Goede vraag... Wat is eigenlijk de lol van een apart OS op zo'n ding? Als ik zie hoe irritant m'n Android-telefoon is, moet ik daar niet nogmaals aan denken... Helemaal vol met overbodige applicaties, en niets nuttigs.ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
ik snap de hype sowieso niet...weinig apps, geen ondersteuning wat moet 'de massa' ermee?
Dan heb ik liever iets als m'n 200 euro netbook, gewoon Ubuntu erop en het is een volwaardige PC.
Link?Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:28:
Als ik me niet vergis kan je Ubuntu op een Touchpad zetten.
MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2
ben het 'een beetje' met je eens. Maar ik heb al Pre en dan is dit 'mijn systeem' maar ook ik mis sommige PC-appsRemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:28:
[...]
Goede vraag... Wat is eigenlijk de lol van een apart OS op zo'n ding? Als ik zie hoe irritant m'n Android-telefoon is, moet ik daar niet nogmaals aan denken... Helemaal vol met overbodige applicaties, en niets nuttigs.
Dan heb ik liever iets als m'n 200 euro netbook, gewoon Ubuntu erop en het is een volwaardige PC.
En de zekerheid dat er geen opvolger komt, daar gaat geen ontwikkelaar zich aan wagenbartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:29:
WebOs is eigenlijk een van de betere Os op dit moment (tegenover iOS en Android) erg goede userinterface and multitasking. Helaas weinig ondersteuning gekregen en apps. Misschien dat dat nu gaat veranderen met 350.000 devices verkocht
als je er 1tje kan missen?:-pD-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:30:
Yes! Vriend van me in Duitsland heeft bij zijn baas (t-online) 3 touchpads weten te regelen voor 390 eurie!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Mocht je die 3e ook nog kwijt moeten..D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:30:
Yes! Vriend van me in Duitsland heeft bij zijn baas (t-online) 3 touchpads weten te regelen voor 390 eurie!
Verwijderd
Je vriend in Duitsland kan best een goede deal doen. If you catch my drift.D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:30:
Dat is niet waar HP heeft de hardware gestopt maar aan te geven proberen door te gaan met webos met in iedergeval nog support en mogelijk andere manieren onderzoeken hoe ze ermee geld kunnen verdienen.Tonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:30:
[...]
En de zekerheid dat er geen opvolger komt, daar gaat geen ontwikkelaar zich aan wagen
Op T-Online.de staan ze nog gewoon voor €399,-. Volgt er achteraf een korting?D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:30:
MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2
koelkik schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:32:
[...]
Op T-Online.de staan ze nog gewoon voor €399,-. Volgt er achteraf een korting?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nope.koelkik schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:32:
[...]
Op T-Online.de staan ze nog gewoon voor €399,-. Volgt er achteraf een korting?
Ze hebben er trouwens nog maar een paar in voorraad. iets van 42 ofzo.
Wat ben je bij BONVU kwijt voor je shipping dan?MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:31:
Ook maar besteld via B&N icm BONVU. Ik zie wel.
Iets van 20 of 30 dollar oid.Armageddon_2k schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:34:
[...]
Wat ben je bij BONVU kwijt voor je shipping dan?
Heb nog niets betaaldmelvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:34:
Haha, betaling vooraf, middelfingah achteraf
Hoe kan je er dan 25 bestellen, ja ok dat kan best, voor 10.000 euro, ik snap niet na het lezen van dit topic hoe je hem dan voor 99 euro krijgt?ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:35:
duits shipping adres heb ik , kan er zo 25beestellen, áls ik er door kom
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik zie ze daar alleen duur?ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:35:
duits shipping adres heb ik , kan er zo 25beestellen, áls ik er door kom
http://www.amazon.com/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Zelfde status als laatst helaas.
Niet te vertrouwen dus...
Boven de €150,- hoef je pas belastingen te betalen, dacht ik.uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:39:
Hoe zit het met invoerbelastingen als een kennis vanuit de VS 1 Touchpad naar mij verstuurd?
Hier ook nog niks veranderd bij BB, beetje waardeloos, had wel iets sneller gemogen...Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:38:
[...]
Zelfde status als laatst helaas.
Niet te vertrouwen dus...
Heeft iemand gelezen hoe het met de bestellingen voor echte Amerikanen gaat?
Waarschijnlijk gewoon dokken, iets van 25 dollar denk ik? Vroeger werkte het 'cadeauverpakking' trucje nog weleens, maar tegenwoordig moet je bijna altijd betalen.uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:39:
Hoe zit het met invoerbelastingen als een kennis vanuit de VS 1 Touchpad naar mij verstuurd?
Inpakken als gift en hopen dat de douane het niet merkt anders iets van 20%, maar ik zou de factuur erbij doen anders bedenken ze zelf een prijs en rekenen ze zo 400 euro voor een tablet.uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:39:
Nog niet. Aangezien je van die krengen bijna een tweede tablet had kunnen kopen.MNTN schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:41:
btw niemand die opties besteld (hoes etc etc) ?
[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:40 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]
Heel mooiZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:40:
sorry, will niks frustraten...maar áls ik op hp.de door kom, dan kan ik 'maximaal' bestellen
Ik lees inderdaad iets over pakketten gemarkeerd als 'gift' maar zie ook $50 als waarde staan waaronder geen invoerbelasting gevraagd wordt. Ik zal die persoon sowieso vragen het als gift te sturen, met een neppe brief o.i.d. erbij. ("Gefeliciteerd met je nieuwe baan"jhuiting schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:40:
[...]
Waarschijnlijk gewoon dokken, iets van 25 dollar denk ik? Vroeger werkte het 'cadeauverpakking' trucje nog weleens, maar tegenwoordig moet je bijna altijd betalen.
[ Voor 11% gewijzigd door uNoTopia op 22-08-2011 15:42 ]
In de VS is dat een "Federal Offence", vrij serieus dus.uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:42:
[...]
Ik zal die persoon sowieso vragen het als gift te sturen, met een neppe brief o.i.d. erbij. ("Gefeliciteerd met je nieuwe baan")
yep plastic prul, maar erg mooi als je draadloos kan opladen (zit al een inductie antenne in tablet)W0153R schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:42:
stand etc kun je goedkoper op ebay vinden...
Wat bedoel je dan met "als ik er door kom?"ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:40:
sorry, will niks frustraten...maar áls ik op hp.de door kom, dan kan ik 'maximaal' bestellen
Maar als het je lukt, I'm down voor 2 stuks. Schuif ik dr ook nog wel een kratje bier bij als bonus

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u-w_HsQ0LAU#t=3m56s]
Weer een ronde verloren

Pfff hier ook... nouja, NFS Shift dan, maar dat ontspannen is wel even nodig. Verbaas me elke keer over mezelf, dat ik zo materieel ingesteld ben dat ik echt gestresst achter de PC zitJapperrrr schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:44:
Maar even een potje Just Dance 2 om wat te ontspannen
Welles
Verdomme, zit hier al een uur te wachten tot die kennis online komt... (15:00 NL tijd afgesproken) Als ie op tjid was had ik er nog een bestelling kunnen plaatsenduderuud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:44:
Klote, op de B&N website zijn ze ook uitverkocht!Ik wilde er nog 3 bestellen maar helaas...
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 15:50 . Reden: Typo ]
Mijn order geeft inderdaad aan: "Order Status: 1 item(s) - Order in process of being fulfilled; Usually ships in 0 - 1 days'.
Zou 't dan toch...
Mijn order geeft hetzelfde aanJJerome schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:51:
7/22 UPDATE: CHECK THE STATUS OF YOUR BB ORDER. IF THE STATUS READS "being fulfilled" and "ships in 0 - 1 days" I called BB this morning in hopes of cancelling my order but they said it was too late as the orders are BEING SHIPPED TODAY." -kex1maze
Mijn order geeft inderdaad aan: "Order Status: 1 item(s) - Order in process of being fulfilled; Usually ships in 0 - 1 days'.
Zou 't dan toch...
Dus dan is het niet eens het feit dat we een freight forwarder gebruiken wat roet in het eten gooit.
+1!Bobbus schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:53:
[...]
Mijn order geeft hetzelfde aanIk ben benieuwd!
Dat zou jammer zijn, wat 'n onzin ook. Wat maakt BB het uit dat mijn billing address niet in de USA is? Mijn CC werkt toch gewoon!Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:54:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze bij het afrekenen een creditcard bounce krijgen.
Dus dan is het niet eens het feit dat we een freight forwarder gebruiken wat roet in het eten gooit.
Nou het is de creditcard company die hem bounced, niet BB zelf.Bobbus schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:55:
[...]
Dat zou jammer zijn, wat 'n onzin ook. Wat maakt BB het uit dat mijn billing address niet in de USA is? Mijn CC werkt toch gewoon!
Die kijken ook raar op als er ineens met een Nederlandse creditcard een USA bestelling voor een USA afleveradres wordt gedaan
[ Voor 16% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 15:58 ]
Heb je toen iets laten afleveren met een USA billing adres via het internet?Bobbus schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:58:
Aha... Maar, toen ik eerder dit jaar op vakantie was in NY heb ik ook meer dan vijf keer met m'n CC betaald. Waarom zou hij het nu niet doen dan?
mss iemand laten bestellen via teamviewer..Megalo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:57:
Omg, ben ik eindelijk bij de kassa van HP.de, moet ik écht weg naar m'n werk..
NopeSoru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
Heb je toen iets laten afleveren met een USA billing adres via het internet?
Edit: Heb ik iets gemist? Op HP.de staat hij toch gewoon voor 399,- ... ?
[ Voor 12% gewijzigd door BobB op 22-08-2011 16:00 ]
Ik zie hem op HP.de voor 399 euro staan.bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:59:
Iemand al wat gehoord van duitse sites, tot nu toe enkel hp.de zelf die de prijsverlaging heeft.
Vermoedelijk is die productpage niet aangepast maar tijdens het bestellen zelf weluNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:01:
[...]
Ik zie hem op HP.de voor 399 euro staan.
Ja meerdere keren met Bordelinx besteld en je moet juist je billing adres op us hebben staan want dan krijgen zei de factuur en kunnen ze verwerken met de import tax etc.Bobbus schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
NopeNa je edit snapte ik hem. Maarja, we blijven maar hopen...
Edit: Heb ik iets gemist? Op HP.de staat hij toch gewoon voor 399,- ... ?
Enkel eenmalig ben ik geweigerd en dat was op de site van hp.com omdat ik geen Amerikaanse CC had. Dit kunnen ze gelijk checken bij authorisatie, als die daar erdoorheen is komt het meestal wel goed.
Oh ja, zie het nu.melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:02:
ja dan op bestel klikken, dan zie je hem voor 99 euro. of hij loopt vast
The service is unavailable.
Server is too busy
Maar dan moet je nog wel een duits adres hebben vermoed ik?melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:02:
ja dan op bestel klikken, dan zie je hem voor 99 euro. of hij loopt vast
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Zucht ik kan ook nergens zeker over zijn..bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:02:
[...]
Ja meerdere keren met Bordelinx besteld en je moet juist je billing adres op us hebben staan want dan krijgen zei de factuur en kunnen ze verwerken met de import tax etc.
Enkel eenmalig ben ik geweigerd en dat was op de site van hp.com omdat ik geen Amerikaanse CC had. Dit kunnen ze gelijk checken bij authorisatie, als die daar erdoorheen is komt het meestal wel goed.
Ik heb met BestBuy de Shipping & Billing op Borderlinx, bij Amazon.com staat hij op Borderlinx & thuisadres.
Ik dacht nog dat de amazon waarschijnlijk wel goed zou gaan omdat hier minder kans zou zijn op CC bounce.
[ Voor 7% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 16:05 ]
[ Voor 75% gewijzigd door melvinnie op 22-08-2011 16:04 ]
Lees ook dat op Slickdeals sommige orders zijn geannuleerd van mensen die van Amazon (OnSale) hebben gekocht. Ben benieuwd of mijn bestelling al zeker is nu het geld is afgeschreven. Even afwachten nog..
Het cancelen van een product sloopt dus de website...uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:03:
[...]
Oh ja, zie het nu.
The service is unavailable.
Server is too busy
Als de bedragen niet kloppen bij borderlinx kan je zelf altijd nog handmatig een kopie van de factuur mailen, dan corrigeren ze het wel.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:03:
[...]
Zucht ik kan ook nergens zeker over zijn..
Ik heb met BestBuy de Shipping & Billing op Borderlinx, bij Amazon.com staat hij op Borderlinx & thuisadres.
Ik heb ook gisteravond bij OnSale besteld, heb jij een nederlands billing adres opgegeven?Cuno schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:05:
Ik had gisterennacht besteld via Amazon (OnSale) en zie nu dat het geld al is afgeschreven (200$/145€).
Lees ook dat op Slickdeals sommige orders zijn geannuleerd van mensen die van Amazon (OnSale) hebben gekocht. Ben benieuwd of mijn bestelling al zeker is nu het geld is afgeschreven. Even afwachten nog..
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Wow wat een opluchting, ik had weer bijna een hartverzakking. Bedankt voor de info!bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:05:
[...]
Als de bedragen niet kloppen bij borderlinx kan je zelf altijd nog handmatig een kopie van de factuur mailen, dan corrigeren ze het wel.
over grens fietsen en aanbellen en vragen of je hun adres mag gebruiken?Arie-Kanarie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:06:
Kan je ook ergens verzenden naar een Duits adres? Woon vlakbij de grens maar ken eigenlijk niemand met een Duits adres.
Nee, heb het adres opgegeven van Borderlinx als billing adres.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:06:
[...]
Ik heb ook gisteravond bij OnSale besteld, heb jij een nederlands billing adres opgegeven?
Lol:) ik kan vanavond eens proberen :-PHeinemancp schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:07:
[...]
over grens fietsen en aanbellen en vragen of je hun adres mag gebruiken?
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
Ik heb 2 TP's in de bestelling vanuit de VS, stel dat ze beide bij borderlinx aankomen, is het dan niet voordeliger om ze apart te laten verzenden, zodat ik geen import hoef te betalen?
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal