• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
ik heb in het frans gestuurd,

Salut,

savoir si cet ordre est toujours en cours?

Sincèrement

lijkt me echt wel duidelijk. ik heb natuurlijk wel de ordernummers meegestuurd.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 13:34
Is het niet beter om de FNAC-medewerkers de tijd te geven voor orderopvolging ipv mailantwoordjes? ;)

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
retspan schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:41:
[...]

second that en wat een belachelijke (en aan het verkeerde adres onnodig beledigende) uitspraak, enig idee hoe die van ons klinkt in buitenlandse oren? Dat je niet overweg kon met je lerares Frans in de 2e brugklas kan geen Fransman iets aan doen.
Jongens, lighten up. Ik heb dat niet daadwerkelijk verstuurd, ik ben niet gek.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Nu graag ontopic blijven.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Op Amazon.de is de 32GB trouwens te krijgen voor 250 euro:

http://www.amazon.de/gp/p...ie=UTF8&s=computers&psc=1

Moet je wel een Duits adresje weten..

[ Voor 29% gewijzigd door RDMA op 25-08-2011 15:52 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed, het gaat hier meteen weer offtopic, dus ik gooi hier maar even tijdelijk een slotje op, tot iemand zin heeft om de boel weer schoon te vegen.

We blijven niet aan de gang.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En weer open.

Verwijderd

Bij erwincomputers hebben ze ondertussen maar toegegeven dat ze oversold zijn: http://www.erwincomputers.com/fb454utaba.html
Mensen die maandag om 21:00 CET hadden gekocht hebben een annulatiemail gehad.
De mijn order is van dinsdag 08:34 EDT aka 12:00 CET, maar nog steeds "pending"
Ofwel zijn ze héél traag met het verwerken van annulaties, ofwel is er misschien toch een kans, maar het zal wel dat eerste zijn.

Ondertussen verschijnen er filmpjes op Youtube van de Touchpad op Honeycomb!? Indrukwekkend :o
Een pre-flashed unit kost overigens 700,- EUR op ebay *kuch*

• beest123
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 12:50
de touchpad 32gb zal waarschijnlijk morgen aangeboden worden door dhl. Die vanmij kwam rond 12.05, redelijk vroeg

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:39
En na een update over de Pre 3 ook een update in de Palm eurostore over de Touchpad:
Update Thur 25th 10pm :
This product is no longer available for sale. We do not expect this position to change.
Customers who had already placed an order with Palm Eurostore have been sent an email communication in relation to their order.

Dear Palm Eurostore customer,

We regret to have to inform you that Palm Eurostore will NOT now be in a position to fulfill orders that have been received for the HP TouchPad 16Gb WiFi ( Part Number: FB405UA#ABB ) or the HP TouchPad 32Gb WiFi ( Part Number: FB368UA#ABB ).

You will probably be well aware of the very high level of interest and demand for these products in Europe in light of what had transpired in the US where significant price reductions had taken place. We know a lot of you may also have placed orders in the expectation that a similar price reduction would have been announced in Europe. In good faith, and after communication with HP, we at the Palm Eurostore allowed pre-orders to be taken for these products at the standard price. We fully intended and expected to be able to fulfill these orders and if a price reduction were to be announced then we would have applied that new price to the orders.

A decision, wholly outside of our control, has been made which meant that this expectation will not now be met. This decision means that we can no longer obtain any inventory of these products. Therefore, regretfully, we have no alternative but to cancel your order for these products and to process a full and complete refund of your money ( for those orders where the funds have already been deducted ). You will receive an email directly when the cancellation takes place – we expect to have all orders cancelled before close of business Fri 26th August. Please note that your bank or card issuing bank may take up to several days to show this refund on your account or statement.

We offer you our sincerest apologies for what has happened and can only ask for your understanding of our actions in a confusing and evolving situation. Again I wish to re-iterate that we acted in good faith and tried everything we could to try to secure inventory for these orders – but to no avail.

Should there be any new developments in relation to these products becoming available – and we have no information to suggest that will happen - we will contact you directly and try to ensure you are given priority or special consideration in some way to obtain these.

Yours sincerely, Palm Eurostore, Customer Support Team

Customer Service staff will not have any further information - it will be communicated directly here on this page. Thank you for your patience.

No further update is expected on this item.
http://eurostore.palm.com...e/Products/HP-FB405UA-ABB

Niet dat ik daar nog Touchpads verwachtte, hij is daar nooit in prijs verlaagd geweest.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Oftewel even samenvatten:
-Diverse shops hadden verwacht een nieuwe lading touchpads te krijgen, die komt niet
-HP had al aangekondigd dat er nog een tweede lading aankwam
-HP heeft z'n strategie blijkbaar aangepast

De grote vraag is nu dus: wat gaat HP met de resterende touchpads doen: aanbieden via de eigen website lijkt me onwaarschijnlijk, gezien de faal-actie met het compleet onbereikbaar zijn van de site.

Verwijderd

Nieuwe stock, maar te duur, op Amazon.com: http://www.amazon.com/HP-...p/B0055D67HW/?tag=nisa-20

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:38
Dat is geen nieuwe stock.

Dat is net als bij FNAC, andere resellers die via Amazon.com verkopen.
Zij het winkels, zij het particulieren.

Zie:
http://www.amazon.com/gp/...new?ie=UTF8&condition=new

[ Voor 4% gewijzigd door Source90 op 25-08-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Europe is de 16 GB bijna niet verkocht volgens mij. Ik heb alleen maar mensen gezien die de 32 hebben ontvangen.
Kan er ook naast zitten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Dit wordt toch wel belachelijk met FNAC, al bijna een week zonder concreet antwoord of je dat ding wel of niet krijgt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
RomaniusDranius schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:34:
Dit wordt toch wel belachelijk met FNAC, al bijna een week zonder concreet antwoord of je dat ding wel of niet krijgt. :S
Wat heb je liever, dat ze gewoon alle bestellingen annuleren, of dat ze hun best doen om alle bestellingen te honoreren? ...

Ik zou er maar vanuit gaan dat je 'm niet krijgt, als je niet bij de lucky few zat die 'm besteld hebben toen er nog voorraad was. Krijg je er toch een, mooi meegenomen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Azrael op 26-08-2011 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Had iemand deze mail al gehad van FNAC?
Lors de la validation de votre commande, nous avions prévu l'expédition de votre colis le 24 août 2011. Cependant, le délai d’approvisionnement de notre fournisseur étant plus long que prévu, nous risquons de connaître un contretemps qui ne devrait pas dépasser quelques jours.
Nous vous présentons toutes nos excuses pour le désagrément occasionné et nous mettons tout en œuvre afin de réduire votre attente.
Oftewel; dat kan nog even duren. Maar het is géén cancel! #stille-hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
willemvleeuwen schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:28:
Had iemand deze mail al gehad van FNAC?

[...]

Oftewel; dat kan nog even duren. Maar het is géén cancel! #stille-hoop
Die mail heb ik vanmorgen ook gehad. Vreemd genoeg voor mijn order van dinsdag ochtend 23-08 om 10:08. Voor mijn order van 22-08 21:19 heb ik nog niks gezien :)

Ik blijf hierdoor wel nog een beetje hoop houden maar ik ga er al sinds maandag van uit dat er niks komt :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
redfoxert schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:32:
[...]

Die mail heb ik vanmorgen ook gehad. Vreemd genoeg voor mijn order van dinsdag ochtend 23-08 om 10:08. Voor mijn order van 22-08 21:19 heb ik nog niks gezien :)

Ik blijf hierdoor wel nog een beetje hoop houden maar ik ga er al sinds maandag van uit dat er niks komt :)
Hier ook nog niets gehoord over eerdere 16GB bestelling. Ook met deze mailtjes gaat de 32GB dus blijkbaar voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 15:36
redfoxert schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:32:
[...]

het is echt volstrekte willekeur qua volgorde daar bij FNAC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Mijn backordered Touchpad van Best Buy heeft sinds gisteravond als status shipped!

Of ze hebben nieuwe voorraad gekregen van HP, of het is bestaande voorraad maar door de hoeveelheid bestellingen kon niet alles dezelfde dag weg. Anyway, ik had het niet meer verwacht maar ik krijg een Touchpad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrael schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:37:
[...]

Wat heb je liever, dat ze gewoon alle bestellingen annuleren, of dat ze hun best doen om alle bestellingen te honoreren? ...
Zijn dat alle smaken???? Ze voeren een in-stock-teller op tijdens het bestellen, die op een gegeven moment op nul stond, dan mag je toch verwachten dat daar enige aktualiteit met de werkelijke voorraad in zit. Zeg dan als bedrijf eerder "het is op" ipv klanten al 4 dagen vast te houden met (valse) hoop, anders had ik nog elders wat gepoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:51:
[...]

Zijn dat alle smaken???? Ze voeren een in-stock-teller op tijdens het bestellen, die op een gegeven moment op nul stond, dan mag je toch verwachten dat daar enige aktualiteit met de werkelijke voorraad in zit. Zeg dan als bedrijf eerder "het is op" ipv klanten al 4 dagen vast te houden met (valse) hoop, anders had ik nog elders wat gepoogd.
Ja, volgens mij zijn dat alle smaken. Je weet dat je weinig kans hebt (dat was bij andere winkels ook al zo), maar in ieder geval doet Fnac het voorkomen dat ze hard bezig zijn zoveel mogelijk mensen te helpen. Tegelijk weet je dat wanneer je laat hebt besteld (21.00 is een aardige grens) of wanneer je een 16 GB versie hebt besteld, dat de kansen gewoon klein lijken. Als je van de shop per se vandaag duidelijkheid wilt hebben dan kunnen ze volgens mij deze twee dingen zeggen:

1. Wacht rustig af, we doen ons uiterste best maar kunnen niets garanderen.
2. Ja hoor, hier hebt u duidelijkheid: we annuleren uw order.

Meer smaken zijn er niet. Als je 1 niet wilt dan wordt het automatisch 2. De individuele communicatie laat wel te wensen over, maar gezien de hoeveelheid bestellingen (en het feit dat de meesten die bestellen best weten hoe het zit) vind ik dat ze het best goed doen, met de bredere communicatie hier en daar.

Hoewel ik niet weet wat er achter de schermen gebeurt bij Fnac, heb ik nu in ieder geval het idee dat ze er wel een compliment verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyx666666
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 20:44
ik heb gisteren antwoord gehad (nadat ik navraag heb gedaan op speciale mailadres) van fnac
Ik zou volgende week alsnog mijn 32 gb geleverd krijgen

Besteld 22.05 22-08
huidige status commande preperation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
RobbertC schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:50:
Mijn backordered Touchpad van Best Buy heeft sinds gisteravond als status shipped!

Of ze hebben nieuwe voorraad gekregen van HP, of het is bestaande voorraad maar door de hoeveelheid bestellingen kon niet alles dezelfde dag weg. Anyway, ik had het niet meer verwacht maar ik krijg een Touchpad :)
Borderlinx en CC of Paypal?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
onyx666666 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:20:
ik heb gisteren antwoord gehad (nadat ik navraag heb gedaan op speciale mailadres) van fnac

Besteld 22.05 22-08
Wat is het speciale mailadres van Fnac?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 21:44
fnacoeur@fnac.com

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:16
Mijn order is inmiddels onderweg met Fedex priority, komt maandag aan :)
Met shipito dus, 56 dollar verzendskosten/tax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Thx, ik zal maar 's een poging wagen. Ik had ze al eerder gemaild door te reageren op hun bevestigingsmail maar nog niks gehoord. Het gaat wel om 16Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zentbeer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:10:
[...]

Ja, volgens mij zijn dat alle smaken. Je weet dat je weinig kans hebt (dat was bij andere winkels ook al zo), maar in ieder geval doet Fnac het voorkomen dat ze hard bezig zijn zoveel mogelijk mensen te helpen. Tegelijk weet je dat wanneer je laat hebt besteld (21.00 is een aardige grens) of wanneer je een 16 GB versie hebt besteld, dat de kansen gewoon klein lijken. Als je van de shop per se vandaag duidelijkheid wilt hebben dan kunnen ze volgens mij deze twee dingen zeggen:

1. Wacht rustig af, we doen ons uiterste best maar kunnen niets garanderen.
2. Ja hoor, hier hebt u duidelijkheid: we annuleren uw order.

Meer smaken zijn er niet. Als je 1 niet wilt dan wordt het automatisch 2. De individuele communicatie laat wel te wensen over, maar gezien de hoeveelheid bestellingen (en het feit dat de meesten die bestellen best weten hoe het zit) vind ik dat ze het best goed doen, met de bredere communicatie hier en daar.

Hoewel ik niet weet wat er achter de schermen gebeurt bij Fnac, heb ik nu in ieder geval het idee dat ze er wel een compliment verdienen.
Als ik duidelijkheid wil neem ik natuurlijk geen genoegen met optie 1. "wacht rustig af", optie 2, dat is duidelijkheid. Een enkeling heeft een nietszeggend mailtje gehad, het gros hoort niks. Dat ze achter de schermen hun best doen is een aanname, want niemand hier weet wat de voorraad is/was en wat er daadwerkelijk verstuurd word, op de enkelen na die in de google sheet vermeld worden.
"Maar in ieder geval doet Fnac het voorkomen dat ze hard bezig zijn zoveel mogelijk mensen te helpen", zoveel mensen mogelijk aan het lijntje te houden lijkt mij meer van toepassing, maar ik zal dan wel met wat minder geduld van nature zijn bedeeld.
onyx666666 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:20:

Besteld 22.05 22-08
Kijk, dat versta ik onder duidelijkheid!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:44
Pred87 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:27:
Mijn order is inmiddels onderweg met Fedex priority, komt maandag aan :)
Met shipito dus, 56 dollar verzendskosten/tax.
Shipito heeft niet de service van Borderlinx om alvast de tax te betalen. Ik denk dus dat je nog zo'n 40-50 dollar tax zal gaan betalen voor de douane in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:31:
[...]
Kijk, dat versta ik onder duidelijkheid!
Wat mij betreft overdrijf je een beetje... Bij mijn bestelling stond duidelijk 4-12 dagen levertijd, dan ga ik ze toch niet voor die tijd lastigvallen?
Ik snap zelf ook wel dat ze mijn bestelling verstuurd zouden hebben als ze er genoeg hadden gehad, meer kunnen ze toch niet doen daar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Heinemancp schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:34:
[...]

Shipito heeft niet de service van Borderlinx om alvast de tax te betalen. Ik denk dus dat je nog zo'n 40-50 dollar tax zal gaan betalen voor de douane in NL.
Omzetbelasting zal er nog bij komen ja. Maar verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-10 13:38
Ik even gekeken waar 'ons' tablet vandaan komt.

Blijkbaar worden alle tablets door Inventec Taiwan gemaakt.
Vermoedelijk zullen de fabrieken zelf in China staan.
Er werd gesproken over 400.000 tot 450.000 units per maand in juni dit jaar.
Dat is wel inclusief een 7 inch versie van de HP Touchpad waarvan we de introductie niet meer hebben
mogen meemaken.
Je kan er dus van uitgaan dat er nog ergens één of meerdere containers op zee zich bevinden op weg naar Europa of Amerika.
Zeker omdat HP erg plotseling en onverwacht aankondigde uit de tabletmarkt te stappen!

Daarom de verwarring en onduidelijkheid in de voorraadbeheer van diverse winkels en HP zelf.
Ze weten dat er nog iets aankomt, alleen hoeveel precies en wie krijgt die voorraad?
De huidige oude voorraad is overduidelijk uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:42:
[...]

Wat mij betreft overdrijf je een beetje... Bij mijn bestelling stond duidelijk 4-12 dagen levertijd, dan ga ik ze toch niet voor die tijd lastigvallen?
Ik snap zelf ook wel dat ze mijn bestelling verstuurd zouden hebben als ze er genoeg hadden gehad, meer kunnen ze toch niet doen daar nu.
Wie heeft het hier nou over lastigvallen? Omdat er bij jouw 4-12 dagen stond, geldt dat voor iedereen?
En wat snap je nou eigenlijk, dat ze er wel genoeg hebben, en je er in 4-12 dagen 1 (of wat je besteld hebt) krijgt, of dat ze er geen hebben want "als ze er genoeg hadden gehad zouden ze mijn bestelling al verstuurd hebben"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:nvm

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
Als er nog steeds bij FNAC Commande en préparation staat, heb ik dan nog kans dat ik m krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rueducommerce.com in het oog houden op twitter. Er zou sprake zijn van een nieuwe lading touchpad voor zéér binnenkort en de Pre3 zou ook de deur uitvliegen.

Als dat maar 75 EUR zou kosten lijkt me dat wel een koopje voor een reserve smartphone ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:30
Verschepen die naar Nederland? Kan het niet vinden namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Laatst online: 06-09 16:39
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:28:
rueducommerce.com in het oog houden op twitter. Er zou sprake zijn van een nieuwe lading touchpad voor zéér binnenkort en de Pre3 zou ook de deur uitvliegen.

Als dat maar 75 EUR zou kosten lijkt me dat wel een koopje voor een reserve smartphone ^^
De site ligt in elk geval al plat, en waarschijnlijk AZERTY :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
omgwtfbbq schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:31:
Verschepen die naar Nederland? Kan het niet vinden namelijk..
Alleen frankrijk belgie en luxemburg zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 17:52
gebradenkip schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:33:
[...]

ik kan gewoon op de site maar vind geen touchpad op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
arjandijk162 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:24:
Als er nog steeds bij FNAC Commande en préparation staat, heb ik dan nog kans dat ik m krijg?
Bij mij is de status vandaag verandert naar bovenstaand. Hoelang heb jij die status dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik al vanaf de bestelling

dat was dinsdag....

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Oh en ik was even blij :)

16GB of 32GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2x 32gb ,

maar denk niet dat het nog iets wordt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Onze Vlaamse vrienden zijn ook op jacht geweest naar de HP Touchpad.
Met ongeveer dezelfde resultaten als bij ons.
Maar lees zelf maar: http://forum.shrimprefuge.be/showthread.php?t=14598

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebradenkip schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:33:
[...]

Hier doet de site het nog iig. Touchpads staan er inderdaad nog niet op.

Is azerty eigenlijk zo erg? Ik vind het handig als je bijvoorbeeld Frans moet typen.
Gisteren een nieuw keyboard ontvangen voor m'n laptop. Dat is een qwerty geworden. Is wel even aanpassen >_< Af en toe een twitter checken op m'n gsm voor updates. Corporate firewall blokkeert echt alle social networking sites... zelfs als er maar een vermelding op staat D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:40
rueducommerce.com shipt niet naar NL... Und jetzt?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leffty09
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
Zijn er hier nog meer mensen die een TP bij CostCentral.com hebben gekocht?
Zo ja, hebben jullie al iets vernomen na het laatste mailtje waarin ze aangaven meer tijd nodig te hebben?
Ik namelijk nog niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Zucht, ondanks dat ik de topicwaarschuwing heb verduidelijkt is het blijkbaar toch nog te ingewikkeld voor sommigen.Geen inkoop/verkoopacties, duidelijker kan ik het niet maken. Als ik straks tijd heb ga ik weer even puinruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:En weer open. Duidelijke overtredingen van de topicwaarschuwing worden genomineerd voor passende maatregelen.

[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 26-08-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Laatst online: 08-08 12:23
Update van FNac: Er word beloofd dat zodra de nieuwe voorraad binnen hebben de bestelling verzonden wordt. Meerdere mensen die de 32GB versie besteld hebben, hebben deze mail ontvangen (op het IRC kanaal vernomen).
Cher Client,

Vous avez souhaité commander une Tablette HP Touchpad sur notre site internet, commande effectuée, comme indiqué sur la fiche article, sous réserve de disponibilité.

La vente de cet article a rencontré un succès considérable et nous n’avons pu être en mesure de vous fournir votre produit pour l'instant.

Cependant, dès que nous serons réapprovisionnés par notre fournisseur dans les prochains jours, nous procèderons à l'expédition de votre commande. Un mail de confirmation de livraison vous en confirmera l’expédition.

Nous vous prions de bien vouloir accepter nos vives excuses pour ce désagrément et vous remercions de votre patience. Nous mettons tout en œuvre pour vous satisfaire.

Notre équipe reste à votre disposition du Lundi au Samedi au 0 969 324 334 (prix d’une communication locale depuis un poste fixe) de 9 heures à 19 heures 30 et sur notre site internet www.fnac.com.

Votre Service Clients Fnac.com
Note: Google translate als je het Frans niet machtig bent ;)

Edit: Ik heb weinig zin om een wellus - nietus discussie te beginnen, maar dit is een officiële update vanuit FNac. Mensen die 16GB hebben besteld hebben geen mail ontvangen.

Gezien eerdere voortekens, het feit dat FNac een tijdje geen info heeft gegeven en nu dit aangeeft, lijkt het me dat FNac zeker van hun zaak is. Ze zullen wel oppassen loze beloftes te maken.

Ik heb er dus wel vertrouwen in...

[ Voor 13% gewijzigd door Twisted-D op 26-08-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:24
krijg net een mailtje van FNAC dat ze wachten op levering van een nieuwe zending... niet dus
Het lijkt mij dus dat alle touchpads die nog niet geleverd zijn (status:commande en preparation) niet meer zullen worden geleverd. Ik had 1x 32gb op 22-08 besteld (toen ze nog op stock waren met cc)

helaas... pindakaas

[ Voor 4% gewijzigd door danda op 26-08-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waar haal je die info vandaan ?

heb er een hard hoofd in maar niets is onmogelijk lijkt me, anders hadden ze wel meteen een anuleringsmailtje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Ik heb een 32 en een 16GB exemplaar besteld en ook die mail ontvangen, maar een vriend die alleen de 16GB heeft besteld niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Laatst online: 07:51
ik heb ook deze mail ontvangen deze ochtend, maar als ik die mail vertaal staat er dus duidelijk dat ik de Touchpad wel zal gaan krijgen dus het lijkt mij dat ze inderdaad zeker van hun zaak zijn. ook ik heb de 32gb versie besteld op 22-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leffty09
Zijn er hier nog meer mensen die een TP bij CostCentral.com hebben gekocht?
Zo ja, hebben jullie al iets vernomen na het laatste mailtje waarin ze aangaven meer tijd nodig te hebben?
Ik namelijk nog niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 22:17
Zelf heb ik die mail niet gekregen (besteld om 21:38u). Maar aangezien je wel zou kunnen informeren naar Fnac, wat zou ik dan kunnen mailen, aangezien ik daar niet echt veel verder mee kom met mijn middelbare school-Frans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:24
moet je opletten wat gaat gebeuren... indien ze allemaal weer kunnen leveren (Amazon, Fnac, HP etc) , wordt ook de 64GB versie beschikbaar/geleverd. Denk dat minimaal 50% zijn 32gb versie bestelling zal annuleren en de 64GB versie zal bestellen, zie je hem aankomen .... vicieuze cirkel

[ Voor 16% gewijzigd door danda op 26-08-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

64GB *drool*

Wat ik dan niet zo goed snap is waarom hij nooit op de www.shopping.hp.com heeft gestaan? Toen de 13 & 32 zo goed als overal uitverkocht waren begon ik te zoeken naar de 64GB en die was dus echt nergens te bespeuren. Ook geen richtprijzen. Niks. Nada. En dan hebben ze die nog in 2 verschillende uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Omdat de 64Gb nog uit moest komen. Die zouden eind augustus in de handel komen.
Ik vermoed dus dat ze wel bestaan, maar nog ergens op de Indische Oceaan zitten.

De 64Gb zou een overklokte Snapdragon draaien (1,5Ghz) en ook in wit beschikbaar zijn.

Site weer gevonden:
http://digimind.nl/2011/0...ad-64gb-komt-naar-europa/

[ Voor 36% gewijzigd door cornfed99111 op 26-08-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, interesant , dus we krijgen binnen een paar weken weer een run op de 64gb?

zou wel te gek zijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Wat ik dus allemaal zie is dat veel mensen een 32gig kunnen krijgen, sommige hebben het al thuis ontvangen. Maar is er nog iemand die een 16 gig heeft ontvangen of al een 'expideé' heeft staan? (zo ja, hoe laat bevestiging ontvangen en hoeveel besteld?)

Besteling:
2x16gig
21:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Laatst online: 17:44
RomaniusDranius schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:35:
Wat ik dus allemaal zie is dat veel mensen een 32gig kunnen krijgen, sommige hebben het al thuis ontvangen. Maar is er nog iemand die een 16 gig heeft ontvangen of al een 'expideé' heeft staan? (zo ja, hoe laat bevestiging ontvangen en hoeveel besteld?)

Besteling:
2x16gig
21:20
NEEEE!! NIET weer... pff... al die lijstjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Op Twitter meldde zonet FNAC dat ALLE bestelde 32gb TP's gehonoreerd zullen worden!

Op Facebook staat ook dat ze GEEN 16Gb meer kunnen leveren.
MAAR klanten kunnen hun 16Gb bestelling aanpassen naar een 32Gb variant, als ze dat willen.
Dat kan alleen als er nog 32Gb modellen over zijn in stock.

EDIT de vertaling van Facebook:

Hallo allemaal,
Goed nieuws voor degenen die opdracht een 32 GB Touchpad We waren in staat om eindelijk de voorraad die nodig is voor bestellingen geplaatst op basis van beschikbaarheid kan nog steeds worden gehonoreerd.

Ten aanzien van de touchpad 16 GB, helaas kunnen we niet aan orders. Echter, als overtollig Touchpad 32 GB, zullen we contact met u volgende week voor u om in de eerste plaats ten goede, indien gewenst.

[ Voor 100% gewijzigd door cornfed99111 op 26-08-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
En alle 4-12 dagen 16 GB's niet...

Dat noem ik duidelijkheid :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 15:36
cornfed99111 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:49:
Op Twitter meldde zonet FNAC dat ALLE bestelde 32gb TP's gehonoreerd zullen worden!

Op Facebook staat ook dat ze GEEN 16Gb meer kunnen leveren.
MAAR klanten kunnen hun 16Gb bestelling aanpassen naar een 32Gb variant, als ze dat willen.
Dat kan alleen als er nog 32Gb modellen over zijn in stock.
Waar staat dat dan? Ik kijk net op hun twitter maar ik zie niks?

[ Voor 4% gewijzigd door m3gA op 26-08-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws dus, (voor mij teminste)

vraag me alleen af of we volgenden week nog wat horen van dm-telecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
m3gA schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:54:
[...]

Waar staat dat dan? Ik kijk net op hun twitter maar ik zie niks?
http://twitter.com/#!/search/FNAC%20touchpad : "Toutes les commandes de Touchpad 32Go passées ss réserve de dispo seront honorées." Verder verwijzen ze op Twitter naar Facebook...

Nu is mijn Frans slecht, en de vertaling nooit betrouwbaar, dus: klopt de bovengenoemde vertaling echt? Dat zou leuk nieuws zijn! Of gaat dit weer over alleen de bestellingen die "tijdens voorraad" besteld zijn, en niet de "4-12 dagen" waar ikzelf onder viel?

[ Voor 11% gewijzigd door RemcoDelft op 26-08-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energizer23
  • Laatst online: 24-04-2023
Zoals nu ook gemeld op hun facebook (met google chrome vertaald uit het Frans):

Fnac High Tech
Hi,
Good news for those who ordered a 32 GB Touchpad We could finally get the stock required for orders placed on availability can be still honored. Regarding the touchpad 16 GB, unfortunately we can not honor orders. However, if excess Touchpad 32 GB, we will get back to you next week for you to benefit primarily, if desired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
De melding van FNAC op twitter in NL dan maar:

Goed nieuws! Alle bestellingen voor 32GB Touchpad verleden ss behouden bepalingen zullen worden gehonoreerd. Meer op Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Hello everyone,
Good news for those who ordered a 32 GB Touchpad We were able to finally get the stock required for orders placed on availability can still be honored.

Regarding the touchpad 16 GB, unfortunately we can not fulfill orders. However, if excess Touchpad 32 GB, we will get back to you next week for you to benefit primarily, if desired."

Alle 32GB orders worden voldaan, ook die van 4-12 dagen, want ze hebben het over SURPLUS dat overblijft voor evt. 16GB klanten die om willen gaan zetten. Dus ze hebben er meer dan alle 32GB orders die gedaan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleja
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 16:46
Hm dan ben ik een van de ongelukkige die de 16GB versie besteld had...
Heeft iemand een idee waar je je bestelling kan omzetten naar een 32GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Geweldig, ik had eerst een 32gig besteld, maar mijn CC werk geweigerd, daarna een 16gig besteld via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Laatst online: 19:20
eerst zien en dan geloven !! Ik wil een boel geloven omtrent TP's, maar nu geloof ik pas echt als ik er 1 in mijn handen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gleja schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:12:
Ze nemen waarschijnlijk op basis van inschrijving contact met je op of je om wilt zetten zoals ik het lees, vanuit wat ze overhouden na levering van 32GB orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leffty09
Kunnen jullie geen aparte FNAC topic aanmaken? Jesus jullie spamme als de malle, en 100x precies t zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gleja schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:12:
Ik zou een mail naar ze sturen: fnacoeur@fnac.com
Dat e-mailadres hebben ze eerder ook genoemd voor vragen.

Ik heb ze in het Engels en translated Frans een vraag gestuurd, maar geen antwoord ontvangen. Wellicht is dus een goede Franse mail een goed idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leffty09
Gleja schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:12::
[...]

dude alles is uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
dude, als je had gelezen. Had je gezien dat FNAC de orders van 16GB gaat omzetten naar 32GB wanneer ze voldoende stock hebben. Dus ik snap best dat Gleja als eerste erbij wilt zijn :P. Alleen wordt er contact met je opgenomen vanuit FNAC.

Als je zo stoort aan de FNAC posts, maak dan maar een topicreport aan ipv nutteloze berichten hier te posten, want daar heeft he-le-maal niemand iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
alex3305 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:29:
[...]

dude, als je had gelezen. Had je gezien dat FNAC de orders van 16GB gaat omzetten naar 32GB wanneer ze voldoende stock hebben. Dus ik snap best dat Gleja als eerste erbij wilt zijn :P. Alleen wordt er contact met je opgenomen vanuit FNAC.

Als je zo stoort aan de FNAC posts, maak dan maar een topicreport aan ipv nutteloze berichten hier te posten, want daar heeft he-le-maal niemand iets aan.
Eigenlijk staat dat er niet. En dat is nogal een belangrijk verschil: ze kunnen de 16 GB niet leveren. Die order gaan ze dus annuleren. Volgende week gaan ze je, bij voldoende overschot, benaderen of je wellicht interesse hebt om de 32 GB te bestellen. Op dat moment heb je dus geen order meer bij ze, maar heb je vanuit het verleden de eerste keus gekregen. Ik verwacht zomaar dat het dan weer touwtrekken wordt.

Dit staat in de annulerings-e-mails die inmiddels verzonden zijn en hier en daar al te lezen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakoz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 21:33
Balen zeg, ik had eerst de 32 GB in m'n winkelwagen maar daarna toch de 16 GB gepakt. Ach ja, als ze de optie aanbieden om 'em om te zetten in 32 GB doe ik dat meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-10 22:16
Het is een uiterst vaag twitter bericht, ik wacht wel weer gewoon of mijn bestelling bij fnac wordt gecanceld of niet. Want het is nu niet helemaal duidelijk welk 16g nou wel worden uitgeleverd en welk niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Zentbeer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:38:
[...]

Eigenlijk staat dat er niet. En dat is nogal een belangrijk verschil: ze kunnen de 16 GB niet leveren. Die order gaan ze dus annuleren. Volgende week gaan ze je, bij voldoende overschot, benaderen of je wellicht interesse hebt om de 32 GB te bestellen. Op dat moment heb je dus geen order meer bij ze, maar heb je vanuit het verleden de eerste keus gekregen. Ik verwacht zomaar dat het dan weer touwtrekken wordt.

Dit staat in de annulerings-e-mails die inmiddels verzonden zijn en hier en daar al te lezen zijn.
Hmm ik heb nog geen mail gekregen.. ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Laatst online: 19:56
wat ik me eigenlijk afvraag is wanneer ze de nieuwe lading van 32gb's verwachten...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik heb Fnac gemaild, en volgens hun is het veranderen van een reeds gevalideerde bestelling onmogelijk. Het beste leek hun om de bestelling te annuleren en dan telefonisch een nieuwe aan te vragen? (mijn frans is niet zo goed)
Je vous propose d'annuler cette commande. Puis, d'en valider une nouvelle complétée sur notre site ou auprès de nos chargés de clientèle par téléphone.

Veuillez toutefois noter que le délai d'expédition habituel redémarre alors au jour de l'enregistrement de la nouvelle commande.
Hier staat toch dat ik dan telefonisch een nieuwe bestelling moet doen? Naja dat gaat hem niet worden want frans spreken doe ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 16GB besteld, nog steeds commande en preperation en geen mail ontvangen.

Geduld is een schone zaak, en ik zie wel of ze contact met me opnemen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdeboernl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:56
Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/702/hardwarenl.png

Geupdate pagina van Hardware.nl (http://hp.hardware.nl/FB368UA%2523ABB)
(nu wel tekst over nabestellen bij leverancier.. dus weet waar je aan begint)

Rood = oude tekst, groen = nieuwe tekst (dmv Page Monitor plugin voor Chrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Helaas bij hardware.nl nog steeds voor de oude prijs :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Even gebeld met hardware.nl:
Op dit moment hebben ze geen voorraad (die is teruggeroepen door HP). Ze horen volgende week of ze alsnog voorraad hebben en tegen welke prijs ze deze dan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ontdekt dat ik toegang heb tot de HP VIP Shop op m'n werk en ben direct gaan snuffelen naar Touchpads. Helaas maken ze niet deel uit van het assortiment, maar wordt er gewoon hardware met interessante kortingen verkocht.

Om zeker te zijn hen ik ze maar een mailtje gestuurd. Ik wacht nog op een antwoord van hen, maar dat zal niet meer voor vandaag zijn vrees ik. Hopelijk kan ik ze via die weg direct bij HP bestellen *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:17:
Ik heb ontdekt dat ik toegang heb tot de HP VIP Shop op m'n werk en ben direct gaan snuffelen naar Touchpads. Helaas maken ze niet deel uit van het assortiment, maar wordt er gewoon hardware met interessante kortingen verkocht.

Om zeker te zijn hen ik ze maar een mailtje gestuurd. Ik wacht nog op een antwoord van hen, maar dat zal niet meer voor vandaag zijn vrees ik. Hopelijk kan ik ze via die weg direct bij HP bestellen *fingers crossed*
Als het de Nederlandse shop is heb je denk ik gruwelijke pech aangezien de Touchpad nooit in Nederland is verschenen. Maar goed informeren kan nooit kwaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Laatst online: 16:24
Ik heb even gebeld met Rue Du Commerce en ze gaven aan volgende week nog 50 tot 100 stuks binnen te krijgen van de 32 gig variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Laatst online: 07-10 17:05

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

toos87 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:40:
Ik heb even gebeld met Rue Du Commerce en ze gaven aan volgende week nog 50 tot 100 stuks binnen te krijgen van de 32 gig variant.
Hebben ze ze al op de site gehad vandaag? Hele dag in de gaten gehouden maar nog niets gezien?

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Rev! schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:17:
Ik heb Fnac gemaild, en volgens hun is het veranderen van een reeds gevalideerde bestelling onmogelijk. Het beste leek hun om de bestelling te annuleren en dan telefonisch een nieuwe aan te vragen? (mijn frans is niet zo goed)

Hier staat toch dat ik dan telefonisch een nieuwe bestelling moet doen? Naja dat gaat hem niet worden want frans spreken doe ik niet ;)
Je mag hem van hun ook gewoon opnieuw bestellen via de site. Lijkt me "veiliger" om te bellen en daarna te annuleren.

[ Voor 20% gewijzigd door PaT op 26-08-2011 16:42 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
op de UK site is de Touchpad voor de volle prijs te bestellen, maar als ik klik op order dan krijg ik "item not found" "basket empty". Is hier nog een slimme truck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Laatst online: 16:24
Hermanvh schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:41:
[...]

Hebben ze ze al op de site gehad vandaag? Hele dag in de gaten gehouden maar nog niets gezien?
Nee hebben ze niet en zal ook niet komen. Volgende week zullen ze weer een paar stuks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Laatst online: 07-10 17:05

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

toos87 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:02:
[...]

Nee hebben ze niet en zal ook niet komen. Volgende week zullen ze weer een paar stuks hebben.
Vaag dat ze dan zaten te Twitteren dat er Pre3's en Touchpad's zouden komen op hun site later vandaag....

webOS all the way!

Pagina: 1 ... 33 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal