Azrael schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 03:17:
Als er nog over zijn, oftewel ze weten niet zeker dat er over zijn, oftewel ze weten niet zeker dat ze genoeg hebben om alle 32GB bestellingen te voldoen.
Daarnaast zou ik niet onderschatten hoeveel bestellingen er geplaatst zijn. Hier op GoT alleen al honderden, dat zullen er in Frankrijk dus duizenden zijn, en dan nog België, en de rest van Europa.
Ze hebben er al 4000 uitgeleverd, en daarvan zijn er maar een paar naar GoTters verstuurd.
Je maakt een paar veronderstellingen die ik nog niet hard gemaakt gezien heb. 'een paar naar GoTters' is onbekend, mogelijk waren er veel bij die wel geleverd hebben gekregen maar niet de moeite om hier verder te reageren. Net zoals dat klagers op het internet altijd meer hun gevoel uiten dan mensen die tevreden zijn over een product. Dan kan je er niet vanuit gaan dat het product overwegend slecht gevonden wordt. Zijn er nog veel die wachten op hun TP? Zeker. Weten we hoeveel er besteld zijn vanuit GoT? Onbekend. Weten we hoeveel Nederlanders, Belgen, Fransen etc. op de hoogte waren dat 'ie daar online kwam? Onbekend. Frankrijk loopt in wel meer opzichten achter, dus wie weet is er 1.5 Fransoos achter gekomen terwijl GoT honderden Nederlanders naar FNAC stuurde.
Nogmaals, er is een ding zeker: ze zeggen dat als er een surplus is na voldoen 32GB bestellingen, dat ze dan de 16GB orders gaan benaderen om als eerste kooprecht te hebben (voor in normale verkoop doen). Dat geeft dus naar mijn mening juist aan dat ze er voldoende hebben voor de 32GB orders, want waarom ga je anders de 16GB orders vragen of ze de surplus 32GB willen ipv de 16 die ze eerder bestelden? Ze beginnen niet voor niks met de zin:
"Goed nieuws voor hen die een 32GB Touchpad hebben besteld.", dat statement lijkt me duidelijk. Ik denk dat ze aardig zeker weten wat ze bij de groothandel los hebben kunnen krijgen inmiddels en dus grofweg kunnen inschatten dat alle 32GB orders voldaan worden. Anders deden ze geen uitspraak voor de groep 16GB orders, die ze dus zeker weten niet kunnen voldoen met 16GB modellen.
100% zekerheid krijg je nooit, maar zoals ze het hebben over mogelijk leveren aan de 16GB orders met 32GB modellen wijst het hier iig naar leveren.