• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 13:22
Sorry voor de spam maar is iedereen hier al gebeld of zijn er net als mij nog wachtende? Ze hadden best even een berichtje op facebook of twitter mogen zetten voor diegene die uiterlijk 10 sept een telefoontje zouden krijgen en nu nog steeds niks gehoord hebben.. Zou namelijk echt 2 sec werk zijn..

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
SuperSpoof schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:05:
Sorry voor de spam maar is iedereen hier al gebeld of zijn er net als mij nog wachtende? Ze hadden best even een berichtje op facebook of twitter mogen zetten voor diegene die uiterlijk 10 sept een telefoontje zouden krijgen en nu nog steeds niks gehoord hebben.. Zou namelijk echt 2 sec werk zijn..
Ze zijn nog steeds aan het bellen, ik ben gisteren om 16.00 gebeld. Dus nog even geduld;) Vandaag is ook tevens de laatste beldag is mij door die medewerker verteld. Misschien morgen nog als er nog cancels zijn.

• SuperSpoof
melvinnie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:10:
[...]

Ze zijn nog steeds aan het bellen, ik ben gisteren om 16.00 gebeld. Dus nog even geduld;) Vandaag is ook tevens de laatste beldag is mij door die medewerker verteld. Misschien morgen nog als er nog cancels zijn.
Ah oke, dus na vandaag zou ik me zorgen moeten maken. Ga hun vanavond dan maar bellen als ik nog niet gebeld ben. Weet iemand die hun servicedesk wel eens gebeld heeft trouwens of die frans pratende mevrouw met intro deuntje dat herhaald wordt hun wachttoon is?

Edit: Krijg eind mail na 10 dagen:

Our commercial service tried to contact you, but you were not available.
In the following days, you will be called, in order to inform you.

Geen gemiste oproepen gehad, telefoon in de gaten gehouden + nummer gecheckt maar staat gewoon goed met +316... Raar, maar wacht nog wel even dan.

[ Voor 21% gewijzigd door SuperSpoof op 14-09-2011 13:26 ]

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
SuperSpoof schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:12:
[...]

Ah oke, dus na vandaag zou ik me zorgen moeten maken. Ga hun vanavond dan maar bellen als ik nog niet gebeld ben. Weet iemand die hun servicedesk wel eens gebeld heeft trouwens of die frans pratende mevrouw met intro deuntje dat herhaald wordt hun wachttoon is?

Edit: Krijg eind mail na 10 dagen:

Our commercial service tried to contact you, but you were not available.
In the following days, you will be called, in order to inform you.

Geen gemiste oproepen gehad, telefoon in de gaten gehouden + nummer gecheckt maar staat gewoon goed met +316... Raar, maar wacht nog wel even dan.
Je moet bij account informatie alleen 0612345678 en niet +31612345678 doen.

• SuperSpoof
melvinnie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:35:
[...]

Je moet bij account informatie alleen 0612345678 en niet +31612345678 doen.
Heb ik, daar kan je ook geen +31 doen. Ik blijf het raar vinden, staat gewoon overal goed. Maar ik wacht wel, hopelijk werkt het dan wel..

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:55
Het algemene ben je al gebeld of ben je nog niet gebeld door FNAC topic.

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
SuperSpoof schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:37:
[...]

Heb ik, daar kan je ook geen +31 doen. Ik blijf het raar vinden, staat gewoon overal goed. Maar ik wacht wel, hopelijk werkt het dan wel..
hier wel +316xxxx en nog een vast nummer met +31 ingevuld; gisteren 17.00 gebeld en afgehandeld

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Ook eindelijk gebeld door een prima Engels sprekende Fransman, was binnen 3 minuten geregeld, gelijk een email ontvangen ter bevestiging, dat ging soepel :)

• SuperSpoof
Heeft er iemand een nummer waar ik ze op kan bellen? Via het helpdesk nummer sta ik nu al 30 min in de wacht..

edit; nummers op vorige pagina eindigen bij een nummer bestaat niet bij mij..

edit2: Eindelijk iemand aan de lijn. Nadat ze me vroeg of ik de 32 GB wilde en ik blij ja zei vroeg ze het nog even na en kwam eruit dat ik gewoon maar moest wachten op het telefoontje. Ga ik dus maar doen ookal blijft het raar dat ik gewoon geen gemiste oproepen heb gehad en telefoonnummers goed staan.

edit3: Het nummer gebeld dat na mijn comment stond en inmiddels weer weg was, binnen 5 min alles geregeld! Geen wachtrij, top! Heel erg bedankt, kan even niet meer terug vinden wie het had gepost.

[ Voor 86% gewijzigd door SuperSpoof op 14-09-2011 14:21 ]

• Synthale
SuperSpoof schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:05:
op facebook vroeg fnac vrijdag om meer geduld niet zo gek met 1000-en orders nagebeld

[ Voor 69% gewijzigd door Synthale op 14-09-2011 14:16 ]

Verwijderd

is er al iemand die in belgie woont den die telefoon gekregen heeft?

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Azrael schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:46:
Ook eindelijk gebeld door een prima Engels sprekende Fransman, was binnen 3 minuten geregeld, gelijk een email ontvangen ter bevestiging, dat ging soepel :)
Same here, goed sprekend engels persoon. Was inderdaad met 5 minuten geregeld + bevestigings email.

Had zelf oorspronkelijk besteld op 22-08, 21.09. Betaling via Paypal.

Mijn telefoon nummer staat als 06... bij mobiel en +316 bij fixed.

[ Voor 7% gewijzigd door Knud op 14-09-2011 15:11 ]

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Lijkt inderdaag willekeur, ik heb pas de 22e tegen half elf besteld, maar mijn 32gig is toch onderweg.

Verwijderd

Rev! schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:08:
Lijkt inderdaag willekeur, ik heb pas de 22e tegen half elf besteld, maar mijn 32gig is toch onderweg.
Heb je een T&T ontvangen van Fnac?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 15:58 ]

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:52
Knud schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:55:
[...]

Same here, goed sprekend engels persoon. Was inderdaad met 5 minuten geregeld + bevestigings email.

Had zelf oorspronkelijk besteld op 22-08, 21.09. Betaling via Paypal.

Mijn telefoon nummer staat als 06... bij mobiel en +316 bij fixed.
Had je geen CC gegevens via de telefoon moeten geven?

• Azrael
Denk het wel, dat paypal zal wel op z'n oorspronkelijke bestelling slaan, per telefoon kan je alleen met CC betalen.

Ik kreeg trouwens ná de bestelling van vanmiddag nog eens een reactie (2x zelfs) op m'n email van vorige week :P

Nouja reactie, gewoon een standaardmail:
Vous nous avez adressé un e-mail concernant le suivi de votre commande et celui-ci n'a pas été traité aussi rapidement que nous l'aurions souhaité. Nous vous prions de bien vouloir nous en excuser. Il est probable que votre requête ait déjà été solutionnée, dans ce cas, veuillez ne pas tenir compte de ce mail et ne pas y répondre. Toutefois, si elle reste d'actualité, faites-le nous savoir afin de vous apporter cette fois-ci une réponse plus appropriée de la part de l'Equipe Fnac.com. Nous vous invitons également à nous joindre de préférence par téléphone du lundi au samedi entre 9h et 19h30 (toutefois en raison de la forte activité actuelle, nous vous remercions par avance de votre patience pour notre délai d?attente en ligne. Nos Equipes mettent tout en œuvre afin de l?écourter au maximum). Pour information, concernant la tablette Touchpad, il n?est pas nécessaire de nous appeler, l?Equipe Service Client Fnac.com est mobilisée sur ce sujet. Sachez que nous mettons tout en œuvre pour satisfaire nos clients et nous vous renouvelons encore toutes nos excuses pour notre réponse tardive. Nous vous remercions de votre compréhension.

[ Voor 85% gewijzigd door Azrael op 14-09-2011 19:23 ]

• Knud

Knud

Sandvich

Mcctje schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:56:
[...]

Had je geen CC gegevens via de telefoon moeten geven?
Jawel, moest via de telefoon inderdaad mn CC gegevens geven.
(oorspronkelijke order was met paypal betaling)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 21:49
Hebben die gekke Fransen mij op het vaste nummer gebeld (+- 13:00) en mijn vriendin heeft aangenomen. De man melden in het Engels dat die mij wel op 06 ging bellen, maar nog niks gehoord.... pfff
en nu?

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:29:
Hebben die gekke Fransen mij op het vaste nummer gebeld (+- 13:00) en mijn vriendin heeft aangenomen. De man melden in het Engels dat die mij wel op 06 ging bellen, maar nog niks gehoord.... pfff
en nu?
Bij mij ook, mijn vrouw heeft het afgehandeld door mij even mobiel te bellen voor creditcardgegevens, terwijl die fransman bleef hangen.
Gebeld 13.24 uur en 13.33 de bevestigingsmail en wordt morgen verstuurd. :)

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 17-09 21:49
janesh schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:42:
[...]

Bij mij ook, mijn vrouw heeft het afgehandeld door mij even mobiel te bellen voor creditcardgegevens, terwijl die fransman bleef hangen.
Gebeld 13.24 uur en 13.33 de bevestigingsmail en wordt morgen verstuurd. :)
Zo slim was die vrouw van mij weer niet....pfff

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:45:
[...]

Zo slim was die vrouw van mij weer niet....pfff
Als ik hier alle verhalen lees hoeveel moeite fnac doet om alles netjes af te handelen, hoef je volgens mij niet te wanhopen.
En anders bel je toch zelf terug, ik heb hun nummer nog in mijn telefoon staan.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

• b.gelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11-2022
Mandrake466 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:32:
[...]

Kan gebeuren maar toch even een klacht indienen.
Ik heb een tegoedbon gekregen en heb een klacht ingediend.

• Xepos
janesh schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:49:
[...]

Als ik hier alle verhalen lees hoeveel moeite fnac doet om alles netjes af te handelen, hoef je volgens mij niet te wanhopen.
En anders bel je toch zelf terug, ik heb hun nummer nog in mijn telefoon staan.
janesh kan je mij die telefoonnr geven? als ik morgen niet gebeld word voor 6 uur dan ga ik zelf eens achterna want ik heb tot nu nog niks gehoord enkel de mail ontvangen dat ik een 32GB kan krijgen.

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:05
Verrek... ik moet blijkbaar verdwaald zijn... ik dacht te zitten in het topic "Aankoop- en levertijden HP Touchpad"... maar dit gaat allemaal over fnac, waar al een apart topic voor is.... :/

• FSGogetonks
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
SuperSpoof schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:49:
Heeft er iemand een nummer waar ik ze op kan bellen? Via het helpdesk nummer sta ik nu al 30 min in de wacht..

edit3: Het nummer gebeld dat na mijn comment stond en inmiddels weer weg was, binnen 5 min alles geregeld! Geen wachtrij, top! Heel erg bedankt, kan even niet meer terug vinden wie het had gepost.
Heb jij dat nummer nog. Ik ben ook nog niet gebeld en wil er morgen zelf achteraan dus als
je dat nummer aub kan meedelen zou ik dat op prijs stellen.

• Synthale
FSGogetonks schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:33:
[...]

Heb jij dat nummer nog. Ik ben ook nog niet gebeld en wil er morgen zelf achteraan dus als
je dat nummer aub kan meedelen zou ik dat op prijs stellen.
engels sprekende keurige FNAC-meneer: +33 153 562 897

• Azrael
segil schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:18:
Verrek... ik moet blijkbaar verdwaald zijn... ik dacht te zitten in het topic "Aankoop- en levertijden HP Touchpad"... maar dit gaat allemaal over fnac, waar al een apart topic voor is.... :/
Is geen apart topic voor. Bovendien is fnac eigenlijk het enige waar nog wat loopt, dus logisch dat het grootste deel van de posts daar over gaat.

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 21:38
Ik denk dat ik morgen ook zelf ga bellen want 10 september is allang voorbij. Bellen jullie via google of gewoon via je gsm?

• Wakoz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 21:33
Als je gebeld wordt is hun nummer anoniem? Ik ben vanochtend door iemand gebeld namelijk maar het was anoniem dus ik weet niet wie het was en had me telefoon net niet bij me.

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 21:31
Nee, ze bellen met een zichtbaar 0033-nummer. Daarom kunnen sommigen hier ook een nummer plaatsen. Ik begreep op de chat wel dat als je terugbelt ook gewoon in het wachtmuziekje komt, je hebt dus wat geluk nodig.

Overigens zie ik in jullie posts dat er meerderen zijn die nog niet zijn gebeld. Hoewel het makkelijk is te praten als je wel net bent gebeld zou ik denken dat gewoon geduld zou moeten werken. Ze zijn duidelijk gewoon nog niet klaar. Ik denk dat ze vertraging oplopen door al die mensen die zelf gaan bellen :-)

Zoals iemand eerder al zei: Fnac doet (zoals het er naar uitziet) zijn stinkende best, dus er is nog steeds goede hoop. Dat gecombineerd met de hierboven geposte mail waarin letterlijk staat "bel ons niet over de touchpad, we weten ervan en zijn volledig gemobiliseerd op dit onderwerp", lijken met zinvolle gedachten om mee te nemen in jullie overwegingen.

Succes, hopelijk worden jullie allemaal gebeld vandaag!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
Fnac had mij gebeld, ik had alleen geen CC bij de hand ( ;( ) en toen hadden we afgesproken dat ze me de dag erna zouden terugbellen. Dat is niet gebeurd, ze zouden me afgelopen dinsdag terugbellen. Heb ze gister ook maar een mailtje gestuurd, maar ik hoop wel dat ik die touchpad nog krijg..

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:47
Jammer dat dit topic verworden is tot een klein groepje "heb jij je FNAC bestelling al binnen" in plaats van dat er nog Touchpads opduiken links en rechts.

Verwijderd

Vanochtend waren er weer 380 Touchpads beschikbaar bij Rueducommerce, maar uiteraard was dat weer kansloos! :(

• Synthale
MahRain schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:54:
Jammer dat dit topic verworden is tot een klein groepje "heb jij je FNAC bestelling al binnen" in plaats van dat er nog Touchpads opduiken links en rechts.
als dat zo is (en die kans is zeer klein, zie DM-telecom scam, RDC-fail en notebooksbilliger "loterij") dan is dit wel DE plek die je in de gaten moet houden

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Synthale schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:01:
[...]

als dat zo is (en die kans is zeer klein, zie DM-telecom scam, RDC-fail en notebooksbilliger "loterij") dan is dit wel DE plek die je in de gaten moet houden
Ja ware het niet dat je hier niet meer kan vinden waar je er eventueel nog 1 kan kopen. Mensen zijn u vrijwel verbatim alle stappen rondom hun eigen proces met Fnac aan het melden, inclusief het stellen van dezelfde vragen (bijvoorbeeld naar het telefoonnummer waar mensen vandaan gebeld zijn, of je een track & trace nummer ontvangt (ja trouwens, kan even duren, is terug te vinden)) ..

Eigenlijk zou je soms een samenvatting sticky moeten hebben waarin iig de FAQ wordt beantwoord. "last" is niét de enige pagina in deze topic.

Fnac belt nog steeds. Nog niet gebeld? Dat zou kunnen kloppen, want ze zijn nog steeds bezig. Het lijkt er toch echt op dat ze met iedereen contact opnemen.

For what its worth, op tweakers IRC waar de slowchat ook al sinds de 22e loopt kan je al deze vragen beantwoord krijgen (meestal overigens door gebruik te maken van ctrl+F) .. Geen IRC client? Geen nood, tweakers heeft een prima webchat client http://irc.tweakers.net/hptouchpad

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Het begint alweer een slowchat te worden die inderdaad bij IRC thuishoort, niet hier. We gaan het weer wat strakker in de gaten houden, anders zijn eventuele tips helemaal niet meer te vinden in dit topic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Hmmm, vanmorgen heeft ruedecommerce weer een sale gehad, ze hadden er 1000, in 8 minuten uitverkocht

Edit: ik las over je post heen Natalie

[ Voor 17% gewijzigd door arjandijk162 op 15-09-2011 10:33 ]

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:26:
[...]

Heb je een T&T ontvangen van Fnac?
Nee, maar pakketje is vanmorgen wel afgeleverd, was alleen niet thuis :). Morgen poging 2 op mijn werk.

Verwijderd

Rev! schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:51:
[...]

Nee, maar pakketje is vanmorgen wel afgeleverd, was alleen niet thuis :). Morgen poging 2 op mijn werk.
Yep, hier ook aan de deur geweest. Vlotte gasten bij DHL.
Morgen maar op mijn werk af laten leveren.

Lekker klooien met mijn nieuwe speeltje dit weekend :)

• inbedrijf
  • Laatst online: 14:29
hij is binnen, vanmiddag heeft dhl hem netjes gekeverd. Heb rr vanmiddag op de beurs waar ik stond even mee kunnen klooien. Eerste gevoel, top apparaat, wel wat zwaarder dan de ipad. En ik zou er nooit geen 500 euro voor hebben betaalt.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rev! schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:51:
[...]

Pff, bij mij wilden ze niet op een ander adres afleveren!? Althans, niet morgen. Ik belde rond 18u45. Nou woon ik op 10 minuten rijden van het lokale depot, dus zelf maar eens langsgaan morgen. Toch vreemd.. had even harder moeten zeiken.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Pff bij mij blijft de HP TouchPad soap nog even doorgaan! Ik heb die van mij via HP.de besteld (16Gb) na betaling heb ik een bevestiging ontvangen en de geplande leverdatum zou 7 september zijn. De volgende dag kreeg zag ik dat de status was veranderd naar 5 september! Weer een dag later was het ineens 19 september, toen 29, 30 enz.

Nu 2 dagen geleden kreeg ik een mail van HP dat het bestelde 16Gb model niet meer leverbaar zou worden, maar dat ze me een 32Gb model konden leveren tegen hetzelfde bedrag! Het enige probleem was dat ik hem in Duitsland heb besteld en hem laat bezorgen bij een duitse jongen van een ander forum die ik daarvan kende. HP zei in de mail dat ik ze even moest bellen als ik wilde ingaan op hun offer met een 0800 nummer erbij! Dat kon ik dus niet bellen vanuit Nederland, gelukkig wilde die jongen wel voor me bellen en heeft hem uiteindelijk betaald via zijn CC!! (Wat is internet toch mooi!). Vandaag heeft hij hem binnengekregen en meteen via DHL doorgstuurd!

Ik hoop maandag dan ook met mijn nieuwe toy te kunnen spelen!

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat de verzending er is met DHL? Vanaf de dag die er staat op FNAC dat het verzonden is? Aangezien je geen T&T krijgt is dit wel handig om te weten voor mij in verband met thuis zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SuperSpoof schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:00:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat de verzending er is met DHL? Vanaf de dag die er staat op FNAC dat het verzonden is? Aangezien je geen T&T krijgt is dit wel handig om te weten voor mij in verband met thuis zijn..
Je kan een T&T in de order status zien (was bij mij in ieder geval). FNAC had mijn TP's verstuurd op de ene dag en de volgende dag stond DHL op de stoep. Binnen 24 uur geleverd.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:18

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Bij mij ook, eergisteren verzonden en gisteren afgeleverd door DHL, erg snel en trouwens gewoon tracking info van FNAC gekregen op de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
rvbcrs schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:49:
... met een 0800 nummer erbij! Dat kon ik dus niet bellen vanuit Nederland, gelukkig wilde die jongen wel voor me bellen en heeft hem uiteindelijk betaald via zijn CC!!
Tip voor de volgende keer: Skype! Gratis buitenlandse nummers zijn daarmee te bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door RemcoDelft op 16-09-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
RemcoDelft schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:33:
[...]

Tip voor de volgende keer: Skype! Gratis buitenlandse nummers zijn daarmee te bellen.
Wow thanks dat is een goeie tip zal ik onthouden!

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
SuperSpoof schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:00:
Duurt 1 dag. De tracking info staat eerder onder je bestelling op fnac.com dan dat je een mail krijgt met een update.

DHL is ook geen pijl op te trekken trouwens, de vorige keer deden ze er de hele dag over om van Amsterdam naar Groningen te gaan, vandaag in 2 uur :P

@hieronder: dat bestaat niet, alle info staat in dit topic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Azrael op 16-09-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic, dus weg. Als je even wat had teruggelezen dan had je het zelf ook wel ergens in een modbreak gevonden.

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 16-09-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Hier nog een aardige goede prijs gevonden voor HP Touchpad, originale case, Touchstone + screen protector voor €272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
offtopic, ik weet het, maar hoop dat iemand me hier kan helpen:
Heeft iemand hier een (vanuit Nederland) werkend telefoonnummer van FNAC? Per email krijg ik deze: "The 0033.1.53.56.28.80 (cost of an international call) from monday ti saturday, 9.00 to 19.30 is the only number available .", maar dit nummer maakt faxgeluiden... Ik probeer ze al 3 dagen te bereiken, tot nog toe zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
RemcoDelft schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:35:
offtopic, ik weet het, maar hoop dat iemand me hier kan helpen:
Heeft iemand hier een (vanuit Nederland) werkend telefoonnummer van FNAC? Per email krijg ik deze: "The 0033.1.53.56.28.80 (cost of an international call) from monday ti saturday, 9.00 to 19.30 is the only number available .", maar dit nummer maakt faxgeluiden... Ik probeer ze al 3 dagen te bereiken, tot nog toe zonder resultaat.
+33 153 562 843

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Knud schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:18:
Hier nog een aardige goede prijs gevonden voor HP Touchpad, originale case, Touchstone + screen protector voor €272
Jammer van die 70,- verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Inklaring heeft me pakketje tegengehouden :(
Status: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd
Stond gewoon 99 dollar op me pakket en dan nog tegenhouden :( Kan ik weer een paar weken wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Koen- schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:27:
[...]

Jammer van die 70,- verzendkosten.
Whoops, niet gezien.
Maar buiten dat, is het best een aardige deal, zeker omdat je ook de originele case + Touchstone lader erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Knud schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:36:
[...]
Whoops, niet gezien.
Maar buiten dat, is het best een aardige deal, zeker omdat je ook de originele case + Touchstone lader erbij krijgt.
Apart dat Tweakers dit blijkbaar toch een aardige deal vonden. Toen ik mijn bundle (HP Touchpad 32GB + Touchstone + case) hier had geplaatst, waren de comments allemaal in de trant van: heb je deze toevallig voor 99$ gekocht e.d.... Uiteindelijk de bundel voor 280 euro verkocht (incl shipping e.d.) - let op: het werd wel verstuurd uit Toronto. Maar mijn 'deal' leek me toch een betere deal dan dat? Zelfs met eventuele BTW toedracht. Zeker aangezien het hier om het 16GB model ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Laatst online: 08:27

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

mrFoce schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:58:
[...]

Apart dat Tweakers dit blijkbaar toch een aardige deal vonden. Toen ik mijn bundle (HP Touchpad 32GB + Touchstone + case) hier had geplaatst, waren de comments allemaal in de trant van: heb je deze toevallig voor 99$ gekocht e.d.... Uiteindelijk de bundel voor 280 euro verkocht (incl shipping e.d.) - let op: het werd wel verstuurd uit Toronto. Maar mijn 'deal' leek me toch een betere deal dan dat? Zelfs met eventuele BTW toedracht. Zeker aangezien het hier om het 16GB model ging.
Deze week een 32GB kaal gekocht vanuit de UK via Amazon voor 212 GBP. Niet echt goedkoop, maar was toch redelijk, meesten gaan weg voor EUR 70,- meer incl. verzending. Ook gewoon binnen 2 dagen binnen! Nog geen tijd gehad om mee te spelen, maar komt van het weekend wel!

edit:

Een stuk of 10 van m'n US orders zijn allemaal gecancelled en had al wel een Touchstone en case via RDC binnen, dus was het een beetje zat en maar een "dure" gekocht. Ik hou nog wel de US sites in de gaten voor wat vrienden, maar heb weinig hoop :(

[ Voor 13% gewijzigd door Hermanvh op 16-09-2011 19:16 ]

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

mrFoce schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:58:
[...]

Het is zeker niet de beste deal, dat weet ik. Maar aangezien de Touchpads nu extreem zeldzaam zijn, is dit gezien de omstandigheden niet onaardig. (It's all about perspective :) )

• RemcoDelft
Vandaag gebeld: ik krijg een heel verhaal van een Frans cassettebandje, geen idee waar het over gaat (want ik spreek echt 3 keer niks Frans), en daarna niets meer...
Ondertussen zit ik hier nog steeds met een defect apparaat, fabrikant verwijst naar de leverancier, leverancier zegt per email dat ik moet bellen (met het nummer van een FAX), en wil per email niet helpen... Ook telefonisch word ik niet veel wijzer.
Iemand nog suggesties?

Verwijderd

RemcoDelft schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:15:
[...]

Vandaag gebeld: ik krijg een heel verhaal van een Frans cassettebandje, geen idee waar het over gaat (want ik spreek echt 3 keer niks Frans), en daarna niets meer...
Ondertussen zit ik hier nog steeds met een defect apparaat, fabrikant verwijst naar de leverancier, leverancier zegt per email dat ik moet bellen (met het nummer van een FAX), en wil per email niet helpen... Ook telefonisch word ik niet veel wijzer.
Iemand nog suggesties?
Ik zou FNAC nogmaals mailen dat bellen geen zin heeft, omdat je geen Frans spreekt. Of, dat je anders een Engelstalig iemand wilt kunnen bellen.
Ken je heel toevallig iemand die wel Frans spreekt?
Vrij kloten dit. Verder, is het wel wat off-topic en kun je voor betere reacties denk ik beter een ander topic openen.

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:51:
[...]

Ik zou FNAC nogmaals mailen dat bellen geen zin heeft, omdat je geen Frans spreekt. Of, dat je anders een Engelstalig iemand wilt kunnen bellen.
Het nummer wat de klantenservice geeft werkt niet eens, en "die fax" is het enige nummer wat ze zegt te hebben...
Ken je heel toevallig iemand die wel Frans spreekt?
nope
Vrij kloten dit. Verder, is het wel wat off-topic en kun je voor betere reacties denk ik beter een ander topic openen.
Dat had ik overwogen, maar hier leek me meer ervaring met FNAC te zitten dan in SF.

Verwijderd

Als je naar mon compte gaat op de fnac site, heb je boven rechts 0810 004 057 staan bij assistance technique le service apres vente staan, de technische assistentie na aankoop. Nummer van frankrijk er voor, en de 0 laten vervallen waarschijnlijk. Wanneer de verkeerde afdeling, vraag je door te schakelen of het juiste nummer. Gewoon engels praten of beginnen met "Pardon, non parlez Francais. Parlez vous Anglais?"

• janvanduschoten
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

RemcoDelft schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:15:
[...]
[*knip*
Iemand nog suggesties?
Ja, open hiervoor een apart topic, het is offtopic hier ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Laatst online: 27-07 19:00
janvanduschoten schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:43:
[...]

[mbr] Ja, open hiervoor een apart topic, het is offtopic hier ;) [/]
Hehe.. Zoals het door de mods gesloten fnac topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
janvanduschoten schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:43:
[...]

[mbr] Ja, open hiervoor een apart topic [/]
Bij deze: Hoe garantie claimen bij FNAC.com?
(in de toekomst wellicht ook bruikbaar voor enkele van de HP Touchpad bezitters.)

[ Voor 5% gewijzigd door RemcoDelft op 19-09-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Weet iemand toevallig of er in Hamburg nog een winkel is die de touchpad verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Als dat zo zou zijn wordt het echt interessant, de Playbook is een leuk apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speelvogel
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik denk eerder dat hij de 7" HP touchpad bedoelde ? ( Touchpad GO )

http://thisismynext.com/2...d-go-leaks-chinese-forum/

In januari al aangekondigt : http://www.engadget.com/2...s-pictures-plans-and-mor/

Dus ja , wie weet liggen ze nog ergens ter wereld in een HP magazijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Laatst online: 15:40

MrN

Iemand nog een goede link waar ik deze goedkoop kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
speelvogel schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:29:

http://thisismynext.com/2...d-go-leaks-chinese-forum/

In januari al aangekondigt : http://www.engadget.com/2...s-pictures-plans-and-mor/

Dus ja , wie weet liggen ze nog ergens ter wereld in een HP magazijn ?
Kan, maar er zijn ook wel degelijk geruchten dat RIM met een pricedrop voor zijn Playbook komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Laatst online: 15-07 12:13
Update: 28 Sept interne verkoop HP mederwerkers in de USA. Zij kunnen eerst bestellen op first come first server basis. pas HIERNA komt de gewone consument aan de beurt (...als er nog units over zijn...)

Geen overige mededelingen voor verkoop in andere landen. Mededelingen zijn alleen over de 16GB en 32GB versie. De 64GB versie die in HP Duitsland te koop stond voor 179€ is van de aardbodem verdwenen.
Wat er gebeurd is met de 64GB versies (en de nieuwe witte variant) is in mysteries gehuld.

HP blog:
http://h20435.www2.hp.com...ads-on-the-Way/ba-p/68749

IB Times article:
http://www.ibtimes.com/ar...t-off-all-merchandise.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Mensen die nog niet zijn gebeld door FNAC en ze zouden worden gebeld voor de omzetting:

Je moet zelf actie ondernemen! Ik heb net gebeld naar service nummer van FNAC (0033153562800) en dan druk op 2 en dan op 1. Wacht totdat je iemand aan de lijn krijgt deze verbindt je door naar de afdeling waar Tp's worden verkocht. Bij de service desk kreeg ik nog dit nummer (0892350405 ) en volgens de medewerker is dit het directe nummer. De medewerker had erover dat ze hebben geprobeerd om iedereen te bereiken maar dat is niet gelukt dus ze stelde op prijs dat ik zelf contact had opgenomen.

Volgende week ontvang ik mijn TP, eindelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
ALPACINO schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:39:
Mensen die nog niet zijn gebeld door FNAC en ze zouden worden gebeld voor de omzetting:

Je moet zelf actie ondernemen! Ik heb net gebeld naar service nummer van FNAC (0033153562800) en dan druk op 2 en dan op 1. Wacht totdat je iemand aan de lijn krijgt deze verbindt je door naar de afdeling waar Tp's worden verkocht. Bij de service desk kreeg ik nog dit nummer (0892350405 ) en volgens de medewerker is dit het directe nummer. De medewerker had erover dat ze hebben geprobeerd om iedereen te bereiken maar dat is niet gelukt dus ze stelde op prijs dat ik zelf contact had opgenomen.

Volgende week ontvang ik mijn TP, eindelijk :D
Als ik 0892350405 bel dan wordt de lijn meteen afgesloten. Moet er nog +33 voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
omgwtfbbq schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:56:
[...]

Als ik 0892350405 bel dan wordt de lijn meteen afgesloten. Moet er nog +33 voor?
Dat is logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Dat heb ik geprobeerd, werkt ook niet. Gaar, ik wil wel mijn touchpad.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
speelvogel schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:29:
Of je leest de link en ziet dat het wel degelijk om de Playbook gaat.
Denk alleen niet dat hij zo goedkoop als de TP zal worden. Playbook kan Android apps draaien zonder tweaks oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speelvogel
  • Niet online
kwakzalver schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:34:
Update: 28 Sept interne verkoop HP mederwerkers in de USA. Zij kunnen eerst bestellen op first come first server basis. pas HIERNA komt de gewone consument aan de beurt (...als er nog units over zijn...)

Geen overige mededelingen voor verkoop in andere landen. Mededelingen zijn alleen over de 16GB en 32GB versie. De 64GB versie die in HP Duitsland te koop stond voor 179€ is van de aardbodem verdwenen.
Wat er gebeurd is met de 64GB versies (en de nieuwe witte variant) is in mysteries gehuld.

HP blog:
http://h20435.www2.hp.com...ads-on-the-Way/ba-p/68749

IB Times article:
http://www.ibtimes.com/ar...t-off-all-merchandise.htm
Zouden de 64GB varianten niet gebruikt worden om aan de vraag te kunnen voldoen door er geheugen uit te halen ?
En dan maar verkopen voor 16/32 GB exemplaren ?
Het geheugen op zich zullen ze nog wel in iets anders kunnen gebruiken neem ik aan.....

Maar de witte ? Wie zal het zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speelvogel
  • Niet online
Pred87 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:08:
[...]

Of je leest de link en ziet dat het wel degelijk om de Playbook gaat.
Denk alleen niet dat hij zo goedkoop als de TP zal worden. Playbook kan Android apps draaien zonder tweaks oid.
Daar heb je een punt natuurlijk.
Maar omdat het in het HP Touchpad topic staat , nam ik aan dat het over de HP ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omgwtfbbq schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:56:
[...]

Met +33 erbij en de 0 er af wordt de lijn ook meteen gesloten. Dan maar even de service bellen. In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
http://twitter.com/#!/FnacHighTech

Op de twitter van Fnac High Tech is aangekondigd dat er ergens iets fout is gegaan met de telefoonnummers.

Ik weet nu niet zeker welk telefoonnummer we moeten hebben, iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omgwtfbbq schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:48:
http://twitter.com/#!/FnacHighTech

Op de twitter van Fnac High Tech is aangekondigd dat er ergens iets fout is gegaan met de telefoonnummers.

Ik weet nu niet zeker welk telefoonnummer we moeten hebben, iemand een idee? :)
Ik denk het laatste nummer, dus hetzelfde nummer als die van ALPACINO.

EDIT:
Ik heb trouwens gewoon de klantenservice gebeld (zoals ALPACINO ook heeft gedaan), omdat het mij niet lukte om dat speciale nummer (0892350405) te bellen. Moest een kwartier wachten en ben daarna teruggebeld binnen 10 minuten door iemand die er verstand van had en die mijn creditcard aan kon nemen. Er werd vanaf een +3315... nummer gebeld, niet vanaf het speciale 0892350405 nummer.

Er werd mij verteld dat hij volgende week op de mat ligt.

Ik heb trouwens zoals hier was aangeraden met skype gebeld (1 cent per minuut ofzo).

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor de mensen die bij DM-telecom hebben besteld, wachten jullie gewoon af totdat jullie het geld terughebben of...?
(mijn bestelling staat ook op storniert -O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:54:
[...]

Ik denk het laatste nummer, dus hetzelfde nummer als die van ALPACINO.

EDIT:
Ik heb trouwens gewoon de klantenservice gebeld (zoals ALPACINO ook heeft gedaan), omdat het mij niet lukte om dat speciale nummer (0892350405) te bellen. Moest een kwartier wachten en ben daarna teruggebeld binnen 10 minuten door iemand die er verstand van had en die mijn creditcard aan kon nemen. Er werd vanaf een +3315... nummer gebeld, niet vanaf het speciale 0892350405 nummer.

Er werd mij verteld dat hij volgende week op de mat ligt.

Ik heb trouwens zoals hier was aangeraden met skype gebeld (1 cent per minuut ofzo).
Het lukt mij dus ook niet om met het speciale nummer (0892350405) te bellen. Ik heb dit eerst met mijn mobiel geprobeerd en die disconnect meteen. Hij zegt dan "call not connected". Hierna heb ik een skype account aangemaakt en even wat credits gekocht. Echter kan ik nog steeds niet met dit nummer bellen.

Ik heb hierna maar de klantenservice (0892 68 36 22) geprobeerd te bellen met skype, maar ook met dit nummer kan ik niet bellen. Hij zegt dan: Call to +33892683622, no answer. Heb jij toevallig een ander nummer van de klantenservice gebeld? Het zou toch gewoon moeten werken namelijk? Iemand enig idee waar het fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Piet91 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:43:
Voor de mensen die bij DM-telecom hebben besteld, wachten jullie gewoon af totdat jullie het geld terughebben of...?
(mijn bestelling staat ook op storniert -O- )
Dien gewoon een claim in bij paypal. Heb ik ook gedaan en had geld vrij snel terug daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Pred87 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:21:
[...]

Dien gewoon een claim in bij paypal. Heb ik ook gedaan en had geld vrij snel terug daarna.
Zojuist een claim gemaakt. Jammer, had liever een touchpad dan m'n geld :'( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:29:
[...]

Het lukt mij dus ook niet om met het speciale nummer (0892350405) te bellen. Ik heb dit eerst met mijn mobiel geprobeerd en die disconnect meteen. Hij zegt dan "call not connected". Hierna heb ik een skype account aangemaakt en even wat credits gekocht. Echter kan ik nog steeds niet met dit nummer bellen.

Ik heb hierna maar de klantenservice (0892 68 36 22) geprobeerd te bellen met skype, maar ook met dit nummer kan ik niet bellen. Hij zegt dan: Call to +33892683622, no answer. Heb jij toevallig een ander nummer van de klantenservice gebeld? Het zou toch gewoon moeten werken namelijk? Iemand enig idee waar het fout gaat?
0033153562800, zie alpacino's post.

• Hermanvh

Hermanvh

Niet de beste deal wellicht, (Combo met laptop voor EUR 469,- incl. 32GB Touchpad, maar voor ca. EUR 200,- voor de 32GB ook niet verkeerd):

Alleen te koop als COMBO!!!!

http://www.surffact.de/de...HP-Touchpad.html&refID=36

[ Voor 40% gewijzigd door Hermanvh op 21-09-2011 00:07 ]

webOS all the way!

• FSGogetonks
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Synthale schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:38:
[...]

engels sprekende keurige FNAC-meneer: +33 153 562 897
heel erg bedankt voor dat nummer. het is vandaag eindelijk gelukt. dat is het korte verhaal, het lange volgthierna.

lange verhaal:
ik had vorige week gebeld, kreeg vrouw aan de lijn die redelijk engels kon. zou me binnen 1 uur terug bellen. kwam niks van in. belde nog een paar keer maar kreeg een soort franse voicemail.
belde vandaag weer, kreeg vrouw aan de lijn die geen engels kon. verbond me door met een vrouw die een beetje engels kon.ze zei five minutes. ik blijf aan de lijn, halve minuut later een fransman. uiteindelijk zegt ie dat ik hem mijn info moet mailen en dan terug bellen. gedaan, bel terug, zelfde als hierboven, franse vrouw verbindt me door, franse vrouw zegt five minutes, kom ik weer bij die man die dan eindelijk alles regelt.

dus als dat nummer niet meteen pakt zou ik weer proberen en hou het franse alfabet erbij, ze vragen je om informatie en het franse alfabet heeft een paar belangrijke verschillen met de engelse, vooral de i, e, y en g.

en ja dit is weer zo'n fnac bericht. zoals velen al hebben gemeld, als je wil klagen moet je bij de mods zijn. dit hoort in een fnac topic ik weet het maar die hebben ze dus gesloten. en ik weet niet of de mods de hele dag achter hun pc zitten met 300+ tabs open maar ik zit op de uni en ik ga niet ergens een pc de hele dag aan laten staan op de irc pagina om alle info te hebben.

ook nog bedankt aan de originele tipgever van fnac!, naam vergeten

• detulp050
  • Laatst online: 17-09 08:54
FSGogetonks schreef op woensdag 21 september 2011 @ 00:17:
[...]
Geen dank ;-)
Ik heb die van mij ook reeds binnen, ben er erg blij mee :)

Denk niet dat er snel in Europa nog een sale komt, lijkt me dat Hp het simpel wil houden en voor de Amerikaanse markt gaat met de restproductie

Opmerkelijk: nadat ik ben gebeld voor de levering van de touchpad krijg ik een mail van FNAC met excuses voor het niet leveren en een algemene bon van 30 euro. Heb er de touchstone van gekocht voor 19 euro inclusief verzenden 8)

[ Voor 22% gewijzigd door detulp050 op 21-09-2011 06:56 ]

• omgwtfbbq
FSGogetonks schreef op woensdag 21 september 2011 @ 00:17:
[...]

heel erg bedankt voor dat nummer. het is vandaag eindelijk gelukt. dat is het korte verhaal, het lange volgthierna.

lange verhaal:
ik had vorige week gebeld, kreeg vrouw aan de lijn die redelijk engels kon. zou me binnen 1 uur terug bellen. kwam niks van in. belde nog een paar keer maar kreeg een soort franse voicemail.
belde vandaag weer, kreeg vrouw aan de lijn die geen engels kon. verbond me door met een vrouw die een beetje engels kon.ze zei five minutes. ik blijf aan de lijn, halve minuut later een fransman. uiteindelijk zegt ie dat ik hem mijn info moet mailen en dan terug bellen. gedaan, bel terug, zelfde als hierboven, franse vrouw verbindt me door, franse vrouw zegt five minutes, kom ik weer bij die man die dan eindelijk alles regelt.

dus als dat nummer niet meteen pakt zou ik weer proberen en hou het franse alfabet erbij, ze vragen je om informatie en het franse alfabet heeft een paar belangrijke verschillen met de engelse, vooral de i, e, y en g.

en ja dit is weer zo'n fnac bericht. zoals velen al hebben gemeld, als je wil klagen moet je bij de mods zijn. dit hoort in een fnac topic ik weet het maar die hebben ze dus gesloten. en ik weet niet of de mods de hele dag achter hun pc zitten met 300+ tabs open maar ik zit op de uni en ik ga niet ergens een pc de hele dag aan laten staan op de irc pagina om alle info te hebben.

Ik heb hetzelfde gedaan. Dat nummer gebeld, werd me gezegd vandaag rond 15:00 terug gebeld te worden. iets voor drieen was dat inderdaad het geval, en ik heb nu een order staan voor de 32GB. Uiteindelijk dus toch nog goed gekomen, ze zeiden me dat hij er volgende week zou zijn!

• Gleja
  • Laatst online: 08-09 22:46
Mij gingen ze ook rond 15u terugbellen maar dit is niet gebeurd.
Opnieuw contact met hen opnemen lijkt me het beste?

edit:

Heb nu 3x opnieuw gebeld ( 2x was lijn bezet ) en 3e x had ik prijs, ik kreeg de Franse dame aan de lijn die niet goed Engels sprak, ze vroeg me om een minuutje te wachten waarna ik het leuke deuntje van Fnac te horen kreeg...

Na ongeveer een minuut kwam de Engelssprekende meneer aan de lijn. Hij vroeg of ik een mail had gekregen en wanneer ik mijn order had geplaatst ( 22 augustus 21:29 ). Daarna vroeg hij mijn emailadres en ordernummer om vervolgens mijn creditcardgegevens even te overlopen en uiteindelijk de security code ( 3 cijfers achteraan op cc ) nog even te vragen.

Ik heb zonet een bevestigingsmail gekregen van de 32gb versie en ik zou hem volgende week mogen verwachten :D

Voor de geïnteresseerde: ik heb met skype het nr +33153562897 gebeld ( geen enkel ander nummer ) en kwam direct uit bij personen die wisten waarover het ging.
Ik heb in totaal ongeveer een 25-30 min aan de lijn gehangen ( laatste gesprek met de engelssprekende meneer was ong. 10min ) en dat heeft me amper 94c gekost via skype, een aanrader dus ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Gleja op 21-09-2011 17:47 ]

• ALPACINO
Inderdaad, erg offtopic, dus weg.

[ Voor 76% gewijzigd door janvanduschoten op 22-09-2011 15:55 ]

• segil
  • Laatst online: 09:05
Het lijkt erop dat de 64 GB uitvoering nu ook te koop is. 362 pond via Amazon.co.uk.

Ben benieuwd of die ook in prijs zal gaan dalen. Misschien dat de leverancier eerst deze hoge prijs afwacht om te zien hoeveel verkocht gaan worden, in tijden van deze HP Touchpad hype. En laten we hopen dat 'ie later alsnog de prijs laat zakken :)

• Hermanvh

Hermanvh

segil schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:25:
Het lijkt erop dat de 64 GB uitvoering nu ook te koop is. 362 pond via Amazon.co.uk.

Ben benieuwd of die ook in prijs zal gaan dalen. Misschien dat de leverancier eerst deze hoge prijs afwacht om te zien hoeveel verkocht gaan worden, in tijden van deze HP Touchpad hype. En laten we hopen dat 'ie later alsnog de prijs laat zakken :)
Goedkoper op hun eigen site:
http://www.technoworld.co...px?ManCatID=168&CatID=927

webOS all the way!

• brama
  • Niet online
Offtopic, dus weg. Volgende keer graag de topic report knop gebruiken.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 22-09-2011 15:57 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Verwijderd

dinsdag heb ik de goedkeuring gekregen van fnac en zijden ze dat hij ging opgestuurd worden
iemand een idee waneer die gelevert zou worden

• Knud

Knud

Sandvich

Dat kun je zien op de site van fnac, onder "mon compte". Als je een DHL tracking nummer ziet duurt het doorgaan 24uur voordat je het in huis hebt.

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Knud schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:04:
Dat kun je zien op de site van fnac, onder "mon compte". Als je een DHL tracking nummer ziet duurt het doorgaan 24uur voordat je het in huis hebt.
... maar er is ook een kans dat je die niet ziet en dat er opeens iemand van DHL voor de deur staat, dat is geen naadloos systeem. Ga uit van 3 dagen ongeveer.. als je geluk hebt nog voor het weekend, meen dat DHL i/h weekend niet zoveel doet, dan wordt het maandag/dinsdag :)

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
Mochten er mensen zijn die op 21 augustus een TouchPad-order hadden geplaatst bij Onsale.com (wellicht via Amazon.com) en was je order gecancelled? Je krijgt een nieuwe kans van Onsale om een 32 GB TP te bestellen. Mijn order is al verwerkt. ;-)
De volgende link geldt echt alleen voor mensen die aan bovenstaande voldoen, want je hebt je originele (gecancelde) ordernummer nodig.
http://store.onsAle.com/n...d-Update/customPages-1386

Meer info op precentral: http://www.precentral.net...ere-s-your-chance-get-one
Pagina: 1 ... 51 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal