MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Ik heb ook niet beweerd dat die wel van MacUpdate is………………….Darkstar schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:06:
Deze actie is niet van MacUpdate, ......

Ik heb een soort gelijk voorbeeld genoemd.
Have Fun Funske
Die stop-motion software ga ik denk ik ook iets leuks mee maken, de rest - geen idee.
edit: en ik maak deze edit vanuit parralells, prima. De Sun/Oravle versie gebruik ik ook met veel plezier op mijn andere laptop, maar dit werkt goed op mijn bootcamp partiitie.
[ Voor 24% gewijzigd door franssie op 27-01-2012 02:23 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Een mooie kans om eens alternatieven te bekijken en toen kwam ik Arq tegen. Een off-site backup tool die zich het best laat omschrijven als een encrypted off-site Time Machine oplossing. Data wordt opgeslagen op je eigen Amazon S3 account.
Je kan kiezen voor een backup elk uur, 1x per dag of handmatig. Je kan het bedrag instellen dat je maandelijks aan Amazon wilt betalen (ik heb het nu op $1,54 ~ 11Gb staan per maand) en uiteraard welke directories je wilt backuppen.
Mooie aanvulling op Time Machine.
MiniPicker is gratis: http://itunes.apple.com/nl/app/minipicker/id452520982?mt=12

Gebruik het programma altijd als ik aan het werken ben in een openbare ruimte zodat ik mijn laptop achter kan later als ik bijvoorbeeld even koffie ga halen of naar het toilet moet. Geeft een stukje zekerheid dat toch wel fijn is
Die color picker word met XCode geïnstalleerd.
http://itunes.apple.com/nl/app/mplayerx/id421131143?mt=12
Gebaseerd op QuickTime Player 8's UI, maar met meer features dan VLC. Er is werkelijk niets dat hij niet af kan spelen. En dan issie nog gratis ook!
[ Voor 6% gewijzigd door Wolfos op 27-02-2012 18:14 ]
Perfecte tool om snel je windows te kunnen resizen / beheren. Zijn geld meer dan waard!
Moom

ziet er inderdaad wel handig uit. Ik gebruik altijd bettertouchtool om windows in de hoeken te resizen, werkt ook prima. Al kun je daar geen formaten kiezen.steffex schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:47:
waar ik sinds een paar weken erg fan van ben, is Moom:
Perfecte tool om snel je windows te kunnen resizen / beheren. Zijn geld meer dan waard!
Moom
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door SquareOne op 27-02-2012 20:10 ]
OM NOM!
Lijkt me wel handig, maar om daar nou $5 voor te betalen... Het is echt een minimaal iets, voor de app store was dat gratis geweest.
Gebruik het vooral om betrekkelijk snel vensters op linker- of rechter helft te zetten (2 Word/Pages vensters naast elkaar bijv, of naast een browser venster).
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ook kun je meteen YouTube filmpjes downloaden naar je NAS, altijd handig. Ik wil nog uittesten hoe dit gaat als je via een VPN werkt. (dan moet eerst de VPN werken...) Stel dat ik op school zit en een filmpje tegenkom dan kan ik die meteen op de NAS zetten.
Sinds afgelopen donderdag te downloaden, volgens mij de eerste club die Airplay video mirroring van een iOS > Mac device voor elkaar hebben gekregen. Werkt echt behoorlijk smooth en is vooral voor presentatie doeleinden natuurlijk super!
Hier zie je mijn 4S gemirrored op mijn Mac:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TM_VROy1ES8]
Ik vraag me af wat CCleaner mij meer kan bieden. Ik was op Windows wel een fervent gebruiker van CCleaner, maar op Mac heb ik altijd CleanMyMac gebruikt en dat werkt tot nog toe perfect.
Dat ziet er wel lachen uit inderdaad, maar voor presentatie doeleinden super?kazuka schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:27:
http://www.reflectionapp.com/
Sinds afgelopen donderdag te downloaden, volgens mij de eerste club die Airplay video mirroring van een iOS > Mac device voor elkaar hebben gekregen. Werkt echt behoorlijk smooth en is vooral voor presentatie doeleinden natuurlijk super!
Hier zie je mijn 4S gemirrored op mijn Mac:
[video]
Dat zie ik niet helemaal. Tuurlijk, je hebt iWork voor de iPhone, maar om dat nou zo te mirroren.. Ik weet het niet. Kan je ook fullscreen mirroren of is het echt alleen zo'n iPhone in beeld?
Om ontopic te blijven: de voor mij onmisbare apps zijn:
- Fantastical (eerder in dit topic al gemeld)
- X Lossles Decoder (superprogramma, voor mij om FLAC naar AAC om te zetten)
- MP3TAG
- Wifiscanner (spreekt voor zich)
De context ontbreekt inderdaad. Ik bedoel te zeggen dat het ideaal is om (zelfontwikkelde) apps te demo-en aan klanten of collega's via online collaboration en sharing (Adobe Connect, Lync, etc). Dat was tot op heden altijd erg lastig. Vooral voor de zakelijke markt dus erg interessant, voor de consument misschien wat minderRnB schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:54:
Dat ziet er wel lachen uit inderdaad, maar voor presentatie doeleinden super?
Dat zie ik niet helemaal. Tuurlijk, je hebt iWork voor de iPhone, maar om dat nou zo te mirroren.. Ik weet het niet. Kan je ook fullscreen mirroren of is het echt alleen zo'n iPhone in beeld?
Ja, je kunt zowel een iPhone als een iPad ook fullscreen mirroren.
super bedankt, alleen met opstarten geeft het aan dat er een nieuwe versie is kan ik die gewoon downloaden?RnB schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:39:
Mp3tag is er niet voor de Mac, ik gebruik een Wineport die ik uit een topic van het mp3tag forum heb geplukt. Even googlen op Mp3tag Mac doet wonderen.
Maar die ''oude'' versie werkt perfect hoor, dus echt nodig is het niet.
Eindelijk een app waarmee je kunt aangeven dat je Trackpad wel 'natural scrolling' moet gebruiken en je muis niet. Dat Apple dit soort simpele zaken nog steeds niet voor elkaar heeft stoort me (er zitten voor muis en trackpad aparte vinkjes, maar iemand bij Apple heeft in al zijn wijsheid besloten deze te koppelen aan elkaar)
[ Voor 23% gewijzigd door Pyrone89 op 10-03-2012 22:09 ]
Via deze actie zijn vmware fusion, drive genius, forklift en nog een zooi andere apps plus 2 spellen voor weinig geld te krijgen. Lijkt me een goeie deal, of zie ik dat fout? Ik heb zelf VMware fusion al, maar de andere apps niet.
Graag zonder referral
[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 16-03-2012 10:47 ]
Nikon, Fujifilm en Apple zooi
Verkrijgbaar via de App Store.

Gratis en opensource tracking software voor je macbook/iPhone/iPad/iPod enz werkt ook met android, linux en windows geloof ik.
http://preyproject.com/
deze staat al in de openings postlasharor schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:07:
Ook een beetje vreemd dat Prey nog niet genoemd is:
Gratis en opensource tracking software voor je macbook/iPhone/iPad/iPod enz werkt ook met android, linux en windows geloof ik.
[video]
AhaPeaky schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:10:
[...]
deze staat al in de openings postdus zeker wel genoemd.
my bad.
Nice, ik had hem ook niet gezien op de begin post. Maar bij deze bedankt. Was nog niet bekend met prey!lasharor schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:07:
Ook een beetje vreemd dat Prey nog niet genoemd is:
[video]
Is nu ook in het Nederlands en onlangs is er ook een iOS app te verkrijgen in de iTunes Store; ook in het Nederlands.JvdGeest schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:53:
Nog niet voorbij zien komen in dit topic: MenuWeather. Erg handige app om snel het weer te zien voor vandaag en de komende dagen. Je ziet voor elk uur de temperatuur, gevoelstemperatuur, windrichting, windsnelheid (helaas niet in Beaufort, maar daar valt mee te leven), en meer.
Verkrijgbaar via de App Store.
De synchronisatie via iCloud werkt nog niet goed, maar daar is de ontwikkelaar druk mee bezig. Als je dan een locatie toevoegt, krijg je die zowel op je iMac als op je iPhone te zien.
En nee, ik heb geen aandelen in MenuWeather. Ik vind het alleen een leuke applicatie en help mee bij de vertaling en het testen er van.
[ Voor 5% gewijzigd door funske op 18-03-2012 13:18 ]
Have Fun Funske
Ideaal! Alleen de instellingen vind ik onhandig. Als ik natural scrolling in de system settings uitzet, werkt Scroll Reverser niet. Dan wil ik bijvoorbeeld m'n trackpad alsnog op Reverse (dus: natural) zetten, maar die blijft normaal scrollen. Als ik natural scrolling aanzet, en Scroll Reverser ook, moet ik voor Reverse Trackpad het vinkje weer uitzetten voor natural scrolling. De scrollrichting van de muis wordt dan dus dubbel omgedraaid, in de system settings naar natural en door Scroll Reverser weer terug naar normaal, zodat ik in VMware normaal kan scrollen. Beetje omslachtig.Pyrone89 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:08:
Scroll Reverser 1.5 is nu uit.
Eindelijk een app waarmee je kunt aangeven dat je Trackpad wel 'natural scrolling' moet gebruiken en je muis niet. Dat Apple dit soort simpele zaken nog steeds niet voor elkaar heeft stoort me (er zitten voor muis en trackpad aparte vinkjes, maar iemand bij Apple heeft in al zijn wijsheid besloten deze te koppelen aan elkaar)
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ja, dat is nog iets dat beter kan ja.Canaria schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:25:
[...]
Ideaal! Alleen de instellingen vind ik onhandig. Als ik natural scrolling in de system settings uitzet, werkt Scroll Reverser niet. Dan wil ik bijvoorbeeld m'n trackpad alsnog op Reverse (dus: natural) zetten, maar die blijft normaal scrollen. Als ik natural scrolling aanzet, en Scroll Reverser ook, moet ik voor Reverse Trackpad het vinkje weer uitzetten voor natural scrolling. De scrollrichting van de muis wordt dan dus dubbel omgedraaid, in de system settings naar natural en door Scroll Reverser weer terug naar normaal, zodat ik in VMware normaal kan scrollen. Beetje omslachtig.
Fijn programma om verschillende acties uit te voeren op bijvoorbeeld basis van je locatie.What is ControlPlane Exactly?
ControlPlane allows you to build configuration profiles, contexts in ControlPlane lingo, for your Mac based on where you are or what you are doing. ControlPlane determines where you are or what you are doing based on a number of available evidence sources and then automatically reconfigures your Mac based on your preferences. Evidence sources can include your current location, visible WiFi networks, attached USB devices, running applications and more. You can even write your own evidence sources using shell scripts!
Ik gebruik het vooral om te switchen tussen mijn instellingen voor wireless thuis en school, alsmede het opstarten en afsluiten van programma's op deze locaties.
Na herinstallatie van mijn Mac maar eens safari gaan gebruiken inplaats van google chrome. Alleen miste ik google search in de url balk. Ff gezocht en toen kwam ik omnibar tegen. Precies wat ik zocht en denk dat ik safari in vervolg blijf gebruiken. Owja, en adblocker voor safari natuurlijk ff installeren.
Een andere ideale app voor OSX blijft bettertouchtool maar die heb ik hier al vaker genoemd. Window-snapping à la Windows. Ik kan echt niet zonder, anders kom ik steeds schermruimte tekort.
Direct zoeken in je adresbalk door een letter mee te geven: "g aap" voor google search op woord 'aap' etc.
Zelf in te stellen voor oa Youtube
Verwijderd
Gewoon chrome gebruiken dus: Zoeken op Google is gewoon direct in je adresbalk en voor andere zaken kan je gewoon de eerste paar letters van de dienst typen en op tab rammen. Youtube, IMDB, thepiratebay, Facebook, you name it...kaassouffle schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:34:
Voor Firefox gebruikers: http://www.instantfox.net/
Direct zoeken in je adresbalk door een letter mee te geven: "g aap" voor google search op woord 'aap' etc.
Zelf in te stellen voor oa Youtube, IMDB (im), Wikipedia (w), weer (we), google images (i) en meer.
Lekker kort.
kun je zelf ook instellen zonder plugin of iets... gewon rechtermuis op het zoekvak en sleutelwoord aanmaken...kaassouffle schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:34:
Voor Firefox gebruikers: http://www.instantfox.net/
Zelf in te stellen voor oa Youtube, IMDB (im), Wikipedia (w), weer (we), google images (i) en meer.
Daarom zeg ik voor 'firefox' gebruikers.. Ik gebruik geen Chrome...Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:45:
[...]
Gewoon chrome gebruiken dus: Zoeken op Google is gewoon direct in je adresbalk en voor andere zaken kan je gewoon de eerste paar letters van de dienst typen en op tab rammen. Youtube, IMDB, thepiratebay, Facebook, you name it...
Ik gebruik liever mijn adresbalk. Heb dat zoekveld ook niet in mijn knoppenblakJacks0nxD schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:08:
[...]
kun je zelf ook instellen zonder plugin of iets... gewon rechtermuis op het zoekvak en sleutelwoord aanmaken...
Safari 5.2 beta heeft dit, dat is ook degene in mountain lion. Je kan je (volgend mij gratis) aanmelden als safari developer en daar de beta downloadenHoite schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:35:
Maar die is vooralsnog helaas nog niet in Lion te krijgen, heb wel het een en ander geprobeerd, maar heeft niets opgeleverd.
Eerste hit Google:Hoite schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:35:
Maar die is vooralsnog helaas nog niet in Lion te krijgen, heb wel het een en ander geprobeerd, maar heeft niets opgeleverd.
http://hackemist.com/SafariOmnibar/
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik heb zowel BetterTouchTool als BetterSnapTool, ik gebruik BetterTouchTool voor de muis wijzigingen, en BetterSnapTool voor een beter snapping systeem als dat BTT ondersteund.Brm-G schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:25:
Een andere ideale app voor OSX blijft bettertouchtool maar die heb ik hier al vaker genoemd. Window-snapping à la Windows. Ik kan echt niet zonder, anders kom ik steeds schermruimte tekort.
Ik doe dit gewoon (al sinds Lion uitkwam) met Steermouse. Daar kun je, alleen voor de muis, de scrollrichting omdraaien en dat werkt prima. Heb Steermouse toch nodig voor mn Logitech muis om de andere knoppen in te kunnen stellen (lang leve Logitech en Mac-support...)Canaria schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:25:
[...]
Ideaal! Alleen de instellingen vind ik onhandig. Als ik natural scrolling in de system settings uitzet, werkt Scroll Reverser niet. Dan wil ik bijvoorbeeld m'n trackpad alsnog op Reverse (dus: natural) zetten, maar die blijft normaal scrollen. Als ik natural scrolling aanzet, en Scroll Reverser ook, moet ik voor Reverse Trackpad het vinkje weer uitzetten voor natural scrolling. De scrollrichting van de muis wordt dan dus dubbel omgedraaid, in de system settings naar natural en door Scroll Reverser weer terug naar normaal, zodat ik in VMware normaal kan scrollen. Beetje omslachtig.
Al moet ik bekennen dat ik tegenwoordig zo aan natural scroll gewend ben, dat ik met mn muis regelmatig ook de andere kant op scroll..
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 26-04-2012 11:21 ]
Dat is dus precies wat met Scroll Reverser ook kan, alleen de instellingen zijn wat minder intuïtief.Bosmonster schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:20:
[...]
Ik doe dit gewoon (al sinds Lion uitkwam) met Steermouse. Daar kun je, alleen voor de muis, de scrollrichting omdraaien en dat werkt prima.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Even duidelijker dan:kaassouffle schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:27:
[...]
Daarom zeg ik voor 'firefox' gebruikers.. Ik gebruik geen Chrome...
[...]
Ik gebruik liever mijn adresbalk. Heb dat zoekveld ook niet in mijn knoppenblak
je maakt 1x een sleutelwoord aan (bijvoorbeeld de letter T) bij bijvoorbeeld tineye.com url input veld en wanneer je dan in de adresbalk typt: "t http://www.delink.com/plaatje.jpg" voert FF het automatisch in dat zoekvak uit... werkt in mijn ogen prima, heb ik geen plugin voor nodig...
Ik heb me aangemeld als Safari Developer, maar ik kan alleen Safari 5.1.2 downloaden, ik draai momenteel 5.1.5 dus dat lijkt me niet zo handigsajoku schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:06:
[...]
Safari 5.2 beta heeft dit, dat is ook degene in mountain lion. Je kan je (volgend mij gratis) aanmelden als safari developer en daar de beta downloaden.
Dat is ook niet wat ik zocht, ik zoek de ML versie van Safari.RobbieB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:59:
[...]
Eerste hit Google:
http://hackemist.com/SafariOmnibar/
Lekker kort.
*knip*
Dit soort links is niet de bedoeling
[ Voor 83% gewijzigd door Whieee op 26-04-2012 21:01 ]
Als je hier inlogt met je (safari) dev-account zie je een linkje om 'Safari 5.2 For Lion Update 3' te downloaden.Hoite schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:00:
[...]
Ik heb me aangemeld als Safari Developer, maar ik kan alleen Safari 5.1.2 downloaden, ik draai momenteel 5.1.5 dus dat lijkt me niet zo handig
[...]
Dat is ook niet wat ik zocht, ik zoek de ML versie van Safari.
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
Dat was het inderdaad! Dank!VanWilder schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:56:
Aha, ik zie het probleem. Je moet je nog inschrijven als specifiek Safari dev. Klik rechts bij "Get started with Safari extensions" op "Join now for free", vul je gegevens in en dan moet het lukken!

[ Voor 10% gewijzigd door Hoite op 28-04-2012 17:12 ]
Lekker kort.
http://totalspaces.binaryage.com/
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
De plugin is ws ook gewoon een GUI voor die instellingen, maar dat vind ik juist wel handig:Jacks0nxD schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:01:
[...]
Even duidelijker dan:
je maakt 1x een sleutelwoord aan (bijvoorbeeld de letter T) bij bijvoorbeeld tineye.com url input veld en wanneer je dan in de adresbalk typt: "t http://www.delink.com/plaatje.jpg" voert FF het automatisch in dat zoekvak uit... werkt in mijn ogen prima, heb ik geen plugin voor nodig...

Helaas heb ik Ziggo en dan doet de folder structuur moeilijk mee (vanwege The Pirate Bay). Maar verder super handig!!!
I approve! Heerlijke, kleine appXfix schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:31:
http://tvshowsapp.com/ dit is een geniaal programmatje, het nesteld zich in je prefrences en download automatisch je tv series wanneer ze uitkomen.
Helaas heb ik Ziggo en dan doet de folder structuur moeilijk mee (vanwege The Pirate Bay). Maar verder super handig!!!
Verwijderd
Is dit veel anders dan www.ted.nu ?Xfix schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:31:
http://tvshowsapp.com/ dit is een geniaal programmatje, het nesteld zich in je prefrences en download automatisch je tv series wanneer ze uitkomen.
Is er zoiets ook voor NL-series? Of met ondertiteling als het Engelstalige series zijn? Lijkt me inderdaad erg handig!!Xfix schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:31:
Have Fun Funske
Ik gebruik het al een hele tijd en ik vind deze app echt geweldig!Xfix schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:31:
Zo te zien verschilt het nauwelijks van elkaar.
http://www.irradiatedsoftware.com/cinch/
Ik gebruik het al een tijdje, heerlijk stukje software! BetterTouchTool ook btw, maar die gebruik ik voor andere zaken.
[ Voor 58% gewijzigd door RnB op 02-05-2012 20:31 ]
In BetterTouchTool zitten (een aantal) van die functies ook, waaronder het 'snappen' van windows tegen de linker- rechter- onder- of bovenkant van het scherm, evenals functies voor je trackpad en applicatiespecifieke hotkeys. Weet niet wat BetterSnap nog meer kan dan BetterTouch eigenlijk, even inlezenRnB schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:30:
Waarschijnlijk bedoel je BetterSnapTool.
Ik gebruik het al een tijdje, heerlijk stukje software! BetterTouchTool ook btw, maar die gebruik ik voor andere zaken.
Verwijderd
Air Playit is a video streaming software designed to stream videos audios to Apple iPhone, iPad, iPod touch and Google Android OS mobile devices. Air Playit is capable of streaming 320 different video & audio formats to your mobile devices via WiFi and 3G/4G network. It acts as your personal audio video cloud server and lets you watch videos on the go.
Gebruik de server op m'n iMac en client op Android telefoon, het werkt behoorlijk goed. Mappen met veel submappen laden duurt lang en soms verliest ie de server connection voor onbekende reden, maar ben er over het algemeen tevreden over.

Verwijderd
Mij heeft het zo'n 2,5GB aan extra schijfruimte opgeleverd
http://monolingual.sourceforge.net/
Betaal die gast $5 en je hebt binnen 5 minuten 18GB Dropbox opslag!
Enige wat je hoeft te doen is je Referral-code aan hem sturen.
Hier een screenshot van mijn update-proces:

[ Voor 8% gewijzigd door Wootism op 14-05-2012 13:51 ]
Als er nou ook nog een client was voor de aTV met XBMC , dan was AirPlay IT de ideale tool geweestVerwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:56:
Air Playit http://www.airplayit.com/
Air Playit is a video streaming software designed to stream videos audios to Apple iPhone, iPad, iPod touch and Google Android OS mobile devices. Air Playit is capable of streaming 320 different video & audio formats to your mobile devices via WiFi and 3G/4G network. It acts as your personal audio video cloud server and lets you watch videos on the go.
Gebruik de server op m'n iMac en client op Android telefoon, het werkt behoorlijk goed. Mappen met veel submappen laden duurt lang en soms verliest ie de server connection voor onbekende reden, maar ben er over het algemeen tevreden over.
[afbeelding]
www.degroot-it.nl
Geen idee hoe het precies werkt. Kreeg wel 35 mails van mensen die zogenaamd dankzij mij DropBox hadden geïnstalleerd. Daarnaast was het binnen 5 minuten gepiept.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:02:
[...]
Gewoon een gratis google adwords campagne (wat hij waarschijnlijk ook gebruikt) heb je dit inderdaad binnen enkele uurtjes. Maarja als je geen zin hebt om dit allemaal op te zetten is 5$ wel een leuke compensatie voor de moeite idd.
Geen idee of dat het met Google Adwords te maken heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Wootism op 14-05-2012 16:02 ]
Verwijderd
Het lijkt erop dat die gast één of ander script heeft geschreven wat referrals maakt voor jou, want de snelheid waarmee dit op je desktop komt staat niet gelijk aan een google advertentie. Dat verspreid zich dat toch wel wat meer (ipv 20 referrals in 1x op je scherm).Wootism schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:50:
Voor mij is een onmisbare tool toch wel DropBox, en dan in combinatie met de service van 'Neesam' op http://fiverr.com/neesam/...ecome-18g-within-24-hours
Betaal die gast $5 en je hebt binnen 5 minuten 18GB Dropbox opslag!![]()
Hier een screenshot van mijn update-proces:
[afbeelding]
Bedankt, ook juist even gekocht!Wootism schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:50:
Voor mij is een onmisbare tool toch wel DropBox, en dan in combinatie met de service van 'Neesam' op http://fiverr.com/neesam/...ecome-18g-within-24-hours
Betaal die gast $5 en je hebt binnen 5 minuten 18GB Dropbox opslag!![]()
http://forums.dropbox.com/topic.php?id=58068&replies=6
http://forums.dropbox.com/topic.php?id=38408
Straks ben ik mijn 16GB aan data kwijt als ze mijn referals verwijderen.
Heb net betaald, maar nu weet ik niet naar wie ik die referral code moet sturen...
Iemand ?
Je kunt op je vingers natellen dat dit niet de bedoeling is.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Werkt niet goed i.c.m. Illustrator helaas.Ghehe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:38:
Volgens de zoekfunctie is 'Cinch' nog niet vermeld geweest in dit topic. Heb het sinds een paar dagen en het werkt wel lekker.Het is een programma die, zoals Windows, je active window half je scherm groot maakt als je hem naar de linkerkant sleept (of langs de rechterkant)... (en volledig als je hem naar boven sleept ofc) Vond ik wel een handige functie in Windows eigenlijk.
http://www.irradiatedsoftware.com/cinch/
Heeft volgens mij meer te maken met het feit dat Illustrator zich weinig aantrekt van het programma (ook niet met BetterTouchTool). Weet iemand of ze dit in CS6 aangepast hebben? Dat je dus wél kunt 'snappen'?
Helemaal mee eens. Als je dropbox handig vindt en veel gebruikt dan is 9 dollar per maand echt weinig geld voor 50 gig. Door op deze manier 16 gig aan te schaffen weet je zeker dat je fout bezig bent.Smultie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:45:
Ik hoop dat bij iedereen die hier gebruik van maakt, z'n gekochte opslagruimte ingepikt wordt.
Je kunt op je vingers natellen dat dit niet de bedoeling is.
[Ontopic]
Google Drive - Wederom een gratis 5 gig cloud account, uit te breiden natuurlijk, en handig in finder te vinden net als dropbox.
En nog een: skydrive, doet t zelfde, zit nu bij mij ook in de Finder . Als je dit in t verleden al eens gebruikt heb kun je gratis 25GB activeren ipv de std 7GB.Impstoker schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:21:
[...]
Helemaal mee eens. Als je dropbox handig vindt en veel gebruikt dan is 9 dollar per maand echt weinig geld voor 50 gig. Door op deze manier 16 gig aan te schaffen weet je zeker dat je fout bezig bent.
[Ontopic]
Google Drive - Wederom een gratis 5 gig cloud account, uit te breiden natuurlijk, en handig in finder te vinden net als dropbox.
Als dit zo doorgaat heb ik zometeen 100GB bij verschillende aanbieders...
Nadeel is dat het niet samenwerkt met docs2go en consorten.
Ik heb even zitten kijken naar Sparrow, leuke eyecandy, maar voegt het echt veel toe? De standaard emailapp kan ook imap met mappen aan. Het is geen superapp, maar doet het werk. Het nadeel vind ik dat er nog steeds geen activesync is voor hotmail, dat is m'n enige mailbox met pop.PatrickG schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:57:
Het is al vaker vermeld, maar ik zal het nog eens bevestigen. Als je gmail gebruikt is Sparrow echt een fantastische email-client. Kopen voor die 8 euro :-D
Ander voordeel is de bestandsstructuur, je kunt met de iMac eenvoudig je bestanden verplaatsen naar bv een nas of andere iMac. (dit soort dingen maakt me blij, sinds m'n overstap naar de iMac een week of 3 geleden)
Die 8 euro zou ik geen probleem mee hebben, als het echt iets toevoegt
[ Voor 35% gewijzigd door rinkel op 17-05-2012 23:34 ]
Hotmail heeft helemaal geen (gratis) ActiveSync voor desktop devices....rinkel schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:13:
Het nadeel vind ik dat er nog steeds geen activesync is voor hotmail, dat is m'n enige mailbox met pop.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Thanks!f.h schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:54:
Forklift een FTP applicatie staat (zeer) tijdelijk voor slechts €0,79 in de Mac App Store. Normaal kost deze app €29,99
Hoe wist je dat? Of kwam je hem toevallig tegen?
Ik vond 'm via de reacties bij dit bericht: mac.appstormPatrickG schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:27:
[...]
Thanks!
Hoe wist je dat? Of kwam je hem toevallig tegen?
Dan nog iets. Coda 2 komt morgen uit!
Preview:
weer mac.appstorm
panic.com (developers)
Ik heb ook het programma Courier, erg mooi, maar ik mis bovenstaande optie heel erg.
Bedankt voor de tip, ik heb hem direct maar gekocht.f.h schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:54:
Forklift een FTP applicatie staat (zeer) tijdelijk voor slechts €0,79 in de Mac App Store. Normaal kost deze app €29,99
MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3
ook maar even gekocht. Weet alleen nog niet of ik het echt ga gebruiken. Het is eigenlijk een vervanger voor finder toch? (met veel extra features)f.h schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:54:
Oh, inderdaad, er zitten toch ook wel leuke file management dingetjes in.Brm-G schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:54:
[...]
ook maar even gekocht. Weet alleen nog niet of ik het echt ga gebruiken. Het is eigenlijk een vervanger voor finder toch? (met veel extra features)
[ Voor 20% gewijzigd door BioHazard op 23-05-2012 11:56 ]
Verwijderd
FTP gebruiken veel mensen hier wel volgens mij
Dit topic is bedoeld om programma's te posten waar je enthousiast over bent. Het is dus niet de bedoeling om hier requests te plaatsen voor software met een bepaalde doel of functionaliteit.
Mocht je opzoek zijn naar een stuk software, raadpleeg dan eerst Google, MacUpdate, of Softpedia. Kom je er dan niet uit, dan mag je een topic openen, waarin je duidelijk vermeldt wat je zoekt, wat je gevonden hebt en waarom dat niet voldeed.