Dit is volgens mij bij ALLE N56VZ-S4056V modellen het geval hoor.
De muis zit in de doos van de laptop. En die doos zit samen met de tas in een bruine doos met ASUS logo op en nog andere info over de S4056 laptop.
Klopt niet, ik heb 2 weken geleden de N56VZ-S4022-BE in eigen handen gehad (laatste showroom model) en die beschikt wel degelijk over een verlicht AZERTY toetsenbord
Deze was jammer genoeg boven de €1000 en deze laptop is voorlopig nergens meer te verkrijgen.
Fjerpje schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:06:
[...]
Ik zou zeggen probeer je subwoofer ook eens... Die werkte namelijk bij mij ook niet bij de laptop van 4Launch. Verder stak m'n touchpad iets uit en stond hij dus een beetje "bol". Is dit bij jou ook het geval?
Eerst en vooral zal ik antwoord geven op je vragen
De meegeleverde subwoofer werkt zeer goed en is zeker een meerwaarde.
En op mn touchpad is niks aan te merken, staat niet "bol" ofzo, dus perfect
Na een dag testen van mijn N56VZ-S4056V zal ik kort mijn ervaring even delen.
Alles is getest met de standaard ISO van ASUS.
- In het begin had ik last van een tikkend geluid tijdens het surfen of in verkenner, voorlopig is dit opgelost met de laatste audio driver van de Asus site.
- Youtube video's werden eerst enkel goed weergegeven in Internet Explorer en niet in Google Chrome. Bij Chrome kreeg je wel geluid, maar het beeld waren enkel strepen. Dit was plots opgelost na de audio driver update, wat ik als oorzaak ten sterkste betwijfel.
Voor de rest werkt deze laptop perfect, buiten de volgende "mankementen" die ik heb kunnen vaststellen:
- Logo licht niet op.
- "plakkende" C en L toets.
- ODD opent en sluit niet vloeiend en maakt een scherp geluid, alsof het gesmeerd zou moeten worden. Deze sluit ook niet mooi af.
- er is een (kleine) verandering van de helderheid van het scherm merkbaar na bv. een rechtermuisklik op het bureaublad.
Daarom denk ik dat ik de laptop ga terug sturen, zeker voor die "plakkende" toetsen.
Wat denken jullie?