worden die ook verlaagd?!Domipost schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:27:
Hmm, dit kan nog interessant wordenHoewel ik zelf meer interesse heb in de Veer voor €60 of de Pre 3 voor €80
Maar zo'n touchpad moet ik ook wel
Ik probeer te reggen zonder iets te kopen
, beetje moeilijk.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
same here:-sMsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:30:
Ik probeer te reggen zonder iets te kopen, beetje moeilijk.
Probeerde ik ook al, om straks sneller te zijn. Lijkt alleen niet te kunnen.MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:30:
Nee hoorMsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:30:
Edit, te laat
[ Voor 16% gewijzigd door Tonkey op 22-08-2011 14:32 ]
Ik weet niet precies waar, maar ik las dat de HP Veer naar €59 en de HP Pre3 naar €79 gingen in DE.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Inderdaad.Tonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:31:
[...]
Nee hoorProduct in winkelmand leggen, gegevens invullen je bent geregistreerd. Uiteraard hoef je het proces niet af te maken dus bestel je niets.
Edit, te laatHeeft wel al iemand gevonden hoe je kunt betalen bij de sites? Voornamelijk de .de wil ik weten. (Heb zelf geen CC)
Zijn er op dit moment nu wel of niet webshops die naar Nederland versturen? (Met of zonder CC, maakt niet uit).
Pre3 is nog best leukJozz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:32:
[...]
Ik weet niet precies waar, maar ik las dat de HP Veer naar €59 en de HP Pre3 naar €79 gingen in DE.
Zou leuk zijn als je dat voor totaal 200 euro thuis had liggen
Hoe zit het eigenlijk met de "stekker" op die Touchpad? Als je die uit de VS haalt, zit er dan niet een verkeerde stekker op? 110v i.p.v. 230v en/of 50/60hz? Ikkan nergens vinden hoe dit zit...
Mijn barnes en noble is inmiddels ook gecancelledJaZo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:18:
[...]
Heb ik geprobeerd, maar ze zeggen nu dat mn order niet verwerkt kan worden.
Volgens mij is dat eigenlijk altijd wel compatibel. Heb al een aantal keer een telefoon / tablet uit de VS gehad en het is altijd een kwestie van 'convertor erop en gaan'uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:34:
Hoe zit het eigenlijk met de "stekker" op die Touchpad? Als je die uit de VS haalt, zit er dan niet een verkeerde stekker op? 110v i.p.v. 230v en/of 50/60hz? Ikkan nergens vinden hoe dit zit...
Koop gewoon een USB oplader.. zal moeten werkenuNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:34:
T-online is met de mail wel netjes 
Snelle reactie ook! (half uur ongeveer)Hartelijk dank voor uw e-Mail aan de T-online.nl shop.
Helaas hebben wij u geen informatie over een eventuele prijskorting
van de HP TouchPad in de T-Online shop.
Voor vragen over de T-online.nl shop zijn wij u graag van dienst.
Met vriendelijke groet
is een usb lader, je hebt dus alleen even een usb lader nodig voor eu, maar kan ook van je ipod telefoon etc gebruiken anders $2 op ebay.uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:34:
Over Tmobile DE: Lieferung nur innerhalb Deutschlands
Als je regged, bij het gedeelte waarbij je je adres in moet vullen staat dat in een klein regeltje eronder..!
Als je regged, bij het gedeelte waarbij je je adres in moet vullen staat dat in een klein regeltje eronder..!
[ Voor 52% gewijzigd door Tomino op 22-08-2011 14:39 ]
Van Twitter:
Just off the phone with HP UK - still no word on Touchpad discounts. He said just to keep checking the website.
t-online bedoel je? Is geloof ik niet van t-mobile of toch wel?Tomino schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:37:
Over Tmobile DE: Lieferung nur innerhalb Deutschlands
Edit: toch wel, nooit geweten dat ze een online shop hadden. Dat je ook je t-mobile punten daar mag inleveren dan, heb je er nog eens wat aan
[ Voor 23% gewijzigd door Tonkey op 22-08-2011 14:38 ]
Nou, dat werkt bij bv de TF toch mooi niet. Alleen hun eigen laders leveren genoeg stroom.bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:36:
[...]
is een usb lader, je hebt dus alleen even een usb lader nodig voor eu, maar kan ook van je ipod telefoon etc gebruiken anders $2 op ebay.
Is het een idee om de TouchPad bij t-online.nl te bestellen met vooruitbetaling? Als ze dan de prijs verlagen kun je waarschijnlijk met de klantenservice wel wat regelen. Je moet dan namelijk wel gek zijn om nog de volle mep te betalen.
[ Voor 49% gewijzigd door Japperrrr op 22-08-2011 14:39 ]
gewoon even zoeken naar een lader die genoeg ampere levert meestal zijn die van 1A wel genoeg.dragon2 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:38:
[...]
Nou, dat werkt bij bv de TF toch mooi niet. Alleen hun eigen laders leveren genoeg stroom.
Verwijderd
Werkelijk?Jozz schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:32:
[...]
Als dat is moet ik dit snel inzien zodat ik er snel op kan reageren...!!
Dan sla ik er een paar in!
Tja maar het lijkt me dat je dan de huidige voorwaarden (prijs) accepteert dus je er dan niet op hoeft te rekenen dat je die korting ook krijgtJapperrrr schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:39:
Is het een idee om de TouchPad bij t-online.nl te bestellen met vooruitbetaling?
ik d8 dat niemand webos wilde, dat ik one of a few was??? waar zijn alle apple-lovers nu eigenlijk? ;-)
daar ga ik ook van uit, gewoon afwachten, refreshen en bestellen als de prijs zakt.jhuiting schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:40:
[...]
Tja maar het lijkt me dat je dan de huidige voorwaarden (prijs) accepteert dus je er dan niet op hoeft te rekenen dat je die korting ook krijgt
ik vraag me wel af hoeveel sites al plat liggen door deze firesale:-p
Apple lover hierzo, alleen wel een met wat weinig centen
Voor 99 euro / dollar neem ik WebOS voor lief.
Schijnt dat ze dat in Duitsland waren. Kan het nu niet meer vinden...
Ik ben een apple liefhebber.. maar voor 99 euro zo een apparaat te hebben (films/internet) is niks!ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:40:
ik d8 dat niemand webos wilde, dat ik one of a few was??? waar zijn alle apple-lovers nu eigenlijk? ;-)
Apple lover hier, maar niet te beroerd om eens wat anders te proberen als de prijs goed isZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:40:
Oh, en webos is leuk maar mocht het me lukken een touchpad te bemachtigen en honeycomb komt uit is het doei webos.
[ Voor 15% gewijzigd door Roytoch op 22-08-2011 14:41 ]
Welles
Ik bel inmiddels een jaar ruim met een Palm Pre, en heb er nog geen dag spijt van.ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:40:
Schaadt het niet, dan baat het niet
oh nee, we gaan nog bashen ook? W8 maar tot je hem echt hebt...byebye apple
zeg je dat ook als je apple spul koopt?:-proy.ahuis schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:41:
[...]
Apple lover hier, maar niet te beroerd om eens wat anders te proberen als de prijs goed is
Hier nog 1, maar omdat ik die tablet niet persé nodig heb heb ik liever WebOS voor deze prijs ;-)ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:40:
Jongens, laten we het a.u.b ontopic en volwassen houden. Nomaal reageren en zorgen dat we allemaal een touchpad krijgen..!
Laten we alsjeblieft geen flame-war aanwakkeren.
Okee, dank voor de snelle reacties. Ik laat een kennis uit de VS zo snel mogelijk voor me bestellen
Sowiesomasauri schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:41:
[...]
zeg je dat ook als je apple spul koopt?:-p
Welles
was iedere apple liefhebber maar zo:-)roy.ahuis schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:42:
[...]
Sowiesomacbook voor werk, pc voor games, ubuntu voor mediacenter, android voor telefoon. Niet te beroerd verder te kijken dan mijn neus lang is.
nog steeds time-outs op hp.de...en ik kán bestellen....damn....heb duits adres en alles.....grommmmmm
En nu weer terug naar de touchpad!
Welles
keep focussed!!!!ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:43:
nog steeds time-outs op hp.de...en ik kán bestellen....damn....heb duits adres en alles.....grommmmmm
Verwijderd
ook gemaild met t-online...
Geachte meneer ------,
Hartelijk dank voor uw e-Mail aan de T-online.nl shop.
Helaas hebben wij u geen informatie over een eventuele prijskorting van de HP TouchPad in de
T-Online shop.
Wanneer de prijs gereduceerd worden nadat u, uw bestelling geplaatst heeft en binnen een week na de
levering, passen wij deze prijs uit coulace aan.
Ik heb er een besteld onder rembours (geen e-dentifier bij de hand, grr..)
Annuleren kan altijd nog leek me
.
Geachte meneer ------,
Helaas hebben wij u geen informatie over een eventuele prijskorting van de HP TouchPad in de
T-Online shop.
Wanneer de prijs gereduceerd worden nadat u, uw bestelling geplaatst heeft en binnen een week na de
Annuleren kan altijd nog leek me
Nou, dan doe ik er maar eentje met vooruitbetaling. Het lijkt me toch dat ze er eentje voor je reserveren.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:44:
Geachte meneer ------,
T-Online shop.
Annuleren kan altijd nog leek me.
hp pre 3 was in de us ook naar 49 dollar idd (van 349) binnen 5 min uitverkocht ofzo
ben ook op zoek naar 2 extra monitors met spoed.... ;-)
Sorry maar ik vind die zin maar bar slecht te lezen.Wanneer de prijs gereduceerd worden nadat u, uw bestelling geplaatst heeft en binnen een week na de
Gaan ze nou geld terug storten of wat?
Vind het toch nog gevaarlijk. als iedereen het nu besteld passen ze de prijs waarschijnlijk ook niet meer aan...Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:44:
Geachte meneer ------,
T-Online shop.
Annuleren kan altijd nog leek me.
Verwijderd
Waar kan ik de Tablet dan goedkoop bestellen? Sorry maar de nieuwe berichten komen er te snel bij om bij te houden?
Verwijderd
uit de bevestigingsmail:CodeIT schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Vind het toch nog gevaarlijk. als iedereen het nu besteld passen ze de prijs waarschijnlijk ook niet meer aan...
U heeft het recht om deze aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van de producten, zonder opgaaf van reden, te herroepen.
Geniale actie, straks verkopen ze de gehele voorraad tegen de huidige prijs!CodeIT schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Vind het toch nog gevaarlijk. als iedereen het nu besteld passen ze de prijs waarschijnlijk ook niet meer aan...
BestBuy mag echt eens opschieten. Er is nog steeds geen duidelijkheid.
volgens het woordenboek:ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:46:
foutief NL sowieso
Spelling
Correct gespeld: 'coulance' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.
4 definities op Encyclo
1) inschikkelijkheid, toegeeflijkheid...
2) Vergoeding van de importeur/dealer voor reparaties die buiten de fabrieksgarantie vallen....
3) Vergoeding van de importeur/dealer voor reparaties die buiten de fabrieksgarantie vallen....
4) 1) Gedienstigheid 2) Handelbaarheid 3) Inschikkelijkheid 4) Tegemoetkoming..
Dan komen ze toch vrijwel allemaal retour als de prijs niet gewijzigd wordtRemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:47:
[...]
Geniale actie, straks verkopen ze de gehele voorraad tegen de huidige prijs!
same here. Ben benieuwd!Tonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:48:
[...]
Dan komen ze toch vrijwel allemaal retour als de prijs niet gewijzigd wordtIk wacht in elk geval tot de prijs definitief is...
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Zelfde hier, ik heb nog 2 bestellingen open staan, dus ik ga geen risico's lopen.Tonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:48:
[...]
Dan komen ze toch vrijwel allemaal retour als de prijs niet gewijzigd wordtIk wacht in elk geval tot de prijs definitief is...
Hoewel de kans groot is dat ik ze gewoon met een klein beetje winst kan doorverkopen, mocht ik de 2 USA orders ontvangen.
Dacht, laat ik het maar even testen. Wat blijkt nu: mijn Random Reader van de Rabobank is leeg..
Mmmmm.. dat kan natuurlijk ook nog.. hoop het niet.Bedankt voor uw bericht.
Wij volgen de Duitse prijzen inderdaad. Helaas is er op dit moment nog geen prijsdaling doorgevoerd.
Er liggen nog een groot aantal Touchpad’s op voorraad in ons magazijn. De kans is groot dat deze, indien de prijsdaling zo groot is, retour worden gezonden aan HP.
Ik kan u alleen aanbevelen om onze website in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
T-online.nl shop
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Laatse reaktie T-Online NL:
[/quote]
Geachte heer Kikkert,
Bedankt voor uw bericht.
Wij volgen de Duitse prijzen. Helaas is er op dit moment nog geen prijsdaling doorgevoerd.
Er liggen nog een groot aantal Touchpad’s op voorraad in ons magazijn. De kans is groot dat deze, indien de prijsdaling zo groot is, retour worden gezonden aan HP.
Met vriendelijke groet,
T-online.nl shop
[quote]
Kim Winkelaar
Edit: te laat...
[/quote]
Geachte heer Kikkert,
Bedankt voor uw bericht.
Wij volgen de Duitse prijzen. Helaas is er op dit moment nog geen prijsdaling doorgevoerd.
Met vriendelijke groet,
T-online.nl shop
[quote]
Kim Winkelaar
Edit: te laat...
[ Voor 5% gewijzigd door koelkik op 22-08-2011 14:51 ]
MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2
Mocht je er een krijgen, en je bent niet tevreden met het OS:
http://phandroid.com/2011...ablet-touchdroid-project/$100 HP TouchPad May Soon Be Your Next Android Tablet [TouchDroid Project]
waarom retour doen?Hugo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
Mmmmm.. dat kan natuurlijk ook nog.. hoop het niet.
omdat ze er zelf te weinig aan zouden verdienen dan?
die stock word dan weer ergens anders doorverkocht, wat een BS.
Pfff, zijn we dan voor niets F5 knopjes aan het verslijten?
Ze krijgen dan geld terug van HP.masauri schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:50:
[...]
waarom retour doen?
omdat ze er zelf te weinig aan zouden verdienen dan?
die stock word dan weer ergens anders doorverkocht, wat een BS.
Dat is DE reden dat ik een TouchPad wil..Tonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:50:
Mocht je er een krijgen, en je bent niet tevreden met het OS:
[...]
http://phandroid.com/2011...ablet-touchdroid-project/
Het is dus zo ongeveer al publiek geheim. Door het grote aantal mailtjes zal men daar zelf nu ook wel achter gekomen zijn.
Vreemd hè? Als je gemaild wordt door misschien wel een honderdtal klanten
Inloggen op de website van T-mobile lukt me niet...begint die site nu ook uit z'n voegen te barten?
Wat nog 8 minuten?
Ik heb in ieder geval drie Touchpads besteld met vooruitbetaling. Als die prijs daalt komt dat wel goed lijkt me.
8 minute en dan is het 15:00... worden de pakketen niet meer deze dag verzonden..
[ Voor 4% gewijzigd door saveljos op 22-08-2011 14:53 ]
Ik begin toch echt een beetje nerveus te worden.
Veel mensen in de VS hebben ook later een pricematch gehad, straks mis ik weer de t-online deal.
Veel mensen in de VS hebben ook later een pricematch gehad, straks mis ik weer de t-online deal.
Haha, check4change firefox add-on begint vrolijk te zingen dat er change is op te t-online shop, maar het blijkt een 404 te zijn. Zonde.
Welles
Wut, 3 stuks?
damn...HP...in dem warenkorb...bolletje,,,bolletje...bolletje...undefined...! fck
hebben ze hem eraf gehaald?
Alleen de touchpads geven een 404, de rest is wel bereikbaar
Mijn wishlist is nu ook leeg
Alleen de touchpads geven een 404, de rest is wel bereikbaar
Mijn wishlist is nu ook leeg
[ Voor 70% gewijzigd door arjants op 22-08-2011 14:55 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Ik denk dat ze de prijs gaan aanpassen nu.
Ik krijg een 404 bij t-online shop bij de touchpads.

nee want die wil ik en ik kreeg al vrij snel een 404.alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:54:
De 32GB staat er wel nog steeds op!
Als je de 32GB in het winkelmandje wil doen krijg je een rare melding, dit lukt dus niet
16GB doet het hier nog op de t-online NL site. (Google Chrome)
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Allemaal verkocht dus, hele magazijn leeg, en over 2 weken weer vol met retourzendingen...
Het begint er sterk op te lijken dat onze vriend D-TECH toch echt gelijk gaat krijgen.D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:52:
Nog 8 minuten!
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal