Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falkor73
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 12:15
NIEUWS:
"Despite announcing an end to manufacturing webOS hardware, we have decided to produce one last run of TouchPads to meet unfulfilled demand. We don’t know exactly when these units will be available or how many we’ll get, and we can’t promise we’ll have enough for everyone. We do know that it will be at least a few weeks before you can purchase. See more information in the updated FAQs below."

Van het HP blog..

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipconfig
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-04-2023
Mailtje van HP ontvangen.
Bottemline: Geen TP wel korting

edit: was reeds gepost

[ Voor 89% gewijzigd door ipconfig op 30-08-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
@ipconfig is vlak boven je ook al gepost. Opzich alleen deze vorige pagina doorlezen voor je post kan best ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door JJerome op 30-08-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbasten
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06-2024
Er is weer een update rond het hele FNAC-gebeuren: Dit keer een iets minder prettige mededeling voor de mensen die een 16GB pad hebben besteld: ze kunnen niet aan de vraag voldoen, en de 16GB wordt waarschijnlijk niet meer geleverd.

Als je order nog niet binnen of geannuleerd is, is er weinig hoop.

Dit komt van de twitter van FNAC: http://fe.gd/1B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kbasten schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:35:
Er is weer een update rond het hele FNAC-gebeuren: Dit keer een iets minder prettige mededeling voor de mensen die een 16GB pad hebben besteld: ze kunnen niet aan de vraag voldoen, en de 16GB wordt waarschijnlijk niet meer geleverd.

Dat was 2 uur geleden ook al gepost

Koen- in "Aankoop- en levertijden HP Touchpad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52

Volgens mij staat er iets anders. Volgens mij staat er dat ze geen 16GB modellen meer krijgen en dat ze helaas nog niet alle 32GB's verzonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbasten
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06-2024
danielkraak schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:40:
[...]

Volgens mij staat er iets anders. Volgens mij staat er dat ze geen 16GB modellen meer krijgen en dat ze helaas nog niet alle 32GB's verzonden hebben.
Betekent dat niet dat de mensen die nu nog niks hebben ontvangen niks meer zullen krijgen (16GB)? Of dat ze er al wel heel veel binnen hebben maar geen tweede levering meer zullen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022

Dat is wel heel negatief!
En volgens mij staat dat er ook helemaal niet.
Ze krijgen niks meer maar hebben waarschijnlijk nog wel wat 32GB's over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 20-09 17:52
kbasten schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:41:
[...]

Betekent dat niet dat de mensen die nu nog niks hebben ontvangen niks meer zullen krijgen (16GB)? Of dat ze er al wel heel veel binnen hebben maar geen tweede levering meer zullen krijgen?
Geen idee. Er staat alleen dat ze nog niet alle 32GB orders verzonden hebben, waardoor ze nog niet zijn begonnen met de 16GB orders om te zetten naar 32GB. Of ze genoeg voor de 32GB orders hebben staat er niet, maar dat denk ik wel, want ze zeiden van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
edit: moet beter lezen al verschillende keren gepost

[ Voor 97% gewijzigd door bertp1 op 30-08-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 16:42
Ik denk dat de laatste tweet van ze duidelijk ruimte laat voor eventuele uitleveren van 32 versies aan klanten die de 16 hadden besteld.

Nous vous présentons nos sincères excuses pour ce délai et reviendrons vers vous avant la fin de la semaine pour vous tenir au courant. #fnac

We offer our sincere apologies for the delay and get back to you before the end of the week to keep you informed. # fnac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:25
Falkor73 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:10:
NIEUWS:
"Despite announcing an end to manufacturing webOS hardware, we have decided to produce one last run of TouchPads to meet unfulfilled demand. We don’t know exactly when these units will be available or how many we’ll get, and we can’t promise we’ll have enough for everyone. We do know that it will be at least a few weeks before you can purchase. See more information in the updated FAQs below."

Van het HP blog..
Joh, zouden ze echt de productie weer gaan starten om een extra batch te regelen? Dat zou wel cewl zijn :)
En what about die 64 GB batch, wellicht komt die ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Maar het feit dat in de officiële HP blog zojuist bekend is geworden dat men doodleuk besloten heeft om tussen nu en 31 oktober nog een beperkte batch TP gaat produceren plaatst alles in een andere daglicht.
Weer wat meer hoop voor iedereen zoals ik dit nog (FNAC) bestellingen uit hebben staan.

Viel bijna van mijn stoel toen ik het las, in eerste instantie dacht ik: waarom deze beslissing alsnog te gaan produceren? Maar toen bedacht dat de productielijn zo abrupt is stopgezet dat HP wel heel veel overtollig halffabricaten en componenten moet heb liggen die 'alleen' nog maar geassembleerd dienen te worden.
Alsnog de productieband laten draaien zal wel kosten baten analyse aan vooraf zijn geweest:
Alle losse overtollige parts alsnog in elkaar zetten of de meuk domweg weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Vraag is natuurlijk wel of ze die onder de kostprijs blijven verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
joey6666 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:05:
Maar het feit dat in de officiële HP blog zojuist bekend is geworden dat men doodleuk besloten heeft om tussen nu en 31 oktober nog een beperkte batch TP gaat produceren plaatst alles in een andere daglicht.
Ik vind het nog steeds heel veel weg hebben van een reclamestunt. Aan de andere kant vind ik het ook steeds meer weghebben van "de hype in stand houden", nu plannen ze opeens 2 maanden (!!) vooruit!
Bij een maandproductie van 400.000 stuks is nog 2 maanden productie 800.000 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Net via de mail:

Beste mensen,

Voor degene die in de vorige batch naast het net visten, we hebben toezegging
dat we nog een zending Pre3's krijgen.
Zie http://www.mobiletechcent..._info.php?products_id=498

Voor wat betreft de TouchPads, we kunnen er een paar bestellen, maar ze kosten de hoofdprijs.
Dat wil dus zeggen: 16 Gb € 479.- en 32 Gb: € 499.-

Als iemand interesse heeft, laat hij/of zij dan contact met mij opnemen.

van http://www.pdatechcenter.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
Zinloze post, jammer.

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 31-08-2011 08:19 ]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dus nergens goedkoop bestellen?

echt jammer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leffty09
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
DonLexos schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:33:
Net via de mail:

Beste mensen,

Voor degene die in de vorige batch naast het net visten, we hebben toezegging
dat we nog een zending Pre3's krijgen.
Zie http://www.mobiletechcent..._info.php?products_id=498

Voor wat betreft de TouchPads, we kunnen er een paar bestellen, maar ze kosten de hoofdprijs.
Dat wil dus zeggen: 16 Gb € 479.- en 32 Gb: € 499.-

Als iemand interesse heeft, laat hij/of zij dan contact met mij opnemen.

van http://www.pdatechcenter.nl/
OMG, die mensen willen er dik aan verdienen zeg, €369 voor een Pre3 is volgens mij een kleine €300 meer dan de adviesprijs:S
Schandalig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb geen email ontvangen van HP en ik weet zeker dat ik mijn email daar neer heb gezet. Mijn vraag is dan ook welke email jullie hebben verkregen, aangezien in hun blog staat dat men gecompenseerd wordt. Mijn vraag is dan ook, wat betreft die compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 20-09 00:46
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:42:
Mensen ik heb geen email ontvangen van HP en ik weet zeker dat ik mijn email daar neer heb gezet. Mijn vraag is dan ook welke email jullie hebben verkregen, aangezien in hun blog staat dat men gecompenseerd wordt. Mijn vraag is dan ook, wat betreft die compensatie?
Deze email heb ik ontvangen, maar wat kan ik met die 25% korting als er allemaal extra kosten overeen komen.....

Dear Customer,

Thank you for your interest in the HP TouchPad and webOS. The overwhelming demand for this product in recent days has made it difficult to fulfill your request at the present time, and we are working to make more available as soon as possible. While we do not yet have specific details, we know it will be at least a few weeks before we have a limited quantity available again. We will keep you informed as we have more specifics that we can communicate, and we encourage you to join the conversation here for the latest information.

In light of this and other recent HP news, we want you to know that we remain committed to you. We will continue to honor our warranties now and in the future. We will continue delivering products that make a difference in your life and we will continue to provide the best possible service to you every day.

We are grateful for your patience and loyalty and to show our gratitude, we are offering you an exclusive one-time opportunity to save an additional amount on all of our products, valid through the end of the day tomorrow, Wednesday, August 31, 2011. You'll save 25% off all printers, ink, HP accessories, and PCs starting at or above $599. To take advantage of this offer, use your unique coupon code XXXXXXXX at checkout, and for more information on the details of this offer, please look at the bottom of this email.

Sincerely,

hpdirect.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:45:
[...]

We are grateful for your patience and loyalty and to show our gratitude, we are offering you an exclusive one-time opportunity to save an additional amount on all of our products, valid through the end of the day tomorrow, Wednesday, August 31, 2011. You'll save 25% off all printers, ink, HP accessories, and PCs starting at or above $599. To take advantage of this offer, use your unique coupon code XXXXXXXX at checkout, and for more information on the details of this offer, please look at the bottom of this email.

Sincerely,

hpdirect.com [/i]
Dank voor de email.

Volgens mij tuinen wij er met zijn allen goed in. Hp met hun grappen! Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit één grote reclame stunt is! En dat zij maar al te graag de hype in stand houden. Maarja dat kan ik natuurlijk niet hard maken. En inderdaad aan die korting hebben we dus helemaal niets. Naja ik heb binnenkort mijn Touchpad binnen en dan vind ik het ook allemaal wel best en zeg ik dag tegen HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
klopt het dat er binnenkort een nieuwe voorraad touchpads bij fnac? hoe kan ik dat het beste bij houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 23:15
erofact schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:03:
klopt het dat er binnenkort een nieuwe voorraad touchpads bij fnac? hoe kan ik dat het beste bij houden?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
leffty09 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:31:
[...]

OMG, die mensen willen er dik aan verdienen zeg, €369 voor een Pre3 is volgens mij een kleine €300 meer dan de adviesprijs:S
Schandalig!!
En welke webwinkel ken jij dan die 'em wel voor 69 euro heeft verkocht?? Zelfs de Eurostore van Palm verkoopt de Pre3 voor die prijs! Dus je moet niet gaan zeuren dat je het schandalig vind want dat slaat he-le-maal nergens op!

erofact schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:03:
Er komt geen nieuwe voorraad bij Fnac voor nieuwe bestellingen, dus dat kun je niet bijhouden.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:04:
Ik kan dus nergens goedkoop bestellen?

echt jammer :?
Je bent meer dan een week te laat vriend. Had je er maar eerder bij moeten zijn zoals het gros van de posters in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Betrouwbaarheid moet nog blijken, maar lees net dat er nog een 7" variant (Touchpad Go) ook nog in de planning zat, en dat HP zijn belofte aan toeleveranciers wil houden. Deze leveranciers zouden anders met overtollige onderdelen blijven zitten, wordt gesproken over een een aantal van 100.000 stuks.
Bron: Nu.nl (weet het, niet de beste bron) onder de kop "webos", laatste alinea en Digitimes

Wordt wel gestaafd door eerdere berichtgeving:

http://www.tabletworld.nl...inch-versie-van-touchpad/
http://www.tabletworld.nl...7-inch-gezien-bij-de-fcc/
http://nl.hardware.info/n...e-hp-touchpad-go-lekt-uit
http://techcrunch.com/201...uchpad-go-is-almost-here/
http://www.slashgear.com/...-to-ship-august-24161343/

etc etc etc, Google maar op HP Touchpad 7" of Touchpad Go

De Touchpad soap gaat dus nog even door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal wel betrouwbaar

[url]http://http://www.redmondpie.com/hp-will-make-one-last-batch-of-touchpads-to-meet-demand/?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+RedmondPie+%28Redmond+Pie%29[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Ladies & Gentlemen, zojuist een TouchPad via Amazon.com besteld bij AJ Wholesale...
http://www.amazon.com/gp/...new?ie=UTF8&condition=new

Alle andere winkels op Amazon konden niet naar NL shippen helaas. Per stom toeval vanmorgen AJ Wholesale geselecteerd en ik kon em bestellen! Doe er je voordeel mee :)

Winkel kreeg een 97% beoordeling en levertijd bedroeg 10-20 werkdagen.

Kosten voor mijn 16GB Wifi variant waren incl. shipping & handling €214

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Alvast mijn excuus ik ga belachelijk offtopic, maar het is hier genoemd en ik kan het met de search niet vinden :( Ok misschien niet helemaal offtopic ik wil wat hoesen en touchstones hierheen halen. Heb de goede prijs, nu alleen nog de juiste forwarder.

Naast borderlinx/shipito heb ik nog een bedrijf langs zien komen, eigenarese NL vrouw werd erbij vermeld? WIe helpt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:13
F-Tim schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:10:
Ladies & Gentlemen, zojuist een TouchPad via Amazon.com besteld bij AJ Wholesale...

Alle andere winkels op Amazon konden niet naar NL shippen helaas. Per stom toeval vanmorgen AJ Wholesale geselecteerd en ik kon em bestellen! Doe er je voordeel mee :)

Hey bedankt voor de link. Is de prijs die je noemt inclusief invoerrechten en btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:49

knakworst

Get more sats!

ALPACINO schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:39:
[...]

Hey bedankt voor de link. Is de prijs die je noemt inclusief invoerrechten en btw?
Invoerrechten betaal je niet. Als je eruit gehaald wordt betaal je circa 10 euro administratiekosten en 40 euro BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vers van de pers:

Bron: Automatiseringsgids

HP produceert alsnog een extra “laatste” lading TouchPads. Het enorme succes van de uitverkoop van de in prijs verlaagde tablets is hier debet aan.

De verbazingwekkende snelheid waarmee vorig weekend de TouchPads werden gekocht toen ze van 400 dollar naar 100 en 150 dollar werden afgeprijsd, heeft HP blijkbaar enigszins op zijn schreden doen terugkeren.

Het bedrijf kondigde vorige week aan zijn pc-divisie te willen afstoten en de tablets en smartphones onder WebOS uit zijn assortiment te gooien. De TouchPad, die zes weken eerder was uitgebracht en maar weinig kopers wist te trekken, was plotseling een groot succes. Hij was binnen enkele dagen geheel uitverkocht.

Binnen enkele weken
HP heeft nu aangekondigd alle “teleurgestelde klanten” tegemoet te komen met een laatste productieronde. De tablets komen binnen enkele weken. Niet duidelijk is hoeveel het er precies zullen zijn en voor welke prijs ze verkocht zullen worden.

Verwacht wordt dat veel kopers de TouchPad zullen voorzien van Android, aangezien veel gebruikers twijfelen of HP WebOS wel zal blijven ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
knakworst schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:44:
[...]

Invoerrechten betaal je niet. Als je eruit gehaald wordt betaal je circa 10 euro administratiekosten en 40 euro BTW.
met boven :) Dit is puur het bedrag wat op de creditcard afrekening komt te staan...

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Oud nieuws :O, werd gister om acht uur al gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:57
Voor de Borderlinx mensen: hoe track ik mijn pakket? Ik zit al in de FAQ te kijken en die verwijzen me naar de Delivery Status op de site, maar geen idee waar die staat! Jullie wel?

Edit: Heb 'm al. Nummer moet je invullen op de DHL-site!

[ Voor 13% gewijzigd door BobB op 31-08-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:52
F-Tim schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:10:

Zag je bericht, probeerde gelijk te bestellen:
Some items are no longer available
Sorry, some items became unavailable after you added them to your cart. Click here to return to the product detail page to purchase it from another seller.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:13
knakworst schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:44:
[...]

Ben je dan niet beter af om gewoon hier via mp of vraag en aanbod te kopen? En je hebt het veel sneller in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
twitter Fnac

Nous vous présentons nos sincères excuses pr ce délai et reviendrons vers vous avant la fin de semaine pour vous tenir au courant

We offer our sincere apologies pr this period and get back to you before the weekend to keep you informed

Nou nou..dit wordt een hele lange week.. :')

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
ALPACINO schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:01:
[...]

Ben je dan niet beter af om gewoon hier via mp of vraag en aanbod te kopen? En je hebt het veel sneller in huis.
Als je er 100 euro meer voor over hebt wel ja.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Met een beetje goed zoeken vind je voor 200-220 euro een 32gb op ebay, weet dus niet of je zo'n goede koop hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Mandrake466 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:36:
[...]

Als je er 100 euro meer voor over hebt wel ja.
100? Grapje .. ook in tweakers eigen V&A gaan de prijzen rustig richting de 250-275 wat inhoudt dat een ieder die 2x 32GB van fanc binnen heeft en er 1 verpatst die van zichzelf dus gratis in bezit heeft. Op eBay zie ik steeds meer veilingen op 31 dagen, men kijkt t wel even aan...

De eerder genoemde link op amazon.com krijg ik niet naar NL verscheept (lukt niet met 3rd party resellers). Zou voor de prijzen (als koper, niet als verkoper) wel aardig zijn als HP snel aangeeft hoeveel en tegen welke prijs ze een eventueel vervolg op de markt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Raimon89 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:48:
Met een beetje goed zoeken vind je voor 200-220 euro een 32gb op ebay, weet dus niet of je zo'n goede koop hebt gemaakt.
Ik probeer op ebay.ie/fr/de/nl/com/co.uk goed te zoeken maar wat jij aangeeft is me niet gelukt te vinden. Wel gelist, maar zeker niet verkocht voor die prijzen, de veilingen waar ik eerder had geboden zijn allemaal (en dat waren zelfs 16 GB) gesloten op omgerekend 250€ ex bezorgkosten .. goeie tip is zeker welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
DonLexos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:53:
[...]

Ik probeer op ebay.ie/fr/de/nl/com/co.uk goed te zoeken maar wat jij aangeeft is me niet gelukt te vinden. Wel gelist, maar zeker niet verkocht voor die prijzen, de veilingen waar ik eerder had geboden zijn allemaal (en dat waren zelfs 16 GB) gesloten op omgerekend 250€ ex bezorgkosten .. goeie tip is zeker welkom!
Ja, ik heb zelf ook zitten rondneuzen en het wordt heel moeilijk om onder de totaal 250 euro te zitten.

je kan denk ik beter voor de 32GB gaan aangezien het prijsverschil niet echt veel is met de 16GB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Mandrake466 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:55:
[...]
Ja, ik heb zelf ook zitten rondneuzen en het wordt heel moeilijk om onder de totaal 250 euro te zitten.

je kan denk ik beter voor de 32GB gaan aangezien het prijsverschil niet echt veel is met de 16GB..
Ja en probleem is regelmatig (zeker op de / fr / co.uk) dat ze m alleen lokaal versturen (dus in het land zelf) :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier bij Worldwide Distributors kun je de 32GB voor ongeveer EUR 190,00 kopen:
http://www.amazon.com/gp/...5875&sr=8-1&condition=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:20:
Hier bij Worldwide Distributors kun je de 32GB voor ongeveer EUR 190,00 kopen:
http://www.amazon.com/gp/...5875&sr=8-1&condition=new
HP TouchPad Wi-Fi 32 GB 9.7-Inch Tablet Computer cannot be shipped to the selected address. (gewoon adres in NL, verschillende geprobeerd) :s

Lukt het daar wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
DonLexos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:28:
[...]

HP TouchPad Wi-Fi 32 GB 9.7-Inch Tablet Computer cannot be shipped to the selected address. (gewoon adres in NL, verschillende geprobeerd) :s

Lukt het daar wel?
Een optie is om het via Borderlinx te laten versturen. De meeste op ebay reken geen verzendkosten als het binnen de US blijft.

Wel rekening houden dat Borderlinx er nog 80 dollar (?) of meer erbovenop gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake466 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:36:
[...]

Een optie is om het via Borderlinx te laten versturen. De meeste op ebay reken geen verzendkosten als het binnen de US blijft.

Wel rekening houden dat Borderlinx er nog 80 dollar (?) of meer erbovenop gooit.
Jullie moeten gewoon goed zoeken. Ik heb voor 200 euro een 32gb via ebay inclusief vezendskosten. Momenteel ben ik nog aan het bieden op nog twee touchpads die nu nog dik onder de 200 euro zitten inclusief verzendskosten. Dus gewoon goed zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:39:
[...]

Jullie moeten gewoon goed zoeken. Ik heb voor 200 euro een 32gb via ebay inclusief vezendskosten. Momenteel ben ik nog aan het bieden op nog twee touchpads die nu nog dik onder de 200 euro zitten inclusief verzendskosten. Dus gewoon goed zoeken.
En die shippen ook naar NL ? Goeie deal, thanks for de mededeling, er is dus nog hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Edit: niet goed gelezen

[ Voor 91% gewijzigd door Mandrake466 op 31-08-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik heb echt al lang gezocht maar ze zenden voor die prijs echt nooit buiten de US. heb jij het via een derde partij laten versturen of via de verkoper zelf. en heb je niet een voorbeeld?

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyeballz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Heeft er iemand problemen gehad met het creeeren van een account op borderlinx?

Bij mij komt er telkens This is a wrong password te staan onder het invul gebied van password, nadat ik op create heb gedrukt dus.

Al verschillende malen gebabbaled met borderlinx online support maar helpt niks :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 10:02
Eyeballz schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:59:
Heeft er iemand problemen gehad met het creeeren van een account op borderlinx?

Bij mij komt er telkens This is a wrong password te staan onder het invul gebied van password, nadat ik op create heb gedrukt dus.

Al verschillende malen gebabbaled met borderlinx online support maar helpt niks :s
Als je IE9 hebt moet je heel even de compatibaliteitsmodus aanzetten, het vakje waarin je een code moet invullen komt er dan WEL te staan.

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

[...]

Hij vertelt er niet bij dat de douane er nog 17,50 euro inklaringskosten en btw over de prijs inclusief shippingkosten, dus pakweg samen zo'n 55 euro extra erover heen gooit als je geluk hebt. :)

Dus als je er een op ebay.uk kunt scoren voor rond 260 euro heb je hem meestal ook nog sneller in huis.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Sowieso is vanuit EU relaxter ivm de BTW. En aangezien item 99€ waard is vraag ik me af of er uberhaupt dan nog import heffing opkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Als ze je eruit pikken moet je je factuur laten zien.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyeballz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Dit gaat offtopic. Het is geen online computercursus.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 31-08-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracuja
  • Laatst online: 09-07-2024

Maracuja

Fruitig 3.1

Hier hebben ze nog een paar 16GB en 32GB voor rond 230 en 270,-
http://www.simplyelectron.../subcat.php?cid=4&sid=139
Mij te duur (en niet echt nodig voor dat geld), daar 'ie vele malen goedkoper heeft gekund. Maar wie z'n zinnen erop heeft gezet.
Ik kwam de verkoper op Ebay tegen met prijzen van 299, ben toen kijken of ze ook een echte site hadden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Borderlinx gebruiken maar Shipto. Sneller, geen extra kosten doane etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:28:
Geen Borderlinx gebruiken maar Shipto. Sneller, geen extra kosten doane etc.
en welke bezorgservice is dan het beste (FEDEX, UPS, of een andere?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janesh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:03:
[...]

Hij vertelt er niet bij dat de douane er nog 17,50 euro inklaringskosten en btw over de prijs inclusief shippingkosten, dus pakweg samen zo'n 55 euro extra erover heen gooit als je geluk hebt. :)

Dus als je er een op ebay.uk kunt scoren voor rond 260 euro heb je hem meestal ook nog sneller in huis.
Waar heb jij het nu weer over? Btw hoef je dus niet te betalen aangezien Ebay dit er standaard in verwerkt. Ten tweede kunnen de inklaringskosten er overheen komen als je het via usps doet, aangezien TNT dit dan gaat inklaren, echter kun je dit zelf ook doen en dan scheelt je dat weer 20 euro.

Daar komt bij dat mijn contactpersoon hem heeft verzonden als gift

(edit): als je het via fedex doet zitten deze kosten er al bij in aangezien zij het zelf inklaren!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Effe een vraagje he, als ik via shipito bestel wnnr hij weer beschikbaar is op hp.com, dan gebruik ik mijn Nederlandse creditcard. Is het dan beter om me eigen billing adres te gebruiken of juist de shipito verzendadres?

[ Voor 7% gewijzigd door Valinor op 31-08-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

ik heb echt al lang gezocht maar ze zenden voor die prijs echt nooit buiten de US. heb jij het via een derde partij laten versturen of via de verkoper zelf. en heb je niet een voorbeeld?

dank
Via de verkoper zelf en natuurlijk heb ik een voorbeeld. Ik laat je hem wel even zien.

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1431.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:39:
[...]

Via de verkoper zelf en natuurlijk heb ik een voorbeeld. Ik laat je hem wel even zien.

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1431.l2649
Die heeft nog 2 dagen. Moment dat er nog een paar uur over is wordt er veel meer geboden..... Zo gaat het bij allemaal.
Zoek al dagen naar eentje van rond die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Staan er soms wel paar:

http://www.ebay.nl/itm/17...1432.l2649#ht_8493wt_1604

Buynow komt in totaal rond de 315$ -> 218€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:42:
[...]

Die heeft nog 2 dagen. Moment dat er nog een paar uur over is wordt er veel meer geboden..... Zo gaat het bij allemaal.
Zoek al dagen naar eentje van rond die prijs.
Dat weet ik, maar jij vroeg naar een voorbeeld. Zo heb ik er nog een paar maar daar sta ik aan kop met de bieding. Beetje dom als ik mijn eigen glazen in ga gooien natuurlijk.
Ik heb in iedergeval sowieso 1 voor 200 euro. En ik hoop hem spoedig te mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonLexos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:45:
Staan er soms wel paar:

Buynow komt in totaal rond de 315$ -> 218€
Dat is een 16GB

Maar dat is je eigen keuze ik zou dat dus nooit doen dat is iets van 150% meer dan de 'orginele' prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Wellicht als tip, met beetje klooien kom je op eBay in de uitgebreid zoeken, en dan kan je aangeven "beschikbaar voor Nederland" .. dan ben je iig al die binnenlandse UK/FR/BE listings kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
D2FValinor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:39:
Effe een vraagje he, als ik via shipito bestel wnnr hij weer beschikbaar is op hp.com, dan gebruik ik mijn Nederlandse creditcard. Is het dan beter om me eigen billing adres te gebruiken of juist de shipito verzendadres?
Op HP.com kun je niet betalen met een voor hun buitenlandse Creditcard en is het onmogelijk om te verzenden naar een land anders dan de Verenigde Staten. Dus veel succes :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
alex3305 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:49:
[...]

Op HP.com kun je niet betalen met een voor hun buitenlandse Creditcard en is het onmogelijk om te verzenden naar een land anders dan de Verenigde Staten. Dus veel succes :w
Ja bedoelde via shipito :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:47:
[...]

Dat is een 16GB

Maar dat is je eigen keuze ik zou dat dus nooit doen dat is iets van 150% meer dan de 'orginele' prijs
Afhankelijk van hoe je beredeneerd, de originele prijs is 499$ .. Ik ben dat ook niet direct van plan, maar rondklikkend zie ik 16GB voor ~250 en 32Gb voor ~300 van hand wisselen.

Ik zit zelf in de fnac groep die nog niets gehoord heeft omdat ik dacht, 16GB is zat (dom dom, spijt, etc) .. maar verschil tussen 16/32 is volgens mij alleen de ruimte...

Als je niet meer wil betalen dan 150% van de prijs is je max:
150 voor een 16GB
210 voor een 32GB
Tenzij HP nog druk gaat dumpen in die volgende partij denk ik zelf dat dat m niet gaat worden.

Als mensen nog op zoek zijn naar 16 voor rond de 200, dit is nog een buy-now in de US in die prijsklasse:
http://cgi.ebay.nl/HP-Tou...m3cbb95fca3#ht_931wt_1139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
DonLexos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:55:
Als mensen nog op zoek zijn naar 16 voor rond de 200, dit is nog een buy-now in de US in die prijsklasse:
Dat is niet slecht..... ik twijfel :)

Edit: besteld :P 206 euro totaal.
Paypal beschermt en daarnaast zag ik dat op marktplaats 250 euro geboden wordt. Als ik het echt niks vind verkoop ik hem voor de 210 euro op marktplaats.

[ Voor 19% gewijzigd door Valinor op 31-08-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Geen slechte deal. Met paypal ben je 100% beschermd dus de matige feedback is geen issue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
D2FValinor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Dat is niet slecht..... ik twijfel :)
Ja of deze gelijkwaardige:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:18
[...]
En:
Verzending US $40,00
Elk volgende object US $10,00
Dus het kan "per stuk" dus nog iets goedkoper worden als je het slim aanpakt!

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Het is niet de bedoeling dat hier een serie Ebay linkjes worden gepost en daarna per stuk worden besproken. Zoeken op Ebay mag ieder voor zich doen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Niet om moeilijk te doen.. maar is dit niet het 'Aankoop' topic? Ziet er niet uit als slowchat en is voor iedereen informatief?

Ontopic:
Helaas ben ik via alle mogelijke manier gefaald! Amerika is niets geworden, FNAC weigerde mijn CC en mijn tweakers persoon laat niets meer van zich horen :}

[ Voor 40% gewijzigd door mouzetc op 31-08-2011 14:12 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
knakworst schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:06:
[...]
Geen slechte deal. Met paypal ben je 100% beschermd dus de matige feedback is geen issue!
Waar baseer je dat op? Paypal geeft alleen geld terug als ze het zelf bij de verkoper kunnen halen. Als die rekening leeg is, krijg je niets!
En stel dat dit iemand is die even snel 20 keer 200 dollar wil scoren zonder een Touchpad te bezitten, dan sta je toch echt samen met 19 anderen met lege handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
sjimmie schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:08:
[...]

En:
Verzending US $40,00
Elk volgende object US $10,00
Dus het kan "per stuk" dus nog iets goedkoper worden als je het slim aanpakt!
Zonder verder over specifieke ebay links te praten maar in het heel erg algemeen:

Hou rekening dat je pakket veel meer waard wordt (met het oog op inklaren en eventuele BTW) als je meer dan 1 item laat toesturen. Als je dus samen met iemand iets zou bestellen spreek dat van tevoren dan even af.

Meen nl (maar weet dat niet zeker) dat tot bepaald bedrag het vrij is, en daarna eea wel wordt doorberekend.

@MOD: excuus voor de links, maar aangezien Fnac stil is bestaan de volgers uit deze topic toch vn uit mensen die nog op zoek zijn en hoe je dat moet aanpakken. Waar kan het anders over gaan? "Joepie *mijn* order is ook binnen van Fnac"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Via e-bay komen er toch geen extra kosten bij btw douane etc ?

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 15:05
http://electronics.simply...urrency=eur&w=hp+touchpad

229 Euro gratis verzend kosten

Verstuurd gewoon naar Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Strikie schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:13:
Via e-bay komen er toch geen extra kosten bij btw douane etc ?
Las ergens dat als hij via bepaalde (USPS?) verzender wordt verzonden hij wordt ingeklaard bij de douane (obv bij TP's uit de VS). Ebay rekent jou niets anders dan verkoop prijs + verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Klopt houd er wel rekening mee dat ze vanuit de US versturen, 100% kans op BTW en inklaringskosten (dat doet fedex zelf als service).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Hier komt nog btw en invoerrechten bij dus wordt het rond de 280balle denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Laatst online: 12-03-2021
Worden ze nu ook in Engeland aangeboden voor 100 dollar/euro/pond ?
Een collega gaat daar binnenkort heen, en heeft al aangegeven wel eentje voor me mee te willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
knakworst schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Klopt houd er wel rekening mee dat ze vanuit de US versturen, 100% kans op BTW en inklaringskosten (dat doet fedex zelf als service).
Aaaah, dát had ik niet gezien. .maargoed, we zien het wel, over die invoerrechten vond ik dit:
http://financieel.infonu....invoerrechten-en-btw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Lijkt geen US maar Hong Kong?

SimplyElectronics Limited
1501-1508, Millennium City 5, 
418 Kwun Tong Road, 
Kwun Tong, Kowloon, 
HongKong

Dus met import tax en kosten sowieso niet meer interessant.

Ik ben ook nog zoekende naar een goedkope touchpad, maar als ik deze prijzen zo zie voor een EOL product, dan spaar ik liever door voor een Asus Eee Pad voor net geen 400 euro. Dan heb je gelijk Android 3 en kan je uitbreiden met MicroSD kaartjes. Geen gezeur met douane en eventuele garantie.
Ik wilde die "optie" nog even onder de aandacht brengen.

Ik hoop dat ze bij HP bij de tweede ronde Europa niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
  • Laatst online: 20-01-2021
Is er een manier op FNAC pricedrop in de gaten te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
BounceMeister schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:34:
[...]

418 Kwun Tong Road, 
Kwun Tong, Kowloon, 
HongKong

Dus met import tax en kosten sowieso niet meer interessant.

Ik ben ook nog zoekende naar een goedkope touchpad, maar als ik deze prijzen zo zie voor een EOL product, dan spaar ik liever door voor een Asus Eee Pad voor net geen 400 euro. Dan heb je gelijk Android 3 en kan je uitbreiden met MicroSD kaartjes. Geen gezeur met douane en eventuele garantie.
Ik wilde die "optie" nog even onder de aandacht brengen.

Ik hoop dat ze bij HP bij de tweede ronde Europa niet vergeten.
Bevestigingsmail van service@paypal.com.hk, seems you are right! Gaan het zien qua kosten, ik heb geen zin om nog dagen hier veel mee bezig te zijn (uiteindelijk is die 50€ extra tov vrije tijd om niet te blijven jagen ook wel ok).. En nav de chat zie ik veel positieve reacties, dus ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 15:05
BounceMeister schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:34:
[...]

418 Kwun Tong Road, 
Kwun Tong, Kowloon, 
HongKong
Ja dat klopt dit staat op hun terms pagina:
By purchasing a product through the Site, customers outside of Hong Kong authorise SimplyElectronics to make arrangements for clearance of customs on their behalf for the products they have ordered. As importing products from overseas can be a hassle for most of our international customers, we choose to handle this process on the your behalf. The purpose of this arrangement is to simplify the process of buying internationally and make budgeting easier for your purchases. Prices shown on SimplyElectronics.net are the final total you have to pay to have the order delivered to your door, without any customs delay. Please note that you are the importer of the order, and it is your responsibility to check with your local Customs regarding matters of import restrictions/prohibited goods. For more information on customs issues and import handling for customer outside of Hong Kong please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
DonLexos schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:39:
[...]

Bevestigingsmail van service@paypal.com.hk, seems you are right! Gaan het zien qua kosten, ik heb geen zin om nog dagen hier veel mee bezig te zijn (uiteindelijk is die 50€ extra tov vrije tijd om niet te blijven jagen ook wel ok).. En nav de chat zie ik veel positieve reacties, dus ik ben benieuwd!
Mischien valt het wel mee met de kosten. Ik heb meer dan 50 (mischien wel meer) bestellingen ontvangen uit Japan (voor mijn hobby) en tot nu toe helemaal geen extra kosten moeten betalen.

Nu is japan China niet maar die gasten lijken allemaal op elkaar dus wie weet.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zed_no1 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:42:
[...]

Ja dat klopt dit staat op hun terms pagina:
Prices shown on SimplyElectronics.net are the final total you have to pay to have the order delivered to your door, without any customs delay.
BTW etc. zit er dus wel bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Kan er ook niets meer aan veranderen, dus gaan het zien. Laat het uiteraard weten als het zover is, wie weet is er dan nog stock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Laatst online: 20-09 22:25
Artikel over TP leveringen en productie op the next web

http://thenextweb.com/mob...m_content=spreadus_master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier lees ik net dat de 16GB van FNAC toch uitgeleverd gaan worden, geen idee hoe betrouwbaar dit bericht is:

http://www.blogeee.net/20...t-129e-en-32go-a-la-fnac/

Orgineel:
Mise à jour 15H22 : La Fnac va honorer ses commandes de Touchpad 16Go en souffrance grâce à un nouvel arrivage de tablettes. Les commandes seront toutes traitées à partir de demain, pas forcément dans l’ordre chronologique des commandes. Source :@Toximityx.

Vertaald door Chrome:
Updated 3:22 p.m.: Fnac will honor orders for outstanding 16GB Touchpad with a new batch of tablets. All orders will be processed from tomorrow, not necessarily in the chronological order of commands. Source: @ Toximityx .

[ Voor 56% gewijzigd door Nukubu op 31-08-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Basterd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:35:
Hier lees ik net dat de 16GB van FNAC toch uitgeleverd gaan worden, geen idee hoe betrouwbaar dit bericht is:
Als FNAC zelf zegt dat ze niet leverbaar zijn, hecht ik geen waarde aan een blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wceendx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-07-2024
M_Devid Michael
@Toximityx How do you know that FNAC is going to deliver the 16GB HP touchpads?

Toximityx Pierre Mickael M.
@M_Devid : I have had contact with the customer service which has just confirm on the phone because a friend had it yesterday at his home

Dus ja het kan... maar we zullen het pas weten als FNAC het inderdaad officieel maakt.

Misschien ook wel logisch aangezien de annuleringen en/of wijzigingen van de 16GB TP’s weer zijn uitgesteld tot het einde van de week.

[ Voor 16% gewijzigd door wceendx op 31-08-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
wceendx schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:54:
M_Devid Michael
@Toximityx How do you know that FNAC is going to deliver the 16GB HP touchpads?

Toximityx Pierre Mickael M.
@M_Devid : I have had contact with the customer service which has just confirm on the phone because a friend had it yesterday at his home

Dus ja het kan... maar we zullen het pas weten als FNAC het inderdaad officieel maakt.

Misschien ook wel logisch aangezien de annuleringen en/of wijzigingen van de 16GB TP’s weer zijn uitgesteld tot het einde van de week.
16GB, 32GB of 64GB maakt mij niet uit zolang ze maar leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemodl
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:00
Vol spanning wacht ik meer informatie van uit FNAC. Ik heb alleen een vraagje aangezien mijn Frans niet meer is wat het nooit geweest is:
Bij het aanmaken van een account wordt er gevraagd naar mijn 'numéro de carte', dit is waarschijnlijk een creditcard nummer?
En is het mogelijk op een andere manier te betalen? (Heb zelf geen creditcard, maar wil wel een TP...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Je kan bij FNAC ook met paypal betalen. Kies deze optie ergens aan het einde van het bestel process.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Pagina: 1 ... 40 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal