• migel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-12-2024
jurk738 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:27:
Ze zitten je gewoon te pesten volgens mij.
En hij is niet de enige.. op twitter zijn er vrij veel lui die om 03:43u een mailtje van fnac hebben gekregen. Op zoek naar de echte die-hards die dan nog op zoek zijn naar hun touchpad :-)

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:29
Gaat lekker daar bij fnac.... Vandaag maar eens mijn telefoon in de gaten houden en een franse quik note erbij voor als alles in het frans is :D

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
Mijn 16Gig order status bij Fnac is nu veranderd in: Indisponible auprès du fournisseur = Niet verkrijgbaar bij de leverancier

Edit: door slechte vertaling een misverstand :(

[ Voor 22% gewijzigd door spokey op 08-09-2011 09:18 ]

Verwijderd

spokey schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:11:
Mijn 16Gig order status bij Fnac is nu veranderd in: Indisponible auprès du fournisseur = Verkrijgbaar bij de leverancier

Zullen ze dan toch nog 16Gig versies krijgen en gaan uitleveren?
Indisponible betekent "niet beschikbaar".

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:19
kreeg dit net binnen van FNAC (mail)

Mr. XXXXXXXX,

The new billing address for your order No. 1AXXXXX (16gb versie van 22-09) is: XXXXXXXXXXXX XXXXX Netherlands Tel: 06XXXXXXX
The new address for delivery of your order No. 1AXXXXXX (16gb versie van 22-09) - No shipping is as follows: XXXXXX Netherlands

Ze zijn dus mee bezig :9

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-08 13:52
Is dat niet gewoon het standaard mailtje wat je krijgt als je de adresgegevens aanpast?

• ALPACINO
Mmm Ja dat kan ook maar wel vreemd dat ze dan ordernummer van 16gb noemen want ik heb ook een 32 gb versie besteld (werd zelfde dag nog geannuleerd)

Boven mail staat dit: Votre commande du 22/08/2011

[ Voor 15% gewijzigd door ALPACINO op 08-09-2011 10:36 ]

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-08 13:52
Lijkt me een beetje onnodig om geannuleerde orders mee te nemen in dat soort mails.

Ja ik heb exact het zelfde mailtje gekregen toen ik een extra telefoonnummer had toegevoegd, en ik heb ook een annullee 32 GB.

[ Voor 46% gewijzigd door Soru op 08-09-2011 10:51 ]

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Net een mailtje gehad van Fnac, met een telefoonnummer om te bellen voor de Touchpad. Dan kunnen zij mij sneller van dienst zijn, Zijn er ervaringen met Fnac en de Engelse taal? Ik kan namelijk geen Frans helaas.

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 22:14
melvinnie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:01:
Net een mailtje gehad van Fnac, met een telefoonnummer om te bellen voor de Touchpad. Dan kunnen zij mij sneller van dienst zijn, Zijn er ervaringen met Fnac en de Engelse taal? Ik kan namelijk geen Frans helaas.
Moet jij hun nu bellen?

• Vjenne-ICT
Onderstaande leuke reactie (reeds vertaald) van Fnac gehad op waarschijnlijk een email die ik lang geleden heb verstuurd.

Je hebt een e-mail over de status van uw bestelling en het was niet zo snel als we hadden gewild behandeld.

Neem dan zo vriendelijk ons te verontschuldigen.

Het is waarschijnlijk dat uw vraag al is opgelost in dit geval, negeer deze mail en niet reageren.

Echter, als het nog relevant is, laat het ons weten om je deze keer een meer passende reactie van de kant van het team Fnac.com.

We nodigen u ook bij voorkeur telefonisch contact met ons van maandag tot zaterdag tussen 9 uur en 19u30 (vandaag gesloten door middel van uitzonderlijke 13u). Dus we kunnen verwerken uw aanvraag rechtstreeks online. Voor informatie over de touchpad tablet, is het niet nodig het verzoek van de Customer Service Team Fnac.com is gemobiliseerd over dit onderwerp en zal u op de hoogte van de situatie zeer snel.?

Weten dat we ernaar streven om onze klanten tevreden en we zullen weer hernieuwen onze excuses voor onze late reactie.

Wij danken u voor uw begrip en uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Verwijderd

Ik heb indentiek dezelfde mail gehad Vjenne-ICT

Nu ga ik eens terug antwoorden, want in mijn geval staat de status van de bestelling op annulé à cause de refus bancaire. Ik denk dat de touchpad team mijn bestelling bijgevolg niet meer zal behandelen.

Van zodra ik iets weet zal ik het laten weten :)

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Wat zijn jullie aan t doen dan? Mailen waarom er geannuleerd staat? Bedoel we worden toch gewoon gebeld? Er staat vandaag op de facebook pagina van FNAC:

Hello, we have taken the time to speak again on the wall.

Indeed, we first sought to better respond to customers who wished to control the touchpad and unfortunately could not be served.

Customer service is in the process of responding individually to all persons concerned to provide the most satisfactory solution possible.

It takes time and that's why some of you have not received any mail or call.
Customer service teams continue to mobilize to make contact by phone.

We ask you just a little bit of patience and assure you that all cases will be processed.
We will renew the assurances of the will of the Fnac to always satisfy its customers.

Verwijderd

Bij de meesten werd de bestelling gewoon geannuleerd omdat er geen touchpad beschikbaar waren. Ik ben zelfs zover niet geraakt en de bestelling is gestruikeld over de credit card betaling.

De vraag is dus of die bestelling voorgoed verloren is, of dat Fnac erop terugkomt en een andere methode voorstelt om te betalen, zij het CC nummer doorgeven, factuur, internationale overschrijving of wat dan ook.

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 13:22
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:20:
Bij de meesten werd de bestelling gewoon geannuleerd omdat er geen touchpad beschikbaar waren. Ik ben zelfs zover niet geraakt en de bestelling is gestruikeld over de credit card betaling.

De vraag is dus of die bestelling voorgoed verloren is, of dat Fnac erop terugkomt en een andere methode voorstelt om te betalen, zij het CC nummer doorgeven, factuur, internationale overschrijving of wat dan ook.
Kan je wel vergeten zolang er geen nieuwe lading komt. Alle 32 GB die over waren zijn nu toegewezen aan 16GB bestellers..

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

• melvinnie
  • Niet online
kyddil schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:15:
Wat zijn jullie aan t doen dan? Mailen waarom er geannuleerd staat? Bedoel we worden toch gewoon gebeld? Er staat vandaag op de facebook pagina van FNAC:

Hello, we have taken the time to speak again on the wall.

Indeed, we first sought to better respond to customers who wished to control the touchpad and unfortunately could not be served.

Customer service is in the process of responding individually to all persons concerned to provide the most satisfactory solution possible.

It takes time and that's why some of you have not received any mail or call.
Customer service teams continue to mobilize to make contact by phone.

We ask you just a little bit of patience and assure you that all cases will be processed.
We will renew the assurances of the will of the Fnac to always satisfy its customers.
Ik had al een tijdje terug gemaild, en kreeg nu pas bericht terug ;)

Verwijderd

Wow ... dat werd tijd! Spijtig dat ik er dit weekend niet mee zal kunnen spelen.
En nu even nuttige informatie delen:

Voor de Belgen van wie hun pakket via USPS wordt opgestuurd:
Je moet je factuur, betalingsbewijs en gedetailleerde inhoud van de verzending doormailen naar vorst.airsea@be.dsv.com en vraagt uitdrukkelijk voor een ontvangstbevestiging. Je tracking nummer vooral niet vergeten!

Na een of twee werkdagen krijg je een antwoord en wordt je pakket vrijgegeven. Doe je dit niet, dan ligt je pakket minstens 3 weken bij DSV vooraleer het ingeklaard is bij de douane. Hierna wordt het geleverd door b.Post
Beste,
Het is in orde.
Het pakje zal vanaf maandag kunnen geleverd worden door Bpost.

Sincères salutations - Met vriendelijke groeten - Best regards

Jean-Christophe Derayemaeker
Customs Administration

DSV Air & Sea NV
Division Direction Centrale & Customs
Oude Vijversstr.-Rue des Anciens Etangs 48
BE-1190 Brussel (Vorst)
+32 2 55 666 01 Direct Phone
+32 2 55 666 20 Fax

• inbedrijf
Meld de volgende keer even over welke bestelling dit gaat.
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:17:
Wow ... dat werd tijd! Spijtig dat ik er dit weekend niet mee zal kunnen spelen.
En nu even nuttige informatie delen:

Voor de Belgen van wie hun pakket via USPS wordt opgestuurd:
Je moet je factuur, betalingsbewijs en gedetailleerde inhoud van de verzending doormailen naar vorst.airsea@be.dsv.com en vraagt uitdrukkelijk voor een ontvangstbevestiging. Je tracking nummer vooral niet vergeten!

Na een of twee werkdagen krijg je een antwoord en wordt je pakket vrijgegeven. Doe je dit niet, dan ligt je pakket minstens 3 weken bij DSV vooraleer het ingeklaard is bij de douane. Hierna wordt het geleverd door b.Post

[...]

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
vanochtend 9:00 ging de telefoon. Werd toegesproken door een enigszins engels sprekende franse medewerker van FNAC. Alles netjes doorgelopen en ik krijg nu de 32gb ipv van de 16gb toegestuurd. Order staat ondertussen klaar voor versturen per morgen.

Ik ben erg te spreken over de service van FNAC en nu maar hopen dat ie netjes aankomt :)

• ALPACINO
Woow goed nieuws. Hoelaat had je besteld op 22-09?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24

NSG

Je weet niks!

enzoronald schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:16:
vanochtend 9:00 ging de telefoon. Werd toegesproken door een enigszins engels sprekende franse medewerker van FNAC. Alles netjes doorgelopen en ik krijg nu de 32gb ipv van de 16gb toegestuurd. Order staat ondertussen klaar voor versturen per morgen.

Ik ben erg te spreken over de service van FNAC en nu maar hopen dat ie netjes aankomt :)
En moest je bij betalen? Zo ja hoe heb je dat geregeld dan?

• enzoronald
Enes_81 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:25:
[...]

En moest je bij betalen? Zo ja hoe heb je dat geregeld dan?
Ja, betaal in totaal 141 euro incl. verzendkosten. Ik moest men cc weer geven. Was een beetje huiverig hiervoor, maar kreeg gelijk een mail met bevestiging enzo en het klonk wel betrouwbaar.

Ik had trouwens om 21:05 besteld op de 22e van augustus.

• ALPACINO
enzoronald schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:31:
[...]

Ja, betaal in totaal 141 euro incl. verzendkosten. Ik moest men cc weer geven. Was een beetje huiverig hiervoor, maar kreeg gelijk een mail met bevestiging enzo en het klonk wel betrouwbaar.

Ik had trouwens om 21:05 besteld op de 22e van augustus.
Dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen als je alleen maar met paypal kan betalen.

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:33
enzoronald schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:16:

Even ter info:
Waar heb jij je telefoonnummer juist gezet? En in welke vorm?
Dan kan iedereen zorgen dat die daar juist staat! :)

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
C.QL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:24:
[...]

Even ter info:
Dit zou ik ook willen weten!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

C.QL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:24:
[...]

Even ter info:
Ik zie geen onduidleijkheden als ik naar Mon Compte, en dan bij je gegevens onderaan kijk...

Als tel nummer voer je dan in:

+31612345678
als je telnr 0612345678 is

... zoals aangegeven.

[ Voor 48% gewijzigd door Tutti-frutti op 08-09-2011 16:59 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:33
Tutti-frutti schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:58:
[...]

Ik zie geen onduidleijkheden als ik naar Mon Compte, en dan bij je gegevens onderaan kijk...

Als tel nummer voer je dan in:

+31612345678
als je telnr 0612345678 is

... zoals aangegeven.
Bij je opgeslagen adressen past die inderdaad in, maar als je naar "mijn persoonlijke info" gaat (links onderaan), daar kun je ook een nummer ingeven. Daar past hij dan weer niet in. Maar bij "mijn adressen" zal wel OK zijn dan.

Verwijderd

Niet helemaal zoals aangegeven.

Er staat namenlijk dat buitenlandse telefoonnummers zonder 00, zonder landcode en zonder spaties dienen te worden ingevuld.

Dan zou je in feite uitkomen op 612345678

Misschien kan iemand die al gebeld is opheldering geven??

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 17:45 ]

• enzoronald
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:43:
Niet helemaal zoals aangegeven.

Er staat namenlijk dat buitenlandse telefoonnummers zonder 00, zonder landcode en zonder spaties dienen te worden ingevuld.

Dan zou je in feite uitkomen op 612345678

Misschien kan iemand die al gebeld is opheldering geven??
Ik had bij men bestelling volgens mij het nummer gewijzigd een paar dagen. Van 00316xxxx naar +316xxxxxx
en mij hebben ze uiteindelijk dus gebeld.

PS: pakket is zojuist aangeboden bij DHL :)

Verwijderd

enzoronald schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:54:
[...]

Ik had bij men bestelling volgens mij het nummer gewijzigd een paar dagen. Van 00316xxxx naar +316xxxxxx
en mij hebben ze uiteindelijk dus gebeld.

PS: pakket is zojuist aangeboden bij DHL :)
Dat is helder, noteer ik het ook in die vorm, dan kan daar geen misverstand over bestaan.

Verwijderd

0032 en +32 is het zelfde

Verwijderd

Klopt.
Voor de zekerheid mijn nummer ook veranderd naar +316123456789.
Zijn er nog meer mensen die gebeld zijn?

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Vreemd ik krijg nu net een mailtje van Fnac:
Geachte klant, beste klant,

Naar aanleiding van de mail van onze CEO op maandag met betrekking tot uw bestelling voor een HP-touchpad, ben ik blij om u te sturen onder een voucher ter waarde van € 100 (niet geldig in combinatie met andere promotionele aanbieding) bijgeschreven op de aankoop van de tablet van uw keuze uit de beschikbare voorraad verkocht door fnac.com (met uitzondering van producten verkocht door andere leveranciers fnac.com dat Fnac.com) toegankelijk via de link hieronder.

Deze bon is geldig tot 15/11/2011.

Uw persoonlijke code: xxx

Om de beschikbare tabletten, klik hier

Om uw goed gebruiken: in uw winkelwagen, uw code in de "Code voordeel of voucher." Klik op "Update"

Wij oprecht willen gebruik om u onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen u te ontmoeten door middel van dit gebaar van goede wil.

oprecht

Klantenservice Fnac.com
Ik had nog helemaal geen ander mailtje gehad. Nou ja, helaas geen 32GB die had ik liever gehad, nu maar even kijken of er nog wat leuks te vinden is met 100 korting ;(

Facts don't care about your feelings

Verwijderd

Ah? Ik heb net ook een waardebon van 100 € gekregen.
Nou, ik vind dat in elk geval erg netjes van Fnac. Nu nog enkel zien wat customer services gaat zeggen ivm met mijn geblokkeerde betaling, maar het zal wel geen touchpad worden.

Wel, mijn broertje mag dan een andere tablet kiezen... Of wachten op die G9? Lijkt wel een çava ding, hoewel eigenlijk geen flauw idee heb of archos kwaliteitsproducten afleveren of eerder een soort B- of C-merk is.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Ze zijn net verstuurd, ik denk dat ze nog geactiveerd moeten worden. Even wachten dus.

Verwijderd

Echt raar van Fnac eerst krijg ik een mail dat ik gebeld ga worden en nu krijg ik een bon toe gestuurd die ik niet werkend krijg.

Waarom ik nu een mail krijg met 100 euro is omdat ik misschien een 16gb in bestelling had staan en later een 32gb besteld heb, maar heb nooit mijn 16gb geannuleerd dus ik hoop nog op een belletje.
32gb tablet en 100 euro zo mooi zijn :P

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
't Is inderdaad een beetje raar. Ik kreeg van de week al 2x de mail dat ik een bon zou krijgen en 2x de mail dat ik om zou kunnen zetten. Toen ik kreeg ik vanochtend nog een mail dat ik in de loop van de dag gebeld zou worden over het omzetten. En nu krijg ik dus een mail met die waardebon. Maargoed, ik heb al een Touchpad. Mocht ik er toch nog eentje bij kunnen kopen heeft m'n broertje mazzel. :P

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Wat moet je bij Nom de la carte ingeven?

En nom is achternaam neem ik aan?

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb ook de code van FNAC binnen. Netjes dat ze het zo oplossen.

*knip* offtopic, dus weg.
Raimon89 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:44:

...
Precies de naam die op je creditcard staat.

[ Voor 114% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2011 23:09 ]

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Raimon89 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:44:

En nom is achternaam neem ik aan?
Niets, het is geen verplicht veld :)

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb vandaag ook de 100e bon ontvangen. Had ik niet verwacht; ik ben een van de bestellers op 1 sept via de ´geheime´ link.
Ik kijk nog even aan wat ik ermee doe, misschien wel niets, maar de bon is in ieder geval geldig tot 15 nov.

Verwijderd

Gebruik de topic report knop, dat werkt goed. Niet zelf reageren.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2011 23:04 ]

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik dacht hetzelfde, maar waar moet je dit anders plaatsen, een apart topic is ook zo overdreven.

De touchpadhunt is volgens mij een beetje hopeloos aan het worden. Tot er nieuwe voorraad is, zijn de kansen erg klein om nu nog een TP te kunnen bestellen ergens.

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Gebruik hiervoor de topic report knop.

[ Voor 69% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2011 23:03 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Nogmaals, dit is het Touchpad topic, dat staat ook in de titel van dit topic. De meeste offtopic berichten zijn nu verwijderd. Als je het over fnac wilt hebben kan dat in het shopping forum. Verder geen andere tablets meer, alleen de Touchpad.

[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2011 23:18 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:25

duderuud

Sliden is koel

Nou, na dagen lang gezocht te hebben naar Touchpads...in totaal 10 Touchpads ofzo besteld in de USA, Frankrijk, Engeland en Duitsland kan ik nu de balans opmaken:

- 1 X Touchpad 16GB onderweg vanuit de USA (Ebay veiling, totale kosten rond de €200)
- 1 X Touchpad 32GB onderweg vanuit de USA (Ebay veiling, totale kosten rond de €230)
- 1 X Archos 101 16GB besteld in Frankrijk via FNAC met de kortingsbon, totale kosten maar €212 !
(Geannuleerd, is niet de nieuwe G9)

Okay, ik had liever de $99/$149 Touchpads gehad maar ach...
Ik heb nu de luxe om te bekijken welke me het beste bevalt en de anderen verkoop ik gewoon weer.

[ Voor 14% gewijzigd door duderuud op 08-09-2011 23:37 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
Volgens mij zijn er nog heel veel mensen niet gebeld, ik heb de mail maar heb nog niks gehoord zo maar eens een mail de deur uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inbedrijf schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:00:
Volgens mij zijn er nog heel veel mensen niet gebeld, ik heb de mail maar heb nog niks gehoord zo maar eens een mail de deur uit doen.
Dat heb je goed, ik was één van de eersten die een mail kreeg maar geen belletje tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Krijg in een keer status emails binnen van Fnac..... pfff

Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
inbedrijf schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:00:
Ik las op twitter dat er 3000 man gebeld moet gaan worden, dus misschien nog maar even wat geduld hebben, ik ben zelf ook nog niet gebeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:06:

Jullie ook?
Hier niet, kan nog altijd komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:27

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

duderuud schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:22:
Nou, na dagen lang gezocht te hebben naar Touchpads...in totaal 10 Touchpads ofzo besteld in de USA, Frankrijk, Engeland en Duitsland kan ik nu de balans opmaken:

- 1 X Touchpad 16GB onderweg vanuit de USA (Ebay veiling, totale kosten rond de €200)
- 1 X Touchpad 32GB onderweg vanuit de USA (Ebay veiling, totale kosten rond de €230)
- 1 X Archos 101 16GB besteld in Frankrijk via FNAC met de kortingsbon, totale kosten maar €212 !
(Geannuleerd, is niet de nieuwe G9)

Okay, ik had liever de $99/$149 Touchpads gehad maar ach...
Ik heb nu de luxe om te bekijken welke me het beste bevalt en de anderen verkoop ik gewoon weer.
Zelfde probleem hier.. Heb echt in een stuk of 8 verschillende shops in de US besteld en allemaal gecancelled behalve de 5 die ik bij Zones.com heb staan. Zones.com hoopt nog op backorder leveringen vanuit HP, maar ook daar acht ik de kans klein.

Bij notebooksbilliger.de zijn de 48 uur voor inschrijven over en zijn ze nu bezig met de trekking. Ik heb er 3 adressen inzitten, dus hopelijk nu eindelijk een beetje geluk....

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie ook?
Mail is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51

Jullie ook?
Ja haha wat een prutsers :') eerst een mail sturen voor een kortingsbon en pas een dag daarna melden dat het niet meer geleverd gaat worden.

[ Voor 20% gewijzigd door YoshiBignose op 09-09-2011 09:11 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ook van de oude order van 22-08-2011?
Dus eigenlijk geen nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het begint weer op een slowchat te lijken. Geen nieuws hoef je ook niet te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:11:
[...]

Ook van de oude order van 22-08-2011?
Dus eigenlijk geen nieuws!
Ja 16gb order van 22-08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook gebeld worden, krijg ik een half uur terug een mail van FNAC met
"We zijn blij om u te informeren dat de volgende items worden verzonden die dag.
Uw pakket wordt ondersteund door de vervoerder DHL" . betreffende een 32gb tp, tevens een annuleringsmailtje van een 16gb tp. In "mon compte" is de hele order niet te zien trouwens.
Blijkt nadat ik de nummers nog eens checkte dat het ordernummer hetzelfde is als dat van een eerder verstuurde tp, en het opgegeven dhl nummer leidt naar de al ontvangen tp van een dikke week terug. Vreemde gasten daar zeg.

edit en net weer een annuleringsmailtje, van de 2de 16gb tp.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Lol krijg net deze mail van Fnac:

Votre commande du 22 août 2011
Commande numéro : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Monsieur ,,,,,,,,

Nous avons le plaisir de vous informer que les articles suivants vous sont expédiés ce jour.
Votre colis est pris en charge par le transporteur DHL.

Vertaling Google:
Your order of August 22, 2011
Order number: xxxxxxxx

Mr. ,,,,,,

We are pleased to inform you that the following items are shipped that day.
Your package is supported by the carrier DHL.

Detail ... TP ligt allang op de mat en tracking nummer verwijst ook naar deze TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wij hebben er niets aan, maar The Phone House Frankrijk verkoop vandaag zijn laatste 120 Touchpads in de Franse winkels.

http://www.gizmodo.fr/201...vente-ce-9-septembre.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij The Phone House in België krijg je een Archos 9 gratis bij elk Proximus abbonnement vanaf EUR 15,00 gedurende 18 maanden. Geen slechte deal. Had toch even gemaild of ook de HP Touchpad verkochten, maar daar hadden ze nog nooit van gehoord. Ze boden me wel aan om een Blackberry Playbook te kopen :')

Spijtig dat die winkels sommige acties gewoon niet op Europees niveau lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Ik heb net een mail van Fnac ontvangen om te vertellen dat mijn bestelling van 2x 16GB is geannuleerd.

Dit terwijl ik ook een mailtje heb ontvangen waarbij ze me vertellen dat ik een telefoontje mag verwachten.

[ Voor 35% gewijzigd door Xepos op 09-09-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De Fransen hebben meer mazzal, morgen nog meer Touchpads in de verkoop bij Surcouf.

http://trc1.emv2.com/HM?a...W0bBhOG5mpqVsje_HxHDWtFKC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zie het ook staan:
Aanbod geldig alleen in de winkel deze zaterdag Daumesnil en Haussman 10/09/2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Hehe, hier ook een mail met daarin bericht van annuleren van de 16GB. Direct daarachteraan een mail met bevestiging en verzendgegevens van twee 32 GB's, met een link naar m'n eerder verstuurde Touchpads. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:11:
Ja ik zie het ook staan:
Aanbod geldig alleen in de winkel deze zaterdag Daumesnil en Haussman 10/09/2011.
Alleen fysieke verkoop, om 10.00 uur in de winkels.Het zal wel een rij worden :')

http://gaming-high-tech.o...83772883.html#fromTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Autodrop schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:19:
Hehe, hier ook een mail met daarin bericht van annuleren van de 16GB. Direct daarachteraan een mail met bevestiging en verzendgegevens van twee 32 GB's, met een link naar m'n eerder verstuurde Touchpads. :')
Ik dus ook... Ik denk niet dat er dus iets verzonden is. Wel heel apart. Misschien dat ze gewoon zoiets hebben van: je hebt al eerder 32GB's ontvangen, dus je komt niet meer in aanmerking ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Pinky-H9 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:41:
Lol krijg net deze mail van Fnac:

Votre commande du 22 août 2011
Commande numéro : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Monsieur ,,,,,,,,

Nous avons le plaisir de vous informer que les articles suivants vous sont expédiés ce jour.
Votre colis est pris en charge par le transporteur DHL.

Vertaling Google:
Your order of August 22, 2011
Order number: xxxxxxxx

Mr. ,,,,,,

We are pleased to inform you that the following items are shipped that day.
Your package is supported by the carrier DHL.

Detail ... TP ligt allang op de mat en tracking nummer verwijst ook naar deze TP.
Zelfde verhaal hier, ik dacht al, hoe kunnen ze nu zomaar mijn paypal chargen, maar het is dus gewoon prutswerk. Even achteraan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik begrijp er ook weinig meer van. Vanochtend ook annuleringsmail gehad. Maar dat zegt eigenlijk nog niets. Ik vraag me alleen af of er uberhaupt nog wel contact wordt opgenomen zoals beloofd in eerdere mail (over 32GB upgrade, heb geen voucher mail gehad).

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:11:
Ik begrijp er ook weinig meer van. Vanochtend ook annuleringsmail gehad. Maar dat zegt eigenlijk nog niets. Ik vraag me alleen af of er uberhaupt nog wel contact wordt opgenomen zoals beloofd in eerdere mail (over 32GB upgrade, heb geen voucher mail gehad).
Zelfde verhaal hier. De annuleringsmail gehad, nog geen telefoontje.
Geduld, geduld, geduld......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Het melden van je status bij FNAC voegt hier niets toe. Wacht geduldig af, ze nemen vanzelf contact op. Ga ze dan ook niet mailen, dit werkt absoluut vertragend want die moeten ze ook weer gaan beantwoorden terwijl ze voldoende te doen hebben. Nu weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Opmerkingen over moderatie mogen per DM of het feedback topic. Hier is het offtopic.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 09-09-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow als je extra betaald dan kan je pakketje ook echt snel geleverd worden. Vanuit Shipito naar NL
Kostte wel 45$ maar dan heb je ook wat!

Tracking history
Date and time Status Location Service Area
9/9/2011 11:22 am Shipment delivered. Utrecht, Netherlands, The
8:35 am With delivery courier. Amsterdam, Netherlands, The
6:18 am Arrived at DHL facility. Amsterdam, Netherlands, The
3:59 am Depart Facility Brussels, Belgium
1:15 am Processed at DHL Location. Brussels, Belgium
12:56 am Clearance processing complete Brussels, Belgium
12:28 am Transit through DHL facility Brussels, Belgium
9/8/2011 8:15 pm Depart Facility Paris, France
8:14 pm In transit. Paris, France
7:27 pm Transit through DHL facility Paris, France
4:51 am Depart Facility Cincinnati Hub, Oh
4:31 am Transit through DHL facility Cincinnati Hub, Oh
3:47 am Processed at DHL Location. Cincinnati Hub, Oh
9/7/2011 8:47 pm Depart Facility Los Angeles Gateway, Ca
8:34 pm Processed at DHL Location. Los Angeles Gateway, Ca
7:16 pm Transit through DHL facility Los Angeles Gateway, Ca
6:54 pm Depart Facility Long Beach, Ca
6:54 pm Processed at DHL Location. Long Beach, Ca
4:34 pm Shipment picked up Long Beach, Ca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Het grappige is dat bij de standaard verzending van Borderlinx (wat 50 euro kost, inclusief BTW en dergelijke) ook maar 2 dagen duurde bij mij. Net zo lang als de express optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Offtopic, heeft niets met de Touchpad te maken.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 09-09-2011 15:45 ]

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJerome schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:46:
Het grappige is dat bij de standaard verzending van Borderlinx (wat 50 euro kost, inclusief BTW en dergelijke) ook maar 2 dagen duurde bij mij. Net zo lang als de express optie.
Ja dat kan wel kloppen maar via Borderlinx betaal je in totaal meer vandaar dat ik voor Shipito gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen gebeld door Fnac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:21:
Ga er maar vanuit dat als dat gebeurt het hier wel direct wordt gemeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
DonLexos schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:23:
[...]

Ga er maar vanuit dat als dat gebeurt het hier wel direct wordt gemeld ;)
Nee, dat mag dus niet... Eigenlijk mag ik dit ook niet zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:27:
[...]

Nee, dat mag dus niet... Eigenlijk mag ik dit ook niet zeggen :X
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:21:
Nope..verwacht ook nog een telefoontje n.a.v het 32GB-aanbod, dus zal wel volgende week worden. Hoe zuiderlijker je komt, des te losser de beloftes ;)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de mail staat dat ze gaan bellen op 10 september dus heb even geduld aja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:51:
Nee, er staat _voor_ 10 september.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:51:
Volgens mij staat er in de mail dat ze uiterlijk 10 september bellen :P

Orgineel:
Nous vous recontacterons donc par téléphone au plus tard le 10 septembre, pour vous permettre de passer commande si vous le souhaitez.

Vertaling:
We will thus recontact you by telephone at the latest on September 10, to allow you to place order if you wish it.

[ Voor 34% gewijzigd door Nukubu op 09-09-2011 16:59 . Reden: Tekst uit mail erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog meer mensen gebeld door Fnac.com?
Ik kreeg eerst een Fransoos aan de lijn die amper Engels kon, later kreeg ik een medewerkers aan de lijn die gelukkig wel bekwaamt Engels sprak.

Ik krijg de 32GB versie over ongeveer drie weken toegestuurd. De 16GB krijgen ze niet meer maar ze krijgen nog wel de 64GB.

Daar komt bij dat ik ook een waardebon heb gekregen van 100 euro. Ik heb alleen gezegd dat ik daar niet zoveel aan heb. Nu mag ik voor datzelfde geld ook accessoires uitzoeken of een ipod nano met een kleine bij betaling van 20 euro. Heel netjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Om de miljardste topic waarschuwing te voorkomen heb ik een Fnac touchpad topic gemaakt:
Het grote Fnac Touchpad nasleep topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:59:
Zijn hier nog meer mensen gebeld door Fnac.com?
Ik kreeg eerst een Fransoos aan de lijn die amper Engels kon, later kreeg ik een medewerkers aan de lijn die gelukkig wel bekwaamt Engels sprak.

Ik krijg de 32GB versie over ongeveer drie weken toegestuurd. De 16GB krijgen ze niet meer maar ze krijgen nog wel de 64GB.

Daar komt bij dat ik ook een waardebon heb gekregen van 100 euro. Ik heb alleen gezegd dat ik daar niet zoveel aan heb. Nu mag ik voor datzelfde geld ook accessoires uitzoeken of een ipod nano met een kleine bij betaling van 20 euro. Heel netjes dus.
de 64gb? Dat moet ik nog maar zien. Heb je enig idee hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falkor73
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 12:15
Net mailtje van Tigerdirect. Maar uiteraard alles alweer weg.
Wat een zooi, dat HP touchpad gedoe.

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:40:
Wow als je extra betaald dan kan je pakketje ook echt snel geleverd worden. Vanuit Shipito naar NL
Kostte wel 45$ maar dan heb je ook wat!
Je kan dus blijkbaar nog rekenen op een rekening achteraf. Kreeg vandaag rekening van Fedex, BTW en administratie kosten. Wel een beetje vreemd dat dit achteraf gaat wanneer je allang het pakketje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Pred87 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:30:
[...]

Je kan dus blijkbaar nog rekenen op een rekening achteraf. Kreeg vandaag rekening van Fedex, BTW en administratie kosten. Wel een beetje vreemd dat dit achteraf gaat wanneer je allang het pakketje hebt.
Gebruikelijke gang van zaken, heet niet voor niks een naheffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Raimon89 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:35:
[...]

Gebruikelijke gang van zaken, heet niet voor niks een naheffing.
Zo gebruikelijk is het blijkbaar niet want niemand wist dat het zo werkte? Verder niet erg ofzo, had wel gerekend op de kosten, en zoveel is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Pred87 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:46:
[...]

Zo gebruikelijk is het blijkbaar niet want niemand wist dat het zo werkte?
Bij Fedex is het gebruikelijk. Het grote voordeel: je hebt je pakketje veel sneller.
Bij TNT moet je betalen bij bezorgen, maar kan het bezorgen lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Pred87 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:30:
[...]

Als dit met Shipitto was, dan weg voordeel tov Borderlinx waar je zeker weet dat er niks bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:01

mphilipp

Romanes eunt domus

Offtopic, dus weg.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 10-09-2011 13:10 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Yippie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 22:51:
[...]

Als dit met Shipitto was, dan weg voordeel tov Borderlinx waar je zeker weet dat er niks bij komt.
Yep nu zijn de kosten ongeveer gelijk..

• W0153R
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 14:18
En uitverkocht...

• RemcoDelft
FNAC heeft mijn op voorraad zijnde tablet die gisteren verzonden zou worden, nu veranderd in "Prévu du 10/09/2011 au 17/09/2011 "... Ze kunnen echt geen voorraadbeheer doen daar.

• melvinnie
  • Niet online
Ik zou gebeld worden, geen telefoontje gehad. Waar slaat het op! :(

Verwijderd

melvinnie schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:37:
Ik zou gebeld worden, geen telefoontje gehad. Waar slaat het op! :(
Het is al eerder gemeld, de juiste vertaling van het mailtje is "terugbellen uiterlijk 10 september"

De dag is nog niet voorbij, ze hebben het er waarschijnlijk hartstikke druk mee, dus netjes afwachten nog.
Pagina: 1 ... 49 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal