Volledige mail:
Beste mensen.
Update 25-Augustus 14:45
Feit: HP stopt met webOS tablets, en telefoons. NIET met de software. De ontwikkeling en support
gaan gewoon door. webOS blijft in ontwikkeling.
HP TouchPad:
De TouchPad zal niet meer aan ons worden geleverd.

Er is simpelweg geen voorraad meer
in Europa. Als dat wijzigt, en dat kan zomaar... lichten wij jullie onmiddellijk in via email.
HP Pre3:
HP heeft met ingang van 24-08 om 07:00 een verkoopstop van de Pre3 ingesteld voor 48 uur.
Vanmorgen had ik contact met de distributie, en deze vertelde mij dat de prijsverlaging van de Pre3
met ingang van direct is stopgezet. Dat betekend waarschijnlijk dat de reductieprijs van € 349.- weer
van kracht is. (origineel kostte de Pre 3 € 569.-) Bij ons in de winkel kost de Pre3 geactiveerd dan € 369.-
AZERTY
Er is een flinke hoeveelheid Pre3 QWERTY voor ons gereserveerd. Er zijn wellicht ook AZERTY's beschikbaar.
Bij deze wil ik dan ook inventariseren hoeveel mensen AZERTY machines willen / prefereren.
Stuur mij even een email als je voor € 369.- Incl. activatie een AZERTY toestel wilt, dan kan ik morgen op maat
bestellen. AZERTY is niet een toetsenbord waar ik mee wil blijven zitten.....
Let op: de info varieert per dag. Morgen kan het zomaar bijgesteld zijn. Ik doe mijn uiterste best om
zo duidelijk mogelijk de info weer te geven.
-Het is niet mogelijk te reserveren. Wij gaan pas voorverkopen als er 100% zekerheid is.
Dus: wij starten pas met verkoop, als we op zeker kunnen leveren. Wij gaan niet gokken, en lokken met
belachelijke prijzen. Duidelijk, en eerlijk.
v.w.b. refunds:
Het is volslagen onduidelijk hoe HP huidige Pre3 en TouchPad eigenaren gaat refunden.
Als daar duidelijkheid over is, zullen we de eigenaren emailen, of HP handelt het wellicht
zelf af via je profile-emailadres. Hoe dan ook: het heeft onze aandacht.
Dit bericht bevat informatie die herhaald wordt. Dit is omdat de lijst met emailadressen groeit. Oude info
is ook voor nieuwe mensen van belang.
Morgen meer info, en wellicht een bevestiging van levering!!
Groetend,
--
Richard Rosenberger
PDATechCenter vof