Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:08:
Importkosten vraag.

Ik heb 2 TP's in de bestelling vanuit de VS, stel dat ze beide bij borderlinx aankomen, is het dan niet voordeliger om ze apart te laten verzenden, zodat ik geen import hoef te betalen?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

duderuud

Sliden is koel

Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:08:
Importkosten vraag.

Ik heb 2 TP's in de bestelling vanuit de VS, stel dat ze beide bij borderlinx aankomen, is het dan niet voordeliger om ze apart te laten verzenden, zodat ik geen import hoef te betalen?
Volgens mij moet het onder de €450 blijven, lukt je dus makkelijk.
Zorg wel dat je de originele factuur bij de zending laat doen! anders schat de douane de waarde en dan kunnen ze natuurlijk de originele $500 pakken!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:08:
Is er eigenlijk überhaupt al iemand in geslaagd het gehele bestelproces te doorlopen bij de Duitse HP Webshop?
Ik zat bij 1 van de eersten op hp.de toen werkte alles nog redelijk snel. Maar je MOET dus een duits adres hebben.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-08 13:52
Heinemancp schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:08:
maar iemand al uitsluitsel of je juist je NL of USA adres als billing-adres moet gebruiken? lees nl wel dat de CC-maatschappij dit vaak, niet altijd, gebruikt voor controle van afschrift...
Het lijkt er op dat het veiliger is om indien mogelijk een Nederlands billing adres op te geven zodat de kans van CreditCard bounce kleiner is.

Je kunt dan Borderlinx zelf nog de factuur mailen.
duderuud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:09:
[...]

Zorg wel dat je de originele factuur bij de zending laat doen! anders schat de douane de waarde en dan kunnen ze natuurlijk de originele $500 pakken!
Argh dan zit ik weer in een lastige situatie, pas ik mijn amazon billing aan zodat Borderlinx de factuur heeft? Of laat ik hem op mijn NL adres zodat mijn CC niet bounced.

[ Voor 33% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
duderuud schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:09:
[...]

450 is toch alleen als reiziger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je zit met 2 TP's van 16GB sowieso onder de 155€. Ik weet alleen niet of de douane de verzendkosten van BL optelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-08 08:46
bestaat er niet zo iest als boderlinx voor duitsland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:09:
[...]

Ik zat bij 1 van de eersten op hp.de toen werkte alles nog redelijk snel. Maar je MOET dus een duits adres hebben.
thanks...sta op de pagina waar ik een adres in moet vullen in afwachting van vrienden/collega's/etc :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3oC
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:44
Klopt niet, order tot 22 euro gratis, van 22 tot 150 Geen douanerechten wel omzetbelasting
http://www.douane.nl/part...aankopen-02.html#P66_5449

[ Voor 36% gewijzigd door N3oC op 22-08-2011 16:13 ]

https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Hippowave schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:10:
bestaat er niet zo iest als boderlinx voor duitsland ?
http://www.huifkar.de/ is wel voor ebay.. verder geen ervaringen mee ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
apart importeren zou ik niet doen.

Borderlinx gaat volgens mij via TNT, dus waarschijnlijk 2x € 21,= invoerkosten betalen + evt. BTW. Er is een vrijstelling van volgens mij € 50,= of zoiets (even checken bij douane.nl). Tevens dien je dan 2x verzendkosten te betalen.

/edit: N3oC was mij voor.

[ Voor 5% gewijzigd door peauke op 22-08-2011 16:12 ]

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:39
Boven de € 22 moet je BTW betalen, boven de € 150 ook douanerechten. Prijzen gelden inclusief verzendkosten.

http://www.douane.nl/part.../internetaankopen-02.html

[ Voor 26% gewijzigd door gebradenkip op 22-08-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 19:44
Borderlinx handelt de import kosten, maar het is niet helemaal duidelijk of ze ook dezelfde waarde hanteren als de duane, bij mij kwm het namelijk vorige keer in Frankrijk UPS binnen en vanuit daar op transport naar nl. Je kan trouwens ook je 'basket' alleen in een keer verzenden, dus niet zomaar opsplitsen als er meerdere producten in liggen. Ga er maar vanuit dat de kosten van het samen verzenden goedkoper is dan los, ivb relatief hoge startbedrag van iets van $25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Wacht even, moet ik Borderlinx nog extra betalen voor de verzending van Schiphol --> Mijn Huis?

$60 leek me toch wel ruim voldoende..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
saveljos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:11:
[...]

http://www.huifkar.de/ is wel voor ebay.. verder geen ervaringen mee ofzo
Dat huifkar ziet er echt zwaar amateuristisch uit.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:13:
[...]

Dat huifkar ziet er echt zwaar amateuristisch uit.
Duurt ook even zo'n huifkar. En beperkt qua aantallen, lijkt me ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:13:
Wacht even, moet ik Borderlinx nog extra betalen voor de verzending van Schiphol --> Mijn Huis?

$60 leek me toch wel ruim voldoende..
Nee, je betaald verzendkosten en importkosten dat is van borderlinx tot jouw huis. Maar deze zijn variabel afhankelijk van hoeveel en hoe dure spullen je besteld. De drempels hiervan zijn niet helemaal duidelijk, maar je kan hun cost calculator gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 13:29

SJR

Iemand nog een site die nog kan leveren in de USA? B&N en BB zijn uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Ik kan mijn OnSale (amazon) order niet meer aanpassen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat met NL billing adres.

Als BestBuy door gaat dan heeft die wel een factuur en dan mail ik de amazon.com factuur wel door.

Misschien is de douane in een goede bui en snappen ze dat de kosten gelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:16:
Ik kan mijn OnSale (amazon) order niet meer aanpassen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat met NL billing adres.

Als BestBuy door gaat dan heeft die wel een factuur en dan mail ik de amazon.com factuur wel door.

Misschien is de douane in een goede bui en snappen ze dat de kosten gelijk zijn...
Je hebt zelf niet meer met de douane te maken, Borderlinx regelt dat. Zij geven de prijs door aan de douane en rekenen ook gelijk die kosten af, jij betaald dat weer aan Borderlinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:16:

Wat heb jij daar dan als billing address? Ik gewoon die van Borderlinx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Bobbus schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:19:
[...]

Wat heb jij daar dan als billing address? Ik gewoon die van Borderlinx...
Omdat mijn creditcard misschien bounced wegens buitenlands billing adres, heb ik bij Amazon mijn Nederlandse adres gebruikt.

Bij BestBuy kon dit niet dus hier heb ik 2x Borderlinx.

Dus nu heb ik een aantal opties.

1. BestBuy CC Bounced
2. BestBuy cancelt wegens freight forwarding
3. BestBuy cancelt wegens te weinig stock
4. BestBuy shipt gewoon

1. OnSale(amazon) Gaat zonder factuur misschien een heleboel kosten om te laten importeren
2. OnSale(amazon) Cancelt wegens te weinig stock
3. OnSale(amazon) shipt gewoon en de douane kan gemailde factuur gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
"OnSale(amazon) Gaat zonder factuur misschien een heleboel kosten om te laten importeren"

Dat in iedergeval niet, het is makkelijk als borderlinx gelijk de factuur heeft, maar voor verzending naar Nederland heb je gewoon de kans om in te zien welke bedragen borderlinx eraan hangt en/of je deze nog moet wijzigen. Ik zou me daar geen zorgen over maken.

Billingadres NL kan alleen evt problemen opleveren:
1. Je kan het niet invoeren (jij in dit geval dus wel)
2. Ze zien dat je uit NL komt en leveren alleen aan US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
een computerbedrijf dat servers verkoopt (hp.de)..... schande! (of zullen het Dell servers zijn 8)

[ Voor 22% gewijzigd door danda op 22-08-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
bartsidee schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:26:
"OnSale(amazon) Gaat zonder factuur misschien een heleboel kosten om te laten importeren"

Dat in iedergeval niet, het is makkelijk als borderlinx gelijk de factuur heeft, maar voor verzending naar Nederland heb je gewoon de kans om in te zien welke bedragen borderlinx eraan hangt en/of je deze nog moet wijzigen. Ik zou me daar geen zorgen over maken.

Billingadres NL kan alleen evt problemen opleveren:
1. Je kan het niet invoeren (jij in dit geval dus wel)
2. Ze zien dat je uit NL komt en leveren alleen aan US.
Ach het is allemaal 1 grote gokkast.

OnSale heeft geloof ik geen expliciete policy tegen freight forwarders, BestBuy wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
danda schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:27:
een computerbedrijf dat servers verkoopt (hp.de)..... schande!
Teveel van verkocht en geen voor zichzelf gehouden denk ik ;)

Ontopic:

Ik heb in principe een adres in Duitsland (mijn vriendin komt uit Jena), maar krijg het niet voor mekaar om iets te bestellen.. lijkt me een leuke aanvulling voor thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Success met controleren als er 10.000+ orders binnenkomen, ik denk dat het allemaal wel meevalt en gewoon wordt geshipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik vind het wel opmerkelijk dat hp.com ook geen voorraad meer heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:31:
Meer dan 350.000 verkocht over het weekend dus niet zo vreemd, sommige retailers sturen ze nu terug dus er komt als het goed is nog een shift ergens deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
uNoTopia schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:31:
Die geven periodiek nieuwe stock vrij. Ze krijgen nog duizenden touchpads van bedrijven die ze terug naar HP sturen omdat het verlies te groot is.

Je kunt je aanmelden voor een e-maildienst van HP die je hier van op de hoogte stelt.
I'm afraid the only thing I'm going to actually receive out of all my orders is continuous spam emails from the companies that screwed me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Soru schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:33:
[...]

Die geven periodiek nieuwe stock vrij. Ze krijgen nog duizenden touchpads van bedrijven die ze terug naar HP sturen omdat het verlies te groot is.

Je kunt je aanmelden voor een e-maildienst van HP die je hier van op de hoogte stelt.

[...]
Heb je daar een linkje voor toevallig, die e-maildienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 22:20

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

ben benieuwd wanner amazon.de omlaag gaat me prijs. er staat dat de TP op voorraad is. moeten ze nog alles rondregelen met HP? of gewoon bestellen en hopen dat je daarna het verschil terug krijgt, en anders gewoon terugsturen. zie net dat het hard gaat met de voorraad. meisschien dat anderen ook zo denken.

[ Voor 41% gewijzigd door Zuluman op 22-08-2011 16:36 ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
danda schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:27:
een computerbedrijf dat servers verkoopt (hp.de)..... schande! (of zullen het Dell servers zijn 8)
_/-\o_

Best wel een flinke fail van HP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
Zuluman schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:34:
ben benieuwd wanner amazon.de omlaag gaat me prijs. er staat dat de TP op voorraad is. moeten ze nog alles rondregelen met HP?
Hij is helemaal niet op voorraad bij Amazon.de, dat zijn andere retailers die via de Amazon-site verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Engadget kans op prijsverlaging op Amazon.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:33

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:47:
Volgens Engadget kans op prijsverlaging op Amazon.co.uk
En wat hebben wij daar aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Enes_81 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:48:
[...]

Alles. Amazon.co.uk shipped naar NL (ik koop er zo af en toe mijn CAT6 kabels en tassen, is goedkoper met gratis shipping).

[ Voor 26% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Enes_81 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:48:
[...]

Amazon.co.uk verscheept legaal naar Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Thank you for your interest in the HP TouchPad
HP Small and Medium Business Customers

We have received unprecedented orders as a result of the tremendous discount offered. This is clear confirmation to HP there is huge interest in building a webOS community. We apologize for any difficulty you may have had in ordering on the web or through the phone this weekend; it was as a result of selling out of our current inventory.

Your order has been captured and you should receive a confirmation over the next 48 hours.

Additionally, some of our customers may have experienced a pricing error while purchasing on August 20th and 21st. We are in the process of ensuring every order is honored at the discounted price and will send you confirmation via email.

Should you have any questions, we can be contacted at 1 800 888 5858 option 1: Though we are expecting significant call volumes with extended wait times over the next 48 hours, we ask for your patience and we are committed to our relationship with you and to delivering the best technology solutions for you and your business.

Sincerely,
Your HP Small and Medium Business Team

Mensen die dus eerder op de .de site van HP hebben gekocht krijgen dus toch een soort van refund..

[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 22-08-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:45
apologize for the inconvenience, but we are having some technical problems with our system right now
als antwoord op mijn chatsessie over hoe het ging met mijn betaling ivm US billing adres icm mastercard... hopelijk worden de bestellingen nog wel verstuurd vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 21:01
Over Billing adres bij BestBuy... ik wilde mijn Nederlandse adres invullen omdat ik dacht dat dat nodig was om iets af te kunnen schrijven van de creditcard... maar toen las ik op de site dit:
If you have an international billing address, you can now place orders at BestBuy.com and BestBuy.com/espanol for products that will be shipped to mailing addresses in the U.S.* You can place your international order online and pick it up at any U.S. store, or designate someone else to pick up your order in the U.S.
To complete your online purchase:
During checkout, in place of your international billing address, please use this exact billing address:
10780 Kempwood Dr.
Houston, TX 77043
http://www.bestbuy.com/si...0.c?id=pcmcat176600050000

Dus dat heb ik maar gedaan (en shipping adres het adres van een bekende in US) dus ik ben benieuwd of er nu iets van mijn credit card word afgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
JohnQnl schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:51:
Over Billing adres bij BestBuy... ik wilde mijn Nederlandse adres invullen omdat ik dacht dat dat nodig was om iets af te kunnen schrijven van de creditcard... maar toen las ik op de site dit:

[...]

http://www.bestbuy.com/si...0.c?id=pcmcat176600050000

Dus dat heb ik maar gedaan (en shipping adres het adres van een bekende in US) dus ik ben benieuwd of er nu iets van mijn credit card word afgeschreven...
Ik geloof dat ze dat enkel bedoelen voor mensen die "legaal" internationaal bestellen.

Want BestBuy heeft een policy waar in staat dat orders aan Freight Forwarders worden gecancelt.

[ Voor 6% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-08 08:46
ik vind het eigenlijk best wel grappig dat als een goeie tab met spec + merk ze voor 100euro verkoopt mensen gek worden. Dus mischien moet hier maar aan denken in toekomst want 500 euro een tablet kun je desktop of laptop kopen en er is veel conccurentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:33

NSG

Je weet niks!

Het is wel stil hier ineens zeg :p
Hebben jullie het opgegeven of hebben jullie er allemaal een weten te bemachtigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Het probleem is dat mensen nog geen 200 euro aan deze tablet zouden uitgeven, terwijl de materiaalkosten net iets boven 300 euro liggen.

Tel daar transport en de hele rompslomp bij op, plus een beetje winst en dan is het onmogelijk om een goede tablet voor weinig te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Hippowave schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:04:
ik vind het eigenlijk best wel grappig dat als een goeie tab met spec + merk ze voor 100euro verkoopt mensen gek worden. Dus mischien moet hier maar aan denken in toekomst want 500 euro een tablet kun je desktop of laptop kopen en er is veel conccurentie
Ik denk echter niet dat een bedrijf snel weer zo'n product voor minder dan 1/3e van de kosten van de onderdelen alleen (dus zonder de kosten van assemblage en licenties) zal verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31

bdu

amazon.co.uk afwachten.. hoop dat ie daar ook voor '99 dollar' weg gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Meeste zijn op weg naar huis denk ik.. Ik ga wachten tot Amazon.co.uk begint met z'n aanbieding. Alles in Amerika is helaas niet meer te krijgen :(

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Iedereen heeft heel de dag lopen refreshen in de baas zijn tijd en is nu onderweg naar huis :)

En Elect: de vraag is hoeveel voorraad amazon heeft. Zelf dus. De rest komt namelijk van onafhankelijke suppliers, die bepalen in principe hun eigen prijs. De stock bij co.uk is lang niet zo enorm als die in de US, dus ik denk dat het nog wel eens lastig zou kunnen worden...

[ Voor 59% gewijzigd door Roytoch op 22-08-2011 17:08 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Enes_81 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:07:
Het is wel stil hier ineens zeg :p
Hebben jullie het opgegeven of hebben jullie er allemaal een weten te bemachtigen ?
Nee, wist ik maar zeker dat ik er een heb. Mijn BestBuy-status laat nog steeds niks zien en ik wacht verder op nieuws van Europese (R)Etailers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Ik begin een burnout te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Laatst online: 12:19
Ik hoop er ook nog eentje op de kop te kunnen tikken op amazon.co.uk, eurostore.palm.com of expansys, als die hun prijs zouden verlagen.

Hoewel ik ervoor begin te vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, mijn bestelling bij bn staat nog steeds hetzelfde.

ook hier afwachten op amazon.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
De moed begint me alweer in de schoenen te zakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af wat ze dan met al die Touchpads gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien hebben ze wel helemaal geen stock O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Haha, het is echt wel duidelijk dat 90% hier vanuit het werk zit te TP hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta al uren te wachten op de duitse HP Kassa site waar ik mijn adres in mag voeren, heb ik eindelijk een adres gevonden waar het naartoe kan, crasht de site alsnog...blijven proberen maar I guess :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
BestBuy met de 0 - 1 day shipping heeft nog steeds geen bericht gegeven.

OnSale (amazon) kan ik niets verwijten aangezien de shipping date 25 aug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Mijn B&N order is unable to process :P. FFFUUU.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:27:
Dat verhaal heb ik keer op keer gelezen op slickdeals, daarom besloten niet bij B&N te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 21:29

michaelvt

Tweaky Gonzalez

MsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:27:
Zelfde verhaal hier... Schijnbaar hebben ze er veel te veel verkocht (geen voorraad). Dus nu is het de vraag wat er gaat gebeuren met de orders. Een aantal mensen hebben ook al een cancellation gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W0153R
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 14:18
Vanmorgen vroeg bij wijze van test een TP bij B&N besteld en ik had nu toch eigenlijk wel een mailtje verwacht dat ze 'm niet kunnen leveren, aangezien 't daarmee vol staat op SD, maar ik heb nog niks ontvangen, zou ik d'r dan toch een krijgen? Denk 't niet maar je weet maar nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Hier gelukkig nog wel goed bij B&N (betaald met paypal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
hier ging het wel fout.
maar krijg ik nu gewoon mijn geld retour? of moet ik via mail cancele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Mijn B&N TP is er blijkbaar wel doorheen gekomen dan:
Expected Ship Date: August 24, 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdth
  • Laatst online: 11-12-2023
De status van mijn B&N bestelling, vandaag geplaatst, is een uur of 2 later op: "Unable to process order. Please call 1-877-379-0036, or 212-414-6024, if outside U.S." gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwie0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 01:42
Hoe laat hebben jullie bij B&N besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
ik 12:30 geloof ik...
en nu is het weer weg :?

[ Voor 77% gewijzigd door saveljos op 22-08-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elect schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:24:
[...]

Net gedaan. Uur geleden besteld, maar nu zegt B&N dat hij 'unable to process' is. Al vervoerder had ik BorderLinx.
ik heb een aantal uur geleden ook een hp touchpad besteld via b&n... ik kan mn order niet cancellen.. er staat cannot be removed (ps ik heb een familielid in amerika voor de shipping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5:37 AM EST

rond half 12 dus

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
lauwie0 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:35:
Hoe laat hebben jullie bij B&N besteld dan?
14:33 volgens het mailtje (met paypal overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:54
Dat lijkt mij niet heel relevant om tijden te posten. Wel of niet processed, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Dixons, PC World en Curry's gaan in de UK de prijsverlaging doorvoeren. Exacte tijd is nog niet bekend, maar shippen naar Nederland wordt een no-go :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31

bdu

Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:39:
Dixons, PC World en Curry's gaan in de UK de prijsverlaging doorvoeren. Exacte tijd is nog niet bekend, maar shippen naar Nederland wordt een no-go :-(.
Borderlinx doet ook UK .. misschien doen ze daar niet zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:39:
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
borderlinx heeft toch ook adres in de uk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
This product is currently unavailable online. Please call us to place this order.
Ach geen probleem, ik ga geen VS orders meer plaatsen, 2 is genoeg. De rest zal GB of uit andere EU landen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
saveljos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:42:
borderlinx heeft toch ook adres in de uk?
Blijkbaar wel inderdaad. Echter ben ik bang dat het verzenden dan wel erg duur gaat worden voor een pakketje uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lovedmenace
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06-2022
Engadget meldt ook een pricecut voor amazon.co.uk. ze hebben het over 89 en 119 britse ponden. Is waarschijnlijk goedkoper en sneller dan via de VS.... maar het zijn tot nu toe alleen geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
Hele site ligt al plat _O-

Ben toch wel blij dat ik gisteren bij de Amazon.com Lightning Sale al mijn Touchpad gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
Lovedmenace schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:44:
Engadget meldt ook een pricecut voor amazon.co.uk. ze hebben het over 89 en 119 britse ponden. Is waarschijnlijk goedkoper en sneller dan via de VS.... maar het zijn tot nu toe alleen geruchten.
Het is omgerekend net iets duurder dan vanuit de VS, maar het scheelt weinig.

Ik heb Amazon.co.uk op Check4Change staan terwijl ik nu toch echt iets aan mijn werk ga doen...

[ Voor 11% gewijzigd door Soru op 22-08-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
gebradenkip schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:44:
Hele site ligt al plat _O-

Ben toch wel blij dat ik gisteren bij de Amazon.com Lightning Sale al mijn Touchpad gekocht heb.
Niet te geloven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste manier om nu een online seller aan te vallen is het gerucht verspreiden dat er goedkope Touchpads the krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
DDOS on demand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die HP site je mandje wel de hele tijd onthoudt als het ware? Kassa site wil niet meer laden, grmbl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een bestelling gedaan via b&n... er staat nog steeds unable to process... maar ik kan mn order niet cancellen... bij wie is het wel gelukt om een TP te bestellen via b&n.. zo ja.. hoe laat hebben jullie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnupperpuppe
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:51:
Weet iemand of die HP site je mandje wel de hele tijd onthoudt als het ware? Kassa site wil niet meer laden, grmbl..
Weinig kans. Ik ben er vandaag al meerdere keren in geslaagd om TP's in mijn mandje te krijgen. Een keertje zelfs tot bij de kassa gekomen (verzendadres e.d. ingevuld). Uiteindelijk een foutmelding bij de orderbevestiging :-(
De andere keren kwam er na verloop van tijd een popup-melding dat de sessie was verlopen. Daarna was het mandje weer leeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Ik heb mijne om 7:32 (NL tijd) besteld bij B&N nog niet geshipped maar ook geen cancel mailtje gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Haha echte he

Ik geloof dat slickdeals van het weekend ook een paar milioen hits te verduren kreeg, bleef wonderbaar overeind

[ Voor 28% gewijzigd door bartsidee op 22-08-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Bij mij staat er bij "Barnes & Noble" nog steeds "Unable to process order. Please call 1-877-379-0036, or 212-414-6024, if outside U.S."

Wat is dit nou, is het nou gecancelled of wachten ze op mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartside.... staat er bij jou ook unable to process? als ik verder klik dan zie ik bij shipping status: in progress.. ik heb ook nog geen cancel mailtje ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:04
Mijn best buy order: cancelled zojuist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
RobbertC schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:59:
Mijn best buy order: cancelled zojuist...
Shit, belooft niet veel goeds. Mijne staat nog...
Pagina: 1 ... 7 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal