Heb net de firmwareupdate binnen: de lag met het typen is nog net zo beroerd, helaas...
irritant zeg, ik krijg die nieuwe update nog steeds niet, ook handmatig ziet hij geen update.
En ik wordt helemaal zat van het feit dat ik hem bijna niet meer in deep sleep zie , dus ik wil hem wel hebben :-)
Hoe krijg je die manueel gedownloade zip geinstalleerd dan ?
En ik wordt helemaal zat van het feit dat ik hem bijna niet meer in deep sleep zie , dus ik wil hem wel hebben :-)
Hoe krijg je die manueel gedownloade zip geinstalleerd dan ?
Ik zou gewoon nog even geduld hebben, uiteindelijk krijg je de update wel.
ik heb de update sinds gisteravond 11 uur 
hij komt vanzelf in je scherm!
hij komt vanzelf in je scherm!
Dan wacht ik ook nog even. Heb de update ook nog niet.
CU, RonK
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 21:26
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
zoals bij elke update gaat het gefaseerd,
Ik heb hem gisterochtend binnen gekregen, Market layout is ook (weer) helemaal veranderd, of was dat vantevoren al zo?
Ik heb hem gisterochtend binnen gekregen, Market layout is ook (weer) helemaal veranderd, of was dat vantevoren al zo?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Market-layout was op mn telefoon (Froyo) al een paar weken zo, nu pas ook voor HC. Ik had de update ergens vorige week al, direct nadat ie aangekondigd was.
Een tip: Splashtop Remote Desktop HD nu voor slechts 6,99 dollar (EUR 3,53). Normaal 19,99 dollar dus een mooie deal. Ik heb hem iig aangeschaft want de gratis versie werkte erg goed!
KLIK
KLIK
Die zit toch al in de mycloud-app ingebakken?bsmpower schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:45:
Een tip: Splashtop Remote Desktop HD nu voor slechts 6,99 dollar (EUR 3,53). Normaal 19,99 dollar dus een mooie deal. Ik heb hem iig aangeschaft want de gratis versie werkte erg goed!
KLIK
Wat is het grote verschil met de normale splashtop remote die er al op zit?
Ik zit te kijken en zie het gewoon niet

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb nu geen toegang tot de tablet, maar ik ga er vanuit (hoop het) dat de bijgeleverde versie een trail versie is, of iig een beperkte versie? Anders heb ik hem nu dubbel
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 08-11-2011 13:53 ]
Ik gebruik de app al even en zie nergens dat het een trial zou zijn. Dat was toch ook een van de USP's? Ingebouwde splashtop-client.bsmpower schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:53:
Ik heb nu geen toegang tot de tablet, maar ik ga er vanuit (hoop het) dat de bijgeleverde versie een trail versie is, of iig een beperkte versie? Anders heb ik hem nu dubbel
Ik gebruik hem zo af en toe en heb eigenlijk nooit beperkingen gezien. Dus heb het idee dat je hem dubbel hebt.
Hmm dat zou jammer zijn. Gelukkig maar een paar Euro "verlies"...
Asus Transformer Prime laat waarschijnlijk nog even op zich wachten?
http://androidandme.com/2...c-for-android-4-0-update/
http://androidandme.com/2...c-for-android-4-0-update/
- Chaoss
Hmm dan vraag ik me af of de huidige TF ook al een A4.0 update in december krijgt.
Maar als het net zo gaat als met de release van de huidige TF dan mag je blij zijn als de prime eind jan leverbaar is.
Maar als het net zo gaat als met de release van de huidige TF dan mag je blij zijn als de prime eind jan leverbaar is.
[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 08-11-2011 19:16 ]
Verwijderd
Volgens mij is de bedieninging na de update een stuk makkelijker. Je kunt nu de schuiven aan de zijkant van het scherm net zo bedienen als bij andere sites. Prima verbetering.Wybo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:50:
Wat is het grote verschil met de normale splashtop remote die er al op zit?
Hier nog niks, ook niet bij een refresh.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Iemand al een idee hoe laat de presentatie van de Asus Transformer Prime is en/of deze ergens online is te zien?
Ergens gelezen dat het op 9 nov om 6pm GMT is.Hanky74 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:56:
Iemand al een idee hoe laat de presentatie van de Asus Transformer Prime is en/of deze ergens online is te zien?
En reageert hij ook niet sneller? De HD zou geoptimaliseerd moeten zijn voor de Tegra2, dus wellicht soepeler met games en films? Ik heb ook al een tijd de HD en de gewone versie nog nooit geprobeerd, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:24:
[...]
Volgens mij is de bedieninging na de update een stuk makkelijker. Je kunt nu de schuiven aan de zijkant van het scherm net zo bedienen als bij andere sites. Prima verbetering.
Wel vind ik de HD perfect werken. Ik heb hem ooit eens gekocht toen hij een keer in de aanbieding was, ik dacht zelfs voor minder dan $ 6.99.
EDIT: Zojuist even teruggekeken, ik heb er slechts $ 2.99 voor betaald !!
[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 08-11-2011 22:00 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
En hoppa, daar had ik weer een forced close met de browser.. Ook dat is dus helaas met de laatste update nog steeds niet verholpen.
Verwijderd
Wellicht een al eerder gestelde vraag, maar is er een videoplayer voor de TF die wel zonder hikken een HD mp4 bestand kan afspelen wat ik met mijn Samsung Galaxy S2 heb gefilmd?
De filmpjes spelen soepel en feilloos af op de telefoon, maar zodra ik ze naar het werkgeheugen van de TF overzet is het één hikkende bende
De filmpjes spelen soepel en feilloos af op de telefoon, maar zodra ik ze naar het werkgeheugen van de TF overzet is het één hikkende bende
Bij gebrek aan een Transformer Prime topic, drop ik het hier maar even:
Transformer Prime detailed: 10-inch Super IPS+ display, 12-hour battery and quad-core Tegra 3, ships in December for $499
By Dana Wollman posted Nov 9th 2011 12:49AM

For three weeks now, Android fans have been fidgeting impatiently. Specifically, ever since ASUS chairman Jonney Shih took the stage at last month's AsiaD conference and teased the next-gen Transformer tablet. Though he only gave us a quick glimpse, he recited a laundry list of specs: a 10.1-inch display, 8.3mm-thick body, mini-HDMI output, microSD slot and an update to Ice Cream Sandwich by the end of the year, if not sooner. Not to mention, it'll be the first tablet packing NVIDIA's hot-off-the-presses Tegra 3 SoC, making it the first-ever quad-core tablet. We knew this: we'd learn more on November 9th.
Well, that day has come, and so have the juicy details. We just got word that the tablet will go on sale worldwide in December, starting at $499 with a beefy 32GB of storage, moving up to $599 for a 64GB model. (That signature keyboard dock you see up there will cost $149.) In addition to those basic specs Mr. Shih revealed last month, we now know this has a 1280 x 800, Super IPS+ Gorilla Glass display with a 178-degree viewing angle and a max brightness of 600 nits. It also packs 1GB of RAM, GPS, a gyroscope, SonicMaster audio and a 1.2 megapixel front-facing camera. Rounding out the list is an 8MP shooter with an auto-focusing f/2.4 lens and a back-illuminated CMOS sensor that captures 1080p video. Touch-to-focus is also an option here, and ASUS claims a 30 percent boost in color enhancement over competing tabs.
As for battery life, we initially heard reports of 14.5-hour runtime, but ASUS is now saying the tablet alone can squeeze out 12 hours thanks to a 22Wh battery, and that the dock will add an additional six hours of juice. In addition, the slimmed-down, 1.2-pound dock brings all the other benefits the last-gen model offered, including a touchpad, USB 2.0 port and full-sized SD slot. Software-wise, it'll ship with Android 3.2 and apps such as SuperNote and Polaris Office, and we're told we'll learn more about that ICS update in "early December."
In terms of design, you may have already noticed the Prime sports the same spun aluminum digs as the company's Zenbooks, though this is the first time we're seeing clear, close-up shots of it -- and in two colors, no less! At 8.3mm (0.33 inches) thick and 586 grams (1.29 pounds) without the dock, it's a smidge skinnier than the iPad 2 and Galaxy Tab 10.1, which means, unsurprisingly, that your old Transformer dock won't be compatible. Finally, ASUS coated both the display and metal cover with a hydro-oleophobic coating that makes it more fingerprint-resistant. For now, we've got photos below and if you can wait a few more weeks, we'll most definitely be putting this thing through its paces in a full review. And if you're looking for something a little less expensive, well, the original Transformer should be getting Ice Cream Sandwich soon, and we wouldn't be surprised if Santa brought a few holiday rebates.
Engadget
Transformer Prime detailed: 10-inch Super IPS+ display, 12-hour battery and quad-core Tegra 3, ships in December for $499
By Dana Wollman posted Nov 9th 2011 12:49AM

For three weeks now, Android fans have been fidgeting impatiently. Specifically, ever since ASUS chairman Jonney Shih took the stage at last month's AsiaD conference and teased the next-gen Transformer tablet. Though he only gave us a quick glimpse, he recited a laundry list of specs: a 10.1-inch display, 8.3mm-thick body, mini-HDMI output, microSD slot and an update to Ice Cream Sandwich by the end of the year, if not sooner. Not to mention, it'll be the first tablet packing NVIDIA's hot-off-the-presses Tegra 3 SoC, making it the first-ever quad-core tablet. We knew this: we'd learn more on November 9th.
Well, that day has come, and so have the juicy details. We just got word that the tablet will go on sale worldwide in December, starting at $499 with a beefy 32GB of storage, moving up to $599 for a 64GB model. (That signature keyboard dock you see up there will cost $149.) In addition to those basic specs Mr. Shih revealed last month, we now know this has a 1280 x 800, Super IPS+ Gorilla Glass display with a 178-degree viewing angle and a max brightness of 600 nits. It also packs 1GB of RAM, GPS, a gyroscope, SonicMaster audio and a 1.2 megapixel front-facing camera. Rounding out the list is an 8MP shooter with an auto-focusing f/2.4 lens and a back-illuminated CMOS sensor that captures 1080p video. Touch-to-focus is also an option here, and ASUS claims a 30 percent boost in color enhancement over competing tabs.
As for battery life, we initially heard reports of 14.5-hour runtime, but ASUS is now saying the tablet alone can squeeze out 12 hours thanks to a 22Wh battery, and that the dock will add an additional six hours of juice. In addition, the slimmed-down, 1.2-pound dock brings all the other benefits the last-gen model offered, including a touchpad, USB 2.0 port and full-sized SD slot. Software-wise, it'll ship with Android 3.2 and apps such as SuperNote and Polaris Office, and we're told we'll learn more about that ICS update in "early December."
In terms of design, you may have already noticed the Prime sports the same spun aluminum digs as the company's Zenbooks, though this is the first time we're seeing clear, close-up shots of it -- and in two colors, no less! At 8.3mm (0.33 inches) thick and 586 grams (1.29 pounds) without the dock, it's a smidge skinnier than the iPad 2 and Galaxy Tab 10.1, which means, unsurprisingly, that your old Transformer dock won't be compatible. Finally, ASUS coated both the display and metal cover with a hydro-oleophobic coating that makes it more fingerprint-resistant. For now, we've got photos below and if you can wait a few more weeks, we'll most definitely be putting this thing through its paces in a full review. And if you're looking for something a little less expensive, well, the original Transformer should be getting Ice Cream Sandwich soon, and we wouldn't be surprised if Santa brought a few holiday rebates.
Engadget
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Bah, volgens Zdnet gaat Adobe stoppen met de ondersteuning van flash voor mobiele apparaten. Hopelijk werkt de huidige versie dan nog wel onder ICS. Een van de grootste redenen voor mij voor de TF was het gebruik van Flash. Omdat een browsergame die ik speel dat gewoon vereist
- Chaoss
imho domme actie als Adobe daar mee gaat stoppen... online content op mobile apparaten wordt steeds belangrijker en zal een steeds grotere markt worden tenopzichte van gewone pc's.
Als er een mobile eversie van Silverlight komt en adobe stopt met hun mobilee versie dan zullen steeds minder sites flash gebruiken lijkt me.
Als er een mobile eversie van Silverlight komt en adobe stopt met hun mobilee versie dan zullen steeds minder sites flash gebruiken lijkt me.
Is niet zo'n probleem denk ik. HTML5 is de vervanger voor Flash en dat ondersteunen de browsers al.Wybo schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:19:
Bah, volgens Zdnet gaat Adobe stoppen met de ondersteuning van flash voor mobiele apparaten. Hopelijk werkt de huidige versie dan nog wel onder ICS. Een van de grootste redenen voor mij voor de TF was het gebruik van Flash. Omdat een browsergame die ik speel dat gewoon vereist
[ Voor 3% gewijzigd door kielkiel op 09-11-2011 10:29 ]
- Chaoss
Het staat nu ook op de FP, voorlopig blijft adobe wel met (security) updates komen voor tablets dus sites die echt nog flash-only zijn (zullen er nu hard minder worden) blijven voorlopig wel werken.
Zo te zien komt de TP ook in de prachtige kleur van de TF1
Dat maakt het voor mij al een stuk aantrekkelijker om de overstap te maken.
Ignorance Is Bliss
Het lijkt er inderdaad op dat de TFP in twee kleuren beschikbaar komt. Nu kan het een vertekend plaatje zijn (verkleurd?
) maar het lijkt op een soort beige en paars/blauw? Beiden erg chique! (of met Hollandse spelling van de jeugd tegenwoordig; sjiek)
Nou, ik heb mezelf maar overtuigd om een ASUS Transformer te kopen met Keyboard Dock
En binnen 3 uur na aanschaf geroot en custom rom erop
Hij bevalt wel goed overigens!
En binnen 3 uur na aanschaf geroot en custom rom erop

XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Ben sinds van de week ook een trotse eigenaar van een Asus transformer wat een mooi apparaat zeg. Nu is mijn vraag als ik de tablet op de dock zet, zie ik nu dat eerst de batterij van mijn tablet leegloopt. Is dat ook andersom mogelijk dat eerst de batterij van de dock leegloopt, en daarna pas van je tablet.
De batterij loopt wel snel leeg, had hiervoor een ipad 1 maar daar deed ik wel langer mee.
De batterij loopt wel snel leeg, had hiervoor een ipad 1 maar daar deed ik wel langer mee.
Exact dezelfde prijs als de 'oude' Transformer.l3art schreef op woensdag 09 november 2011 @ 07:14:
Bij gebrek aan een Transformer Prime topic, drop ik het hier maar even:
We just got word that the tablet will go on sale worldwide in December, starting at $499 with a beefy 32GB of storage, moving up to $599 for a 64GB model. (That signature keyboard dock you see up there will cost $149.)
Ik wilde de Transformer deze week nog bestellen maar ik denk dat ik een paar weekjes ga wachten.
Misschien is dat veranderd sinds de laatste update van gisteren? Normaal laad je dock de tablet op; je tablet blijft zo lang mogelijk 100%. Logisch ook, dat is precies wat je wilt als je je tablet meeneemt zonder dock.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:48:
Ben sinds van de week ook een trotse eigenaar van een Asus transformer wat een mooi apparaat zeg. Nu is mijn vraag als ik de tablet op de dock zet, zie ik nu dat eerst de batterij van mijn tablet leegloopt. Is dat ook andersom mogelijk dat eerst de batterij van de dock leegloopt, en daarna pas van je tablet.
/edit: Helaas nog geen update melding op mijn eigen TF101. Ook niet na een reboot en herhaaldelijk checken.... wachten maar! Ze zullen we een lijst met serienummers hebben en het gefaseerd doen ofzo.
[ Voor 12% gewijzigd door Soeski op 09-11-2011 12:06 ]
Verwijderd
Ik heb hier ook nog niet die update binnen, maar bij mij loopt de tablet als eerste leegSoeski schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:06:
[...]
Misschien is dat veranderd sinds de laatste update van gisteren? Normaal laad je dock de tablet op; je tablet blijft zo lang mogelijk 100%. Logisch ook, dat is precies wat je wilt als je je tablet meeneemt zonder dock.
/edit: Helaas nog geen update melding op mijn eigen TF101. Ook niet na een reboot en herhaaldelijk checken.... wachten maar! Ze zullen we een lijst met serienummers hebben en het gefaseerd doen ofzo.
Nee eerst hoort het dock leeg te lopen. Sinds de op een na laatste update had ik ook last van de bekende batterij drain maar met de laatste update lijkt dat tot nu toe volledig opgelost. Vanmorgen om ongeveer acht uur van de lader gehaald en nu nog 98 en 99 over. Die drie procenten zijn verklaarbaar doordat smurf village gespeeld heb.
Verwijderd
Heb de tablet tweedehand gekocht dus dacht ineens misschien is de dock wel niet helemaal opgeladen, dus ben de dock nu aan het opladenrdohmen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:15:
Nee eerst hoort het dock leeg te lopen. Sinds de op een na laatste update had ik ook last van de bekende batterij drain maar met de laatste update lijkt dat tot nu toe volledig opgelost. Vanmorgen om ongeveer acht uur van de lader gehaald en nu nog 98 en 99 over. Die drie procenten zijn verklaarbaar doordat smurf village gespeeld heb.
Maar heb niet de nieuwste update binnen, bij mij staat er nog 3.2.1, krijg je die update vanzelf of moet je daar nog iets voor doen?
mja dat is de android versie, nu komt er een firmware update van asus zelfVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:18:
[...]
Heb de tablet tweedehand gekocht dus dacht ineens misschien is de dock wel niet helemaal opgeladen, dus ben de dock nu aan het opladen![]()
Maar heb niet de nieuwste update binnen, bij mij staat er nog 3.2.1, krijg je die update vanzelf of moet je daar nog iets voor doen?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
En krijg ik die vanzelf binnen?chucky666 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:22:
[...]
mja dat is de android versie, nu komt er een firmware update van asus zelf
ja, sommige hebben hem al en andere zitten er nog steeds op te wachten.
bij mij kwam de vorige update ook pas 1 week later dan dat de eerste hem had.
Ik ben zeer benieuwd. Zonder update heb ik inderdaad na 1 - 1,5 dag, zonder iets te doen, dat de tablet nagenoeg leeg is. Dock is leeg, tablet op 25% ofzo.rdohmen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:15:
Instellingen-->Over tablet--> Build nummer. Daar staat bij mij HTK75.ww_epad-8.6.5.18-20111028. Het gaat hier dan om het 8.6.5.18 gedeelte.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:31:
Waar kan ik zien welke versie ik nu heb?
Verwijderd
Heb het gevonden heb nu nog de oude 8.6.5.13, dus gewoon rustig afwachten op de update:)Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:31:
bij je instellingen, dan helemaal onderaan bij tablet.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:31:
staat ergens een versie met bv ww erin.
ongeveer zoiets : WW_epad-8.X.X.X_2011xxxx
Verwijderd
Thanks voor de moete zag dat ik nog de oude versie had.rdohmen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:34:
[...]
Instellingen-->Over tablet--> Build nummer. Daar staat bij mij HTK75.ww_epad-8.6.5.18-20111028. Het gaat hier dan om het 8.6.5.18 gedeelte.
Zou het dock van onze geliefde Transformer nu compatibel zijn met de nieuwe Prime zoals de eerdere berichten beloofden?
Misschien wel, maar het gaat op niks trekkenBizonKid schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:17:
Zou het dock van onze geliefde Transformer nu compatibel zijn met de nieuwe Prime zoals de eerdere berichten beloofden?
Het dock van de tf1 is gemaakt voor een tablet ter dikte van de tf1, de tf2 is veel minder dun
Fixed.Anton.net schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:25:
[...]
Misschien wel, maar het gaat op niks trekken
Het dock van de tf1 is gemaakt voor een tablet ter dikte van de tf1, de tf2 is veel minder dun dik
Volgens engagdet past het niet
klikIn terms of design, you may have already noticed the Prime sports the same spun aluminum digs as the company's Zenbooks, though this is the first time we're seeing clear, close-up shots of it -- and in two colors, no less! At 8.3mm (0.33 inches) thick and 586 grams (1.29 pounds) without the dock, it's a smidge skinnier than the iPad 2 and Galaxy Tab 10.1, which means, unsurprisingly, that your old Transformer dock won't be compatible
Verwijderd
Zijn er nu nog meer mensen die de nieuwste update niet hebben, toch wel vreemd sommige hebben hem al 1 week?
Verwijderd
Ik (B50) heb de update ook nog steeds niet. Hij komt vanzelf ga ik van uit, maar vind het toch vreem. Eerdere updates had ik direct.
Voor mij dus wel een probleem. Het spel (een voetbalmanagement spel) laat de wedstrijden in flash zien. De maker gaat daar niks aan doen. Ik heb mijn iPad doorverkocht aan mijn vader en gekozen voor android om die wedstrijden ook op mijn tablet te zien.kielkiel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:29:
[...]
Is niet zo'n probleem denk ik. HTML5 is de vervanger voor Flash en dat ondersteunen de browsers al.
Ik neem niet aan dat dit het enige voorbeeld zal zijn.
Hier vanmorgen ook nog geen update....
Ook niet als je de tablet laat zoeken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Je hebt toch geen custom rom, want dan vind hij uiteraard geen updates.asing schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:33:
Hier vanmorgen ook nog geen update....Ook niet als je de tablet laat zoeken.
Toch jammer. Dacht dat ze gezegd hadden dat toekomstige Transformer producten ook gebruik konden maken van de dock.
Zou mooi zijn geweest voor mensen die willen upgraden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Nee heb geen custom rom en bij mij vind hij de update niet:(xippie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:40:
[...]
Je hebt toch geen custom rom, want dan vind hij uiteraard geen updates.
Ik ook nog niet hoor, dus niet getreurdasing schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:33:
Hier vanmorgen ook nog geen update....Ook niet als je de tablet laat zoeken.
Verwijderd
Ik ben nu al een paar dagen bezig om mijn mail in te stellen, dit wil tot nu toe niet lukken. Hij geeft steeds aan dat de gebruikersnaam en of wachtwoord niet klopt. Maar die kloppen wel, want heb het op de pc uitgeprobeerd en daar gaat het goed. Wat doe ik verkeerd?
gmail, hotmail, provider mailVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:57:
Ik ben nu al een paar dagen bezig om mijn mail in te stellen, dit wil tot nu toe niet lukken. Hij geeft steeds aan dat de gebruikersnaam en of wachtwoord niet klopt. Maar die kloppen wel, want heb het op de pc uitgeprobeerd en daar gaat het goed. Wat doe ik verkeerd?
Bij mij (HCCNet en Telfort) werkt de pop (inbox) wel, maar de smtp (outbox) niet. Ik heb daar mijn Gmail gegevens ingevuld en toen werkte het wel. Ontvangen van mails gaat via de pop servers van provider. Verzenden via gmail. Het is alleen zo dat je dan ook echt mail verstuurd via je gmail account (ontvanger ziet dus xxx@gmail.com).
Verwijderd
Upc
is me nu gelukt heb bij uitgaande upc gebruikt en nu doet hij het wel, Thanks voor de hulp:)
Alleen jammer dat je zelf geen map aan kan maken, als je mailtjes wilt bewaren?
is me nu gelukt heb bij uitgaande upc gebruikt en nu doet hij het wel, Thanks voor de hulp:)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 10:26 ]
Waarom nog provider mail gebruiken?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:25:
Upc
Ik gebruik al jaren gmail. voordeel: Nooit meer een nieuw email adres naar alle contacen versturen.
Ik trap echt niet meer in "provider" mail. Door provider mail krijg je een "lock" in. En daar houd ik niet van.
Verwijderd
heb een eigen website een daar gebruik ik de mail van, heb ook een gmailaccount die gebruik ik ook.
Heb je Dice player al geprobeerd ?Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:44:
Wellicht een al eerder gestelde vraag, maar is er een videoplayer voor de TF die wel zonder hikken een HD mp4 bestand kan afspelen wat ik met mijn Samsung Galaxy S2 heb gefilmd?
Trial is gratis, kun je het testen.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Dit is de serie-aanduiding. Staat op je pad en dock op een klein stickertje bij het serienummer. Geeft aan in welke maand hij geproduceerd is. Dus B50 = mei.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 07:01:
Wat betekend b50?
Er zijn, heb ik me laten vertellen, wel enige niet op te merken, verschillen in de series.
Verwijderd
Misschien ten overvloede maar ik heb hetzelfde probleem dat hij niet in deep sleep gaat als hij is gedockt of gedockt is geweest. Zolang ik de tablet zonder dock gebruik is er niets aan de hand.marklinfan schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:21:
Rebooten en niet docken is dus in mijn geval de oplossing voor het niet deep-sleepen (B80 versie tablet+dock).
Ik hoop dat de update het oplost.
Hier ook! Vanochtend met 2x 100% van de lader gehaald. Tot op dit moment het scherm nog geen 5 minuten gebruikt, maar wel al de dock op 70% batterij.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:24:
[...]
Misschien ten overvloede maar ik heb hetzelfde probleem dat hij niet in deep sleep gaat als hij is gedockt of gedockt is geweest. Zolang ik de tablet zonder dock gebruik is er niets aan de hand.
Rebooten en niet docken is dus in mijn geval de oplossing voor het niet deep-sleepen (B80 versie tablet+dock).
Ik hoop dat de update het oplost.
/edit: nog geen update helaas.
He he update komt net binnen (B60) Hoop dat het hdmi-probleem met sommige (vooral Panasonic) plasma's is opgelost. Heb er toch een zwaar hoofd in...
Nog wat aardigs ter info: de het Buildnummer: HTK75.WW_epad-8.6.5.19-20111107!
Let op de 19.
Let op de 19.
[ Voor 25% gewijzigd door Farmertje op 10-11-2011 14:24 ]
Asus Transformer en nog wat spul
Ik heb sinds 2 dagen de update geinstalleerd en bij mij is in ieder geval de update een duidelijk verschil in accu-verbruik met dock: hij loopt nu vrijwel niet meer leeg (een paar procent verbruik per dag met alleen een paar mails lezen).
ja bij mij ook net binnen en inderdaad .19-20111107Farmertje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:16:
He he update komt net binnen (B60) Hoop dat het hdmi-probleem met sommige (vooral Panasonic) plasma's is opgelost. Heb er toch een zwaar hoofd in...
Let op de 19.
Heb net op op de facebook pagina van Asus gevraagd wanneer de B50 update komt. Dit was hun antwoord
de update wordt volgende week verder uitgerold. Als het goed is zul je deze dus spoedig ontvangen.
de update wordt volgende week verder uitgerold. Als het goed is zul je deze dus spoedig ontvangen.
Bizar. Hier nu ook ineens. Alsof er weer servercapaciteit is en ze hebben de sluizen opengegooid...
Ik denk dat er een bug zat in de .18, want ik had ook de .18 al binnengekregen en nu is net de .19 aan het installeren.
Vervelend, de TF met update 19 werkt nog steeds niet op mijn Panasonic plasma. (hdmi-probleem)
Een Ipad 2 heeft er geen moeite mee.
Een Ipad 2 heeft er geen moeite mee.
Asus Transformer en nog wat spul
Apart weer, ik heb de .18 nooit gehad, maar wel zojuist de .19VanStino schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:40:
Ik denk dat er een bug zat in de .18, want ik had ook de .18 al binnengekregen en nu is net de .19 aan het installeren.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Hier net zo. Ik denk dat ze de .18 update on hold hebben gezet tot .19 af was.notsonewbie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:47:
[...]
Apart weer, ik heb de .18 nooit gehad, maar wel zojuist de .19
Yep, hier ook .19 op een B50. Is net geinstalleerd.
CU, RonK
Hier ook nog steeds geen fix voor HDMI
icm Bravia W5500 van Sony.
Verder wel apart dat er een 2e update achteraan komt.
Market heeft eerder vandaag ook wijziging ondergaan, de term my-apps is vervangen door het download icoontje. Het icoontje van market zelf is ook weer gewijzigd vandaag(dit is nog voor de update.

Verder wel apart dat er een 2e update achteraan komt.
Market heeft eerder vandaag ook wijziging ondergaan, de term my-apps is vervangen door het download icoontje. Het icoontje van market zelf is ook weer gewijzigd vandaag(dit is nog voor de update.
[ Voor 44% gewijzigd door Loekie op 10-11-2011 15:48 ]
Verwijderd
ok, hou niet van 'me too' berichten. Maar, ik heb nu ook de update binnen.... de .19 versie. Ga het ervaren wat er verbeterd is. In ieder geval vannacht de battery drain eens testen.
Volgende week is vandaag alkielkiel schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:35:
Heb net op op de facebook pagina van Asus gevraagd wanneer de B50 update komt. Dit was hun antwoord
Dit soort berichten kunnen achterwege gelaten worden. Die voegen namelijk niets toemsmilde schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:45:
ja, hier ook een update beschikbaar (b50)
Zal ik een speciaal topic maken voor de Transformer Prime ? Zodat dit topic een beetje schoon blijft
Ik zou nog even wachten. Als ie officieel uitkomt in december / januari dan een nieuw topic maken.brilsmurfffje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:58:
Zal ik een speciaal topic maken voor de Transformer Prime ? Zodat dit topic een beetje schoon blijft
Same here, B50 tablet met HTK75.US_epad-8.6.5.19-20111107 firmware binnen, kort vraagje. Welke MobileDock Version hebben jullie? Mijn Dock is B60 en versie is EP101-0213.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Goed idee, wachten heeft geen zin, er zijn toch genoeg enthousiaste mensen en ik verwacht dat de reviews toch binnenkort wel zullen opduiken.brilsmurfffje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:58:
Ik ga er vanmiddag een maken, kunnen we daar ook discuseren over geruchten enzo
Gister mijn transformer volgegooid met muziek, maar de standaard musicplayer heeft het probleem dat hij na elk nummer niet automatisch doorgaat naar het volgende. Dit doet hij als je geen oordopjes o.i.d. aansluit en de TF in slaap is. Om verder te spelen moet je hem even uit slaap halen en dan gaat ie weer verder.
Meer mensen die dit hebben en dit misschien opgelost hebben?
Meer mensen die dit hebben en dit misschien opgelost hebben?
[ Voor 14% gewijzigd door MaartenPol op 11-11-2011 09:01 ]
Meer mensen bij wie, na de update naar .19, de drain niet is opgelost? Tablet gister dichtgegooid met weinig programma's open op 100% tablet; 66% dock. Dicht gedaan om 18.30. Opengeklapt om 9.00 deze ochtend. Resultaat: dock leeg, tablet 67%.
Ergo; zelfde als voorheen dus het zal wel normaal zijn? Dock en tablet B70.
Laadt hem eens vol, en zet hem helemaal uit en weer aan. Ik had daarna nog steeds een flinke drain, wat kwam door een hangende download van mobo player in de market.Soeski schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:47:
Meer mensen bij wie, na de update naar .19, de drain niet is opgelost? Tablet gister dichtgegooid met weinig programma's open op 100% tablet; 66% dock. Dicht gedaan om 18.30. Opengeklapt om 9.00 deze ochtend. Resultaat: dock leeg, tablet 67%.
Ga je wel eerst terug naar het homescreen voor je hem op standby zet?Soeski schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:47:
Met een app echt open gaat de mijne ook niet in deep sleep.
Ik had vannacht Dolphin HD nog open staan. Vanmorgen zat er nog accu zat in. De tablet was niet aangesloten op het dock. Dus het hangt er een beetje van af welke app je open laat.