En inmiddels expedié
Kan iemand bevestigen of de stekker hier gewoon in het stopcontact past? Oftewel: is het een ongeaarde stekker, of moet ik op zoek naar een verloopplug voor een geaard stopcontact?

Mijn HP Touchpad is besteld bij PNAC op 22-08-11, waarschijnlijk ergens na 22:00.
Vandaag heb ik een Paypal mailtje gekregen en tot mijn verbazing is de status van commande expide, inmiddels veranderd in expide:
1 HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi -- Commande expédiée Expédié 29/08/2011 DHL
Ik heb nog geen mail ontvangen van PNAC... en ook nog geen tracking gegevens. Deze zullen nog wel volgen.
Wat ik wel vreemd is, dat op mijn paypal rekening 2x - € 141,- staat, terwijl ik niet zo hebberig was om er twee te bestellen. Beide staan als geautoriseerd, de eerste van 22-08, de tweede is van vandaag.
Vandaag heb ik een Paypal mailtje gekregen en tot mijn verbazing is de status van commande expide, inmiddels veranderd in expide:
1 HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi -- Commande expédiée Expédié 29/08/2011 DHL
Ik heb nog geen mail ontvangen van PNAC... en ook nog geen tracking gegevens. Deze zullen nog wel volgen.
Wat ik wel vreemd is, dat op mijn paypal rekening 2x - € 141,- staat, terwijl ik niet zo hebberig was om er twee te bestellen. Beide staan als geautoriseerd, de eerste van 22-08, de tweede is van vandaag.
Mijn 32Gb van FNAC wordt ook verzonden !!! whoohoo! is net alsof ik een lot heb gewonnen. Heb van de week mijn medion akoya mini laptop verkocht voor 115,- bijna budgettair neutraal vervangen voor een tablet. hopelijk krijg ik nog een 32Gb ipv van de 16gb die ik had besteld. even maar afwachten. ben hier al onwijs blij mee.
Ik ga me even verdiepen in welke apps er beschikbaar zijn voor de TP.
Ik ga me even verdiepen in welke apps er beschikbaar zijn voor de TP.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Je kunt, als je inlogt op de pagina van FNAC, je rekening zien. Daar staat het bedrag en het aantal Touchpads dat je besteld hebt.HeyJIJdaar schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:43:
Mijn HP Touchpad is besteld bij PNAC op 22-08-11, waarschijnlijk ergens na 22:00.
Helaas ben één van de mensen die nog geen tabblet hebben weten te scoren en druk aan het rond kijken voor een goede aanbieding
Welke sites houden jullie nu in de gaten voor de hopelijk aankomende 2de batch van HP? Zelf zit ik te kijken op:
- hardware.nl
- amazon.co.uk
- HP Palm Eurostore
- FNAC (geen idee of de tabblet weer online wordt gezet)
Weten jullie nog andere shops in Europa en die shippen naar NL?
Welke sites houden jullie nu in de gaten voor de hopelijk aankomende 2de batch van HP? Zelf zit ik te kijken op:
- hardware.nl
- amazon.co.uk
- HP Palm Eurostore
[ Voor 5% gewijzigd door segil op 29-08-2011 10:47 ]
Je zou eBay kunnen proberen natuurlijk
Verwijderd
Ik denk dat ook heel wat mensen een kabel voor dit soort zullen hebben:

Straks zijn de adapterstukjes ook uitverkocht in de elektrowinkels ;-)

Straks zijn de adapterstukjes ook uitverkocht in de elektrowinkels ;-)
YES, hier ook verzonden!
16GB & 32GB Besteld om 23:09.
Commande expédiée partiellement
Une partie de votre commande vous a été expédiée. Les articles en attente sont soit actuellement en cours de préparation chez notre fournisseur soit annulés en raison de leur indisponibilité.
Vous n'êtes débité que du montant des articles expédiés.
Pour information, en cliquant sur le numéro de commande concerné, vous pouvez en suivre le détail article par article.
VERTALING:
Opdracht gedeeltelijk verzonden
Een deel van uw bestelling is verzonden. De artikelen zijn ofwel op dit moment in de wacht in voorbereiding exc is te wijten aan hun onbeschikbaarheid geannuleerd.
U bent gedebiteerd door de hoeveelheid verzonden items.
Voor meer informatie, klik op de betreffende ordernummer, dan kunt u de gedetailleerde artikel volgen door artikel.
16GB & 32GB Besteld om 23:09.
Commande expédiée partiellement
Une partie de votre commande vous a été expédiée. Les articles en attente sont soit actuellement en cours de préparation chez notre fournisseur soit annulés en raison de leur indisponibilité.
Vous n'êtes débité que du montant des articles expédiés.
Pour information, en cliquant sur le numéro de commande concerné, vous pouvez en suivre le détail article par article.
VERTALING:
Opdracht gedeeltelijk verzonden
Een deel van uw bestelling is verzonden. De artikelen zijn ofwel op dit moment in de wacht in voorbereiding exc is te wijten aan hun onbeschikbaarheid geannuleerd.
U bent gedebiteerd door de hoeveelheid verzonden items.
Voor meer informatie, klik op de betreffende ordernummer, dan kunt u de gedetailleerde artikel volgen door artikel.
Of NowInStock website (vooral usa, maar ook links naar Ebay)segil schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:45:
Helaas ben één van de mensen die nog geen tabblet hebben weten te scoren en druk aan het rond kijken voor een goede aanbieding![]()
- hardware.nl
- amazon.co.uk
- HP Palm Eurostore
http://www.nowinstock.net/computers/tablets/hp/
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Thanks, die is handig!Knud schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:48:
[...]
Of NowInStock website (vooral usa, maar ook links naar Ebay)
http://www.nowinstock.net/computers/tablets/hp/
Er zitten in de doos van FNAC twee stekkers die op de adapter kunt draaien: een 'Eurostekker' (volgens CEE 7/16) en een Britse (volgens BS 1363). Je hebt dus geen verloopstukken o.i.d. nodig. Zou ook veel te duur zijn, om steeds verschillende pakketten per Europees land te hebben.RemcoDelft schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:40:
Kan iemand bevestigen of de stekker hier gewoon in het stopcontact past? Oftewel: is het een ongeaarde stekker, of moet ik op zoek naar een verloopplug voor een geaard stopcontact?
[afbeelding]
Het laden via een normale laptop of een lichte (500 mA) USB-adapter is mij nog niet gelukt, je hebt dus een stevige oplader nodig, die zeker meer dan 1 A leveren kan, de meegeleverde is 2 A.
Verwijderd
Nog steeds Commande en Preparation op mijn 16GB bestelling.
Had allang een annulering verwacht............geduldig wachten maar.
Had allang een annulering verwacht............geduldig wachten maar.
Bij mij ook! Nu maar hopen dat ze het niet ook echt 2 keer afboeken !!HeyJIJdaar schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:43:
Dat is inderdaad vreemd, dit is bij mij ook het geval:HeyJIJdaar schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:43:
22 aug 2011 Autorisatie Aan Fnac Direct In behandeling -€141,00 EUR
29 aug 2011 Autorisatie Aan Fnac Direct In behandeling -€141,00 EUR
edit:
Geld is nog niet van mijn rekening afgeschreven, ik verwacht dat inderdaad alleen de laatste werkelijk in rekening word gebracht.
[ Voor 12% gewijzigd door Kwastie op 29-08-2011 11:03 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Mijn vermoeden is hierbij dat de eerste nooit wordt afgeschreven, de tweede wel.Kwastie schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:58:
[...]
22 aug 2011 Autorisatie Aan Fnac Direct In behandeling -€141,00 EUR
29 aug 2011 Autorisatie Aan Fnac Direct In behandeling -€141,00 EUR
Paypal is in mijn ervaring erg onoverzichtelijk in het wijzigen van oudere transacties, dat staat nooit waar je het verwacht.
Hier ook het geval. Ik vermoed dat de laatste autorisatie een daadwerkelijke afboeking zal worden en de eerste zal gaan verlopen.
Ik verwacht een kleine shockgolf wanneer er opeens bij iedereen met een 16GB bestelling de "mon compte" bij de zoveelste refresh niets meer geeft, zelfs niet het "Commende en preperation"...
(Dat zou overigens hier ook het geval zijn ...)

Verwijderd
Ik hou daar in ieder geval wel rekening mee. De shock zal bij mij alleen plaatsvinden als ik nog wel een TP krijgDonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:00:
Ik verwacht een kleine shockgolf wanneer er opeens bij iedereen met een 16GB bestelling de "mon compte" bij de zoveelste refresh niets meer geeft, zelfs niet het "Commende en preperation"...![]()
Ja heb ik ook, het lijkt wel Sinterklaas, vol verwachting klopt ons hart ! Die .. maargoed, zou het eerlijk gezegd wel jammer vinden na al dat geF5 maargoed, het is zoals het is, plan B zou altijd via eBay ofzo nog kunnen .. we'll se, patience is a virtue zeggen ze ...Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:01:
[...]
Ik hou daar in ieder geval wel rekening mee. De shock zal bij mij alleen plaatsvinden als ik nog wel een TP krijg
Een CC-autorisatie moet altijd gebeuren op het moment van betaling.
Stel je hebt een limiet van 1000eur per maand. De originele autorisatie gebeurde op 22AUG, maar ondertussen heb je al voor 1000eur aan andere spullen gekocht. In dit geval kan FNAC op 29AUG de betaling niet doorvoeren. Daarom opnieuw die autorisatie.
Op dit moment gaat er niets van je CC af, het is enkel een soort hold-functie op dat bedrag. Afhankelijk van kaart gemiddeld 24u geldig.
Stel je hebt een limiet van 1000eur per maand. De originele autorisatie gebeurde op 22AUG, maar ondertussen heb je al voor 1000eur aan andere spullen gekocht. In dit geval kan FNAC op 29AUG de betaling niet doorvoeren. Daarom opnieuw die autorisatie.
Op dit moment gaat er niets van je CC af, het is enkel een soort hold-functie op dat bedrag. Afhankelijk van kaart gemiddeld 24u geldig.
Mijn tablets staan nu klaar, maar ik heb een probleem met de betaling. Heeft iemand van jullie dit ook gehad?
Ik heb mijn 2 HP Touchpad 32 gb voor 275 euro besteld en met paypal betaald. Ik kom uit belgië en mijn paypalacount is verbonden met mij Mastercard waar ik een limiet van 500 euro op heb. Ik heb zeker nog genoeg. En op paypal staat het bedrag nog altijd on hold...
Is het mogelijk dat hij gewoon opnieuw 275 euro er af wilt halen en dat het daarom boven mijn 500 euro komt?
Ik heb mijn 2 HP Touchpad 32 gb voor 275 euro besteld en met paypal betaald. Ik kom uit belgië en mijn paypalacount is verbonden met mij Mastercard waar ik een limiet van 500 euro op heb. Ik heb zeker nog genoeg. En op paypal staat het bedrag nog altijd on hold...
Is het mogelijk dat hij gewoon opnieuw 275 euro er af wilt halen en dat het daarom boven mijn 500 euro komt?
[ Voor 12% gewijzigd door forcom op 29-08-2011 11:06 ]
Bel even met MC om te zien of ze die autorisatie niet dubbel hebben staan. 275+275=550.forcom schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:05:
Mijn tablets staan nu klaar, maar ik heb een probleem met de betaling. Heeft iemand van jullie dit ook gehad?
Dan kan je aangeven dat het om dezelfde aankoop gaat en enkel de laatste wil houden. En eventueel ook die limiet omhoog gooien ;-)
Bij mij staat er nu: Commande expédiée (Bestelling verstuurd) maar is nog niks van mijn paypal/bank afgeschreven, alleen maar geautoriseerd... Klopt dat?
Same here! Zal ergens vandaag wel afgeschreven worden verwacht ik.Bas_De_Beer schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:07:
Bij mij staat er nu: Commande expédiée (Bestelling verstuurd) maar is nog niks van mijn paypal/bank afgeschreven, alleen maar geautoriseerd... Klopt dat?
Als je op gegevens drukt, zie je dat je betaald hebt.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Best wel frustrerend om continu die verzendberichten voorbij te zien komen als je er zelf nog geen hebt kunnen bestellen..
Ik hoop dat Fnac er nog een paar over heeft na deze ronde, ik zou graag nog een 32GB bestellen!
Ik hoop dat Fnac er nog een paar over heeft na deze ronde, ik zou graag nog een 32GB bestellen!
Ik hoop dat mijn familie in Engeland er nog een weet te regelen bij Currys. Schat de kans klein in natuurlijk, maar misschien komen daar binnenkort ook nog 64 GB varianten binnen voor een redelijke prijs. Met de huidige Pond/Euro is het goed te doen! Dit is niet de bedoeling.
[ Voor 18% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 11:22 ]
Ook voor mensen die hun 32GB pas op de 23e hebben besteld (ik 10:06); die van mij is zojuist verstuurd.
Betaald met CC.
Denk dus dat iedereen met een 32GB tot 10:06 op de 23e in ieder geval zeker is van zijn zaak ;-) (tenzij de CC niet werkte oid)
edit; het gaat hier om FNAC
Betaald met CC.
Denk dus dat iedereen met een 32GB tot 10:06 op de 23e in ieder geval zeker is van zijn zaak ;-) (tenzij de CC niet werkte oid)
edit; het gaat hier om FNAC
[ Voor 5% gewijzigd door willemvleeuwen op 29-08-2011 11:16 ]
Ga er maar van uit dat het een universele stekker is. Sowieso passen platte stekkers altijd, en geaarde stekkers hebben altijd zowel contacten aan de zijkant als een gat. (Let er maar eens op, stroomkabels voor de computer zijn altijd universeel)RemcoDelft schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:40:
[afbeelding]
e:

Zoals je ziet zit er een gat op de plek waar die pin zit in het stopcontact, plus de gleuven op de zijkant voor onze randaardestopcontacten.
[ Voor 16% gewijzigd door mace op 29-08-2011 11:16 ]
En de bestellingen van meer dan 1 32GB worden nu ook verwerkt..
2x 32GB besteld op 22/08, 9:16 PM bevestigingsmail
Zojuist status van Commande naar:
2x 32GB besteld op 22/08, 9:16 PM bevestigingsmail
Zojuist status van Commande naar:

Bij mij ook maar kijk maar even bij de ordernummers, daar zit het verschil.HeyJIJdaar schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:43:
Het betreft "slechts" een autorisatie.
Als met er 2 afstuurd is dat ook geen probleem, maar ik vermoed dat het slechts bij 1 (complete) afschrijving zal blijven.
edit: typo aangepast
Verwijderd
Het zou nu wel lachen zijn wanneer al die Fnac toestellen aleen een franstalige ROM blijken te hebben
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:36:
Het zou nu wel lachen zijn wanneer al die Fnac toestellen aleen een franstalige ROM blijken te hebben
[/quote]
Of alleen via een Franse ISP unlocked kunnen worden oid 
[quote]Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:36:
[/quote]
Maar dat is niet.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:36:
Ik heb FNAC maar eens gemaild hoe ze hun uitlever volgorde hanteren want ik zie steeds mensen die uren na mij hebben besteld met uitgevoerde bestellingen.
Hier ook de 22ste besteld met bevestiging om 21:32 maar nog steeds gewoon commandé.m3gA schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:56:
Ik heb FNAC maar eens gemaild hoe ze hun uitlever volgorde hanteren want ik zie steeds mensen die uren na mij hebben besteld met uitgevoerde bestellingen.
Je bent dus heus niet alleen
Volgens mij hebben ze aangegeven dat ze de 32GB kunnen uitleveren. Kan me zo voorstellen dat ze wel per product kunnen zien hoeveel items er in totaal in bestelling staan, en dat matchen ze met voorraad. En dan zou de exacte volgorde natuurlijk niet zoveel uitmaken .. zijn als een gek die dingen aan het inpakken en versturen, denk dat DHL speciaal met een extra truck moet komen vandaag bij het magazijn van Fnac
Verwijderd
En hier ook, besteld om 21.15 met 2 x 32GB on status nog ongewijzigd.Mantis schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:00:
[...]
Hier ook de 22ste besteld met bevestiging om 21:32 maar nog steeds gewoon commandé.
Je bent dus heus niet alleen
Maar denk maar zo: FNAC heeft toegezegd alle 32GB's te leveren, dus dat zal dan volgen vandaag.
Dat is niet zo vriendelijk
EDIT: mod t was een grapje, al ben ik een erg sarcastisch persoon
nah misschien was 't ook geen grapje, dan maar op de IRC
[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 29-08-2011 12:31 ]
Verwijderd
UPDATE:
2 HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi -- Expédié 29/08/2011 DHL
Geen faxbom van mij naar FNAC!
2 HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi -- Expédié 29/08/2011 DHL
Geen faxbom van mij naar FNAC!
Ik heb bij FNAC om te testen een willekeurige product in mijn mand gedaan. Voor een of andere reden kan ik mijn Nederlandse adres niet aanklikken. Is dit ook bij jullie zo?
Verwijderd
Zijn hier eigenlijk mensen die hun tablet al hebben en de cpu hebben overgeclocked naar 1.7Ghz? Wordt het 'onaangenaam' warm en neemt de accu een serieuze slag?
Verwijderd
Nog niet gedaan omdat TP's pas net onderweg zijn, maar wel 'droog geoefend' en dit is het:Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:35:
Zijn hier eigenlijk mensen die hun tablet al hebben en de cpu hebben overgeclocked naar 1.7Ghz? Wordt het 'onaangenaam' warm en neemt de accu een serieuze slag?
1.7 draait stabiel en veel sneller. Zit maar op 33 graden celcius
1.5 draait vanzelfsprekend ook stabiel en zit op 31 graden celcius
1.9 is experimenteel, niet stabiel en wordt gezegd rond de 40 graden.
1.7 lijkt dus sweet spot. Bij 1 uur gebruik Skype stond de accu bij die persoon nog op 91%. Erg netjes lijkt me.
Verwijderd
nee, maar wat ik lees is dat het de accuduur zo goed als niet verkort en slechts 1 graad temp. verhoging geeft.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:35:
Ondertussen zijn mijn twee 32GB's ook verzonden door FNAC. Vive la France en Vive le detulp050!
@Mensen hierboven, er is een aparte ervaringen topic!. Lijkt me dat jullie daar moeten zijn
.
@Mod hieronder. Eens, poste ook meer om de mensen hierboven naar de andere topic te verwijzen. Door te combineren kon het net door de beugel, naar eigen maatstaaf iig
.
@Mensen hierboven, er is een aparte ervaringen topic!. Lijkt me dat jullie daar moeten zijn
@Mod hieronder. Eens, poste ook meer om de mensen hierboven naar de andere topic te verwijzen. Door te combineren kon het net door de beugel, naar eigen maatstaaf iig
[ Voor 50% gewijzigd door Twisted-D op 29-08-2011 12:45 ]
Hier moet je zijn.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:35:
[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 12:43 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Dus dat wordt zelf een beetje uitproberen van zodra 'k hem heb en zien of het me bevalt. Bedankt voor info iig.
Icm die 'minimal logging' patch om de lag/freezing op te lossen die sommigen ondervinden bij het starten van een applicatie is dat dan een zalig tweak
Sorry: te laat gezien van die ervaringentopic.
Icm die 'minimal logging' patch om de lag/freezing op te lossen die sommigen ondervinden bij het starten van een applicatie is dat dan een zalig tweak
Sorry: te laat gezien van die ervaringentopic.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 12:43 ]
Als ik zo vrij mag zijn:Bullet NL schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:42:
[modbreak] Er mag/moet nu een einde komen aan de continue stroom van FNAC status berichten, we weten dat ze leveren, niet iedereen hoeft te vertellen dat zijn product onderweg is. [/]
Tenzij je natuurlijk een 16GB had besteld en ze je net hebben verteld dat je een 32GB mag gaan ontvangen

Ook statusverandering gehad, maar heeft iemand ook een track en trace nummer, of waar vind je dat?
@DeTulp050: Dank u. Dat mag wel gezegd worden.
Yep, ik wacht er nog steeds opDonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:44:
[...]
Als ik zo vrij mag zijn:
Tenzij je natuurlijk een 16GB had besteld en ze je net hebben verteld dat je een 32GB mag gaan ontvangen![]()
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
Lees ff 1 pagina terugVisser1 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:47:
Ook statusverandering gehad, maar heeft iemand ook een track en trace nummer, of waar vind je dat?

De HP Touchpads nu worden vandaag verzonden, maar wanneer kunnen wij deze in NL aan onze deur verwachten? hoe snel gaat dat?
Verwijderd
Iemand in Belgie had een dag later, NL een dag extra denk ik, dus woensdag...Vjenne-ICT schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:53:
De HP Touchpads nu worden vandaag verzonden, maar wanneer kunnen wij deze in NL aan onze deur verwachten? hoe snel gaat dat?
Bij mij is hij dus vandaag verzonden.. morgen moet ik hem dus hebben (in Belgie) de 32GB btw (fnac)
andere mensen in dit topic hebben aangegeven 2 dagen ongeveer..
andere mensen in dit topic hebben aangegeven 2 dagen ongeveer..
[ Voor 25% gewijzigd door Icekiller2k6 op 29-08-2011 13:31 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
*weg* zie mijn Modbreak!
[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 14:50 ]
http://www.noizystudios.net
Bullet NL schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:42:
[modbreak] Er mag/moet nu een einde komen aan de continue stroom van FNAC status berichten, we weten dat ze leveren, niet iedereen hoeft te vertellen dat zijn product onderweg is. [/]
Zijn deze dingen nog ergens te koop, of kom ik nu een beetje laat aankakken?
Hehe sorry ik moest er om grinnikenlordMocro schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:39:
Beetje aan de late kant, lees maar even terug. Met veel mazzel komt er misschien nog wat vrij, maar de prijs kan anders zijn.
Beetje erg laat maar sommige shops claimen nog te gaan verkopen. Ik raad je aan op irc in de gaten te houden #hptouchpad op tweakers.net netwerk.lordMocro schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:39:
Edit:
zojuist TP binnen gekregen van Best buy, verzonden met shipito. Geen extra kosten dus de totale verzendskosten komen uit op 60 dollar (best buy + shipito).
[ Voor 19% gewijzigd door Pred87 op 29-08-2011 14:13 ]
Verwijderd
Wow jij bent veel sneller zeg.Pred87 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:43:
[...]
Beetje erg laat maar sommige shops claimen nog te gaan verkopen. Ik raad je aan op irc in de gaten te houden #hptouchpad op tweakers.net netwerk.
Edit:
zojuist TP binnen gekregen van Best buy, verzonden met shipito. Geen extra kosten dus de totale verzendskosten komen uit op 60 dollar (best buy + shipito).
Die van mij komt morgen pas aan op het Borderlinx adres en daarna moet ie nog naar hier verstuurd worden.
Dus ik mag hopen dat ik em vrijdag of zaterdag al heb maar ik denk volgende week pas
Verwijderd
GROOT NIEUWS!!
"Samsung heeft naar verluidt de voormalig vicepresident van de PC-afdeling van HP aangetrokken
en denkt na over het overnemen van besturingssysteem WebOS. "
http://www.nu.nl/gadgets/...denkt-overname-webos.html
Dat zou wel helemaal top zijn!
Hier hebben we het ervaringstopic voor!
"Samsung heeft naar verluidt de voormalig vicepresident van de PC-afdeling van HP aangetrokken
Hier hebben we het ervaringstopic voor!
[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 14:51 ]
Dit hoort allemaal in het ervaringentopic.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:28:
GROOT NIEUWS!!
Ondanks de goede bedoelingen, de volgende keer graag een topic report aan maken i.p.v. off topic reageren.
[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 14:52 ]
Heeft Shipito het dan als gift verstuurd o.i.d.?Pred87 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:43:
[...]
Beetje erg laat maar sommige shops claimen nog te gaan verkopen. Ik raad je aan op irc in de gaten te houden #hptouchpad op tweakers.net netwerk.
Edit:
Niet meer op gerekend (had zeer laat bij Fnac besteld, 22:39 uur) maar er worden toch nog 2 32 gig touchpads aan mij geleverd
Ik ga er denk ik eentje op de veiling gooien.
Edit: graag geen DM's sturen mijn mailbox loopt vol
Ik ga er denk ik eentje op de veiling gooien.
Edit: graag geen DM's sturen mijn mailbox loopt vol

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 29-08-2011 15:44 ]
Verwijderd
*weg* indien je het topic een beetje had terug gelezen had je dit kunnen weten
[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 14:53 ]
Hoop echt dat er nog ergens wat binnenkomt, enige waar ik volgens mij niet heb besteld omdat ik die avond niet achter mijn pc kon zitten was FNAC... *zucht* alle andere orders zijn geannuleerd.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik denk dat men morgen te horen krijgt dat de 16GB eventueel wel OF NIET gewijzigd kan worden naar 32GB.
Ik had een 16 en 32GB besteld, mijn 32 gb is verstuurd.
Ik had een 16 en 32GB besteld, mijn 32 gb is verstuurd.
Ik weet niet of we het hier ook over aankoop van accesoires mogen hebben of dat er een apart topic voor moet worden geopend....maar heeft iemand ook het volgende besteld:
-Tochstone dock
-Touchpad case
-Screenprotector
voor accessoires mag er (indien hij er nog niet is) een eigen topic worden aangemaakt
-Tochstone dock
-Touchpad case
-Screenprotector
voor accessoires mag er (indien hij er nog niet is) een eigen topic worden aangemaakt
[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2011 14:54 ]
Verwijderd
Yup, ik heb een pack met alles erop en eraan gevonden. Die touchstone lijkt me iig helemaal de moeitebszz schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:48:
Ik weet niet of we het hier ook over aankoop van accesoires mogen hebben of dat er een apart topic voor moet worden geopend....maar heeft iemand ook het volgende besteld:
-Tochstone dock
-Touchpad case
-Screenprotector
Edit: Voor degenen die een Pre willen van RDC, je mag bij hen 1 touchpad én 1 pre bestellen. Source: twitter, 2 uur geleden
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 14:57 ]
Klopt. Dit was een optie dus waarom nietJJerome schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:33:
[...]
Heeft Shipito het dan als gift verstuurd o.i.d.?
Waar staan deze combo's?Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:51:
[...]
Yup, ik heb een pack met alles erop en eraan gevonden. Die touchstone lijkt me iig helemaal de moeite
Of wis dit alleen bij gelijktijdige aanschaf van de touchpad?
Cogitationis poenam nemo patitur
Toch wel een tip voor mensen die in de US gaan bestellen dan, Shipito i.p.v. Borderlinx. Risico (als Gift verzenden wanneer dit het niet is, is een federal offence) ligt toch bij de verzender als ik me niet vergis.
Hoe te bestellen? Op de site zelf vind ik geen TPsVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:51:
[...]
Yup, ik heb een pack met alles erop en eraan gevonden. Die touchstone lijkt me iig helemaal de moeite
Edit: Voor degenen die een Pre willen van RDC, je mag bij hen 1 touchpad én 1 pre bestellen. Source: twitter, 2 uur geleden
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
Aanvaard HP dan toch BorderLinx (postorder) adressen?Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:25:
[...]
Wow jij bent veel sneller zeg.
Die van mij komt morgen pas aan op het Borderlinx adres en daarna moet ie nog naar hier verstuurd worden.
Dus ik mag hopen dat ik em vrijdag of zaterdag al heb maar ik denk volgende week pas
Of doel je op Best Buy?
Voor zover ik vernam zou HP geen Postorder-adressen aanvaarden...vandaar de vraag
Let wel dat RDC alleen maar verzend naar België, Luxemburg en Frankrijk.Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:35:
[...]
Hoe te bestellen? Op de site zelf vind ik geen TPs
http://www.rueducommerce....CHPAD-WiFi-16Go-WebOs.htmMandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:35:
[...]
Hoe te bestellen? Op de site zelf vind ik geen TPs
Maar lijkt erop dat je m niet kan bestellen, los van het feit dat ze nog steeds leveren aan: BELGIE / LUXEMBURG en FRANKRIJK
Dus als je daar niet een adres hebt kunnen ze er 100 op voorraad hebben, maar ze sturen m echt niet naar Nederland
Verwijderd
Nee via BestBuy besteldVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:36:
[...]
Aanvaard HP dan toch BorderLinx (postorder) adressen?
Of doel je op Best Buy?
Voor zover ik vernam zou HP geen Postorder-adressen aanvaarden...vandaar de vraag
Maar hoe willen ze dat checken? Dat het geen gift is?JJerome schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:09:
[...]
Toch wel een tip voor mensen die in de US gaan bestellen dan, Shipito i.p.v. Borderlinx. Risico (als Gift verzenden wanneer dit het niet is, is een federal offence) ligt toch bij de verzender als ik me niet vergis.
Het boeit geen hol of t een gift is of niet, belasting betalen moet je toch wel. Gift wil niet zeggen belastingvrij. Ze mogen er gerust legaal gift op zetten. Het is een federal offence als ze er een te lage waarde op zetten.
oeps, offtopic
@ hieronder: Dat is WEL zo, dat zijn de regels. Als je dan niet hebt hoeven betalen heb je ALSNOG kans achteraf een rekening te ontvangen, en anders ben je er inderdaad mooi vanaf gekomen. Ik gun het je wel.
oeps, offtopic
@ hieronder: Dat is WEL zo, dat zijn de regels. Als je dan niet hebt hoeven betalen heb je ALSNOG kans achteraf een rekening te ontvangen, en anders ben je er inderdaad mooi vanaf gekomen. Ik gun het je wel.
[ Voor 34% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 29-08-2011 15:55 ]
Dat dacht ik, maar is dus niet zo. Of het pakketje is er toevalig tussendoor geglipt. Morgen komt de 2e TP, kijken of ik daar ook geen BTW hoef te dokken. En de waarde op het pakketje klopt gewoon hoor, dat moest ik opgeven vooraf. Is ook duidelijk te zien op het pakketje.TWeaKLeGeND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:50:
Het boeit geen hol of t een gift is of niet, belasting betalen moet je toch wel. Gift wil niet zeggen belastingvrij. Ze mogen er gerust legaal gift op zetten. Het is een federal offence als ze er een te lage waarde op zetten.
oeps, offtopic
Sorry laatste reactie hierop

Verwijderd
Mijn order bij Erwincomputer is nog altijd pending 
Ik heb Shipito als shipping address gezet, maar als ik nu zo hier en daar dingen over dat bedrijf lees, vraag ik me toch af of dat zo'n goed idee is. Precies een niet al te net bedrijf... Maar goed, zolang het enkel die deposit van $ 8.50 is maak ik me niet zoveel zorgen. Er zijn echter mensen die beweren dat er vanalles en nog wat gecharged wordt op hun CC zoals vage fees enzo.
Zijn er mensen die al nare ervaringen hebben met die mannen of problemem met hun touchpad hebben? Niet dat ik verwacht dat erwincomputers mijn bestelling zal afhandelen, maar je weet nooit :3
Ik heb Shipito als shipping address gezet, maar als ik nu zo hier en daar dingen over dat bedrijf lees, vraag ik me toch af of dat zo'n goed idee is. Precies een niet al te net bedrijf... Maar goed, zolang het enkel die deposit van $ 8.50 is maak ik me niet zoveel zorgen. Er zijn echter mensen die beweren dat er vanalles en nog wat gecharged wordt op hun CC zoals vage fees enzo.
Zijn er mensen die al nare ervaringen hebben met die mannen of problemem met hun touchpad hebben? Niet dat ik verwacht dat erwincomputers mijn bestelling zal afhandelen, maar je weet nooit :3
Weet iemand toevallig hoe het met de garantie geregeld is? Ik heb hem vanuit duitsland binnengekregen.
Ik neem aan dat er een boekje bijzit waar dat instaat?D-TECH schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:45:
Weet iemand toevallig hoe het met de garantie geregeld is? Ik heb hem vanuit duitsland binnengekregen.
Jawel. De contactgevens van HP nederland. Maar daar heb ik ook niet veel aan.RemcoDelft schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:48:
[...]
Ik neem aan dat er een boekje bijzit waar dat instaat?
Bel je leverancier/kijk op de website zou ik zeggen, hij is verantwoordelijk voor de garantie afhandelingen.D-TECH schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:49:
[...]
Jawel. De contactgevens van HP nederland. Maar daar heb ik ook niet veel aan.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Gaat niet zo 123 op. Touchpad is nooit officieel verkocht in NL en in sommige landen (Canada bijvoorbeeld) gaat garantie in veel gevallen niet via de leverancier, maar via de fabrikant.janvanduschoten schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:50:
[...]
Bel je leverancier/kijk op de website zou ik zeggen, hij is verantwoordelijk voor de garantie afhandelingen.
NL wetgeving gaat hier niet op omdat het product niet in NL gekocht kan zijn,.
Hij heeft het over jou leverancier... niet jou fabrikant...mrFoce schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:53:
[...]
Gaat niet zo 123 op. Touchpad is nooit officieel verkocht in NL en in sommige landen (Canada bijvoorbeeld) gaat garantie in veel gevallen niet via de leverancier, maar via de fabrikant.
NL wetgeving gaat hier niet op omdat het product niet in NL gekocht kan zijn,.
hij zegtMagicw00b schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:54:
[...]
Hij heeft het over jou leverancier... niet jou fabrikant...
, maar dat is dus niet zo.hij is verantwoordelijk voor de garantie afhandelingen.
Volgens mij toch echt een Europese regel dat de leverancier je eerste aanspreekpunt is....
D-TECH heeft hem in Duitsland gekocht. Zinloos om Canada daarbij te gaan betrekken.
Garantieafhandeling is in heel de EU volgens dezelfde richtlijnen geimplementeerd. Garantie gaat dus gewoon via de leverancier in Duitsland lijkt mij.
Verder kan ik me trouwens niet voorstellen dat HP veel voor je gaat doen bij een defect: gezien de lage verkoopprijs, en het End-Of-Life gebeuren, kan ik me goed voorstellen dat ze alleen je geld teruggeven, omdat dat simpelweg goedkoper is.
Vers vanaf twitter van FNAC (@FnacHighTech)
Comme indiqué vendredi dernier, toutes les commandes de Touchpad 32 Go seront honorées. #hp #touchpad #fnac
&
Pour les Touchpad 16 Go, on ne vous a pas oublié : le service client reviendra vers vous dans la journée de demain. #hp #touchpad #fnac
Comme indiqué vendredi dernier, toutes les commandes de Touchpad 32 Go seront honorées. #hp #touchpad #fnac
&
Pour les Touchpad 16 Go, on ne vous a pas oublié : le service client reviendra vers vous dans la journée de demain. #hp #touchpad #fnac
==> Vrij vertaald: de 16 GB kopers horen morgen meer.DonLexos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:00:
Vers vanaf twitter van FNAC (@FnacHighTech)
&
Als je iets in het Frans plaatst, graag direct vertaling erbij.
Verwijderd
Precies!RemcoDelft schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:01:
[...]
==> Vrij vertaald: de 16 GB kopers horen morgen meer.
Spannend!!!!!!!
Inderdaad, ik kon de 32GB versie al niet meer bestellen dus ik had 2X16GB in bestelling staan...
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal