*weg*
[ Voor 215% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2011 11:31 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2011 11:31 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2011 11:36 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2011 11:34 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Facts don't care about your feelings
[ Voor 81% gewijzigd door PaT op 30-08-2011 11:56 ]
Verwijderd
MTVenus V148 HWP1 5.1903
[ Voor 92% gewijzigd door Kwastie op 30-08-2011 11:53 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 12:33 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 12:34 ]
Verwijderd
Zie dat je cursus hoe je nieuwe vrienden maakt vruchten aan het afwerpen isVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:20:
Gelukkig heb ik er wel 1 haha
Dat was gisteren al zo, de 32 GB staat al sinds vrijdag op 3000+, heb ze gemailt maar geen reactie gekregen.segil schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:22:
de 16 GB variant op hardware.nl is veranderd. Eerst stond nog de volledige prijs vermeld, nu de melding "op aanvraag". Zou dat betekenen dat ze zeker zijn dat 'ie niet meer leveren is? Of dat 'ie misschien alsnog gaat komen voor een lagere prijs?
Vandaag onze hardware leverancier nogmaals gevraagd te zoeken naar dit product bij al haar distri's. Waaronder dus ook Tech-data in NL en Misco. Helaas, geen enkele voorraad. Ook ook geen melding van lage prijzen, alleen maar de standaard prijzen.
Wellicht zijn ze te bellen? (zie telefoonnummer bovenaan op hardware.nl)DonLexos schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:23:
[...]
Dat was gisteren al zo, de 32 GB staat al sinds vrijdag op 3000+, heb ze gemailt maar geen reactie gekregen.
Signature
Ik had er toch ook bij geplaatst waar het toestel geleverd is zodat anderen een idee hebben wanneer ze hun toestel kunnen verwachten?icecreammm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:44:
[mbr] Zie topicwaarschuwing
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
[/mbr]
Verwijderd
Heb ze gebeld en ook hier komen ze niet meer! Ook hier zeiden ze dat ze sowieso in heel Nederland niet meer komen en waarschijnlijk ook niet meer elders in de wereld. Alleen op ebay, amazon en dergelijke kun je ze nog krijgenDonLexos schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:27:
Heb ze vrijdag gebeld, toen werd aangegeven dat ze het niet wisten, dat bestaande voorraad was gelocked door HP. Hardware.nl is volgens mij dozenschuiver die zelf geen voorraad heeft maar verkoopt vanuit centrale magazijnen, dus als er al iets lag zijn ze wellicht niet de enige die er aanspraak op willen maken.
Daarnaast is de prijs bij hun niet aangepast geweest
Aaah thnx voor die update ! En euh, ebay e.d. gaan al naar de 250 ex bezorgkosten .. nog ff en we zitten op de retailprijs (meeste buy-nows zijn al 300) .. grrrVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:45:
[...]
Heb ze gebeld en ook hier komen ze niet meer! Ook hier zeiden ze dat ze sowieso in heel Nederland niet meer komen en waarschijnlijk ook niet meer elders in de wereld. Alleen op ebay, amazon en dergelijke kun je ze nog krijgen
Hoe wil iemand van hardware.nl in hemelsnaam weten dat er nergens ter wereld meer voorraad komt?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:45:
[...]
Heb ze gebeld en ook hier komen ze niet meer! Ook hier zeiden ze dat ze sowieso in heel Nederland niet meer komen en waarschijnlijk ook niet meer elders in de wereld. Alleen op ebay, amazon en dergelijke kun je ze nog krijgen
HP geeft zelf toch iets heel anders aan (zie mijn vorige post). Nederland verwacht ik inderdaad niets van.. maar hoop dat ze duidelijkheid krijgen over hun stock bij HP en dat ze dan alsnog wat mooie leveringen kunnen doen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:45:
[...]
Signature
Verwijderd
Klopt, de 32gb is dan ook het voordeligst. Ik heb via ebay 1 gekocht voor 200 euro inclusief verzendskosten!DonLexos schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:47:
[...]
Aaah thnx voor die update ! En euh, ebay e.d. gaan al naar de 250 ex bezorgkosten .. nog ff en we zitten op de retailprijs (meeste buy-nows zijn al 300) .. grrr
Verwijderd
Zoals ik al zei HP is er goed in om de hype te houden zoals hij is. Geloof mij er komt niets meer. Wellicht alleen nog de 64gbmouzetc schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:47:
[...]
HP geeft zelf toch iets heel anders aan (zie mijn vorige post). Nederland verwacht ik inderdaad niets van.. maar hoop dat ze duidelijkheid krijgen over hun stock bij HP en dat ze dan alsnog wat mooie leveringen kunnen doen.
Je hebt gelijk, ik had "slowchat" ook vet moeten maken. Ik snap het enthousiasme, maar dit soort berichten kun je kwijt in het IRC kanaal, niet in het forum.icecreammm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:42:
[...]
Ik had er toch ook bij geplaatst waar het toestel geleverd is zodat anderen een idee hebben wanneer ze hun toestel kunnen verwachten?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Goeie tip, waarvoor dank! Wat was het land waar die vandaan kwam? Heb er maar paar gezien in FR, meeste in de US of UK/DE, laatste 2 versturen regelmatig alleen in het land zelf .. en US is onhandig met BTW/Douane ..Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:48:
[...]
Klopt, de 32gb is dan ook het voordeligst. Ik heb via ebay 1 gekocht voor 200 euro inclusief verzendskosten!
Verwijderd
Inderdaad zoals jij zelf al zegt, eventueel!Raimon89 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:47:
[...]
Hoe wil iemand van hardware.nl in hemelsnaam weten dat er nergens ter wereld meer voorraad komt?
Daarnaast lijkt het me ook erg vreemd dat er op de HP site wordt vermeld dat er binnen enkele dagen meer informatie komt over eventueel nieuwe voorraad.
Waarom zullen ze een hype houden als toch alles verkocht is? Hoogstens wat naampubliciteit voor een enorm select groepje welke toch wel weten wat HP is. Het zou kunnen dat er niets meer komt, maar ik geloof toch eerder HP dan dat ik jou geloofVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:49:
[...]
Zoals ik al zei HP is er goed in om de hype te houden zoals hij is. Geloof mij er komt niets meer. Wellicht alleen nog de 64gb
Signature
Verwijderd
Ik heb hem via de Us en de verzendskosten waren maar 25 dollar via USPS. Je moet echt goed zoeken want sommige afzetters vragen 80 dollar aan verzendskosten.DonLexos schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:50:
[...]
Goeie tip, waarvoor dank! Wat was het land waar die vandaan kwam? Heb er maar paar gezien in FR, meeste in de US of UK/DE, laatste 2 versturen regelmatig alleen in het land zelf .. en US is onhandig met BTW/Douane ..
Verwijderd
Wat denk jezelf? Ik denk persoonlijk dat dit er allemaal bij hoorde en gewoon een verkoop stunt van jewelste is. Als HP zijn tablet tak en dergelijke probeert te verkopen dan zullen zij nu veel meer geld krijgen voor die tak dan eerder. En het interesseert me eigenlijk niet wie jij gelooft, ik zeg je alleen wat ik heb gehoord van de desbetreffende medewerkers.mouzetc schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:51:
[...]
Waarom zullen ze een hype houden als toch alles verkocht is? Hoogstens wat naampubliciteit voor een enorm select groepje welke toch wel weten wat HP is. Het zou kunnen dat er niets meer komt, maar ik geloof toch eerder HP dan dat ik jou geloof
Voor zover ik weet heeft alleen Samsung misschien interesse in overname van WebOS. http://www.nu.nl/tech/260...denkt-overname-webos.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:54:
[...]
Wat denk jezelf? Ik denk persoonlijk dat dit er allemaal bij hoorde en gewoon een verkoop stunt van jewelste is. Als HP zijn tablet tak en dergelijke probeert te verkopen dan zullen zij nu veel meer geld krijgen voor die tak dan eerder. En het interesseert me eigenlijk niet wie jij gelooft, ik zeg je alleen wat ik heb gehoord van de desbetreffende medewerkers.
[ Voor 10% gewijzigd door mouzetc op 30-08-2011 13:08 ]
Signature
[ Voor 139% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 13:07 ]
Verwijderd
200 euro is maar 50 euro meer. Want 150 dollar voor de 32gb versie is gewoon niet de europese prijs. In duitsland was hij bijvoorbeeld al 150 euro.mouzetc schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:04:
[...]
Zelf ga ik ook ebay maar eens afspeuren, maar 200euro voor de leuk vind ik iets teveel.
Nee je kan inloggen op fnac.com met je account, als je bij je bestelling op "voir le detail" kijkt zie je je tracking nummer.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:20:
Ik heb geen tracking code. Geen mail. Geld wel afgeschreven. En bij dhl weet men ook van niks. Hoe krijg je een tracking code? Zou het via mail gegaan moeten zijn?
Verwijderd
200euro is inderdaad niet erg veel geld. Maar ik was ook niet op zoek naar een 32GB versie in eerste instantie. Een 16GB van rond de 100euro (iets meer) leek me wel leuk, want mocht het echt niets zijn, was het niet gelijk weggegooid geld. Niet dat t dat ooit was geweest gezien de 2e hands prijzen op dit moment. Maar wellicht eens kijken naar andere budget-tablets!Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:08:
[...]
200 euro is maar 50 euro meer. Want 150 dollar voor de 32gb versie is gewoon niet de europese prijs. In duitsland was hij bijvoorbeeld al 150 euro.
Ik vind 200 euro wel mee vallen. Je hebt er dan namelijk helemaal geen omkijken meer naar. Beter 50 meer betalen dan naar Duitsland gaan en opzoek naar zo'n ding en dan te horen krijgen dat ze niet meer komen.
Maar het product verwijderen of niet leverbaarbaar zetten, omdat er daadwerkelijk niets meer komt scheelt ze toch een enorm aantal mailtjes en telefoontjes beantwoorden denk ik zo!Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:10:
...Hardware.nl heeft er helemaal geen voordeel bij om te zeggen dat ze niet meer komen terwijl ze wel komen. Ook hebben zij er geen baat bij om te zeggen van ja we krijgen er nog veel maar er komt niets meer...
[ Voor 27% gewijzigd door mouzetc op 30-08-2011 13:15 ]
Signature
Verwijderd
De verschillen in prijzen tussen de 16gb en 32gb zijn te verwaarlozen op ebay. Maar veel succes met het zoeken van een leuke tablet.mouzetc schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:11:
[...]
200euro is inderdaad niet erg veel geld. Maar ik was ook niet op zoek naar een 32GB versie in eerste instantie. Een 16GB van rond de 100euro (iets meer) leek me wel leuk, want mocht het echt niets zijn, was het niet gelijk weggegooid geld. Niet dat t dat ooit was geweest gezien de 2e hands prijzen op dit moment. Maar wellicht eens kijken naar andere budget-tablets!
[...]
Scheelt ze toch een enorm aantal mailtjes en telefoontjes beantwoorden denk ik zo!
Niet weer...Vjenne-ICT schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:16:
Iemand al wat gehoord van Fnac betreffende de 16GB?
[ Voor 13% gewijzigd door RemcoDelft op 30-08-2011 14:29 ]
Die van jou is zeker al binnen?RemcoDelft schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:20:
[...]
Niet weer...![]()
![]()
Speciaal voor jou nog een keer dan maar: http://www.isthetouchpadinstock.com/
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Nee, en ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.Vjenne-ICT schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:16:
Iemand al wat gehoord van Fnac betreffende de 16GB?
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 14:33 ]
offtopic!Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:23:
Misschien een nieuwe feature voor het REACT (als dat nog de forumsoftware is?) : een popup als je het topic binnenkomt met een soort FAQ/belangrijke melding + "I read and agree" en dan pas mag je lezen en reagaren
[ Voor 8% gewijzigd door Mandrake466 op 30-08-2011 14:26 ]
[ Voor 52% gewijzigd door MIQ op 30-08-2011 15:29 ]
[ Voor 70% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 18:33 ]
Ik heb hetzelfde probleem. Er staat wel dat hij verzonden is maar ik heb geen tracking code gekregen. Wordt gewoon schatten wanneer ik hem krijg, 2 a 3 dagen misschien?knakworst schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:08:
[...]
Nee je kan inloggen op fnac.com met je account, als je bij je bestelling op "voir le detail" kijkt zie je je tracking nummer.
Moet je nog wel 1 vinden die naar NL wil versturen, en 100% korting wil geven op shipping kosten, btw en invoerrechten.[b][message=36674942,noline].............
Op Amazon kun je overigens een 32GB versie vinden voor 184€
Goedkoper dan dat wordt moeilijk momenteel, zeker als je ziet dat "used" versie soms voor 200€ van eigenaar veranderen
-Real power isn't given, it must be taken-
En inmiddels is de mijne ook verzonden, dus ik vermoed dat de meeste 32 GB's bij FNAC wel verstuurd zijn. Helaas (nog) geen trackingnr. gekregen, maakt het wel extra spannend wanneer ik 'm nou ontvangAzrael schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:01:
Die van mij staat ook nog steeds op Commande en préparation. Zullen er wel te veel zijn geweest om in 1 dag te versturen. Als de status morgen nog niet veranderd is zal ik ze ook eens mailen
Ik vermoed dat hier alleen een aantal orders staan, niet allemaal. Mijn bestelling staat bijvoorbeeld niet in de spreadsheet.MIQ schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:02:
EDIT:
In deze spreadsheet kan je informatie zien over de orders van personen:
http://api.viglink.com/ap...glnk_jsonp_13147106391172
Deze sheet is ook niet door DM gemaakt maar door kopers zelf om overzicht te creeren.Geen12 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:29:
[...]
Ik vermoed dat hier alleen een aantal orders staan, niet allemaal. Mijn bestelling staat bijvoorbeeld niet in de spreadsheet.
Mal eine Auflistung was einem Zweifel lassen sollte:
Ungewöhnliches:
- PayPal Konto nach Privatperson und nicht Firma benannt
- Keine Amazon und eBay-Aktivität
- keine Erfahrungsberichte über den Shop (und wenn nur von 1-mal Postern)
- Inhaber kündigt auf eigenem FB-Profil an Shop nächste Woche aufzulösen
- Google-Maps zeigt Wohngebiet an
- dm-telecom -> große Firma wurde für den Namen gleich ne Abmahnung bekommen
- Unternehmensform: UG Haftungsbeschränkt, und somit vermutlich kein Eigenkapital mit dem gehaftet werden könnte dahinter
- bezeichnet sich als eines der "größten E-Commerce Unternehmen" und mehrfacher Gewinner des "Consumer Award"
- Total unseriöse und unprofessionelle Kommentare auf Facebook seitens des Shops
- PayPal Konto laut FB mittlerweile gesperrt, keine weiteren Zahlungen möglich
- keine Aussage des Betreibers über Anzahl an Touchpads, gestern war von 7-30 Stück die Rede
- so ein kleiner "Unternehmer" der die Firma eh auflöst wurde sicher wie jeder andere die Dinger über eBay verticken
http://www.computerbase.de/forum/showthread.php?t=942398
Hij is meer besteld dan beschikbaar, we kijken wat mogelijk is om u te helpen en komen zeer binnenkort bij u terug!Mandrake466 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:39:
Kan iemand dit normaal vertalen voor mij?
Nous avons bien reçu votre message et vous en remercions.
Suite à la baisse soudaine de prix de la tablette HP Touchpad, de nombreuses commandes ont été effectuées bien qu’il était indiqué que l’envoi se ferait sous réserve de disponibilité.
Nous faisons actuellement notre possible afin de vous servir et reviendrons vers vous très prochainement.
Wordt er nou contact opgenomen?
Verwijderd
Zou contact met ze opnemen, lijtk erop dat ie als afgeleverd staat gemeld .. check ff in je order ook je adresgegevens ..Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:41:
Iemand met wat meer DHL ervaring die mij van de zenuwen af kan helpen?
Mijn zending is afgeleverd en getekend door 'Beuningen' in Eindhoven. Nou ben ik Beuningen niet en woon ik niet in Eindhoven. Wilt dit zeggen dat m'n TP gewoon in Eindhoven is en nog komt, of klopt er echt iets niet?
[afbeelding]
Hij is dus afgeleverd. Misschien bij je buurman?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:41:
Mijn zending is afgeleverd en getekend door 'Beuningen' in Eindhoven. Nou ben ik Beuningen niet en woon ik niet in Eindhoven. Wilt dit zeggen dat m'n TP gewoon in Eindhoven is en nog komt, of klopt er echt iets niet?
[afbeelding]
Locatie Eindhoven, is DHL depot. Ken je echt geen buren in je buurt die Beuningen heten?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:41:
[afbeelding]
Als de buren je TP niet hebben en je kent niemand met de naam Beuningen, is je TP foetsie.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:41:
En voordat je in doomscenario's denkt, in theorie kan je verkeerde tracking# hebben ontvangencornfed99111 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:58:
[...]
Als de buren je TP niet hebben en je kent niemand met de naam Beuningen, is je TP foetsie.
Dan zo snel mogelijk contact opnemen met DHL.
Voor de mensen die op Hardware.nl wachten; ik heb zonet een mail gehad dat deze ze niet meer mag leveren van HP...sds schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:44:
lol de voorraad van de 32GB op hardware.nl is gegaan naar "slechts zeer beperkt" en de prijs is (nog) hoger geworden, € 736.61
[ Voor 51% gewijzigd door CT Marty op 30-08-2011 17:17 ]
Dat was afgelopen vrijdag al zo; daar is dus niets aan veranderd.CT Marty schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:16:
[...]
Voor de mensen die op Hardware.nl wachten; ik heb zonet een mail gehad dat deze ze niet meer mag leveren van HP...
Ergens in de FAQ van DHL heb ik gelezen dat de T'nT nummers worden hergebruikt en het het soms kan voorkomen dat deze dubbel zijn/worden gebruikt.DonLexos schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:00:
[...]
En voordat je in doomscenario's denkt, in theorie kan je verkeerde tracking# hebben ontvangen
Maar DHL weet daar meer over
[ Voor 13% gewijzigd door ipconfig op 30-08-2011 17:20 ]
Ja dát zou kunnen, maar op dezelfde dag? Want de screen laat wel gegevens zien van vandaag ..ipconfig schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:18:
[...]
Ergens in de FAQ van DHL heb ik gelezen dat de T'nT nummers worden her gebruikt en het het soms kan voorkomen dat deze dubbel zijn/worden gebruikt.
Anders idd even DHL bellen.
Er is waarschijnlijk bij hun ook nog veel onduidelijkheid over wat ze wel of niet kunnen doen. Ik vind het ook vervelend, maar ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen.RemcoDelft schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:26:
Ik verbaas me nu over FNAC: Twitter is al een dag stil. Gisteren zeiden ze vandaag nieuws te hebben voor de 16GB-bestellers. Tot nog toe kwamen ze hun Twitter-beloftes na, en hadden ze goede communicatie over bestellingen...
Verwijderd
kijk eens:Mandrake466 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:39:
Kan iemand dit normaal vertalen voor mij?
Nous avons bien reçu votre message et vous en remercions.
Suite à la baisse soudaine de prix de la tablette HP Touchpad, de nombreuses commandes ont été effectuées bien qu’il était indiqué que l’envoi se ferait sous réserve de disponibilité.
Nous faisons actuellement notre possible afin de vous servir et reviendrons vers vous très prochainement.
Wordt er nou contact opgenomen?
vanaf de DHL siteDonLexos schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:18:
[...]
Ja dát zou kunnen, maar op dezelfde dag? Want de screen laat wel gegevens zien van vandaag ..
Verwijderd
En nog steeds staat ie bij mij op commande en preperation. Verder niets gehoord van FNAC.Soru schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:27:
[...]
Er is waarschijnlijk bij hun ook nog veel onduidelijkheid over wat ze wel of niet kunnen doen. Ik vind het ook vervelend, maar ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen.
Het enige waar ik aan zou kunnen twijfelen is dat ik als adres (2120 Creekside Pkwy) heb opgegeven ipv het gehele geval wat er staat: Borderlinx/DHL 0725-5892JJerome schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:02:
Hier is 't goed gegaan naar Borderlinx (vanaf BestBuy). Zojuist daar aangekomen.
Heb je 't adres goed ingevuld? Ook is het mogelijk dat je pakket te erg beschadigd was waardoor deze geweigerd is.
F*CK, ok dan zal ik wel met UPS contact op moeten nemenJJerome schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:06:
Het stukje: Borderlinx/DHL 0725-**** is juist heel belangrijk, dan weten ze naar welke box de bestelling moet. Zonder dat stukje kunnen ze de bestelling wel aannemen maar zullen ze nooit weten bij wie die hoort, wellicht hebben ze 'm daarom geweigerd.
Dear Customer,
Thank you for your interest in the HP TouchPad and webOS. The overwhelming demand for this product in recent days has made it difficult to fulfill your request at the present time, and we are working to make more available as soon as possible. While we do not yet have specific details, we know it will be at least a few weeks before we have a limited quantity available again. We will keep you informed as we have more specifics that we can communicate, and we encourage you to join the conversation here for the latest information.
In light of this and other recent HP news, we want you to know that we remain committed to you. We will continue to honor our warranties now and in the future. We will continue delivering products that make a difference in your life and we will continue to provide the best possible service to you every day.
We are grateful for your patience and loyalty and to show our gratitude, we are offering you an exclusive one-time opportunity to save an additional amount on all of our products, valid through the end of the day tomorrow, Wednesday, August 31, 2011. You'll save 25% off all printers, ink, HP accessories, and PCs starting at or above $599. To take advantage of this offer, use your unique coupon code ------- at checkout, and for more information on the details of this offer, please look at the bottom of this email.
Sincerely,
hpdirect.com
Verwijderd
Ja, ik zou ze zelfs even proberen te bellen i.p.v. bijvoorbeeld mailen. Als je te lang wacht gaat 'ie terug naar BestBuy ben ik bang.leffty09 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:07:
[...]
F*CK, ok dan zal ik wel met UPS contact op moeten nemen
[ Voor 22% gewijzigd door JJerome op 30-08-2011 18:22 ]
Heb net met Borderlinx gechat en zei vertelde me dat ik nu nog op tijd ben om UPS te vragen het adres te veranderen, dit net aangevraagd en dan komt het hopelijk nog allemaal goedJJerome schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:16:
[...]
Ja, ik zou ze zelfs even proberen te bellen i.p.v. bijvoorbeeld mailen. Als je te lang wacht gaat 'ie terug naar BestBuy ben ik bang.
Ik denk het ook, mijne is vannacht ook daar aangekomen en ook in m'n suite. Vanmorgen meteen betaald, ook. Hoop dat morgenvroeg m'n TP verzonden isJJerome schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:16:
[...]
Ja, ik zou ze zelfs even proberen te bellen i.p.v. bijvoorbeeld mailen. Als je te lang wacht gaat 'ie terug naar BestBuy ben ik bang.
Edit: Ik zie net dat je waarschijnlijk in dezelfde shipment zat als ik, je bent als enige geweigerd (van de 46). Vrijwel zeker dus het adres, beschadiging is onwaarschijnlijker.
Let wel op eventuele kosten.leffty09 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:21:
[...]
Heb net met Borderlinx gechat en zei vertelde me dat ik nu nog op tijd ben om UPS te vragen het adres te veranderen, dit net aangevraagd en dan komt het hopelijk nog allemaal goed
bij mij staat er 3.3lbsJJerome schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:48:
Wat is het gewicht uiteindelijk bij jou geworden? Die van jou stond bij UPS toch op 4.5lbs?
Klopt! Het gewicht is uiteindelijk 1.59 kilo geworden, bij jou ook?JJerome schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:48:
Wat is het gewicht uiteindelijk bij jou geworden? Die van jou stond bij UPS toch op 4.5lbs?
het is niet een grote adreswijziging he ze hoeven alleen het postbusnummer op te schrijven meer niets dus hopelijk kost het niets maar zowel dan betaal ik dat maar, tis ten slotte me eigen stomme fout. Kwam omdat ik er natuurlijk heel snel bij wilde zijn en niet goed gekeken.Source90 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:49:
[...]
Let wel op eventuele kosten.
Ik moest laatst bij USPS mijn adres wijzigen en dit koste aardig wat geld ($10~$15,- ofzo)
Weet niet hoe het bij UPS zit, maar wellicht heb je dan een (USA?) Creditcard nodig.
Hoop voor je dat dit is toegestaan. Lijkt mij van niet, want jij bent namelijk niet de 'begunstigde' ontvanger of de verzender. Dat is Borderlinx en BB? , voor UPS besta jij niet. Lijkt me erg lastig om dit goed te regelen, dus succes!leffty09 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:56:
[...]
het is niet een grote adreswijziging he ze hoeven alleen het postbusnummer op te schrijven meer niets dus hopelijk kost het niets maar zowel dan betaal ik dat maar, tis ten slotte me eigen stomme fout. Kwam omdat ik er natuurlijk heel snel bij wilde zijn en niet goed gekeken.
Ik moest een nummer wijzigen (Ik had '...'street 55 ingevuld, waren dus iets van 20 huizen met nummer 55).leffty09 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:56:
[...]
het is niet een grote adreswijziging he ze hoeven alleen het postbusnummer op te schrijven meer niets dus hopelijk kost het niets maar zowel dan betaal ik dat maar, tis ten slotte me eigen stomme fout. Kwam omdat ik er natuurlijk heel snel bij wilde zijn en niet goed gekeken.
Toen ik gister met Hardware.nl belde, gaven ze aan dat er geen duidelijkheid was en ontkende de telefoniste dat ze van HP te horen hadden gekregen dat ze de Touchpads niet meer mochten verkopen. Ondanks dat ik t op deze site had gelezen dat dat gezegd zou zijn.DonLexos schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:17:
[...]
Dat was afgelopen vrijdag al zo; daar is dus niets aan veranderd.
Verwijderd
da's vreemd. Ik heb zelf getekend met mijn handtekening bij ontvangst, waar geen leesbare letter in zit, maar op de dhl site staat signed by Hans. Waarschijnlijk door de chauffeuse zelf ingevuld. Bij jou waarschijnlijk ook? Heb je al contact gehad met dhl?Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:41:
[afbeelding]
Dit kreeg ik net van hardware.nl in mijn mailboxCT Marty schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:38:
[...]
Toen ik gister met Hardware.nl belde, gaven ze aan dat er geen duidelijkheid was en ontkende de telefoniste dat ze van HP te horen hadden gekregen dat ze de Touchpads niet meer mochten verkopen. Ondanks dat ik t op deze site had gelezen dat dat gezegd zou zijn.
Voor de mensen die hetzelfde te horen kregen, Hardware.nl heeft nu officieel mails uitgestuurd dat de verkoop ervan niet meer doorgaat.
Geachte
Helaas hebben wij bericht ontvangen dat wij de HP touchpad
niet meer via onze distributiekanalen kunnen inkopen.
Wij kunnen deze daarom niet meer aanbieden.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sonja Kinnaer
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
[ Voor 8% gewijzigd door sds op 30-08-2011 20:02 ]
1.5Kg, 50 euro verzendkosten. Helemaal prima dus.Bobbus schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:55:
[...]
Klopt! Het gewicht is uiteindelijk 1.59 kilo geworden, bij jou ook?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq