Falkor73 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:53:
[...]
Voor een Ipad 2 zou dat idd een mooie deal zijn.
Voor een HP TP waarvan onduidelijk is wat de prijs doet en niet bijzonder goed ontvangen werd (met de initiële prijs in het achterhoofd), weet ik niet of het zo'n goeie deal is...
Voor dat geld heb je een ipad 1 2e hands en daarvan weet je dat veel mensen er tevreden over zijn...
Vraag me toch werkelijk af... Een tablet wordt het meeste gebruikt om het internet te surfen, websites wat youtube filmpjes. Dat is allemaal flash gebaseerd. Denk ook wel 30 a 40% van alle websites nog enige mate van flash. Dat werkt allemaal niet op de iPad. Lijkt me toch enorm kloten...
Voor iedereen die echt een uitgebreide review wil lezen van Toms Hardware (ook dat de hardware op veel vlakken zelfs de Tegra 2 chip een pak op z'n donder geeft, maar ook een aantal software oplossingen die beter zijn dan van iPad/Android m.n. email/notifications, Synergy, flashoplossingen en 50GB gratis lifetime cloud storage):
http://www.tomshardware.c...ad-webos-tablet,2994.html
"The APQ8060 is a third-generation Snapdragon SoC. It shares a similar processor architecture with the A5 and the Tegra 2, but it's also slightly different. Instead of leveraging one of ARM’s reference designs, this processor is Qualcomm’s own creation, in use since the product's very first-generation incarnation. Dubbed Scorpion, Qualcomm claims its core is superior to the Cortex-A9 found in Apple's A5 and Nvidia's Tegra 2. Meanwhile, Nvidia claims Scorpion is closer to the Cortex-A8. The truth is somewhere in the middle."
"Based on the benchmarks, Snapdragon’s Adreno 220 easily beats Tegra 2’s ULP GeForce in the Egypt and Pro tests. But it's even more notable that Adreno supports FSAA, while Tegra 2 does not. Adreno enjoys a big advantage by supporting the MSAA spec outlined in the formal OpenGL ES 2.0 standard. In comparison, Tegra 2 only supports CSAA. "
Fingers crossed, hopelijk koopt een andere leverancier design van Touchpad & WebOS over en gaat ermee door, veelbelovend. Zeker als je de 1.2Ghz Snapdragon overclocked naar 1.7Ghz stabiel.