Onmisbare tools & software voor macOS - Deel 7 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
@Juancho Ik ben echt een Magic Trackpad gebruiker, dus in plaats van al die shortcuts leren zijn het bij mij gewoon Swipes.

ik heb dus ook meerdere spaces met eigen apps en dan is het simpelweg 3 vingers naar links of rechts om te wisselen.

Heb je in een space/app meerdere van dezelfde vensters en wil je daarvan een overzicht zien of tussen wisselen dan heb ik het aangepast naar 4 vinger swipe down.

Mission Control heb ik zelf aan de rechterbovenhoek toegekend, dus zo kan ik dan weer heel snel van space 1 naar bijvoorbeeld space 6.

Tot slot gebruik ik ook nog BetterTouchTool, dan kan je nog veel meer gestures toewijzen aan je trackpad en customizen tot je de perfecte workflow hebt gevonden;)

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:22
@Greatsword ja een magic trackpad hoor ik goede verhalen over itt de magic mouse. Moet wel zeggen dat ik erg tevreden ben over mn Logitec muis. De trackpad komt er misschien nog wel een keer maar dan moet er net eens tegen aan lopen op marktplaats ofzo. Eerst maar eens goed wennen aan het swipen als ik puur op de laptop bezig ben. Dat trackpad vind ik trouwens mega fijn, niet te vergelijken met die van een Windows laptop.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om programma's te posten waar je enthousiast over bent. Het is dus niet de bedoeling om hier requests te plaatsen voor software met een bepaalde doel of functionaliteit.

Mocht je opzoek zijn naar een stuk software, raadpleeg dan eerst Google, MacUpdate, of Softpedia. Kom je er dan niet uit, dan mag je een topic openen, waarin je duidelijk vermeldt wat je zoekt, wat je gevonden hebt en waarom dat niet voldeed.