Dit is misschien een heel erg n00b of misplaatste post, maar het gaat over mijn ervaring met de N56 dus wat dat betreft leek het me wel goed.
Ik heb de N56VZ dus vandaag binnen gekregen, even gekeken of alles goed werkt en wil nu een clean install doen. Ik loop echter elke keer tegen problemen aan. Ik heb met twee gedownloade versies (een van tpb en een officiele van windows 7 download links) van een ISO van windows 7 en twee verschillende programma's geprobeerd een succesvolle USB boot te maken, maar het faalt elke keer.
Het eerste programma (Flashboot) en beide ISO's geven de fout dat ik geen drivers heb (kom wel bij het install menu) en wil dus niet werken. Ik dacht dat dit misschien de DVD was met drivers, maar ook die gebruiken werkt niet.
Daarna heb ik windows 7 USB DVD tool gebruikt, maar die geeft bij het maken van de USB al aan dat hij bootsec.exe niet kan uitvoeren. Ik heb op internet gevonden dat dit te maken heeft met verschillen tussen 32 en 64 bit (wat me raar lijkt aangezien ik het op 64 bit maak voor 64 bit) en dat ik van de ISO de bootsec moet nemen. Echter werkt dit ook niet, aangezien ik vastloop als ik wil booten met de USB. Ik krijg een " FAT#1 != FAT#2 for LBA on this BIOS" error en moet ik ctrl alt del doen waarbij het verhaaltje overnieuw begint.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met bijvoorbeeld een programma, ISO of guide die ik kan gebruiken (of alledrie). Of een oplossing voor een van de bovengenoemde problemen. Ik ben bij lange na geen tweaker hoewel ik hier wel lurk en soms zelfs post. Dit is mijn eerste eigen clean install. Bvd. Nu eerst maar slapen want ik ben er klaar mee voor vandaag (gisteren eigenlijk

)
Vandaag nog 3 keer geprobeerd en gefaalt, even een fototje gemaakt hier:
[
Voor 5% gewijzigd door
Joostul op 26-08-2012 14:33
]