Het grote Fnac Touchpad nasleep topic

Pagina: 1
Acties:
  • 1.492 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Topicstarter
Om de modjes hier te ontlasten, graag in dit topic alle berichten over Fnac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog meer mensen gebeld door Fnac.com?
Ik kreeg eerst een Fransoos aan de lijn die amper Engels kon, later kreeg ik een medewerkers aan de lijn die gelukkig wel bekwaamt Engels sprak.

Ik krijg de 32GB versie over ongeveer drie weken toegestuurd. De 16GB krijgen ze niet meer maar ze krijgen nog wel de 64GB.

Daar komt bij dat ik ook een waardebon heb gekregen van 100 euro. Ik heb alleen gezegd dat ik daar niet zoveel aan heb. Nu mag ik voor datzelfde geld ook accessoires uitzoeken of een ipod nano met een kleine bij betaling van 20 euro. Heel netjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:07:
Zijn hier nog meer mensen gebeld door Fnac.com?
Ik kreeg eerst een Fransoos aan de lijn die amper Engels kon, later kreeg ik een medewerkers aan de lijn die gelukkig wel bekwaamt Engels sprak.

Ik krijg de 32GB versie over ongeveer drie weken toegestuurd. De 16GB krijgen ze niet meer maar ze krijgen nog wel de 64GB.

Daar komt bij dat ik ook een waardebon heb gekregen van 100 euro. Ik heb alleen gezegd dat ik daar niet zoveel aan heb. Nu mag ik voor datzelfde geld ook accessoires uitzoeken of een ipod nano met een kleine bij betaling van 20 euro. Heel netjes dus.
Dat heb je even netjes allemaal geregeld!

Kon je die 64GB niet bestellen? Wat gaat die kosten?

Hoe heb je de waardebon voor accessoires voor elkaar gekregen dan, dat wil ik ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 00:31
wanneer komen die 64gb dan :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hoef denk ik niet meer te rekenen op een telefoontje vandaag het is al 18 uur geweest.
Ze komen helaas hun afspraken niet na die fransen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:23:
Nou hoef denk ik niet meer te rekenen op een telefoontje vandaag het is al 18 uur geweest.
Ik ben ook niet gebeld...... SLECHT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:23:
Man, hoe vaak moet je 't nou nog horen? Quote fnac: "op zijn laatst de 10de nemen wij contact met u op".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus maak je morgen pas zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:27:
[...]

Man, hoe vaak moet je 't nou nog horen? Quote fnac: "op zijn laatst de 10de nemen wij contact met u op".
Man, ik dacht echt dat het vandaag de 10e was :( loop weer een dag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
damn waarom 3 weken gek ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:32:
[...]

Man, ik dacht echt dat het vandaag de 10e was :( loop weer een dag voor.
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:52:
Iedereen heeft zaterdag zijn telefoon in de hand en wacht op een telefoontje van Fnac :P
jaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaa

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Ik kreeg vandaag een mailtje van FNAC waarin mij medegedeeld werd, dat mijn bestelling verzonden is.
Compleet met tracking code en al.
Dat is op zich fijn.

Alleen heb ik al sinds vorige week dinsdag mijn Touchpad .... :?

[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 09-09-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
cornfed99111 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:42:
Ik kreeg vandaag een mailtje van FNAC waarin mij medegedeeld werd, dat mijn bestelling verzonden is.
Compleet met tracking code en al.
Dat is op zich fijn.

Alleen heb ik al sinds vorige week dinsdag mijn Touchpad .... :?
Meerdere mensen hebben dit soort mailtjes gehad. De trackingcodes verwijzen echter naar reeds geleverde bestellingen. Ook is er niets van creditcards of PayPal accounts afgeschreven. Gewoon weer een fout dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:13:
[...]

Dat heb je even netjes allemaal geregeld!

Kon je die 64GB niet bestellen? Wat gaat die kosten?

Hoe heb je de waardebon voor accessoires voor elkaar gekregen dan, dat wil ik ook.....
De 64 GB gaat waarschijnlijk 180 euro kosten. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen ik zei gewoon (met andere woorden). Moet je luisteren ik wilde die touchpad heel graag dat jullie hem niet meer kunnen leveren dat snap ik alleen jullie kunnen ook snappen dat ik niet alsnog 400 euro ga betalen voor een gelijkwaardige touchpad. Dus ik vroeg kan ik die 100 euro niet anders verzilveren. Zij zeiden nee dat kan niet meneer, ik zo van waaarom niet blablabla en uiteindelijk is het goed gekomen.

Dus ik raad iedereen aan om even heissa te trappen (wel netjes doen). Vertel wat je rechten zijn en misschien dat jullie ook een ipod nano kunnen krijgen voor 30 euro of accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
wordt iedereen die een gecancelde order heeft opgebeld?

Ik had de 16GB besteld en kreeg pas deze week te horen dat hij geannuleerd is, al die tijd stond hij op "Bezig" of zoiets. Heb nu 3 e-mails gekregen;

1. Informatie over de voorraad, en dat ik een voucher krijg.
2. De voucher
3. Order annulering

Verder niets gezien/gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
SAWYER schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:52:
wordt iedereen die een gecancelde order heeft opgebeld?

Ik had de 16GB besteld en kreeg pas deze week te horen dat hij geannuleerd is, al die tijd stond hij op "Bezig" of zoiets. Heb nu 3 e-mails gekregen;

1. Informatie over de voorraad, en dat ik een voucher krijg.
2. De voucher
3. Order annulering

Verder niets gezien/gehoord
Ik vermoed dat je niet bij de happy few zit dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
mtweaks vertel eens meer over wat je oorspronkelijk had besteld, wanneer, wat voor mailtjes je laatste paar dagen hebt ontvangen, waar en in welke vorm je je telefoonnummer had achtergelaten.

alvast bedankt

edit: huisnr of mobiel?

[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-09-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 08:54
Mijn originele 16GB order was direct geannuleerd door een foute Creditcardnummer. Nu heb ik een mail gekregen dat ik gebeld word voor een nieuwe order (32GB). Ben benieuwd of ze dit ook gaan doen als de originele order geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detulp050 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:08:
Mijn originele 16GB order was direct geannuleerd door een foute Creditcardnummer. Nu heb ik een mail gekregen dat ik gebeld word voor een nieuwe order (32GB). Ben benieuwd of ze dit ook gaan doen als de originele order geannuleerd is.
Maak geen slapende honden wakker hoor! Beloofd is beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Vooralsnog is het angstvallig stil op FB/Twitter wat Fnac betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Mijn bestelde Arnova Archos (41,90 incl. verzenden) staat nog steeds op "Scheduled for 9/9/2011". Het lijkt er dus op dat-ie vandaag niet verzonden is/wordt. Ondertussen is-ie ook niet meer leverbaar voor 129,90, het is nu 160,95 via een externe leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen denken dat de slowchat dan maar in een ander forum gaat plaatsvinden, dan doe ik die illusie bij deze op slot :)

Even een linkje als TS plaatsen is natuurlijk ook al niet echt een lekker begin...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.