Waar kan ik op amazon.co.uk de live chat aanvragen?
En danda, stond er bij jou ook Sold by: Amazon EU S.a.r.L.?
En danda, stond er bij jou ook Sold by: Amazon EU S.a.r.L.?
[ Voor 53% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 13:53 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 13:53 ]
shit kan ik het beter cancellen?melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:
We recognise that you have a choice of retailers and are grateful that you would prefer to order from us. Unfortunately, we do not have a price matching policy at this time.
Antwoord van Amazon.co.uk live chat.
omdat op dit moment alle touchpads van 3rd parties zijn (amazon is in dat geval slechts tussenpersoon). Hun eigen voorraad konden ze waarschijnlijk direkt verrekenen met hun leverancier (hp?)melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:
We recognise that you have a choice of retailers and are grateful that you would prefer to order from us. Unfortunately, we do not have a price matching policy at this time.
Antwoord van Amazon.co.uk live chat.
[ Voor 9% gewijzigd door danda op 22-08-2011 13:56 ]
Had ik niet aan gedacht.alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:50:
[...]
Verzenden die naar Nederland? Want ik kon het bij beiden niet zo 1 - 2 - 3 vinden namelijk.
En het duurt even (dag of 1 á 2) voor het geld erop staat, zover ik weet.KaasNinja schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:54:
Jammer dat de prijzen nog niet zijn aangepast, heb zelf ook geen creditcard maar voor mensen die geen creditcard hebben is hier een oplossing ! https://www.3vcash.nl/ , een online creditcard, helaas gaan deze maar tot de 150euro
Verwijderd
ook in winkels te koop, heb al een tankstration gezien in de buurt die er zou moeten hebben.Tonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:55:
[...]
En het duurt even (dag of 1 á 2) voor het geld erop staat, zover ik weet.
Schiet ook niet op dus.
Het spijt me maar ik heb toch echt alleen de optie om te mailen of te bellen.melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:59:
https://www.amazon.co.uk/...ype=email&mode=&skip=true
Even onderin de pagina zoeken doet wunderbare verschijnselen!
Wij hebben net officieel van HP vernomen dat de Touchpad niet leverbaar is en wordt in Nederland. De Toucpad die u ziet is een Duitse uitvoering.
Wij hebben ook begrpen dat de distributeurs die producten op voorraad hebben (zoals deze Duitse) deze mogen terug sturen aan HP en er van een prijsverlaging geen sprake zal zijn.
M'n Duits is 3 keer niks... Heb je dan een Duitse versie? Of gewoon Engels?Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:57:
Gaat lekker jongens
Ik heb er 3 in de basket bij HP Deutschland zitten, iemand een Duits adres in de aanbieding toevallig?
Vraag is alleen of ze prijs gaan aanpassen..Opperhoof schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:03:
mm, over amazon.co.uk
Bij de 32gb versie staat:
In stock.
Dispatched from and sold by N-Genius Limited.
Bij de 16gb versie staat echter:
In stock.
Dispatched from and sold by Amazon.co.uk. Gift-wrap available.
Nou op deze site weer:JaZo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:02:
Uit een livechat met Take it Now hier in NL:
[...]
Ich habe gerade eben mit der Pressestelle von HP Deutschland telefoniert und dort sitzt man gerade an der Pressemitteilung. Die Preise stimmen und werden auch von anderen Shops übernommen. In ein paar Minuten sollte der Verkauf dann offiziell sein und los gehen. Es war wohl nur ein Versehen, dass die Preise schon jetzt im Online-Shop von HP aufgetaucht sind.
*insert signature here
[ Voor 27% gewijzigd door alex3305 op 22-08-2011 14:07 ]
Verwijderd
[edit] net gechecked, HP TouchPad Wi-Fi 16GB-Europe - English localization...nog altijd op zoek naar een Duits adres thoughRemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:02:
[...]
M'n Duits is 3 keer niks... Heb je dan een Duitse versie? Of gewoon Engels?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 14:09 ]
Want? Contact gehad? (heb zelf ook een mail verstuurd)D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:06:
Houd T-online-shop in de gaten!!!
[ Voor 9% gewijzigd door Tonkey op 22-08-2011 14:07 ]
[ Voor 95% gewijzigd door masauri op 22-08-2011 14:07 ]
Het was een leuke actie geweest voor ibood.ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:08:
[OFFTOPIC] pfff..lijkt wel of ik kaartjes voor Prince probeer te bestellen....exciting...!
Of iBood heeft ze nu allemaal opgekochtRemcoDelft schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:08:
[...]
Het was een leuke actie geweest voor ibood.
[ Voor 34% gewijzigd door melvinnie op 22-08-2011 14:12 ]
Ja, doe mij er maar éénZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:11:
moet ik er wat meer bestellen als het lukt?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik neem er zeker 1 over!ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:11:
moet ik er wat meer bestellen als het lukt?
Dat zou mooi zijnZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:12:
ja, dat kan ik wel regelen
Dan wil ik er wel een van je overnemen.:)ZeroZorro schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:12:
ja, dat kan ik wel regelen
*insert signature here
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
[ Voor 79% gewijzigd door omgwtfbbq op 22-08-2011 14:14 ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 14:16 ]
Is er al een tijde op animo forum.Japperrrr schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:15:
+3 interested hier16GB
Is het een idee om een topic te openen op samenkopen.net?
Ja, ze schijnen ontzettend veel orders te hebben gecanceld.alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:17:
Momenteel beschikbaar bij Barnes & Noble welke lijken te doen aan international shipping.. Weet iemand hier meer vanaf?
Je kan geen touchpad bestellen buiten de V.S daar. Al geprobeerd.alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:17:
Momenteel beschikbaar bij Barnes & Noble welke lijken te doen aan international shipping.. Weet iemand hier meer vanaf?
Heb ik geprobeerd, maar ze zeggen nu dat mn order niet verwerkt kan worden.alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:17:
Ships to contiguous 48 states only. No PO boxes or APO/FPO.alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:17:
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Canada is nog steeds geen staat van de US of A.MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:20:
Als je een adres hebt in Canada kan het dan ook?
Moeten ze eerst de prijs omlaag halen wil dat interessant worden ;-)Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:21:
Tip voor de T-Online-Shop.
Gratis verzenden: DPDGRATIS
Klopt, maar het kan geen kwaad om het van te voren te weten.JJerome schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:22:
[...]
Moeten ze eerst de prijs omlaag halen wil dat interessant worden ;-)
site down halen?Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:25:
ik denk dat we nog de hele dag kunnen f5 en niets bereiken
Ik hoop het dan maar. Ik heb alles klaar staan.D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:26:
t-online gaat over een paar uur de prijs aanpassen.
Uit zéér betrouwbare bron (vriend uit duitsland)
stttttttttttttttttttttttttttttt en bedankt;-)D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:26:
En geldt dat dan alleen voor de DU shop?D-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:26:
Shippen ze naar NL? En hoe kun je daar betalen? (Mijn duits is nogal slechtD-TECH schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:26:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq