Nee ik lees op forums dat ze alweer OOs waren maar ze dat niet aangepast hebben.JaZo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:06:
Ik denk dat Barnes & Noble hem niet gaat worden. Er stond eerst "Not yet shipped" en nu staat er bij mij "Unable to process order".
Misschien dat ze BorderLinx niet accepteren...
http://www.techbargains.com
Borderlinx voegt je orders samen en dat scheelt in verhouding dus weer verzendkosten etc.
(let alleen even op dat ze geen grote dozen toezenden, meeste verzendkosten zitten hem in het volume en niet in het gewicht bij luchtpost)
Ik quote mezelf maar even...Pred87 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:50:
Bij Barnes & Noble staat:
Ships to contiguous 48 states only. No PO boxes or APO/FPO.
Werkt Borderlinx dan wel?
Als ik daar bestel krijg ik het volgende:kyddil schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:32:
Ik had een uur geleden in mijn basket @ barnes&noble de touchpad toegevoegd.. heb het maar geprobeerd op goed geluk.. ben benieuwd!
Iemand die dit heeft weten te omzeilen?In compliance with shipping regulations, some item(s) in your order cannot be sent to Nieuwkoop in Netherlands.
Please provide another address below or edit your shopping bag to remove the following item(s):
HP TouchPad Tablet with 16GB Memory, WiFi 1.2GHz - Black
Ik heb ook bij barnes en noble naar shipito laten sturen, betalen bij beiden kan met paypal, dus dat scheeltmelvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:33:
[...]
Als ik daar bestel krijg ik het volgende:
[...]
Iemand die dit heeft weten te omzeilen?
Na hoeveel min/uur zag je dat staan?JaZo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:06:
Ik denk dat Barnes & Noble hem niet gaat worden. Er stond eerst "Not yet shipped" en nu staat er bij mij "Unable to process order".
Misschien dat ze BorderLinx niet accepteren...
Shit.. denk dat ik dat ook ga krijgen dan.. ben benieuwdJaZo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:55:
[...]
10:30 vandaag bestelling geplaatst
12:00 gekeken en toen stond er dat het niet mogelijk was
Verwijderd
Order Number
Total Cost
Status
Details
August 22, 2011, 5:37 AM EST
247160286
$114.69
Unable to process order. Please call 1-877-379-0036, or 212-414-6024, if outside U.S.
welke site link plzVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:00:
duitsland heeft prijzen verlaagd 99 euro 16gb, 129 euro 32gb, 179 euro 64gb,
Waar?Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:00:
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Waar dan?Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:00:
Inkoopacties zijn verboden op Tweakers dus dat gaat niet gebeurenRRCreations schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:06:
Ik zou het ook best wel willen kopen maar heb totaal geen idee hoe het werkt om te importeren vanuit mediamarkt of amazon.de! Vraag me dan af of iemand niet ook voor mij kan bestellen. Ik maak het geld vooraf wel over. Lijkt me leuk als dit voor meerdere mensen kon!
Daarnaast is Duitsland gewoon EU, dus daar kun je gewoon bestellen zonder importgeneuzel.
Goed om te weten, maar ik zie dat daar de prijzen gewoon normaal zijn (Mediamarkt, Amazon.de).alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:07:
[...]
Inkoopacties zijn verboden op Tweakers dus dat gaat niet gebeuren.
Daarnaast is Duitsland gewoon EU, dus daar kun je gewoon bestellen zonder importgeneuzel.
Inderdaad. Voor 100 euro lijkt me het een leuk ding, maar 400 is wat te veel.RRCreations schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:08:
[...]
Goed om te weten, maar ik zie dat daar de prijzen gewoon normaal zijn (Mediamarkt, Amazon.de).
Niet gek dat de sites er allemaal uit liggen trouwens...
johmelvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:08:
Gatewaytimeout op de duitse hp site
Nou ja, ik vind hem wel leuk voor die prijs maar heb al een TF. We zien wel...
Verwijderd
inkl. MwSt.
Versand in 48 Stunden
de 16gb, maar tja, dan in het winkelwagentje plaatsen.. Gaat nog wel een paar uur duren.
En die heb ik ook nu... wat gaat er gebeuren met mijn paypal dan?Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:00:
Date of Order
Order Number
Total Cost
Status
Details
August 22, 2011, 5:37 AM EST
247160286
$114.69
Unable to process order. Please call 1-877-379-0036, or 212-414-6024, if outside U.S.
ik ook niet dus heb ze gemaildVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:13:
vraag ik em ook af, ik ga niet na de states bellen in iedergeval
Welles
[ Voor 18% gewijzigd door melvinnie op 22-08-2011 13:21 ]
Bij kassa de volgende fout melding:
An error occurred while processing your request.
Reference #97.5c240ac3.1314011933.195bce85

Nog maar een keer proberen...
MSI K8N Neo Platinum / Athlon 64 3000+ / 1gb /120 gb + 20 gb / Win XP Pro+SP2
Ik kreeg dat net ook. Vervolgens geprobeerd te registreren. Ik bleek nog een account bij HP te hebben, alleen kon ik daar mijn adresgegevens niet invullen, omdat ik dan in Duitsland moet wonen.koelkik schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:20:
HP DE geprobeerd. Eindelijk 1 in mijn warenkorb...
Bij kassa de volgende fout melding:
An error occurred while processing your request.
Reference #97.5c240ac3.1314011933.195bce85
![]()
Nog maar een keer proberen...
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
check4change de mijne=p hij checkt nu elke 1 seconde of er iets verandert is.. en zodra er iets verandert krijg ik het te horenVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:22:
F5 is je vriend
http://h41112.www4.hp.com...e/de/tablet/touchpad.html
Maar ik blijf op de loer voor EU deals nu.
Dan schiet het niet op nee... Dus eigenlijk kan het alleen in Amerika op een site waar ze inmiddels al zijn uitverkocht? Jammer maar helaas dan...Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:24:
Ik vroeg mij ook al af hoe jullie van de duitse HP site wilde bestellen als het adres niet kan worden ingevuld.
Maar ik blijf op de loer voor EU deals nu.
Is er trouwens geen touchpad topic op tweakers? valt me toch weer tegen
[ Voor 7% gewijzigd door Tonkey op 22-08-2011 13:26 ]
Het feit dat de duitse HP site blijkbaar gaat pricematchen, betekend dat EU retailers wel moeten volgen.Tonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:25:
[...]
Dan schiet het niet op nee... Dus eigenlijk kan het alleen in Amerika op een site waar ze inmiddels al zijn uitverkocht? Jammer maar helaas dan...Was toch erg leuk geweest voor 100 euro..
Ik zou dus EU webshops die naar NL shippen extreem goed in de gaten houden.
*insert signature here
Hoe kom je er achter welke shop in de EU de TouchPad verkopen dan?Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:26:
[...]
Krijg je het geld later terug, of wordt het bij het afrekenen verrekend dan? Waarom ze dan niet direct de prijs aanpassen op de website...Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:26:
[...]
Het feit dat de duitse HP site blijkbaar gaat pricematchen, betekend dat EU retailers wel moeten volgen.
In de VS verrekenen sommige winkels direct de prijs door, andere moet je later opbellen om de prijs te laten aanpassen, en weer anderen zeggen dat je het met HP moet uitvechten.Tonkey schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:28:
[...]
Krijg je het geld later terug, of wordt het bij het afrekenen verrekend dan? Waarom ze dan niet direct de prijs aanpassen op de website...
Ik zou dus net als de VS'ers gewoon de klantenservice van verschillende toko's opbellen.
*insert signature here
Lijkt wel te gaan gebeuren maar de kans dat je hem weet te bestellen is erg klein.saveljos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:31:
hoe zeker is het dat ze verkocht wordne voor 100 en 130 in de eu? zal ik mijn order cancele in us?
Welles
Ik laat mijn orders voorlopig nog staan. Het zal net zo'n lastige hunt worden in Europa als in de US.saveljos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:31:
hoe zeker is het dat ze verkocht wordne voor 100 en 130 in de eu? zal ik mijn order cancele in us?
Waarom kom ik er dan niet in?
[ Voor 40% gewijzigd door melvinnie op 22-08-2011 13:33 ]
Ik verwacht toch dat de BestBuy gebounced of gecanceled gaat worden, en de OnSale heeft waarschijnlijk te veel orders uitgegeven.JJerome schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:32:
[...]
Ik laat mijn orders voorlopig nog staan. Het zal net zo'n lastige hunt worden in Europa als in de US.
Dus ook ik laat mijn orders staan, het gaat toch totaal maar zo'n 120 euro kosten, vergelijkbaar met verzendkosten in de EU.
Kan iemand nog een linkje geven?
[ Voor 29% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 13:36 ]
Verwijderd
hou er wel rekening mee dat je een duits adres moet hebben (heb ik ook wel, maar dit is tergend)
Ik kap er mee, succes.
Verwijderd
Lijkt me een leuk speeltje voor weinig geld.... Ergens zou het een geweldige actie zijn als HP de productie nu gewoon doorzet en dit de standaard-prijs maakt, verkopen ze er zonder problemen meteen miljoenen, en hakken ze de concurrentie in de pan.
Dat zijn de materiaalkosten, dus reken maar op minimaal 350 als het eenmaal verscheept en in de winkels ligt.melvinnie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:39:
Ja maar helaas werkt dat niet zo, de productiekosten liggen boven de 300 dollar.
Just confirmed UK price #HP #Touchpad £89-16GB, £115 - 32GB. Info communicated 2 resellers AM & updated on websites by this PM. ( via G+ )
*insert signature here
Welles
ze hebben het verschil gecrediteerd op mijn cc
Ik ben blij:)
[ Voor 24% gewijzigd door danda op 22-08-2011 13:47 ]
ik wil echt een 32 gb model hebben:-p
men archos 101 is net naar de kl*te
Tesco: http://direct.tesco.com/q/R.212-7068.aspxroy.ahuis schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:41:
Weet iemand behalve amazon nog wat britse winkels die hem hebben en verzenden naar nederland? Dan kunnen we die gaan refreshen tot de prijs inderdaad 89 pond is. Want one!
Argos: http://www.argos.co.uk/st...0.htm?tag=tacthptouchpad2
Dat is wel risico nemen, maar gefeliciteerddanda schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:43:
had hem besteld bij amazon voor 426,21 (eigen voorraad van amazon, dus geen 3rd party)
ze hebben het verschil gecrediteerd op mijn cc
Ik ben blij:)
echter ze hebben geen eigen voorraad meer, wat ze hebben is van derden. dus wat price-matching betreft zullen ze niks kunnen betekenen voor je
er staat:danda schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:45:
amazon.co.uk
echter ze hebben geen eigen voorraad meer, wat ze hebben is van derden. dus wat price-matching betreft zullen ze niks kunnen betekenen voor je
In stock.
Dispatched from and sold by Amazon.co.uk. Gift-wrap available.
En deze dan? http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1314013432&sr=1-1danda schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:45:
amazon.co.uk
In stock.
In stock.
Dispatched from and sold by N-Genius Limited.
Price: £312.07 & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery. See details and conditions
You Save: £87.92 (22%)
In stock.
Best pittige prijs nog.
Ze hebben sinds zondag geen eigen voorraad meer
Ik heb enkel op kopen bij amazon geklikt en er stond : Sold by: Amazon EU S.a.r.L.danda schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:49:
in dat lijstje beneden moet staan sold bij amazon (dus niet n-genius, dat is een 3rd party seller)
Ze hebben sinds zondag geen eigen voorraad meer
Dus dit moet kloppen. Ik ga nu een live chat aanvragen.
Kun je misschien uitgebreid vertellen wanneer en hoe je hem gekocht hebt en hoelang het duurde voordat je het verschil terug kreeg op je CC en wat je hiervoor hebt moeten doen?danda schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:45:
amazon.co.uk
Laat me weten, ik heb het ook besteld.. Je kan het toch terugsturen gratis!Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
Ik heb enkel op kopen bij amazon geklikt en er stond : Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
Verzenden die naar Nederland? Want ik kon het bij beiden niet zo 1 - 2 - 3 vinden namelijk.
Ik heb geen CC, dat schiet helemaal op... Jammer!Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
Ik heb enkel op kopen bij amazon geklikt en er stond : Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
Wie wil hier creatief helpen?
[ Voor 5% gewijzigd door Tonkey op 22-08-2011 13:52 ]
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal