En toch heeft Flippy wel gelijk. Alleen moet je bij "centrales" niet die van RF lezen maar die van KPN. De KPN backbone structuur ligt tussen de telefooncentrales. En inderdaad, er zijn grote delen in nederland die dat niet zouden aankunnen en (moeten) worden opgewaardeerd. En daar zitten delen bij die niet meer bij te blazen zijn en geheel moeten worden bij gegraven. En dan gaat het niet over een paar honderd meter helaas..
Wat Almere betreft: Ik heb nog niet gehoord dat daar de PoP's door KPN naar Gbit zijn gebracht maar ik hoor ook niet alles natuurlijk. Tweak levert dan wel 1Gbit in Almere maar dat geldt dan net weer niet voor TdV zuid, Stipheldenbuurt, Poort e.d. De nieuwbouwgebieden met voorheen Trinet zeg maar...
Wat Almere betreft: Ik heb nog niet gehoord dat daar de PoP's door KPN naar Gbit zijn gebracht maar ik hoor ook niet alles natuurlijk. Tweak levert dan wel 1Gbit in Almere maar dat geldt dan net weer niet voor TdV zuid, Stipheldenbuurt, Poort e.d. De nieuwbouwgebieden met voorheen Trinet zeg maar...
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.