Moeten ze gewoon afschaffen. wat een onzin zeg.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:27:
[...]
Het is in Europa inderdaad verboden om producten onder de kostrpijs te verkopen. Of dat nu is om snel voorraden kwijt te raken, om de concurrenten te dwarsbomen of de markt te verstoren.
Of dat nu goed of slecht is, is een andere zaak, want als ze etenswaren liever vernietigen dan uit te delen of aan bodemprijzen te verkopen aan minder welgestelde gezinnen vind ik niet bepaald om te lachen.
Enigzins wel vreemd idd, ik weet niet of dit op eens specifieke branch slaat , maar in de retail wordt inderdaad wel vaker aanbiedingen gedaan met negatieve marge (met de hoop dat er een hoop artikelen bij worden gekocht die veel + marge hebben). Een voorbeeld de aanbiedingen bij mediamarkt. Zij zijn opzich gezien relatief duur over het hele assortiment ivg met bijvoorbeeld dixons, maar hebben aanbiedingen die heel sterk zijn, wat ze een goedkoop image heeft gegeven.RemcoDelft schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:38:
[...]
Dat doet elke supermarkt toch met "de tweede gratis"-aanbiedingen?
Al acht ik dit niet waarschijnlijk dat HP de touchpad verder blijft verkopen gezien de accessoirces ook een stuk goedkoper zijn geworden en die toch ook voor hp vel winst bezorgen. Wireless charger stand origineeel 80 euro, hoesje 60 euro etc etc
[ Voor 14% gewijzigd door bartsidee op 28-08-2011 15:42 ]
Verwijderd
Jongens jongens, even googlen kan nooit kwaad, dit principe heet predatory pricing. Het idee is dat het verboden is om door extreem lagere prijzen alle concurrenten uit een markt te drijven om daarna misbruik te maken van de monopoly positie.
Of deze HP praktijken vallen onder predatory pricing is overigens nog maar de vraag, gezien de dominante marktpositie van Apple, de redelijke substituten netbooks/smartphones, etc, dat mag de EU tzt allemaal netjes zelf bepalen. Zullen we nu weer ontopic
?
Ontopic: volstrekt geen nieuws. Hence het offtopic gelul ook natuurlijk
.
Of deze HP praktijken vallen onder predatory pricing is overigens nog maar de vraag, gezien de dominante marktpositie van Apple, de redelijke substituten netbooks/smartphones, etc, dat mag de EU tzt allemaal netjes zelf bepalen. Zullen we nu weer ontopic
Ontopic: volstrekt geen nieuws. Hence het offtopic gelul ook natuurlijk
Nee blijft eeuwig zonde dat in deze 24 uurs economie waar je 24/7 vanalles kan bestellen de heldpesken, inkoop pickers en anderen "gewoon" vrij zijn in een weekend 
En wij maar F5-en op eBay, op fnac (zou dat Commande en préparation stiekem tóch veranderd zijn) en hopen dat iemand hier een link neerzet in de trend "hee lijkt erop alsof ze er hier nog hele zwik hebben, versturen ook gewoon naar Nederland, klik>>"
En wij maar F5-en op eBay, op fnac (zou dat Commande en préparation stiekem tóch veranderd zijn) en hopen dat iemand hier een link neerzet in de trend "hee lijkt erop alsof ze er hier nog hele zwik hebben, versturen ook gewoon naar Nederland, klik>>"
Lees ik het nu goed dat Fnac.com morgen weer een levering krijgt?
Maar die regeling geld alleen in europa en als hp buiten europa de touchpads voor zeg maar €50 per stuk verkoopt aan de winkels in europa en als zij die dan weer verkopen voor €99 dan omzeil je die regeling toch?
En waar zie je dat?Vjenne-ICT schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:59:
Waar in de VS heb jij em besteld?JJerome schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:19:
Die vallen best mee inderdaad. Als het een beetje slecht uitpakt dan ben ik dat ook kwijt voor m'n 16GB via Borderlinx.
Ik bij BestBuy en als het goed is komt ie morgen of dinsdag bij Borderlinx aan. En dan maar ff snelle verzending doen.
BestBuy + Borderlinx ook, ik zit waarschijnlijk in dezelfde shipment als jou (en nog een paar tweakers).
Verwijderd
Niet 'nieuw' als in de zin van beschikbaar. FNAC krijgt geleverd die van backorder 32GB van afgelopen week. En surplus voor 16GB orders die niet geleverd kunnen worden maar wel willen omzetten naar evt. 32GB die over blijven.Vjenne-ICT schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:59:
Je had die links moeten plaatsen toen die biedingen net begonnen, waren ze voor niks geweest.Source90 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:18:
Hier nog drie redelijk betaalbare, tot nu toe.
Heb mijne hier ook vandaag en zij wil de originele prijs van $99,- op de doos zetten (lagere invoertax)
http://shop.ebay.nl/chris...from=&_ipg=&_trksid=p3686
Prijzen vallen wel mee als je goed zoekt:
32GB uit Nederland, €200~€250,-
http://shop.ebay.nl/jan-pieter-dg/m.html?_trksid=p4340.l2562
32GB uit U.K. voor €214,-
http://www.ebay.nl/itm/33..._trksid=p3984.m1426.l2649
Zoeken op eBay en dan soorten op prijs+verzendkosten - laagste bovenaan, kom je al een eind.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
En je denkt dat de prijs dan niet omhoog ging?janesh schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:42:
[...]
Je had die links moeten plaatsen toen die biedingen net begonnen, waren ze voor niks geweest.![]()
Zit sowieso een standaard tijd op dat ze aflopen, beste is om 10minuten voor afloop te kijken waar de prijs op staat. (Al kan in de laatste 5seconde nog de prijs flink stijgen).
Maar als je de geschiedenis kijkt van de objecten, lopen er veel af op $250~$275.

Zo, die christykmsc5-2008 verdient er aardig op... vraag me af hoeveel hij / zij er heeft ingekocht!Source90 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:01:
[...]
En je denkt dat de prijs dan niet omhoog ging?
Zit sowieso een standaard tijd op dat ze aflopen, beste is om 10minuten voor afloop te kijken waar de prijs op staat. (Al kan in de laatste 5seconde nog de prijs flink stijgen).
Maar als je de geschiedenis kijkt van de objecten, lopen er veel af op $250~$275.
[afbeelding]
Houd ook rekening met de shipping, items met shipping to usa, uk, scoren m.i. beduidend lager dan degene die worldwide worden verstuurd.
Die hierboven, van de afbeelding, verzenden alle wereldwijd.janesh schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:08:
Houd ook rekening met de shipping, items met shipping to usa, uk, scoren m.i. beduidend lager dan degene die worldwide worden verstuurd.
christykmsc5-2008 bijvoorbeeld, vraagt er $20,- voor. (verzekerd Priority) en wilt er ook nog $99,- op zetten als waarde.
Ja, zo heb ik het ook begrepen, maar wanneer verwachten ze die nieuwe lading dan (maandag)?Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:41:
[...]
Niet 'nieuw' als in de zin van beschikbaar. FNAC krijgt geleverd die van backorder 32GB van afgelopen week. En surplus voor 16GB orders die niet geleverd kunnen worden maar wel willen omzetten naar evt. 32GB die over blijven.
Verwijderd in "Aankoop- en levertijden HP Touchpad"Vjenne-ICT schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:18:
[...]
Ja, zo heb ik het ook begrepen, maar wanneer verwachten ze die nieuwe lading dan (maandag)?
Thanks!
Eerst naar TECHDATA FRANCE dus of worden ze direct vanaf leverancier verstuurd?
Dus is er een kans voor de mensen die niet hebben besteld bij Fnac nog een kans om wat binnen te slepen? Of is die stock voor mensen die al een order hebben staan en wachten?
[ Voor 25% gewijzigd door Tengri op 28-08-2011 18:00 ]
Jep, dat idee krijg ik ook, misschien dan wel een 32 gb, maar dat mag de pret niet drukken.
We zien het morgen wel. Ik ben er in ieder geval bij.
We zien het morgen wel. Ik ben er in ieder geval bij.
Verwijderd
TechData = groothandel, maar goed, begin van de week ergens bij FNAC, ma/diVjenne-ICT schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:54:
[...]
Thanks!
Eerst naar TECHDATA FRANCE dus of worden ze direct vanaf leverancier verstuurd?
Verwijderd
Er wachten nog best veel mensen, tevens krijgen de mensen die een 16gb hebben besteld daarna de mogelijkheid eentje te bestellen. De 16gb kunnen wss niet worden geleverd.erofact schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:59:
Dus is er een kans voor de mensen die niet hebben besteld bij Fnac nog een kans om wat binnen te slepen? Of is die stock voor mensen die al een order hebben staan en wachten?
Verwijderd
Da's nu wel aardig vaak aangegeven. Geen/heeeeeeel weinig kans. Alleen ALS FNAC over heeft na leveren 32GB orders, gaan ze 16GB bestaande orders vragen of ze 32GB willen. De kans dat er daarna nog wat over blijft voor vrije verkoop is nihil. Of zeg maar 0,0.erofact schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:59:
Wat probeer je nou een smart ass the zijn, dat wist ik helemaal niet. En weinig kans is toch niet 0.0? Als je niet een beetje fatsoenlijk reactie kunt geven geef het dan niet.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:08:
[...]
Da's nu wel aardig vaak aangegeven. Geen/heeeeeeel weinig kans. Alleen ALS FNAC over heeft na leveren 32GB orders, gaan ze 16GB bestaande orders vragen of ze 32GB willen. De kans dat er daarna nog wat over blijft voor vrije verkoop is nihil. Of zeg maar 0,0.
Verwijderd
Eh, niet zo gepikeerd. Het is aardig vaak al in topic voorbij gekomen. Heeft niks met smart ass te maken. En verder, zoals aangegeven, de 32GB worden geleverd, dan zijn er nog tig honderd aka duizend 16GB orders die wachten, dus je kans is in principe 0,0. Dat is een fatsoenlijke reactie, dat het niet het antwoord is wat jij wilt horen... tja.erofact schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:50:
[...]
Wat probeer je nou een smart ass the zijn, dat wist ik helemaal niet. En weinig kans is toch niet 0.0? Als je niet een beetje fatsoenlijk reactie kunt geven geef het dan niet.
Het heeft vooral met je toon te maken. Toen dat eerder werd gezegd zoals jij zegt was het niet bekend dat er 4000 stuks binnen zou komen. Van daar.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:53:
[...]
Eh, niet zo gepikeerd. Het is aardig vaak al in topic voorbij gekomen. Heeft niks met smart ass te maken. En verder, zoals aangegeven, de 32GB worden geleverd, dan zijn er nog tig honderd aka duizend 16GB orders die wachten, dus je kans is in principe 0,0. Dat is een fatsoenlijke reactie, dat het niet het antwoord is wat jij wilt horen... tja.
Verwijderd
Eh, nogmaals. Het was al bekend. Mijn toon? Alles gewoon correct beantwoord. Jouw toon is een stuk minder als je het mij vraagt. Beetje raar als je mensen voor smartass uitmaakt, die je een antwoord geven wat de realiteit weergeeft. Volgende keer wil een persoon je geen antwoord meer geven zo.erofact schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:09:
[...]
Het heeft vooral met je toon te maken. Toen dat eerder werd gezegd zoals jij zegt was het niet bekend dat er 4000 stuks binnen zou komen. Van daar.
Eerder niet bekend? Ach, paar pagina's terug:
Verwijderd in "Aankoop- en levertijden HP Touchpad"
Quote:
"ESTIMATED DELIVERY 29-8-2011 1020 NORMAL STATUS France TECHDATA FRANCE
ESTIMATED DELIVERY 29-8-2011 1020 NORMAL STATUS France TECHDATA FRANCE
CUSTOMS RELEASED 24-8-2011 1020 WAITING INSPECTION France TECHDATA FRANCE
ESTIMATED DELIVERY 29-8-2011 940 NORMAL STATUS France TECHDATA FRANCE
Ofwel in totaal ong. 4.000 stuks a.s. maandag 29e die naar verwachting allemaal voor FNAC zijn. Dat zijn toch aardig wat tablets, hopelijk blijven er nog aardig wat over voor hen die 16GB modellen bestelden in eerste instantie."
Van daar.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 19:17 ]
Na dat bericht had ik mijn comment ook gepost en dat was me vraag ook helemaal niet. De vraag was of er wat zou overblijven.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:13:
[...]
Eh, nogmaals. Het was al bekend. Mijn toon? Alles gewoon correct beantwoord. Jouw toon is een stuk minder als je het mij vraagt. Beetje raar als je mensen voor smartass uitmaakt, die je een antwoord geven wat de realiteit weergeeft. Volgende keer wil een persoon je geen antwoord meer geven zo.
Eerder niet bekend? Ach, paar pagina's terug:
Verwijderd in "Aankoop- en levertijden HP Touchpad"
Quote:
"ESTIMATED DELIVERY 29-8-2011 1020 NORMAL STATUS France TECHDATA FRANCE
ESTIMATED DELIVERY 29-8-2011 1020 NORMAL STATUS France TECHDATA FRANCE
CUSTOMS RELEASED 24-8-2011 1020 WAITING INSPECTION France TECHDATA FRANCE
ESTIMATED DELIVERY 29-8-2011 940 NORMAL STATUS France TECHDATA FRANCE
Ofwel in totaal ong. 4.000 stuks a.s. maandag 29e die naar verwachting allemaal voor FNAC zijn. Dat zijn toch aardig wat tablets, hopelijk blijven er nog aardig wat over voor hen die 16GB modellen bestelden in eerste instantie."
Van daar.
Je valt beetje in herhaling imo. Maar goed.
Verwijderd
Je vraag niet? Ik lees in je vorige post:erofact schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:22:
[...]
Na dat bericht had ik mijn comment ook gepost en dat was me vraag ook helemaal niet. De vraag was of er wat zou overblijven.
"Toen dat eerder werd gezegd zoals jij zegt was het niet bekend dat er 4000 stuks binnen zou komen."
De vraag of er wat over zou blijven, ook dat is al meerdere keren wel aangegeven, alle 32GB orders worden eerst voldaan, dan krijgen alle 16GB orders de mogelijkheid ALS er 32GB TP's overblijven deze te kopen. 16GB's zijn enorm veel bestellingen gedaan. Dus van overblijven zal naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen sprake zijn. Zie ook eerder geposte screenshots hiervan:

Als ik in herhaling val, is het omdat je hetzelfde vraagt wat al bekend is. En voor 100% zekerheid...
W8 even, poets ik m'n glazen bol even op...
Ik denk dat ik namens allen spreek als ik jullie vraag onderling even e-mail adressen uit te wisselen en het daar te vervolgen. Ik volg, net als vermoedelijk veel anderen, dit topic met het oog op nieuws, niet om een herhaling te lezen op de vorige 140 pagina's van de thread.
Precies.DonLexos schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:32:
Ik denk dat ik namens allen spreek als ik jullie vraag onderling even e-mail adressen uit te wisselen en het daar te vervolgen. Ik volg, net als vermoedelijk veel anderen, dit topic met het oog op nieuws, niet om een herhaling te lezen op de vorige 140 pagina's van de thread.
Volgens mij had ik die vraag maar een keer gesteld. Maar hij moet doordrammen om zijn "gelijk" te halen.
[ Voor 12% gewijzigd door Tengri op 28-08-2011 19:34 ]
erofact schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:22:
[...]
Na dat bericht had ik mijn comment ook gepost en dat was me vraag ook helemaal niet. De vraag was of er wat zou overblijven.
- Die 4000 worden als eerste uitgeleverd aan de mensen die ook daadwerkelijk de 32Gb besteld hebben.
- Daarvan blijft er een deel over, hoeveel dat er precies zijn is onduidelijk.
- Mensen die nu een 16Gb in bestelling hebben, worden door FNAC gevraagd of zij de order alsnog om willen zetten naar een 32Gb versie, waarschijnlijk op volgorde van binnenkomst, maar kan ook zijn wie het eerste komt wie het eerste maalt.
- Stel dat niemand / te weinig mensen hun orders willen wijzigen, dan bestaat de kans dat het restant 32Gb TP's weer verkocht zullen tegen de lage prijzen, maar ook dit is nog maar de vraag.
- De kans dat te weinig mensen hun order zullen wijzigen naar de 32Gb versie is zo goed als nul, nagenoeg iedereen gaat hun order wijzigen.
- Dus de kans de er van die 4000 TP's nog wat beschikbaar zullen komen voor mensen die nog niks besteld hebben, is daarmee ook nagenoeg 0.
Bestelde vorige week per ongeluk de 32 ipv de 16 gb versie bij FNAC. Ben ik nu achteraf wel blij om
Verwijderd
Lol, wat kan je het heerlijk omdraaien, gezien je posts lijkt het er meer op dat je zelf de foute toon aanslaat, het laatste woord wilt om niks etc etc. Maar geniet ervan als je er lol van hebt.erofact schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:33:
[...]
Precies.
Volgens mij had ik die vraag maar een keer gesteld. Maar hij moet doordrammen om zijn "gelijk" te halen.
Het gaat er gewoon om dat het al bekend was, dat is alles wat ik zei. Maar het boeit ook niet. Lees ook de post van de poster hierboven.
Ik hoop dat je nog een Touchpad kan bestellen als de onze geleverd zijn, serieus dat hoop ik zonder bijbedoelingen echt. Maar meeste kans zal je hebben op Ebay/wederverkoop met een iets hogere prijs.
EDIT: gezien reactie hierboven, verwacht ik ook weer een reactie hieronder...
EDIT#2: dan maar zo op hieronder: die kans heb ik je vanuit die eerder bekende info ook goed gegeven. nul komma nul. Nada. Noppes. 0,0000001% of minder.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 19:56 ]
Ik had het al allemaal gelezen. Ik vroeg alleen hoe groot de kans was of er wat over zou blijven maar jammer dat je steeds je gelijk moet halen. iig bedankt voor je informatie.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:39:
[...]
Lol, wat kan je het heerlijk omdraaien, gezien je posts lijkt het er meer op dat je zelf de foute toon aanslaat, het laatste woord wilt om niks etc etc. Maar geniet ervan als je er lol van hebt.
Het gaat er gewoon om dat het al bekend was, dat is alles wat ik zei. Maar het boeit ook niet. Lees ook de post van de poster hierboven.
Ik hoop dat je nog een Touchpad kan bestellen als de onze geleverd zijn, serieus dat hoop ik zonder bijbedoelingen echt. Maar meeste kans zal je hebben op Ebay/wederverkoop met een iets hogere prijs.
EDIT: gezien reactie hierboven, verwacht ik ook weer een reactie hieronder...
Verwijderd
Vermoei ons niet met jullie discussie zeg...erofact schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:50:
[...]
Ik had het al allemaal gelezen. Ik vroeg alleen hoe groot de kans was of er wat over zou blijven maar jammer dat je steeds je gelijk moet halen. iig bedankt voor je informatie.
@TheMART: Voor jou
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 19:53 ]
Verwijderd
Na lang Googlen kwam ik dit linkje tegen naar de 64Gb versie voor 159 pond... Bestellen lukt helaas nog niet
Alweer wit... Als ze de 64 GB versie alleen in het wit maken, valt die voor mij af. Oerlelijk, en doet me veel te veel aan appel denken.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:58:
Na lang Googlen kwam ik dit linkje tegen naar de 64Gb versie voor 159 pond... Bestellen lukt helaas nog niet
Voor zover ik weet is de 64Gb versie ook alleen in het wit geproduceerd (prototypes daar gelaten). om juist het onderscheid te kunnen maken tussen de 64 en de 16/32 versies. De 64Gb TP is ook sneller geklokt, standaard 1,5 GHz uit mijn hoofd.
Verwijderd
Tracking number ontvangen voor m'n aankoop van deze namiddag en estimated delivery via UPS tussen 7 en 13 september. Netjes (^_^)b
Verwijderd
Van ergens in Wisonsin naar Brussels Airport (op m'n werk).
Ah ja... en gekocht op eBay.
Ah ja... en gekocht op eBay.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 20:41 ]
@Lex_brugman (zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:54)
Volgens mij zit jouw HP TouchPad in dezelfde zending als de mijne (16GB). Helaas hangt het pakket nu bij de douane in Amsterdam, ondanks dat Borderlinx de Nederlandse BTW al bij me in rekening heeft gebracht in het totale verzendbedrag van 73 euro. Ik dacht dat Borderlinx daarmee de douane-afhandeling zou versnellen. Helaas niet, maar goed, het is ook weekend...
Ik voel me wel één van de gelukkigen, die er bij BestBuy.com in geslaagd zijn om een Touchpad te bemachtigen. Hopelijk komt hij nu snel.
Om on-topic te blijven: al met al heeft het best wel wat voeten in aarde om iets in Amerika te kopen. Sinds de bestelling op zondag 21 augustus ben ik nu dus bijna een week verder. BestBuy, Borderlinx en DHL hebben in het proces snel gehandeld. Ik hoop nu dat de douane-afhandeling zonder problemen zal verlopen, maar ik houd mijn hart vast. Wordt vervolgd...
Volgens mij zit jouw HP TouchPad in dezelfde zending als de mijne (16GB). Helaas hangt het pakket nu bij de douane in Amsterdam, ondanks dat Borderlinx de Nederlandse BTW al bij me in rekening heeft gebracht in het totale verzendbedrag van 73 euro. Ik dacht dat Borderlinx daarmee de douane-afhandeling zou versnellen. Helaas niet, maar goed, het is ook weekend...
Ik voel me wel één van de gelukkigen, die er bij BestBuy.com in geslaagd zijn om een Touchpad te bemachtigen. Hopelijk komt hij nu snel.
Om on-topic te blijven: al met al heeft het best wel wat voeten in aarde om iets in Amerika te kopen. Sinds de bestelling op zondag 21 augustus ben ik nu dus bijna een week verder. BestBuy, Borderlinx en DHL hebben in het proces snel gehandeld. Ik hoop nu dat de douane-afhandeling zonder problemen zal verlopen, maar ik houd mijn hart vast. Wordt vervolgd...

verdomme zeg.. ik hou dat ook echt mijn hart vastFreshM schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:43:
[afbeelding]
Ik mag hopen dat je niets bij hoeft te betalen anders wordt het flink klagen bij borderlinx
Heb je Priority of Express verzonden?Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:35:
Tracking number ontvangen voor m'n aankoop van deze namiddag en estimated delivery via UPS tussen 7 en 13 september. Netjes (^_^)b
@FreshM, hoop inderdaad ook dat de douane niet dubbele kosten gaat vragen.
@FreshM, Jij was maar +/- 70 euro kwijt dus? Heb je toevallig nog een screenshot van de kostencalculatie? Iemand anders hier was namelijk ongeveer 100 euro kwijt. Ik vraag me af waar dat verschil in zit.
Zijn er mensen die via Bestbuy, EBay etc EN Borderlinx hebben besteld? Hebben jullie met CC of Paypal betaald?
Ik ben van plan om via EBay te kopen en heb ook een account aangemaakt op Borderlinx. Ik wil met CC betalen maar het adres op de CC zal dan afwijken natuurlijk of is dit geen probleem? Any tips?
Ik ben van plan om via EBay te kopen en heb ook een account aangemaakt op Borderlinx. Ik wil met CC betalen maar het adres op de CC zal dan afwijken natuurlijk of is dit geen probleem? Any tips?
[ Voor 19% gewijzigd door Mandrake466 op 28-08-2011 21:33 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Are you in the same boat?leffty09 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:58:
[...]
verdomme zeg.. ik hou dat ook echt mijn hart vast
Ik mag hopen dat je niets bij hoeft te betalen anders wordt het flink klagen bij borderlinx
Hoe dan ook gaat er een mail uit naar Borderlinx. Geen klacht, maar een suggestie. Ik zou graag willen dat ze er in hun FAQ duidelijker over zijn HOE (en hoe snel) zij de vooruitbetaalde BTW aangeven bij en betalen aan de Nederlandse douane. Op dit moment zie ik geen versnelling in het verzendproces, ondanks de moeite die ze (wellicht) administratief hebben gedaan voor een correcte afhandeling.
Het lijkt me toch dat Borderlinx daarover duidelijke afspraken moet hebben gemaakt met de Nederlandse douane. Ik ga dat zoals gezegd bij BL navragen.
Over je opmerking over bijbetalen; mijn angst is inderdaad dat er nog een douanenaheffing komt voor de BTW, ondanks dat ik die al betaald heb aan BL.
Dat zien we dan wel weer, het is nog niet aan de orde.
Laat die TouchPad nou eindelijk maar eens komen, want ik ben erg benieuwd naar de tablet.
Om on-topic te blijven, ik laat hier wel weten wanneer hij er is. Levertijden uit Amerika via Borderlinx lopen helaas dus ook vertraging op bij de douane. Ik moet er wel bij vermelden dat ik mijn bestelling op 21 augustus heb geplaatst bij BB en daar werd de TP (pas) op 25 augustus verzonden.
Positief in ons verhaal is wel dat BestBuy.com in ieder geval verzendt naar virtuele adressen van freight forwarders als BL, dat doen zeker niet alle shops in de US!
Mijn pakketje zit al tijdje in parijs 
Aug 28, 2011 12:47 AM Departed FedEx location PARIS FR
Aug 27, 2011 11:43 PMArrived at FedEx location PARIS FR
Aug 27, 2011 11:43 PMIn transit PARIS FR
Aug 27, 2011 8:16 PMArrived at FedEx location PARIS FR
Aug 28, 2011 12:47 AM Departed FedEx location PARIS FR
Aug 27, 2011 11:43 PMArrived at FedEx location PARIS FR
Aug 27, 2011 11:43 PMIn transit PARIS FR
Aug 27, 2011 8:16 PMArrived at FedEx location PARIS FR
[ Voor 3% gewijzigd door Pred87 op 28-08-2011 21:42 ]
Ja, die heb ik. Ik heb wel de SaftetyLinx-verzekering erbij genomen.JJerome schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:27:
@FreshM, Jij was maar +/- 70 euro kwijt dus? Heb je toevallig nog een screenshot van de kostencalculatie? Iemand anders hier was namelijk ongeveer 100 euro kwijt. Ik vraag me af waar dat verschil in zit.
De bedragen zijn gebaseerd op het pakket van BestBuy. BL gaf aan dat er geen factuur bij zat en heeft de waarde zelf vastgesteld op $100. Prima, dacht ik...
Kan trouwens iemand me (via PM) uitleggen hoe ik bijgevoegde plaatjes op Tweakers kan hosten? Ik kon er niks over vinden in de forum-FAQ. Na jaren meelezen op GOT zijn dit mijn eerste posts...

Verwijderd
@Source90: Ik heb een mailtje gekregen van de verkoper. Hij heeft het via Priority Mail verstuurd. Allé... maandag komt UPS langs om het pakket op te halen en het duurt dan 6 à 10 dagen.
Geweldig
Hij vraagt om hem asap op de hoogte te houden zodat hij weet hoe lang het precies duurt en als er maar eender wel probleem is, hem onmiddellijk te bellen of te mailen.
Geweldig
Hij vraagt om hem asap op de hoogte te houden zodat hij weet hoe lang het precies duurt en als er maar eender wel probleem is, hem onmiddellijk te bellen of te mailen.
@FreshM: Dat ziet er redelijk uit zoals het hoort, die andere tweaker had iets van 35 euro tax en 50 euro shipping. Zijn gewicht lag op 3.5kg (hoewel het pakket maar 3.3lbs is, heeft weer iets te maken met volumetric weight ofzo).
65 euro om te verzenden zou ik prima vinden. Kom ik op ongeveer 130 in totaal.
Het blijft tricky, die volumetric weight. Als consument weet je nooit wat je te wachten staat, omdat volumetric weight wordt vastgesteld op LxBxH van het pakket. Die afmetingen weet je nooit op voorhand. Zelfs een klein kabeltje kan verpakt zijn in een pakket van 40x40x40 cm. Borderlinx herverpakt je goederen niet!JJerome schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:54:
@FreshM: Dat ziet er redelijk uit zoals het hoort, die andere tweaker had iets van 35 euro tax en 50 euro shipping. Zijn gewicht lag op 3.5kg (hoewel het pakket maar 3.3lbs is, heeft weer iets te maken met volumetric weight ofzo).
Heb je bij Best Buy gekocht? Dan is je pakketje amper groter dan de doos waar de TP in geleverd wordt. Zie ook foto van pakketje dat ik eerder heb gepost.FreshM schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:03:
[...]
Het blijft tricky, die volumetric weight. Als consument weet je nooit wat je te wachten staat, omdat volumetric weight wordt vastgesteld op LxBxH van het pakket. Die afmetingen weet je nooit op voorhand. Zelfs een klein kabeltje kan verpakt zijn in een pakket van 40x40x40 cm. Borderlinx herverpakt je goederen niet!
Heb jij je TP al ontvangen en heb je dat ook via BL gedaan?Pred87 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:06:
[...]
Heb je bij Best Buy gekocht? Dan is je pakketje amper groter dan de doos waar de TP in geleverd wordt. Zie ook foto van pakketje dat ik eerder heb gepost.
Is de jouwe goed en snel door de NL douane gekomen?
Je moet zoeken naar een eBay aanbieding die verzend naar Europa.Mandrake466 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:29:
Zijn er mensen die via Bestbuy, EBay etc EN Borderlinx hebben besteld? Hebben jullie met CC of Paypal betaald?
Ik heb mijne laten verzenden voor $30,- Dit is Priority mail.
Stuk goedkoper dan dubbel verzenden (verkoper -> Borderlinx -> Nederland) en je hebt zelfs nog een kans dat je geen BTW betaald, 50/50 ofzo sinds ze bij douane steekproeven doen.
Maar het pakketje is toch via België gegaan? Althans, dat lees ik in de tracking-status die je postte.FreshM schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:29:
[...]
Are you in the same boat?
Hoe dan ook gaat er een mail uit naar Borderlinx. Geen klacht, maar een suggestie. Ik zou graag willen dat ze er in hun FAQ duidelijker over zijn HOE (en hoe snel) zij de vooruitbetaalde BTW aangeven bij en betalen aan de Nederlandse douane. Op dit moment zie ik geen versnelling in het verzendproces, ondanks de moeite die ze (wellicht) administratief hebben gedaan voor een correcte afhandeling.
Het lijkt me toch dat Borderlinx daarover duidelijke afspraken moet hebben gemaakt met de Nederlandse douane. Ik ga dat zoals gezegd bij BL navragen.
Naar mijn weten zou de Belgische douane het dan moeten afhandelen (regeling met Borderlinx?) en moet DHL/UPS/Post.nl het gewoon bezorgen.
Het is ten slotte al in geklaard en gecontroleerd.
..Lijkt mij dan.
Net op Ebay:"
New HP TouchPad 32GB Wi-Fi 9.7in Black
Winning bid: US $256.00"
Valt me nog mee, die 256 dollar.
Maar wie weet wat HP ons volgende week nog te bieden heeft ;-)
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Nee, dit misverstand zag ik eerder in dit forum. In de EU wordt een pakket ingeklaard in het land van bestemming (als de oorsprong ervan buiten de EU ligt).Source90 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:17:
Maar het pakketje is toch via België gegaan? Althans, dat lees ik in de tracking-status die je postte.
Naar mijn weten zou de Belgische douane het dan moeten afhandelen (regeling met Borderlinx?) en moet DHL/UPS/Post.nl het gewoon bezorgen.
Het is ten slotte al in geklaard en gecontroleerd.
..Lijkt mij dan.
Mijn pakket wordt dus in Nederland ingeklaard, en ik draag de BTW af in Nederland. Mijn pakket zat - samen met andere pakketten - in een DHL-colli, die weliswaar in de UK en België een transfer heeft gemaakt, maar die bestemming Nederland had. Zo gaat dat met vracht. Zo´n colli wordt daarom doorgaans verzegeld.
Niet per se in het land van bestemming zo ver ik weet, mijn DHL express zendingen worden door de douane goedgekeurd als ze nog Belgie zijn (volgens de tracking).FreshM schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:12:
[...]
Nee, dit misverstand zag ik eerder in dit forum. In de EU wordt een pakket ingeklaard in het land van bestemming (als de oorsprong ervan buiten de EU ligt).
Het is echter wel door het land van bestemming, en als de douande de inhoud wil controleren zal dat ook wel in het land zelf moeten gebeuren.
[url=http://sk.nkon.nl]
Dat lijkt me sterk, ik heb die van mij namelijk al een aantal weken in huisFreshM schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:43:
Volgens mij zit jouw HP TouchPad in dezelfde zending als de mijne (16GB).[...]
Werk bij 1 van de bekende verzenders, en weet redelijk goed hoe het er aan toe gaat.
Ik denk dat het volgende aan de hand is:
Mensen hier die van forwarders gebruik maken, laten het dus door de verkoper als een binnenlandse zending versturen naar een Borderlinx of Shipitto. Voor een buitenland zendingen geldt echter een aantal eisen, zoals dat er een waardeverklaring (bijv. CN22 form bij postpakketten) op het pakket staat. Dit om de waarde vast te stellen, o.a. voor de douane formaliteiten.
In al deze gevallen ontbreekt deze, dus heb je vertraging als deze aankomt.
Als de vervoerder, bijv. DHL deze zou hebben, voordat hij vertrekt uit de VS, kunnen ze deze laten voor inklaren, zodat hij bij aankomst gelijk doorkan (mits deze niet geselecteerd wordt voor een steekproef door de douane). Tevens is het zo, dat je soms voor een Zaterdagaflevering extra moet betalen.
Dit verklaart "de vertraging" waarover sommige het hier hebben.
Ik denk dat het volgende aan de hand is:
Mensen hier die van forwarders gebruik maken, laten het dus door de verkoper als een binnenlandse zending versturen naar een Borderlinx of Shipitto. Voor een buitenland zendingen geldt echter een aantal eisen, zoals dat er een waardeverklaring (bijv. CN22 form bij postpakketten) op het pakket staat. Dit om de waarde vast te stellen, o.a. voor de douane formaliteiten.
In al deze gevallen ontbreekt deze, dus heb je vertraging als deze aankomt.
Als de vervoerder, bijv. DHL deze zou hebben, voordat hij vertrekt uit de VS, kunnen ze deze laten voor inklaren, zodat hij bij aankomst gelijk doorkan (mits deze niet geselecteerd wordt voor een steekproef door de douane). Tevens is het zo, dat je soms voor een Zaterdagaflevering extra moet betalen.
Dit verklaart "de vertraging" waarover sommige het hier hebben.
Verwijderd
Ben jij de koper? Zo ja, wat betaalde je aan verzendkosten?Falkor73 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:59:
Net op Ebay:"
Mijn status bij FNAC is zojuist (eindelijk) veranderd van commade naar commande expédiée... gaat dus de goede kant op, woohoo... (besteld op 22-8 om 22:31)
Edit (toevoeging): gaat om 1x 32Gb TP
[ Voor 11% gewijzigd door Ted_W op 29-08-2011 07:03 ]
Hier ook, FNAC is dus gelijk weer aan de slag gegaan. Goed bezig daar.Ted_W schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:01:
Mijn status bij FNAC is zojuist (eindelijk) veranderd van commade naar commande expédiée... gaat dus de goede kant op, woohoo... (besteld op 22-8 om 22:31)
De mijne komt ook van bestbuy, had eigenlijk nooit verwacht dat ik hem zou krijgen. De eindbestemming zit in België in mijn geval en men pakket is op korte tijd door de douane geraakt:FreshM schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:43:
11 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:33
10 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:32
9 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:01
Nu ligt het al wel sinds zaterdagochtend op de status processed. Benieuwd wanneer de volgende stap in de levering komt.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Yes, lijkt erop dat het goedkomt. Mijn order bij FNAC wordt vandaag verstuurd!
Welke versie had je besteld?kronolith schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:14:
Yes, lijkt erop dat het goedkomt. Mijn order bij FNAC wordt vandaag verstuurd!
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Doordat ik een mailtje van Paypal kreeg maar even op de FNAC site gekeken.JJerome schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:13:
[...]
Hier ook, FNAC is dus gelijk weer aan de slag gegaan. Goed bezig daar.
Ook is mijn status veranderd naar "Commande expédiée" (32GB besteld op 22/8 om 23.07)
Nog maar een paar dagen wachten. (dus zo voelde het sinterklaasgevoel)
edit: Partij komt idd via TechData.
Iemand een idee wanneer ik DHL kan verwachten.
[ Voor 9% gewijzigd door ipconfig op 29-08-2011 07:52 ]
Die Fransen sturen mijn pakketje ook vandaag op.JJerome schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:13:
[...]
Hier ook, FNAC is dus gelijk weer aan de slag gegaan. Goed bezig daar.
Even iets heel anders: Amount of eco-participation € 0.05 ... WTF?! Hier betaal je je blauw aan milieutoeslagen, in Frankrijk is dat 5 cent?
wel opvallend dat die van jullie op zaterdag aangekomen is (net als die van mij) en dan op zondag door de douane zou gaan... die van mij staat als sinds zaterdagmorgen niks te doen bij DHL...leffty09 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:58:
[...]
verdomme zeg.. ik hou dat ook echt mijn hart vast
Aangezien die van mij ook via Brussel is gegaan, zou me het niks verbazen als die van mij dus ook in de steekproef is gevallen en dat het alleen nog niet geupdate is...
En inderdaad, als ik nu nog een keer BTW of een of andere naheffing zou moeten betalen, ga ik wel ff klagen bij Borderlinx... gelukkig via Paypal betaald. dus snel gefixed
Fnac gaat vreeemd te werk: Alle 32GB orders worden verwerkt, ongeacht het tijdstip van bestellen. Mensen die 16GB hebben besteld, op een veel eerder tijdstip, moeten alsnog wachten totdat de 32GB bestellingen zijn afgerond.
Moet het niet zijn: tot bv 2200 uur alle 32GB afronden en dan de 16GB orders vervangen door 32GB.
Dit steeds herhalen in intervallen?
Of zeg ik nu iets stoms?
Moet het niet zijn: tot bv 2200 uur alle 32GB afronden en dan de 16GB orders vervangen door 32GB.
Of zeg ik nu iets stoms?
Yep, je zegt iets doms... Dat zou onbegonnen werk zijn: wachten tot mensen reageren op een vervangingsaanbod bijvoorbeeld. Het zijn simpelweg verschillende producten die besteld zijn.Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:46:
Fnac gaat vreeemd te werk: Alle 32GB orders worden verwerkt, ongeacht het tijdstip van bestellen. Mensen die 16GB hebben besteld, op een veel eerder tijdstip, moeten alsnog wachten totdat de 32GB bestellingen zijn afgerond.
Of zeg ik nu iets stoms?
Na mijn bestelling om 23.07 was deze voorraad ook op.Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:46:
Of zeg ik nu iets stoms?
Doordat het verschillende producten zijn gaat dit niet op.
(rest van de discussie staat op de vorige pagina's)
Diegene die niet reageren binnen 2 uur vallen dan af hahaRemcoDelft schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:48:
[...]
Yep, je zegt iets doms... Dat zou onbegonnen werk zijn: wachten tot mensen reageren op een vervangingsaanbod bijvoorbeeld. Het zijn simpelweg verschillende producten die besteld zijn.
Is het eigenlijk typisch Nederlands om van winkels te verwachten dat ze op een socialistische manier "eerlijk" producten gaan verdelen? Veroorzaakt door tientallen jaren overheidsbeleid met herverdelingen?Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:57:
[...]
Diegene die niet reageren binnen 2 uur vallen dan af haha
Ook mijn bestelling van 23.05, een van de laatste 32 Gig, die er door kwam bij fnac, wordt vandaag verstuurd.
De 16 Gb van 21.15 uur blijft commande expediee.
De volgorde daar is echt bijzonder.. mijn 32 GB van 20u53 staat nog op Commande en préparation.janesh schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:29:
Ook mijn bestelling van 23.05, een van de laatste 32 Gig, die er door kwam bij fnac, wordt vandaag verstuurd.
21.12 32GB, Commande en preparation....m3gA schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:30:
[...]
De volgorde daar is echt bijzonder.. mijn 32 GB van 20u53 staat nog op Commande en préparation.
Jippie de Pippie,Heinemancp schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:37:
[...]
wel opvallend dat die van jullie op zaterdag aangekomen is (net als die van mij) en dan op zondag door de douane zou gaan... die van mij staat als sinds zaterdagmorgen niks te doen bij DHL...
Aangezien die van mij ook via Brussel is gegaan, zou me het niks verbazen als die van mij dus ook in de steekproef is gevallen en dat het alleen nog niet geupdate is...
En inderdaad, als ik nu nog een keer BTW of een of andere naheffing zou moeten betalen, ga ik wel ff klagen bij Borderlinx... gelukkig via Paypal betaald. dus snel gefixed
Wordt dus vandaag afgeleverd en geen problemen bij douane... toch is het vreemd dat bovenstaande posters hier toch problemen mee hebben...13 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:27
1 Colli
vreemd.. heb je er meerdere besteld misschien? Ik heb er 2 besteld, ook eentje voor een vriend van me. Mogelijk dat ze eerst de bestellingen met 1 touchpad de deur uit doen.
Nee hoor, meer idioot. Dat zullen die klanten leuk vinden, ineens 30 euro meer betalen dan ze gedacht hadden.Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:46:
Of zeg ik nu iets stoms?
En daarom iedereen die wel die 30 euro erover over had maar gelijk overslaan? Mijn 32Gb is ook onderweg, alleen nu achter komen of je hem ook kunt tracken die DHL-zending. Besteld om 22u45
[ Voor 3% gewijzigd door ralfbosz op 29-08-2011 08:49 ]
rm -r *
Verwijderd
Tracken ging niet bij iedereen goed las ik.ralfbosz schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:48:
[...]
Nee hoor, meer idioot. Dat zullen die klanten leuk vinden, ineens 30 euro meer betalen dan ze gedacht hadden.
En daarom iedereen die wel die 30 euro erover over had maar gelijk overslaan? Mijn 32Gb is ook onderweg, alleen nu achter komen of je hem ook kunt tracken die DHL-zending. Besteld om 22u45.
22.20 1x 32gb besteld, Commande expédiée
Voor wat het waard is, als ik op de productpagina klik van de 32gb krijg ik een 404-error.
/edit: Ik heb trouwens geen e-mail gehad van FNAC. Uberhaupt maar 1x mail gehad, alleen bij bestelling, ook nooit antwoorden op mijn vragen. Nja, geweldig iig dat hij onderweg is
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 08:51 ]
Correct, Om verzendkosten te besparen heb ik er samen met iemand anders 2 besteld.....m3gA schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:48:
[...]
vreemd.. heb je er meerdere besteld misschien? Ik heb er 2 besteld, ook eentje voor een vriend van me. Mogelijk dat ze eerst de bestellingen met 1 touchpad de deur uit doen.
Als ik het onderwerp goed heb gelezen krijg je gewoon die 32Gb pad's, alleen de mensen met een 16Gb bestellingen zitten nog in spanning of ze voor 30 euro meer een 32Gb kunnen krijgen.bszz schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:53:
[...]
Correct, Om verzendkosten te besparen heb ik er samen met iemand anders 2 besteld.....
Het zou wel lullig zijn als je hem om die 12 euro gaat missen...
rm -r *
Wel een beetje. Zij moeten ten eerste helemaal niks. Als jij een 16GB besteld hebt en die was op dat moment uitverkocht (ook al wist je dat niet) en er is iemand anders die op dat tijdstip een 32GB heeft besteld, is het logisch dat hij hem wel krijgt. vind ik. En dan hoeft Fnac niet eerst moeilijk gaan doen door BEIDE orders te cancelen en dan jou eerst te vragen of je hem wilt hebben.Mandrake466 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:46:
Of zeg ik nu iets stoms?
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Ze zijn hard bezig bij FNAC. Status nog niet veranderd maar kreeg een mailtje dat FNAC een half uur geleden het bedrag van me CC heeft gehaald
Mon dieu, c'est incroyable ! ! !
Bestelling 32Gb bij FNAC is expédié op 29/08/2011, plus factuur...
Afgelopen maandag om 21:00 besteld.
Hij gaat komen!!
Bij deze nogmaals een dankjewel aan detulp050, want hij tipte dit forum...
Verwijderd
Idem hier, vreemd alleen dat dat mailtje van paypal een 4de authorisatie betreft van de 28ste, terwijl er al 3 van de 22ste openstaan voor 2 x 16gb's en 1 x 32gb. Wat er nou met die oude authorisatie voor de 32GB gaat gebeuren, is even afwachten. Wel vreemd zo.ipconfig schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:33:
[...]
Doordat ik een mailtje van Paypal kreeg maar even op de FNAC site gekeken.
Ook is mijn status veranderd naar "Commande expédiée" (32GB besteld op 22/8 om 23.07)
Nog maar een paar dagen wachten. (dus zo voelde het sinterklaasgevoel)
edit: Partij komt idd via TechData.
Iemand een idee wanneer ik DHL kan verwachten.
Idem voor de bestelling van de 32GB vam 23.14janesh schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:29:
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 09:22 ]
Ik ben vooral blij dat ik er zelf ook eentje ga krijgencornfed99111 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:07:
[afbeelding]
Mon dieu, c'est incroyable ! ! !
Bestelling 32Gb bij FNAC is expédié op 29/08/2011, plus factuur...
Afgelopen maandag om 21:00 besteld.
Hij gaat komen!!
Bij deze nogmaals een dankjewel aan detulp050, want hij tipte dit forum...
Ze hebben bij FNAC vast nooit zoveel Nederlandse bestellingen ontvangen in zo'n korte tijd, denk ik
Bij DHL moeten ze extra vrachtwagens inzetten naar Nederland...
Zal mij niks verbazencornfed99111 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:10:
Bij DHL moeten ze extra vrachtwagens inzetten naar Nederland...
Ik heb er nog steed 5 in bestelling staan (1 voor mijzelf, 1 voor vriendin en overige 3 voor wat vrienden) bij zones.com. Deze zijn nog niet gecancelled, dus ik hoop dat die nog geleverd gaan worden... B&N, HP en een aantal anderen zijn allemaal gecancelled
Zones.com is nog aan het versturen, dus ik hoop dat ik wel geluk heb dit keer....
webOS all the way!
FNAC 1x 32GB onderweg
dank aan detulp050!
dank aan detulp050!
Verwijderd
Net op m'n gsm een tweet gelezen waar sprake is dat cyanogenmod 7 draait op de HP Touchpad :3
Vanochtend om 7:05 is mijn geld afgeschreven van PayPal voor mijn TouchPad 32GB
Status is inmiddels Sent
Als ik het topic doorlees kan ik het pakketje woensdag of donderdag ontvangen
Weet iemand waar ik de tracking code kan vinden? (en hoe ik deze moet gebruiken)
@Hierboven:
Als ik het topic doorlees kan ik het pakketje woensdag of donderdag ontvangen
Weet iemand waar ik de tracking code kan vinden? (en hoe ik deze moet gebruiken)
@Hierboven:
[ Voor 19% gewijzigd door Kwastie op 29-08-2011 10:37 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Voor de mensen die hier constant over de tracking codes zitten te praten. Die tracking-code krijg je of niet, of pas later. Mijn bestelling stond al de hele dag op verzonden en aan het einde van de dag kreeg ik pas de tracking code. Er waren ook een paar mensen die hem niet gekregen hebben, maar wel hun Touchpad hebben gehad.
Je kunt de tracking code vinden onder Livraison bij je order. Als hij hier niet staat en er staat alleen "DHL" dan heb je dus nog geen tracking code ontvangen.
Je kunt de tracking code vinden onder Livraison bij je order. Als hij hier niet staat en er staat alleen "DHL" dan heb je dus nog geen tracking code ontvangen.
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal