Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
First of all I want to present to you, personally and on behalf of the Fnac, my sincerest apologies for the cancellation of your order (which we informed you by mail last week and will be effective in your account this week) on the "HP Touchpad" and I wish you elaborate on this decision.
On August 22 last we have sold in the evening, from the information known to the manufacturer, our latest HP Tablet Touchpad benefit when a substantial price drop.
This offer has been, as you know, an outstanding success (and unexpected) in minutes since the orders were above the available stock in our warehouses. Orders taken beyond the available stock then being in a status of "subject to availability" by the manufacturer replenishment, replenishment that has been achieved.
To meet up to this book shelf where production and marketing shall be adopted by the manufacturer, we have tried to find an alternative solution by finding the required stock in the days that followed, explaining the delay to be able to provide a concrete answer to your questions on the final status of your order.
Moreover, the stock further we could get this past weekend on the 32 GB allows us to fulfill orders for our customers this reference, but not meet all of those who ordered an HP Touchpad. The benchmark 16 GB total is out of stock. This is why we have informed you of the cancellation of your order.
Faced with the inability to respond positively to your order, however, I wish you to enjoy a gesture of goodwill corresponding to a given amount of € 100 (not valid with any other promotional offer) credited to the purchase of the tablet of your choice from the available supply sold by fnac.com, on or before 15.11.2011. You will receive a mail by Thursday with the corresponding individual coupon.
I want to sincerely apologize to renew my sincere hope that these explanations, without reducing your disappointment, you will understand the difficulties we have encountered on your order and ensure the continued commitment of Fnac customer satisfaction.
Sincerely
Bertrand Gstalder
CEO Fnac.com
Ben benieuwd of ze ook engels spreken aan de lijn!
[ Voor 30% gewijzigd door kyddil op 05-09-2011 23:07 ]
Fnac gaat leveren.
Moreover, the additional stock we have obtained this past weekend on the 32 GB allows us to fulfill orders for our customers this reference, but also offer you, if you're interested, order one tablet in 32 Go to the price of € 129.
So we will contact you by telephone no later than September 10, to allow you to order if you wish.
Ik had dus een 16GB TP besteld rond 21:02
Verwijderd
Is er iemand die toevallig heel erg goed Frans kan en op de website kan vinden wat ik nu moet doen??
Dank.
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Deze mail heb net binnenMcctje schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:28:
Breaking nieuws!
Fnac gaat leveren.
Moreover, the additional stock we have obtained this past weekend on the 32 GB allows us to fulfill orders for our customers this reference, but also offer you, if you're interested, order one tablet in 32 Go to the price of € 129.
So we will contact you by telephone no later than September 10, to allow you to order if you wish.
Hoe kom jij aan dit nieuws?? FB? mail??Mcctje schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:28:
Breaking nieuws!
Fnac gaat leveren.
Pfff dat is balen, lekker verzonden met de 'Franse slag' dus. Probeer anders Chrome browser te gebruiken en dan de vertaal optie.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:31:
Vandaag eindelijk mijn touchpad ontvangen, die ik besteld had bij Fnac. Heeft een week bij DHL gelegen omdat ik niet thuis was. Het pakket dat ik vandaag ontvangen heb zag er gehavend uit. Deuken er in enz. Ik dacht nog bij mijzelf, ik hoop dat HP die touchpad goed verpakt heeft. Na het openen van de twee buitenste dozen kwam ik aan bij de HP doos, deze was gescheurd en half open. Ik haalde de touchpad er door een kier uit en ja hoor, het hele scherm gebarsten. Lekker dan.
Is er iemand die toevallig heel erg goed Frans kan en op de website kan vinden wat ik nu moet doen??
Dank.
Net in me mailbox gekomen. Meerdere gebruikers op tweakers hebben het ookRomaniusDranius schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:34:
[...]
Hoe kom jij aan dit nieuws?? FB? mail??
Word lachen als ze geen Engels kunnen want ik kan geen woord Frans....haha
Ok ik heb dus dat andere mailtje ontvangen. Dus ik krijg het niet?Mcctje schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:36:
[...]
Net in me mailbox gekomen. Meerdere gebruikers op tweakers hebben het ook
BTW, wat is dat actie van hun van 100.- euro?? ik snap het even niet helemaal.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ik heb volgens mij nergens een telefoonnummer opgegeven, en kan dit ook niet op de site doen!
ik wil bij mijn gegevens. bijzonder dat ze me gaan bellen. heb een mail terug gestuurd met nogmaals mijn nummer.eluviumw schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:38:
Heb 'm ook binnen, het enige probleem:
Ik heb volgens mij nergens een telefoonnummer opgegeven, en kan dit ook niet op de site doen!
dat bellen gaat leuk worden als je totaal geen frans kan.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Hoe laat hebben jullie de bevestegings mail ontvangen?? (degene die net een mailtje hebben ontvangen over 32gigi)Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:39:
Yep!!
Zelfde mail gehad..... En natuurlijk gaan we voor de 32GB!!!!!
Nu zat ik eens te kijken en vraag me af of dit voor alle tablets geld. Is dit anders geen leuke speel optie: http://www.fnac.com/Archos-Arnova-8-TFT-4-Go/a3485663/w-4 Zou dan nog maar zo'n 30 euro kosten.
21:11 hier, net de mail ontvangen.RomaniusDranius schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:40:
[...]
Hoe laat hebben jullie de bevestegings mail ontvangen?? (degene die net een mailtje hebben ontvangen over 32gigi)
ARGGGG...
Verwijderd
Ga sowieso voor een 32gb
Geachte Geachte klant
In de eerste plaats wil ik aan u te presenteren, persoonlijk en namens de Fnac, mijn oprechte excuses voor het annuleren van uw bestelling 22 / 8 en 31 / 8 (die wij u op de hoogte via e-mail) over de "HP Touchpad" en ik wens u meer vertellen over deze beslissing.
Op 22 augustus vorig wij hebben verkocht in de avond, van de hem bekende informatie van de fabrikant, onze nieuwste HP Tablet Touchpad profiteren wanneer een aanzienlijke prijsdaling.
Dit aanbod is, zoals u weet, een groot succes (en onverwachte) in minuten, omdat de bestellingen waren boven de beschikbare voorraad in onze magazijnen. Bestellingen die buiten de beschikbare voorraad dan wordt "onder voorbehoud van beschikbaarheid" door de fabrikant aanvulling, replenishment, dat is bereikt.
Om tegemoet te komen aan dit boek plank waar de productie en marketing worden vastgesteld door de fabrikant, hebben we geprobeerd om een alternatieve oplossing te vinden door het vinden van de benodigde voorraad in de dagen die volgden, het uitleggen van de vertraging te in staat om een concreet antwoord op uw vragen te geven over de definitieve status van uw bestelling.
Na te hebben vastgesteld van deze dag een extra voorraad, hadden wij bereid een prive-boeken pagina, niet rechtstreeks toegankelijk op de website fnac.com, en om ons in staat stellen in de komende dagen om bestellingen van 22 / 8 eer. Het was niet een voorraad beschikbaar voor verkoop. Helaas is de link naar deze pagina is geplaatst op het internet onder voorwaarden nog onverklaard, waardoor u een bestelling te plaatsen gisteren. Dus moesten we alle bestellingen te annuleren en passeerde gisteren.
Maar ik kan bevestigen dat we in staat zullen zijn om u te bieden aan een tablet bestellen tegen een prijs van 32 GB € 129.
Dus zullen we telefonisch contact met u uiterlijk op 10 september, zodat u bestellen als u dat wenst.
Ik wil heel oprecht mijn oprechte excuses te vernieuwen, te zorgen voor de voortdurende inzet van Fnac klanttevredenheid.
Bertrand Gstalder
CEO Fnac.com
Ik heb bij: Mijn Info --> Mijn persoonlijke gegevens --> Uw mobiele telefoonnummer (Om hoogte worden gebracht van de levering door SMS) mijn telefoonnummer ingevuld. Enige wat ik kan vinden.eluviumw schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:38:
Heb 'm ook binnen, het enige probleem:
Sturen jullie een mailtje met telefoonnummer naar fnac?
Verwijderd
Maar dan zijn er dus 2 verschillende mails uitgegaan.SteV1986 schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:40:
Ik heb net de mail gehad dat mijn 16GB order is gecancelled, maar dat ik wel 100 euro tegoed krijg voor de aankoop van een andere tablet.
Nu zat ik eens te kijken en vraag me af of dit voor alle tablets geld. Is dit anders geen leuke speel optie: http://www.fnac.com/Archos-Arnova-8-TFT-4-Go/a3485663/w-4 Zou dan nog maar zo'n 30 euro kosten.
Ben blij dat ik nog bij de 32GB lichting zit....
Je suis heureux!!
Ja dit heb ik ook gevonden, maar als je +31 voor je nummer invoegt kun je hele telefoonnummer invullenVandro schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:46:
[...]
Ik heb bij: Mijn Info --> Mijn persoonlijke gegevens --> Uw mobiele telefoonnummer (Om hoogte worden gebracht van de levering door SMS) mijn telefoonnummer ingevuld. Enige wat ik kan vinden.
Ik stuur voor de zekerheid nog maar een mailtje.
Hoeft volgens mij niet:eluviumw schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:47:
[...]
Ja dit heb ik ook gevonden, maar als je +31 voor je nummer invoegt kun je hele telefoonnummer invullen.
Ik stuur voor de zekerheid nog maar een mailtje.
Mobiele telefoon **
Voorbeeld: 31 50151515 . Voor leveringen buiten het vasteland van Frankrijk, dank u om uw telefoon op de hoogte zonder "00", met geen enkel land code en geen spaties.
[ Voor 43% gewijzigd door Vandro op 05-09-2011 20:03 ]
Heb zelf geen mail ontvangen namelijk.
Nee is voor de mensen die eerder hun bestelling hadden gedaanRaimon89 schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:48:
Geldt dit nu ook voor de mensen die afgelopen week de 32GB hadden besteld welke vervolgend geannuleerd is?
Heb zelf geen mail ontvangen namelijk.
Nouja, op is op zal ik maar denken.
Dat was ook het eerste waar ik naar keek: http://www.fnac.com/Orang...tile-WiFi-3G/a3634354/w-4 zou zelfs gratis zijn! Maar daar gaat FNAC vast niet intrappen, en het is niet geldig bij aanbiedingen.SteV1986 schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:40:
Ik heb net de mail gehad dat mijn 16GB order is gecancelled, maar dat ik wel 100 euro tegoed krijg voor de aankoop van een andere tablet.
*Edit*: FNAC heeft m'n order online nog niet geannuleerd. Vreemd hoe ze daar met updates omgaan. Mocht er een Fransman bellen, dan zal ik wel alleen WIE WIE WIE (Oui) roepen door de telefoon
[ Voor 10% gewijzigd door RemcoDelft op 05-09-2011 19:53 ]
Eigenlijk zouden ze de mensen die vorige week hebben besteld ook een coupon ofzo moeten aanbieden. Wel zo eerlijk.ibidriv3r schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:49:
[...]
Nee is voor de mensen die eerder hun bestelling hadden gedaan
Dat had ik ook net gedaan.Vandro schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:46:
[...]
Ik heb bij: Mijn Info --> Mijn persoonlijke gegevens --> Uw mobiele telefoonnummer (Om hoogte worden gebracht van de levering door SMS) mijn telefoonnummer ingevuld. Enige wat ik kan vinden.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Als ik het goed zie is dit: http://www.fnac.com/Archo...Tactile-8-Go/a3203093/w-4RemcoDelft schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:51:
Als 21:29h-besteller behoor ik ook tot de ongelukkigen die z'n 16GB niet in een 32GB ziet veranderen helaas.
Nouja, op is op zal ik maar denken.
[...]
Dat was ook het eerste waar ik naar keek: http://www.fnac.com/Orang...tile-WiFi-3G/a3634354/w-4 zou zelfs gratis zijn! Maar daar gaat FNAC vast niet intrappen, en het is niet geldig bij aanbiedingen.
*Edit*: FNAC heeft m'n order online nog niet geannuleerd. Vreemd hoe ze daar met updates omgaan. Mocht er een Fransman bellen, dan zal ik wel alleen WIE WIE WIE (Oui) roepen door de telefoon
Een van de goedkoopste tablets zonder korting. Anders zit je op een 4GB scheelt 40 euro. Moet je bij deze wel 130 euro bijleggen. Ik ga me er eerst eens wat verder in verdiepen.
Verwijderd
Goed lezen, er staat "So we will contact you by telephone no later than September 10", dus ze kunnen ook morgen al bellen. hiephiephoeraVerwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:52:
Iedereen heeft zaterdag zijn telefoon in de hand en wacht op een telefoontje van Fnac
Ik hoop het niet, als ik opneem in de klas heb ik een groot probleemVerwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:02:
[...]
Goed lezen, er staat "So we will contact you by telephone no later than September 10", dus ze kunnen ook morgen al bellen. hiephiephoera
Stel ik krijg het toch voor elkaar om mijn 16gb om te zetten naar 32GB (spreek geen woord Frans)
Dan zal deze zo snel mogelijk aangeboden worden bij Vraag & Aanbod.
Deze bon kan dus alleen voor tablets worden gebruikt als ik het goed begrijp?
[ Voor 55% gewijzigd door RDMA op 05-09-2011 20:14 ]
Verwijderd
Een fout maken is nog steeds niet strafbaar!Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:02:
[...]
Goed lezen, er staat "So we will contact you by telephone no later than September 10", dus ze kunnen ook morgen al bellen. hiephiephoera
Verwijderd
Doorschakelen, als je die mogelijkheid hebt? Zit zelf ook met non-kennis van de franse taal, dus ik hou het bij het simpelste oui oui une touchpad silvouplaisdanielkraak schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:09:
Ik hoop dat ze op mijn mobiele nummer gaan bellen. Ik heb zowel mijn huisnummer als mobiele nummer bij mijn gegevens ingevuld. Echter staat bij het factuuradres mijn huisnummer, maar daar ben ik dus van de week niet... Dat bellen is gewoon helemaal niet handig...
Waar zeg ik dat dan???Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:12:
[...]
Een fout maken is nog steeds niet strafbaar!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 20:15 ]
Oui, je voudrais que le trant duex GO tabletteVerwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:14:
[...]
Doorschakelen, als je die mogelijkheid hebt? Zit zelf ook met non-kennis van de franse taal, dus ik hou het bij het simpelste oui oui une touchpad silvouplais
Verwijderd
die ga ik oefenen, bedanktMcctje schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:15:
[...]
Oui, je voudrais que le trant duex GO tablette
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Volgens mij alleen voor tablets en fnac is een f dure site!Strikie schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:57:
Ik sta net op het punt een ipad aan te schaffen krijg ik ook die mail met € 100,- korting... Blijkt de ipad in Frankrijk weer veels te duurOf zou het ook voor accessoires gelden?
Frankrijk is altijd al duur geweest met electronica, da's niet alleen Fnac eigen, is in alle winkels zoMandrake466 schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:33:
[...]
Volgens mij alleen voor tablets en fnac is een f dure site!
Verwijderd
De Fnac is in België eigenlijk ook best een dure winkel. Het kan mogelijk interessant worden als je een lidkaart hebt en op bepaalde producten 10% of meer korting krijgt, maar heb je die niet, dan kan je best even verder rijden naar Saturn of Mediamarkt.DonLexos schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:37:
[...]
Frankrijk is altijd al duur geweest met electronica, da's niet alleen Fnac eigen, is in alle winkels zo
Maar betreffende de Touchpad: vorige week een 32GB besteld en toch een mail gekregen? Dat was via die ene link neem ik aan? Ik kan er dan ook een verwachten, ondanks die "Refus bancaire" tijdens het betalen met CC?
Klopt, 40 minuten geleden ontvangen. Heb alleen niet veel aan die 100 euro, heb geen interesse in die overige tablets.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:41:
[...]
De Fnac is in België eigenlijk ook best een dure winkel. Het kan mogelijk interessant worden als je een lidkaart hebt en op bepaalde producten 10% of meer korting krijgt, maar heb je die niet, dan kan je best even verder rijden naar Saturn of Mediamarkt.
Maar betreffende de Touchpad: vorige week een 32GB besteld en toch een mail gekregen? Dat was via die ene link neem ik aan? Ik kan er dan ook een verwachten, ondanks die "Refus bancaire" tijdens het betalen met CC?
Krijg je die 100 euro cadeau of heb je die al betaald?Raimon89 schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:43:
[...]
Klopt, 40 minuten geleden ontvangen. Heb alleen niet veel aan die 100 euro, heb geen interesse in die overige tablets.
Krijg je cadeau, had de 32GB van 129 euro besteld.melvinnie schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:44:
[...]
Krijg je die 100 euro cadeau of heb je die al betaald?
Dan zou ik er gewoon een bestellen, is gratisRaimon89 schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:46:
[...]
Krijg je cadeau, had de 32GB van 129 euro besteld.
Verwijderd
Dan hoop ik echt dat die mail er binnenkort is. Zelfs voor een andere aankoop is het toch nog steeds 100€ eraf
- Heb je bij de eerste ronde (22 aug) de bestelling geplaatst, dan krijg je een email met de toezegging dat je een 32GB aangeboden krijgt OF een kortingsbon van €100, wat ook niet misselijk is aangezien Fnac echt geen €100 winst maakt op een tablet. Of ze Engels spreken als ze je bellen is niet bekend, dus we wachten het gewoon af.
- Heb je bij een latere ronde een bestelling geplaatst, zoals bij die link van 1 september, dan krijg je helemaal geen email. Die link bleek een ongelukje te zijn geweest en niet geldig. Wil je toch een TP -> HP.com (heel misschien in de komende maanden, maar niemand weet dit), Ebay of marktplaats.
TOEVOEGING: en nu iets nieuws. Ik krijg net een bericht van een vriend die op 1 september de bestelling had geplaatst dat hij de email met de €100 kortingsbon had gekregen. /TOEVOEGING
Aardig duidelijke situatie aangezien het een compensatie betreft voor degene die de 16GB hadden besteld.
Overigens denk ik niet dat het van toegevoegde waarde heeft voor deze thread om te melden of je wel of niet een email van Fnac heb gekregen. Heb je een gekregen = gefeliciteerd. Heb je niet een gekregen = volgende keer beter.
[ Voor 7% gewijzigd door pipo01 op 05-09-2011 21:14 . Reden: toevoeging betreffende de 1 september bestellingen ]
Verwijderd
Ik heb nu op 3 plaatsen mijn tel.nr aangepast.
1 keer bij Configurer mes adresses - Modifier
Maar ook bij de order kan je het tel.nr. aanpassen bij afleveradres en factuuradres. Die veranderde niet automatisch mee.
Onder Commande en préparation op Modifier en dan bij beide adressen op Modifier cette adresse
Je weet maar nooit welke ze gebruiken.
+1pipo01 schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:05:
*knip*
Overigens denk ik niet dat het van toegevoegde waarde heeft voor deze thread om te melden of je wel of niet een email van Fnac heb gekregen. Heb je een gekregen = gefeliciteerd. Heb je niet een gekregen = volgende keer beter.
Alleen nieuws posten dat interessant is voor iedereen, oud nieuws herkauwen of vragen stellen die al diverse malen zijn beantwoord worden niet gewaardeerd.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Onjuist dus.pipo01 schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:05:
Ik heb ook een email van Fnac gekregen. Zoals ik het zie zijn de mailtjes van FNAC als volgt:
- Heb je bij de eerste ronde (22 aug) de bestelling geplaatst, dan krijg je een email met de toezegging dat je een 32GB aangeboden krijgt OF een kortingsbon van €100, wat ook niet misselijk is aangezien Fnac echt geen €100 winst maakt op een tablet. Of ze Engels spreken als ze je bellen is niet bekend, dus we wachten het gewoon af.
- Heb je bij een latere ronde een bestelling geplaatst, zoals bij die link van 1 september, dan krijg je helemaal geen email. Die link bleek een ongelukje te zijn geweest en niet geldig. Wil je toch een TP -> HP.com (heel misschien in de komende maanden, maar niemand weet dit), Ebay of marktplaats.
Aardig duidelijke situatie aangezien het een compensatie betreft voor degene die de 16GB hadden besteld.
Jammer, maar ik had ook nog een order van 1x16 gb uitstaan via ebay en die
is onderweg...
Bovendien via collega nog samen 3x32 Gb uitstaan bij zones.com en die
is ook nog niet gecancelled.
Maar er is iets wat ik niet snap, tussen all die mensen met een positief
mailtjes, zal niet iedereen het aanbod aannemen omdat:
- men elders al een TP op de kop getikt,
- men is van gedachten veranderd
- men kan die extra 30 euro niet ophoesten
- gebruiker is telefonisch onbereikbaar.
Er blijven dan toch nog vele 32 GB TP's over, kan bijna niet anders...
Dit staat er bij het invoeren van een telefoonnummer op FNAC.
Wordt vertaald als:Exemple : +3150151515 . Pour une livraison hors France métropolitaine, merci de renseigner votre téléphone sans "00", sans indicatif pays et sans espace.
Dit is enkel ter bevestiging.Voorbeeld: 3150151515. Voor leveringen buiten het vasteland van Frankrijk, dank u om uw telefoon op de hoogte zonder "00", met geen enkel land code en geen spaties.
Er hoeft dus geen +31 en geen 0031 bij de telefoonnummers, toch?
(Ik snap dat het overduidelijk in de google-translate staat, maar ik wil het gewoon graag nogmaals bevestigen).
Ik heb wel +316... bij mijn nummer ingevuld. Paste helemaal. Daar komen ze vast wel uit.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Soru schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:16:
Even een vraagje voor de mensen die wat beter thuis zijn in de Franse taal.
Dit staat er bij het invoeren van een telefoonnummer op FNAC.
[...]
Wordt vertaald als:
[...]
Dit is enkel ter bevestiging.
Er hoeft dus geen +31 en geen 0031 bij de telefoonnummers, toch?
(Ik snap dat het overduidelijk in de google-translate staat, maar ik wil het gewoon graag nogmaals bevestigen).
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:29:
[...]
Ik denk zelfs zonder de 0
Dus 612345678
Zij zullen waarschijnlijk een systeem hebben wat 0031 er voor plakt door het opgegeven land.
Waarom staat er dan bij 'exemple' (voorbeeld) dat je wél het land nummer ervoor moet zetten? Staat duidelijk +31. Verwarrend.
Verwijderd
Komt er nog 7 Sept nieuwe voorraad naar FNAC?
Ik heb familie in Frankrijk dus adres is geen probleem.
Zo ja is het verstandig om een account alvast te maken?
Alvast bedankt,
Verwijderd
www.rueduecommerce.com , daar moet je dan zijn.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:46:
Allen,
Komt er nog 7 Sept nieuwe voorraad naar FNAC?
Ik heb familie in Frankrijk dus adres is geen probleem.
Zo ja is het verstandig om een account alvast te maken?
Alvast bedankt,
Zorg ervoor dat ook je familie dan betaalt...
Waar komt de info vandaan dat naast het leveradres ook het factuuradres frans moet zijn? Ik hoor het mensen wel zeggen, maar heb niet de bron kunnen vinden.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:52:
[...]
www.rueduecommerce.com , daar moet je dan zijn.
Zorg ervoor dat ook je familie dan betaalt...
Verwijderd
lees ff de laatste 50 paginas doorBounceMeister schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:55:
[...]
Waar komt de info vandaan dat naast het leveradres ook het factuuradres frans moet zijn? Ik hoor het mensen wel zeggen, maar heb niet de bron kunnen vinden.
/offtopic
Bedankt voor de superhandige en superbijdehante tip. Wat denk je dat ik de laatste twee weken aan het doen ben?
Ik volg ook twitter en facebook voor zover dat openbaar te benaderen is, maar de info die ik vroeg ben ik de afgelopen tijd zelf niet tegengekomen. Ergens mis ik dus een bericht.
Verwijderd
Die Franse zijn aan het adres land dat ze te maken hebben met een klant in het buitenland.
Erg onlogisch inderdaad, gewoon ronduit tegenstrijdige berichten. Ik heb er 6xxx van gemaakt.Wakoz schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:31:
[...]
Waarom staat er dan bij 'exemple' (voorbeeld) dat je wél het land nummer ervoor moet zetten? Staat duidelijk +31. Verwarrend.
ps, bij rueducommerce dus.
[ Voor 9% gewijzigd door BounceMeister op 05-09-2011 22:04 ]
Heb mijn 16Gb op de 22e om 21:20 besteld.
Ik weet dat er mensen zijn die op de 22e zelfs nog na tienen een 16gb besteld hebben, dus later dan ik, en die dus wél een 32gb hebben aangeboden gekregen.
Ik heb dus in mijn beperkte Frans een mailtje gestuurd met de vraag waarom dat is en of ze dat eerlijk vinden.
Verwijderd
alles zou frans moeten zijn, volgens eerdere berichten.BounceMeister schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:04:
Gaan jullie bij het factuuradres het franse afleveradres invullen of je eigen nederlandse adres? En betaal je dan met je eigen nederlandse creditcard?
ps, bij rueducommerce dus.
Hear hear .. hier ook nog niet, dus geen reden tot paniek nog (hoop ik).Wakoz schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:13:
Even ter informatie, zijn er nog andere mensen die 16 GB hebben besteld bij FNAC die nog geen mailtje gehad hebben?
FYI: De huidige mail verwijst naar een eerdere mail, die eerdere mail heb ik nooit ontvangen. Ik kan alleen maar concluderen dat mail daar niet helemaal volgens plan gaat...DonLexos schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:24:
[...]
Hear hear .. hier ook nog niet, dus geen reden tot paniek nog (hoop ik).
Geachte klant,
In de eerste plaats wil ik aan u te presenteren, persoonlijk en namens de Fnac, mijn oprechte excuses voor het annuleren van uw bestelling die u ons op de hoogte via e-mail over de "HP Touchpad" en ik wil zo duidelijk te maken deze beslissing.
Op 22 augustus vorig wij hebben verkocht in de avond, van de hem bekende informatie van de fabrikant, onze nieuwste HP Tablet Touchpad profiteren wanneer een aanzienlijke prijsdaling.
Dit aanbod is, zoals u weet, een groot succes (en onverwachte) in minuten, omdat de bestellingen waren boven de beschikbare voorraad in onze magazijnen. Bestellingen die buiten de beschikbare voorraad dan wordt "onder voorbehoud van beschikbaarheid" door de fabrikant aanvulling, replenishment, dat is bereikt.
Met het oog op een maximum van reserveringen 22 / 8 van de tablet te voldoen, de productie en marketing worden vastgesteld door de fabrikant, hebben we geprobeerd om een oplossing te vinden door het vinden van de benodigde voorraad in de dagen die volgden.
Na ontvangst van vorige week een extra voorraad, hadden wij bereid een prive-boeken pagina, niet rechtstreeks toegankelijk op de website fnac.com, die het mogelijk maken klanten 22 / 8 om het boek uit de rekken toegang. Het was niet een voorraad beschikbaar voor verkoop. Helaas is de link naar deze pagina is geplaatst op het internet onder voorwaarden nog onverklaard, waardoor u een bestelling te plaatsen van gisteren, maar we hadden om te annuleren.
Geconfronteerd met het onvermogen om positief te reageren op uw bestelling, maar ik wens u een gebaar van goede wil die overeenkomt met een bepaald bedrag van € 100 (niet geldig in combinatie met andere promotionele aanbieding) bijgeschreven op de aankoop van te genieten de tablet van uw keuze uit de beschikbare voorraad verkocht door fnac.com, op of vóór 15.11.2011. U ontvangt een e-mail van donderdag met de bijbehorende individuele coupon.
Ik wil oprechte excuses aan mijn oprechte hoop dat deze uitleg, zonder dat uw teleurstelling, zul je de moeilijkheden die we hebben ondervonden op uw bestelling te begrijpen en zorgen voor de voortdurende inzet van Fnac klanttevredenheid te vernieuwen.
Bertrand Gstalder
CEO Fnac.com
[ Voor 5% gewijzigd door Zuluman op 05-09-2011 22:42 ]
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
volgens mij zin de prijzen in het rood aktie kortingen. hier in nl is ook rond de 130 als reguliere prijs. en aantal items zijn alleen online verkrijgbaar. maar er staat geen aktie bij. ik gebruik google chrome met de vertaaloptie. scheelt een hoop.JJerome schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:42:
Volgens mij zit er op die Archos al korting en is de coupon dus daar niet geldig voor, ben ik niet 100% zeker van overigens.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dan zou ik ff wachten tot de Archos V9 uitkomt. Daar kan je een stuk meer mee, zeer goeie specs en een prima prijs.SteV1986 schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:40:
Heb zelf ook de mail gekregen dat ik m'n bestelling van de 16 mag omzetten in een 32. Toch leuk, al gaat die op Marktplaats. En ik zit nog te twijfelen of ik de 1e wel houd, tis wel leuk speelgoed maar om nou te zeggen dat het een erg nuttig apparaat is zo'n tablet
Facts don't care about your feelings
Poll maken?YoshiBignose schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:10:
Meer mensen die nog geen mail hebben gehad van Fnac?
In belgie is het nogal anders geregeld met de rechten rondom een consumentenaankoop. Zo kun je als winkel zelfs strafbaar zijn als je een aanbieding waaraan je flink wat ruchtbaarheid hebt gegeven niet kunt leveren. (zie deze case dus ;-) ) FNAC heeft natuurlijk geen zin in gezeur, vandaar dat ze zo coulant zijn....Zuluman schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:41:
je kan zeggen wat je wil maar ik vindt fnac's reactie erg goed en waar veel webshops zich een voorbeeld aan moeten nemen. tuurlijk zit hier een hoop pr achter maar 100 euries korting is zeer riant als gebaar. ik ga misschien de archos van 129 kopen voor mijn zoons verjaardag. voor 30+11 verzend heb ik een hele blije zoon.
Ze zijn mischien wel netjes geweest met beantwoorden van de mails maar ik vind dat ze slordig te werk zijn gegaan met het naleveren van 32GB aan de mensen die de 32GB veel later hebben besteld dan de mensen die de 16GB eerder hadden besteld. Is het nog te volgen?Zuluman schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:41:
je kan zeggen wat je wil maar ik vindt fnac's reactie erg goed en waar veel webshops zich een voorbeeld aan moeten nemen. tuurlijk zit hier een hoop pr achter maar 100 euries korting is zeer riant als gebaar. ik ga misschien de archos van 129 kopen voor mijn zoons verjaardag. voor 30+11 verzend heb ik een hele blije zoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 06-09-2011 10:33 ]
Ja je kan alleen nog strijden over de ruchtbaarheid, volgens mij heeft Fnac nl veder nergens groot vermeld dat ze dat aan het doen waren. Het werd ontdekt, en iedereen vloog er op af. Ook daarna nergens een HP TP promo op de site gezien .. en de tweede ronde was zelfs een supergeheime linkwittereus schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:24:
[...]
In belgie is het nogal anders geregeld met de rechten rondom een consumentenaankoop. Zo kun je als winkel zelfs strafbaar zijn als je een aanbieding waaraan je flink wat ruchtbaarheid hebt gegeven niet kunt leveren. (zie deze case dus ;-) ) FNAC heeft natuurlijk geen zin in gezeur, vandaar dat ze zo coulant zijn....
Denk dat ze het gewoon netjes willen afhandelen, super toch?
Waar ik alleen bang voor ben is dat het apparaat beschadigd aankomt en hoe het dan moet met garantie enz zoals iemand hierboven al gemeld had dat de hele glasplaat van z'n tablet kapot was.
[ Voor 8% gewijzigd door Hanky74 op 06-09-2011 11:09 ]
Dat risico heb je bij elke bestelling, de kans is alleen vrij klein. En als de doos al zwaar beschadigd is, zou ikzelf in ieder geval niet tekenen voor ontvangst zonder de inhoud te controleren.Hanky74 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:08:
Waar ik alleen bang voor ben is dat het apparaat beschadigd aankomt en hoe het dan moet met garantie enz zoals iemand hierboven al gemeld had dat de hele glasplaat van z'n tablet kapot was.
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal