Vandaag heb ik ook mijn N56VZ-S4056V binnen twee dagen vanuit Max ICT binnengekregen. Hieronder mijn bevindingen zover:
- Ik kan bevestigen dat hij een 1TB 5400rpm HDD, 8GB RAM, Backlit Keyboard, Blu-ray
brander (BD-RE) en een
Intel Centrino Wireless-N 2230 Wifi kaart heeft (Hallelujah!

).
- Het enige uiterlijke mankement dat ik tot nu toe ervaar is dat het touchpad aan de linker voorzijde iets verzonken is waardoor de linker "muisknop" aan de linksonderste rand niet te gebruiken is. Verder naar het midden werkt deze prima. Volgens mij ben ik niet de enige met dit probleem?
- De HDD staat vol met Asus bloatware, dus een schone installatie is aangeraden. Mijn Samsung 830 256GB SSD komt morgen binnen, dus ik ga vandaag gebruiken om de laptop "as is" te testen.
Heeft iemand een handleiding over hoe ik bij de HDD kom trouwens? Moet de hele onderkant eraf?
Anyway, voor zover tevreden. Meer volgt.
EDIT: De F11 toets werkt niet helemaal goed. Er lijkt aan de rechter onderkant iets onder te zitten, waardoor deze alleen aan de linker kant naar beneden wil. Hij is nog te gebruiken, maar nu moet ik dus de afweging maken of ik het waard vind om hem voor zo iets kleins terug te sturen. Ik denk het niet.
Als iemand hier iets op weet hoor ik het graag. Volgens mij is het niet makkelijk om bij het toetsenbord te komen.
[
Voor 18% gewijzigd door
Onyxthegreat op 15-08-2012 17:00
]