me, aangezien Opera het issue niet heeft...
het probleem is dat een gewone nokia wel PAN bluetooth heeft maar dat je geen extra apps kan installeren.Cyw00d schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:11:
[...]
Ik heb onderstaande geinstalleerd op mijn desire z - (root vereist).
https://market.android.com/details?id=android.tether
Werkt perfect, en bluetooth verbruikt minder dan wifi, dus echt ideaal. Tablet onderweg met internet.
vandaag geprobeerd met een andere nokia en opnieuw hetzelfde probleem.
In belgie heb ik nog geen update nar 3.2.1 gekregen maar hopelijk zit daar de oplossing voor mijn bug in. #possitiveThinking xD
Moet ik mijn TF eerst un-rooten voordat ik de update kan installeren? Ik krijg hier een Android-poppetje met een waarschuwingsbord te zien.
Heeft iemand enig idee hoe ik de settings van skype kan aanpassen. Ik zou graag willen videobellen via skype.
neeCappieL schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:07:
Moet ik mijn TF eerst un-rooten voordat ik de update kan installeren? Ik krijg hier een Android-poppetje met een waarschuwingsbord te zien.
Ik zou spelenbarchettanl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:16:
Wilde voor de update checken, maar het proces crashte elke keer. Bleek dat hij hem al aan het downloaden was. Pffff...
edit: dat was 22:16. Inmiddels is het 22:23. Hij staat er op! Zo is mijn vakantie op Bali nog weer een stukje leuker gewordenWat zal ik doen: spelen of slapen? (lokale tijd is bijna half 5 in de ochtend...!)
En die mini microfoon moet dan in de koptelefoon uitgang???barchettanl schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 05:00:
Een mini microfoontje dan maar kopen, kost vrijwel niets.
bijvoorbeeld
Heel apart: sinds de update woon ik volgens de weatherwidget in Kilder ipv in Doetinchem...

Daar ben ik ook erg benieuwd naar...Pierre_nr1 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:00:
[...]
En die mini microfoon moet dan in de koptelefoon uitgang???
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
umh, ja duh, waar gaat ge het anders insteken? In de laadconnector gaat hem niet passen denkt ik

Wat zou dan het probleem kunnen zijn? Eerst zie ik nog wel een laad-balkje maar die wordt al na 4 seconden in het Android-poppetje met een waarschuwingsbord.
als je de laatste versie heb kun je in het hoofdscherm (blauwe achtergrond met knoppen zoals contacten) op de menu knop drukken.1967DonLeon schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:12:
Heeft iemand enig idee hoe ik de settings van skype kan aanpassen. Ik zou graag willen videobellen via skype.
[ Tesla MIG MYP ]
Je humor is werkelijk hoogstaand...een geweldige bijdrage aan dit topic. Ik hoop dat een mod wat onzinnige posts wil wissen. (Waaronder deze)Anton.net schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:37:
[...]
umh, ja duh, waar gaat ge het anders insteken? In de laadconnector gaat hem niet passen denkt ik
Uitzetten - minuutje wachten - aanzetten - opnieuw proberen te updaten?CappieL schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:17:
[...]
Wat zou dan het probleem kunnen zijn? Eerst zie ik nog wel een laad-balkje maar die wordt al na 4 seconden in het Android-poppetje met een waarschuwingsbord.
als hij geroot is en CWM geïnstalleerd kun je hem niet zomaar updaten. Ik heb dat de vorige keer ook gehad en heb hem toen eerst moeten unrooten.
Tegenwoordig root ik hem wel gewoon, maar installeer CWM niet. Op deze manier kun je de OTA updates gewoon installeren (let wel: je root is hierna weg)
Tegenwoordig root ik hem wel gewoon, maar installeer CWM niet. Op deze manier kun je de OTA updates gewoon installeren (let wel: je root is hierna weg)
Een 720p aflevering van Criminal Minds, rechtstreeks uit nieuwsgroepen.:BabyXL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:46:
[...]
Ik begrijp niet waarom mensen die Dice Player zo goed vinden. MKV met ingebouwde subs werken niet en de afspeel kwaliteit vind ik persoonlijk erg beroerd.
Buzz Player: Er is beeld, er is geluid, maar het beeld schokt enorm met veel artifacts.
Dice Player: Vloeiend beeld en geluid. Echter eens in de zoveel tijd een hickup, vooral in drukke/snelle scènes.
Vergeleken met Buzz Player ervaar ik juist een veel betere afspeelkwaliteit met Dice Player
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Darkfreak in "Asus EEE Pad Transformer - deel 2"1967DonLeon schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:12:
Niet echt rocket science ofzo...
Grappig, ik ervaar dat juist andersom. Misschien komt het omdat ik mijn videos stream vanaf mijn server icm. File Manager HD... Nouja, ieder zijn ding. BUZZ doet precies wat ik wil: MKV met subs en VOB files.Aurora1110 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Een 720p aflevering van Criminal Minds, rechtstreeks uit nieuwsgroepen.:
Buzz Player: Er is beeld, er is geluid, maar het beeld schokt enorm met veel artifacts.
Dice Player: Vloeiend beeld en geluid. Echter eens in de zoveel tijd een hickup, vooral in drukke/snelle scènes.
Vergeleken met Buzz Player ervaar ik juist een veel betere afspeelkwaliteit met Dice Player
die update is die nu al beschikbaar op de normale manier?
als ik via instellingen, over tablet, update systeemfirmware kies krijg ik de melding dat er geen update is.....
als ik via instellingen, over tablet, update systeemfirmware kies krijg ik de melding dat er geen update is.....
Ik denk het: bij het gat staat volgens mij een symbool van een koptelefoon én een microfoon.Pierre_nr1 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:00:
En die mini microfoon moet dan in de koptelefoon uitgang???
Hotel Bakung Sari in Kuta: goedkoopste hotel hier en toch gratis Wifi (getuige dit getype) en BVN TV.Pierre_nr1 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:54:Ik zou spelenofftopic: waar zit je op Bali, ik ga januari.....

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Sinds de nieuwe update valt de browser vaker ineens weg dan vroeger, hebben anderen dit ook? Dacht juist dat dit beter zou worden met de nieuwe update... niet geroot en stock browser
Ik heb juist de ervaring dat het minder is geworden, sterker nog, nog geen 1 keer gebeurd. Wel is er nog een bug aanwezig in de stock browser. Als je de user agent op 'desktop' instelt, dan worden sommige sites evengoed nog als 'Tablet' gezien, erg irritant. Dit is al door meerdere personen gemeld, dus Asus moet weer aan het werk.Dalsium schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:52:
Sinds de nieuwe update valt de browser vaker ineens weg dan vroeger, hebben anderen dit ook? Dacht juist dat dit beter zou worden met de nieuwe update... niet geroot en stock browser
Andere browsers (Opera, Maxthon enz.) hebben hier geen last van. Ik gebruik Revolver 3.5.2, dus geroot.
Enig idee hoe ik bij het menu kom, als het beginscherm van Skype slechts de items: Contacten, Recent, Bel telefoon, Profiel vermeld?
Verwijderd
Met de menu knop (linksonder 3 liggende streepjes) die verschijnt in apps die niet speciaal voor honeycomb gemaakt zijn1967DonLeon schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:29:
Enig idee hoe ik bij het menu kom, als het beginscherm van Skype slechts de items: Contacten, Recent, Bel telefoon, Profiel vermeld?
Heb niet de indruk dat er op dit vlak veel veranderd is: hij lijkt er bij mij nog net zo vaak uit te knallen als voorheen... Het is mij vandaag in ieder geval al weer meerdere malen overkomen. De enige verbetering die ik eigenlijk in de browser kan ontdekken is dat ie bij sommige flash video sites, zoals bijv. (embedded) youtube, iets beter lijkt te zijn geworden qua performance. Maar verder merk ik weinig verbeteringen sinds de update.Dalsium schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:52:
Niemand?my_fiero schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:09:
Weet iemand of je whatsApp ook op de TF aan de praat krijgt?
Wat ik ergens gelezen heb (don't shoot the messenger) is met TB een backup maken van Whatsapp op je telefoon. En dan terug zetten (data+App) op je TF.
Zou moeten werken, alleen je hebt geen sync tussen je telefoon en whatsapp.
Zelf niet gedaan, succes. Stond ergens op XDA
Ik krijg in Belgie nog altijd geen update binnen voor 3.2.1 , is dit normaal ?
Jawouter.u schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:10:
Ik krijg in Belgie nog altijd geen update binnen voor 3.2.1 , is dit normaal ?
Heeft er iemand sinds de laatste update (zaterdag binnen gekregen) ook problemen met USB? Het lijkt in het geheel niet meer te werken, devices die voorheen gewoon prima werkten krijg ik nu niet meer in beeld, geen notificatie dat er iets is aangesloten ofzo, helemaal niks eigenlijk.
Klopt, ik heb het werkend op mijn Asus Transformer. Je moet vanuit je telefoon met Titanium backup een backup maken van Whatsapp, MET data! Deze kan dan met Titanium backup weer restoren op je tablet.Bas_h78 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:52:
[...]
Wat ik ergens gelezen heb (don't shoot the messenger) is met TB een backup maken van Whatsapp op je telefoon. En dan terug zetten (data+App) op je TF.
Zou moeten werken, alleen je hebt geen sync tussen je telefoon en whatsapp.
Zelf niet gedaan, succes. Stond ergens op XDA
Er is inderdaad geen sync met je telefoon, en je kan niet uit je contact list iemand selecteren om een berichtje te sturen. Je moet dus op je telefoon van iedereen die je in de toekomst een berichtje wilt sturen, ooit een bericht hebben ontvangen. Deze zie je dan ook terug na je restore op de tablet. Het is niet echt helemaal top, maar het werkt wel.
Als je een Andriod telefoon hebt, kan je Tablet Talk(zoek in de Market) gebruiken om ook te kunnen sms'n op je tablet. Dat werkt wel helemaal top, via bluetooth of via WiFi. En het synchroniseert ook tussen de beide toestellen. Ik heb het sinds 1 week, en ben er erg tevreden over.
Daar had ik ook last van, ik kan dus ook niet meer op mijn tablet kiezen hoe die aangesloten moet worden op de usb (als schijfstation etc.) maar als ik hem erin plug dan komt er bij mij wel een extra schijfstation bij als ik in explorer kijk, ik kan het ook nergens meer terug vinden in de instellingen van de tablet.iCe01 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:23:
Heeft er iemand sinds de laatste update (zaterdag binnen gekregen) ook problemen met USB? Het lijkt in het geheel niet meer te werken, devices die voorheen gewoon prima werkten krijg ik nu niet meer in beeld, geen notificatie dat er iets is aangesloten ofzo, helemaal niks eigenlijk.
hier net de update gedaan en heb even een usbstickje gepakt om te kijken of ik hetzelfde probleem heb.iCe01 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:23:
antwoord is nee.
krijg netjes melding naast de clock dat hij erin zit en kan hem gewoon doorbladeren.
ik heb hem wel aangesloten via keydock.
[ Voor 3% gewijzigd door robertobadjo op 03-10-2011 12:16 ]
Tips zijn altijd goed. Daarom bezoek ik een forum als dit.BabyXL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:46:
[...]
Ik ga eens kijken naar de genoemde apps.
CU, RonK
Tips zijn altijd goed. Daarom bezoek ik een forum als dit.BabyXL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:46:
[...]
Ik ga eens kijken naar de genoemde apps.
CU, RonK
Ach, i heb ze nu allebei gekocht. Zal eens zien wat het beste werkt. Vermoedelijk zullen ze zo hun "eigen" type bestanden het beste afspelen.Aurora1110 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Een 720p aflevering van Criminal Minds, rechtstreeks uit nieuwsgroepen.:
CU, RonK
Raar, ik sluit m ook aan via het keydock. Voor de zekerheid nog even geformatteerd in Windows (FAT32 is okee toch?) maar ik krijg nog altijd niks. Collega's van me met hetzelfde probleem, ook met dock.robertobadjo schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:16:
[...]
hier net de update gedaan en heb even een usbstickje gepakt om te kijken of ik hetzelfde probleem heb.
antwoord is nee.
krijg netjes melding naast de clock dat hij erin zit en kan hem gewoon doorbladeren.
ik heb hem wel aangesloten via keydock.
Ook maar even, voor de zekerheid, na de update, een usb-stick in de dock gedaan, geen probleem hier.iCe01 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:49:
[...]
Raar, ik sluit m ook aan via het keydock. Voor de zekerheid nog even geformatteerd in Windows (FAT32 is okee toch?) maar ik krijg nog altijd niks. Collega's van me met hetzelfde probleem, ook met dock.
Hallo mensen!
Klein vraagje, is het al mogelijk om het dock los aan te schaffen in Nederland?
En stel ik koop hem via ebay, hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Passen 2 verschillende modellen op elkaar?
En stel ik koop hem via ebay, hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Passen 2 verschillende modellen op elkaar?
Wat heb je zelf al gedaan om je vragen te beantwoorden? Heb je dit topic al doorzocht, google gebruikt, etc.? Dit lijken me geen bijzonder ingewikkelde vragen
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
helemaal naar boven scrollen, en dan kijken bij gerelateerde producten. staat het losse dock ook bij.PeterHid schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:38:
Hallo mensen!
Edit: ik gebruik als videoplayer gewoon MX videoplayer met de juiste codec. heb niks uitgebreid getest, maar speelt tot nu toe alles af wat ik wil.
[ Voor 29% gewijzigd door pimjai op 03-10-2011 17:15 ]
Sowieso zelf even op onderzoek gaan zoals hierboven al geschreven, en verder weet ik dat ze bij 4launch los te krijgen zijn tegen een schappelijke prijs.PeterHid schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:38:
Hallo mensen!
Sinds de laatste update heb ik "eindelijk" ook het battery drain probleem. Na een halve dag verlies ik zon 35%! Ik heb statuspanel geinstalleerd en er is geen programma wat voor deze drain zorgt, het is puur system processes die actief blijven. Meer mensen die hier last van heben? Enig idee wat hieraan gedaan kan worden?
ik was de gelukkige die er bij de vorige update last van kreeg. Mijn tablet ging niet meer in deep sleep als hij gedocked was.
Voor mij hielp een full wipe, sindsdien geen last meer van gehad
Voor mij hielp een full wipe, sindsdien geen last meer van gehad
Yep, hier het zelfde probleem. Wipe zit ik niet zo op te wachten. Ga eerst eens proberen dalvik cache weg te gooien. Ik gebruik trouwens Prime 2 rom.Shodan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:00:
Sinds de laatste update heb ik "eindelijk" ook het battery drain probleem. Na een halve dag verlies ik zon 35%! Ik heb statuspanel geinstalleerd en er is geen programma wat voor deze drain zorgt, het is puur system processes die actief blijven. Meer mensen die hier last van heben? Enig idee wat hieraan gedaan kan worden?
Verwijderd
Ervaar juist exact hetzelfde en was al aan het zoeken in dit topic. Heel vervelend...iCe01 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:23:
Ik `had ` de zelfde problemen met de USB poorten ( heb een TF met dock ) na de update
Heb eerst t scherm ontkoppeld van t dock toen de TF herstart en daarna diverse dingen weer ingeplugd
Probleem is bij mij hierdoor opgelost hoop dat t bij jullie ook werkt
Heb eerst t scherm ontkoppeld van t dock toen de TF herstart en daarna diverse dingen weer ingeplugd
Probleem is bij mij hierdoor opgelost hoop dat t bij jullie ook werkt
Verwijderd
Rebooten met drive aangekoppeld ded de trick.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
Ervaar juist exact hetzelfde en was al aan het zoeken in dit topic. Heel vervelend...
Hebben de mensen met drain al de mynetoplossing geprobeerd?
dus naar instellingen, apps, alle apps, mynet - en dan alles stoppen (paar keer klikken)
dus naar instellingen, apps, alle apps, mynet - en dan alles stoppen (paar keer klikken)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Vandaag maar bellen voor een RMA omdat er een witte vlek op mijn scherm zichtbaar is.
Waarschijnlijk drukt er iets aan de binnenkant tegen het scherm want als ik zacht tegen de achterkant van mijn tablet druk, wordt het erger. Erg vervelend!
Waarschijnlijk drukt er iets aan de binnenkant tegen het scherm want als ik zacht tegen de achterkant van mijn tablet druk, wordt het erger. Erg vervelend!

Having the same problem. Vind het niet echt storend en weet niet of ik m'n tablet daar voor nou RMA moet sturen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 08:42:
Vandaag maar bellen voor een RMA omdat er een witte vlek op mijn scherm zichtbaar is.
Waarschijnlijk drukt er iets aan de binnenkant tegen het scherm want als ik zacht tegen de achterkant van mijn tablet druk, wordt het erger. Erg vervelend!![]()
[afbeelding]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB