Hoezo is dat anders dan wanneer ze je een TouchPad hadden opgestuurd?Hanky74 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:08:
100 euro korting van Fnac is wel netjes. Asus Transformer wordt zo dus 299. Hmm interessant
Waar ik alleen bang voor ben is dat het apparaat beschadigd aankomt en hoe het dan moet met garantie enz zoals iemand hierboven al gemeld had dat de hele glasplaat van z'n tablet kapot was.
Omdat de Touchpad niet meer gemaakt wordt en garantie niet in Nederland geleverd wordt is dat nogal een lastige kwestie voor een klant. Staat hier ergens ook al in het topic vermeld namelijk...DonLexos schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:53:
[...]
Hoezo is dat anders dan wanneer ze je een TouchPad hadden opgestuurd?
Daarnaast biedt Asus geloof ik internationale garantie, wat natuurlijk handiger is
De Touchpad was 'maar' 111 euro ipv 299+11 euroDonLexos schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:53:
[...]
Hoezo is dat anders dan wanneer ze je een TouchPad hadden opgestuurd?
Als een doos beschadigd aankomt moet je die nooit accepteren (zegt bv ook 1dayfly.com) maar je kan er denk ik wel vanuit gaan dat de inhoud heel is als de verpakking dat ook is. Zie de reacties hier van de gelukkige eigenarenHanky74 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:59:
[...]
De Touchpad was 'maar' 111 euro ipv 299+11 euro
Ik heb vandaag ook een mailtje gehad van Fnac.
Totaal niet verwacht , ik was 1 tje die de bewuste link had gebruikt die we normaal niet hadden kunnen weten.
En ik krijg ook een coupon van 100 euro voor de aankoop van een andere tablet.
Netjes toch !
maar toch nog touchpadloos
Totaal niet verwacht , ik was 1 tje die de bewuste link had gebruikt die we normaal niet hadden kunnen weten.
En ik krijg ook een coupon van 100 euro voor de aankoop van een andere tablet.
Netjes toch !
maar toch nog touchpadloos
Wat zit iedereen toch ongelooflijk te janken over FNAC. Wat dacht je toen je een product ging bestellen dat iets van 1/5 van zijn oorspronkelijke waarde kost. "Oh boehoehoe, ik heb er recht op, boehoe". Ook ik heb een mailtje gehad dat mijn bestelling geannuleerd is, maar daar lig ik niet wakker van. Het was leuk geweest als ik hem had gekregen, maar ik had geen verwachtingen bij zoiets. Dus, ophouden met janken als kleine kinderen en doorgaan met je leven.
Je krijgt er verdomme nog 100 euro korting bij ook. Je hebt dus een soort van winst geboekt. Be happy with it.
Je krijgt er verdomme nog 100 euro korting bij ook. Je hebt dus een soort van winst geboekt. Be happy with it.
[ Voor 10% gewijzigd door vickypollard op 06-09-2011 14:00 ]
Je bent Nederlander of je bent Nederlandervickypollard schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:00:
Wat zit iedereen toch ongelooflijk te janken over FNAC. Wat dacht je toen je een product ging bestellen dat iets van 1/5 van zijn oorspronkelijke waarde kost. "Oh boehoehoe, ik heb er recht op, boehoe". Ook ik heb een mailtje gehad dat mijn bestelling geannuleerd is, maar daar lig ik niet wakker van. Het was leuk geweest als ik hem had gekregen, maar ik had geen verwachtingen bij zoiets. Dus, ophouden met janken als kleine kinderen en doorgaan met je leven.
Wij Nederlanders klagen altijd!
Mijn order is ook geannuleerd dus heb ik er een van Ebay UK besteld voor omgerekend 300 euro en de volgende items van Ebay US: een Toucstone 60 euro, Case 30 euro en een International Charger (achteraf toch niet nodig want de TP uit de UK heeft Eu stekker) van 15 euro.vickypollard schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:00:
Moraal van het verhaal: ik wilde een touchpad van 99 dollar en ben 405 euro kwijt. Ik heb dan nog niet eens invoerrechten en btw voor sommige items mee berekend.
Als je haar maar goed zit.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
En dat voor een zo goed als discontinued product?Mandrake466 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:33:
[...]
Mijn order is ook geannuleerd dus heb ik er een van Ebay UK besteld voor omgerekend 300 euro en de volgende items van Ebay US: een Toucstone 60 euro, Case 30 euro en een International Charger (achteraf toch niet nodig want de TP uit de UK heeft Eu stekker) van 15 euro.
Moraal van het verhaal: ik wilde een touchpad van 99 dollar en ben 405 euro kwijt. Ik heb dan nog niet eens invoerrechten en btw voor sommige items niet mee berekend.
Dat bedoel ikFoxpat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:33:
[...]
En dat voor een zo goed als discontinued product?
Ik mis alleen de keyboard
[ Voor 7% gewijzigd door Mandrake466 op 06-09-2011 14:35 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Waarom dan? xD had je dan niet beter een android tablet of iets in die richting kunnen kopen voor hetzelfde geld?Mandrake466 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:34:
[...]
Dat bedoel ik
Ik mis alleen de keyboard
Mischien wel maar ik was zo stom om de accesoires eerder dan de TP te bestellen en had geen zin om ze op marktplaats te zettenFoxpat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:36:
[...]
Waarom dan? xD had je dan niet beter een android tablet of iets in die richting kunnen kopen voor hetzelfde geld?
Ik had Fnac vandaag een mailtje gestuurd dat ik toch wel teleurgesteld was en ik kreeg binnen het uur een antwoord in het ENGELS (!) dat het hun speet. Nee, het was geen standaard excuses mailtje.
Ja, ik moet toch bij iemand kunnen uithuilen
We gaan vrolijk verder.
[ Voor 3% gewijzigd door Mandrake466 op 06-09-2011 14:47 ]
Raar ik krijg nooit geen antwoord!Mandrake466 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:46:
[...]
Mischien wel maar ik was zo stom om de accesoires eerder dan de TP te bestellen en had geen zin om ze op marktplaats te zetten![]()
Ik had Fnac vandaag een mailtje gestuurd dat ik toch wel teleurgesteld was en ik kreeg binnen het uur een antwoord in het ENGELS (!) dat het hun speet. Nee, het was geen standaard excuses mailtje.
Ja, ik moet toch bij iemand kunnen uithuilen![]()
We gaan vrolijk verder.
Waar heb je die email heen gestuurd dan?
Ik voorheen ook niet hoor. Via contact formulierVjenne-ICT schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:03:
[...]
Raar ik krijg nooit geen antwoord!
Waar heb je die email heen gestuurd dan?
http://www4.fnac.com/Serv...aspx?ServiceClient=SCPET&
Ps: nooit geen is dubbele ontkenning trouwens
[ Voor 7% gewijzigd door Mandrake466 op 06-09-2011 15:09 ]
Vast een stagiaire die wel engels kan ofzo. Waarschijnlijk net hoe de pet staat daar wat voor antwoord je krijgt. Daarbij kunnen ze nu ook concreet iets antwoorden.
fnac heeft dus eieren voor hun geld gekozen. mensen die wel konden bestellen een illusie minder en die wouden bestellen maar niet lukte een stukje troost.
Zover ik hier gelezen heb, hebben de meeste die de touchpad via die link van laatst hebben besteld wel een mail gehad met 100Eu korting op een ander product.erofact schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:22:
fnac heeft dus eieren voor hun geld gekozen. mensen die wel konden bestellen een illusie minder en die wouden bestellen maar niet lukte een stukje troost.
Ik heb mijn touchpad 22-8 besteld en buiten de automatische bestelling mail die je krijgt, heb ik helemaal NIKS meer van hen vernomen.
Ik snap dat ze het druk hebben, maar het lijkt erop dat ze hun administratie niet helemaal op orde hebben. Alsof ze alle bestelnummer in een grabbelton hebben gegooid en er 20% uit hebben gegraaid of zo.
Verwijderd
In een grote doos zaten mijn 2 x 32GB met flink luchtzakplastic er omheen, perfect dicht getaped. Niet bang zijn voor verzending dus. DHL doet dat verder ook netjes. Geen deukje in alleen al de kartonnen doos om de verpakking van de twee TP's heen. Sterker nog, de TP dozen zaten weer in een andere nauwer sluitende kartonnen transportdoos.knakworst schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:19:
Fnac transporteert via DHL. Mijn touchpad's 32 GB waren perfect verpakt!
Verwijderd
Inderdaad, zelfs een single TP zit in 3! dozen verpakt. Die TP met dat gebroken glas is vast onder de dhl truck beland ipv er in. Weet niet of het al eerder gepost is, maar eind oktober komt er een laatste batch tussen de 100.000 en 200.000 stuks, uit nog aanwezige voorraad onderdelen te bouwen. Dan zijn er straks zo'n 1.000.000 verkocht. Collectors item?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:58:
[...]
In een grote doos zaten mijn 2 x 32GB met flink luchtzakplastic er omheen, perfect dicht getaped. Niet bang zijn voor verzending dus. DHL doet dat verder ook netjes. Geen deukje in alleen al de kartonnen doos om de verpakking van de twee TP's heen. Sterker nog, de TP dozen zaten weer in een andere nauwer sluitende kartonnen transportdoos.
Verwijderd
Helaas gaat die batch exclusief naar USA, geeneens online maar alleen in de winkels van Best Buy te koop.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:27:
[...]
Inderdaad, zelfs een single TP zit in 3! dozen verpakt. Die TP met dat gebroken glas is vast onder de dhl truck beland ipv er in. Weet niet of het al eerder gepost is, maar eind oktober komt er een laatste batch tussen de 100.000 en 200.000 stuks, uit nog aanwezige voorraad onderdelen te bouwen. Dan zijn er straks zo'n 1.000.000 verkocht. Collectors item?
Je zou er een vakantie voor kunnen boeken: Koop voor 7000 euro 100 van die dingen, betaal hier 1350 euro BTW, betaal ongetwijfeld 1000 euro extra vanwege je bagagegewicht, en je zit nog steeds onder de 99 euro per stukVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:28:
[...]
Helaas gaat die batch exclusief naar USA, geeneens online maar alleen in de winkels van Best Buy te koop.
Helaas is er geen garantie dat je er ook maar 1 te pakken gaat krijgen bij Best Buy...
Voor wat betreft het telefoon nummer van FNAC: je moet het gewoon als 0612345678 neer zetten. Ik heb via een franse collega dit na gevraagd. Die heeft FNAC gebeld en dit bevestigd. Hij vondt het ook vreemd van die +31 enzo, maar dus gewoon je "normale" 06 nummer opgeven.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Verwijderd
Ik heb mijn nummer gewijzigd onder adres wijzigen zonder 0031 alleen 0612345678 maar als ik naar mijn orders ga en dat detail dan is mijn nummer nog steeds niet veranderd.Knud schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:34:
Voor wat betreft het telefoon nummer van FNAC: je moet het gewoon als 0612345678 neer zetten. Ik heb via een franse collega dit na gevraagd. Die heeft FNAC gebeld en dit bevestigd. Hij vondt het ook vreemd van die +31 enzo, maar dus gewoon je "normale" 06 nummer opgeven.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Zou zonde zijn als ik niet gebeld worden omdat ik mijn nummer niet correct heb ingevuld
Bedankt voor de link1Mandrake466 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:08:
[...]
Ik voorheen ook niet hoor. Via contact formulier
http://www4.fnac.com/Serv...aspx?ServiceClient=SCPET&
Ps: nooit geen is dubbele ontkenning trouwens
Welke keuzes heb je gemaakt?
Een gebruikt, maar kreeg een standaard gegeneerd mailtje terug..... pff
Verwijderd
GeluktVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:17:
[...]
Ik heb mijn nummer gewijzigd onder adres wijzigen zonder 0031 alleen 0612345678 maar als ik naar mijn orders ga en dat detail dan is mijn nummer nog steeds niet veranderd.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Zou zonde zijn als ik niet gebeld worden omdat ik mijn nummer niet correct heb ingevuld
Verwijderd
Helaas 1 per persoon in de winkel met een rij van 300+ om nog een keer in de rij aan te sluiten voor een 2e. Als je geluk hebt....RemcoDelft schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:33:
[...]
Je zou er een vakantie voor kunnen boeken: Koop voor 7000 euro 100 van die dingen, betaal hier 1350 euro BTW, betaal ongetwijfeld 1000 euro extra vanwege je bagagegewicht, en je zit nog steeds onder de 99 euro per stuk
Helaas is er geen garantie dat je er ook maar 1 te pakken gaat krijgen bij Best Buy...
Verwijderd
Ligt eraan waar gekocht. Vanuit USA dan heb je een probleem. Frankrijk valt ook binnen EU en EU wetten verplicht bedrijven tot een 2 jarige garantie op hardware als dit, de winkel is verplicht om 1 jaar winkelgarantie te geven.alex3305 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:58:
[...]
Omdat de Touchpad niet meer gemaakt wordt en garantie niet in Nederland geleverd wordt is dat nogal een lastige kwestie voor een klant. Staat hier ergens ook al in het topic vermeld namelijk...
Daarnaast biedt Asus geloof ik internationale garantie, wat natuurlijk handiger is. Mijn Touchpad is overigens wel helemaal aangekomen en had geen één deukje!
Aangezien EU landen vrij verkeer van mensen en goederen kent, valt een FNAC TP onder FNAC winkelgarantie en HP producentengarantie. HP NL kan zeuren omdat de TP niet officieel in NL geintroduceerd is, maar dat is nu eenmaal de wet.
Heb je daar een bron voor?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:28:
[...]
Helaas gaat die batch exclusief naar USA, geeneens online maar alleen in de winkels van Best Buy te koop.
Verwijderd
Mensen die een 100 euro waardebon krijgen, is deze alleen in combinatie met een tablet geldig?
Mocht het ook geldig zijn voor de rest van het assortiment dan zou het mooi zijn.
Heb nog wat anders nodig en kan zo waardebon dan wel gebruiken.
Mocht het ook geldig zijn voor de rest van het assortiment dan zou het mooi zijn.
Enkel in combinatie met een tablet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:56:
Mensen die een 100 euro krijgen, is deze alleen in combinatie met een tablet geldig?
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Jammer helaas, heb er nu niet veel aan. Was niet van plan een tablet te kopen totdat de TP wel erg aantrekkelijk werd ineens.
Verwijderd
Dat is jammer.
Mochten er mensen zijn die er geen gebruik van willen maken dan zou ik het graag willen horen kan nog een goedkope tablet gebruiken voor een familie lid, zo tablet van 130-150 euro is dan prima.
Het is mij niet duidelijk of je bij rueducommerce kan bestellen met een nederlandse creditcard en deze laten bezorgen in belgië. Als dit niet kan heeft het geen zin om morgen ochtend een poging te wagen.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Verwijderd
+ ze blijken toch te gaan checken op Frans IPdrernie schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:34:
Het is mij niet duidelijk of je bij rueducommerce kan bestellen met een nederlandse creditcard en deze laten bezorgen in belgië. Als dit niet kan heeft het geen zin om morgen ochtend een poging te wagen.
met een webproxy en een satellite in frankrijk is dat niet te omzeilen?
Info2: on ne peut pas limiter les commandes aux IP françaises, car bon nombre de nos compatriotes habitent dans le monde entier!
als ik dit goed lees dan staat er juist dat ze de verkoop niet kunnen beperkten tot franse ip adressen omdat er ook landgenoten (fransozen) in het buitenland wonen.
Info2: on ne peut pas limiter les commandes aux IP françaises, car bon nombre de nos compatriotes habitent dans le monde entier!
als ik dit goed lees dan staat er juist dat ze de verkoop niet kunnen beperkten tot franse ip adressen omdat er ook landgenoten (fransozen) in het buitenland wonen.
[ Voor 67% gewijzigd door drernie op 06-09-2011 21:46 ]
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Is dat niet gewoon keihard in strijd met EU-regels? Een winkel kan toch niet zomaar mensen uitsluiten op grond van afkomst?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:35:
[...]
+ ze blijken toch te gaan checken op Frans IP
Doe effe niet zo raar.RemcoDelft schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:53:
[...]
Is dat niet gewoon keihard in strijd met EU-regels? Een winkel kan toch niet zomaar mensen uitsluiten op grond van afkomst?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Mogen ze zelf weten op welke markt ze concentreren. Wat wel tegen de regels is is mensen dwingen om jou een touchpad te verkopen wat jij zo graag wilt.RemcoDelft schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:53:
[...]
Is dat niet gewoon keihard in strijd met EU-regels? Een winkel kan toch niet zomaar mensen uitsluiten op grond van afkomst?
rueducommerce is nu volledig gecrashed, wilde mijn bestelling bevestigen en toen liep de boel vast, balen.
Duurde eeuwigheid voordat ie in m'n winkelwagen zat, toen op verder geklikt en nu telkens errors (DNS failure, Service Unavailable), maar ik blijft op CTRL+F5 rammendrernie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 07:29:
rueducommerce is nu volledig gecrashed, wilde mijn bestelling bevestigen en toen liep de boel vast, balen.
webOS all the way!
Ik deed in 2 browsers mee, op 2 verschillende accounts (1 voor mij, 1 voor Wiethoofd), maar helaas... Niks anders dan niet laden, foutmeldingen, etc... 
De verkoop startte ook veels te laat, 10-15 min later dan aangekondigd, ja, dan is de kans nog eens zo klein...
Jammer.
De verkoop startte ook veels te laat, 10-15 min later dan aangekondigd, ja, dan is de kans nog eens zo klein...
Jammer.
Ik kom steeds een pagina verder, nu alleen nog betalen... Heb adres en levermethode al kunnen kiezen... Ze waren inderdaad aardig aan de late kant!Tweaker36 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 07:38:
Ik deed in 2 browsers mee, op 2 verschillende accounts (1 voor mij, 1 voor Wiethoofd), maar helaas... Niks anders dan niet laden, foutmeldingen, etc...
Jammer.
webOS all the way!
Verwijderd
Rueducommerce is a joke.
Blij dat ik niet vroegerb ben opgestaan voor hun TP. En als je nu nog steeds moet betalen, wees er maar zeker van dat je je TP op je buik kunt schrijven. Klotewinkel die rdc. Onvriendelijk, onbeschoft, hautain etc daar.
En dan lachen ze mogelijk potentiële klanten ook nog eens uit in hun gezicht.
Blij dat ik niet vroegerb ben opgestaan voor hun TP. En als je nu nog steeds moet betalen, wees er maar zeker van dat je je TP op je buik kunt schrijven. Klotewinkel die rdc. Onvriendelijk, onbeschoft, hautain etc daar.
En dan lachen ze mogelijk potentiële klanten ook nog eens uit in hun gezicht.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 07:45 ]
Ik kom dan soms wel tot de basket, maar bestelling afronden? Nee hoor.
Is er nog een winkel bekend, die ze binnenkort heeft?
Internal Server Error - Read
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Reference #3.e9d9bd5.1315374188.7d02ad8
Op Facebook is men ook niet bepaald enthousiast: https://www.facebook.com/rueducommerce/posts/171404772936707Touchpad wifi - 32go - webos FB368UA
Attention, ce produit n'est plus en vente sur notre site. Veuillez le supprimer de votre panier sinon votre commande ne pourra aboutir.
Is er nog een winkel bekend, die ze binnenkort heeft?
Les deux refs de Touchpad, c'était 70.000 internautes qui cliquaient en même temps sur le bouton "Acheter". Vous avez donc été une grande majorité à ne pas pouvoir aller au bout de votre commande, je suis désolé.
Un grand bravo aux 1000 chanceux qui ont pu se faufiler parmi les 70.000 paniers !
[ Voor 63% gewijzigd door Tweaker36 op 07-09-2011 07:54 ]
Niet gegokt altijd mis, sta ook nog ingeschreven bij Notebooksbilliger voor hun loterijVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 07:42:
Rueducommerce is a joke.
webOS all the way!
En hoe je dat dan met een duits adres?Hermanvh schreef op woensdag 07 september 2011 @ 07:46:
[...]
Niet gegokt altijd mis, sta ook nog ingeschreven bij Notebooksbilliger voor hun loterij
Werk voor groot internationaal bedrijf en heb nodige connecties bij onze kantoren in het buitenlandSteffo78 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:19:
[...]
En hoe je dat dan met een duits adres?
[ Voor 12% gewijzigd door Hermanvh op 07-09-2011 08:20 ]
webOS all the way!
tot mijn verbazing zit er wel een touchpad 32 in mijn mandje....
Klik m maar door "validez patienter" en poef! weg (net als bij alle anderen, iig op de chat niemand gezien die alle 5 de stappen kon doorlopen).drernie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:47:
tot mijn verbazing zit er wel een touchpad 32 in mijn mandje....
Daarnaast hebben ze op twitter aangegeven dat om 710 alles op was (bijzonder, want hij was pas rond die tijd beschikbaar) en dat ze op 80.000 unieke bezoekers zaten...
Verwijderd
Lukt het jou om te betalen? Er zit er bij mij ook 1 in mijn mandje, maar komt niet op het betaalscherm
Verwijderd
Een collega van me heeft er gisteren één op ebay gevonden voor 99$ + shipping: http://www.ebay.com/itm/w...iewItem&item=140602748186
Nu .. bij een rating van "0" zou ik eerder afhaken, dus hopelijk voor hem is dat geen fake ofzo.
Man man ... en bij USPS moet je dus éénmaal je pakket aangekomen, dat nog zelf allemaal inklaren bij de douane, of ze houden je het 3 weken of langer achter. Die inklaring gebeurt bij ABX Logistics, een vroeger staatsbedrijf, dat al vierkant draaide... nu nóg slechter.
Dus al Belg weet je wat je te doen staat: ABX spammen en lastigvallen totdat ze bevestigen dat je pakket door de douane is. En dan mag je nog eens wachten om EMS (ook zo'n geweldige koerier) *zucht*
Als je dan goed veel betaald hebt voor expess shipping en dat in 2 dagen in Europa te krijgen, dan vergallen een stel amateurs of incompetenten het wel voor jou. Next time: DHL/FedEX/UPS no matter what.
Nu .. bij een rating van "0" zou ik eerder afhaken, dus hopelijk voor hem is dat geen fake ofzo.
Man man ... en bij USPS moet je dus éénmaal je pakket aangekomen, dat nog zelf allemaal inklaren bij de douane, of ze houden je het 3 weken of langer achter. Die inklaring gebeurt bij ABX Logistics, een vroeger staatsbedrijf, dat al vierkant draaide... nu nóg slechter.
Dus al Belg weet je wat je te doen staat: ABX spammen en lastigvallen totdat ze bevestigen dat je pakket door de douane is. En dan mag je nog eens wachten om EMS (ook zo'n geweldige koerier) *zucht*
Als je dan goed veel betaald hebt voor expess shipping en dat in 2 dagen in Europa te krijgen, dan vergallen een stel amateurs of incompetenten het wel voor jou. Next time: DHL/FedEX/UPS no matter what.
pas op 7:10 stonden ze op de site; ik kwam tot aan het uitchecken
Die zogenaamde actie van RDC was een grote flop. Om 7:05 nergens iets te vinden en toen eindelijk de directe links op twitter stonden werkte die hele site niet meer waardoor je niet eens kon bestellen.
Ook raar dat ze om 7:00 niks nieuws op de pagina hadden gezet waar de link van gisteravond naartoe verwees. Ik had daar wel iets van linkjes verwacht. Ook de zoekfunctie kende geen touchpads.
Zoals iemand op facebook al reageerde, hebben ze bij RDC in een hele korte tijd een heleboel boze klanten erbij gekregen.
Ik heb inmiddels mijn gegevens bij RDC veranderd naar een bogus adres, want een account deleten kan volgens mij niet.
Ik kijk even wat de 100 euro korting bij FNAC precies gaat worden. Misschien dat daarmee de Archos G9 tablet nog interessant wordt als die eind september uitkomt.
Verder denk ik dat het allemaal een beetje kansloos aan het worden is. Alleen maar meer frustratie.
Ook raar dat ze om 7:00 niks nieuws op de pagina hadden gezet waar de link van gisteravond naartoe verwees. Ik had daar wel iets van linkjes verwacht. Ook de zoekfunctie kende geen touchpads.
Zoals iemand op facebook al reageerde, hebben ze bij RDC in een hele korte tijd een heleboel boze klanten erbij gekregen.
Ik heb inmiddels mijn gegevens bij RDC veranderd naar een bogus adres, want een account deleten kan volgens mij niet.
Ik kijk even wat de 100 euro korting bij FNAC precies gaat worden. Misschien dat daarmee de Archos G9 tablet nog interessant wordt als die eind september uitkomt.
Verder denk ik dat het allemaal een beetje kansloos aan het worden is. Alleen maar meer frustratie.
Had je niet tot 15 september met die coupon ?BounceMeister schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:48:
15 novemberDonLexos schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:54:
[...]
Had je niet tot 15 september met die coupon ?
Voor mensen met interesse, amazon.com heeft weer de officiele case en touchstone in stock voor een leuke prijs.
Faced with the inability to respond positively to your order, however, I wish you to enjoy a gesture of goodwill corresponding to a given amount of € 100 (not valid with any other promotional offer) credited to the purchase of the tablet of your choice from the available supply sold by fnac.com, on or before 15.11.2011. You will receive a mail by Thursday with the corresponding individual coupon.DonLexos schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:54:
[...]
Had je niet tot 15 september met die coupon ?
edit: net te laat..
Oh beter! Dat biedt wat mogelijkheden
Ik ben nog afwachtende, fnac twitter is al dagen stil, geen idee of ze al klaar zijn en ik ben gemist (als vast niet de enige) of dat ze aan extensive geduld training doen.
dank!!bartsidee schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:01:
Voor mensen met interesse, amazon.com heeft weer de officiele case en touchstone in stock voor een leuke prijs.
besteld!
Items: EUR 18,52bartsidee schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:01:
Shipping & Handling: EUR 24,39
wow .. is ook enige ship methode (Priority International Courier (averages 2-4 days)) .. of iemand anders anders gelukt?
Verwijderd
Yesyes, ik heb gister ook een goedkope touchstone besteld in de US of Averkoper
BuySpry.com
sales@buyspry.com
OFFICIAL HP Touchpad Tablet Touchstone Charging Dock
Objectnr. 230663645700
$59,99 USD
Verzending $12,39 USD
Totaal $72,38 USD
Van bedrag €53,10 EUR
Naar bedrag $72,38 USD
Wisselkoers: 1 euro = 1,36308 Amerikaanse dollars
Ook de touchstone en case besteld! Heb misschien nog wel een Case over aangezien ik er meerdere heb besteld. Verzendkosten bleven toch hetzelfde. Dus als iemand alleen een case wild en de duurdere verzendkosten wilt besparen DM me even.
Edit: Kan al niet iedereen meer voorzien die een DM heeft gestuurd. Helaas dus op
Edit: Kan al niet iedereen meer voorzien die een DM heeft gestuurd. Helaas dus op
[ Voor 77% gewijzigd door SuperSpoof op 07-09-2011 10:51 ]
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!
Leuk detail: de HEMA-case werkt op de touchstone (zie ervaringen topic) en hij wordt in ongeveer 7 dagen geleverd door Buyspry. (gisteren binnen gehad)Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:14:
[...]
Yesyes, ik heb gister ook een goedkope touchstone besteld in de US of A
Hoeveel kost de Hema case op Buyspry dan? Was het niet voordeliger het van de Hema zelf te halen? Moest je nog invoerrechten en btw betalen?Joost.B schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:26:
[...]
Leuk detail: de HEMA-case werkt op de touchstone (zie ervaringen topic) en hij wordt in ongeveer 7 dagen geleverd door Buyspry. (gisteren binnen gehad)
[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 07-09-2011 11:21 ]
Wel humor, ook offtopic, dus weg.
[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 07-09-2011 11:31 ]
Mijn fout, ik doelde op de touchstone van buyspry in samenhang met de case van de Hema.Mandrake466 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:16:
[...]
Hoeveel kost de Hema case op Buyspry dan? Was het niet voordeliger het van de Hema zelf te halen? Moest je nog invoerrechten en btw betalen?
Is er al iemand bezig met een accessoires topic?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Pour certains articles, nous nous approvisionnons directement auprès des fournisseurs, ce qui nous permet de vous proposer l'offre la plus large possible. Il arrive exceptionnellement qu'un article ne soit plus disponible le jour où vous passez votre commande.
Orderstatus is bij mij veranderd, en heb nog geen belletje gehad.
Waar is dat? Fnac? En waarin exact?Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:03:
Status bij Fnac een paar minuten geleden veranderd in: Commande annulée pour cause d'indisponibilité
Maar verder geen info, dus geen mailtje of telefoontje.
Maar verder geen info, dus geen mailtje of telefoontje.
Heb je die mail niet gehad waar je hem voor 129 euro/100 euro korting kan bestellen? Daar staat in dat je bestelling geannuleerd werd. Wat ook logisch is aangezien ze de 16 gig gewoon niet hebben. (toch apart dat ze die nergens hebben kunnen vinden)
[ Voor 36% gewijzigd door Eypo op 07-09-2011 12:09 ]
Mijn status is ook veranderd van de 16GB bij Fnac
Commande annulée pour cause d'indisponibilité oftuwel: Geannuleerd wegens onbeschikbaarheid
En bij de details staat (vertaald):
Voor sommige items, wij de bron rechtstreeks van de leveranciers, zodat we de meest uiteenlopende aanbod mogelijk te maken. In uitzonderlijke gevallen kan een onderdeel zijn mogelijk niet beschikbaar de dag dat u uw bestelling plaatst.
Niet in staat om een leveringstermijn te garanderen en om te voorkomen dat je te lang wacht, is uw bestelling voor dit item geannuleerd. U bent duidelijk niet het bedrag ten laste van de rekening, omdat we alleen als het item is verzonden.
Afwachten maar, ze zijn er in ieder geval mee bezig
Commande annulée pour cause d'indisponibilité oftuwel: Geannuleerd wegens onbeschikbaarheid
En bij de details staat (vertaald):
Voor sommige items, wij de bron rechtstreeks van de leveranciers, zodat we de meest uiteenlopende aanbod mogelijk te maken. In uitzonderlijke gevallen kan een onderdeel zijn mogelijk niet beschikbaar de dag dat u uw bestelling plaatst.
Niet in staat om een leveringstermijn te garanderen en om te voorkomen dat je te lang wacht, is uw bestelling voor dit item geannuleerd. U bent duidelijk niet het bedrag ten laste van de rekening, omdat we alleen als het item is verzonden.
Afwachten maar, ze zijn er in ieder geval mee bezig
[ Voor 4% gewijzigd door MixingMastersM op 07-09-2011 12:10 ]
Niets in de mail gekregen, alleen de bevestigingsmail op 22-08 22:22 uur.joris1989 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:08:
Heb je die mail niet gehad waar je hem voor 129 euro/100 euro korting kan bestellen? Daar staat in dat je bestelling geannuleerd werd. Wat ook logisch is aangezien ze de 16 gig gewoon niet hebben. (toch apart dat ze die nergens hebben kunnen vinden)
Verwijderd
Veranderd naar Commande annulée pour cause d'indisponibilité.
Heb op 22-08 een 16gb besteld en heb ook een mail gehad dat ik gebeld ga worden.
Las al op FaceBook dat ze nog lang niet klaarzijn met namailen van bestellingen, want er zijn zat (Franstalige) heren/dames die zelfde situatie hebben. Lennelijk gewoon geduld hebben dus .. of straks met ze alleen in 1x een massmail met excuses en die bon ofzo...
Vooral dat je als winkel eigenlijk jezelf te dom af bent als jje die touchpads verkoopt.
A) kan je ze volgens mij gewoon terugsturen naar HP,
maak je nauwelijks winst op die dingen,
C) ligt je hele site er dagen uit als je ze aanbiedt, waardoor je inkomstenverlies groter is dan je winst op die touchpads, en
D) levert het alleen maar negatieve word of mouth op.
En dan heb je ook nog dat het hele 'loyaliteits' argument nauwelijks opgaat, lijkt me niet dat mensen die hier bij FNAC hebben besteld en geleverd gekregen nu opeens klant voor het leven zijn ofzo. Al met al weinig te winnen en veel te verliezen? Ik zou ze gewoon lekker in de container gooien als winkel (of uitdelen onder je medewerkers).
A) kan je ze volgens mij gewoon terugsturen naar HP,
C) ligt je hele site er dagen uit als je ze aanbiedt, waardoor je inkomstenverlies groter is dan je winst op die touchpads, en
D) levert het alleen maar negatieve word of mouth op.
En dan heb je ook nog dat het hele 'loyaliteits' argument nauwelijks opgaat, lijkt me niet dat mensen die hier bij FNAC hebben besteld en geleverd gekregen nu opeens klant voor het leven zijn ofzo. Al met al weinig te winnen en veel te verliezen? Ik zou ze gewoon lekker in de container gooien als winkel (of uitdelen onder je medewerkers).
Welles
@ roy.ahuis +1
Het is nu wachten tot iedereen zijn account, op Fnac en andere sites, gaat verwijderen of fictief adres en cc gegevens opgeven, nu alles achter de rug is.
Het is nu wachten tot iedereen zijn account, op Fnac en andere sites, gaat verwijderen of fictief adres en cc gegevens opgeven, nu alles achter de rug is.
[ Voor 3% gewijzigd door Mandrake466 op 07-09-2011 13:04 ]
Nah dat zal wel meevallen, het levert ze vooral een hoop publiciteit op, en dat zonder maar een advertentie te hoeven kopen. Tuurlijk zal dat effect in Frankrijk zelf sterker zijn, maar als jij in Frankrijk op vakantie bent en een gadget wilt kopen is de eerste winkel waar je aan denkt wel FNAC
als ik stap vier heb doorlopen bij rueducommerce en een creditcard kies kom ik weer bij stap 1
Die zijn al lang uitverkocht. Om 10 over 7 al.drernie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:24:
als ik stap vier heb doorlopen bij rueducommerce en een creditcard kies kom ik weer bij stap 1
om 7:10 stonden ze pas op de site
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde probleem! TP is nu uit mijn mandje verdwenen... Weer mislukt...melvinnie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:26:
[...]
Die zijn al lang uitverkocht. Om 10 over 7 al.
Voor de liefhebbers is er nu ook een accessoiretopic geopend, Accessoires voor de HP Touchpad
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Jippyjanvanduschoten schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:14:
Voor de liefhebbers is er nu ook een accessoiretopic geopend, Accessoires voor de HP Touchpad
Bij RDC heb ik dat al gedaan, die hebben er vanmorgen zo'n rommeltje van gemaakt. Bij FNAC wacht ik nog even af. Die hebben hun zaakjes ietsjes beter voor elkaar gezien de bon van 100 euro (vanwege het feit dat de TP te bestellen was terwijl die niet op voorraad was). Ik hoop alleen dat daar geen vreemde voorwaarden aan vast zitten. Bij RDC zie je namelijk een kortingsbon van 10 euro, maar het orderbedrag moet hoger zijn dan 100 euro. Dat is dus maar 10% korting, waardoor je veel beter elders kan gaan shoppen.Mandrake466 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:02:
@ roy.ahuis +1
EUR 24,39 voor verzenden? Dat is toch niet normaal!DonLexos schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:13:
[...]
Items: EUR 18,52
Shipping & Handling: EUR 24,39
wow .. is ook enige ship methode (Priority International Courier (averages 2-4 days)) .. of iemand anders anders gelukt?
Ja met * dat dat ook is als je er een stone-ding bijnam of iets anders. . .Maar before we digress, dit is het accessoires topicVjenne-ICT schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:01:
[...]
EUR 24,39 voor verzenden? Dat is toch niet normaal!
Kwam dit tegen in de duitse DM chat. Misschien is het wat, heb er verder niet naar gekeken.
http://shop.phonehouse.de...wDetail.php?iModelId=1184
Lieferstatus:Pred87 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:15:
Kwam dit tegen in de duitse DM chat. Misschien is het wat, heb er verder niet naar gekeken.
deaktiviert
Ye maar volgens datzelfde duitse chatkanaal kun je sinds kort reserveren en komen er nieuwe aan. Blijft slechts een gerucht tho
Je kun blijkbaar een TP reserveren. Nadat ik me aanmeldde kreeg ik een email met een reserveringsnummer, zodra er TPs beschikbaar zijn krijg ik bericht.Pred87 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:15:
Ze bezorgen zo te zien niet in Nederland, maar je kunt wel afhalen bij een Duitse Phone House.
Ja kan ook een oude deeplink zijn, zoeken op de site levert hetvolgende resultät:
0 Ergebisse für TouchPad gefunden in 0.008 Sekunden.
Ja oude link. De TouchPad was zo te zien vanmiddag even bestelbaar:
http://hukd.mydealz.de/de...phone-house-159-eur/42478
Ja van 14:08 helemaal tot 14:14 .. .jurk738 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:19:
Ja oude link. De TouchPad was zo te zien vanmiddag even bestelbaar:
toch wel interessant, je laat de TP bezorgen in Phonehouse shop in Essen retourtje utrecht essen is 50 euro..
http://shop.phonehouse.de...=ProduktLink&utm_content=
http://shop.phonehouse.de...=ProduktLink&utm_content=
Iemand enig idee hoeveel voorraad Phonehouse DE heeft?
Zeer aantrekkelijk, want vlakbij de grens. Heb dus ook al een persönliche reservierungsnummer ;-)
Zeer aantrekkelijk, want vlakbij de grens. Heb dus ook al een persönliche reservierungsnummer ;-)
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Ik ben 3:43 gemaild door Fanc, uiteraard genegeerd en verder gaan slapen. zojuist eens gekeken wat er in stond, denk dat ik een kans heb gemist.

Als ik nu op het linkje klik staat er :
L'article suivant a été supprimé de votre panier parce qu'il n'est plus disponible :
HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi

Als ik nu op het linkje klik staat er :
L'article suivant a été supprimé de votre panier parce qu'il n'est plus disponible :
HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal