Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hebben ze dus nog 32GB's over, anders kunnen ze net zo goed direct onze orders cancellen.

"Hoop is de vader der gedachte"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
DonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:00:
Vers vanaf twitter van FNAC (@FnacHighTech)

Comme indiqué vendredi dernier, toutes les commandes de Touchpad 32 Go seront honorées. #hp #touchpad #fnac

&

Pour les Touchpad 16 Go, on ne vous a pas oublié : le service client reviendra vers vous dans la journée de demain. #hp #touchpad #fnac
Ok ok:

[1] Zoals afgelopen vrijdag aangegeven, alle bestellingen voor de TouchPad 32 GB zijn gehonoreerd (lees: uitgeleverd dus)

[2] Voor de mensen die een TouchPad 16 GB hebben besteld, we zijn jullie niet vergetem. de klantenservice komt morgen voor u terug (lees: met meer informatie / contact)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Hier stond een vertaling DELETE post maar

[ Voor 81% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 29-08-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

DonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:00:
Vers vanaf twitter van FNAC (@FnacHighTech)

Comme indiqué vendredi dernier, toutes les commandes de Touchpad 32 Go seront honorées. #hp #touchpad #fnac

&

Pour les Touchpad 16 Go, on ne vous a pas oublié : le service client reviendra vers vous dans la journée de demain. #hp #touchpad #fnac
We zullen zien >:) Ik had 21.18 een 16GB besteld. Een kwartier Ongeveer 20 min later had een kennis van me ook een 16GB besteld en die heeft zaterdag een annuleringsmail ontvangen. Ik heb nog een klein beetje hoop :)
edit: Uhm... hij had het blijkbaar gedroomd 8)7 Hij kan de annuleringsmail nergens vinden en z'n order staat niet op geannuleerd. Nu is hij er ook niet zo druk mee bezig als ons, en volgens mij had hij die avond ook een feestje... dus alcohol zal ook wel geholpen hebben :P

[ Voor 19% gewijzigd door Tutti-frutti op 29-08-2011 17:54 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Tutti-frutti schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:06:
[...]

We zullen zien >:) Ik had 21.18 een 16GB besteld. Een kwartier later had een kennis van me ook een 16GB besteld en die heeft een annuleringsmail ontvangen gisteren. Ik heb nog een klein beetje hoop :)
Hoe kan dat nou. Ik heb om 21.36 besteld en helemaal geen annuleringsmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
TWeaKLeGeND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:06:
Hier stond een vertaling DELETE post maar
Mee eens, Zijn ook een aantal webwinkels die het in het midden houden: "we horen het ergens volgende (nu dus deze) week, en tot die tijd hou de site in de gaten" en ondanks dat ze in de wetenschap zijn dat er veel belangstelling voor is geen enkele update. Ook niet als je ze daar over emailt. . .maargoed, kenelijk zit er wat volume in de vraag (veel franse reacties al op die twitter update, zitten meer mensen met hun fingers crossed / CroiseLesDoigts ) ;)

Edit: er stond ook "netjes afgehandled door Fnac" en daar reageerde ik op (maar ondertussen was de quote alweer aangepast) ... :D

[ Voor 9% gewijzigd door DonLexos op 29-08-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Tutti-frutti schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:06:
[...]

We zullen zien >:) Ik had 21.18 een 16GB besteld. Een kwartier later had een kennis van me ook een 16GB besteld en die heeft zaterdag een annuleringsmail ontvangen. Ik heb nog een klein beetje hoop :)
Tot nog toe heb ik uitsluitend annuleringen gelezen bij FNAC vanwege verkeerde gegevens o.i.d., niet vanwege niet-kunnen-leveren.

Ik ben benieuwd wat FNAC met de prijs van de 16 GB gaat doen: coulance: 32 GB zonder meerprijs zal wel niet. Dat maakt me vooral benieuwd hoe ze de prijs-verhoging-toestemming gaan regelen, Paypal/creditcard-klanten zullen dan opnieuw betalen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
RemcoDelft schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:11:
Ik ben benieuwd wat FNAC met de prijs van de 16 GB gaat doen: coulance: 32 GB zonder meerprijs zal wel niet. Dat maakt me vooral benieuwd hoe ze de prijs-verhoging-toestemming gaan regelen, Paypal/creditcard-klanten zullen dan opnieuw betalen o.i.d.
Je hebt wishful thinking én wishfull thinking, maar denk dat het alsvolgt gaat:
- ze maken de order voor je aan onder jouw account en je betaalt volgens dezelfde methode
- ze cancellen je oude order en crediteren het bedrag of halen de reservering eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
En OF er nog voorraad was werd gevraagd via twitter, het antwoord is iig hoopgevend (en onvertaald): EVIDEMMENT

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
DonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:15:
[...]

Je hebt wishful thinking én wishfull thinking, maar denk dat het alsvolgt gaat:
- ze maken de order voor je aan onder jouw account en je betaalt volgens dezelfde methode
- ze cancellen je oude order en crediteren het bedrag of halen de reservering eraf
- Of je krijgt morgen te horen dat alles wordt gecancelled

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:17:
[...]
- Of je krijgt morgen te horen dat alles wordt gecancelled
Er is nog voorraad, dus "alles" iig niet, maar we hebben geen zicht op de openstaande 16 GB orders (vermoedelijk waren dat er al meer dan de 32GB) en ook niet hoeveel 32GB ze overhebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32
DonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:05:
[...]
\[1] Zoals afgelopen vrijdag aangegeven, alle bestellingen voor de TouchPad 32 GB zijn gehonoreerd (lees: uitgeleverd dus)
Er staat 'zullen worden gehonoreerd', dus ze zijn er nog mee bezig. Cruciaal verschil :)
Mijn TP 32GB is bijvoorbeeld nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Mantis schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:18:
[...]

Er staat 'zullen worden gehonoreerd', dus ze zijn er nog mee bezig. Cruciaal verschil :)
Bijzonder, want "Comme indiqué vendredi dernier, toutes les commandes de Touchpad 32 Go seront honorées." Betekent in het Nederlands dat alle orders zijn verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Betekend "seront" niet "zullen"? Dat maakt Google Translate er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Ja ok, zullen worden gehonoreerd .. zo dan? De stekking is toch hetzelfde?

Je zit ook met andere zaken (adressen die kloppen, labelen van de dozen, incasseren van de betalingen, etc) die eventueelvoor iets vertraging kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:25:
Ja ok, zullen worden gehonoreerd .. zo dan? De stekking is toch hetzelfde?

Je zit ook met andere zaken (adressen die kloppen, labelen van de dozen, incasseren van de betalingen, etc) die eventueelvoor iets vertraging kunnen zorgen.
De nieuw geauthoriseerde betaling aan fnac van vandaag staat sinds enkele minuten op "voltooid", eindelijk definitief!
EDIT en een paar minuten later de order voorzien van een track code die nog werkt ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Tracking nr van fnac, gearriveerd op orly 13.32. Status nog steeds commande expediee

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 13:54

ralfbosz

xm create bosz -c

janesh schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:47:
Tracking nr van fnac, gearriveerd op orly 13.32. Status nog steeds commande expediee
Bij mij dezelfde tijd, even zien of ik me kan abonneren op die automatische updates, woensdag maar thuiswerken :).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:57
ralfbosz schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:14:
[...]

Bij mij dezelfde tijd, even zien of ik me kan abonneren op die automatische updates, woensdag maar thuiswerken :).
Op de trackingsite van DHL hierop klikken: "Cliquez ici pour recevoir des alertes automatiques" (staat in het zwart onder het rode regeltje tekst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

C.QL schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:19:
[...]

Op de trackingsite van DHL hierop klikken: "Cliquez ici pour recevoir des alertes automatiques" (staat in het zwart onder het rode regeltje tekst).
Chrome, vertaald het automatisch, alleen de 1e keer klikken gaf een time-out. Nu actief, hop hop DHL :).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:52
Mn 32GB order van maandag 22-08 is (ook) vandaag verzonden :-)

Alleen "jammer" dat ik in de tussentijds ook een 16GB via Ebay gekocht heb die ook onderweg is.

Zoals al eerder is aangegeven is het niet toegestaan om op het forum deel van Tweakers je spullen te verkopen!

[edit] Enig idee wanneer ik de touchpad zou kunnen verwachten? Zou woensdag een reële optie zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:30
Voor de mensen die 'm van Borderlinx hebben: Hoe lang is de periode tussen aankomst door UPS bij Borderlinx en vermelding in de suite? -> Verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alberthakvoort
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:21
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipconfig
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-04-2023
C.QL schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:19:
[...]

Een andere optie is om naar www.dhl.nl te gaan.
Met het magische nummer kan je de zending volgen.
Google translate heeft mij goed geholpen maar het volgen kan via de Nederlandse site :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
yeah baby, de 32gb is onderweg vanuit france. van de fnac. netjes. de 16gb geannuleerd. denk dat die niet meer komt en zo wel dan heb ik er al een.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Toch is er nog meer hoopgevends te melden:
Op THENEXTBENCH een officiele HP blog site staat bij Answering Your Questions…Part 2

TouchPad Availability & Pricing…

Q: When is HP getting more HP TouchPads? One week, two weeks, a month?

We will have more information available in the next few days about whether or not more will be available and if so, what the details will be about the situation.

Q: Will the notification/alert emails go out all at once so everyone has a fair shot?

All emails to those who signed up will be sent at the same time.

Dit is een blog dit op moment dat ik dit schrijf 3 uur geleden geedit.
http://h20435.www2.hp.com...estions-Part-2/ba-p/68749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Ik heb 2x 16GB besteld en ik zie dat de verzendkosten 17 euro is (Participation aux frais d'expédition)

Als ik het vertaal dan krijg ik Deelname in de scheepvaart' Wtf?

Er staat ook Livraison DHL

Moet het bedrag niet 12,99 p item zijn?

Edit: Van Fnac. Ik heb wel CC opgegeven. Ik weet niet of dit wat uitmaakt?

[ Voor 14% gewijzigd door Mandrake466 op 29-08-2011 19:17 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Binnen het GoT forum is het niet toegestaan producten te verkopen, hier hebben we het www.tweakers.net/aanbod deel voor van de website. Betreffende commerciële activiteiten hebben we nu zo vaak moeten ingrijpen dat de volgende die zich hier nog schuldig aan maakt direct een ban kan verwachten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:12:
Ik heb 2x 16GB besteld en ik zie dat de verzendkosten 17 euro is (Participation aux frais d'expédition)

Wat denk je zelf ? Misschien dat het spul verzonden is ? Scheepvaart, shipping, verzending.. zoeits ?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:12:

Er staat ook Livraison DHL

Moet het bedrag niet 12,99 p item zijn?

Edit: Van Fnac. Ik heb wel CC opgegeven. Ik weet niet of dit wat uitmaakt?
Het is €12 p/st., bij meerdere korting op verzending natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 14:15
Er staat nu bij DHL bij mij "Adresinformatie nodig; neem contact op met DHL" en dat-ie in Eindhoven is... Terwijl bij fnac.com gewoon het juiste adres staat... Maar goed, ik heb ze gemailt met nog een keer m'n adres, dus ik hoop dat het goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 08:27

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Bas_De_Beer schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:31:
Er staat nu bij DHL bij mij "Adresinformatie nodig; neem contact op met DHL" en dat-ie in Eindhoven is... Terwijl bij fnac.com gewoon het juiste adres staat... Maar goed, ik heb ze gemailt met nog een keer m'n adres, dus ik hoop dat het goed gaat
Heb ik ook een keer gehad, toen was het "adreslabel" van het pakket geraakt tijdens transport! Gewoon even met DHL bellen en dan wordt het snel opgelost!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28

Blokker_1999

Full steam ahead

Bobbus schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:43:
Voor de mensen die 'm van Borderlinx hebben: Hoe lang is de periode tussen aankomst door UPS bij Borderlinx en vermelding in de suite? -> Verzenden?
in de avond voor het slapengaan gaf ups de levering can, in de ochtend kon Ik hem doorsturen via borderlinx.

volgens de mails die Ik heb zat er 6 uur tussen aankomst en notificatie.

ben net zelf men tp aan het verkennen

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Zeg, kan iemand overweg met die zoekfunctie van FNAC.com? Wat een waardeloos ding, je zoekt op hp touchpad en je krijgt 90,000 resultaten waaronder cartridges en een fucking iPad. WHY? Hoe moeilijk kan het zijn om dat goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:42

Kwastie

Awesomeness

Haijo schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:03:
Zeg, kan iemand overweg met die zoekfunctie van FNAC.com? Wat een waardeloos ding, je zoekt op hp touchpad en je krijgt 90,000 resultaten waaronder cartridges en een fucking iPad. WHY? Hoe moeilijk kan het zijn om dat goed te doen?
De touchpad is inmiddels verwijderd van de website

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
http://www.fnac.com/HP-To...e-16-Go-WiFi/a3613653/w-4

Dat was de url, helaas van de site gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Hierbij wil ik ook even melden dat mijn 32gb Touchpad van dinsdag 23 Aug 21:29 inmiddels ook verzonden is ^^ verwacht hem woensdag binnen te hebben ;D Hierbij nogmaals bedankt de genen die de tip van fnac poste ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ben benieuwd wat deze week gaat brengen qua voorraad op de verschillende sites. Heb wel wat meer hoop gekregen na allerlei berichten (Fnac, HP).

Ben ook benieuwd of we nog iets van Hardware.nl gaan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 01:07
Dit is niet het "dump een vraag " topic. Eers zelf even zoeken.

[ Voor 68% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Offtopic, dit voegt niets toe.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 20:43 ]

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Overal nog lopen zoeken, heel forum doorgelezen.
Is er ergens nog een manier om er eentje te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:19
Ryvion schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:56:
Dat vraagt iedereen zich wel af, moi included.. hopelijk dat de komende dagen nog her en der wat voorraad verschijnt.... idealiter bij hardware.nl of anders bij amazon.co.uk. Tis gewoon hopen en duimen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 20-09 00:46
Mantis schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:18:
[...]

Beetje raar dat jou 32GB nog niet is verzonden want die van mij (om 23:09 besteld) is vandaag wel verzonden.
Gezien dat ik een van de laatste bestellers was vind ik het raar dat de jouwe nog niet is verzonden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
ipconfig schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 19:04:
[...]

Een andere optie is om naar www.dhl.nl te gaan.
Met het magische nummer kan de zending volgen.
Google translate heeft mij goed geholpen maar het volgen kan via de Nederlandse site :-)
Bedankt voor de tip!

Is de SMS notificatie gratis of kost je dat geld bij je NL provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryvion schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:56:
Ja Ebay!

Ik heb daar 1 gekocht voor 200 euro inclusief verzending. Het betreft een 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
Ik weet niet of dit zinvol is voor Nederlandse kopers van de Touchpad, maar meld het toch maar even:
If you've recently purchased an HP TouchPad, our enhanced support package -- the ADP (Accidental Damage Protection) Care Pack -- is now available at a lower price. A one-year Care Pack now costs $49 (down from $79) in the U.S. & Canada, and includes extended phone support and coverage for accidental damage in addition to the standard hardware warranty. (Similar reductions are now in effect in France, Germany, Ireland, and the UK.)

The Care Pack must be purchased within 30 days from the time you activate your TouchPad, and can be purchased by downloading the HP Care Pack app from the App Catalog. If you've already purchased this Care Pack at the original price, please contact HP webOS customer support at www.hpwebos.com/carepack.

Jon Zilber
http://blog.palm.com/palm...do-price-reductions-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

segil schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:29:
Ik weet niet of dit zinvol is voor Nederlandse kopers van de Touchpad, maar meld het toch maar even:

[...]

http://blog.palm.com/palm...do-price-reductions-.html
Wat een bullshit aangezien je sowieso 1 jaar garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:31:
[...]

Garantie is niet voor "Accidental damage".
Verder zou ik nooit $49 betalen om een apparaat van $99 te verzekeren! Da's ronduit DOM.
1. Stel dat het apparaat kapotvalt, krijg je $99 terug. Maar je hebt $49 betaald voor de verzekering. Netto "winst": $50.
2. Stel dat je niet verzekerd bent, en hem kapot laat vallen. Krijg je geen $99 terug, maar heb je ook niets extra's betaald. Nu ben je dus $50 slechter af dan met verzekering.
Samengevat: Met verzekering kost geen schade hebben je $49, zonder verzekering kost schade hebben je $50. Tenzij je zeker weet dat je schade gaat maken, is dit niet zinnig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:31:
[...]

Accidental damage valt hier niet onder.

Edit: RemcoinDelft was mij voor.

[ Voor 7% gewijzigd door Mandrake466 op 29-08-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32
Vjenne-ICT schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:20:
[...]
Beetje raar dat jou 32GB nog niet is verzonden want die van mij (om 23:09 besteld) is vandaag wel verzonden.
Gezien dat ik een van de laatste bestellers was vind ik het raar dat de jouwe nog niet is verzonden......
Ja, ik word er ook beetje zenuwachtig van. Nog mensen met onverzonden touchpads 32GB via Fnac?
Ik heb in de late namiddag nog een tweet gestuurd naar FnacHighTech maar daar kwam geen antwoord op. Deze avond er nog een mailtje achteraan gegooid of dit wel normaal is. Stel je voor dat ze m'n TP32 verpatsen aan iemand die een TP16 besteld had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:29:
[...]

Ja Ebay!

Ik heb daar 1 gekocht voor 200 euro inclusief verzending. Het betreft een 32GB
Typefoutje :)

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
De hele avond heb ik zitten zoeken naar de Touchpad Touchstone en de officiële case, maar helaas nog niets relatief goedkoops kunnen vinden voor Nederland. Ik ben in ieder geval niet van plan om rond de 100 euro te betalen voor zowel de case en Touchstone. In ieder geval niet in de Verenigde Staten, waar je ook nog grote kans hebt dat je douanekosten mag betalen.

Hebben anderen al wel iets kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
RemcoDelft schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:35:
[...]

Garantie is niet voor "Accidental damage".
Verder zou ik nooit $49 betalen om een apparaat van $99 te verzekeren! Da's ronduit DOM.
1. Stel dat het apparaat kapotvalt, krijg je $99 terug. Maar je hebt $49 betaald voor de verzekering. Netto "winst": $50.
2. Stel dat je niet verzekerd bent, en hem kapot laat vallen. Krijg je geen $99 terug, maar heb je ook niets extra's betaald. Nu ben je dus $50 slechter af dan met verzekering.
Samengevat: Met verzekering kost geen schade hebben je $49, zonder verzekering kost schade hebben je $50. Tenzij je zeker weet dat je schade gaat maken, is dit niet zinnig...
Je maakt hier een redeneerfout. Zonder verzekering schade hebben kost je $99, want apparaat stuk (laat ons veronderstellen dat hij dan $0 waard is en je dus een nieuwe moet kopen). Met verzekering schade hebben kost je $50.

edit: aanvulling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Mantis schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:38:
[...]

Ja, ik word er ook beetje zenuwachtig van. Nog mensen met onverzonden touchpads 32GB via Fnac?
Ik heb in de late namiddag nog een tweet gestuurd naar FnacHighTech maar daar kwam geen antwoord op. Deze avond er nog een mailtje achteraan gegooid of dit wel normaal is. Stel je voor dat ze m'n TP32 verpatsen aan iemand die een TP16 besteld had :/
Er wordt niet verpatst anders zat ik nog steeds niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C.QL schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:39:
[...]

Je maakt hier een redeneerfout. Zonder verzekering schade hebben kost je $99, want apparaat stuk (laat ons veronderstellen dat hij dan $0 waard is). Met verzekering schade hebben kost je $50.
Dus, de verzekering kan uit als de kans 1 op 2 is dat hij volledig kapot gaat (dus niks meer waard is) EN dat niet gedekt zou worden door de standaardgarantie.
IMO dus een waardeloze verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:47:
[...]

Dus, de verzekering kan uit als de kans 1 op 2 is dat hij volledig kapot gaat (dus niks meer waard is) EN dat niet gedekt zou worden door de standaardgarantie.
IMO dus een waardeloze verzekering.
Ik vind het ook een waardeloze verzekering, maar dat staat los van de "berekening" natuurlijk. :)

On topic:
Zijn de TouchPads bij RueDuCommerce eigenlijk al online gekomen aan kortingsprijs? En zo ja, heeft iemand er besteld?

En er is een update bij mij bij FNAC (net zoals bij de rest waarschijnlijk, maar dan weet iedereen die zijn trackingcode niet volgt, maar wel het topic ook meteen):
maandag, Augustus 29, 2011LocatieTijdColli
Vertrokken van DHL vestiging in ORLY - FRANCEORLY - FRANCE21:391 Colli

[ Voor 29% gewijzigd door C.QL op 29-08-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Mantis schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:38:
[...]

Die van mij staat ook nog steeds op Commande en préparation. Zullen er wel te veel zijn geweest om in 1 dag te versturen. Als de status morgen nog niet veranderd is zal ik ze ook eens mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreammm
  • Laatst online: 08-09 15:45
Levering via DHL gaat vrij snel, deze ochtend status expédié en sinds half uur geleden vertrokken vanuit Orly (dichtbij Parijs). Veel kans dat ik het morgen ontvang terwijl ik dit maar woensdag of donderdag verwachtte adhv de uitleg op de Fnac website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Niet online
RemcoDelft schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:35:
[...]
zonder verzekering kost schade hebben je $50
weggeedit: spuit 11

Dat neemt niet weg dat het stompzinnig is om die verzekering te kopen, maar je verhaal slaat als een tang op een varken.

[ Voor 23% gewijzigd door tinzarian op 29-08-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

C.QL schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:54:
maandag, Augustus 29, 2011LocatieTijdColli
Vertrokken van DHL vestiging in ORLY - FRANCEORLY - FRANCE21:391 Colli
We zitten allemaal in dezelfde vrachtwagen richting Nederland. Hij zal de grens nog wel niet over zijn...

Morgen bezorgen is wel erg positief, waar komt DHL aan? Amsterdam/Rotterdam? Moet het daar nog verdeeld worden en dan pas kan het richting je huisadres. Misschien morgenavond, hoop op woensdag, dan werk ik lekker thuis...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipconfig
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-04-2023
ralfbosz schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:24:
[...]

We zitten allemaal in dezelfde vrachtwagen richting Nederland. Hij zal de grens nog wel niet over zijn...

Morgen bezorgen is wel erg positief, waar komt DHL aan? Amsterdam/Rotterdam? Moet het daar nog verdeeld worden en dan pas kan het richting je huisadres. Misschien morgenavond, hoop op woensdag, dan werk ik lekker thuis...
Via de track 'n trace zie je in welke service aera hij terecht komt.
bv Rotterdam - [woonplaats in de buurt van Rotterdam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

[...]

Bij mij staat: Service Area bestemming: AMSTERDAM - ENSCHEDE - NETHERLANDS, THE

Maar ik mag toch aannemen dat ze de boel in zo'n grote vogel drukken vanaf Frankrijk? Naja, van mij mag ie nog wel even onderweg zijn, ben vrijdag pas in staat dat ding in ontvangst te nemen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
[...]

De mijne is onderweg naar Brussel, en daar stapt hij er ook af hoor! Want hij moet hier in België blijven ;)
Maar waarschijnlijk reizen die van jullie inderdaad door naar Amsterdam of Rotterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

C.QL schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:28:
[...]

De mijne is onderweg naar Brussel, en daar stapt hij er ook af hoor! Want hij moet hier in België blijven ;)
Maar waarschijnlijk reizen die van jullie inderdaad door naar Amsterdam of Rotterdam!
Zitten we toch niet indezelfde truck, de mijne stopt in Amsterdam. Of de vrachtwagen stopt in Brussel en rijdt om via Rotterdam :).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Bastien schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:27:
[...]

Bij mij staat: Service Area bestemming: AMSTERDAM - ENSCHEDE - NETHERLANDS, THE

Maar ik mag toch aannemen dat ze de boel in zo'n grote vogel drukken vanaf Frankrijk? Naja, van mij mag ie nog wel even onderweg zijn, ben vrijdag pas in staat dat ding in ontvangst te nemen.
Haha.... Hier moet die ook naar tukkerland :)

Service Area bestemming: AMSTERDAM - VRIEZENVEEN - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:35:
[...]

Accidental damage valt hier niet onder.

Edit: RemcoinDelft was mij voor.
Daar hebben wij de WA verzekering voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Vjenne-ICT schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:35:
[...]

Haha.... Hier moet die ook naar tukkerland :)

Service Area bestemming: AMSTERDAM - VRIEZENVEEN - NETHERLANDS, THE
Helaas, eindstation van mijn pakje is ook Amsterdam (wel ZO), daarna gaat die wel eens een keer mee naar Tukkerland. Maar dit is offtopic, wachten is het op de 1e voorspelling van bezorgen...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falkor73
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 12:15
Mooie pricedrops inmiddels bij amazon. De 16GB nu al voor $209 volgens Nowinstock

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 12:26
Mijn TP is vandaag bezorgd door DHL. Ik schrijf deze post met de TP.
Zoals ik eerder schreef heb ik hem op 21 augustus besteld bij BestBuy.com. Via Borderlinx is hij naar Nederland gestuurd. In het weekend heeft de TP bij de douane gelegen, die het pakket ook daadwerkelijk heeft geopend getuige de sticker "opened by customs for inspection" op het pakket. Gelukkig had Borderlinx de BTW al geïncasseerd, dus zijn er geen verdere kosten in rekening gebracht door de douane.
Het pakket zag er best gehavend uit, maar de TP heeft er niet onder geleden.
Tot zover mijn ervaring met BestBuy, Borderlinx en DHL. Overige info lees je in mijn eerdere posts.
Voor degenen die nog op hun TP wachten, veel succes ermee.
Ik ga nu verder in de threat Touchpad ervaringen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ik zoek al de afgelopen dagen de TP op FNAC.com, maar het staat er gewoon niet op. Hoe zijn jullie erbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Paksoy schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:45:
Ik zoek al de afgelopen dagen de TP op FNAC.com, maar het staat er gewoon niet op. Hoe zijn jullie erbij gekomen?
Goed, samenvattend:
Het heeft de 22e en de 23e te koop gestaan op fnac.com, daarna nog even maar dan als "niet meer beschikbaar". Fnac zal geen nieuwe orders meer accepteren is de verwachting, aangezien ze geen vooralsnog geen nieuwe meer geleverd kregen (net als de rest). Ze hebben 32Gb wel genoeg ontvangen om de bestaande orders te vullen (16GB in zn geheel niet) en ook een aantal mensen die 16GB varianten bestelden aan te bieden hun order aan te passen naar 32GB varianten. Aangezien het aantal 16GB groot is, is de kans dat er daarna nog 32GB varianten over zijn nihil.

Dit staat overigens allemaal uitvoerig beschreven in alle pagina's hiervoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
DonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:49:
[...]

Goed, samenvattend:
Het heeft de 22e en de 23e te koop gestaan op fnac.com, daarna nog even maar dan als "niet meer beschikbaar". Fnac zal geen nieuwe orders meer accepteren is de verwachting, aangezien ze geen vooralsnog geen nieuwe meer geleverd kregen (net als de rest). Ze hebben 32Gb wel genoeg ontvangen om de bestaande orders te vullen (16GB in zn geheel niet) en ook een aantal mensen die 16GB varianten bestelden aan te bieden hun order aan te passen naar 32GB varianten. Aangezien het aantal 16GB groot is, is de kans dat er daarna nog 32GB varianten over zijn nihil.

Dit staat overigens allemaal uitvoerig beschreven in alle pagina's hiervoor. ;)
Dit is vooralsnog nergens bevestigd en slechts gebaseerd op verwachtingen dat dit gaat gebeuren, er is slechts bekend dat er morgen meer informatie zal komen voor de 16GB kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Raimon89 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:50:
[...]
Dit is vooralsnog nergens bevestigd en slechts gebaseerd op verwachtingen dat dit gaat gebeuren, er is slechts bekend dat er morgen meer informatie zal komen voor de 16GB kopers.
Dit is niet wishfull thinking ondanks dat het zo lijkt, de Fnac High Tech twitter volgende
Vanuit http://twitter.com/#!/FnacHighTech

@FnacHighTech / Fnac High Tech

-> alle 32GB zullen worden gehonoreerd

@FnacHighTech / Fnac High Tech

-> alle 16GB bestellers: we zijn jullie niet vergeten, we komen er morgen op terug

Op basis daarvan ontstond de vraag waar we allemaal antwoord op willen, van @jdut /jerome duteis
@FnacHighTech cool , on se demandait si vous saviez qu'on existait encore #touchpad

Antoord van @FnacHighTech / Fnac High Tech
@jdut Evidemment !

-> het LIJKT erop dat ze er nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Maar inderdaad, voor zover we kunnen overzien (niet iedereen reageert hier in het topic, alleen al omdat er ook vanuit FR en zeker vanuit amerika (fnac stond ook op slickdeals) mensen zijn) is er vanuit fnac via email/website (nog) geen mededeling geweest wat de stand van zaken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 10:02 ]

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Slowchat

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:36:
[...]
Daar hebben wij de WA verzekering voor!
Een Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering is verplicht in de auto. Dus tenzij je over andermans touchpad rijdt, heb je daar niets aan.
Ook een AVP gaat niet helpen voor je eigen touchpad.
De enige optie zou zijn een inboedelverzekering met dekking voor "ongelukjes". Unive gaf alleen de optie met 100 euro eigen risico, en daarmee vervalt alle nut voor de touchpad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Slowchat

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

knakworst

Get more sats!

Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Slowchat

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Slowchat

[ Voor 105% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 10:00 ]

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forcom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:33
Waar kan ik de code vinden om mijn pakket te volgen, of krijgt niet iedereen zijn code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
forcom schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:52:
Waar kan ik de code vinden om mijn pakket te volgen, of krijgt niet iedereen zijn code?
staat op de site van fnac bij je order als hij is verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Slowchat

[ Voor 149% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
bertp1 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:01:
Heb hier een half uur geleden al mijn touchpad gekregen :) woon op 25 km van brussel
wel netjes, ik heb de indruk dat ze, omdat we al een week moesten wachten op levering (en natuurlijk omdat het enorme publiciteit is ;)), de touchpads prioriteit hebben gegeven in hun leveringen
Lijkt me niet. 't Is gewoon een gigantisch groot bedrijf, anders zouden ze niet zo snel duizenden pakketjes kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
RemcoDelft schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:02:
[...]

Lijkt me niet. 't Is gewoon een gigantisch groot bedrijf, anders zouden ze niet zo snel duizenden pakketjes kunnen verzenden.
op hun site gaven ze aan dat er tussen de verzending en de levering 3-5 dagen verstrijkt, dit is minder dan 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijne is en cours de livraison. De Engelstalige status zegt 'With delivery courier', wat nog iets specifieker is. Hoe dan ook komt dat onding er dus echt aan :P. Ik ben waarschijnlijk vanmiddag pas thuis, dus hij mag het rustig aandoen wat mij betreft. Iemand ervaring met DHL? Krijgen we een nog gedetailleerder timeframe/status? En als ik de 1e levering mis, gaan ze het dan morgen opnieuw proberen of kan ik hem vandaag ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:06:
Ook mijne is en cours de livraison. De Engelstalige status zegt 'With delivery courier', wat nog iets specifieker is. Hoe dan ook komt dat onding er dus echt aan :P. Ik ben waarschijnlijk vanmiddag pas thuis, dus hij mag het rustig aandoen wat mij betreft. Iemand ervaring met DHL? Krijgen we een nog gedetailleerder timeframe/status? En als ik de 1e levering mis, gaan ze het dan morgen opnieuw proberen of kan ik hem vandaag ophalen?
bij mij ging die status om net iets over 8 uur om... ik heb hem nu 10 minuten in huis... Kan snel gaan dus... BTW de NL dhl site werkt ook met dat nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

knakworst

Get more sats!

Als je op DHL.nl checkt krijg je alles in het Nederlands:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
8 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE  08:08 +1 Colli

7 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE  06:46 +1 Colli

6 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM  04:41 +1 Colli

5 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM  02:34 +1 Colli

4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM  02:06 +1 Colli

maandag, Augustus 29, 2011  Locatie Tijd Colli 
3 Vertrokken van DHL vestiging in ORLY - FRANCE ORLY - FRANCE  21:39 +1 Colli

2 Verwerkt in ORLY - FRANCE ORLY - FRANCE  19:01 +1 Colli

1 Zending informatie ontvangen ORLY - FRANCE  13:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Slowchat

[ Voor 71% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Slowchat

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Zie hierboven.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
Zie hierboven.

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
Het is goed bedoeld, maar gebruik hiervoor liever de topic report knop. Alle slowchat over leveringsberichten kun je kwijt in het IRC kanaal, zie hieronder in de topicwaarschuwing

[ Voor 71% gewijzigd door PaT op 30-08-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
segil schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:27:
Heren! Het gaat een beetje offtopic hiero en ben bang dat het topic dadelijk weer op slot gaat :'(

Terwijl ik en vele anderen nog een tablet proberen te scoren en dus baat hebben bij alle relevante informatie en dat gaat niet in een topic die op slot zit :/

Dus graag je leveringsberichten voor je houden a.u..b. en laat ons gewoon in spanning zitten voor dat ene verlossende zinnetje.... ;) (in de trant van: "HP vindt in een oude stock 5000 extra tablets en dumpt ze allemaal in Nederland" oid)
Precies. Kan er niet een "Waar is jouw pakje nu" zever topic gemaakt worden?
-
Verder heb ik nog geen berichten over nieuwe stock gevonden. HP zou toch wel moeten weten hoeveel TP's er rondzwerven net uit de fabriek.

Edit:

De brynaAthp twitter berichten zeggen ook niet zoveel helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door BounceMeister op 30-08-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
BounceMeister schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:33:
[...]

Precies. Kan er niet een "Waar is jouw pakje nu" zever topic gemaakt worden?
-
Verder heb ik nog geen berichten over nieuwe stock gevonden. HP zou toch wel moeten weten hoeveel TP's er rondzwerven net uit de fabriek.
Waarom zou HP dat weten? Dit zullen ze moeten inventariseren. Daarom duurt het even.
Een groothandel hoeft niet voor elk verkocht exemplaar aan HP te mailen, Jongens we hebben er 1 verkocht. Streep hem maar van de lijst. Daarnaast zet de groothandel het door naar diverse kanalen. Je bent zo het overzicht kwijt wat stock is ergens en wat er daadwerkelijk verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:38
moet je die dingen niet activeren dan? dan heb je een klein beetje een overzicht (los van wat er nog onderweg is enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Af fabriek weet alleen hp het lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:47
Als het gaat zoals ze zeggen zouden de overgebleven 32gb TP`s aangeboden worden op volgorde van tijdstip besteld aan de 16gb bestellers:

"So, unfortunately, we now that it will be impossible to send to you your HP touchpad 16Go.
There is no more sypplied for this item.
We had so many orders in a so short time, for this item.
So your order will be cancelled, and we are sorry about it.

But, if we could get more of the 32Go version, we will contact you later to know if you are interested in or not.

There is no waiting list, we will contact our clients whom have ordered this items regarding to the time of their orders and our supplies of the 32 Go version."

ps: ze kunnen prima engels bij FNAC :)

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreammm
  • Laatst online: 08-09 15:45
Zie topicwaarschuwing

Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Offtopic gaan
Slowchat

[ Voor 71% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2011 09:53 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal