Als ik een Transformer in Frankrijk koop (bij Fnac) hoe werkt dat dan met de taal? Heeft iemand van jullie 'm bij Fnac gekocht?
Anoniem: 408985
Ik vermoed dat het dan een Franstalige versie is met azerty keyboard.Koen- schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:35:
Als ik een Transformer in Frankrijk koop (bij Fnac) hoe werkt dat dan met de taal? Heeft iemand van jullie 'm bij Fnac gekocht?
Als ik de taal op Frans zet krijg ik inderdaad een azerty keybord. Maar als ik hem op Nederlands zet krijg ik gewoon qwerty weer terug. Dus het lijkt mee geen probleem.
Anoniem: 409740
Ligt er natuurlijk aan of je met of zonder keyboard dock aanschaft. Zonder dock maakt het niets uit. Met dock krijg je Franse hardware
EDIT Op het plaatje bij fnac laten ze een qwerty toetsenbord zien bij de losse docking optie... Toch maar ff bellen zou ik zeggen (bonjour j' ....... merde parlez pas de Française, of zoiets )
EDIT Op het plaatje bij fnac laten ze een qwerty toetsenbord zien bij de losse docking optie... Toch maar ff bellen zou ik zeggen (bonjour j' ....... merde parlez pas de Française, of zoiets )
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 409740 op 02-11-2011 20:36 ]
zijn er problemen met het dock kopen via amerikaanse websites?*
software...?
software...?
Waarom zo moeilijk? Yourtablet.nl heeft hem op voorraad voor 111,- incl. verzenden. Ik kan mij niet voorstellen dat het goedkoper zou zijn om die in het buitenland te kopen.Anton.net schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:54:
zijn er problemen met het dock kopen via amerikaanse websites?*
software...?
[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 03-11-2011 01:02 ]
Fijn dat je super tevreden bent. Puur interesse naar je beweegredenen, en wellicht is dit ook geen antwoord op je vraag. Maar als je een mobiel met internet-abbo hebt, is de kans ook vrij groot dat je via bluetooth of wifi het internet kan delen/doorgeven met/aan je tablet. blaAnoniem: 255407 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:43:
beste mensen, super tevereden met mijn TF,
alleen een vraag over de mogelijkheid voor een dongel of aansluiting simkaart.
is daar al een mogelijkheid voor?, ik mis het heel af en toe. ik zou hem er niet voor weg doen maar het zou wel top zijn als je af en toe kan internetten onderweg.
zelfs een archos tablet heeft een simkaartverloop/usb, zou deze ook werken op deTF?aansluiten dan natuurlijk op het toetsenboard.
wie heeft hier al mee iets geprobeert?
Of had je deze mogelijkheid al uitgesloten, aangezien je nu om de andere weg om internet op de TF te krijgen vraagt..
hm, ik ben net te laat , gisteren heeft de dock even voor 105 dollar (inclusief verzendkosten) op amazon.com gestaan (=80euro)BabyXL schreef op donderdag 03 november 2011 @ 00:58:
[...]
Waarom zo moeilijk? Yourtablet.nl heeft hem op voorraad voor 111,- incl. verzenden. Ik kan mij niet voorstellen dat het goedkoper zou zijn om die in het buitenland te kopen.
Ik zag net dat de 3G versie hier al te koop is, heb ik iets gemist ?
Asus Tablet Transformer 16GB 3G + Dock
Op voorraadArt. nr. : 5809845
Slechts € 617,61
(bij folderz.nl -> office centre)
Asus Tablet Transformer 16GB 3G + Dock
Op voorraadArt. nr. : 5809845
Slechts € 617,61
(bij folderz.nl -> office centre)
op xda lees ik net dat de dockstand van asus niet naar de uk gaat komen, dus waarschijnlijk wordt het voor ons ook noppes
Asus transformer heeft een prijs gewonnen op stuff.tv. Geen idee wat dat is, maar hij heeft in ieder geval daar de ipad2 verslagen!
LINK
LINK
Hoe zit het eigenlijk met toegang tot network storage? Ik heb een externe HDD aan de router hangen waar ik graag bij wil. En dan niet alleen via DLNA, ik wil echt direct de bestanden beheren
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
ES File explorer heeft SMB support.. dit in combinatie met een willekeurige goeie video speler wekrt het perfectJT schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:01:
Hoe zit het eigenlijk met toegang tot network storage? Ik heb een externe HDD aan de router hangen waar ik graag bij wil. En dan niet alleen via DLNA, ik wil echt direct de bestanden beheren
[ Tesla MIG MYP ]
onderstunde opera flash? ik dacht van niet, nu dus wel
opera begint stilaan beter en beter te worden
opera begint stilaan beter en beter te worden
Als je bookmarks zou kunnen syncen met andere browsers en de bookmarks op een iets betere plek zouden zitten zou ik nooit een andere mobiele browser gebruiken. Maar juist op dat vlak is Dolphin met Xmarks plugin briljant.
Jongens.
Hebben jullie ervaring met de asus reparatie service ?
Op de site van ups staat de tablet is afgeleverd in Brno, Czech Republic.
En een 1 uurtje later retour naar afzender(naar mij dus)
Ik bel morgen zoizo even naar asus.
Want als een 'Repair status Inquiry' aanvraag dan zegt hij dat ik inderdaad een reparatie had aangevraagd.
Alleen hij is er nog
Want als een 'Repair status Inquiry' aanvraag dan zegt hij dat ik inderdaad een reparatie had aangevraagd.
Alleen hij is er nog
Suh dude
Ik heb zelf een tijdje zitten zoeken naar een reader die strips op cbr-formaat kan lezen. Mocht iemand hetzelfde zoeken: Perfect Viewer is een van de weinige die het uberhaupt kan EN nog vloeiend werkt ook.
Droid Comic Viewer werkt ook prima maar ik gebruik beiden vaker wel net zoals het uit komt.TroaS schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:16:
Ik heb zelf een tijdje zitten zoeken naar een reader die strips op cbr-formaat kan lezen. Mocht iemand hetzelfde zoeken: Perfect Viewer is een van de weinige die het uberhaupt kan EN nog vloeiend werkt ook.
Ik had eerst ook ACV, maar sinds kort is Comic Rack toch wel favoriet. Zit er zelfs over te twijfelen hem aan te schaffen.
Mijne is vorige week terug van RMA gekomen. Donderdag opgehaald; dinsdag erna weer terug. Goede service van ASUSpannekoek141 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:09:
Jongens.
Alleen hij is er nog
"1 uur later retour naar afzender" had ik ook, maar betekent volgens mij dat hij bij ASUS is aangekomen. ASUS stuurt immers een RMA-label via UPS om de transformer op te halen. Als het zaakje bij ASUS aan komt is hij vanuit UPS bezien terug bij afzender....beetje verwarrend....
Mee eens. Heb deze reader als eerste geprobeerd en ben er nooit meer vanaf gestapt. Zeer veel opties en loopt inderdaad lekker vloeiend. Zowel op telefoon als op de TF. Heb er 88 afleveringen van The Walking Dead mee gelezen en is me geen moment tegen gevallen.TroaS schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:16:
is er een manier om apps en games op de sdkaart te krijgen?
heb een paar grote games als dungeon defenders, en bij iedere update worden ze maar groter(nu al 0.95gb),
dus ik zou ze wel graag op de micro sd kaart hebben staan
ik vind het eigenlijk wel een bedrog dat ze de tablet als 16 en 32gb verkopen, als de meegeleverde software al 4gb inneemt, bij de 32gb versie maakt de niet zoveel uit, maar bij de 16gb versie valt al 25% van het geheugen weg
ik heb een ipod touch en daar neemt de standaard software maar 0.8gb in
heb een paar grote games als dungeon defenders, en bij iedere update worden ze maar groter(nu al 0.95gb),
dus ik zou ze wel graag op de micro sd kaart hebben staan
ik vind het eigenlijk wel een bedrog dat ze de tablet als 16 en 32gb verkopen, als de meegeleverde software al 4gb inneemt, bij de 32gb versie maakt de niet zoveel uit, maar bij de 16gb versie valt al 25% van het geheugen weg
ik heb een ipod touch en daar neemt de standaard software maar 0.8gb in
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:28
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
euh een tablet vergelijken met een ipod? android 3.2 heeft standaard nogal wat meer apps en functies aan boord dan ipod
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
standaard? out the box denk ik dat een transformer niet zo veel meer kan dan een ipod touchChaoss schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:42:
euh een tablet vergelijken met een ipod? android 3.2 heeft standaard nogal wat meer apps en functies aan boord dan ipod
- Chaoss
dan denk je dat verkeerd 
Android 3.2 heeft iig al een volledige office applicatie.
Er komt nieuwe Firmware aan :
ASUS_BENELUX ASUS BENELUX
Binnenkort beschikbaar: TF101 v8.6.5.18 firmware update ow.ly/i/kz4j

Altijd goed om te zien, en app backup klinkt goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Merdera op 04-11-2011 15:47 ]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601
- Chaoss
leuk, maar ik zou verwachten dat ze voor de android 4.0 update niet al teveel updates meer doen, tenzij er bepaalde voorbereidingen voor a4.0 zijn natuurlijk
ben echt benieuwd wanneer 4.0 naar de Tf komt!
Ik heb m'n transformer binnen.
ik denk dat ik 'm gewoon mee naar huis neem
onze monteurs kunnen ook wel iets anders gaan gebruiken
ik denk dat ik 'm gewoon mee naar huis neem
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Woohoo!! Eindelijk echte erkenning van ASUS over battery drain issues met dock sinds laatste firmware upgrade!Merdera schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:40:
[afbeelding]
Fix 8.6.5.13 mobile dock abnormal battery comsumption issue
Nice!
ja, maar polaris gaat denk ik geen 3gb geheugen innemenChaoss schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:09:
dan denk je dat verkeerd
ziet er goed uitMerdera schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:40:
[afbeelding]
-soms wou de tablet maar geen verbinding maken met mijn router, hopelijk opgelost
-terug speciaal aangepaste market
-misschien lossen ze de keyboard lag in de browser wel op
[ Voor 52% gewijzigd door Anton.net op 04-11-2011 16:28 ]
Laat maar komen die update, al was het alleen maar om de battery drain issues te fixen!
Ik hoop dat Asus zo slim geweest is om bij die update een simpele functie erin te bouwen dat je het opladen via het dock kan uitschakelen, of dat ie dat pas doet wanneer de accu van het tablet beneden de 15% komt. Denk eerlijk gezegd dat daar ook die hele batterydrain door ontstaat, maar wel idd fijn dat ze er een fix voor gemaakt hebben.
Dat laatste zullen ze, naar mijn idee, niet doen. Dat doet namelijk de batterij in de dock teniet, of, het idee. Het gaat er namelijk om je tablet zo lang mogelijk op 100% te houden, zodat als je deze meeneemt of gebruikt zonder dock (ja, dat doe wel eens, b.v. in bed of op de bank) je batterij zo vol mogelijk is.Roel1966 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:28:
Ik hoop dat Asus zo slim geweest is om bij die update een simpele functie erin te bouwen dat je het opladen via het dock kan uitschakelen, of dat ie dat pas doet wanneer de accu van het tablet beneden de 15% komt. Denk eerlijk gezegd dat daar ook die hele batterydrain door ontstaat, maar wel idd fijn dat ze er een fix voor gemaakt hebben.
Als de dock pas zou gaan laden bij 15% batterij op je tablet en je neemt alleen je tablet vervolgens mee om even een filmpje te kijken of wat dan ook, dan is hij te snel leeg.
Ideaal zou nog zijn om een slidertje te bouwen, waarbij je zelf kunt bepalen wanneer de dock de tablet moet opladen. Maar, zoals het nu is vind ik het prima; tablet zo lang mogelijk op 100% houden.
Goed om te weten...misschien toch maar eens zo een ding overwegen met keyboard als gemaksding voor op de bank / 2e laptop voor din die alleen internet, tekstverwerkt enz.Cyw00d schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:17:
[...]
ES File explorer heeft SMB support.. dit in combinatie met een willekeurige goeie video speler wekrt het perfect
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Zag net in de folder van Office Centre dit staan:

Niet in verdiept maar is toch niet gek, mits het abonnement niet te duur is van T-mobile...

Niet in verdiept maar is toch niet gek, mits het abonnement niet te duur is van T-mobile...
kleine letters: Bij zakelijk internet maximaal, 2 jaarBartusKN.nl schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:32:
Zag net in de folder van Office Centre dit staan:
[afbeelding]
Zakelijk Internet Maximaal
Tot 14.4 / 2 Mbps
Onbeperkt.
€ 42,50 per maand
Eerste 12 maanden van €42,50 voor €25**
Helemaal niet zo'n boeiende aanbieding dus, als je het abonnement meerekent.
Ik had destijds geen geld voor de Transformer en had al de Galaxy Tab 10.1 gekregen als review sample, maar nu ik de Transformer 2 heb gezien twijfel ik niet langer, dat wordt mijn volgende tablet!
Ik heb geen leuke ondertitel.
op youtube zag ik iemand die de update al van deze morgen binnen heeft, dan zal het dus echt niet meer lang duren
Over de hier gemelde update (bedankt) : hoop ook dat het probleem met Panasonic plamas wordt opgelost...
Asus Transformer en nog wat spul
als ik de dock via amazon.com koop 'klik'
kost het maar 110 dollar, (+7dollar verzendkosten)
heeft iemand hier ervaringen mee?
moed ik douane betalen?
zenden ze naar belgie?
moed ik douane betalen?
zenden ze naar belgie?
Kan je het dock beter hier http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-111251 bestellen want dan ben je ongeveer hetzelfde kwijt en is gewoon binnen NL zelf.Anton.net schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:55:
als ik de dock via amazon.com koop 'klik'
moed ik douane betalen?
zenden ze naar belgie?
Firmware update net OTA binnen gekregen en geïnstalleerd. Qua updates is Asus met voorsprong de beste leerling van de klas. Maakten ze nu ook maar telefoons.
Ik kan de Ice Cream Sandwich al bijna proeven, maar deze Honeycomb smaakt ook nog steeds erg goed.
Ik kan de Ice Cream Sandwich al bijna proeven, maar deze Honeycomb smaakt ook nog steeds erg goed.
Net ook nog even gekeken en hier ook de update via OTA binnen gekregen en ook inmiddels geinstalleerd.VanStino schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 02:07:
Firmware update net OTA binnen gekregen en geïnstalleerd. Qua updates is Asus met voorsprong de beste leerling van de klas. Maakten ze nu ook maar telefoons.![]()
ook de update gehad, moet eggen dat ik die nieuwe android market niet erg mooi vind, zeker in het "my apps" menu zie je dat deze versie nog niet helemaal is klaargemaakt voor tablets. verder lijkt de browser iets sneller/soepeler. verder nog weinig gemerkt.
Ben hier nu ook update aan het installeren.
Hoop dat nu de omschakeling tussen 2 wifi ap goed gaat
Hoop dat nu de omschakeling tussen 2 wifi ap goed gaat
Ik weet het, miijn probleem is dat ik van belgie ben, leveren ze in belgie?Roel1966 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:36:
[...]
Kan je het dock beter hier http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-111251 bestellen want dan ben je ongeveer hetzelfde kwijt en is gewoon binnen NL zelf.
Anoniem: 300828
ook hier geinstalleerd, nu zie ik in de market bij "mijn apps" google maps staan links onderaan als niet geinstalleerd, maar hij staat er toch echt op en werkt ?
Hoe krijg ik hem als geinstalleerd te zien daar ?
Groetjes
Groetjes
@Anton.net
Ja, zij versturen naar belgie.
Echter is die hier het goedkoopst volgens pricewatch: Asus Eee Pad Dock (Keyboard, accu)
En zij versturen ook naar België
Kost dan incl. verzenden €112,82
Ja, zij versturen naar belgie.
Echter is die hier het goedkoopst volgens pricewatch: Asus Eee Pad Dock (Keyboard, accu)
En zij versturen ook naar België
Kost dan incl. verzenden €112,82
Met de nieuwe firmware gaat mijn tablet nu ook in deep sleep tijdens het laden via dock. Eerst deed hij dat pas nadat de tablet compleet opgeladen was en niet eens altijd. Ik wacht nog even af, maar ben voorzichtig positief dat het battery drain probleem misschien opgelost is.
Als dat zo is, ben ik ook af van al die mensen die zeggen dat je die app moet sluiten en die app en dat je dat niet moet updaten of wel.... Het lag dus echt wel aan de laatste firmware... Maar nogmaals, eerst maar eens afwachten.
Lag in browser met typen lijkt iets minder, maar is nog steeds aanwezig.
Browser is ook een stuk gevoeliger geworden, net iets snappier/sneller.
Als dat zo is, ben ik ook af van al die mensen die zeggen dat je die app moet sluiten en die app en dat je dat niet moet updaten of wel.... Het lag dus echt wel aan de laatste firmware... Maar nogmaals, eerst maar eens afwachten.
Lag in browser met typen lijkt iets minder, maar is nog steeds aanwezig.
Browser is ook een stuk gevoeliger geworden, net iets snappier/sneller.
[ Voor 5% gewijzigd door Shodan op 05-11-2011 11:36 ]
Zijn er meer mensen die last hebben van lag bij Angry Birds?
welke?brambo123 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:49:
Zijn er meer mensen die last hebben van lag bij Angry Birds?
seasons, gewoon of rio?
Ugh, mijn adapter functioneert helaas niet meer naar behoren...
Hij laadt nog wel maar erg langzaam (5v ofzo?). Pinnetjes buigen, schoonmaken, usb-contacten fixen, in de vriezer, het heeft allemaal niks geholpen.
Gelukkig heb ik nog een externe adapter (zo'n do it yourself versie) dus kan ik hem nog wel opladen maar toch ruk. Nu heb ik hem via amazon.co.uk besteld en vond ik t toch niet zo mooi de hele tijd met een wereldstekker en wilde dus toch een nieuwe adapterset kopen.
Zijn er daadwerkelijke winkels die die dingen hebben? Alleen de adapter/lader dus? Of wordt het toch online bestellen... Zie dan ondertussen wel of ik met asus contact opneem over die lader aangezien ik vaak ellende-verhalen heb gehoord (hele tablet moeten opsturen, etc).
Hij laadt nog wel maar erg langzaam (5v ofzo?). Pinnetjes buigen, schoonmaken, usb-contacten fixen, in de vriezer, het heeft allemaal niks geholpen.
Gelukkig heb ik nog een externe adapter (zo'n do it yourself versie) dus kan ik hem nog wel opladen maar toch ruk. Nu heb ik hem via amazon.co.uk besteld en vond ik t toch niet zo mooi de hele tijd met een wereldstekker en wilde dus toch een nieuwe adapterset kopen.
Zijn er daadwerkelijke winkels die die dingen hebben? Alleen de adapter/lader dus? Of wordt het toch online bestellen... Zie dan ondertussen wel of ik met asus contact opneem over die lader aangezien ik vaak ellende-verhalen heb gehoord (hele tablet moeten opsturen, etc).
ik heb er geen last van, kijk eens welke apps je hebt open staan, of zet je tf eens uit en dan terug aan, dat zal al veel helpen
Je zou eens op eBay kunnen kijken?m0ridin schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:57:
Mijn ervaringen met Asus (en ook ander hardware fabrikanten) zijn over het algemeen positief, een vriend van mij daarintegen weer niet... Maar dat was zijn eigen schuld, IMHO. Had hij maar de juiste wegen moeten bewandelen.
Je moet er wel rekening mee houden dat die 'horror verhalen' eerder gepost worden dan goeie ervaringen.
[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 05-11-2011 15:56 ]
Ik had het zelfde vanmorgen bij mijn telefoon. Dus vast geen fout van de Transformer.Anoniem: 300828 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:52:
ook hier geinstalleerd, nu zie ik in de market bij "mijn apps" google maps staan links onderaan als niet geinstalleerd, maar hij staat er toch echt op en werkt ?
Overigens nog geen update ontvangen ...
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Op ebay zijn ze net zo duur (of duurder) als in de winkel. En tja, dat is ook wel weer waar natuurlijk (wat betreft de mindere verhalen). Maar leek me net wat relaxeder er simpelweg 1 in de winkel op te kunnen halen hehe.BabyXL schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:55:
[...]
Je zou eens op eBay kunnen kijken?
Mijn ervaringen met Asus (en ook ander hardware fabrikanten) zijn over het algemeen positief, een vriend van mij daarintegen weer niet... Maar dat was zijn eigen schuld, IMHO. Had hij maar de juiste wegen moeten bewandelen.
Je moet er wel rekening mee houden dat die 'horror verhalen' eerder gepost worden dan goeie ervaringen.
Vanochtend de update binnen gehaald en direct de proef op de som genomen, tablet gedocked en vervolgens helemaal uitgezet. Eerder had ik dan last van een drain, terwijl ik daar als hij in deep sleep ging geen last van had. Heb hem nu ~8 uur later weer aangezet en beide batterijen 0% drain!

Ik ben toch malle pietje niet!
Waar ualen jullie die update vandaan? Als ik namelijk bij Instellingen zoek naar firmware-update, zegt ie dat er geen update beschikbaar is
Net nog ff gecheckt "er is op dit moment geen update beschikbaar voor uw apparaat" komt er dan in beeld. De update is ook niet vanzelf gegaan, mijn B70 bevat nog steeds versie: 8.6.5.13 (ipv .18 nu met de update, op het einde)
Hebben de updaters het wellicht over de recente asus transformer V.2 ?
Of zou iemand een bug gevonden hebben en de uitrol is direct stil gelegd?
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Vaak wordt een update gefasseerd uitgerold; serie voor serie.notsonewbie schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:19:
Net nog ff gecheckt "er is op dit moment geen update beschikbaar voor uw apparaat" komt er dan in beeld. De update is ook niet vanzelf gegaan, mijn B70 bevat nog steeds versie: 8.6.5.13 (ipv .18 nu met de update, op het einde)
Nee, ik heb zelf gewoon een B70 met dock en de update is van 8.6.5.13 nu gewijzigd in 18 op het einde.notsonewbie schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:19:
Ik kreeg de update ook niet automatisch. FF een reboot gedaan, toen updates zoeken, en vervolgens zegen dat er geen update is maar wel in de notificatiebalk aangegeven dat er een update beschikbaar is.
Gedownload, gepatched en die draait nu.
Een beetje vreemde gang van zaken, maar misschien een tip voor de mensen die de update nog niet hebben?
(De mijne is een B80, met B90 dock btw).
Een beetje vreemde gang van zaken, maar misschien een tip voor de mensen die de update nog niet hebben?
Anoniem: 376876
Helaas, jouw trucje werkt op mijn B70 nog nietBabyXL schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:53:
Ik kreeg de update ook niet automatisch. FF een reboot gedaan, toen updates zoeken, en vervolgens zegen dat er geen update is maar wel in de notificatiebalk aangegeven dat er een update beschikbaar is.
Nope, hij trapt niet in een reboot. Ook ik heb een B7O combo.
Ik kneep hem wel eventjes, dat ik wellicht en verkeerde versie SKU zou hebben, omdat ik de mijne in Indonesie heb gekocht.
Volgens de firmware-downloadpagina van ASUS zijn er namelijk verschillende firmwares voor de verschillende SKU's. Dat is ook de reden waarom de US wel Netflix krijgt, en wij niet. Maar neen, ik heb gwoon de WW versie. Niet een rare JP, CN, TW of zelfs DE. (zie het Buildnummer: HTK75.WW_epad-8.6.5.13)
Ik kneep hem wel eventjes, dat ik wellicht en verkeerde versie SKU zou hebben, omdat ik de mijne in Indonesie heb gekocht.
Volgens de firmware-downloadpagina van ASUS zijn er namelijk verschillende firmwares voor de verschillende SKU's. Dat is ook de reden waarom de US wel Netflix krijgt, en wij niet. Maar neen, ik heb gwoon de WW versie. Niet een rare JP, CN, TW of zelfs DE. (zie het Buildnummer: HTK75.WW_epad-8.6.5.13)
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Anoniem: 146510
Mmmm, vind het wel vreemd. Update hier nog niet binnen. Heb een b50 combi. Enfin, wacht rustig af. Zal wel na het weekend komen.
Anoniem: 285499
Heb ook een b50 combi. Update manueel binnengehaald, maar nog steeds 2% drain per uurAnoniem: 146510 schreef op zondag 06 november 2011 @ 07:47:
Mmmm, vind het wel vreemd. Update hier nog niet binnen. Heb een b50 combi. Enfin, wacht rustig af. Zal wel na het weekend komen.
Anoniem: 422443
ik had mijn dock laatst ook voor rma weg gestuurd maar kreeg hem terug dat er niks gevonden was.Anoniem: 285499 schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:00:
[...]
Heb ook een b50 combi. Update manueel binnengehaald, maar nog steeds 2% drain per uur. Misschien toch maar rma.
nu na de update heb ik ook nog steeds zo,n 2% drain per uur?
los gekopeld van het dock heb ik nergens last van.
maar het was voor de update wel erger.
Anoniem: 429475
Hey,
Ik heb gisteren de update ontvangen (na manueel te checken) Nu heb ik build nr: *********20111028
Het Mobile Dock zit nog steeds op 213
Weet er iemand wat er juist in de update zit?
Ik zit nu ook met 2% drain per uur (gedocked).
Op 3.2 had ik maar een drain van 0,3 tot 0,5 %
Hopelijk krijgen we snel honeycomb 4 en zijn daar alle bugs uit,
Voor de rest vind ik het een fantastich apperaat.
Ik heb gisteren de update ontvangen (na manueel te checken) Nu heb ik build nr: *********20111028
Ik zit nu ook met 2% drain per uur (gedocked).
Op 3.2 had ik maar een drain van 0,3 tot 0,5 %
Hopelijk krijgen we snel honeycomb 4 en zijn daar alle bugs uit,
Voor de rest vind ik het een fantastich apperaat.
Merdera in "Asus EEE Pad Transformer - deel 2"Anoniem: 429475 schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:45:
Hey,
...
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Zie:Anoniem: 429475 schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:45:
http://ow.ly/i/kz4j
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
ik zie dat er bij de browser buiten de snelheid nog een paar dingen zijn toegevoegd, zoals een optie om tabbladen te gebruiken die niet in de geschiedenis lijst komen te staan
voor wat zouden we dat nodig hebben?
voor wat zouden we dat nodig hebben?
Incognito browsen zit er al in sinds eh, de 1e HC browser versie verscheen.
Uiteraard te gebruiken voor porno, dan weet alleen Google nog dat je dat kijkt
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Mijn vriendin heeft al een tijd een Transformer. Prima apparaatje.
Ik heb een vraagje of de mail-app van Asus (dus niet de Gmail app).
Ze heeft haar gmail account in de mail app ingevoerd. Dit werkt allemaal prima, berichten worden naar de transformer gepushed. Het enige nadeel is alleen dat de maximale synchronisatie termijn één maand is. Dit betekent dat ze maximaal van een maand terug haar mail kan lezen. Oudere berichten worden dus niet weergegeven.
Is het mogelijk om gewoon alle mail die in haar gmail account staat te synchroniseren op de transformer?
Ze heeft haar gmail account in de mail app ingevoerd. Dit werkt allemaal prima, berichten worden naar de transformer gepushed. Het enige nadeel is alleen dat de maximale synchronisatie termijn één maand is. Dit betekent dat ze maximaal van een maand terug haar mail kan lezen. Oudere berichten worden dus niet weergegeven.
Is het mogelijk om gewoon alle mail die in haar gmail account staat te synchroniseren op de transformer?
Anoniem: 429566
hello, heeft er iemand met de nieuwe firware al de backup funtie uitgeprobeerd?? bij mij lukt dit niet
grtjs
grtjs
ik denk het ook, bij mij doet ie het ook niet, als ik de backup start zegt hij na 15seconden dat hij niet werkt, ik kan de back-up daarna ook niet meer hervattenpimjai schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:00:
als ik zo eens lees op xda werkt dat bij niemand. dus daar zou binnenkort wel een update voor komen
Als ik de berichten op internet mag geloven, is er een ppt. sheet uitgelekt, waarop de release van de Transfomer Prime op 9 nov wordt gezet. Mocht dit zo zijn, wat verwachten jullie dan qua levertijd in Nederland?
9 Nov is inderdaad de release date. Wanneer hij in de benelux uit de rekken te halen is is een heel ander verhaal. Ik denk/hoop dat ze op een kerst release mikken. Zeker nu de Toshiba AT200 waarschijnlijk het jaar neit haalt, kan deze wel eens potten breken mits een release in 2011.
Bij mij werkt het ook niet. Dacht al dat ik iets verkeerd deed.Anton.net schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:26:
[...]
ik denk het ook, bij mij doet ie het ook niet, als ik de backup start zegt hij na 15seconden dat hij niet werkt, ik kan de back-up daarna ook niet meer hervatten

Bij mij was de update zaterdagochtend om 1:50 uur al beschikbaar trouwens.
ff een snelle vraag..
ik kan het niet duidelijk vinden..
zit er nou 16/32GB flashgeheugen in als storage of toch stiekum een hddtje
404 Signature not found
Krijg nou toch wat! Gisteravond nog op updates gecheckt en niks.
Vanmorgen om 5 over 7 gecheckt, weer niks. En nog geen 5 seconden later komt er een notificatie dat er een nieuwe system update beschikbaar is! Blijkbaar kan je op handmatige updates checken klikken tot je een ons weegt, hij komt toch automagisch binnen ...
Vanmorgen om 5 over 7 gecheckt, weer niks. En nog geen 5 seconden later komt er een notificatie dat er een nieuwe system update beschikbaar is! Blijkbaar kan je op handmatige updates checken klikken tot je een ons weegt, hij komt toch automagisch binnen ...
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
flashgeheugen. waarom zou er een HDD inzitten?SMSfreakie schreef op maandag 07 november 2011 @ 01:00:
ff een snelle vraag..
Bij mij zorgde Google Earth voor crashes/reboots (waarschijnlijk al sinds een aantal FW-updates terug). Is op te lossen door herinstallatie.
Overigens wel erg vet om 3D door een stad heen te scrollen. Komt veel beter tot z'n recht op een groot tablet-scherm dan op een telefoonschermpje.
Overigens wel erg vet om 3D door een stad heen te scrollen. Komt veel beter tot z'n recht op een groot tablet-scherm dan op een telefoonschermpje.
Ik had een tijdje geleden last van battery drain, de TF was in staat om in 2 dagen beide accu's leeg te zuigen. Rebooten hielp niet, ipv in Deep Sleep te gaan draaide hij constant op 200+MHz.
Van alles geprobeerd en niets hielp. Tot ik zag dat Market probeerde een update van MoboPlayer binnen te halen, wat niet wilde lukken. Mobo Player weer verwijderd en sindsdien geen last meer.
Van alles geprobeerd en niets hielp. Tot ik zag dat Market probeerde een update van MoboPlayer binnen te halen, wat niet wilde lukken. Mobo Player weer verwijderd en sindsdien geen last meer.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Is er een bezwaar om de gmail app te gebruiken ? Want als je die gebruikt ben je van het probleem af.FilthyViper schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:21:
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Voor de mensen met CWM die niet kunnen wachten op de update: http://bellybuttonporn.co...r/kwt-cwm-8.6.5.18-WW.zip
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Weet iemand of de stock browser-lag in de laatste update wordt verholpen?
Wat ik in dit topic heb gelezen, zit de lag er nog steeds in...tboheeren schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:34:
Weet iemand of de stock browser-lag in de laatste update wordt verholpen?
Shodam zegt het ook "Lag in browser met typen lijkt iets minder, maar is nog steeds aanwezig." (2 pagina's terug)
Ik heb zelf de update nog niet binnen, dus kan niet uit ervaring spreken.
[ Voor 27% gewijzigd door CappieL op 07-11-2011 11:39 ]
Ik heb er persoonlijk minder last van dan vorige releases maar het zit er nog steeds een beetje in voor mij. Kan ook slechts perceptie zijn natuurlijk.
Ik heb ook de gewone email app in gebruik en daar wordt niet alles direct gesynchroniseerd, maar wel als je een map ingaat en anders onderaan kiezen voor meer berichten laden.FilthyViper schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:21:
Ik maak dan wel gebruik van verschillende mappen. Heb zojuist even gekeken en kan terugkijken tot begin 2010.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Qua layout en qua werking is er volgens mij verder geen verschil tussen de gmail-app en de gewone dus ik sowieso niet in waarom je voor gmail de gewone app zou gebruiken.Caveman schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:37:
[...]
Is er een bezwaar om de gmail app te gebruiken ? Want als je die gebruikt ben je van het probleem af.
Een reden die ik kan bedenken is de ASUS unread mail widget, gezien die niet met andere apps werkt dan de ASUS Mail applicatie.
Wat imho een tekortkoming is in Android zelf, unread mailcount zou niet per app moeten zijn maar voor het hele OS.
Wat imho een tekortkoming is in Android zelf, unread mailcount zou niet per app moeten zijn maar voor het hele OS.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik vind de echte Gmail app minder overzichtelijk en heb die dus meteen verwijderd. Dit had ik al op mijn telefoon en ook op de TF vind ik die niet prettig werken.D-e-n schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:34:
[...]
Qua layout en qua werking is er volgens mij verder geen verschil tussen de gmail-app en de gewone dus ik sowieso niet in waarom je voor gmail de gewone app zou gebruiken.
Klopt, maar die van mij is geroot en heb de Gmail app dus verwijderd.D-e-n schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:18:
In de Transformer zit ook een Gmail-app naast de gewone email-app. Ik heb geen app gedownload.
- Chaoss
zo zie je maaqr weer, ik vindt ze juist prima werken, gebruik op mijn telefoon en op de tablet de originele gmail app.
werkt ook prima met 2 accounts, mijn vrouw heeft dr gmail account ook in die app, lekker makkelijk switchen, kheb eigenlijk nog nooit een nadeel ondervonden aan de Gmail app.
werkt ook prima met 2 accounts, mijn vrouw heeft dr gmail account ook in die app, lekker makkelijk switchen, kheb eigenlijk nog nooit een nadeel ondervonden aan de Gmail app.
We kunnen stemmen op Gouden Steek Sleutel En daarbij zit uiteraard de catagorie Tablets met de ASUS Transformer.
Helaas komt de Prime pas 6 januari
Helaas komt de Prime pas 6 januari
BronWhile LG chose to go with Optimus Series, Samsung with their Galaxy Series, the Asus had chosen to take “Transformers” series to take it forward and on the similar lines Asus has now launched its plans to enter into the Netherlands market with the Asus Eee Pad Transformer Prime. Earlier it was told that on November 9th itself this will be made available but now it doesn’t seem to be available in Europe by the Christmas which was earlier mentioned by Team Asus. Now the new tentative date for this to arrive in Netherlands is on January 6th.
[ Voor 65% gewijzigd door xippie op 07-11-2011 19:19 ]