Ik kom uit op 118 euro als ik het via de tool van borderlinx bereken. Dat is een mooie prijs natuurlijk maar of het uberhaubt kans van slagen heeft met zoveel geïnteresseerden is natuurlijk een tweede.
Geen touchpad voor mij. Het blijkt dat je bij borderlinx per se met credit card moet betalen; bij het account aanmaken vraagt hij al op de credit card nummers. Ik heb dus geen credit card en prepaid credit card kan ook niet (nagevraagd bij hun live chat).
K*t

EDIT: en op ebay staan de touchpads al - voor de dure prijs - en de pagina laadt nu al traag...
K*t

EDIT: en op ebay staan de touchpads al - voor de dure prijs - en de pagina laadt nu al traag...
[ Voor 15% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 00:01 ]
je kan ook gewoon http://www.viaddress.com/ gebruiken..is goedkoper en ook betrouwbaar. betalen met Paypal
Ben ook bezig om er eentje te regelen, maar ze vragen om een telefoonnr bij je adress, nu krijg ik het maar niet voor elkaar om mijn 06 nummer in te vullen bij het adress form. Hoe hebben jullie dit opgelost? (ook Amerikaans adres via fromus2eu.nl).
Edit: heb het tel nr van hun site geplukt...
Edit: heb het tel nr van hun site geplukt...
[ Voor 9% gewijzigd door IJsrace op 12-12-2011 00:22 ]
Wat ik daarvan tegenkom is lees ik juist negatieve dingen daarover. En daar komen nog invoerkosten en btw bij op.KaasNinja schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:00:
je kan ook gewoon http://www.viaddress.com/ gebruiken..is goedkoper en ook betrouwbaar. betalen met Paypal
Ook vreemd dat ik nog (recente) berichten op internet tegenkom waarbij men betaalt met paypal aan borderlinx...
Sterker nog bij FAQ van borderlinx:
En prepaid credit card:Can I pay by debit card?
Sure you can. Most banks allow payment through debit card. If for any reason they don't, you can always use your credit card or PayPal to make a payment.
Pre-Paid Cards
Search the web for companies providing pre-paid or top-up credit cards. Buy one and have it registered to your Borderlinx US shipping address.
[ Voor 38% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 00:22 ]
ja ik zie ook maar af van VIA ..wat een slechte reviews lees ik daar van zeg. maar ik chat nu met iemand van Borderlinx en die vertelt mij dat Creditcard de enigste optie is om te betalen
..jammer..geen touchpads voor mij dus
Stom, ik lees elders dat het wel kan maar niet dus. Shipito kan ook nog, maar daar kom ik tegen dat je minimaal zo'n $50 moet betalen, plus $8.50 voor Shipito. En dan komen daar nog (als ik het goed heb) btw + invoerkosten bij. K*t dat had ik niet verwachtKaasNinja schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:29:
ja ik zie ook maar af van VIA ..wat een slechte reviews lees ik daar van zeg. maar ik chat nu met iemand van Borderlinx en die vertelt mij dat Creditcard de enigste optie is om te betalen..jammer..geen touchpads voor mij dus
goed nieuws !!! de man van Borderlinx heeft mij vertelt dat ze ook Debit Cards accepteren !!
Bijv. 3vcash? Maar als je daar een account maakt, moet je toch direct al een bedrag erop zetten? Maar ik weet nog niet wat ik uiteindelijk moet betalen aan borderlinx?KaasNinja schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:32:
goed nieuws !!! de man van Borderlinx heeft mij vertelt dat ze ook Debit Cards accepteren !!
Ik heb trouwens gevraagd of ik ook een 'prepaid credit card' kon gebruiken; antwoord was nee.
ik kreeg net inderdaad ook het antwoord dat er geen prepaid cc kan worden gebruikt, erg jammer
Staan nu een stuk of 4 refurbished Touchpads in die ebay store van HP, maar alle nog voor de oude prijs, zijn ook allemaal pas vanaf 6p.m. CST te koop. Zou het feest niet doorgaan wegens het uitlekken van deze sale?
Shipito kan ook nog (paypal geaccepteerd), maar daar weet ik niet hoeveel het in totaal gaat kosten, aangezien die geen btw + invoerkosten inbegrepen zijn...
Zelfs het back-up netwerk staat al klaar. Just in case 
UPC heeft de laatste tijd wel vaker de neiging om 's nachts ineens uit te vallen.
Overigens laadt deze url sneller dan de normale shop:
http://www.ebay.com/sch/i...rd&_trksid=p3911.c0.m1538
UPC heeft de laatste tijd wel vaker de neiging om 's nachts ineens uit te vallen.
Overigens laadt deze url sneller dan de normale shop:
http://www.ebay.com/sch/i...rd&_trksid=p3911.c0.m1538
[ Voor 38% gewijzigd door Japperrrr op 12-12-2011 00:54 ]
Zou ik je nu toch niet meer druk over maken. Als je Borderlinx hebt, gewoon Borderlinx gebruiken.Piet91 schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:54:
Wat zou shipito in totaal gaan kosten?
Ik heb geen credit card, dus kan geen borderlinx gebruiken.Japperrrr schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:58:
[...]
Zou ik je nu toch niet meer druk over maken. Als je Borderlinx hebt, gewoon Borderlinx gebruiken.
Als iemand een tweede voor me wil bestellen - jouw kosten plus 20 euro.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Ik wil er ook wel 1 inderdaad. Shipito schijnt niet zoveel te verschillen met borderlinx, maar goed.coptician schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:01:
Als iemand een tweede voor me wil bestellen - jouw kosten plus 20 euro.
Borderlinx heb ik dus niets aan (ik heb geen credit card) en die andere lijkt me niet echt betrouwbaar.
En ze zijn te koop.
idd. Ebay ligt daar plat.Seikeau schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:03:
Http/1.1 Service Unavailable
nou..ebay ligt plat, kom er niet meer doorheen
Ik ook. Maar hoe wou jij het nu laten versturen?KaasNinja schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:06:
nou..ebay ligt plat, kom er niet meer doorheen
borderlinx, accepteren debit cards en laat ik er nou net 1 hebben met een CVV code
Ze accepteren geen debit cards.KaasNinja schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:08:
borderlinx, accepteren debit cards en laat ik er nou net 1 hebben met een CVV code
jawel , heb net met iemand van Borderlinx gesproken en die kon mij vertellen dat ze dat accepteren. hij heeft het zelfs helemaal uitgezocht en nog nagevraagd.
Dus je had al 3vcash aangemaakt voordat de verkoop begon (voor het adres bij paypal van ebay betalen?)KaasNinja schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:09:
jawel , heb net met iemand van Borderlinx gesproken en die kon mij vertellen dat ze dat accepteren. hij heeft het zelfs helemaal uitgezocht en nog nagevraagd.
EDIT: uitverkocht of komt het doordat ik NL adres heb?
[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 01:11 ]
nee want prepaid debit cards/credit cards accepteren ze niet.
Een debit card = prepaid credit card toch?KaasNinja schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:10:
nee want prepaid debit cards/credit cards accepteren ze niet.
nee, er zijn bankpassen met maestro etc met CVV code op de achterkant..als je die hebt kun je in online shops betalen op die manier..zelfde manier als cc
HmmpfThe item you requested (170746761917) is invalid, still pending, or no longer in our database. Please check the number and try again. If this message persists, the item has either not started and is not yet available for viewing, or has expired and is no longer available.
Ik zie op site van 3vcash dat ze ook een CVV code meeleveren.KaasNinja schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:12:
nee, er zijn bankpassen met maestro etc met CVV code op de achterkant..als je die hebt kun je in online shops betalen op die manier..zelfde manier als cc
Terwijl ze nog verkocht worden (vernieuw pagina maar 'ns)
Als 3vcash dus werkt, probeer ik dat. Maar m'n shipping adres veranderen is traaaag.
[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 01:25 ]
Verdomme.SpX schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:25:
en uitverkocht.
32GB niet, heb nu borderlinx adres maar nog dat foutbericht.
EDIT: 32GB lijkt ook uitverkocht, ik kan 'm niet kopen (met borderlinx als adres).
Ben nu echt pissig.
[ Voor 39% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 01:29 ]
Heb nu een 32gb versie in m'n cart. Eens kijken of het lukt verder...
Kwam tot betalen, toen was ie ineens weg
Had precies 't zelfde
. Moest op "Confirm Payment" klikken en ik was er.
Kon hem afrekenen, maar voor $180 (32GB).
Subtotal:
US $149.00
Shipping & handling:
US $19.00
OH sales tax:
US $11.34
Total:
US $179.34
Subtotal:
US $149.00
Shipping & handling:
US $19.00
OH sales tax:
US $11.34
Total:
US $179.34
[ Voor 57% gewijzigd door b.gelder op 12-12-2011 01:39 ]
Daarom wilde die zekers ook niet in m'n cart?
Ik had 'm wel in m'n cart, maar ik kon niet eens betalen verder.
Nou ja, dat zal wel - voorgoed - einde verhaal zijn.
Ik nu ook voor $180.
Dat wordt teveel.
Ik had 'm wel in m'n cart, maar ik kon niet eens betalen verder.
Nou ja, dat zal wel - voorgoed - einde verhaal zijn.
Ik nu ook voor $180.
Dat wordt teveel.
[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 01:40 ]
Ik kreeg borderlinx maar niet werkend.. Confirmation link bij signup werkt gewoon niet
Iemand nog een borderlinx @?
Ha, een paar tientallen requests binnen een kwartier en ik word er gewoon uitgeflikkerd bij borderlinx door de firewall. Vage gasten
Iemand nog een borderlinx @?
Ha, een paar tientallen requests binnen een kwartier en ik word er gewoon uitgeflikkerd bij borderlinx door de firewall. Vage gasten
[ Voor 88% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-12-2011 01:47 ]
De aantallen "sold" neemt ook toe
, maar toevoegen lukt maar niet.
Bij mij ook niet.Jolly_Jumper schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:44:
De aantallen "sold" neemt ook toe, maar toevoegen lukt maar niet.
Ligt het aan adres van borderlinx, ligt het aan paypal, ligt het aan...?
Heel erg jammer. Had me er zo op verheugd.
EDIT:
These items are not available for payment. They may be already paid for, over 30 days old, or just currently unavailable.
If you encounter this message more than once, please contact us, and we'll do our best to help.
Hetzelfde verscheen bij de 16GB, dus uitverkocht. Zoveel teleurstellingen vanavond.
[ Voor 33% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 01:50 ]
Al halen ze 'm nou van de site, als hij uitverkocht is. Kan ik iig ook gaan slapen
.
Heeft er iemand een borderlinx @ voor me? Ik zit op betaalscherm maar moet een adres invoeren.. (eentje met VA feedback)
[ Voor 11% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-12-2011 01:53 ]
Gewoon even aanmaken, als je al betaald heb op ebay heb je tijd om borderlinx aan te maken.TWeaKLeGeND schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:52:
Heeft er iemand een borderlinx @ voor me? Ik zit op betaalscherm maar moet een adres invoeren.. (eentje met VA feedback)
Adres krijg je bijna direct.
Zo vaag, er worden nog 100-en verkocht, maar ' continue paypal' geeft bij mij foutbericht.
[ Voor 11% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 01:55 ]
Je kan pas betalen als je een adres hebt ingevoerd
En borderlinx werkt niet, heb 5 signups gedaan, 2 mailtjes gekregen met actievatielink die niet werkt, kan niet inloggen en na een kwartier kloten ben ik door de firewall buitengesloten
En borderlinx werkt niet, heb 5 signups gedaan, 2 mailtjes gekregen met actievatielink die niet werkt, kan niet inloggen en na een kwartier kloten ben ik door de firewall buitengesloten
[ Voor 65% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-12-2011 01:55 ]
ikzit nu in paypal, ben er doorheen. Maar wanneer moet ik borderlinx nou betalen? Ik heb alleen een adres ingevuld bij ebay.
Na Paypal kom ik op de pagina met Confirm shipment. Die doet het dus niet..
daarna pasSpX schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:55:
ikzit nu in paypal, ben er doorheen. Maar wanneer moet ik borderlinx nou betalen? Ik heb alleen een adres ingevuld bij ebay.
4505 Honeywell Court (Door 31), dat is een juist adres toch. Niet dat ik dadelijk iets verkeert heb ingevuld.
Zo te zien is t nu nog maar max. 1 per aankoop, mocht je er überhaupt doorheen komen.
Moet nu kennelijk na buy it now.
Moet nu kennelijk na buy it now.
[ Voor 48% gewijzigd door Jolly_Jumper op 12-12-2011 02:02 ]
Ik zat in paypal, ja geklikt (wat het ook maar is) maar zit nu weer op ebay dat adres niet klopt.
Niet betaald, want geen mail van paypal gekregen.
Niet betaald, want geen mail van paypal gekregen.
[ Voor 20% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 01:59 ]
ADDRESS Borderlinx/DHL 0730-7216
4505 Honeywell Court (Door 31)
CITY Dayton
STATE OH
ZIP 45424
COUNTRY United States
TEL +1 (480) 630 8790
Wat moet ik nou als adres invullen?
CITY Dayton
STATE OH
ZIP 45424
COUNTRY United States
TEL +1 (480) 630 8790
4505 Honeywell Court (Door 31)SpX schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:00:
ADDRESS Borderlinx/DHL 0730-7216
CITY Dayton
STATE OH
ZIP 45424
COUNTRY United States
TEL +1 (480) 630 8790
Ik ben wel 10x in Paypal geweest maar steeds als ik terug naar eBay moet krijg ik een foutmelding wanneer ik op Confirm klik.
Pff zowel Buy It Now als Add To Cart doen zo goed als niets meer...
HP TouchPad Wi-Fi 32GB Refurbished | FB359UAR#ABA
Price:
US $149.00
Quantity available:
0

edit: het aantal solds bij alle 3 de veilingen blijft nu na elke refresh ook gelijk, wat er waarschijnlijk op duidt dat ze door de voorraad heen zijn.
Price:
US $149.00
Quantity available:
0
edit: het aantal solds bij alle 3 de veilingen blijft nu na elke refresh ook gelijk, wat er waarschijnlijk op duidt dat ze door de voorraad heen zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Jolly_Jumper op 12-12-2011 02:09 ]
Inmiddels tot VIJF maal toe activatie link van borderlinx geprobeert te gebruiken maar het werkt gewoon niet
Niet in Firefox niet in IE niet in Opera
waar heb je die voor nodig dan?TWeaKLeGeND schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:08:
Inmiddels tot VIJF maal toe activatie link van borderlinx geprobeert te gebruiken maar het werkt gewoon nietNiet in Firefox niet in IE niet in Opera
Een US adres. Zonder borderlinx account krijg ik die niet maar heb inmiddels 8x geprobeert te registreren met verschillende browsers email adressen en zelfs via mijn mobiele verbinding nadat mijn vaste lijn op de blacklist is gezet van hun firewall
Heb nog 2 werkende 'vul je adres in en je krijgt mss wel een touchpad' vensters open van ebay, maar geen adres is geen touchpad
Heb nog 2 werkende 'vul je adres in en je krijgt mss wel een touchpad' vensters open van ebay, maar geen adres is geen touchpad
[ Voor 20% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-12-2011 02:11 ]
Hoe stom, kom je door tot paypal; klopt je adres niet. Verbeter je die kom je weer nooit in paypal.
Waarom niet gewoon eerst paypal doen. En daarna je adres e.d. opgeven?
Waarom niet gewoon eerst paypal doen. En daarna je adres e.d. opgeven?
Dat is om items te kopen die je niet toegezonden kunnen worden tegen te gaan. Maar een waarschuwing dat het op eigen risico is was beter geweest ja.
Worden jullie nog doorverwezen als je op een knop klikt dan?
Ja, naar item not available of een scherm waar je de quantity kan kiezen, maar vervolgens kom je er niet doorheen.
Ik zit met een 32 in het 'continue with paypal' scherm (ofwel 1 klik en dan 1 klik van paypal confirment) en normaal gesproken heb je het item, Maar hij geeft nu steeds foutbericht. Staat nog geen 'listing ended'.
'Sorry, we could not complete your request at this time.'
Ben ik de enige die dit alsmaar krijgt?
Zelfde hier. Steeds weer 'continue with paypal' wilde 2x lukken maar toen was adres fout. Nu doet niets het meer.Japperrrr schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:17:
'Sorry, we could not complete your request at this time.'
[ Voor 18% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 02:18 ]
Ik ben zelfs meerdere malen voorbij Paypal gekomen. Maar als ik dan op Confirm payment klikte kwam ik weer terug waardat ik was voordat ik het Paypal-venstertje kreeg.
heb uiteindelijk kunnen betalen met paypal ook mail ontvangen, zat de hele tijd te klooien om 1 of andere telefoon nummer. uiteindelijk van een tante uit america getypt.
Toch verwacht ik een cancel email net als bij amazon voorheen.
Toch verwacht ik een cancel email net als bij amazon voorheen.
Ik had als het ware betaald (normaal gesproken krijg ik dan een mail van paypal) maar hij ging weer terug naar ebay omdat adres niet klopte...
Verwijderd
http://www.amazon.com/gp/...5&creativeASIN=B0055D66V4 -> Misschien helpt dit wel voor jullie guys..
Veel succes met inkoop.
Veel succes met inkoop.
Leuke is dat veel mensen al een negatieve FB hebben achtergelaten vanwege de hoge shippingkosten
.
Veel te duur/duurder.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:22:
http://www.amazon.com/gp/...5&creativeASIN=B0055D66V4 -> Misschien helpt dit wel voor jullie guys..![]()
Veel succes met inkoop.
Weet niet of ik nu maar moet gaan slapen of nog even blijven...
[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 02:24 ]
jammer dat ik er niet eerder op kwam om een uk of ca ebay page te gebruiken.
adres moest ik ook weer zoeken wat allemaal tijd kost.
Mja, word afwachten
adres moest ik ook weer zoeken wat allemaal tijd kost.
Mja, word afwachten
Verwijderd
Goedkoper dan 500 euro..Piet91 schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:22:
[...]
Veel te duur/duurder.
Weet niet of ik nu maar moet gaan slapen of nog even blijven...
Ik ging uit van zo'n €130 voor een 16GB wat niet een gek bedrag is gezien eerder kopen. Dan is dit dus wel veel meer.
Als ik dat kloteadres goed had, had ik er waarschijnlijk 1.
[ Voor 11% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 02:27 ]
Verwijderd
US$ 266.90 = 199.715654 Euros (voor de 16GB-versie) komt er dus €20,- verzendkosten erbij is het totaal 219,72€ -> Dan is het maar 70 euro meer..Piet91 schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:25:
[...]
Ik ging uit van zo'n €130 voor een 16GB wat niet een gek bedrag is gezien eerder kopen. Dan is dit dus wel veel meer.
Als ik dat kloteadres goed had, had ik er waarschijnlijk 1.
Voor mij nog te veel.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:28:
[...]
US$ 266.90 = 199.715654 Euros (voor de 16GB-versie) komt er dus €20,- verzendkosten erbij is het totaal 219,72€ -> Dan is het maar 70 euro meer..
Ik neem aan dat iedereen is gestopt met proberen?
Ik kan zelf ook wel slapen, lukt toch niet meer en komen ook vast niet meer nieuwe online...
Verwijderd
Het was het proberen waard om mijn link ook nog door te geven, trusten!Piet91 schreef op maandag 12 december 2011 @ 02:33:
[...]
Voor mij nog te veel.
Ik neem aan dat iedereen is gestopt met proberen?
Ik kan zelf ook wel slapen, lukt toch niet meer en komen ook vast niet meer nieuwe online...
Ik ga pitten, dit wordt niet meer wat. 
Heel erg jammer, had er zo graag met kerst met een willen 'spelen', vooral omdat Android erop zo ontzettend vet eruit ziet.
EDIT (uit bed): Ze zijn nu écht uitverkocht. Had in mijn cart maar kreeg na een tijdje bericht 'listing ended'.
Dit is denk ik ook nu het échte einde van de voordelige Touchpads; na de eerste golf waren er namelijk berichten dat HP nog 1(!) Keer zou verkopen, en dat was dus nu...
Overkopen word mij te duur, aangezien ze vele malen duurder worden doorverkocht.
Heel erg jammer, had er zo graag met kerst met een willen 'spelen', vooral omdat Android erop zo ontzettend vet eruit ziet.
EDIT (uit bed): Ze zijn nu écht uitverkocht. Had in mijn cart maar kreeg na een tijdje bericht 'listing ended'.
Dit is denk ik ook nu het échte einde van de voordelige Touchpads; na de eerste golf waren er namelijk berichten dat HP nog 1(!) Keer zou verkopen, en dat was dus nu...
Overkopen word mij te duur, aangezien ze vele malen duurder worden doorverkocht.
[ Voor 85% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 03:36 ]
4 veilingen, 2771, 2771, 2763 (allen 32GB) en 2316 (de 16GB) waren de verkochte aantallen. Erg irritant dat ze de veilingen van de 32GB's nog meer dan een uur door laten lopen terwijl ze al lang uitverkocht waren..
Maar afgelopen 'fire sale' zal wel de allerlaatste échte verkoop zijn geweest of niet?
En dan dat gezeik over de verzendkosten. Kom op zeg; een 16GB voor $118, of een 32GB $168.
Grote kans dat degenen die zeuren hierover de doorverkopers zijn; minder winst.
En dan dat gezeik over de verzendkosten. Kom op zeg; een 16GB voor $118, of een 32GB $168.
Grote kans dat degenen die zeuren hierover de doorverkopers zijn; minder winst.
[ Voor 50% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 13:07 ]
Een schrale troost: ik heb vorige week op Marktplaats een 32GB Touchpad voor €210 overgenomen van iemand. Dat is inderdaad duurder, maar er zat dan nog wel een officiële case en Touchstone lader bij.
Netto kom je dan nog steeds rond de €160 uit voor een tablet met specs van een €400 tablet. Marktplaats en V&A in de gaten houden kan dus nog best lonen. Voor veel mensen is het een speeltje, en tja daar raken vast wel wat mensen op uitgekeken
Netto kom je dan nog steeds rond de €160 uit voor een tablet met specs van een €400 tablet. Marktplaats en V&A in de gaten houden kan dus nog best lonen. Voor veel mensen is het een speeltje, en tja daar raken vast wel wat mensen op uitgekeken
Dan heb je zeker geen slechte deel gemaakt. De 32GB was uit Amerika laten komen kost je alleen al €150. Dus voor €60 meer heb je nog een case en Touchstone erbij. Mooi prijs, zeker in tegenstelling tot wat sommigen ervoor vragen.-Tim- schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:54:
Een schrale troost: ik heb vorige week op Marktplaats een 32GB Touchpad voor €210 overgenomen van iemand. Dat is inderdaad duurder, maar er zat dan nog wel een officiële case en Touchstone lader bij.
EDIT: het blijkt dat we meer kans hadden gehad als we bij ebay.ca of ebay.co.uk hadden geprobeerd.
Des te frustrerender om te lezen dat mensen rond half 2 (onze tijd natuurlijk) of zelfs later nog gelukt zijn om er een te kopen. Bwegh, ik wil er ook een voor zo'n prijs
EDIT #2: allemaal huilies bij de feedback van HP; allemaal 'outrageous shipping costs!'. Snappen ze niet dat hun totaalprijs nog steeds een fractie is van de originele prijs?

EDIT #3: Als iemand nog een Touchpad over heeft (16GB of 32GB maakt niet uit) ik zou er graag 1 willen!
[ Voor 26% gewijzigd door Piet91 op 12-12-2011 19:26 ]
ik had er ook 1tje kunnen krijgen via de ca site.
Is al verzonden vandaag naar mn nichtje in usa.
Ik had 2 kansen om te betalen 1e keer vond ik de prijs ietwat te hoog incl tax en shipping 2e keer dit was echt rond kwart voor 2 lukte het na een paar errors om te betalen.
Thank you for your purchase of HP TouchPad Wi-Fi 32GB Refurbished | FB359UAR#ABA.
Your order is confirmed for shipment.
You may track your item using the link below:
http://wwwapps.ups.com/etracking/tr......................
If you should have any questions about your order, please contact a HP eBay
Store representative:
Email: ebay-us@hp-remarketing-services.com
Phone: 1-877-471-9656
Is al verzonden vandaag naar mn nichtje in usa.
Ik had 2 kansen om te betalen 1e keer vond ik de prijs ietwat te hoog incl tax en shipping 2e keer dit was echt rond kwart voor 2 lukte het na een paar errors om te betalen.
Thank you for your purchase of HP TouchPad Wi-Fi 32GB Refurbished | FB359UAR#ABA.
Your order is confirmed for shipment.
You may track your item using the link below:
http://wwwapps.ups.com/etracking/tr......................
If you should have any questions about your order, please contact a HP eBay
Store representative:
Email: ebay-us@hp-remarketing-services.com
Phone: 1-877-471-9656
Zijn er naast Jatt123 nog meer mensen die er een hebben kunnen kopen?
Ik heb er dus alweer naast gegrepen (vorige keer de hele week praktisch voor bij de pc gezeten).
Maar dit is dan geloof ik ook écht de final sale van deze dingen of niet?
Ik heb er dus alweer naast gegrepen (vorige keer de hele week praktisch voor bij de pc gezeten).
Maar dit is dan geloof ik ook écht de final sale van deze dingen of niet?
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal