Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Ceejay schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 18:13:
[...]

Ga naar het meldpunt Ik ben genaaid door oost europeanen.

Man dit heb ik nog nooit gehoord zo erg, echt niet leuk voor een mede tf-er. Heb je UPS al gecontacteerd? Kan natuurlijk ook bij het vervoer zijn gebeurd dit. Heeft UPS een notitie gemaakt van het feit dat ie geen externe schade had toen ze hem ophaalden? Kun je misschien verhalen op hen, in ieder geval luisteren wat ze te zeggen hebben.
Toen ik mijn TF101 liet verzenden kreeg ik een instructie in de mail. 1 van die instructies was dat de doos nog niet dicht mocht en dat je de chauffeur moest laten tekenen dat alles in orde was. De chauffeur zou dan een tape van UPS gebruiken om de doos te sealen. De chauffeur wist natuurlijk niets van deze stappen maar heb hem wel laten tekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

maniak schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 07:35:
[...]

Toen ik mijn TF101 liet verzenden kreeg ik een instructie in de mail. 1 van die instructies was dat de doos nog niet dicht mocht en dat je de chauffeur moest laten tekenen dat alles in orde was. De chauffeur zou dan een tape van UPS gebruiken om de doos te sealen. De chauffeur wist natuurlijk niets van deze stappen maar heb hem wel laten tekenen..
Tja, dat is net zoiets als dat er vaak op pakketten staat dat je eerst de inhoud moet controleren voordat je tekent voor ontvangst. De eerste pakjesbezorger die daar op wil wachten moet ik nog meemaken, vaak staan ze al weer met één voet in hun busje voordat je je halve handtekening hebt gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
maniak schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 07:35:
[...]

Da's precies wat er bij mij gebeurde. De chauffeur zei van niets te weten. Ik heb hem helaas niet laten tekenen, maar ik heb hem wel de transformer laten zien.

Ik heb inmiddels contact gehad met ASUS en die wassen hun handen in onschuld. Zij roepen dat het niet aan hun kan liggen en dat het vervoer MIJN verantwoordelijkheid is. UPS heb ik ook gebeld en die willen wel een onderzoek starten, maar roepen dat dat alleen kan door de opdrachtgever (ASUS). Hierop heeft ASUS gezegd dat ze eerst een prijsopgave gaan doen en daar moet ik dan maar op reageren. Erg erg teleurstellend!

Ik ben bang dat dit niet goed gaat aflopen.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Hairball schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:47:
[...]

... Ik heb hem helaas niet laten tekenen...
Ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

jasjenl schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:27:
[...]

Tja, dat is net zoiets als dat er vaak op pakketten staat dat je eerst de inhoud moet controleren voordat je tekent voor ontvangst. De eerste pakjesbezorger die daar op wil wachten moet ik nog meemaken, vaak staan ze al weer met één voet in hun busje voordat je je halve handtekening hebt gezet..
Dat doet geen enkele bezorger nee, mag ook niet, openen is accepteren. Ik heb nog nooit gehoord iig dat je het pakket mag openen voor je het accepteert. Tenzij je meer dan het dubbele wil gaan betalen voor een pakketje laten bezorgen, zal dat ook nooit veranderen. Ik heb het dan ook nooit op een pakket zien staan.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Wanneer komt er Android 4.0 uit voor de transformer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:16
Evertt schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:13:
ik geloof dat men momenteel zegt dat hij half februari komt, niet meer lang dus, maar ik denk dat het nog wat langer kan duren, eerst zeiden ze dat hij in december ging uitkomen, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:09
Flagg schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:43:
[...]

Dat doet geen enkele bezorger nee, mag ook niet, openen is accepteren. Ik heb nog nooit gehoord iig dat je het pakket mag openen voor je het accepteert. Tenzij je meer dan het dubbele wil gaan betalen voor een pakketje laten bezorgen, zal dat ook nooit veranderen. Ik heb het dan ook nooit op een pakket zien staan.
Uhm, niet echt hoor. Je kunt de inhoud van het pakket gewoon bekijken voor acceptatie. Dat moet je wel doen met de koerier/bezorger erbij. Die heeft gewoon te wachten op jouw verzoek. Als de inhoud niet klopt met de pakbon, dan mag het gewoon ongeaccepteerd retour afzender zonder kosten voor jou. De bezorger neemt het dan gewoon weer mee. Dat is al jaren zo, sinds de aardappel of blokjes hout in de super GSM aanbiedingen verpakkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-03-2024
Heeft iemand een idee om de internet connectie van een android toestel naar een TFT101 te linken? (USB/Bluetooth)
Ik heb verschillende apps geprobeerd maar helaas zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoundLab schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:04:
Heeft iemand een idee om de internet connectie van een android toestel naar een TFT101 te linken? (USB/Bluetooth)
Ik heb verschillende apps geprobeerd maar helaas zonder succes.
Wifi hotspot dat al geinstalleerd is met Android zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:32
Evertt schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 22:13:
Ben bang dat het nog wel ff duurt omdat de update voor de TF prime ook problemen gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
hey super, werkt perfectos

Ik hoor en zie heel wat problemen wat betreft het backlight bleed issue.
Mijn TFT101 heeft er ook last van maar persoonlijk hindert het mij (nog) niet.
Kan het backlight bleed erger worden naarmate van tijd?

Ik heb nu namelijk 3 plekken aan de onderkant van het scherm waar het zichtbaar is. Het zijn geen grote plekken, daarom belemmert het me niet. Maar als ze groter worden ben ik geneigd een belletje te plegen naar Asus..

zie fotos van mijn backlight bleed:

http://imageshack.us/photo/my-images/405/imag0249u.jpg/

[ Voor 74% gewijzigd door SoundLab op 12-02-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
SoundLab schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:31:
hey super, werkt perfectos

Ik hoor en zie heel wat problemen wat betreft het backlight bleed issue.
Mijn TFT101 heeft er ook last van maar persoonlijk hindert het mij (nog) niet.
Kan het backlight bleed erger worden naarmate van tijd?

Ik heb nu namelijk 3 plekken aan de onderkant van het scherm waar het zichtbaar is. Het zijn geen grote plekken, daarom belemmert het me niet. Maar als ze groter worden ben ik geneigd een belletje te plegen naar Asus..

zie fotos van mijn backlight bleed:

http://imageshack.us/photo/my-images/405/imag0249u.jpg/
Ik vind dat behoorlijk vervelende plekken. Als dat bij de mijne het geval was, dan had ik het risico genomen om hem op te sturen (en misschien erger terug te krijgen), maar dat zou ik echt niet meer als acceptabel kunnen beschouwen. Ik heb 1 plek in de linker onderhoek en twijfel al over een RMA'tje. De kans dat je hem erger terugkrijgt is toch nog te groot, dus ik probeer er mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
Daaar ben ik dus ook bang voor. Ik hoor allemaal horror verhalen over de terugkomst van het tablet. Ik heb gebeld met Asus en die geven aan dat het normaal is dat een tablet een x-aantal procent aan backlight bleeding lijdt.

Kan backlight bleeding naarmate van tijd verergeren?
Ik heb er nu namelijk alleen last van op donkere achtergronden. Ik heb alleen geen zin dat het gaat verergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:15
Hairball schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:11:
Ik ben niet gauw ziedend, maar nu wel.......

......

Helaas heb ik nog geld voor een reparatie nog geld voor een nieuwe dus +ASUS heeft mij verschrikkelijk genaaid! Iemand een idee wat ik hiermee/tegen kan doen?
Ik vind het heel vervelend om te lezen en begrijp hoe lastig deze situaties zijn. Heb zelf iets vergelijkbaars mee gemaakt met een Samsung mobiel die 4x gerepareerd werd i.c.m. tal van fouten/niet nagekomen beloftes etc. van Samsung, reparatiecentrum en de winkel.

Ondanks dat je in je recht staat, krijg je dit soms niet in deze situaties. Dit zorgt voor een groot gevoel van onrecht en onmacht zo heb ik het ervaren.

Volgens mij zijn er nog weinig partijen die hun aftersales echt 100% goed voor mekaar hebben en geldt voor veel partijen dat RMA's te vaak gepaard gaan met (grove) fouten. Ik vind dit best een trieste trend (zo ervaar ik het zelf namelijk)?

Daarnaast lijkt de consument ook geen aanspreekpunt meer te hebben waar men echt serieus genomen wordt. Ik zou in jouw geval het verhaal bij jouw verkooppunt (winkel, webwinkel) doen en vragen of zij je kunnen helpen? Wellicht dat je op deze manier iets meer bereikt als eenzame consument wordt je bijna niet meer serieus genomen :S?

[ Voor 14% gewijzigd door Mvdbeld op 13-02-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Poops_McGhee schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:22:
[...]

Uhm, niet echt hoor. Je kunt de inhoud van het pakket gewoon bekijken voor acceptatie. Dat moet je wel doen met de koerier/bezorger erbij. Die heeft gewoon te wachten op jouw verzoek. Als de inhoud niet klopt met de pakbon, dan mag het gewoon ongeaccepteerd retour afzender zonder kosten voor jou. De bezorger neemt het dan gewoon weer mee. Dat is al jaren zo, sinds de aardappel of blokjes hout in de super GSM aanbiedingen verpakkingen.
Hmm moet ik dat toch eens uitzoeken dan ik meen dat eens op de site van TNT (destijds) gelezen te hebben. Kan wel eens handig zijn bij twijfel over een pakketje.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
SoundLab schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:48:
Daaar ben ik dus ook bang voor. Ik hoor allemaal horror verhalen over de terugkomst van het tablet. Ik heb gebeld met Asus en die geven aan dat het normaal is dat een tablet een x-aantal procent aan backlight bleeding lijdt.

Kan backlight bleeding naarmate van tijd verergeren?
Ik heb er nu namelijk alleen last van op donkere achtergronden. Ik heb alleen geen zin dat het gaat verergeren.
Backlight bleeding valt alleen maar op bij een donkere achtergrond (dan vallen de lichte plekken op), bij een compleet wit scherm zie je natuurlijk geen lichte plekken. Backlight bleeding kan erger worden (hardwarematige fout), maar heb hier zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
Mijn Eee-pad is weer terug uit Tsjechië, nu hebben ze er wel wat aan gedaan of in ieder geval wat gevonden:
Touch Screen function Error en Battery Error (dat laatste heb ik niet aangeduid).

Ze hebben wat vervangen: 2x [90R-OK06MB30000Y] TF101(EP101)MAIN_BD.1G/T250/AS

Tot dusver werkt het goed... afwachten....

edit: Ze hebben het moederbord vervangen blijkt uit een email die ik ontving van ASUS TSD in het kader van een klantentevredenheidsonderzoek, waar ik had geklaagd dat ik totaal geen informatie over de vorige reparatie had gekregen:
"Het moederbord van de Eeepad was defect, en deze is vervangen. Vervolgens is de Eeepad uitgebreid getest en goed uit de test gekomen."

Tot dusver draait het als vanouds...

[ Voor 39% gewijzigd door GRUMBLER op 15-02-2012 08:16 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik wil deze tablet zeer binnenkort ook aan gaan schaffen, ik lees alleen problemen over backlight bleeding en de videospelers en met name hd kijken.

Backlight bleeding wil ik gelijk in de winkel controleren en dan evt gelijk inruilen, moet alleen hier even een goede manier voor vinden om het scherm makkelijk zwart te maken zonder gelijk van alles te installeren, dus als iemand tips heeft?

Ik zit met name in de knoop wat betreft de videospeler.. Ik lees dat er wel oplossingen voor zijn, maar nergens staat het duidelijk. Ik wil het zowel kunnen streamen vanaf mn pc als vanaf te tablet zelf kunnen kijken.

Zou dit misschien beter worden als android 4.0 uitkomt voor deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Marce schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:39:
Ik zit met name in de knoop wat betreft de videospeler.. Ik lees dat er wel oplossingen voor zijn, maar nergens staat het duidelijk. Ik wil het zowel kunnen streamen vanaf mn pc als vanaf te tablet zelf kunnen kijken.

Twee oplossing tot dusver:

1. ES File Manager met BUZZ player werkt prima.
2. qLoud Media Server en speler (dit werkt ook evt. via internet).

In ICS zal video support inderdaad wel een stuk beter zijn. Maar voor nu is het even behelpen met bovenstaande oplossingen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik wil deze tablet zeer binnenkort ook aan gaan schaffen, ik lees alleen problemen over backlight bleeding en de videospelers en met name hd kijken.

Backlight bleeding wil ik gelijk in de winkel controleren en dan evt gelijk inruilen, moet alleen hier even een goede manier voor vinden om het scherm makkelijk zwart te maken zonder gelijk van alles te installeren, dus als iemand tips heeft?

Je kunt deze tablet best zorgeloos aanschaffen. Je leest inderdaad wel horror verhalen, maar dat is maar een klein percentage van de verkopen. Men schrijft eerder over slechte zaken dan goede. Als je 20 keer leest dat men last heeft van backlight bleeding, dan is het al snel veel. Nu is 20 klachten in 1 topic veel, maar in tegenstelling tot het aantal verkochte tablets natuurlijk niet. En ik weet zeker dat er veel meer goed werkende TF101's zijn dan slechte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net

ik denk eigenlijk dat je best kan wachten met hem te kopen, niet dat er iets mis is met de tf101, maar het is een tablet generatie 1, de tf101 is al uit van mei 2011, dat is al behoorlijk oud, ik zou gewoon nog een maand of 2 wachten, je gaat nog spijt krijgen als je nu nog een tablet met dual-core koopt voor die prijs, samsung, acer en de andere merken zullen ook komen met quad-core, en dan zakken de prijzen weer

en als je deze echt wilt, niet over die 'horror' twijfelen, dat is gewoon zever, het is gewoon een goede tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Poops_McGhee schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:30:
[...]

Je kunt deze tablet best zorgeloos aanschaffen. Je leest inderdaad wel horror verhalen, maar dat is maar een klein percentage van de verkopen. Men schrijft eerder over slechte zaken dan goede. Als je 20 keer leest dat men last heeft van backlight bleeding, dan is het al snel veel. Nu is 20 klachten in 1 topic veel, maar in tegenstelling tot het aantal verkochte tablets natuurlijk niet. En ik weet zeker dat er veel meer goed werkende TF101's zijn dan slechte.
Hmm. Mijn pa heeft er 1, ik heb er een 1 en we hebben allebei wel wat backlight bleeding. Maar wanneer zie je dat? In een donkere kamer, helderheid op full en dan een zwarte achtergrond, bijv de instellingen. Dan zie je het. Maar heb je er ook last van? Ach er zijn ergere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 19:50
Ceejay schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:01:
[...]

Hmm. Mijn pa heeft er 1, ik heb er een 1 en we hebben allebei wel wat backlight bleeding. Maar wanneer zie je dat? In een donkere kamer, helderheid op full en dan een zwarte achtergrond, bijv de instellingen. Dan zie je het. Maar heb je er ook last van? Ach er zijn ergere dingen.
Ben het helemaal met je eens, er zijn veel mensen die de optimale omstandigheden gaan creëren om te zien of er ergens die backlight bleeding te zien is; ik heb de mijne al een half jaar, ga niet op zoek naar backlight bleeding, gebruik hem gewoon, zie geen problemen en geniet van mijn tablet (wat niet weet/ziet wat niet deert)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09
kruila schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:21:
[...]

Ben het helemaal met je eens, er zijn veel mensen die de optimale omstandigheden gaan creëren om te zien of er ergens die backlight bleeding te zien is; ik heb de mijne al een half jaar, ga niet op zoek naar backlight bleeding, gebruik hem gewoon, zie geen problemen en geniet van mijn tablet (wat niet weet/ziet wat niet deert)
Helemaal mee eens, ik ben ook zeer tevreden met mijn TF101, en waarschijnlijk als ik goed zoek zal ik ook zaken vinden waar ik minder tevreden mee ben. Maar voor gewoon gebruik is het een prima apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Baddie09 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Helemaal mee eens, ik ben ook zeer tevreden met mijn TF101, en waarschijnlijk als ik goed zoek zal ik ook zaken vinden waar ik minder tevreden mee ben. Maar voor gewoon gebruik is het een prima apparaat.
Same here. En een vriendin van mij heeft er ook een sinds kort, helemaal happy ermee.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Baddie09 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Ook mee eens. Backlight bleeding zie ik bij die van mij nooit. Mijne heeft het wel een beetje als je in een donkere kamer helderheid op volledig zet zie je het maar bij normale omstandigheden zie je dat nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Anton.net schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:22:
[...]

ik denk eigenlijk dat je best kan wachten met hem te kopen, niet dat er iets mis is met de tf101, maar het is een tablet generatie 1, de tf101 is al uit van mei 2011, dat is al behoorlijk oud, ik zou gewoon nog een maand of 2 wachten, je gaat nog spijt krijgen als je nu nog een tablet met dual-core koopt voor die prijs, samsung, acer en de andere merken zullen ook komen met quad-core, en dan zakken de prijzen weer

en als je deze echt wilt, niet over die 'horror' twijfelen, dat is gewoon zever, het is gewoon een goede tablet
Tja, het befaamde wachten... Het klopt dat dit niet meer de nieuwste is, en het is inderdaad zo dat ik over 2 maanden een betere zou kunnen kopen. Zo blijft het een beetje denk ik... Na de quadcore's komt de tegra 4 weer uit, betere videokaart enz... Ik vind het een vrij redelijke prijs wat ik er voor neer moet leggen voor een knappe tablet.. Als ik veel geld uit zou willen geven had ik wel gewacht op de iPad 3 ofzo..

@de rest,

Bedankt voor de vele berichten wat betreft backlight bleeding, jullie hebben eigenlijk allemaal wel gelijk, ik kwam hier wat posts daarover tegen dus vandaar dat ik er over begon.

Ik hoop dat ik hem vrijdag op kan halen (was niet op voorraad in de winkel).. Dan nog even een hoesje zoeken maar daar is een apart topic voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Is ie uberhaupt nog nieuw te koop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

kwaazaar schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:10:
Volgens de pricewatch is ie nog genoeg beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Ik vroeg me af; zijn er Tf-bezitters die de camera en gps gebruiken? Beide komen overbodig over bij mij. Iedereen heeft een betere camera op zijn smartphone (zelfs diegene die een oude nokia hebben) en gps,tja, navigeren maar dat is te belachelijk voor woorden. Voor de rest eigenlijk niets toch? Hadden ze beter beide weggelaten en 50 euro goedkoper. Veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoloTomassie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:25:
Ik vroeg me af; zijn er Tf-bezitters die de camera en gps gebruiken? Beide komen overbodig over bij mij. Iedereen heeft een betere camera op zijn smartphone (zelfs diegene die een oude nokia hebben) en gps,tja, navigeren maar dat is te belachelijk voor woorden. Voor de rest eigenlijk niets toch? Hadden ze beter beide weggelaten en 50 euro goedkoper. Veel beter.
GPS gebruik ik (of gebruikt mijn tablet) voor locatiebepaling voor de weersverwachting als ik niet op mijn eigen wifi ap zit. Soms Google Navigate of Maps. Front camera voor skype enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gps uiteraard met sygic navigatie, perfect , camera gebruik ik niet. Maar ja, het zit erop he !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Laatst online: 07:46
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:56:
[...]

GPS gebruik ik (of gebruikt mijn tablet) voor locatiebepaling voor de weersverwachting als ik niet op mijn eigen wifi ap zit. Soms Google Navigate of Maps. Front camera voor skype enzo.
Ik maak gebruik van het programma "Fake gps location". In dat programma kan je ook gewoon de plaats en het adres invoeren en dan klik je op "set location" en dan denken alle programma's die gps gebruiken/nodig hebben, dat je op die locatie bent.
Hoef je ook niet eerst naar buiten om een gps verbinding te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Laatst online: 09-09-2024
Het lijkt erop dat dat de update naar ICS weer door Asus wordt uitgesteld, nu naar maart...

http://www.androidpolice....back-to-as-late-as-march/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 09:38
Anton.net schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:22:
[...]

..., de tf101 is al uit van mei 2011, dat is al behoorlijk oud, ...
Overdrijven is een kunst. Het apparaat ligt 10 maanden in de winkel.
Deze slaat helemaal nergens op :|

De ontwikkeling van nieuwe mobiele apparaten gaat supersnel, dat snap ik. De ene volgt sneller op dan de ander. Maar om een product dat vorige jaar april is uitgekomen als prehistorisch te bestempelen? En bijna verbaasd zijn dat deze nog nieuw te koop is? .. |:(

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04
Niet goed gelezen ...

[ Voor 93% gewijzigd door Smarron op 15-02-2012 23:28 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• kwaazaar
marknh schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:04:
Het lijkt erop dat dat de update naar ICS weer door Asus wordt uitgesteld, nu naar maart...

http://www.androidpolice....back-to-as-late-as-march/
Het leek er op dat ze de eerste zouden zijn met de ICS-update voor de Tegra2-tablets. Nu komen ze toch in de buurt van timelines van de concurrentie, volgens mij.

• kwaazaar
Aurora schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:11:
[...]
Deze slaat helemaal nergens op :|
Met al die prijsacties hebben ze toch serieus de indruk gewekt (bij mij iig) dat ze de laatste voorraad probeerden te dumpen. Maar verder prima hoor dat ie nog te koop is. Een concurrent voor de Prime is ie toch niet, gezien de prijsstelling.
Overigens weet ik dat op de Samsung Galaxy Tab 10.1 inmiddels ook flinke kortingen worden gegeven bij grote aantallen (voor 15 stuks 280,- ex btw). Komt daar ook een nieuwe voor?

• Mvdbeld
Cashback actie:

13-1-2012 - Bevestiging Registratie
20-1-2012 - Update: Bevestiging ontvangst documenten
14-2-2012 - Update: Bevestiging betaling (deze mail ontving ik 3x)

Een dag nadat ik 3x de bevestiging van de betaling had ontvangen, ontving ik het geld (helaas ontving ik dit niet 3x).

Wat betreft de cashback komt asus netjes zijn afspraken na. Helaas heeft asus niet halverwege februari gered met de ICS update...

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Mvdbeld schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:41:
Cashback actie:

13-1-2012 - Bevestiging Registratie
20-1-2012 - Update: Bevestiging ontvangst documenten
14-2-2012 - Update: Bevestiging betaling (deze mail ontving ik 3x)

Een dag nadat ik 3x de bevestiging van de betaling had ontvangen, ontving ik het geld (helaas ontving ik dit niet 3x).
Same, stapel aan mail alles 3x. maar slechts 1x gestort. :( ;)

www.casarodriguillo.com

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:10

IkWilbert

Het is mij!

Helaas, nog even wachten dus. Maar liever dit dat dan een half product wat nog vol met bugs zit ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Verwijderd

Bij Coolblue nl is 32 gb versie met 3G voorradig voor 649 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
kwaazaar schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:44:
[...]

Het leek er op dat ze de eerste zouden zijn met de ICS-update voor de Tegra2-tablets. Nu komen ze toch in de buurt van timelines van de concurrentie, volgens mij.
Beter een goed voorbereide versie dan een gehaaste slecht werkende. Ik hoop maar dat de uitstellen daarmee te maken heeft. Het moet natuurlijk wel goed werken.
Wel een beetje een bummer, want ik wil toch wel graag ICS op mijn TF101.
Aan de andere kant, er zijn nog genoeg apps die moeten worden aangepast om ook lekker op ICS te draaien, dus zo heel erg is het ook weer niet. OV9292 op ICS is geen feest. Okee, slecht voorbeeld. Die app is over het algemeen waardeloos. Alleen op ICS werkt het helemaal slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
Nou ik heb een Samsung Galaxy Nexus en ook een TF en ik moet zeggen dat Android 3.2 behoorlijk begint te irriteren. Voorheen was dit niet het geval omdat een beter OS ontbrak ter vergelijking maar sinds een anderhalve maand wel. Overigens bestaat de kans dat Android 5.0 zal uitkomen in het tweede kwartaal.

http://www.digitimes.com/news/a20120215PD209.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bericht van Digitimes over JellyBean is volstrekt onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:16:
Dat bericht van Digitimes over JellyBean is volstrekt onbetrouwbaar.
Waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
RoloTomassie schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 02:33:
Nou ik heb een Samsung Galaxy Nexus en ook een TF en ik moet zeggen dat Android 3.2 behoorlijk begint te irriteren. Voorheen was dit niet het geval omdat een beter OS ontbrak ter vergelijking maar sinds een anderhalve maand wel. Overigens bestaat de kans dat Android 5.0 zal uitkomen in het tweede kwartaal.

sorry hoor, maar as sites nu zeggen dat over een half jaar android 5.0 uitkomt is dat gewoon dom :|
android is nu volop bezig met android 4.0 uit te brengen, en er een compleet en krachtig besturingssysteem voor zowel smartphones als tablets van te maken,

ik denk dat het misschien wel nog 1.5 jaar kan duren voor er een 5.0 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
Het gaat geen 1,5 jaar duren voordat Jelly Bean uit gaat komen (volgende generatie Android OS). Nog dit jaar zal er nog een update komen. Het lijkt me sterk dat een grote update om te concurreren met Windows 8 (bedoel je dat misschien?) dit jaar gaat uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Laatst online: 09:32
RoloTomassie schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:43:
Het gaat geen 1,5 jaar duren voordat Jelly Bean uit gaat komen (volgende generatie Android OS). Nog dit jaar zal er nog een update komen. Het lijkt me sterk dat een grote update om te concurreren met Windows 8 (bedoel je dat misschien?) dit jaar gaat uitkomen.
Hoe verzinnen ze toch steeds die versie-namen?

Hopelijk maken ze de nieuwe versie ook nog voor de 1e generatie, ik heb mijn twijfels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kielkiel schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:44:
[...]

Hopelijk maken ze de nieuwe versie ook nog voor de 1e generatie, ik heb mijn twijfels...
Dan doet de community het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Hoe staat het dan met de community versie van de Ics fw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 17:02
kwaazaar schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 18:12:
Hoe staat het dan met de community versie van de Ics fw?
daar word aan gewerkt. het is nog een behoorlijke werk in uitvoering, maar sommige dingen schijnen al best redelijk te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimjai schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 18:42:
[...]

daar word aan gewerkt. het is nog een behoorlijke werk in uitvoering, maar sommige dingen schijnen al best redelijk te werken.
Om precies te zijn: volgens de site van Paul Burton

No sensors (accelerometer, compass etc)
No GPS
No camera
No audio input
Various smaller things, see the bug tracker

Het is nog geen daily-rom, maar dat is een kwestie van enkele weken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semitweakert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:41
Helaas ga ik de update naar ICS niet meer mee maken.. Had mijn transformer al in december aangeschaft bij de BCC in Enschede. Helemaal blij mee natuurlijk, maar hij had een dode pixel. In overleg met BCC is door hen RMA gestuurd naar ASUS, waarna ik een nieuwe zou moeten ontvangen. Nu kunnen ze echter de transformer niet meer leveren. Ze konden me nog wel helpen aan een reeds geopende doos, waar alleen de accessoires van zou ontbreken (die ze wel aangevuld hebben). Beetje raar verhaal, dus dan maar mijn geld terug.

Jammer, wel echt een hele mooi tablet en had graag van ICS genoten. Hopen voor jullie dat de update dan maar snel verschijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Uhhh je kan overal nog gewoon transformers kopen hoor :) mediamarkt heeft ze nog genoeg liggen namelijk :) dus gewoon geld terug en nieuwe halen en ICS komt vanzelf wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
RoloTomassie schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 02:33:

Ik heb ook beide toestellen en ik vind Honeycomb nog lang niet irritant. Ik weet niet wat je er irritant aan vindt. Honeycomb draait voorlopig nog steeds meer apps dan ICS doet.
Als het je alleen maar te doen is om de nieuwste OS, dan zal je waarschijnlijk wel nooit tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
Poops_McGhee schreef op zondag 19 februari 2012 @ 01:26:
[...]

Ik heb ook beide toestellen en ik vind Honeycomb nog lang niet irritant. Ik weet niet wat je er irritant aan vindt. Honeycomb draait voorlopig nog steeds meer apps dan ICS doet.
Als het je alleen maar te doen is om de nieuwste OS, dan zal je waarschijnlijk wel nooit tevreden zijn.
ICS is zoveel soepeler en sneller dan HC, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
RoloTomassie schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:07:
[...]

ICS is zoveel soepeler en sneller dan HC, vandaar.
Honeycomb werkt bij mij soepel zat. Ik merk niet dat ik daar te lang zit te wachten. Ook niet in verhouding met mijn ICS Nexus. Ik zit ook niet met mijn stopwatch te kijken wie er sneller is.
Beide apparaten hebben een andere functie voor mij en wat ik met de ene doe, doe ik niet met de andere. Dat zou de noodzaak van 2 verschillende apparaten een beetje doodsteken.
Maarja, beide apparaten lopen bij mij als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Poops_McGhee schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:54:
[...]

Honeycomb werkt bij mij soepel zat. Ik merk niet dat ik daar te lang zit te wachten. Ook niet in verhouding met mijn ICS Nexus. Ik zit ook niet met mijn stopwatch te kijken wie er sneller is.
Beide apparaten hebben een andere functie voor mij en wat ik met de ene doe, doe ik niet met de andere. Dat zou de noodzaak van 2 verschillende apparaten een beetje doodsteken.
Maarja, beide apparaten lopen bij mij als een trein.
Mag ik je dan meteen vragen of je met de stock rom werkt?

Zelf geef ik sinds kort een avondcursus voor senioren om te leren werken met smartphones en tablets.
Hierin zie ik enkel de toestellen met Android en iOS.

Als materiaal beschik ik zelf dan over een iPad2, een TF101 en een HTC Desire.

Zelf heb ik altijd gekozen voor android, die keuze blijft voorlopig nog het zelfde.
Maar nu dat ik eigenlijk beide apparaten langs elkaar heb liggen om om de beurt ongeveer dezelfde functies aan te halen. Moet ik toch toegeven dat de iPad aardig wat interessanter werkt.

Maw, ik begin me toch stillaan te ergeren een enkele functies en soepelheid die ik mis bij android tov iOS..

Dus hoop echt dat ICS die vlotheid toch al met zich meebrengt :)

Zelf werk ik met een custom rom (Revolution HD) waar ik zelf nog heel wat dingen uit gesmeten heb.
Hoe kaler en to the point, hoe liever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 15:42
Ik ben ook van plan om een tablet aan te schaffen, en vanwege de relatief lage prijs lijkt de transformer mij wel wat. Ik vroeg me echter af of ik ook een harde schijf met bv alleen films en series er aan kan hangen en dan zonder tussenkomst van een pc. Dit zou namelijk nogal wat ruimte schelen in mijn koffer als ik elke keer op reis ga, en meer dan surfen en films kijken doe ik dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
CrazyOne schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:42:
Ik ben ook van plan om een tablet aan te schaffen, en vanwege de relatief lage prijs lijkt de transformer mij wel wat. Ik vroeg me echter af of ik ook een harde schijf met bv alleen films en series er aan kan hangen en dan zonder tussenkomst van een pc. Dit zou namelijk nogal wat ruimte schelen in mijn koffer als ik elke keer op reis ga, en meer dan surfen en films kijken doe ik dan niet.
dat gaat, maar daar heb je het toetsenbord voor nodig, omdat daaraan usb-poorten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
CrazyOne schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:42:
Hou er wel rekening mee dat de Transformer niet zo geschikt is voor films/series. Zoveel mediaformaten speelt hij niet af. Als ik jou was zou ik dat dus eerst nog eens goed opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Jo... schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:23:
[...]

Hou er wel rekening mee dat de Transformer niet zo geschikt is voor films/series. Zoveel mediaformaten speelt hij niet af. Als ik jou was zou ik dat dus eerst nog eens goed opzoeken.
De TF101 speelt avi, mkv, mp4, mpeg en waarschijnlijk nog meer die ik niet heb getest.
Ik kijk nu via Splashtop via mijn pc, omdat alles daarop staat en direct streamen nog niet helemaal goed gaat.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is trouwens weer een nieuwe ICS (port) release: Paul Burton heeft zijn ROM Spark genoemd en heeft gisteren weer een nieuwe versie vrijgegeven.

thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Ik ben nog steeds niks tegengekomen wat ie niet afspeelde, dus heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:34:
[...]

Ik ben nog steeds niks tegengekomen wat ie niet afspeelde, dus heb ik iets gemist?
Hij speelt bijna alles af. Alleen hebben sommige bestanden een niet zo vloeiende play-back.

Dan hebben we het over:

- MKV 720p
- MKV 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

MKV is dan ook een rot formaat waar mn laptop of soms nog problemen mee had zonder goeie codec.

Heb trouwens de tf101 besteld met 32gig, alleen wat problemen met de betaling (ideal) dus hoop zo een mailtje te krijgen om het alsnog te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 09:23

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb een raar iets met mijn mail op de tf101

Als ik mail binnekrijg, lees ik deze en daarna verwijder ik die.
Na een paar dagen krijg ik dan steeds dezelfde mail weer opnieuw binnen.

Is dat een instelling ofzo ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:00:
Ik heb een raar iets met mijn mail op de tf101

Als ik mail binnekrijg, lees ik deze en daarna verwijder ik die.
Na een paar dagen krijg ik dan steeds dezelfde mail weer opnieuw binnen.

Is dat een instelling ofzo ergens ?
Wat voor mailbox is dat? pop3, exchange, imap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 09:23

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

dragon2 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:12:
[...]

Wat voor mailbox is dat? pop3, exchange, imap?
pop3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Marce schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:43:
MKV is dan ook een rot formaat waar mn laptop of soms nog problemen mee had zonder goeie codec.

Heb trouwens de tf101 besteld met 32gig, alleen wat problemen met de betaling (ideal) dus hoop zo een mailtje te krijgen om het alsnog te voldoen.
Het wordt toch de 16gig versie vanwege leveringsproblemen bij bobshop (2 keer beschikbaar staan, maar dan uiteindelijk niet beschikbaar zijn. Andere winkels werden rap duurder. Morgen als het goed is binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

[...]

BUZZ Player speelt alles af. Nog geen formaat tegengekomen die niet werkte. Ook mkv doet die vloeiend. Ik heb verschillende andere spelers getest (oa. Dice en nog een bekende waarvan ik de naam even niet meer weet), maar die deden het toch duidelijk minder.

BUZZ ondersteund ook srt en mkv subs zonder problemen!

Ik gebruik het icm. ES file explorer om een filmd via LAN te bekijken vanaf me NAS. Maar qLoud doet het ook prima (zeker als je niet thuis bent is het wel handig).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
Wouter06 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:18:
[...]

Mag ik je dan meteen vragen of je met de stock rom werkt?

Zelf geef ik sinds kort een avondcursus voor senioren om te leren werken met smartphones en tablets.
Hierin zie ik enkel de toestellen met Android en iOS.

Als materiaal beschik ik zelf dan over een iPad2, een TF101 en een HTC Desire.

Zelf heb ik altijd gekozen voor android, die keuze blijft voorlopig nog het zelfde.
Maar nu dat ik eigenlijk beide apparaten langs elkaar heb liggen om om de beurt ongeveer dezelfde functies aan te halen. Moet ik toch toegeven dat de iPad aardig wat interessanter werkt.

Maw, ik begin me toch stillaan te ergeren een enkele functies en soepelheid die ik mis bij android tov iOS..

Dus hoop echt dat ICS die vlotheid toch al met zich meebrengt :)

Zelf werk ik met een custom rom (Revolution HD) waar ik zelf nog heel wat dingen uit gesmeten heb.
Hoe kaler en to the point, hoe liever :)
Ik heb Android 4.0.2. op mijn Samsung Galaxy Nexus en ik moet zeggen dat alles veel soepeler werkt. Daar waar de SGN in uitblinkt, Browsing, is dat juist de grote bron van irritatie bij mij op de TF. Browsing op de SGN is zelfs beter dan op IOS. Scrollen is een tikkeltje beter op IOS dan Android maar dan ook echt een tikkeltje. Het zijn echt de vele kleine dingen die het allemaal wat prettiger maken.

Welke functies mis je eigenlijk op Android die je niet kan missen op IOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 21-09 19:02
Mijn neefje ligt in het ziekenhuis (en hoe dan ook nog een week ) en daarom wil ik wat filmpjes op een externe hd zetten op de Transformer van mijn broer. Heb net al geprobeerd video_ts af te spelen (hij heeft een dock) en je ziet de Video mappen wel , maar hij speelt de file niet af.

Aangezien ik dus geen transformer heb kan ik nis testen dus ik hoop dat jullie me een beetje in de goede richting kunnen duwen.

Wat is nu de beste optie ?

- Nog een keer proberen met het bovengenoemde Buzz player

of

- Alles omzetten naar Mp4

En als de laatste optie het beste is hebben jullie dan nog een goede tip welke converter ik het beste kan gebruiken en of er een optie is om subs van de dvdfile onder de mp4 te krijgen (voor een paar filmpjes voor mijn broer die er ook moet blijven slapen)

Zijn Divx en avi ook geschikt ?

Normaal zoek ik dit soort dingen zelf helemaal uit , maar doe het het liefst zo snel mogelijk dus vandaar dat ik hier even hulp zoek. Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:40:
Mijn neefje ligt in het ziekenhuis (en hoe dan ook nog een week ) en daarom wil ik wat filmpjes op een externe hd zetten op de Transformer van mijn broer. Heb net al geprobeerd video_ts af te spelen (hij heeft een dock) en je ziet de Video mappen wel , maar hij speelt de file niet af.

Aangezien ik dus geen transformer heb kan ik nis testen dus ik hoop dat jullie me een beetje in de goede richting kunnen duwen.

Wat is nu de beste optie ?

- Nog een keer proberen met het bovengenoemde Buzz player

of

- Alles omzetten naar Mp4

En als de laatste optie het beste is hebben jullie dan nog een goede tip welke converter ik het beste kan gebruiken en of er een optie is om subs van de dvdfile onder de mp4 te krijgen (voor een paar filmpjes voor mijn broer die er ook moet blijven slapen)

Zijn Divx en avi ook geschikt ?

Normaal zoek ik dit soort dingen zelf helemaal uit , maar doe het het liefst zo snel mogelijk dus vandaar dat ik hier even hulp zoek. Alvast bedankt !
Gewoon even de DVD converteren naar een mp4 file met Handbrake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:28:
[...]

Gewoon even de DVD converteren naar een mp4 file met Handbrake
Of nog sneller met MakeMKV (converteert niet, maar zet de streams in een mkv container). Werkt prima op de TF (met BUZZ) en is retesnel met dvd's omzetten.

Ik doe niet anders meer.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 21-09 19:02
Bedankt ! Ben nu even Handbrake aan het testen en zal er ook een paar met Make Mkv proberen. Altijd lekker als je een forum "ter beschikking hebt"waar mensen goed en snel advies geven in dit soort situaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Of nog sneller: even de mp4-variant downloaden!

Vwb het gebruik van externe HD: is een grote MicroSD-kaart geen optie? Steek je er zo in, geen rommel erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

kwaazaar schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:02:
Of nog sneller: even de mp4-variant downloaden!
En waar is die te downloaden? (kan het niet vinden namelijk).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:07:
[...]

En waar is die te downloaden? (kan het niet vinden namelijk).
Ik denk dat hij doelt op warez (wat overigens op GoT not-done is).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:01:
[...]

Ik denk dat hij doelt op warez (wat overigens op GoT not-done is).
Warez? Hoe kom je erbij. Het is toch overduidelijk dat het hier gaat om een video waarvan de rechten zich in het publieke domein bevinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:46:
[...]

Warez? Hoe kom je erbij. Het is toch overduidelijk dat het hier gaat om een video waarvan de rechten zich in het publieke domein bevinden?
Hij vraagt toch waar het te downloaden is? Zegt dat niet genoeg?
Hij zegt nergens waar hij die video vandaan heeft waarvan U zegt dat de rechten zich in publiek domein bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is naar mijn weten geen mp4 variant van makeMKV.
Als het dan over een mp4 downloaden gaat trek ik mijn conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:15
BabyXL schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:05:
[...]

Of nog sneller met MakeMKV (converteert niet, maar zet de streams in een mkv container). Werkt prima op de TF (met BUZZ) en is retesnel met dvd's omzetten.

Ik doe niet anders meer.
Wat doet makemkv met afleveringen van series? Als niet elke aflevering een bestand is heb je een probleem neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
*weg* het is volgens het beleid niet toegestaan om warez te posten.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 23-02-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 115% gewijzigd door RoD op 23-02-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Ik heb een probleempje met mijn TF101. Hij is in z'n algemeenheid traag, reageert slecht op schermaanrakingen, crasht regelmatig en is dan ook bepaalde instellingen zoals achtergondafbeelding spontaan kwijt.

Heb hem al terug naar fabrieksinstellingen gedaan via het settings menu. Haalde niks uit, performance bleef slecht. Vandaag Asus gebeld. Die adviseerden een hard reset te doen, dus volume down ingedrukt houden, aanknop ingedrukt houden en vervolgens, als er een melding in het scherm verschijnt, de volume up knop indrukken.

Als ik dat doe, komen de draaiende raderen in beeld en vervolgens het android mannetje met een uitroepteken. Dit blijft een tijdje staan en vervolgens start de transformer gewoon weer op, zonder reset te hebben uitgevoerd. Het lijkt alsof de reset dus gewoon mislukt op de een of andere manier. Heb al gezocht naar een oplossing, maar niet gevonden hoe ik het probleem dat de harde reset niet werkt op kan lossen. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Waar zijn de Mod's?

Waar is jouw topicreport? Dit is niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 23-02-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04
BabyXL schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:23:
[...]

BUZZ Player speelt alles af. Nog geen formaat tegengekomen die niet werkte. Ook mkv doet die vloeiend. Ik heb verschillende andere spelers getest (oa. Dice en nog een bekende waarvan ik de naam even niet meer weet), maar die deden het toch duidelijk minder.

BUZZ ondersteund ook srt en mkv subs zonder problemen!

Ik gebruik het icm. ES file explorer om een filmd via LAN te bekijken vanaf me NAS. Maar qLoud doet het ook prima (zeker als je niet thuis bent is het wel handig).
Mag je mij eens haarfijn uitleggen hoe hij mkv's vloeiend afspeelt, want heb hem net gekocht en een 720p serie in mkv-formaat speelt dus absoluut niet vloeiend af, sterker nog, je kunt dit niet eens schokkend noemen, eerder een slideshow!

Geprobeerd vanaf mijn netwerk EN vanaf het SD-kaartje. Identiek resultaat.

Weer 2.99 Euro weggegooid geld. :( Doe mij Dice maar, die doet het tenminste wel naar behoren.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Smarron schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:54:
[...]

Weer 2.99 Euro weggegooid geld. :( Doe mij Dice maar, die doet het tenminste wel naar behoren.
Had je toch binnen 15 minuten je koop ongedaan kunnen maken. Binnen die tijd had je toch wel kunnen testen of het afspelen van een 720p MKV succesvol verloopt of niet. Met Dice lukt het mij inderdaad wel om 720p af te spelen vanaf SD kaart of intern geheugen. Wireless,... forget it. Divx of MP4 wel, maar 720p MKV over WiFi gaat nooit lukken.

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Hmm. BUZZ doet het prima hier, ook 720 mkv (BD Rips) en wireless. DICE daarintegen is een grote slideshow voor mij. Zou het aan de rom liggen? Ik draai Revolver.

Kijk anders een naar BS Player, die is gratis doet niet onder BUZZ (behalve dat die niet lekker werkt via een netwerkmount).

Ik wat MP4 betreft: Ik doelde inderdaad op een MakeMKV variant. Ik dacht namelijk dat er ook zoiets was voor MP4 oid.

cybergamers.nl

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:10

IkWilbert

Het is mij!

Wie weet volgende week? ;)

A quick refresher on the TF101 ICS Update that you are all so patiently waiting for. Our engineers are working hard on getting this ready for you as soon as possible and are still aiming for a February release. As always as soon as we hear any further news or a definitive date we will let you know.

ASUS UK facebook

I intend to live forever. So far, so good.

• kwaazaar
Lees het beleid aub.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 23-02-2012 15:55 ]

• Mvdbeld
IkWilbert schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:24:
Wie weet volgende week? ;)

A quick refresher on the TF101 ICS Update that you are all so patiently waiting for. Our engineers are working hard on getting this ready for you as soon as possible and are still aiming for a February release. As always as soon as we hear any further news or a definitive date we will let you know.

ASUS UK facebook
Another update (Facebook Asus):

Dear valued ASUS fans,

ASUS prides itself on delivering the best products to end-users, which means that we not only aim to deliver innovative products but also to continue improving the out of box experience throughout their life cycle with regular firmware updates.

Many of our Eee Pad Transformer TF101 users have waited patiently for the promised Android 4.0 Ice Cream Sandwich update and we are delighted to announce that the first wave of FOTA updates for TF101 firmware v.9.2.1.11 started today in Taiwan. The update will FOTA in other regions soon after.

Although we will announce several new innovations at Mobile World Congress in Barcelona next week, we take great pride in delivering on-going enhancements and support for products that are well into their life cycle.

Thank you once again for your valued support!

Hopen dat wij snel volgen! :)

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Van de ASUS facebookpagina:

Dear valued ASUS fans,

<knip>
Many of our Eee Pad Transformer TF101 users have waited patiently for the promised Android 4.0 Ice Cream Sandwich update and we are delighted to announce that the first wave of FOTA updates for TF101 firmware v.9.2.1.11 started today in Taiwan. The update will FOTA in other regions soon after.

Edit: net te langzaam :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Bilderbeek op 23-02-2012 12:48 ]

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:22
En de clickable Bron. :)

Verwijderd

It giet oan!

Ik wacht wel eerst met updaten totdat een custom rom o.b.v. Asus' ICS is gemaakt. Ben bijvoorbeeld benieuwd naar de kernel ondersteuning van de Voodoo app.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 13:01 ]

Verwijderd

*weg* dit is offtopic.

[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 23-02-2012 15:54 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 51 Laatste