Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
Fnac accepteerd geen Nederlandse adressen meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Grappig, ik heb mijn adres net ingevoerd :)
Waar heb je dat vandaan? Mij lukte het probleemloos.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Adres invoeren lukt wel.
Adres vervolgens selecteren bij een order geeft een melding.
AFAIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Calvin schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:41:
Adres invoeren lukt wel.
AFAIK
wat zijn jullie aan het bestellen, een touchpad nu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Op e-bay gaan ze nu echt voor € 210,- met verzendkosten weg. Ik vraag mij alleen af of daar nu nog iets bijkomt. Ik kan het niet vinden op de site van E-bay.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Strikie schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:48:
Op e-bay gaan ze nu echt voor € 210,- met verzendkosten weg. Ik vraag mij alleen af of daar nu nog iets bijkomt. Ik kan het niet vinden op de site van E-bay.
Ligt eraan waar het vandaan komt, zie ook www.douane.nl

Buiten de EU? Reken op minimaal 19% BTW en inklaringskosten (ca. 15-20 euro)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 13:54

ralfbosz

xm create bosz -c

Strikie schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:48:
Vanuit e-bay niet, maar zodra het pakketje van buiten de EU komt wel. En dat doet de DHL/Fedex/TNT gewoon voor je (met een leuke servicekostbedrag erbij).

Kan ook zijn dat je zonder rekening het krijgt, maar dan volgt er meestal een naheffing.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 22:08
_Calvin schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:41:
Adres invoeren lukt wel.
AFAIK
Deze foutmelding had ik ook al bij toen die nog leverbaar was. Ik denk dat FNAC je adres of postcode niet kan verwerken. Ik ben er toen niet uitgekomen en heb geen tablet kunnen bestellen.
Weet niet of iemand hiervoor een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Phusebox schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

Ligt eraan waar het vandaan komt, zie ook www.douane.nl

Buiten de EU? Reken op minimaal 19% BTW en inklaringskosten (ca. 15-20 euro)
Die leuk geprijst zijn komen uit de US, wat mij ook bevreemd is dat de ene 25 dollar vraagt en een ander 85.
Je zou denken dat die hogere prijs all-in is ...

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardfreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 19:22

Hardfreak

<!--

Er is iets vreemd met die site.

Eerst staat er vanonder dat je met VISA, MasterCard en Maestro kan betalen en twee minuten later staat er enkel nog maar VISA en MasterCard 8)7 .
Site ziet er ook niet serieus uit, mah soit, dat zal wel typisch zijn voor Aziatische webshops :*)

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 15:11

NSG

Je weet niks!

Mensen, geloof me FNAC gaat de touchpad echt NIET meer in hun assortiment nemen.
Het is niet eens bekend of alle mensen die op 22 en 23 Augustus al een touchpad hebben besteld ook daadwerkelijk een touchpad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:52
Dubbel, dus weg.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 31-08-2011 16:55 ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Hardfreak schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:54:
[...]

Er is iets vreemd met die site.

Eerst staat er vanonder dat je met VISA, MasterCard en Maestro kan betalen en twee minuten later staat er enkel nog maar VISA en MasterCard 8)7 .
Site ziet er ook niet serieus uit, mah soit, dat zal wel typisch zijn voor Aziatische webshops :*)
Heb betaald via PayPal, we zien het vanzelf, maar dat is opzich veilig zat voor mij.

gezien de levertijden kan het zomaar dat de voorraad (deels) wel degelijk in de EU ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
Ik krijg steeds dit bij Fnac wanneer ik door probeer te gaan

Découvrez et comparez les différents modes de livraison disponibles (tarifs, délais)

/vertaling/
Find and compare different delivery methods available (prices, deadlines)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
erofact schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:11:
Ik krijg steeds dit bij Fnac wanneer ik door probeer te gaan

Découvrez et comparez les différents modes de livraison disponibles (tarifs, délais)

/vertaling/
Find and compare different delivery methods available (prices, deadlines)
Mischien is het de spatie (of juist niet) tussen je postcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 20-09 15:11

NSG

Je weet niks!

@ mensen hier boven, dit topic gaat over de HP TOUCHPAD, deze staat NIET meer op de website van FNAC.
Dus ik vermoed dat jullie een HP Pre proberen te bestellen, hiervoor is dit topic aangemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
Koen- schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:14:
[...]

Mischien is het de spatie (of juist niet) tussen je postcode?
Ik heb al beide geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Uiteraard zijn er altijd mensen die misbruik van de situatie proberen te maken en een slaatje proberen te slaan uit mensen die niet goed lezen of zo graag een product willen hebben dat ze überhaupt niet lezen: http://cgi.ebay.nl/HP-TOU...Photo&hash=item20bc4d6868 :)

edit: voor zij die geen frans begrijpen en google translate niet kunnen vinden, de verkoper biedt 2 foto's van een hp touchpad aan, een op 10x15 en eentje op 20x27.

[ Voor 21% gewijzigd door spone op 31-08-2011 18:17 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
spone schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:12:
Uiteraard zijn er altijd mensen die misbruik van de situatie proberen te maken en een slaatje proberen te slaan uit mensen die niet goed lezen of zo graag een product willen hebben dat ze überhaupt niet lezen: http://cgi.ebay.nl/HP-TOU...Photo&hash=item20bc4d6868 :)
Op m'n beste Frans: een foto? Doet me denken aan de "Special edition Xbox box", en in Nederland de "5 piepers voor 125 gulden"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Zojuist gemeld bij eBay, lijkt me fijn als meer mensen dat even doen. Is idd een foto, je mag zelf de maat kiezen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
Ik zie het misbruik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
Oh.. het is een foto xp

voor dit soort zaken hebben we hier een edit knop

[ Voor 58% gewijzigd door PaT op 31-08-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Moet je daarvoor nou echt dubbelposten?

ook hier hebben we de TR knop voor

[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 31-08-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
DonLexos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:17:
[...]
Zojuist gemeld bij eBay, lijkt me fijn als meer mensen dat even doen. Is idd een foto, je mag zelf de maat kiezen ..
Op grond waarvan heb je dit gemeld? Lijkt me niets illegaals aan.

* RemcoDelft heeft slechte ervaringen met bieders die niet lezen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
RemcoDelft schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:19:
[...]

Op grond waarvan heb je dit gemeld? Lijkt me niets illegaals aan.

* RemcoDelft heeft slechte ervaringen met bieders die niet lezen ...
Op grond van het feit dat er een enorme run is op TP's, en internationale kopers dit wellicht missen omdat ze het Frans niet genoeg beheersen. Lijkt me dat het aardig lukt gezien het aantal biedingen en de prijs, of vind jij 160+ euro voor een 10x15 foto van een TP reëel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Weet niet of dit de goede plek is, maar voor om de TP heen zoek ik eigenlijk een winkel die de originele hoes (FB343AA) verkoopt. Iemand deze ergens besteld of een goeie tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
DonLexos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:21:
[...]

Op grond van het feit dat er een enorme run is op TP's, en internationale kopers dit wellicht missen omdat ze het Frans niet genoeg beheersen. Lijkt me dat het aardig lukt gezien het aantal biedingen en de prijs, of vind jij 160+ euro voor een 10x15 foto van een TP reëel?
IK zou het er niet voor over hebben. Maar hetzelfde geldt voor mensen die vermogens uitgeven aan kunstzinnige foto's/schilderijtjes. Dat komt allemaal voor op veilingen, en is niet verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
RemcoDelft schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:23:
[...]

IK zou het er niet voor over hebben. Maar hetzelfde geldt voor mensen die vermogens uitgeven aan kunstzinnige foto's/schilderijtjes. Dat komt allemaal voor op veilingen, en is niet verboden.
Zonder de topic te willen overnemen over dit ene item, ik heb ook in het bericht gesproken over mogelijke verwarring en dat gemotiveerd. Ik heb niet gesproken over oplichting (want dat is het inderdaad zeker niet).

Overigens denk ik dat als mensen wel interesse hebben er zat heren/dames zijn in dit topic die voor korting ewl ff een fototje maken voor minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je bij Fnac nu een Pre 3 bestellen? Er staat "Produit périmé" D:

http://www.fnac.com/HP-Pre3/a3690218/w-4#bl=HGBPlsi1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.rueducommerce....Etui-pour-HP-TouchPad.htm

€ 26,90 voor originele hoesje. Ook de touchstone is er goedkoop € 49,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:28:
http://www.rueducommerce....Etui-pour-HP-TouchPad.htm

€ 26,90 voor originele hoesje. Ook de touchstone is er goedkoop € 49,90.
RDC levert alleen in FR / BE / LU (nog steeds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:27:
Hoe kun je bij Fnac nu een Pre 3 bestellen? Er staat "Produit périmé" D:

http://www.fnac.com/HP-Pre3/a3690218/w-4#bl=HGBPlsi1
Google Chrome: Product verstreken is, niet beschikbaar zijn.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralfbosz schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:33:
[...]

Google Chrome: Product verstreken is, niet beschikbaar zijn.
Ja, dat begrijp ik, maar een pagina terug zei iemand dat ie de Pre 3 had gekocht bij Fnac, daarmee dat ik me afvroeg hoe dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:37:
[...]

Ja, dat begrijp ik, maar een pagina terug zei iemand dat ie de Pre 3 had gekocht bij Fnac, daarmee dat ik me afvroeg hoe dat kon.
Wat ik mij afvraag is, waarom je dat hier post en niet in Aankoop- en levertijden HP Palm Veer & Pre 3 ;) Ontopic aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Is er ook niet. Die veiling is 100% ok. Dat sommige mensen (Nederlanders in dit geval) die geen Frans kunnen lezen en blind op de 'buy now' knop drukken, is hun probleem en niet iets dat Ebay moet oplossen. Als je de advertentie wat beter studeerd moet je toch echt wel kunnen begrijpen dat je enkel een foto koopt.
So what? Sommige kunstwerken zijn in een dag gemaakt en gaan weg voor 10.000'en euros .Het is maar net wat de koper het waard vindt

[ Voor 31% gewijzigd door mrFoce op 31-08-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
mrFoce schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:06:
[...]

Is er ook niet. Die veiling is 100% ok. Dat sommige mensen (Nederlanders in dit geval) die geen Frans kunnen lezen en blind op de 'buy now' knop drukken, is hun probleem en niet iets dat Ebay moet oplossen. Als je de advertentie wat beter studeerd moet je toch echt wel kunnen begrijpen dat je enkel een foto koopt.

[...]
So what? Sommige kunstwerken zijn in een dag gemaakt en gaan weg voor 10.000'en euros .Het is maar net wat de koper het waard vindt
Sorry maar dit valt onder misleiding vooral nu er ook een run is op TPs zo simpel.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Och laat ze t lekker uitzoeken bij eBay zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Mandrake466 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:15:
[...]

Sorry maar dit valt onder misleiding vooral nu er ook een run is op TPs zo simpel.
Mandrake466 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:15:
[...]

Nee, het is geen misleiding. Het voldoet aan de Ebay regels. Sommige mensen hier moeten zich niet zo blindstaren op de Touchpads en kopen in talen die zij niet beheersen.... Als je geen idee hebt wat je precies besteld, bestel dan gewoon niet! Geen misleiding aan in dit geval

Titel: HP TOUCHPAD en photo
In de omschrijving:

Pour votre plaisir deux formats sont disponibles:

10 x 15 cm
20 x 27 cm (ce format se rapproche beaucoup du format original de la tablette, vous n'aurez donc plus rien à envier à ceux qui en possèdent une)

ps: ik snap dat die advertentie een beetje sneaky is. Maar opzich is er niets fouts aan. Dat sommige mensen blind op de 'bid now' knop rammen, is eerder hun probleem dan dat van iemand anders.

[ Voor 9% gewijzigd door mrFoce op 31-08-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:31
DonLexos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:05:
Sowieso is vanuit EU relaxter ivm de BTW. En aangezien item 99€ waard is vraag ik me af of er uberhaupt dan nog import heffing opkomt
Ja zeker wel.

Moest zelfs €20,- neerleggen voor een pakket uit de USA (kleding) ter waarde van $99,0- (Factuur zei €67,-).
Toch bijna 30%.
mrFoce schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:18:
Nee, het is geen misleiding. Het voldoet aan de Ebay regels. Sommige mensen hier moeten zich niet zo blindstaren op de Touchpads en kopen in talen die zij niet beheersen.... Als je geen idee hebt wat je precies besteld, bestel dan gewoon niet! Geen misleiding aan in dit geval
Inderdaad, staat zelfs -en dat lees ik in mijn belabberde Frans nog-:

Categorie > Collections > Photographies > Autres

[ Voor 39% gewijzigd door Source90 op 31-08-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

mrFoce schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:18:
Natuurlijk is dit misleiding, ook al voldoet het aan de regels van Ebay. Het is met geen enkele andere bedoeling geplaatst om mensen te bedonderen. Natuurlijk ben je vrij naïef als je er in trapt, maar dat neemt niet weg dat het een misleidende advertentie is. Ik verwacht ook dat de advertentie door Ebay verwijderd zal worden als zodanig.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Zer0 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:23:
[...]

Natuurlijk is dit misleiding, ook al voldoet het aan de regels van Ebay. Het is met geen enkele andere bedoeling geplaatst om mensen te bedonderen. Natuurlijk ben je vrij naïef als je er in trapt, maar dat neemt niet weg dat het een misleidende advertentie is. Ik verwacht ook dat de advertentie door Ebay verwijderd zal worden als zodanig.
Hoe kan het misleidend zijn wanneer in zowel de titel als de advertentie zelf overduidelijk vermeld staat dat het om een foto gaat?

Mensen die bieden op advertenties zonder deze eerst zelfs ook maar te lezen vragen erom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 09:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zo, de foto op ebay is nu wel ruim besproken. Nu weer graag ontopic ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
Wat is nu de prijs voor deze touchpad? Zo'n 230 euro?

• rodemannetje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:48
Heb al wat gegoogled, maar is iemand de 32 gb variant al tegengekomen voor max 200 euro? Heb dan wel interesse.

i7 860 3.94ghz/mugen 2b/lancool k62/corsair hx650/vertex II/asus p7p55e pro/msi gtx570 oc/ OCZ3G1866LV6GK /xfi pro elite/Samsung 214t tft/3 hd's/plex dvd

• Tengri
rodemannetje schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:03:
Heb al wat gegoogled, maar is iemand de 32 gb variant al tegengekomen voor max 200 euro? Heb dan wel interesse.
Zinloze post, volgende keer goed lezen en een woord gebruiken dat echt bestaat. Sowieso is een repy van 1 woord meestal zinloos.

[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2011 08:58 ]

• Source90
  • Laatst online: 09:31
Dat was een vraag van hem.

De meeste 16GB's worden zelfs verkocht voor die prijs.
Voor 32GB moet je echt een €50,- (minimaal) hoger zoeken.

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2011 08:58 ]

• Valinor
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik heb dus die 16gb besteld via ebay. 206 euro totaal. Ik laat jullie wel weten hoe het gaat met extra kosten. Had een mailtje gestuurd naar de verkoper of hij zonder bon kon versturen. Dacht ik neem het zekere voor het onzekere.
Hij zei zelf al dat hij standaard bij verzending aangeeft dat waarde 99 dollar is.
Maarja we zullen zien of er kosten bijkomen.

Edit: Btw effe een vraagje. Iemand ervaring met deze site?
http://www.usunlocked.com
Je kan er voor 10dollar een creditcard aanmaken met Amerikaans Billing adres. Handig voor wanneer je via hp.com wilt bestellen. Je moet wel geld overboeken en duurt een week ofzo voordat het geld erop staat.
Wat ik niet heb kunnen vinden is of het ook mogelijk is geld vanuit de creditcard terug te storten op je rekening....
Ook kan je net als Borderlinx spullen via een amerikaans adres door laten sturen.

[ Voor 58% gewijzigd door Valinor op 01-09-2011 05:57 ]

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:18
Krijg zonet mailtje binnen van Amazon dat de 64 GB uitvoering binnenkort beschikbaar komt voor 362 pond, externe leverancier: http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1314860038&sr=1-1

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 20-09 00:46
segil schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:54:
Krijg zonet mailtje binnen van Amazon dat de 64 GB uitvoering binnenkort beschikbaar komt voor 362 pond, externe leverancier: http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1314860038&sr=1-1
Interessant, maar het is alleen de storage wat meer zal zijn toch, verder is die identiek aan de 16 en 32GB?

• segil
Volgens mij heeft de 64 GB ook een snellere CPU.

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
De meer prijs voor de 64 gb versie is niet alleen vanwege storrage.
De CPU is default geclocked as 1.5 ghz
Heeft tevens een GPS en 3G module

• Vjenne-ICT
speedhaste schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:18:
Dat maakt het wel erg interessant!
Bedankt voor de info.

Verwijderd

speedhaste schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:18:
Dat van die GPS module is niet zeker, want op een Franse veiligsite heb ik die gevonden zonder 3G. Er zijn daar dus 2 verschillende modellen van. De laatste 3 letters van de product code zijn anders.

http://www.leboncoin.fr/informatique/229256361.htm
De witte kan ik niet terugvinden, enkel een link met Google die ondertussen niet meer naar de juiste pagina leidt.

• segil
Die product codes zijn soms ook verwarrend. De 16 GB uitvoering heeft in de USA een totaal andere code dan bijvoorbeeld in de UK. Beetje verwarrend soms.
Volgens de site van HP heeft deze 64 GB uitvoering geen GPS: http://h10010.www1.hp.com...2712-5102931-5107125.html

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

segil schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:10:
Volgens mij heeft de 64 GB ook een snellere CPU.
Volgens mij is die alleen sneller gelocked, met PreWare en een andere kernel ook op de 16/32Gb pads mogelijk.

Maar zullen die 64Gb's er ooit komen?!?!

rm -r *

• DonLexos
From: Info-Customer Service <info-serviceclientele@fnac.com>
Date: 2011/8/30
Subject: Regarding your order: HP TouchPad Tablet
to:
Dear Customer,
An email sent by our teams last August 26 you indicated that we would return that day to you.
By the weekend, we will receive new quantities of tablets TouchPad HP 32 GB We will notify you by e-mail from the sale of these new pieces
Attention: to serve more clients, the amount ordered will be limited to one piece per order and an order by customer account. Orders infringing this rule will be canceled.
We offer our sincere apologies for the delay that we impose, and assure you that we strive to satisfy you.
Sincerely,
Your Customer Service Fnac.com

vanuit: http://android-france.fr/2011/08/30/hp-touchpad-france-fnac/

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:13
Dus er komt een nieuwe lading 32gb bij FNAC? De mensen die niets hebben besteld kunnen alsnog eentje scoren.

De 16gb klanten moeten dan maar opnieuw een bestelling plaatsen en dit keer voor 32gb. Lekker eerlijk is dat dan want half EU gaat weer aan Hunt.

[ Voor 43% gewijzigd door ALPACINO op 01-09-2011 11:46 ]

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
Ik vermoedt (maar weet het uiteraard niet zeker) dat het grootste gros van die levering wordt aangeboden aan hun klanten die een 16 hebben besteld.

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Tja laten ze dan ook pre-orders aan nemen of gaan we op moment dat het bekend is de site weer lam leggen met 1000000 man die willen bestellen?

• DonLexos
Volgens mij gaan ze de 16GB bestellers aanbiedern EEEEEEN 32GB TP te kopen. Maar dus niet meer, dat was ook de highlight .. maargoed, vanuit Fnac zelf niets gezien, dit was een paste van een mail op een Frans blog .. nog ff wachten denk ik ?

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De 32GB is weer te bestellen bij FNAC :)

http://www.fnac.com/HP-To...e-32-Go-WiFi/a3707779/w-4

Heb er 2 besteld :)

[ Voor 9% gewijzigd door Nukubu op 01-09-2011 12:26 ]

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
lol zie het bericht hierboven... meer dan 1 wordt gecancelled

• Vjenne-ICT
Besteld! Thanks!

• theblackhawk
  • Laatst online: 19-09 14:12
Ik wil me registeren op FNAC, maar ik zie Nederland niet bij het adres staan..hoe noemen ze Nederland in frankrijk?

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Pays-Bas

[ Voor 12% gewijzigd door cornfed99111 op 01-09-2011 12:35 ]

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
theblackhawk schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:33:
Ik wil me registeren op FNAC, maar ik zie Nederland niet bij het adres staan..hoe noemen ze Nederland in frankrijk?
Pays Bas

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Lol ik check random voor het eerst vandaag de thread en kan er gelijk 1 bestellen. Mooi wilde toch liever een 32gig achteraf ;)

• DonLexos
Jaja .. ik ook maar EEN voor de zekerheid ;)

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Jeej dankjewel mensen! Heb er een besteld geak:D THNX!!

Verwijderd

Thanks voor de link!
Nu heeft mijn broer er ook één \(^_^)/

• SonnyBBQ
  • Laatst online: 20-09 15:58
Besteld en verzenddatum staat op 02SEP... wel geen nieuws ivm mijn 16GB

• theblackhawk
  • Laatst online: 19-09 14:12
Bedankt! ook bedankt voor de tip, heb er 1 kunnen bestellen :)

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:32
Ik heb naast mijn bestaande (oude) 16 GB order nu ook een 32 GB order (met verzenddatum) staan.

Ik hoop maar dat FNAC mijn order niet cancelt omdat ik nu 2 bestellingen heb staan.

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:18

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Ik heb een 32GB naast m'n openstaande 16GB order besteld.

Ben benieuwd :)

• DonLexos
Hmm ik heb nog "commende en cours de validation bancaire" ... niks datum, we gaan het zien :s

• melvinnie
  • Niet online
Soru schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:38:
Ik heb naast mijn bestaande (oude) 16 GB order nu ook een 32 GB order (met verzenddatum) staan.

Ik hoop maar dat FNAC mijn order niet cancelt omdat ik nu 2 bestellingen heb staan.
Ik heb er nu ook 2 staan, 16 en 32. Wil ze allbei wel maar als ik er een moet cancelen maakt het mij niet uit, weet niet of ik moet cancelen:( Kan iemand contact opnemen met ze? Ik krijg nooit geen reactie op de mails die ik stuur

• RDMA
Ja! :D

Wie had dit verwacht!?

Verwachte levering 2 september. :D

• Gleja
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 22:46
Het meest logische zou zijn dat ze geen contact meer met je opnemen om te vragen of je je 16GB order zou willen omzetten in een 32GB order...

De 2 orders zouden toch geen probleem mogen zijn aangezien de 16GB niet geleverd wordt?

Maar het zou misschien wel een goed idee zijn mocht iemand even contact met ze opnemen...

• DonLexos
Mijn oude 16GB order staat er ook nog steeds (sinds de 22e) .. neem aan dat we die kunnen cancellen als ze ze toch niet krijgen, maar idd, contact met klantenservice is moeizaam ..

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:32
Ja er moet ASAP een mailtje naar FNAC om te vragen of ze hun meer dan 1 Touchpad in bestelling policy gaan uitvoeren tegen de mensen met een oude 16 GB bestelling.

Helaas spreek ik geen frans.

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:18

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:39:
Hmm ik heb nog "commende en cours de validation bancaire" ... niks datum, we gaan het zien :s
De datum staat er als je doorklikt op voir le detail en als het goed is ook in je bevestigingsmail

Verwijderd

DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:39:
Als je op het links staande ordernummer klikt zie je de geplande verzenddatum. Nadat het geauthoriseerde bedrag van je cc/paypal is gehaald gaat 't de deur uit.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

IK heb hem ook besteld nu, dat denk ik tenminste want door alle haast heb ik overal op next gedrukt :P whaha, zou leuk zijn als het ook echt komt

• RDMA
FlyEragon schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:43:
IK heb hem ook besteld nu, dat denk ik tenminste want door alle haast heb ik overal op next gedrukt :P whaha, zou leuk zijn als het ook echt komt
Same here haha, wilde betalen met CC maar die moest ik eerst weer gaan halen dus heb maar met PP betaald.

Basterd: Mijn dank is groot voor het posten van die link, als ik nu zelf zoek op HP Touchpad vind ik hem niet eens. :?

• Jezus538
  • Laatst online: 13-07 00:35
ik zit nu bij het betalen bij paypal maar je moet een cc toevoegen en die heb ik niet.
is dat verplicht of kan het ook anders?
ik heb mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening.

• melvinnie
  • Niet online
jezus538 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:45:
ik zit nu bij het betalen bij paypal maar je moet een cc toevoegen en die heb ik niet.
Ik kon gewoon mijn paypal invullen zonder cc, word gewoon via de bank gedaan;)

• DonLexos
MixingMastersM schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:42:
[...]

De datum staat er als je doorklikt op voir le detail en als het goed is ook in je bevestigingsmail
GRACIAS! dank

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

jezus538 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:45:
Ik heb ook een paypal gekoppeld aan bankrekening maar daar geen last van gehad ? Het duurde wel even voordat ik in het paypal inlog schermpje kwam.

Verwijderd

Betaald via CC. Nu zie ik dat ze mijn shipping address en facturatie adres hetzelfde hebben genomen, nl. at work. Hopelijk doen ze daar niet moeilijk om :o

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:46:
Betaald via CC. Nu zie ik dat ze mijn shipping address en facturatie adres hetzelfde hebben genomen, nl. at work. Hopelijk doen ze daar niet moeilijk om :o
Denk niet dat ze daar moeilijk om doen. Heb ik ook iig ;)

Verwijderd

Betaald via iemand anders z'n CC. Heb er wel 2 besteld, in afzonderlijke bestellingen. Zou dit een probleem vormen?

• melvinnie
  • Niet online
Bank valideren
Gepland voor 02/09/2011
U heeft een betaling geautoriseerd van 141,90 EUR aan Fnac Direct

Ziet er beter uit dan met de 16GB

• Jezus538
  • Laatst online: 13-07 00:35
het werkt nog steeds niet als ik op het paypal logo klik en mijn ww invul gaat hij naar de pagina waar ik mijn cc gegevens moet invullen

jammer weer dit is hij weer te koop kan ik niet betalen :(

[ Voor 18% gewijzigd door Jezus538 op 01-09-2011 12:51 ]

• DonLexos
Heb zelf net die 16GB geannuleerd, net zo overzichtelijk :-)

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:49:
Betaald via iemand anders z'n CC. Heb er wel 2 besteld, in afzonderlijke bestellingen. Zou dit een probleem vormen?
Alles boven de 1 wordt gecanceld geloof ik. Misschien dat je er dus wel gewoon 1 krijgt.

• DonLexos
Nogmaals : HELD !!!

• Phusebox
  • Laatst online: 20-09 19:30
Aaargh argh argh.... creditcard thuis laten liggen... net nu vandaag... zucht

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

jezus538 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:49:
het werkt nog steeds niet als ik op het paypal logo klik en mijn ww invul gaat hij naar de pagina waar ik mijn cc gegevens moet invullen

jammer weer dit is hij weer te koop kan ik niet betalen :(
Wordt je wel doorgestuurd naar de franse paypal inlogsite?

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb er ook maar 1 besteld, betaald met de CC.
Ik snapte niet helemaal wat ze wilden dat ik invul bij nom de carte ofzo. De naam van de kaart of de naam op de kaart?
Dank aan de originele "spotter" en aan google translate.. ;)

• RDMA
Maar echt! :D

Nu opzoek naar een mooie case/accessoires. Iemand tips waar je die goed kunt krijgen?
Pagina: 1 ... 41 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal