Dan zie je ze allebei
Alleen kan je ze niet aanklikken.jip_86 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:57:
Je kan altijd de volgnde link nog doen: http://www.t-online-shop.nl/hewlett-packard/
Dan zie je ze allebei
http://www.t-online-shop....ebos--88254/?ref=celebros doet het wel.
Verwijderd
Dit is niet echt een goed annuleermoment denk ik
En mijn check4change blijft veranderingen aangeven maar ik zie nites.
/edit
en 1sec later niet meer
[ Voor 20% gewijzigd door Rev! op 22-08-2011 15:01 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
^^D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:00:
Nog even geduld...
Ja maar prod info site niet.Rev! schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:00:
Hier staat hij er nog gewoon? Als ik zoek op HP Touchpad van vind ik ze ook.
ennn weg..
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Werkt nu ook niet meer bij mij... ze zijn nog wel te vinden met een zoekopdracht: klikjip_86 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:57:
Je kan altijd de volgnde link nog doen: http://www.t-online-shop.nl/hewlett-packard/
Dan zie je ze allebei
MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:02:
Misschien wilden de medewerkers ze zelf wel voor die 100 euro.
zou jij het niet doen dan?MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:02:
ja die hebben sowieso voorrang..MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:02:
LOL, ik zie een paar verhitte reacties komen hierop.MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:02:
Vraag en aanbod... populair artikel...Megalo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:03:
Amazon.de heeft de prijs alweer verhoogd naar €425,62
Hmz.
Alleen toen had je de garantie dat je iets kreegSoru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:03:
We zijn net een stel kinderen op pakjesavond.
Nee, dat is de laagste prijs van de leverancier, waarbij Amazon alleen als tussenpersoon speelt.RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:03:
[...]
Vraag en aanbod... populair artikel...
Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:03:
[ Voor 46% gewijzigd door koelkik op 22-08-2011 15:06 ]
MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2
^^ Dat heb ik inderdaad gemist.Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:03:
Het verwijderen van de producten bij t-online-nogwattus kan ik wel begrijpen: nu meerdere mensen er meerdere bestellen, met de bedoeling ze later retour te sturen, hebben ze dat snel opgelost.
1. De TouchPad wordt simpelweg niet meer verkocht
2. Prijsverlaging komt eraan.
Verwijderd
3. Zie de post boven jemagnifor schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:05:
Kan twee dingen betekenen:
ik denk niet ik bid op stelling 2:-pVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:05:
ik denk stelling 2
Gezien die mail die hierboven genoemd werd ben ik bang voor optie 1magnifor schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:05:
Kan twee dingen betekenen:

Dus daar is het helaas, pindakaas[15:05:01] Visitor: Klopt het dat de HP Touchpad niet meer leverbaar is?
[15:06:48] Operator: Ja dat klopt. Degene die op onze site stond was een Duitse uitvoering.
[15:07:07] Visitor: Maar die is momenteel dus ook niet meer leverbaar? Komt die nog wel?
[15:07:12] Operator: die hebben we in verband met de verwarring van de site gehaald. De Touchpad van HP is en wordt in Nederland niet leverbaar.
yea, maw, hij weet er zelf niks van.MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:07:
Duitse versie? Die dingen zijn toch universeel?
Assumption, mother, nogiets?saveljos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:09:
wel flauw... net voor 15:00 iedereen laten denken dat de prijschange eraan komt...
Maargoed, ik heb nog steeds niks van BestBuy vernomen (en zo te lezen mijn 'collega's' ook niet) en dat is toch wel jammer. Als je het dan toch bounced, doe het dan ook gewoon een beetje rap en laat het niet staan zodat je mensen hoop geeft.
Nu maar de Europese websites in de gaten houden, maar ik begin er een kleine beetje genoeg van te krijgen
T-Mobile.de zou voor mij ook interessant zijn, omdat ik wel een adres in Duitsland heb waar ik het aan kan laten komen. Maar nu nog de (belangrijkste) vraag: hebben ze 'm wel...
Was nét voordat de 404 kwam met vooruitbetaling per bank, reguliere prijs. Mocht ik dus niet de mogelijkheid krijgen €99,- per Touchpad te betalen kan ik altijd annuleren.Armageddon_2k schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:08:
Maar als ze niet meer leverbaar zijn, hoe zit het dan met onze knul die er net 3 besteld heeft?
Ik heb hem nog altijd in mijn winkelwagen, dus kan hem zo bestellenJapperrrr schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:12:
[...]
Was nét voordat de 404 kwam met vooruitbetaling per bank, reguliere prijs. Mocht ik dus niet de mogelijkheid krijgen €99,- per Touchpad te betalen kan ik altijd annuleren.
veel kans dat ze dus gewone orders aannamen en deze in prijs gaan verlagen bij de afrekening.Japperrrr schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:12:
[...]
Was nét voordat de 404 kwam met vooruitbetaling per bank, reguliere prijs. Mocht ik dus niet de mogelijkheid krijgen €99,- per Touchpad te betalen kan ik altijd annuleren.
dan heb je geluk gehad!
Nope, ik kom iig niet meer door de kassa heen ;-(kyddil schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:13:
[...]
Ik heb hem nog altijd in mijn winkelwagen, dus kan hem zo bestellen
oh shit je hebt gelijk..dragon2 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:14:
[...]
Nope, ik kom iig niet meer door de kassa heen ;-(

Welk shipping adres heb je dan gebruikt ?duderuud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:14:
Mijn bestelling van 2 TP's is nog steeds niet geannuleerd bij B&N...nu maar hopen!
nee ik kan nog door de kassa heenkomen, helaas nog oude prijs
Bonvu.comZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:15:
[...]
Welk shipping adres heb je dan gebruikt ?
Ik strand bij Betaling en Bezorging, kom jij verder dan?bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:17:
[...]
nee ik kan nog door de kassa heenkomen, helaas nog oude prijs
https://www.bonvu.com/bonvu/content/view/4/19/lang,en/ heeft een lijstje met bezorgtijden en prijzen... Iets zegt me dat de eerste kolom geen dagen maar weken moet zijn. Als dat waar is, te knullig voor woorden!
Inderdaad hij is niet officieel uit in NL dus ik denk dat je geen poot hebt om op te staan als je hem voor de huidige prijs besteldmelvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:19:
ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt:P
Ik heb al vaker via Bonvu gekocht (Google Nexus One en Google Nexus S), altijd perfect gegaan! Dat ik 2 weken moet wachten op mijn spullen boeit me niet.RemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:20:
[...]
https://www.bonvu.com/bonvu/content/view/4/19/lang,en/ heeft een lijstje met bezorgtijden en prijzen... Iets zegt me dat de eerste kolom geen dagen maar weken moet zijn. Als dat waar is, te knullig voor woorden!
De koop-op-afstand-wetgeving is natuurlijk gewoon geldig. Echter, op het moment dat je meteen meerdere apparaten besteld, zou de winkelier zich zomaar kunnen claimen dat de probeerperiode slechts voor 1 product geldig is. Tenslotte had je er prima eerst 1 kunnen bestellen om te proberen. Ik zie grote kans voor een enorme backfire-actie.bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:20:
[...]
Inderdaad hij is niet officieel uit in NL dus ik denk dat je geen poot hebt om op te staan als je hem voor de huidige prijs besteld
Net gedaan. Uur geleden besteld, maar nu zegt B&N dat hij 'unable to process' is. Al vervoerder had ik BorderLinx.MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:22:
Waarom doet niemand het via B&N icm met een doorvervoerder of een adres daar? Of kan dat niet? Ik ben wel in staat dat te doen namelijk.
Is bekend dat B&N stock problemen heeft een veel orders cancelledElect schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
[...]
Net gedaan. Uur geleden besteld, maar nu zegt B&N dat hij 'unable to process' is. Al vervoerder had ik BorderLinx.
Dev teams zijn al bezig met het porten naar android. Dat is mijn redeZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
ik snap de hype sowieso niet...weinig apps, geen ondersteuning wat moet 'de massa' ermee?
films kijken in bed of bank. of internetten in de pauze..ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
ik snap de hype sowieso niet...weinig apps, geen ondersteuning wat moet 'de massa' ermee?
Hij is heel goedkoop en vrij open, dus grote kans dat er in de toekomst Android op gaat draaienZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Een tablet voor €99,- is altijd leuk...ook al is het met WebOS. En er komt Android!ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2
Dat gaat een iPad 2 van 600 euro echt niet beter doen dan deze touchpad van 100 euro.
Android, Meego, Linux, pielen. Voor 100 euro had je anders zo'n kreupel Bart Smit ding gehad, en je kan er toch gewoon mee browsen.ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
Ik schat dat er ook miljoenen iPads liggen waar nauwelijks een app op gezet wordt, puur voor ff internetten en mail is het al goed. Als dat dan voor 100 euro kan is het helemaal ideaal. Niet iedereen heeft behoefte aan angry birds dus dat scheeltZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
WebOs heeft Angry Birds HDTonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:27:
[...]
Ik schat dat er ook miljoenen iPads liggen waar nauwelijks een app op gezet wordt, puur voor ff internetten en mail is het al goed. Als dat dan voor 100 euro kan is het helemaal ideaal. Niet iedereen heeft behoefte aan angry birds dus dat scheelt
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal