Neen.
Die 5.16ghz is trouwens een uitleesfout.. Dat kan nooit.
Die 5.16ghz is trouwens een uitleesfout.. Dat kan nooit.
Nee hoor, prima temps voor een notebook.bambinodekat schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:28:
Dus de pc zal hier niet aan kapot gaan?
[ Voor 6% gewijzigd door hostler op 15-05-2012 23:01 ]
Je kunt eventueel ook in Windows je huidige energie schema aanpassen en zo turbo modus uitzetten.bambinodekat schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:25:
60-70°C bij gewoon online java spel.
Als de Turbo Boost zonder reden de hoogte in gaat wordt de laptop traag en loopt soms vast.
Valt die Turbo Boost niet uit te zetten in het BIOS?, wordt er gek van
[afbeelding]
[afbeelding]
Die tweede heb ik heel zelden.
Energiebeheer -> <Huidige schema> -> De schema instellingen wijzigen -> Geavanceerde energie instellingen wijzigenbambinodekat schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:26:
@Dylan93, Waar kan ik dit in het energie schema aanpassen?, ik vind het nergens bij Energiebeheer.
Omdat het er simpelweg niet tussen staat. Als je er echt zo'n last van hebt, probeer dan het programma wat ik hier boven gepost heb.bambinodekat schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:47:
Ik kan het daar ook niet vinden, welke naam heeft het? iig geen Turbo Boost.
Ik dacht bij energiebeheer van de processor en dan de maximale cpu status op 99% zetten.bambinodekat schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:47:
Ik kan het daar ook niet vinden, welke naam heeft het? iig geen Turbo Boost.
Ditdask schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:26:
[...]
Ik dacht bij energiebeheer van de processor en dan de maximale cpu status op 99% zetten.
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Hmm, als het gewoon beveiligings updates zijn kan het volgens mij niet veel kwaad, als het serieuze updates waren heb je kans dat je Windows niet meer inkomt omdat je simpelweg het proces van updates in de installatie voegen afgesloten hebt.SneakyChipmunk schreef op zondag 20 mei 2012 @ 08:46:
Bedankt voor je reactie.
Het lijkt me niet goed inderdaad, maar omdat ik per ongeluk op sluimer/sleep knop duwde vroeg ik mij af of het kwaad kan. Moet ik actie ondernemen of gewoon laten gaan en windows zichzelf laten herstellen?
Als je de notebook dan toch al hebt, download PC Wizard 2012 o.i.d. en check bij Moederbord naar aansluitingen.Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:10:
Ik heb vandaag een asus n73sm-tz056v gekocht en wou graag weten als deze een Sata-600 heeft dit kan ik nergens vinden? ik wou graag een SSD kopen.
[ Voor 30% gewijzigd door Dylan93 op 22-05-2012 19:19 ]
Ik heb als het goed is dezelfde laptop en kan er gewoon 4 kaartjes in kwijt.Dylan93 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:14:
[...]
Als je de notebook dan toch al hebt, download PC Wizard 2012 o.i.d. en check bij Moederbord naar aansluitingen.
Vraagje voor mensen met een Asus N53 SV-SZ404V
Volgens de Asus website is het mogelijk om in mijn laptop 4 RAM stickjes te plaatsen (Quad Core)
maar als ik kijk bij PC Wizard zie ik dat er 2 channels zijn (beide bezet) 1x 2GB en 1x 4GB.
Dus ik kan maar 2 stickjes plaatsen ? Hmm dan zou ik voor 2x 4 GB moeten gaan of 2x 8 GB.
[ Voor 8% gewijzigd door Jackxl op 22-05-2012 20:54 ]
Live today! Nobody promised you tomorrow.
Oohja tuurlijk, 2 channels...Jackxl schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:50:
[...]
Ik heb als het goed is dezelfde laptop en kan er gewoon 4 kaartjes in kwijt.
CPU-ID laat me dat ook netjes zien.
[afbeelding]
maar deze 4 slots zijn verdeeld over 2 channels. misschien dat PC Wizard alleen naar de channels kijkt?
Ik heb er bij mij trouwens 1 kaartje van 4gb bij geprikt. 10 GB vindt ik meer dan genoeg.
Je pagefil en hiberfil nemen namelijk ook toe. Wat niet handig is met een SSD.
Ik werk zelf ook veel in virtuele computers. Met name voor Siemens en andere programmeer/profesionele software die slecht ondersteund wordt op win 7.Dylan93 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:36:
[...]
Oohja tuurlijk, 2 channels...
Bedankt voor de info, ik zet het pagefile gewoon op 20% van het RAM geheugen. En 10 GB is voor mij niet echt genoegIk werk veel virtueel vandaar.
Er zit verlichting achter het keyboard en je zal zeker een SSD kunnen toevoegen naast je HDD.pvanmegen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:01:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vervanger van mijn acer aspire 7720 en kwam terecht op dit topic. In de reclamekrant van een lokale computershop staat de nieuwe N76VM te koop voor 999 eurotjes en dat is gezien de pricewatch (waar hij nog maar weinig in voorkomt) niet schandelig duur.
Nu heb ik een paar vraagjes en hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen;
- Heeft de N76VM de mogelijkheid om een ssd toe te voegen? Bij mijn Acer werkt dat perfect! Het duurdere broertje (de N76VZ) kan dat wel.
- Hebben beide types verlichting achter het keyboard?
- Zitten er meer mensen op deze laptop te wachten of zijn er andere merken types waar jullie met smart op zitten te wachten?
Misschien wat stomme vragen maar het zou me wel helpen...
Jep, de N73 ondersteunt sata 600, behalve het DVD station is sata 300 (voor het geval je een caddy wil kopen, is meestal ook sata 300)Meulendijks89 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:10:
Ik heb vandaag een asus n73sm-tz056v gekocht en wou graag weten als deze een Sata-600 heeft dit kan ik nergens vinden? ik wou graag een SSD kopen.
10 GB overkill ? Ik moet een compleet bedrijfs netwerk nabootsen inclusief een SQL database die alleen al 4 GB aan RAM nodig heeft. Wanneer je dat niet hebt werkt het allemaal echt ontiegelijk traag, voor mij doen niet bruikbaar. Daarnaast kan ik het natuurlijk gebruiken om games in een RAM disk op te slaanJackxl schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:11:
[...]
Ik werk zelf ook veel in virtuele computers. Met name voor Siemens en andere programmeer/profesionele software die slecht ondersteund wordt op win 7.
En mij valt vooral op.. Hoe meer geheugen. des te meer windows gebruikt. ook al heb je het niet nodig.
10GB lijkt me al redelijk overkill. maar een 2 GB kaartje (ipv 4) kopen slaat dan ook weer nergens op
Wow. wat een specs, en wat een prijsje.Upquark schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:17:
De N56VM is in de Pricewatch verschenen!
Net 2 webshops gebeld met de vraag wanneer-ie leverbaar is, en beide keren de datum 13 juni gehoord.
Verwijderd
De specs en de prijs zijn anders totaal niet interessant. Ik heb het geloof ik al vaker gezegd. GT630m class performance heb je al heel erg lang voor voor €760 in de vorm van de XPS 15 en N53. Al is de N56 zeker beter dan die laatste notebook.Jackxl schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:00:
[...]
Wow. wat een specs, en wat een prijsje.![]()
Jammer dat ik al een laptop heb. ( en stiekem bang ben weer een Asus te kopen )
Geen gezicht nee. met die gaatjes.. lijkt me niet de bedoeling.lazbahadir schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:27:
Vandaag mijn chiclet toetsenbord ontvangen voor de lappie, alleen zitten hier allemaal gaten in??
Ik heb hem al erin geklikt (tikt stukken beter trouwens) maar die gaten zien er niet uit. Ik heb al een mail naar de verkoper gestuurd maar hebben jullie hier ervaring mee?
Foto
De XPS 15 heeft sinds kort toch geen 1920x1080-scherm meer? Vind jij het desondanks een betere keus dan de N56?Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:06:
[...]
De specs en de prijs zijn anders totaal niet interessant. Ik heb het geloof ik al vaker gezegd. GT630m class performance heb je al heel erg lang voor voor €760 in de vorm van de XPS 15 en N53. Al is de N56 zeker beter dan die laatste notebook.
Verwijderd
Verwijderd
Ik verwacht eigenlijk eerder dat Asus de N53/N73 zal stopzetten i.p.v. te upgraden naar Ivy.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:18:
Een Asus N56 met full hd scherm en GT650M kost in een Vlaamse winkel €1199, allesbehalve aan de goedkope kant en ik vermoed dat deze laptop met zelfde specificaties in Nederland een stuk minder gaat kosten.
Is er nieuws over de Asus N53 serie de een upgrade krijgt naar Ivy Bridge?
Terug naar de vorige versie gaan of wachten op een nieuwere, zal waarschijnlijk wel aan Nvidia liggen.Enes70 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:25:
goedendag,
ik heb een vraagje, ik had gisteren de nieuwste nvidia driver (301.42) geinstalleerd maar ik kom met een probleempje. wanneer ik een game start dan wil de nvidia gpu niet starten? ik heb naar de instellingen gekeken en alles op nvidia gezet maar de laptop draait iedere keer op intel hd 3000.
kan iemand me helpen.
(heb de driver opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
(ik heb ASUS N53SV)
De accu van de XPS 15 gaat ook ongeveer dubbel zo lang mee als die van de N53, maar inderdaad, zonder full hd scherm bij de XPS 15 zou ik ook gaan voor de N56.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:59:
Aldus mijn interprentatie van http://www.anandtech.com/...-and-asus-n56vm-preview/3 is de XPS 15 beter.. Maar niet veel. Kernpunten zijn het nipt betere scherm in de XPS, de nipt betere speakers, displayport, de andere toetsenbordlayout, en de touchpad buttons. De koeling is in het voordeel van asus, en de garantietermijn ook.
Op dit moment is de XPS 15 uberhaubt geen keuze vanwege het ontbreken van het scherm. Maar ik acht de XPS net ietsje beter dan de N56 op basis van die review.
YouTube: ASUS new N series Notebook -- Hear The Incredible, Feel The PowerUpquark schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:42:
Waar ik benieuwd naar ben is of-ie ook een backlit toetsenbord heeft. Kan het nog nergens vinden helaas.
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Dat kan je als het goed is gewoon instellen in de settings van nVidia control panel.LaurentS schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:55:
Ik heb gemerkt dat mijn pricewatch: Asus N53SV-SZ404V slechtere gameprestaties heeft wanneer ik op accu game dan op netstroom, beide op 'hoge prestaties'. Ik vind het best wel lastig eigenlijk, want dan moet ik de grafische instellingen een tandje naar beneden draaien op accu, terwijl ik er best wel mee zou kunnen leven als hij dan een kwartiertje minder lang meegaat... Hebben jullie dit ook al ervaren/opgelost?
asx245 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:38:
[...]
Terug naar de vorige versie gaan of wachten op een nieuwere, zal waarschijnlijk wel aan Nvidia liggen.
Heeft de N55SF ook, maar waarom gamen op accu? Druk de stekker er gewoon in, luiwammes.LaurentS schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:55:
Ik heb gemerkt dat mijn pricewatch: Asus N53SV-SZ404V slechtere gameprestaties heeft wanneer ik op accu game dan op netstroom, beide op 'hoge prestaties'. Ik vind het best wel lastig eigenlijk, want dan moet ik de grafische instellingen een tandje naar beneden draaien op accu, terwijl ik er best wel mee zou kunnen leven als hij dan een kwartiertje minder lang meegaat... Hebben jullie dit ook al ervaren/opgelost?
hostler schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:35:
[...]
Heeft de N55SF ook, maar waarom gamen op accu? Druk de stekker er gewoon in, luiwammes.
Eens even gekeken, is dat Power management mode instellen op Prefer max performance ipv adaptive?Thedr schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:25:
[...]
Dat kan je als het goed is gewoon instellen in de settings van nVidia control panel.
Als je bvb op de trein zit, of bij een vriend en ik heb mijn lader niet meehostler schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:35:
[...]
Heeft de N55SF ook, maar waarom gamen op accu? Druk de stekker er gewoon in, luiwammes.
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Dat zou het em moeten doen als het goed isLaurentS schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:21:
[...]
Eens even gekeken, is dat Power management mode instellen op Prefer max performance ipv adaptive?
Grote voedingsblok ? Ik ken ze groterLaurentS schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:21:
Als je bvb op de trein zit, of bij een vriend en ik heb mijn lader niet meeIk sleur dat grote voedingsblok niet mee overdag naar de universiteit, de N53SV gaat lang genoeg mee voor noteren in de les de hele dag. Als ik thuis zit, of mijn lader meeheb, gaat hij natuurlijk altijd aan de stekker
Helemaal geen oorzaak van lui zijn dus
asx245 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:38:
[...]
Terug naar de vorige versie gaan of wachten op een nieuwere, zal waarschijnlijk wel aan Nvidia liggen.
Niet tijdens de les, maar tijdens een springuur oid. Niet dat dat vaak gebeurt, het was iets dat ik onlangs opmerkte. Ik zit aan de universiteit, dus als ik een les niet interessant vind, ga ik gewoon niet en leer ik het vak op mijn eentjeDylan93 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:22:
[...]
Grote voedingsblok ? Ik ken ze groter
Trouwens, waarom zou je tijdens de les willen gamen, je moet noteren en opletten
mijn 240w oplader is zeg maar even groot als 2 dvd cases op elkaar, en dan een centimeter of 2 smaller (ex kabels, die ook echt super dik zijn!Dylan93 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:22:
[...]
Grote voedingsblok ? Ik ken ze groter
Trouwens, waarom zou je tijdens de les willen gamen, je moet noteren en opletten
Ik kan me niet voorstellen dat die XPS 15 8 uur mee kan gaan op een acculading.asx245 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:59:
[...]
De accu van de XPS 15 gaat ook ongeveer dubbel zo lang mee als die van de N53, maar inderdaad, zonder full hd scherm bij de XPS 15 zou ik ook gaan voor de N56.
Is dit ergens bevestigd? Of baseer je dit alleen op de Anandtech preview?Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:52:
Met GT650m, yes.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
HIER. Het is jammer genoeg wel de GDDR3 versie en niet de GDDR5 versie. Volgens mensen op notebookreview scheelt het zo'n 20% in prestaties.Johannes schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:26:
[...]
Is dit ergens bevestigd? Of baseer je dit alleen op de Anandtech preview?
HD4Life @ Full-HD
Oke bedankt!asx245 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:33:
[...]
Jep, de N73 ondersteunt sata 600, behalve het DVD station is sata 300 (voor het geval je een caddy wil kopen, is meestal ook sata 300)
Verwijderd
Wanneer komt deze versie in NL dan? in de pricewatch zie ik alleen de N56VM versie.Davidshadow13 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:19:
[...]
HIER. Het is jammer genoeg wel de GDDR3 versie en niet de GDDR5 versie. Volgens mensen op notebookreview scheelt het zo'n 20% in prestaties.
Alles op z'n tijd, ik kan hem toch nog niet betalen tot na de vakantieVerwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:25:
[...]
Wanneer komt deze versie in NL dan? in de pricewatch zie ik alleen de N56VM versie.
[ Voor 17% gewijzigd door asx245 op 26-05-2012 19:03 ]
Nee hoor, die temperatuur is gewoon veilig. Je zult ook vast gemerkt hebben dat hij terug clockt naar mate hij warmer wordasx245 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:58:
Ik probeer mijn eigen RAR wachtwoord te hacken (jah ben het vergeten...) met Accent Rar Password (brute force), maar met alle CPU kernen + de grafische kaart op volledige kracht rapporteert core temp +-95 graden. Is dit een veilige situatie of kan er iets oververhit worden met zo een temperatuur? Ik heb een N53SV met i7 2630Q. Hij staat al op pootjes, desnoods zet ik hem in mijn kelder...
In een Belgische webshop staat hij al voor 1199 euro meen ik. Ook op amazon.de en amazon.fr zijn ze al te bestellen voor respectievelijk 1099 en 999 euro. Dus hij zal binnen twee tot drie weken ook wel hier leverbaar zijn schat ik. De campagne voor Asus om nog snel van het oude model af te komen loopt op 31 mei af.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:25:
[...]
Wanneer komt deze versie in NL dan? in de pricewatch zie ik alleen de N56VM versie.
HD4Life @ Full-HD
Nice! Ik weet wat mijn nieuwe laptop gaat worden.Davidshadow13 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:19:
[...]
HIER. Het is jammer genoeg wel de GDDR3 versie en niet de GDDR5 versie. Volgens mensen op notebookreview scheelt het zo'n 20% in prestaties.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
De Core i7 2630QM mag maximaal 100 graden volgens Intel zelf, maar hij klokt zichzelf terug als de processor te warm word en als het echt niet gaat schakelt de laptop uitasx245 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:58:
Ik probeer mijn eigen RAR wachtwoord te hacken (jah ben het vergeten...) met Accent Rar Password (brute force), maar met alle CPU kernen + de grafische kaart op volledige kracht rapporteert core temp +-95 graden. Is dit een veilige situatie of kan er iets oververhit worden met zo een temperatuur? Ik heb een N53SV met i7 2630Q. Hij staat al op pootjes, desnoods zet ik hem in mijn kelder...
[ Voor 7% gewijzigd door SneakyChipmunk op 29-05-2012 17:32 ]
Sorry, de asus helpdesk is momenteel gesloten.SneakyChipmunk schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:53:
.... Graag een oplossing.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
U vraag, wij draaien! Ik heb alle oude, niet leverbare, series verwijdert. Nieuwe modellen toegevoegd en de FAQ ietsjes aangepast.asx245 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:58:
Mss wordt het maar eens tijd om de nieuwe asus n series notebooks toe te voegen aan de eerste post?
[ Voor 9% gewijzigd door hostler op 30-05-2012 00:09 ]
Vandaar ook mijn aversie tegen recovery's van hdd of cd's... gewoon een "legale" iso van een willekeurige aanbieder zonder crack en die op een dvdtje fikkenSneakyChipmunk schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:53:
Oke, hij is niet meer zichtbaar doordat ik de stationletter verwijderd heb. Nu krijg ik keer op keer een foutmelding van de recoverydisk van asus dat de recovery paritie niet meer bestaat en dat ik op deze manier geen mogelijkheid heb om ooit mijn laptop opnieuw te installeren. Ook als ik de partition weer op dezelfde manier zichtbaar maak blijft deze melding komen. Graag een oplossing.
Signature
Hier wel hoor. Gewoon een untouched ISO gedownload (7 home premium 64-bit sp1) en de installatie gestart.W00fer schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 01:38:
Dan pakt ie de key onderop je laptop toch niet?
Ik heb dat met m'n oude Asus laptop. Willekeurige XP installatie CD pakt niet de key onderop de laptop (ivm key in de bios VLK of SLP heet dat geloof ik).
En in aanvulling daarop heb ik de openings-image geüpdatet.hostler schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:01:
[...]
U vraag, wij draaien! Ik heb alle oude, niet leverbare, series verwijdert. Nieuwe modellen toegevoegd en de FAQ ietsjes aangepast.
Oh en een nieuw plaatje in de TS, maar die zal ik nog iets mooier maken
edit: zo, helemaal in PNG met transparante achtergrond. Als dat niet mooi is......
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat is incorrect. Hij heeft gewoon sata-600ChillPascal schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:25:
Hmm lees net op de site van Azerty dat de nieuwe N56 (vm-s4050v) beschikt over een 5400rpm 500GB HDD. Deze is aangesloten via SATA-300, dat betekend dus dat ik niet optimaal gebruik kan maken van mijn SSD Sata600.
Maar kan me toch niet voorstellen dat de nieuwe chipset geen plaats biedt aan een SATA600 interface..
Greathostler schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:01:
[...]
U vraag, wij draaien! Ik heb alle oude, niet leverbare, series verwijdert. Nieuwe modellen toegevoegd en de FAQ ietsjes aangepast.
edit: zo, helemaal in PNG met transparante achtergrond. Als dat niet mooi is......
Dat is ook wat ik dacht, dacht zelfs hier ergens gelezen te hebben dat er alleen maar Sata3 zit op de huidige SB chipset, en dat er voor Sata2 een aparte controller moet invoegen. In ieder geval bedankt voor de opheldering
Nieuwe driver van de fabrikant?Claude Zaque schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:31:
Ik heb sinds vorige week een N73SM-TZ035V. Ik heb 'm opnieuw geinstalleerd, kale Win7 64bits dus geen bloatware meer en alleen het nodige aan drivers.
Hij werkt goed, alleen ben ik om de haverklap m'n wireless verbinding kwijt en moet ik de verbinding resetten, waarna het weer werkt. In IE krijg ik de melding "A network cable is not properly plugged in or may be broken"
Ik heb hier op geGoogled en een mogelijke oplossing was het uitschakelen van de power management van de wireless adapter. Dit heb ik gedaan maar het heeft niet geholpen dus wil ik graag weten of iemand een oplossing heeft.
Oude serie verwijderd....au dat doet pijn....mijn n73sv is nog geen half jaar oud...hostler schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:01:
[...]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verwijderd
Klopt, maar ze zijn niet meer leverbaar én de nieuwe modellen komen er aan.Mistraller schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:23:
[...]
Oude serie verwijderd....au dat doet pijn....mijn n73sv is nog geen half jaar oud...
Dat kan, maar dit is een wat algemener topic. En het lijkt prima te werken op deze manierVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:29:
anderhalf jaar al dit design. Maar ik vind het ook raar, als er een nieuw design komt van de XPS 15 maak ik ook gewoon een nieuw topic, omdat de relevantie van de discussie van 2 verschillende ontwerpen door elkaar heen nogal nutteloos is imho.
[ Voor 44% gewijzigd door hostler op 30-05-2012 23:33 ]
Valt me op dat die wel fors duurder is dan pricewatch: Asus N76VM-V2G-T1023V, en dat voor 250 GB HDD en 2 GB geheugen extra.pvanmegen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:29:
De
pricewatch: Asus N76VM-V2G-T1008V
en
pricewatch: Asus N76VM-V2G-T1024V
zijn toegevoegd aan de pricewatch, ik heb de onderste maandag besteld bij de webshop van Mediamarkt maar hij is nog niet geleverd...
Ik heb 874 betaald voor de T1024... vakantiekorting bij de MM...Upquark schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:27:
[...]
Valt me op dat die wel fors duurder is dan pricewatch: Asus N76VM-V2G-T1023V, en dat voor 250 GB HDD en 2 GB geheugen extra.
Omdat hij in princiepe niet te leveren is (we gaan uit van de pricewatch). Echter is de pricewatch: Asus N73JF-TY112V wel te bestellen, ik heb hem er dus weer bij gezet.Richard8891 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:39:
Even een vraag tussendoor steken.
Ik ben waarschijnlijk van plan een Asus N73JF te kopen.
Nu kwam ik toevallig dit mooie Asus N serie topic tegen.
Maar blijkbaar bestaat de JF niet XD kan iemand mij vertellen waarom niet
So long, and thanks for all the fish!
Als ik mijn beeldscherm dicht klap gebeurt er niets.. misschien is het even handig te vermelden of je laptop in slaapstand of sluimerstand gaat?Tunaflish schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:17:
Ik heb afgelopen zaterdag bij de Mediamarkt een N55SF-1366V gekocht, en tot op heden zeer tevreden. Wat me echter wel opvalt is dat wanneer ik hem dichtklap en mijn telefoon via een usb-poort wil opladen, er niks gebeurt. Staat 'ie gewoon aan en open, dan laadt 'ie normaal op en de poort die zou moeten kunnen opladen wanneer de boel volledig uitstaat heb ik nog niet geprobeerd, maar dit vind ik wel lichtelijk raar. Anderen die dit ook hebben?
Ten eerste moet je de optie laden in slaapstand aanzetten in je BIOS, controleer ook even of je Asus USB charger plus hebt geinstalleerd en als je de laptop dicht klapt moet hij NIET op sluimerstand maar op slaapstand. Standaard doet windows volgens mij sluimerstand.Tunaflish schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:17:
Ik heb afgelopen zaterdag bij de Mediamarkt een N55SF-1366V gekocht, en tot op heden zeer tevreden. Wat me echter wel opvalt is dat wanneer ik hem dichtklap en mijn telefoon via een usb-poort wil opladen, er niks gebeurt. Staat 'ie gewoon aan en open, dan laadt 'ie normaal op en de poort die zou moeten kunnen opladen wanneer de boel volledig uitstaat heb ik nog niet geprobeerd, maar dit vind ik wel lichtelijk raar. Anderen die dit ook hebben?
DDR5 videogeheugen kun je vergeten.Fjerpje schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 03:57:
Vraag me af wanneer de ASUS n56VZ versies eens in Nederland uitkomen het duurt me veel lang:( Wacht al bijna anderhalve maand op deze types met hopelijk de GT650M en heel misschien GDDR5 geheugen.
Stond nog uit in de BIOShostler schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:55:
[...]
Ten eerste moet je de optie laden in slaapstand aanzetten in je BIOS, controleer ook even of je Asus USB charger plus hebt geinstalleerd en als je de laptop dicht klapt moet hij NIET op sluimerstand maar op slaapstand. Standaard doet windows volgens mij sluimerstand.
So long, and thanks for all the fish!
Ja dat klopt... maar hopelijk in latere versies dat ze gaan spelen met GDDR5.hostler schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:51:
[...]
DDR5 videogeheugen kun je vergeten.
"Graphic NVIDIA® GeForce® GT 650M with 2GB DDR3 VRAM"
bron: Klik
Het probleem wat jouw laptop heeft heb ik ook wel eens gezien bij de laptop van een klant, was een N73, ik heb er gelukkig nooit last van gehad.batentje_kaitos schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:51:
Sinds gisteren pakt mijn N53SV-S1766V nauwelijks een oplader meer. Ik had mijn oplader op een andere Asus laptop aangesloten en daar deed ie het wel gewoon. Dus het lag aan de laptop.
Gisteren dus naar de Mediamarkt ermee gegaan. Ze gingen hem opsturen.
Iemand die ervaringen heeft bij een reparatie van een Asus N53 laptop? Hoe lang duurt het ongeveer? Kan ik ervan uitgaan dat ik niet na een paar weken de laptop weer ter reparatie moet opsturen maar dat ie dan minstens een jaar geen problemen zal hebben?
Ik moet het nu tijdelijk met een budgetlaptop doen ter vervanging. Ik moet zeggen, een N53 is echt retesnel in vergelijking met deze. Best jammer dat ie nu weg is.
Signature
Dat klinkt als ''Er is geen zekerheid dat een Asus notebook lang meegaat neem een andere waarvan je zeker bent dat ie wel lang mee gaat (macbook) of koop een nieuwe Asus notebook (al na een jaar wat ik zelf erg kort vindt)''.BGB4rn schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:52:
[...]
Het probleem wat jouw laptop heeft heb ik ook wel eens gezien bij de laptop van een klant, was een N73, ik heb er gelukkig nooit last van gehad.
De reparatie wordt tevens niet door Asus zelf uitgevoerd maar waarschijnlijk door CSN, die doen er gemiddeld een week of 4 over om de laptop te repareren.
Of je laptop het dan voor eeuwig of het komende jaar probleemloos gaat doen weet natuurlijk niemand omdat er zo veel meer nog stuk _zou kunnen_ gaan.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq