AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Verwijderd
Over een paar uur is het 17:00-18:00 uur en mochten we geen telefoontje hebbben gehad dan is het klaar met Fnac, op zaterdag werken ze maximaal tot 18 uur.Knud schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:58:
Ze zouden volgens de email uiterlijk vandaag bellen.
Al heb ik er zelf ook een hard hoofd in. Houdt nu al 5 dagen mn telefoon in de gaten.
Hou je hier a.u.b. een beetje aan, voordat er een slotje op dit topic geplaatst wordt.
Gebruik hiervoor de topic report knop aub.
[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2011 13:13 ]
Dat topic is dichtgegooid dus gaat iedereen hier weer vrolijk verderHeyJIJdaar schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:29:
Ik meen toch echt dat er een speciaal topic is aangemaakt voor de FNAC klanten....
Hou je hier a.u.b. een beetje aan, voordat er een slotje op dit topic geplaatst wordt.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Even tussendoor:janvanduschoten schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:17:
[mbr]Het begint weer te verzanden in een "Fnac status update" topic, dit topic is bedoeld voor de aankoop en levertijden van de Touchpad. Het is vervelend dat sommigen niets hebben gehoord, maar praat daarover verder in het IRC kanaal, zie topicwaarschuwing.[/]
Geen mIRC of andere client, gebruik de webchat van Tweakers zelf: http://irc.tweakers.net/hptouchpad
[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2011 20:21 ]
Het kost tijd en dat is waarom sommigen van jullie nog niet ontvangen e-mail of bel.
Customer service teams blijven mobiliseren om contact te maken via de telefoon.
We vragen u een beetje geduld en verzekeren u dat alle gevallen zal worden verwerkt.
*knip*
[ Voor 66% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2011 20:21 ]
[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2011 20:22 ]
[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2011 20:20 ]
Facts don't care about your feelings
Als je op slickdeals een account aanmaakt kan je in je user account settings een dealalert aanmaken, als je hier het keyword touchpad invult krijg je automatisch een mailtje als er een nieuwe topic wordt geopend met dit keyword er in, grote kans dat je er dan optijd bij bent. (als die weer/nog beschikbaar komt)
[ Voor 4% gewijzigd door bartsidee op 11-09-2011 12:19 ]
Hoe gaat dat met verzenden, dat zal wel weer een duur grapje worden of niet?bartsidee schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:45:
Voor mensen die nog interesse hebben in een hp touchpad deal en/of de combobox (touchpad+touchstone+case $199) zoals die ook afgelopen vrijdag beschikbaar waren.
Als je op slickdeals een account aanmaakt kan je in je user account settings een deal aanmaken, als je hier het keyword touchpad invult krijg je automatisch een mailtje als er een nieuwe topic wordt geopend met dit keyword er in, grote kans dat je er dan optijd bij bent.
Dat was bij tigerdirect.com, de 32Gb was met zo'n zelfde combo 249$. International shipping vanaf daar is 95$ en eventuele import heffingen, tax, etc zit daar niet bij (hebben ze appart onderop vermeld). So you knowbartsidee schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:45:
Voor mensen die nog interesse hebben in een hp touchpad deal en/of de combobox (touchpad 32gb+touchstone+case $199) zoals die ook afgelopen vrijdag beschikbaar waren.
Als je op slickdeals een account aanmaakt kan je in je user account settings een dealalert aanmaken, als je hier het keyword touchpad invult krijg je automatisch een mailtje als er een nieuwe topic wordt geopend met dit keyword er in, grote kans dat je er dan optijd bij bent. (als die weer/nog beschikbaar komt)
Verwijderd
Taxipost komt met mijn Touchpad naar mijn kantoor, maar ik moet aan de koerier betalen. Vreemd, maar goed. Maar wat blijkt: je moet dat cash betalen! Importheffing van EUR 78,37 zoals ik had berekenend + EUR 25,00 administratie (die ik nota bene zelf heb moeten doen). Ja... ik verwachtte een faktuur die je gewoon achteraf betaald. En debit en creditkaarten kun je ook niet gebruiken: "Oh, zo geavanceerd zijn we niet bij de post"
Wat is me dat nu voor iets? Betalen voor 2 days shipping en dan nog 2 weken moeten wachten en de zooi zelf inklaren bij de douane. Ik vind het ronduit schandalig. Wat een zielige praktijen in dat kloteland dat België heet.
Edit: Ah ja: ik heb mijn touchpad dus niet meegekregen omdat ik niet genoeg cash bij me had
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 10:20 ]
Je hebt zojuist de postbode een fooi gegeven. Ik ben er een paar jaar geleden ook ingestonken. Voor mijn bedrijf moet ik altijd een factuur hebben, en elk postbedrijf kan/moet dat ook geven. Toen de bezorger mij vertelde dat ik 10 euro extra contant bij moest betalen deed ik dat netjes. Omdat hij mij geen factuur kon geven direct met DHL gebeld. Die gaven meteen aan dat je altijd kan pinnen of op rekening kan betalen. De factuur die ik later kreeg was dus ook zonder de extra 10 euro.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:18:
Ok... Ik gebruilk vanaf vandaag nooit meer de post voor het versturen van pakketten uit het buitenland.
Taxipost komt met mijn Touchpad naar mijn kantoor, maar ik moet aan de koerier betalen. Vreemd, maar goed. Maar wat blijkt: je moet dat cash betalen! Importheffing van EUR 78,37 zoals ik had berekenend + EUR 25,00 administratie (die ik nota bene zelf heb moeten doen). Ja... ik verwachtte een faktuur die je gewoon achteraf betaald. En debit en creditkaarten kun je ook niet gebruiken: "Oh, zo geavanceerd zijn we niet bij de post"
Wat is me dat nu voor iets? Betalen voor 2 days shipping en dan nog 2 weken moeten wachten en de zooi zelf inklaren bij de douane. Ik vind het ronduit schandalig. Wat een zielige praktijen in dat kloteland dat België heet.
Edit: Ah ja: ik heb mijn touchpad dus niet meegekregen omdat ik niet genoeg cash bij me had
25 is al best wat, zonder bonnetje of factuur moet er dan wel een lampje gaan branden. Ik zeg tegenwoordig gewoon dat ik geen contant geld op zak heb. DHL stuurt in dat geval gewoon een rekening of biedt aan dat je mobiel kan pinnen. Nu weet ik niet of dat is omdat het zakelijke post is, maar het werkt in ieder geval een stuk fijner!
Edit: ik lees nu dat je m niet mee kreeg; heel gek... Zou direct even naar het postbedrijf bellen...
Verwijderd
Als er dan toch een soort factuur aanhangt, is het toch geen grote moeite om er een overschijvingsformulier bij af te printen.
Nu moet hij speciaal morgen terugkomen met mijn Touchpad.
Erg efficiënt allemaal. Ik denk wel dat ik een klachtbrief ga schrijven ivm met de buitensporige kosten voor het papierwerk dat ik zelf moest doen en het totaal negeren van de levertijden, waarvoor ik uiteindelijk wel extra voor heb betaald.
"Liebe Interessentin, lieber Interessent!
Sie haben sich kürzlich auf www.phonehouse.de für das HP Touchpad vorgemerkt. Leider ist es uns nicht gelungen, noch weitere Geräte zu bekommen.
Wir möchten Ihnen aber eine echte Alternative anbieten - bis 18.9. und nur solange der Vorrat reicht (es sind aktuell nur etwas mehr als 200 Geräte verfügbar).
Das MOTOROLA XOOM 32 GB WIFI zum Sonderpreis von nur 369,- EUR - exklusiv nur für die registrierten Interessenten des HP Touchpad. Diesen Preis gibt es nicht im regulären Online Sortiment oder unseren Filialen.
Mit dem MOTOROLA XOOM mit Android Honeycomb erhalten Sie ein Top-Gerät mit dem derzeit beliebtesten Betriebssystem für Smartphones und Tablets inklusiver kostenloser Updates bei voller Gewährleistung!
Die Highlights des MOTOROLA XOOM 32 GB WIFI:
- 5MP Kamera und HD-Videos
- 2MP Kamera für Videotelefonie
- 1GHz Dual-Core Prozessor für echtes Multitasking
- Speicher mit SD-Karten auf 64 GB erweiterbar"
Nu kost die Xoom anders toch minimaal 450 euro hier in NL... dus op zich wel aardig aangeboden.
Geen slowchat aub, als er wat interessants is te melden dan wordt het vanzelf gepost.
[ Voor 53% gewijzigd door janvanduschoten op 12-09-2011 14:58 ]
Verwijderd
Helaas nog niks gehoord.inbedrijf schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:43:
En iemand vandaag al wat gehoord van Fnac.
The following thread(s) matched:
HP Touchpad 16GB WiFi Tablet $239
http://slickdeals.net/da/...2/k506085/u1490322/r-9999
Ik heb een account maar kan de link niet openen....
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Staat duidelijk bij dat je geen rechten hebt, of dat de thread mogelijk verwijderd is omdat het spam isFalkor73 schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:49:
Iemand dit mailtje ook gehad ?
The following thread(s) matched:
HP Touchpad 16GB WiFi Tablet $239
http://slickdeals.net/da/...2/k506085/u1490322/r-9999
Ik heb een account maar kan de link niet openen....
Dat zag ik, maar dacht dat ik weer eens iets niet mocht lezen dat anderen wel mochten lezen ;-)m3gA schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:50:
[...]
Staat duidelijk bij dat je geen rechten hebt, of dat de thread mogelijk verwijderd is omdat het spam is
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Verwijderd
5 minuten geleden gebeld en geregeld.........32GB Touchpad coming my wayinbedrijf schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:43:
En iemand vandaag al wat gehoord van Fnac.
[mbr]Geen slowchat aub, als er wat interessants is te melden dan wordt het vanzelf gepost.[/]
Wordt volgende week aangeboden.
Laatste mailtje van FNAC: "During the checkout process, we planned shipment of your package September 9, 2011. However, the lead time from our supplier being longer than expected, we may experience a setback should not exceed a few days. We present our apologies for the inconvenience and we strive to reduce your expectations."inbedrijf schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:43:
En iemand vandaag al wat gehoord van Fnac.t
Geen idee of dat Google Translate is of dat ze er echt naar streven, het lukt ze in ieder geval aardig
Idem, hoop alleen dat nu wel goed gaat met mijn CC, paypal was niet mogelijk.Kampen schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:44:
Net gebeld door FNAC om mijn order om te zetten van 4x 16GB naar 1x 32GB. Had een fransman aan de lijn die gebrekkig Engels sprak. Touchpad wordt binnen 4 a 5 dgn verstuurd.
Verwijderd
Nou ja, de order is er, dus zodra er iets mis gaat met de CC kun je dat echt wel herstellen.Rev! schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:51:
[...]
Idem, hoop alleen dat nu wel goed gaat met mijn CC, paypal was niet mogelijk.
Ik heb overigens ook opnieuw mijn CC door moeten geven, schijnbaar kunnen ze niets met de gegevens van de oude order.
Ik voel me net alsof Sinterklaas is langsgeweest
En nu op naar Android.....Go developers!!
Dito, lekker in steenkolen-Engels. Lijkt me wel duidelijk dat ze nu in sneltreinvaart iedereen af aan't gaan zijn.Kampen schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:44:
Net gebeld door FNAC om mijn order om te zetten van 4x 16GB naar 1x 32GB. Had een fransman aan de lijn die gebrekkig Engels sprak. Touchpad wordt binnen 4 a 5 dgn verstuurd.
Maak overigens niet de fout om je 1e zin in Frans te beginnen, je krijgt me dan toch een onverstaanbare waterval terug..
Moest ook CC-nummer opgeven, en hij wachtte tot hij een OK van de credit-card maatschappij terughad, dus ik denk dat iedereen die z'n CC gegeven heeft dus ook al gevalideerd is.
[ Voor 14% gewijzigd door brama op 12-09-2011 16:03 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
[ Voor 88% gewijzigd door RemcoDelft op 12-09-2011 16:11 ]
Zie hier Toshiba Folio 100 beschikbaarheid en levertijdenRemcoDelft schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:07:
Geheel offtopic maar toch heel toepasselijk:
[url=http://www.dynabyte.nl/toshiba-folio-100-nvidia-tegra-2-wifi.html#Toshiba FOLIO 100[/url] wordt ook gedumpt voor 100 euro. Website zegt dat-ie op voorraad is, ik heb besteld met keuze "afhalen", daarna de winkel gebeld, en ze hebben hem niet op voorraad... Geen idee wat hier uit komt dus!
Ik had dezelfde heer denk ik, die had dezelfde boodschap . .blij dat ik het in het Engels kon herhalen om te checken of ik het wel goed had begrepen allemaal (en blij dat ik de creditcard in mn zak had voor de CVC code)Kampen schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:44:
Om te zetten naar 1x 32 GB.
Hij ging de adres/creditcardgegevens af en bevestigde alles, toen moest ik mijn security code van de creditcard geven en zou ik direct een mail ontvangen van de order.
Petje af voor FNAC.
edit
ja dat kan dus, hij is onderweg!
[ Voor 22% gewijzigd door Rev! op 12-09-2011 19:11 ]
Ik heb ook een telefoontje gehad van fnac... maar omdat ik zelf in gesprek was is het een voicemailbericht geworden. Het voicemailbericht is helaas bijna onverstaanbaar... Een fransman vraagt in gebrekkig engels om terug te bellen naar een nummer dat bijna onverstaanbaar is. Na 20x geluisterd te hebben naar het bericht meen ik het nummer 0892350405 te horen, maar als ik het nummer 033892350405 vorm krijg ik te horen dat het nummer fout is. Kan iemand mij het correcte nummer (private of via mail naar bart201@telenet.be) bezorgen?? Ik wordt er hopeloos van. Als ze dan eindelijk bellen resulteert dat in een bijna onverstaanbaar voicemailbericht.
Via het gewone servicenummer onderaan de geannuleerde bestelling is onmogelijk om binnen te geraken.
Ik hang al 3 kwartier in de wacht en heb straks een volledige touchpad betaald aan telefoonkosten
Als je al drie kwartier in de wacht zit, bel je morgen gewoon terug?Bart101 schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:16:
Hallo,
Ik heb ook een telefoontje gehad van fnac... maar omdat ik zelf in gesprek was is het een voicemailbericht geworden. Het voicemailbericht is helaas bijna onverstaanbaar... Een fransman vraagt in gebrekkig engels om terug te bellen naar een nummer dat bijna onverstaanbaar is. Na 20x geluisterd te hebben naar het bericht meen ik het nummer 0892350405 te horen, maar als ik het nummer 033892350405 vorm krijg ik te horen dat het nummer fout is. Kan iemand mij het correcte nummer (private of via mail naar bart201@telenet.be) bezorgen?? Ik wordt er hopeloos van. Als ze dan eindelijk bellen resulteert dat in een bijna onverstaanbaar voicemailbericht.
Via het gewone servicenummer onderaan de geannuleerde bestelling is onmogelijk om binnen te geraken.
Ik hang al 3 kwartier in de wacht en heb straks een volledige touchpad betaald aan telefoonkosten
Ik ben iig nog niet gebeld, heb dan net maar een CC geronseld om zo maar te zorgen dat hij ook eindelijk besteld kan worden, als ik niet met Paypal kan betalen... (bevestigingsmail pas om 23:05)
Edit: Nu net gebeld! Ik denkt door dezelfde persoon. Hij komt iig over 4 a 5 dagen
[ Voor 14% gewijzigd door Eypo op 12-09-2011 18:40 ]
Verwijderd
Heb het even voor je gevraagd, wat ik begreep is 0033535800 Heb echter mijn twijfels, was al bang dat mijn cc nummer ook niet echt overkwam, maar daar kwamen we uit.Bart101 schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:16:
Hallo,
Ik heb ook een telefoontje gehad van fnac... maar omdat ik zelf in gesprek was is het een voicemailbericht geworden. Het voicemailbericht is helaas bijna onverstaanbaar... Een fransman vraagt in gebrekkig engels om terug te bellen naar een nummer dat bijna onverstaanbaar is. Na 20x geluisterd te hebben naar het bericht meen ik het nummer 0892350405 te horen, maar als ik het nummer 033892350405 vorm krijg ik te horen dat het nummer fout is. Kan iemand mij het correcte nummer (private of via mail naar bart201@xxxx) bezorgen?? Ik wordt er hopeloos van. Als ze dan eindelijk bellen resulteert dat in een bijna onverstaanbaar voicemailbericht.
ps haal je email even weg uit je bericht, en vraag japperrrr dat ook even te doen, scheelt spam.
Verwijderd
Nu is de status van mijn bestellen, Commande en cours de validation bancaire, wacht op bevestiging van de bank.
Wie weet hoelang het duurt voordat de betaling bevestigd wordt, betaal nooit met een cc en ben bang dat die naam van de kaarthouder niet goed over is gekomen, heb het zelfs gespeld.
Verwijderd
Wist niet dat ze gelijk de cc checken, dus de kans is groot dat alles is goed gekomen had ook veel ruis op de lijn.Autodrop schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:29:
Ook gebeld zojuist. 35 minuten aan de telefoon gehangen. Creditcard 3x geweigerd, denk door de communicatie. Uiteindelijk de gegevens op de mail gezet zodat hij nog een laatste poging kon doen, maar helaas: Voor de 4e keer geweigerd. Hij zou me morgenavond nog een keer terugbellen. En anders hebben jullie nog een extra kans.
Ja, dat doen ze. Als je nu op Fnac naar je bestellingoverzicht gaat en er staat "Commande annulée pour refus bancaire" heb je alsnog pech. Wat er hoort te staan als ie goedgekeurd is weet ik dus niet...Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:30:
[...]
Wist niet dat ze gelijk de cc checken, dus de kans is groot dat alles is goed gekomen had ook veel ruis op de lijn.
Verwijderd
Bij mij staat er dat de betaling bevestigd moet worden.Autodrop schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:33:
[...]
Ja, dat doen ze. Als je nu op Fnac naar je bestellingoverzicht gaat en er staat "Commande annulée pour refus bancaire" heb je alsnog pech. Wat er hoort te staan als ie goedgekeurd is weet ik dus niet...
Ik ben gebeld vanaf : +33 15 35 62 874Bart101 schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:16:
Kan iemand mij het correcte nummer (private of via mail naar bart201@telenet.be) bezorgen?? Ik wordt er hopeloos van.
Hope this helps!
Ik denk dat beide wel goed zal zijn. Ik ben ook van dat nummer gebeld en pas om half 7. Dus ze kunnen ook iets in de avond bellen.
Dan houd ik mijn telefoon aan. Dankjewel:)joris1989 schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:30:
Ik had bij Téléphone portable**: gewoon 06... en bij Téléphone Fixe**: +316... bij Persoonsinfo gewoon 06.
Ik denk dat beide wel goed zal zijn. Ik ben ook van dat nummer gebeld en pas om half 7. Dus ze kunnen ook iets in de avond bellen.
want ik kan het product niet vindenop hun site. of moet ik telefonisch bestellen? of zijn ze al uitverkocht?
Verwijderd
Die dingen zijn als sinds het weekend van 21/08/2011 uitverkocht.ari2asem schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:55:
kan iemand mij hier helpen met een link naar dit product op de site van fnac?
want ik kan het product niet vindenop hun site. of moet ik telefonisch bestellen? of zijn ze al uitverkocht?
Nee, zijn wereldwijd uitverkocht. Anders Marktplaats, eBay, V&A.ari2asem schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:20:
oeps...uitverkocht bij fnac.....weet iemand een andere winkel?
Verwijderd
Ik zou eerst het ervaringen topic maar eens lezen voordat je veel geld gaat uitgeven via MP, Ebay etc.ari2asem schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:20:
oeps...uitverkocht bij fnac.....weet iemand een andere winkel?
[Ervaringen] HP Touchpad
Verwijderd
Verwijderd
Wat moet ik doen is dit te wijzigen via myFnac of moet ik bellen mailen.
Jep, ik heb ze ook ondanks de originele case van HP. Toch zonde...Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:30:
Toestel blijkt last te hebben van een structureel probleem met scheurtjes in de buurt van de speakertjes. Hopelijk hebben niet alle geproduceerde units dit probleem
Overigens; FNAC heeft weer accessoires te koop, zou er misschien ook nog een volgende ronde TP's komen?
* hopen

Dat van de accesiores was allang bekend. Zie HIER en HIER.willemvleeuwen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:14:
[...]
Jep, ik heb ze ook ondanks de originele case van HP. Toch zonde...
Overigens; FNAC heeft weer accessoires te koop, zou er misschien ook nog een volgende ronde TP's komen?
* hopen
Ik zie niet direct de relevantie tussen de verkoop van accessoires en het verkoop van de touchpad zelf. Ik snap de hoop, maar het één heeft weinig met het ander te maken.
Zoals een ander heeft aangegeven komt er misschien nog een kleine partij 64GB, maar dat is koffiedik-kijken.
Discussie over scheurtjes lijkt me meer gepast in het ervaringen topic
Als je je CC-gegevens via de telefoon hebt gegeven, dan is de transactie al bevestigd. De fnac-medewerker wacht totdat hij een OK terugkrijgt van het betalingssysteem.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:57:
Gisteren werd ik gebeld en heb alle gegevens telefonisch doorgeven nu ben ik ingelogd op Fnac.com en zie dat de naam niet goed is overgekomen hierdoor kan de betaling denk ik niet doorgaan.
Wat moet ik doen is dit te wijzigen via myFnac of moet ik bellen mailen.
+316..melvinnie schreef op maandag 12 september 2011 @ 23:27:
Voor de mensen die zijn gebeld, hebben jullie gewoon 0612345678 zonder 0031 of +31 ingevuld?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Status is veranderd naar voorbereiding order, is gelukt met de betalingbrama schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:15:
[...]
Als je je CC-gegevens via de telefoon hebt gegeven, dan is de transactie al bevestigd. De fnac-medewerker wacht totdat hij een OK terugkrijgt van het betalingssysteem.
[...]
+316..
Verwijderd
Zijn deze aankopen volledig van alle taxen vrijgesteld?
"eBay" is vrij ruim. Binnen de EU gelden hele andere regels dan wanneer je het item vanuit de VS deze kant op laat sturen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:19:
Heeft er iemand ervaringen met ebay aankopen binnen de EU? Meer specifiek naar België.
Zijn deze aankopen volledig van alle taxen vrijgesteld?
Verwijderd
Mijn Touchpad is vandaag opnieuw aangemeld voor receptie en dit keer wel die EUR 108,37 kosten cash betaald. Ik zie dat ze ook nog eens EUR 0.82 aanrekenen voor het voorschieten van je douanekosten -_-
Maar goed. Een onbeschadigde USPS Priority Box gevuld met bubbelplastiek en luchtzakjes rond alle items. Niks beschadigd, allemaal nog in hun plastic film verpakt. Ik ben tevreden. Straks na mijn werk eens uittesten
Hoe lang bleef de jouwe bij de douane liggen? Die van mij ligt er al een week
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!
Verwijderd
Toch wel sterk, want er hing dus ook een platieken mapje aan met alle documenten voor de douane. Ze hebben mijn doos trouwens ook geopend en terug met douaneplakband dicht gemaakt. *zucht*

Dus shaowoo, tijd om erachter te jagen!
Arrival at Post Office, September 13, 2011, 4:56 am, BELGIUM
Missed delivery - Will attempt delivery on next working day, September 12, 2011, 12:52 pm, BELGIUM
Missed delivery - Will attempt delivery on next working day, September 12, 2011, 12:37 pm, BELGIUM
Arrival at Post Office, September 12, 2011, 4:54 am, BELGIUM
Customs clearance processing complete, September 09, 2011, 8:41 pm, BELGIUM
Customs Clearance, September 06, 2011, 3:08 pm, BELGIUM
Customs Clearance, September 02, 2011, 7:19 pm, BELGIUM
Processed Through Sort Facility, September 02, 2011, 7:19 pm, BELGIUM
Processed Through Sort Facility, August 31, 2011, 5:11 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrived at Sort Facility, August 31, 2011, 5:11 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Processed through Sort Facility, August 29, 2011, 9:21 pm, OAK CREEK, WI 53154
Acceptance, August 29, 2011, 11:51 am, PLEASANT PRAIRIE, WI 53158
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2011
zelf invullen?. gaat de belgische douane anders te werk met de nederlandse douane (ik neem aan dat jij te maken heb gehad met de belgische douane)? Hoe gaat dat ..? browsen naar doance site en de formulieren downloaden en hiermee naar de kantoor gaan?
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Verwijderd
Het kan bij DHL, maar niet bij DSV... + die kosten. lol ... véél te duur voor service die er eigenlijk niet is, buiten een paar velden invullen op de PC. Het hele opzoekwerk heb ik al voor hen gedaan.
Hopelijk gaat dat beter bij de Nederlandse douane, maar ik heb zo'n beetje de indruk dat het ook in NL door DSV wordt gedaan, net als in vele andere Europese landen. Dus als het via USPS komt >> check de DSV website voor het emailadres voor de douane inklaringen.
Begin nu voorzichtig te hopen dat het echt nog goed gaat komen
edit op verzoek:
Heb e-mail gehad dat ik gebeld zou worden en met mijn CC betaald zoals ik de eerste keer ook al had gedaan. Originele bevestigingsmail van 21:54.
[ Voor 36% gewijzigd door MixingMastersM op 13-09-2011 16:44 ]
[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 13-09-2011 15:50 ]
[ Voor 84% gewijzigd door knakworst op 13-09-2011 15:53 ]
Verwijderd
108,37 extra kosten zoals belastingen, invoerrrechten en inklaringskosten?Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:26:
Eindelijk
Mijn Touchpad is vandaag opnieuw aangemeld voor receptie en dit keer wel die EUR 108,37 kosten cash betaald. Ik zie dat ze ook nog eens EUR 0.82 aanrekenen voor het voorschieten van je douanekosten -_-
Maar goed. Een onbeschadigde USPS Priority Box gevuld met bubbelplastiek en luchtzakjes rond alle items. Niks beschadigd, allemaal nog in hun plastic film verpakt. Ik ben tevreden. Straks na mijn werk eens uittesten
Hoe is dit bedrag tot stand gekomen?
ik had mijn 16 gig besteld op de 22ste tijd 21:02
Verwijderd
0,82 EUR kosten voor voorschot
82,55 EUR BTW import België
25,00 EUR formaliteiten
Die gebruiken dan nog eens de nadelige koers van 9 sept. voor hun berekening ipv de waarde in EUR en USD op de factuur, waar nota bene de wisselkoers van het moment van aakoop op staat.
Verwijderd
gewoon een bezwaar indienen, althans dat kan bij post.nl wel aangezien zij de inklaring zullen regelen in NederlandVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:52:
Daar zit in, volgens de afrekening:
0,82 EUR kosten voor voorschot
82,55 EUR BTW import België
25,00 EUR formaliteiten
Die gebruiken dan nog eens de nadelige koers van 9 sept. voor hun berekening ipv de waarde in EUR en USD op de factuur, waar nota bene de wisselkoers van het moment van aakoop op staat.
Mijn bevestiging van 22ste 22:22 2 16 gigs is ook omgezet in 1 32 gig. Ik had al 2 32 gigs ontvangen dus dat was geen criterium.inbedrijf schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:50:
Zo juist gebeld door fnac, 32gb touchpad besteld.
ik had mijn 16 gig besteld op de 22ste tijd 21:02
Ik heb een volledige nieuwe bestel regel in mijn fnac account. Reden hiervoor was dat ik mijn 16 gig had geannuleerd nadat ik de 32 gig had besteld via de online link die weer werd geannuleerd. Eigenlijk heb ik dus heel erg mazzel, want ze hadden mij eigenlijk gewoon een 100 euro teggoed bon kunnnen sturen en dan had ik dat aan mij zelf te danken.Mijn bevestiging van 22ste 22:22 2 16 gigs is ook omgezet in 1 32 gig. Ik had al 2 32 gigs ontvangen dus dat was geen criterium.
Dus chapeu voor FNAC.COM
Verwijderd
Kreeg je een mail dat je 32gb verstuurd is? Status van mijn bestelling staat sinds vanmorgen op voorbereiding bestelling en verzenddatum staat wel op vandaag, hoop dat het allemaal goed komt.inbedrijf schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:53:
[...]
Ik heb een volledige nieuwe bestel regel in mijn fnac account. Reden hiervoor was dat ik mijn 16 gig had geannuleerd nadat ik de 32 gig had besteld via de online link die weer werd geannuleerd. Eigenlijk heb ik dus heel erg mazzel, want ze hadden mij eigenlijk gewoon een 100 euro teggoed bon kunnnen sturen en dan had ik dat aan mij zelf te danken.
Dus chapeu voor FNAC.COM
Wel vreemd dat sommige die later 1tje besteld hebben wel een aanbod voor een 32GB krijgen.
Niet echt goedkoop, maar nog altijd EUR 70,- goedkoper dan de meesten op eBay en Amazon.
Heb ik er in ieder geval 1 voor mijzelf. Vorige anderen moet ik nog maar een andere actie afwachten.
webOS all the way!
Waarom niet? Wat hebben ze gezegd?b.gelder schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:15:
Ik heb op maandag 22 augustus 2011 21:45 (bevestiging) een HP 16GB besteld, maar mijn order wordt niet omgezet.
Wel vreemd dat sommige die later 1tje besteld hebben wel een aanbod voor een 32GB krijgen.
Sluit me hierbij aan, had ook mijn 16GB geannuleerd (besteld de 22ste om 20:50) nadat de 32GB via de veelbesproken link besteld (en geannuleerd) was. Ben vandaag 14:00uur gebeld. Betaling kan enkel met creditcard, paypal wordt telefonisch niet geaccepteerd. Status: Onderweg!inbedrijf schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:53:
[...]
Ik heb een volledige nieuwe bestel regel in mijn fnac account. Reden hiervoor was dat ik mijn 16 gig had geannuleerd nadat ik de 32 gig had besteld via de online link die weer werd geannuleerd. Eigenlijk heb ik dus heel erg mazzel, want ze hadden mij eigenlijk gewoon een 100 euro teggoed bon kunnnen sturen en dan had ik dat aan mij zelf te danken.
Dus chapeu voor FNAC.COM
[ Voor 2% gewijzigd door Marqie op 14-09-2011 21:50 . Reden: Verandering bestelstatus ]
Afgelopen vrijdag een mail met een annulering gekregen
Daarop volgens meerdere malen gemaild naar de wel bekende adressen maar tot op heden geen reactie.
Vanmiddag ook maar eens met een ander mail adres gemaild maar het blijft stil in Frankrijk.
Heeft er iemand nog tips of is het gewoon even afwachten?
2nd that. order op 21:54 en ook hier gewoon een tegoedbon. Blijkbaar is er niet echt strak naar de ordertijden gekeken. Ach ja, kan gebeuren zullen we maar denken.b.gelder schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:15:
Ik heb op maandag 22 augustus 2011 21:45 (bevestiging) een HP 16GB besteld, maar mijn order wordt niet omgezet.
Ik zal je zeggen dat ik het ook heel apart vind dat ze niet de ordervolgorde aangehouden hebben. Ik kan hierbij wel melden dat mijn bestelling iig verzonden isSteV1986 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:25:
[...]
2nd that. order op 21:54 en ook hier gewoon een tegoedbon. Blijkbaar is er niet echt strak naar de ordertijden gekeken. Ach ja, kan gebeuren zullen we maar denken.

Die T&T is er wel maar kan zomaar later worden ingevuld/verzonden .. Dat had ik ook met een Xoom, toen ik de T&T ontving was ding al in een auto onderweg (net toen er niemand thuis was) ..joris1989 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:40:
[...]
Ik zal je zeggen dat ik het ook heel apart vind dat ze niet de ordervolgorde aangehouden hebben. Ik kan hierbij wel melden dat mijn bestelling iig verzonden is(helaas geen T&T)
Ja die krijg je zodra ze ze hebben.kyddil schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:34:
Gisteravond een mail ontvangen van FNAC dat mijn TP is verzonden, maar krijg je nou wel of niet een trackingnummers?
Pakket is aangeboden bij DHL, die update Fnac, en dan komt t in je account. Het staat overigens wel eerder in je account dan dat ze mail versturen. Reken op dag of 3 (info op basis van verzending van de Xoom).
Ik heb fnac een mail gestuurd of ze dit kunnen verklaren en het verzoek mijn account te deleten.
Stelletje prutsers

edit: icoontje toegevoegd.
[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 14-09-2011 12:16 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
Zolang dat niet bevestigd is, zou ik dat toch niet gedaan hebben... Nu loop je zeker voor 100% een TP32GB mis.Mandrake466 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:14:
Wat een stelletje reetkevers bij fnac. Er zijn mensen die na mij de 16GB hebben besteld en alsnog de 32GB krijgen.
Ik heb fnac een mail gestuurd of ze dit kunnen verklaren en het verzoek mijn account te deleten.
Stelletje prutsers![]()
edit: icoontje toegevoegd.
MixingMastersM schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:16:
En waarom zou jij geen 32GB aanbod meer krijgen dan? Wat hebben ze gezegd? Ik heb nog niet gelezen dat ze iedereen benaderd hebben en het dus afgerond zou zijn...
ik heb een kortingsbon gekregen en een annulatie mail mbt de 16GB TPVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:20:
[...]
Zolang dat niet bevestigd is, zou ik dat toch niet gedaan hebben... Nu loop je zeker voor 100% een TP32GB mis.
[ Voor 25% gewijzigd door Mandrake466 op 14-09-2011 12:39 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Kan gebeuren maar toch even een klacht indienen.SteV1986 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:25:
[...]
2nd that. order op 21:54 en ook hier gewoon een tegoedbon. Blijkbaar is er niet echt strak naar de ordertijden gekeken. Ach ja, kan gebeuren zullen we maar denken.
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal