Hoe vaak heb jij het moeten proberen om je je order-id geaccepteerd te kunnen krijgen? Ik krijg steeds de melding: * The item is no longer available.
*knip* en weg.
[ Voor 71% gewijzigd door janvanduschoten op 23-09-2011 09:25 ]
*knip *, en ook weg.
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 23-09-2011 09:26 ]
<echo>
[ Voor 96% gewijzigd door segil op 23-09-2011 08:51 ]
Ik heb woensdag met Fnac gebeld, en mijn order bevestig. Gisteravond ging de status naar verzonden, en vanochtend om 05:30 was ie in Amsterdam, 9:30 stond er dat de DHL auto onderweg is! Vind het erg vlotte service!
Dat probleem heb ik ook, conclusie lijkt me simpel: De TP's zijn al weer opCuno schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:36:
Hoe vaak heb jij het moeten proberen om je je order-id geaccepteerd te kunnen krijgen? Ik krijg steeds de melding: * The item is no longer available.
[url=http://sk.nkon.nl]
Ik kan wel m'n order plaatsen bij onSale maar de order niet betalen met mijn Rabobank Mastercard. Bevestiging gaat via bankieren.rabobank.nl maar die geeft een error.
Helaasch.
Helaasch.
Verwijderd
Zijn er nog mensen die vandaag hebben gebeld naar de FNAC voor hun bestelling? Door Skype-problemen kon ik vandaag pas contact met ze opnemen, en na een flinke tijd in de wacht gestaan te hebben kreeg ik te horen dat het niet zeker was of ze nog wel TouchPads hadden, dus als ik m'n nummer achterliet zouden ze uiterlijk begin volgende week laten weten of er nog wat is. Iemand anders die dat ook te horen kreeg, of heb ik gewoon pech gehad en een niet-goed-ingelicht contactpersoon aan de lijn gekregen?
5 keer gebeld en 5 keer werd er asociaal de hoorn opgegooid! Voor mij geen Fnac meer!Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:12:
Zijn er nog mensen die vandaag hebben gebeld naar de FNAC voor hun bestelling? Door Skype-problemen kon ik vandaag pas contact met ze opnemen, en na een flinke tijd in de wacht gestaan te hebben kreeg ik te horen dat het niet zeker was of ze nog wel TouchPads hadden, dus als ik m'n nummer achterliet zouden ze uiterlijk begin volgende week laten weten of er nog wat is. Iemand anders die dat ook te horen kreeg, of heb ik gewoon pech gehad en een niet-goed-ingelicht contactpersoon aan de lijn gekregen?
Je frans is goed?
Als je goed frans praat is dat asociaal ja.
Maar ik zou de hoorn er ook op gooien als een chinees tegen mij in het chinees begint, of frans voor dat part.
Maar ik zou de hoorn er ook op gooien als een chinees tegen mij in het chinees begint, of frans voor dat part.
Toch vind ik dat je mag aannemen, van een bedrijf dat internationaal verkoopt, dat ze gewoon Engels spreken.
Nee, ik spreek geen frans, maar wel gewoon normaal Engels en heb natuurlijk netjes in het Engels gevraagd of men mij in het Engels te woord wil staan. 3 keer kreeg ik te horen een klein beetje, maar ik werd doorverbonden naar ne collega die dat wel zou kunnen, maar de verbinding werd 3 keer gewoon verbroken/. De 4de keer kreeg ik een franse dame aan de lijn die een keer zuchten en daarna de verbinding verbrak.A_K schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 20:17:
Je frans is goed?
Nogmaals ik spreek goed verstaanbaar Engels en dat werd de eerste 3 keer goed verstaan.
Ben dus 45 minuten aan het bellen geweest naar Frankrijk!
Hun website is in het Frans, dan vind ik het niet terecht dat je kan verwachten dat ze je in het Engels telefonisch kunnen helpen. Toch? Hier in brabant sturen ook alle webshops naar Friesland, maar ik denk dat er weinig zijn die Fries kunnen. En dat is nog wel een officiele taal in Nederland.JJerome schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:54:
Toch vind ik dat je mag aannemen, van een bedrijf dat internationaal verkoopt, dat ze gewoon Engels spreken.
Maar meer on topic, Onsale aanbieding is weer uitverkocht helaas:
HP TOUCHPAD UPDATE (9/23/2011)
This promotion is now sold out. We are no longer validating any new Order ID’s and we are not accepting any new orders for this promotion.
Customers who have already had their Order ID’s validated and were sent an e-mail link, and who have not been able to place an order, may still be able to do so by either clicking on the original link and placing your order online, or by speaking with a customer service representative at 1-877-233-7409 during the hours of 7 AM to 7 PM Pacific. Please refer again to the original terms and conditions of this offer, and be aware that in no event will this link be available for orders after Monday, Sept. 26 at 11:59 PM Pacific.
We may not have sufficient inventory to meet the demand for all affected customers and we make no guarantees or assurances that you will be able to receive a unit.
Thank you for your interest in this promotion.
Ik heb geprobeerd te bellen naar Fnac voor nog eentje aangezien mijn moeder de touchpad nu heeft afgepakt van mij. Na 30min in de wacht kreeg ik een man aan de lijn vroeg of hij engels kon en gelukkig hij kon engels.
Hij vroeg mijn mailadres en ging dan alles opzoeken. Na een kleine 5 min kwam hij terug aan de lijn en zei vrij vertaald: "Meneer ... U heeft al een Touchpad 32gb ontvangen, je kan niet nog niet eentje ontvangen haha" Vond wel grappig maar helaas wel een zeer vriendelijke man.
En als ik het goed begrijp dan heeft hij wel nog een paar touchpads in het magazijn liggen.
Hij vroeg mijn mailadres en ging dan alles opzoeken. Na een kleine 5 min kwam hij terug aan de lijn en zei vrij vertaald: "Meneer ... U heeft al een Touchpad 32gb ontvangen, je kan niet nog niet eentje ontvangen haha" Vond wel grappig maar helaas wel een zeer vriendelijke man.
En als ik het goed begrijp dan heeft hij wel nog een paar touchpads in het magazijn liggen.
Verwijderd
Jep, ik heb inmiddesl nog een keer gebeld, bijna een uur aan de lijn gehangen in totaal want steeds verkeerd doorverbonden, maar toen ik eenmaal iemand aan de lijn kreeg die me kon helpen was het ook in 5 minuten geregeld. Maandag wordt ie verzonden, woensdag moet ik 'm binnenhebben als het goed is.
Verwijderd
je hebt gewoon gebeld zonder dat je ooit een geannuleerde bestelling hebt gehad?
en hoe heb je betaald?
en hoe heb je betaald?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2011 14:26 ]
Leuk bedoeld, maar offtopic. Dus weg.
[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 24-09-2011 14:48 ]
Verwijderd
Nee, ik had destijds eind augustus besteld, begin september een mailtje gekregen dat ik erover gebeld zou worden, en begin deze week een mailtje dat ik ze zelf maar moest opbellen. Vandaag er eindelijk doorheen gekomen, dus ruim een maand na mijn bestelling krijg ik hem alsnog.Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:23:
je hebt gewoon gebeld zonder dat je ooit een geannuleerde bestelling hebt gehad?
en hoe heb je betaald?
Net gebeld door fnac. ik had eerst een 16gb die geannuleerd was. met de 100 euro bon een archos 4gb besteld maar die werd ook maar niet geleverd. Nu heb ik de 32gb voor 111 euro incl verzenden gekregen.
www.heinemanss.nl
Verwijderd
que 111 euro? Prijs van 16gb.... 32gb was 141 incl verzendensheinemans schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:45:
Net gebeld door fnac. ik had eerst een 16gb die geannuleerd was. met de 100 euro bon een archos 4gb besteld maar die werd ook maar niet geleverd. Nu heb ik de 32gb voor 111 euro incl verzenden gekregen.
ik kreeg extra korting omdat er al 2 bestellingen fout gegaan waren.
www.heinemanss.nl
zijn er mensen die geprobeerd hebben om te bellen zonder een geannuleerde bestelling?
edit: typo :-)
edit: typo :-)
[ Voor 10% gewijzigd door Anoshky op 25-09-2011 11:06 ]
Verwijderd
Ik heb ook een bon van 100 euro en probeer een archos te bestellen maar de bon werkt niet meer met de goedkopere tablets van archos heb ik gemerkt.sheinemans schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:45:
De archos wordt niet zelf via fnac verkocht maar via een wederpartij. Daar geven ze natuurlijk geen 100 euro korting op. Ik denk dat zodra de nieuwe leverbaar zijn, die wel weer te bestellen zijn.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:42:
[...]
Ik heb ook een bon van 100 euro en probeer een archos te bestellen maar de bon werkt niet meer met de goedkopere tablets van archos heb ik gemerkt.
Verwijderd
Dat hoop ikknakworst schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:19:
[...]
De archos wordt niet zelf via fnac verkocht maar via een wederpartij. Daar geven ze natuurlijk geen 100 euro korting op. Ik denk dat zodra de nieuwe leverbaar zijn, die wel weer te bestellen zijn.
De blackberry playbook wordt nu ook gedumpt in de VS.. de prijzen verschillen per winkel. Ik ben even de bron kwijt.
Dit even ter kennisname. Verdere discussie over de playbook mag in het desbetreffende topic en niet hier
Dit even ter kennisname. Verdere discussie over de playbook mag in het desbetreffende topic en niet hier
[ Voor 70% gewijzigd door PaT op 27-09-2011 14:08 ]
Heeft niets met de aankoop en levertijd van de Touchpad te maken, dus weg.
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 28-09-2011 13:39 . Reden: Offtopic ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
Heeft niets met de aankoop en levertijd van de Touchpad te maken, dus weg.
[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 28-09-2011 13:39 . Reden: Offtopic ]
Ook offtopic, dus weg.
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 28-09-2011 13:40 ]
Ik ben blij dat ik mijn archos heb kunnen omzetten naar een touchpad, ga straks naar DHL
www.heinemanss.nl
Ik heb gisteren een email gekregen van paypal dat ik m'n geld terug heb van DM Telecom.
Daarmee zit het Touchpad verhaal er voor mij (helaas) op.
Daarmee zit het Touchpad verhaal er voor mij (helaas) op.
ik zie op precentral nu dat ze op de hp us site weer beschikbaar zijn, maar nu voor 250 euro, ze kijken of er voor deze prijs mensen geinteresseerd zijn
Ik vermoed dat je 250 dollar bedoelt? Bij Pcrush.com is de 16 GB 228 dollar. Moet je 'm alleen nog wel naar NL zien te krijgen. De 32 GB uitvoering is 250 dollar.arjandijk162 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 00:28:
ik zie op precentral nu dat ze op de hp us site weer beschikbaar zijn, maar nu voor 250 euro, ze kijken of er voor deze prijs mensen geinteresseerd zijn
Wazig dat HP verder niets laten weten over een nieuwe batch.
[ Voor 4% gewijzigd door segil op 04-10-2011 13:23 ]
HP raakt ze toch wel kwijt, en hoe minder publiciteit, hoe groter de kans dat hun servers online blijven.segil schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
Wazig dat HP verder niets laten weten over een nieuwe batch.
Offtopic, heeft niets met de Touchpad te maken.
[ Voor 74% gewijzigd door janvanduschoten op 04-10-2011 23:44 ]
Wat is de beste plek om nu nog zo'n Touchpad te bemachtigen? Zijn er nog webwinkels? Of wordt het nu nog alleen zoeken op ebay?
Ebay.Xaero schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:10:
Wat is de beste plek om nu nog zo'n Touchpad te bemachtigen? Zijn er nog webwinkels? Of wordt het nu nog alleen zoeken op ebay?
Ben toch wel benieuwd waar de 64GB en de 3G/4G versies gebleven zijn!
64GB duiken her en der wel op (paar UK shops en eBay)... 3G/4G versies zijn uiterst zeldzaam...Japperrrr schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:20:
webOS all the way!
64 GB: http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1316675924&sr=8-6Japperrrr schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:20:
Ik weet niet waar ik dit moet vragen, maar die kortingsbon van FNAC die sommige hebben gekregen hier omdat de HP niet geleverd werd. Ik klik op die link in dat mailtje en dan krijg je een lijstje met tablets waar je blijkbaar uit mag kiezen. Maar als ik bijv. de Asus EEE kies dan kan ik de code niet invoeren. Bij een iPad weer wel.... hoe zit dit?
Facts don't care about your feelings
Omdat het niet gebruikt mag worden op artikelen waar al korting op zit.YoshiBignose schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:44:
Ik weet niet waar ik dit moet vragen, maar die kortingsbon van FNAC die sommige hebben gekregen hier omdat de HP niet geleverd werd. Ik klik op die link in dat mailtje en dan krijg je een lijstje met tablets waar je blijkbaar uit mag kiezen. Maar als ik bijv. de Asus EEE kies dan kan ik de code niet invoeren. Bij een iPad weer wel.... hoe zit dit?
Pfff maar waarom staan die dan wel in het lijstje... Op bijna alles zit korting. Alleen 2 tientjes ofzo
slim van die fransen.
Tip: Ik heb de kortingsbon van fnac gebruikt voor de aankoop van een archos 101 G9
mountainbiker
Inderdaad die krijgt best goede reviews. Bestel ik die ook maar... €200 is geen geld
HP Touchpad 16gb 220€
http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=14313
HP Touchpad 32gb 250€
http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=14314
Gratis verzending. Overigens misschien zakken prijzen nog wel verder, vorige week was alles tien euro duurder.
HP Touchpad 32gb 250€
Gratis verzending. Overigens misschien zakken prijzen nog wel verder, vorige week was alles tien euro duurder.
Dan wacht ik nog 2,5 maand.ZoutePeper schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:17:
HP Touchpad 16gb 220€
HP Touchpad 32gb 250€
Nee, de behoefte voor een Touchpad is (bij mij) niet meer wat het toen was...
Nahja ik denk zie dat er hier nog wel vraag naar is dus zet het even neer, overigens heeft deze site ook andere tablets fors goedkoper maar bon. Dat is offtopic.
Misschien gaan ze straks ook wel gewoon weer Touchpad's maken.
http://www.nu.nl/tech/265...lan-afstoting-pc-tak.html
http://www.nu.nl/tech/265...lan-afstoting-pc-tak.html
Helaas beide out of stock. Mocht iemand nog een ander adres hebben waar ze te krijgen zijn... Ik hou me aanbevolen!ZoutePeper schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:17:
HP Touchpad 16gb 220€
HP Touchpad 32gb 250€
HP mailt:
''Dear Koen,
Making sure customers have a positive experience when they purchase our products is a priority for us. In some cases, limited inventory makes it challenging to fulfill all customer orders. As you signed up for updates on the HP TouchPad, we wanted you to know that we are officially out of stock. Some retailers will have some stock available, but our online inventory is depleted.
Thank you for your interest in this product and the feedback you provided. Your input plays a critical role in defining our product roadmap and will help us continue to bring innovative products to market.
Sincerely,
HP''
Helaas, dit avontuur is nu echt afgelopen.
''Dear Koen,
Making sure customers have a positive experience when they purchase our products is a priority for us. In some cases, limited inventory makes it challenging to fulfill all customer orders. As you signed up for updates on the HP TouchPad, we wanted you to know that we are officially out of stock. Some retailers will have some stock available, but our online inventory is depleted.
Thank you for your interest in this product and the feedback you provided. Your input plays a critical role in defining our product roadmap and will help us continue to bring innovative products to market.
Sincerely,
HP''
Helaas, dit avontuur is nu echt afgelopen.
Dat is zonde, toen ik ze plaatste waren ze nog te bestellen.dEBASERpIX schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 08:21:
[...]
Helaas beide out of stock. Mocht iemand nog een ander adres hebben waar ze te krijgen zijn... Ik hou me aanbevolen!
Klopt dat kan ik beamen, alleen waren het slechts enkelen. Moet zeggen dat de prijs niet verkeerd was, want sommigen vragen voor een 2de hands touchpad op ebay of v&a meer dan op deze site. Misschien dat ze binnenkort weer een nieuwe stock hebben.ZoutePeper schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:53:
[...]
Dat is zonde, toen ik ze plaatste waren ze nog te bestellen.
Ik zat er zelf ook al over te twijfelen, uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Ah, slim BestBuy heeft weer Touchpads maar nu alleen te koop i.c.m. Laptop.
http://www.bestbuy.com/si...6.c?id=pcmcat257600050016
http://www.bestbuy.com/si...6.c?id=pcmcat257600050016
HP bied Developers maximaal 2 Touchpads aan voor 150 euro per stuk!
https://developer.palm.co...loper_device_program.html
Ikzelf heb het al even geprobeerd, wel iritant met al die belasting vragen e.d. maargoed. ik doe even of me neus bloedt als ze wat vragen.
Ikzelf heb het al even geprobeerd, wel iritant met al die belasting vragen e.d. maargoed. ik doe even of me neus bloedt als ze wat vragen.
PSN/XBL: DarkTaufu
Interessant. Nu ben ik geen developer, laat staan een webOS developer. Maak ik dan geen kans, of kan iedereen een profiel aanmaken en doen alsof 'ie een developer is?Tjiwa schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:18:
Moet je niet al een webOS app hebben gemaakt? Ik heb toch maar even een account aangemaakt en er 1 aangevraagd.segil schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:29:
[...]
Interessant. Nu ben ik geen developer, laat staan een webOS developer. Maak ik dan geen kans, of kan iedereen een profiel aanmaken en doen alsof 'ie een developer is?
HP wil dus investeren in Developers, dat klinkt niet als een end-of-life product, het klinkt alsof HP de Touchpad weer nieuw leven wil inblazen. Dus straks nieuwe voorraden, wellicht voor kerst?
Als dat zo is, dan ben ik benieuwd wat de prijzen gaan doen. Wellicht weer richting het oude niveau.RemcoDelft schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:58:
HP wil dus investeren in Developers, dat klinkt niet als een end-of-life product, het klinkt alsof HP de Touchpad weer nieuw leven wil inblazen. Dus straks nieuwe voorraden, wellicht voor kerst?
In ieder geval heb ik een account aangemaakt bij palm, eens kijken of het iets oplevert. Je moet ook je paypal account machtigen. Ben daar niet zo happig op en ik hoop dat na de aanschaf die koppeling weer verwijderd kan worden. Om te voorkomen dat je dadelijk ineens aan een betaalde abbo vast zit ofzo.
[ Voor 27% gewijzigd door segil op 07-11-2011 10:11 ]
Wanneer je aangeeft dat je OpenSource developer bent kost het je EUR 0,0 (ook in de toekomst als het goed is).segil schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:10:
[...]
Als dat zo is, dan ben ik benieuwd wat de prijzen gaan doen. Wellicht weer richting het oude niveau.
In ieder geval heb ik een account aangemaakt bij palm, eens kijken of het iets oplevert. Je moet ook je paypal account machtigen. Ben daar niet zo happig op en ik hoop dat na de aanschaf die koppeling weer verwijderd kan worden. Om te voorkomen dat je dadelijk ineens aan een betaalde abbo vast zit ofzo.
Heb op zaterdag al geregistreerd, maar nog geen vouchers, dus wellicht later vandaag (vanaf 18:00 vanuit California)?
webOS all the way!
Al iets vernomen? Ik heb mezelf zaterdag ook geregistreerd en een voucher aangevraagd, maar nog geen bericht gehad.Hermanvh schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:22:
[...]
Wanneer je aangeeft dat je OpenSource developer bent kost het je EUR 0,0 (ook in de toekomst als het goed is).
Heb op zaterdag al geregistreerd, maar nog geen vouchers, dus wellicht later vandaag (vanaf 18:00 vanuit California)?
Nope nog nietsegil schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:25:
[...]
Al iets vernomen? Ik heb mezelf zaterdag ook geregistreerd en een voucher aangevraagd, maar nog geen bericht gehad.
webOS all the way!
Hier ook nog geen reactie gehad. Wilde juist hetzelfde komen vragen hier
. Overigens ben ik wel mobile developer, maar niet voor de Touchpad
.
Update op de site van Palm:Tjiwa schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:18:
Laten we hopen dat we op tijd waren!We would like to thank you for your interest in the TouchPad Developer Device Purchase Program. We currently have more requests for coupons than we have devices and will not be accepting any further requests.
If you have already submitted a request for a coupon, we are currently processing requests. If you qualify for a coupon, you will receive an email in the next few weeks. Thank you for your patience.
The device loaner program has been discontinued.
Remember, coupons issued are only good through November 27, 2011, and while supplies last. We thank you for your patience and look forward to seeing your applications in the webOS App Catalog!
Ik heb eindelijk mijn 2 access codes voor de Developer Device Purchase Program binnen 
Het is alleen beetje raar, in de mail linken ze naar http://www.viennachannels.com/webOSddp om daar je codes in te wisselen. Het enige probleem daarbij is, is dat je je weer moet registreren en in US of Canada moet wonen. Dacht dat deze actie ook voor europe was. Meer mensen hier last van?
Het is alleen beetje raar, in de mail linken ze naar http://www.viennachannels.com/webOSddp om daar je codes in te wisselen. Het enige probleem daarbij is, is dat je je weer moet registreren en in US of Canada moet wonen. Dacht dat deze actie ook voor europe was. Meer mensen hier last van?
...
Wanneer heb jij je aangemeld?Xe0n schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:45:
Ik heb eindelijk mijn 2 access codes voor de Developer Device Purchase Program binnen
webOS all the way!
Ok ik op 5 november 20:23, dus moet nog even wachten denk ik
webOS all the way!
Ik wil er voor 160 euro wel eentje overnemen
een coupon code of een touchpad?Japperrrr schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:32:
Ik wil er voor 160 euro wel eentje overnemen
...
Ik heb nog geen bericht mogen ontvangen. Iemand anders wel die op zaterdag 5 Nov heeft aangemeld?
Hoe heb je het gedaan met het btw nummer e.d.? Heb je een eigen bedrijf, of gewoon iets ingevuld? Ik ben nl. benieuwd of ze daar ook op controleren. Is het inmiddels je gelukt om de codes in te wisselen?Xe0n schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:45:
Nee geen btw nummer ingevuld, en mijn eigen naam als bedrijf. Denk niet dat zo daar op controleren. Denk dat ze rustig alle aanvragen afhandelen in volgorde van binnenkomst en denk dat dat er nogal wat zijn.segil schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:31:
Ik heb nog geen bericht mogen ontvangen. Iemand anders wel die op zaterdag 5 Nov heeft aangemeld?
[...]
Hoe heb je het gedaan met het btw nummer e.d.? Heb je een eigen bedrijf, of gewoon iets ingevuld? Ik ben nl. benieuwd of ze daar ook op controleren. Is het inmiddels je gelukt om de codes in te wisselen?
...
Dat mag dus niet in het topic, daar is V&A voor.
[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 16-11-2011 17:02 ]
weet iemand wat fnac doet zodra je garantie claimt? is hp/fnac in staat om te repareren of omruilen?
mijn touchpad werkt niet helemaal(geluid soms blikkerig, en slecht contact bij usb port.)
ik heb liever defecte touchpad dan een 100 euro tegoed bon, daarom.
(search op garantie leverde niet op wat ik zocht)
mijn touchpad werkt niet helemaal(geluid soms blikkerig, en slecht contact bij usb port.)
[ Voor 8% gewijzigd door saveljos op 17-11-2011 20:41 ]
Het blikkerige geluid is volgens mij softwarematig. Ik heb het ook regelmatig en na een reboot is het opgelost.saveljos schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:40:
weet iemand wat fnac doet zodra je garantie claimt? is hp/fnac in staat om te repareren of omruilen?
Lijkt vooral voor te komen met WebOS 3.0.4. Ik heb het ook regelmatig. Een reboot lost het op.m3gA schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:33:
[...]
Het blikkerige geluid is volgens mij softwarematig. Ik heb het ook regelmatig en na een reboot is het opgelost.
webOS all the way!
Mij boden ze "geld terug" aan: Hoe garantie claimen bij FNAC.com?saveljos schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:40:
Contact opnemen met de UK support van HP WebOS, die kunnen je wel verder helpen. Het blikkerige geluid komt inderdaad door 3.0.4. Een reboot en je bent er weer vanaf. Ik heb het soms ook af en toe, maar het is niet al te storend om te downgraden of de touchpad niet te gebruiken.
Zijn er nog mensen naast Xe0n die een voucher/code hebben gekregen? Tis nu al een paar weken geleden en ik heb helemaal geen bericht ontvangen op mijn aanvraag... ben benieuwd of anderen wel iets gehoord hebben.
Heb zelf ook meegedaan aan deze actie en heb tot op heden nog niks gehoord. Geen voucher / geen e-mail / helemaal niets.segil schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:54:
Zijn er nog mensen naast Xe0n die een voucher/code hebben gekregen? Tis nu al een paar weken geleden en ik heb helemaal geen bericht ontvangen op mijn aanvraag... ben benieuwd of anderen wel iets gehoord hebben.
Denk dat we pech hebben...
Quote van de website:
Dus inderdaad pech. Helaas. Heb alleen wel HP gemachtigd via PayPal, dat ook maar even weer verwijderen dan.TouchPad Device Purchase Program
Thank you for your interest in the TouchPad Developer Device Purchase Program. We have completed issuing coupon codes for both the North America and EMEA regions. If you requested coupon codes but have not yet received an email, we apologize that we are unable to fulfill your request.
The device loaner program has been discontinued.
We thank you for your patience and look forward to seeing your applications in the webOS App Catalog!
[ Voor 40% gewijzigd door Cybot12999 op 24-11-2011 10:16 ]
ben nu bezig met het contact nemen met uk support, maar het lijkt erop dat je alleen telefonisch contact op kunt leggen met hun? mijn Engels is te slecht om met hun te bellen.k5052 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:16:
Contact opnemen met de UK support van HP WebOS, die kunnen je wel verder helpen. Het blikkerige geluid komt inderdaad door 3.0.4. Een reboot en je bent er weer vanaf. Ik heb het soms ook af en toe, maar het is niet al te storend om te downgraden of de touchpad niet te gebruiken.
probeer nu 24/7 chat van us support.
het laatste waarvan ik dacht dat het aan kon liggen was de kabel, had daarom ook nooit getest todat 24/7 lijn erom vroeg. morgen bellen naar hp nederland, chat id geven, en wss nieuwe kabel ontvangen.
[ Voor 17% gewijzigd door saveljos op 24-11-2011 19:53 ]
Ik heb een coupon voor een touchpad van de HP Developers Connection, maar wil er wegens andere grote aankoop geen meer hebben. Wie kan ik blij maken? PM me even.
Als ik het goed heb gelezen.. 150dollar voor een TP. Correct me if I'm wrong!ZoutePeper schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:26:
Hoeveel korting krijg je?
Signature
Oeps, kreeg geen mail alert bij de DM's en was al even niet op GoT geweest.... Schrammie (profiel) was de eerste en die heb ik de code gestuurd, maar het is nu de 27e en de code is tot (of tot en met?) de 27e geldig.
We gaan het wel zien.
We gaan het wel zien.
Haha als ik hem nog had gekregen had ik hem sowieso nog toegepast, nu maar 'hopen' dat Schrammie het nog op tijd leest, voor hem.
HP gaat vanaf de 11e weer een lading touchpads verkopen voor de zelfde lage prijzen via hun eigen ebay winkel.
Cool. Maar dat zal een teringdrukte worden. Jammer dat het refurbished zijn. Plus het zal wel alleen in VS verstuurd worden zekers? Dus dat zou een nog via via verstuurd moeten worden.m3gA schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:25:
HP gaat vanaf de 11e weer een lading touchpads verkopen voor de zelfde lage prijzen via hun eigen ebay winkel.
Verder heb ik het hele touchpad verhaal niet meer gevolgd nadat ik 'm niet heb kunnen bemachtigen. Maar ik heb wel eens gelezen dat men helemaal niet zo tevreden was met de touchpad?
Volgens mij verstuurt HP inderdaad niets naar Nederland. Probeer maar eens met een laptop of zo; werkt niet.
Ik heb nog eens rondgekeken en nagedacht. Via Borderlinx zou deze zo'n €110-130 gaan kosten.
Android 4.0 gaat in de toekomst vast wel werken en wat er nu qua Android op draait (Cyanogenmod) ziet er ook al vet uit. In iedergeval al beter dan de (meeste) Chinese Android tablets.
Ik ga 'ns kijken hoe Borderlinx gaat werken enzo en dan ga ik zondag/maandag misschien maar 'ns een poging wagen.
6:00PM Central time is toch 2 uur 's nachts hier?
Android 4.0 gaat in de toekomst vast wel werken en wat er nu qua Android op draait (Cyanogenmod) ziet er ook al vet uit. In iedergeval al beter dan de (meeste) Chinese Android tablets.
Ik ga 'ns kijken hoe Borderlinx gaat werken enzo en dan ga ik zondag/maandag misschien maar 'ns een poging wagen.
Denk dat ik het ook maar ga proberen. Is wel echt een hebbedingetje, zeker nu een maat van me er een van sinterklaas heeft gekregen. Ik kan dus echt niet achterblijvenPiet91 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:08:
Ik heb nog eens rondgekeken en nagedacht. Via Borderlinx zou deze zo'n €110-130 gaan kosten.
Ik ga 'ns kijken hoe Borderlinx gaat werken enzo en dan ga ik zondag/maandag misschien maar 'ns een poging wagen.6:00PM Central time is toch 2 uur 's nachts hier?
En leuk hebbedingetje idd. Maar ben nog lang niet zeker, twijfel nog erg: voor de garantie en refurbished zit me nog tegen.Japperrrr schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:22:
[...]
Denk dat ik het ook maar ga proberen. Is wel echt een hebbedingetje, zeker nu een maat van me er een van sinterklaas heeft gekregen. Ik kan dus echt niet achterblijven
Wat refurbished is eigenlijk nog gewoon 2e-hands namelijk...
Heb vanmorgen bij de MM nog even met een Galaxy Tab gespeeld of dat Android tablet gebeuren wat is, en het beviel me eigenlijk prima. Na even door het MM-klanten aangepaste homescreens heen gekeken te hebben kan dat best geinig zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Piet91 op 09-12-2011 17:02 ]
Bij de Aldi is morgen een tablet verkrijgbaar voor €399.-
De Duitse techsites zijn positief tot zeer positief over dat tablet.
Misschien een alternatief.
P.S.
Als je van plant bent om te gaan, moet je heel vroeg op staan.
Het zou erg druk kunnen worden.
P.S.
[ Voor 25% gewijzigd door cornfed99111 op 10-12-2011 00:05 ]
Tja €400 versus €120. €400 kan ik niet meer uitgeven voor een leuk hebbedingetje. €120 nog wel.cornfed99111 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:01:
Bij de Aldi is morgen een tablet verkrijgbaar voor €399.-
P.S.
Ben ook nog van plan om een PS3 te kopen en daar betaal je ook nog aardig wat voor als je wat spellen en 2 controllers wil.
En 6PM Central Time gaat de verkoop in, dat is toch maandagochtend 2 uur?
Dan ben je volgens mij een uur te laat, hieronder een link met nog meer informatie.
http://m.slickdeals.net/f...ead.php?sduid=0&t=3670196
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Het moet inderdaad 1 uur 's ochtends Nederlandse tijd zijn.. 6PM + 6 naar UTC en dan nog +1 naar Nederland. 7 uur erbij optellen dus. Als je zorgt dat je om kwart voor 1 vast wakker bent zodat je snel kunt klikken als het begint moet het te doen zijn. Borderlinx vast invoeren in je adressenlijst, dan moet alles goed komenjanesh schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:46:
Dan ben je volgens mij een uur te laat, hieronder een link met nog meer informatie.
Oh ja, ik zat wat te rekenen (ook i.c.m. wintertijd e.d.) en nog foutJapperrrr schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:50:
[...]
Het moet inderdaad 1 uur 's ochtends Nederlandse tijd zijn.. 6PM + 6 naar UTC en dan nog +1 naar Nederland. 7 uur erbij optellen dus. Als je zorgt dat je om kwart voor 1 vast wakker bent zodat je snel kunt klikken als het begint moet het te doen zijn. Borderlinx vast invoeren in je adressenlijst, dan moet alles goed komenhoop ik in ieder geval

Maar goed, idd ga ik dat doen. Ik ben over; ik ga er een proberen te kopen.
Over Borderlinx, is daar betalen met paypal mogelijk, en wanneer betaal je borderlinx, voor verzenden of pas als je het item thuis hebt?
[ Voor 9% gewijzigd door Piet91 op 11-12-2011 19:22 ]
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal