• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 20:52

Tom Yam

(>'.')>

CodeIT schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:23:
[...]

Wanneer veranderde bij jou de status naar Expedié? Ik heb nog steeds geen DHL linkje onder livraison.
Gisterochtend zag ik dat het 32gb model expedie was, later op de dag kwam daar een track en trace nummer bij. Vannacht is het ding van Orly via Brussel naar AMS gekomen. Gaat best snel dus.

Alleen ben ik vandaag de hele dag op het werk dus ben bang dat ik hem niet ga kunnen vasthouden :/

[ Voor 10% gewijzigd door Tom Yam op 25-08-2011 09:34 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Geen12 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:32:
BL doet geen aangifte voor jou. Dat moet je zelf doen of laten doen door het postbedrijf.

http://www.douane.nl/part...nternetaankopen.html#P0_0
Nee, lees eerst even de Borderlinx website door voordat je claims gaat maken die nergens op gebaseerd zijn.
Dit is ook al een paar keer in het topic voorbij gekomen.
You simply pay us for all the taxes, duty and shipping costs, and we pass on the relevant payments to customs. That's it. Simple, right?

Oh, and don't forget, a lot of countries have a duty free concession where goods below a certain value can be imported without duty and/or tax. We'll figure that out for you, too.

[ Voor 33% gewijzigd door JJerome op 25-08-2011 09:34 ]

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 12:25
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:30:
[...]

Ik heb vaak genoeg moeten betalen voor pakketjes onder de 150 euro, het is daar echt nattevinger werk bij de duane.
Ja, over een pakket onder de 150 euro betaal je 19% BTW + inklaringskosten. Dus geen nattevinger werk.

Verwijderd

Geen12 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:36:
[...]

Ja, over een pakket onder de 150 euro betaal je 19% BTW + inklaringskosten. Dus geen nattevinger werk.
Ik heb zat genoeg pakketjes gehad waar het wel natte vinger werk is.

Als je 2 paar dezelfde schoenen koopt, identiek aan elkaar en op de zelfde manier verzonden. Waar je bij 1 paar 17 euro moet betalen en het andere paartje 89 euro. En dat heb je een paar keer in een maand, van die verschillen. Dan dan is mijn conclusie dat het wel nattevingerwerk is

• Geen12
JJerome schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:33:
Nee, lees eerst even de Borderlinx website door voordat je claims gaat maken die nergens op gebaseerd zijn.
Dit is ook al een paar keer in het topic voorbij gekomen.
Nergens op gebaseerd zijn? Ik heb niets voor niets een link naar de site van de douane erbij gezet?!

[ Voor 52% gewijzigd door Geen12 op 25-08-2011 09:49 ]

• Geen12
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:40:
Ik heb zat genoeg pakketjes gehad waar het wel natte vinger werk is.

Als je 2 paar dezelfde schoenen koopt, identiek aan elkaar en op de zelfde manier verzonden. Waar je bij 1 paar 17 euro moet betalen en het andere paartje 89 euro. En dat heb je een paar keer in een maand, van die verschillen. Dan dan is mijn conclusie dat het wel nattevingerwerk is
Dat kan. Het bedrag dat je moet betalen kan natte vinger werk zijn. Soms kijken ze alleen naar de opgegeven waarde en soms schatten ze de werkelijke waarde in en berekenen daarover de BTW. Maar normaal gesproken zou je kunnen verwachten dat je iets moet betalen, alleen als je geluk heb niet.

• JJerome
Geen12 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:41:
[...]

Nergens op gebaseerd zijn? Ik heb niets voor niets een link naar de site van de douane erbij gezet?!
Die totaal ongerelateerd is aan hoe BL te werk gaat.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10 09:16
We zien het allemaal wel volgende week. Back on topic :)

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 18:42
Chill out iedereen bij BL krijg je geen extra kosten van douane! Zij maken gebruik van DHL die afspraken heeft in Frankrijk. Het wordt dus ook in Frankrik ingevoerd en gaat per auto naar Nl. Dit vanuit mijn eerdere ervaringen met BL

[ Voor 32% gewijzigd door bartsidee op 25-08-2011 10:25 ]

Verwijderd

Volgens mij is dit nog niet voorbij gekomen: wb de status van mijn 32gb FNAC order, geplaatst op het legendarische tijdstip van 20.58uur via verified Paypal, vond ik vanochtend de volgende excuses in mijn mailbox:

Monsieur -------,

Lors de la validation de votre commande, nous avions prévu l'expédition de votre colis le 23 août 2011. Cependant, le délai d’approvisionnement de notre fournisseur étant plus long que prévu, nous risquons de connaître un contretemps qui ne devrait pas dépasser quelques jours.
Nous vous présentons toutes nos excuses pour le désagrément occasionné et nous mettons tout en œuvre afin de réduire votre attente.

Of hij nu komt of niet, ik vind dat FNAC alles echt supernetjes afhandelt gegeven de gekte/drukte. Meer mensen die deze melding hebben gekregen? De status in mijn account is niet gewijzigd.

• JJerome
Geen melding ontvangen hier, nog geen statuswijziging gehad sinds de bestelling. Niet ontevreden aangezien ze blijkbaar nog veel shippen maar ik zou niet zeggen dat ik het allemaal supernetjes vind.

• wceendx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-07-2024
:( Zowel als bij mij als mijn vader staat de Touchpad 16 GB nog steeds op Commande en préparation/Ordervoorbereiding.

Besteld op maandag 22 augustus rond 21:50.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
wceendx schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:34:
:( Zowel als bij mij als mijn vader staat de Touchpad 16 GB nog steeds op Commande en préparation/Ordervoorbereiding.

Besteld op maandag 22 augustus rond 21:50.
Dat is echt veel te laat. Ik had een 16GB om 21:11 besteld en zelfs die is nog niet behandeld.

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
JJerome schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:31:
Geen melding ontvangen hier, nog geen statuswijziging gehad sinds de bestelling. Niet ontevreden aangezien ze blijkbaar nog veel shippen maar ik zou niet zeggen dat ik het allemaal supernetjes vind.
Ik heb inderdaad ook geen mail ontvangen. Overigens 2x 32GB versie besteld om 21:02, for what it's worth.

Overigens vind ik dat ze wel netjes handelen, zeker ten op zichten van andere bedrijven die TP zouden kunnen leveren. Helder is dat we afhankelijk van zijn of FNac nog meer TP's kan scoren. Weet in ieder geval waar het wachten op is...

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:11
D-Orange schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:41:
[...]

Ik heb inderdaad ook geen mail ontvangen. Overigens 2x 32GB versie besteld om 21:02, for what it's worth.

Overigens vind ik dat ze wel netjes handelen, zeker ten op zichten van andere bedrijven die TP zouden kunnen leveren. Helder is dat we afhankelijk van zijn of FNac nog meer TP's kan scoren. Weet in ieder geval waar het wachten op is...
Hier ben ik het volledig mee eens. Ze hebben duizenden bestellingen ontvangen dus je kunt niet verwachten dat iedereen dagelijks een update per mail krijgt over hoeveel er nog binnen komen en of jij dan die dag er eentje krijgt. Dit is tot nu toe de enige verkoper die wel netjes aangeeft wat/waarom het langer duurt, dit in plaats van zomaar bestellingen te annuleren zonder enig bericht.

Ze proberen zelfs hun voorraad aan te vullen om alsnog alle bestellingen te voldoen, dit zie ik verder ook geen ander bedrijf doen.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Tonkey schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:44:
[...]
Ze proberen zelfs hun voorraad aan te vullen om alsnog alle bestellingen te voldoen, dit zie ik verder ook geen ander bedrijf doen.
Ik geef FNAC als zeer groot Frans bedrijf ook aanzienlijk meer kans om nog wat touchpads te scoren dan de veel kleinere bedrijven die hetzelfde willen.

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 17:52
Hij is nu ook op de shopping.hp.com out off stock
http://www.shopping.hp.co...lization/browse1/home_PDP

• Wakoz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 21:33
Bij mij zegt die toch echt "Coming soon". Maar geen idee wanneer ze bedoelen.

Verwijderd

danielkraak schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:38:
[...]

Dat is echt veel te laat. Ik had een 16GB om 21:11 besteld en zelfs die is nog niet behandeld.
Nope, dat zegt dus helemaal niks. Er is iemand die om 21.32 heeft besteld en waar hij al verzonden is, dacht zelfs iemand in de IRC voor deze tablet voorbij hebben zien komen die de ochtend erop besteld heeft die ter verzending staat. Het gaat volledig door elkaar lijkt het.

En er blijken praktisch alleen 32GB modellen geleverd te zijn, klaarblijkelijk is de 16GB allemaal in backorder/externe voorraad gegaan ofzo.

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 17:52
Wakoz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:48:
[...]

Bij mij zegt die toch echt "Coming soon". Maar geen idee wanneer ze bedoelen.
deze ochtend bij mij ook nog maar nu staat er out of stock ...

• danielkraak
  • Laatst online: 06-10 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:51:
[...]

Nope, dat zegt dus helemaal niks. Er is iemand die om 21.32 heeft besteld en waar hij al verzonden is, dacht zelfs iemand in de IRC voor deze tablet voorbij hebben zien komen die de ochtend erop besteld heeft die ter verzending staat. Het gaat volledig door elkaar lijkt het.

En er blijken praktisch alleen 32GB modellen geleverd te zijn, klaarblijkelijk is de 16GB allemaal in backorder/externe voorraad gegaan ofzo.
Het zegt zeker wel iets. Er zitten misschien een paar vreemde gevallen tussen, maar de meesten bij wie de Touchpad verzonden is hebben voor 21.00 besteld.

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:24

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Nu bij HP ook out of stock

30 dagen EvE online trial

Verwijderd

Brute pech :(
Geen Touchpad voor mij. Erwincomp antwoordt niet op mijn emails. Zodra BCC Corporate mij toegang geeft tot mijn online statements laat ik ze eenzijdig een chargeback uitvoeren :( Betalen voor spul dat ze niet hebben. wtf!?

Verwijderd

Celtralpoint geeft nu een 404 terug op de pagina's van de tablets
http://www.centralpoint.n...rt-fb405uaabb-num-744229/
http://www.centralpoint.n...rt-fb368uaabb-num-744228/

Bij hardware.nl is de levertijd nu 3-7 dagen in plaats van 2-6:
http://hp.hardware.nl/FB368UA%2523ABB (32GB, 3163 stuks volgens de voorraadindicatie)
http://hp.hardware.nl/FB405UA%2523ABB (16GB,)

• leffty09
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:47:

http://hp.hardware.nl/FB368UA%2523ABB (32GB, 3163 stuks volgens de voorraadindicatie)
Waarom wordt dit gepost? Hardware.nl verkoopt ze voor minimaal 519 euri

Verwijderd

Enig idee of ze daar een prijsverlaging gaan doorvoeren?
Want voor 641 € koop ik liever een iPad of een Samsung Galaxy Tab 10.1

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:47:

Omdat er een kans bestaat dat de prijs toch nog naar beneden gaat :) Zo'n grote voorraad krijgen ze niet weg voor de normale prijs, aangenomen dat het klopt.

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:53:
[...]

Omdat er een kans bestaat dat de prijs toch nog naar beneden gaat :) Zo'n grote voorraad krijgen ze niet weg voor de normale prijs, aangenomen dat het klopt.
Zoals al vermeld is deze voorraadindicatie een indicatie van de voorraad bij de leverancier, maar die wordt uiteraard al gebruikt door HP, Fnac, Amazon, etc. Dus daar gaan ze nooit hun handen op kunnen leggen. En zelf hebben ze zoals je kan zien op hun site 0 voorraad in hun magazijn. Ik zou er dus maar niet op hopen.

Verwijderd

Hebben ze die units wel liggen? Want voor hetzelfde geld zijn er andere winkels de warehouse van de leverancier aan het leeghalen en hebben ze niks meer over.

• logion
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 09:20
Die voorraad bij hardware.nl gaat over touchpads die in voorraad zijn bij hun leveranciers en distributeurs in europe e.d., denk niet dat ze er zelf nog zoveel in voorraad hebben?
Ondertussen levert FNAC de eerste touchpads. Zelf besteld iets na 21uur en nog steeds Commande en préparation. Heb wel de indruk dat de 16GB minder goed leverbaar zijn wegens populairdair, then again hun stock was wss ook wel groter...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:53:
[...]

Dan lijkt het mij dat bijv. fnac, of andere shops, hiermee uitstaande orders kunnen voldoen? Of is dat verkeerd gedacht?

• leffty09
Zelf verwacht ik niet dat de prijs in NL naar beneden zal gaan, de tablets zijn niet in NL in de winkels verschenen en de sites/winkels die ze wel aanbieden hebben deze van een tussen handelaar en niet rechtstreeks van HP zelf

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:09
Ik ben eind november in de VS, zouden er nog touchpads te krijgen zijn en waar heb je dan de meeste kans?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
drernie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:00:
Ik ben eind november in de VS, zouden er nog touchpads te krijgen zijn en waar heb je dan de meeste kans?
Kijk tegen die tijd eens op eBay. Ik voorspel een prijs ergens tussen de 50 en 250 dollar.

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:22
Wat denk je zelf?

• leffty09
hahaha wat denk je zelf?

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
RemcoDelft schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:00:
[...]

Kijk tegen die tijd eens op eBay. Ik voorspel een prijs ergens tussen de 50 en 250 dollar.
50 zal wel niet, minimaal 130 denk ik aangezien er winst op moet zijn...

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-10 13:38
De TP's bij Centralpoint.nl zijn van de site verdwenen!

Dus er iemand van Centralpoint heeft net aan de knoppen gezeten met betrekking tot de TP's.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:44

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DHL heeft net mijn Touchpad 32GB afgeleverd..... (besteld bij FNAC.com)

Dus ik denk dat meerdere mensen heb kunnen verwachten

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 25-08-2011 12:30 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• inbedrijf
  • Laatst online: 13-10 22:16
Ginz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:15:
DHL heeft net mijn Touchpad 32GB afgeleverd.....

Besteld bij ??????

Zie mijn edit

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 25-08-2011 12:30 ]

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:24

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

DHL heeft net mijn Touchpad 32GB afgeleverd.....

Dat had ik niet verwacht, dan ben je wel 1 van de gelukkigen, ik denk dat ik en nog een heleboel anderen geen kans meer gaan maken. Waarschijnlijk over 1 of 2 maanden via eBay zoals al aangegeven werd.

30 dagen EvE online trial

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hrm. Van de vier orders bij Amazon.co.uk, werden de drie laatste gisteren reeds geannuleerd, de eerste ging erdoor en leek netjes te gaan tot en met notificatie van shipping. Maar zojuist een mail ontvangen dat ook deze geannuleerd is. Opgave van reden: fout in orderverwerking.

Terug naar af dus.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Zonet e-mail gekregen van Hardware.nl

Zij wachten op antwoord van HP en dat zou pas volgende week zijn, vermits HP alles heeft stop gezet.
Je kan je wel op een lijst laten zetten, dat heb ik ondertussen gedaan. Hopen dat het iets uithaalt.

• Virtuozzo
  • Niet online
Steffo78 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:21:
Zonet e-mail gekregen van Hardware.nl

Zij wachten op antwoord van HP en dat zou pas volgende week zijn, vermits HP alles heeft stop gezet.
Je kan je wel op een lijst laten zetten, dat heb ik ondertussen gedaan. Hopen dat het iets uithaalt.
Hm, lijst? Hoe / wat / waar?

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Gewoon mailtje sturen naar Hardware.nl en vragen of ze jou op de lijst willen zetten voor de HP Touchpad. Hoop wel dat ze dan de lijst in volgorde afgaan dat ze binnengekomen is.

Veel succes iedereen :)

Dit is volgens mij echt de laatste kans om hem goedkoop te hebben.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

DHL heeft net mijn Touchpad 32GB afgeleverd..... (besteld bij FNAC.com)

Ook bij mij heeft levering plaatsgevonden, ik was niet thuis dus vanavond oppikken bij DHL-distributiecentrum. Bestelling bij FNAC van Touchpad 32GB om 20.50 afgelopen maandagavond, betaald met CC.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• dEBASERpIX
  • Laatst online: 28-10-2024
inbedrijf schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:16:
[...]

Besteld bij ??????

Zie mijn edit
Ook mijn FnacTab net ontvangen (32GB) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 25-08-2011 12:33 ]

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Steffo78 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:31:
[...]

Gewoon mailtje sturen naar Hardware.nl en vragen of ze jou op de lijst willen zetten voor de HP Touchpad. Hoop wel dat ze dan de lijst in volgorde afgaan dat ze binnengekomen is.

Veel succes iedereen :)

Dit is volgens mij echt de laatste kans om hem goedkoop te hebben.
Denk het ook, heb mailtje gestuurd.

En anders maar over een tijdje op Ebay er ene kopen, heeft geen haast voor mij en denk dat de prijs na deze hype weer gaat zakken naar 150 dollar ongeveer.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:44

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Oké, ik weet het, ik begon er zelf mee.... (omdat ik de eerst was :P)

Maar nu is het niet meer nodig om iedereen te melden dat je Touchpad hebt ontvangen. De mensen weten nu dat FNAC.com netjes heeft uitgeleverd en dat ze echt onderweg zijn (als de status "verzonden" is)

Alle andere mensen moeten nog geduld hebben. Als er weer iemand een Touchpad heeft gehad van een leverancier van waar nog geen resultaten bekend zijn, mag het melden.

FNAC leveren is niet meer nodig om te melden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 15:51

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ja jongens en meisjes, Ginz heeft zijn tabblet; dus kunnen nu de regels weer worden nageleefd...

(je geeft het zelf al aan Ginz, maar ik vind de break wat minder op zijn plaats)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Verwijderd

Ben al blij dat Ginz z'n modbreak niet heeft afgesloten met "Sent from my HP Touchpad".

Dat zou pijn hebben gedaan.

• melvinnie
  • Niet online
Ginz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:36:
[modbreak]Oké, ik weet het, ik begon er zelf mee.... (omdat ik de eerst was :P)

Maar nu is het niet meer nodig om iedereen te melden dat je Touchpad hebt ontvangen. De mensen weten nu dat FNAC.com netjes heeft uitgeleverd en dat ze echt onderweg zijn (als de status "verzonden" is)

Alle andere mensen moeten nog geduld hebben. Als er weer iemand een Touchpad heeft gehad van een leverancier van waar nog geen resultaten bekend zijn, mag het melden.

FNAC leveren is niet meer nodig om te melden[/]
Harstikke leuk, maar het lijkt nu of de Mods leuke posts mogen posten en de Tweakers zelf in een gevangenis moeten zitten ofzo.

• icecreammm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 15:45
Zijn er mensen van wie hun Fnac status vandaag nog veranderd is van "Commande en préparation" naar "expédié"? Indien ja, stond er dan een verwachtte leverdatum bij je order?

Verwijderd

Ik heb hardware.nl ook maar eens gemaild. We zien wel wat er van komt zeker.
Ondertussen hangt erwincomp mij serieus de keel uit D: Antwoord dan toch eens verdorie. Er komt daar nergens vaart in. Niet bij de bestelling en niet bij de feedback en andere communicatie. Straks is dat zo'n geek die vanuit zijn garage het handeltje heeft opgezet destijds.

• michaelvt
  • Laatst online: 18:42

michaelvt

Tweaky Gonzalez

icecreammm schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:
Zijn er mensen van wie hun Fnac status vandaag nog veranderd is van "Commande en préparation" naar "expédié"? Indien ja, stond er dan een verwachtte leverdatum bij je order?
Bij mij niet in ieder geval! (32 GB, 20:58 bevestiging gehad).

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Lord_Nemesis schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:38:
Ja jongens en meisjes, Ginz heeft zijn tabblet; dus kunnen nu de regels weer worden nageleefd...

(je geeft het zelf al aan Ginz, maar ik vind de break wat minder op zijn plaats)
melvinnie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:40:
[...]

Harstikke leuk, maar het lijkt nu of de Mods leuke posts mogen posten en de Tweakers zelf in een gevangenis moeten zitten ofzo.
Ik denk dat de modbreak meer is bedoeld om er de aandacht op te vestigen (alhoewel een beetje ongelukkig). Ik begrijp dat mensen enthousiast zijn als ze het tablet binnen krijgen, maar dan volgen er zo 1000+ zinloze posts met "ik heb hem!" en "Ik nog niet :( ! " Het is dus bedoeld ter info, ze komen nu dus binnen. Het is dus niet meer nodig om dit hier te melden. Mocht je er toch over willen praten dan kun je gebruik maken van IRC, zie in de topicwaarschuwing.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• SuperSpoof
  • Laatst online: 14-10 21:44
Als hij nu nog niet verstuurd is krijg je hem niet meer, of er moet nog een levering komen vanaf HP naar hun toe.

Zie de reactie op mijn mail naar fnac:

"Actually we are trying to get a new supply of this item from HP.
You will be inform by email of the updates on your order."

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

melvinnie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:40:
[...]

Dat klopt ook helemaal! Hahahaha. :+

Nee alle gekheid op een stokje. Waar het even om draait is dat nu duidelijk is dat FNAC uitlevert en dat dat dus als een gegeven beschouwd kan worden. Dat is dus niet echt interessant "nieuws" meer. Wat wel prettig om te horen zou zijn is dat andere leveranciers de Touchpads ook aan het uitleveren zijn.

Edit: Wat janvanduschoten dus zegt... :D

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 25-08-2011 12:59 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• SteV1986
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11-2024
Weet iemand al wel wat meer over de uitlevering van de 16GB tablet? Ik lees wel allerlei verhalen over 32GB die worden uitgeleverd, maar ik zie nergens veranderingen mbt de 16GB. Beginnen ze hier pas aan zodra het 32GB verhaal is afgerond ofzo?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmmm, de magazijnvoorraad bij http://hp.hardware.nl/FB368UA%2523ABB%253FDEMO is vandaag +/- 2000 stuks minder .... Ze gaan hard, maar niet voor de prijs die hardware.nl aanhoud

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 16:25

FlyEragon

Alien Monkeys

janvanduschoten schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:03:
Hmmm, de magazijnvoorraad bij http://hp.hardware.nl/FB368UA%2523ABB%253FDEMO is vandaag +/- 2000 stuks minder .... Ze gaan hard, maar niet voor de prijs die hardware.nl aanhoud
Demo model staat er bij ?

• Virtuozzo
  • Niet online
Hoe bedoel je "niet voor de prijs die hardware.nl aanhoud"? In de trant van "niet voor de 400 euro + prijs" of à la "onfris misschien"?

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Da's een andere dan http://hp.hardware.nl/FB368UA%2523ABB

Die heeft nog altijd ruim 3k voorraad staan.

https://discord.com/invite/tweakers

• Virtuozzo
  • Niet online
redfoxert schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:05:
[...]

Da's een andere dan http://hp.hardware.nl/FB368UA%2523ABB

Die heeft nog altijd ruim 3k voorraad staan.
Ja, kom daar net van de telefoon voor af. Geen eigen voorraad, is voorraad van hun leverancier (centrale distributie), het wachten is op toestemming van HP en als ze dat hebben en er is daar nog voorraad dan is er kans ... tenzij - zoals ze telefonisch aangeven - HP zelf de voorraad terugneemt en in eigen distributie gooit.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Virtuozzo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:07:
[...]

Ja, kom daar net van de telefoon voor af. Geen eigen voorraad, is voorraad van hun leverancier (centrale distributie), het wachten is op toestemming van HP en als ze dat hebben en er is daar nog voorraad dan is er kans ... tenzij - zoals ze telefonisch aangeven - HP zelf de voorraad terugneemt en in eigen distributie gooit.
Ja dat verhaal hebben we hier een dag of 2 geleden ofzo ook al kunnen lezen :) Het is alleen maar hopen op andere voorraad. Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of ze er 2 kunnen reserveren. Meer kunnen we denk ik niet doen helaas. Afwachten of HP nog factory stock had/heeft en zo ja, waar gaat het naartoe... Niemand die het weet of hier iets zinnigs over kan zeggen ben ik bang.

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Gezien dat er nogal vaak auctions aflopen op ebay tegen de 250,- EUR had HP misschien een niet zo drastische prijsverlaging kunnen doorvoeren en alsnog hun tablets kunnen verkopen?
Er is toch vraag naar zo te zien. Misschien dat die 600,- USD gewoon teveel is voor een tablet. Mijn huidige laptop is zelfs niet eens zo duur. Een HP Pavilion DV2-1130EB en je kunt daar toch wel deftig mee werken (en gamen). Als je die vergelijking maakt kan ik er wel inkomen dat heel wat mensen de tablets links laten liggen. Da's een gadget voor in de zetel, trein, vliegtuig.

Verwijderd

Wat ik dus echt gek vind. Gisteravond staat er op Fnac.com expidite(dus verzonden) en heb daarover ook een mailtje gekregen met verzonden. Alleen mijn DHL trackingcode staat er niet. Ben bang dat ik nu niks meer krijg. Geld is ook al afgeboekt:(

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:39
Als je dit topic eens doorgekeken had, had je gezien dat er maar een paar mensen met een trackingnummer zijn. De rest is verzonden zonder trackingnummer. Als er staat dat hij verzonden is hoef je je geen zorgen te maken.

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:10:
Gezien dat er nogal vaak auctions aflopen op ebay tegen de 250,- EUR had HP misschien een niet zo drastische prijsverlaging kunnen doorvoeren en alsnog hun tablets kunnen verkopen?
Er is toch vraag naar zo te zien. Misschien dat die 600,- USD gewoon teveel is voor een tablet. Mijn huidige laptop is zelfs niet eens zo duur. Een HP Pavilion DV2-1130EB en je kunt daar toch wel deftig mee werken (en gamen). Als je die vergelijking maakt kan ik er wel inkomen dat heel wat mensen de tablets links laten liggen. Da's een gadget voor in de zetel, trein, vliegtuig.
Ik begrijp ook niet waarom men x2/x3 gaat betalen voor een tablet.. Dat we geinteresseerd zijn in een 99,- tablet is begrijpelijk want dit is echt een goede deal. Maar ik ga geen 300 euro voor een webos tablet betalen.. koop ik liever een android/ipad

• Geen12
kyddil schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:27:
Ik begrijp ook niet waarom men x2/x3 gaat betalen voor een tablet.. Dat we geinteresseerd zijn in een 99,- tablet is begrijpelijk want dit is echt een goede deal. Maar ik ga geen 300 euro voor een webos tablet betalen.. koop ik liever een android/ipad
Maar als HP zijn niet naar $ 99, maar naar $ 149 of $ 199 had verlaagd, was de vraag waarschijnlijk minder groot geweest.

• Tengri
  • Laatst online: 20-01-2021
stop = small chat

Verwijderd

HP zou blijkbaar de levering van touchpads halt hebben toegeroepen.
Zouden ze daarmee de voorraden willen gaan centraliseren of herverdelen?

Het zal dus niets meer voor deze week beschikbaar komen.

• Quorian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 11:39

• Pred87
Facebook update van DM:

Goede dag! Alle bestellingen worden verwerkt. Even geduld aub! Sommige orders zijn al afgelast achternaam Degenen die betaald via PayPal of laatste betaling te ontvangen op voorhand via de goederen.

Origineel:

Einige Nachname Bestellungen sind bereits storniert worden damit die jenigen die zu letzt per PayPal bezahlt haben oder via Vorkasse die Ware erhalten.

• m3gA
  • Laatst online: 13-10 15:36
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:36:
HP zou blijkbaar de levering van touchpads halt hebben toegeroepen.
Zouden ze daarmee de voorraden willen gaan centraliseren of herverdelen?

Het zal dus niets meer voor deze week beschikbaar komen.
Waar heb je dat gelezen dan?

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:49
Twitter update!

HP HP 32 Retweets
New Q&A on PC’s, webOS, and TouchPad: bit.ly/qJ5E0K ...thanks for your comments, more updates soon! #hp
23 Aug Favorite Retweet Reply
Promoted by HP

En hier kan je je registreren om het te laten weten als er terug binnen zijn!

[ Voor 44% gewijzigd door C.QL op 25-08-2011 14:00 ]

Verwijderd

m3gA schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:54:
[...]

Waar heb je dat gelezen dan?
In de email van hardware.nl
Gecontacteerd met het adres van't werk en 'k krijg volgende week een offerte aangeboden afhankelijk van de beslissing die HP neemt. Kwestie van geduldig afwachten en bevestigen _/-\o_

• Pred87
En nu dit:

Die ersten Bestellungen sind bei uns um halb 5 Eingegangen sodass wir uns von Bestellung 1 bis 2588 vorarbeiten müssen. Nachname Sendungen werden storniert. Kunden die mehr als 2 Bestellungen per Nachname bestellt haben werden ebenfalls storniert. Es werden erst die PayPal und Vorkasse Kunden bearbeitet.

Mijn duits is niet heel goed en de vertaler maakt er een zooitje van. Maar klopt het dat hier staat dat bestellingen 1 tot 2588 worden verwerkt mits ze vooruit zijn betaald met paypal en er niet meer dan dan 1 hebt besteld? In dat geval zit ik goed...

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:44

Knud

Sandvich

Nog even over FNAC: voorzover ik kon zien/lezen hier, zijn het enkel de 32GB versies die zijn uitgeleverd. Nog geen nieuws/info/update over de 16GB.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:58:
[...]

In de email van hardware.nl
Gecontacteerd met het adres van't werk en 'k krijg volgende week een offerte aangeboden afhankelijk van de beslissing die HP neemt. Kwestie van geduldig afwachten en bevestigen _/-\o_
Dus jij kan voor ons allen een mooie prijsje regelen:P?

Verwijderd

gebradenkip schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:18:
Als je dit topic eens doorgekeken had, had je gezien dat er maar een paar mensen met een trackingnummer zijn. De rest is verzonden zonder trackingnummer. Als er staat dat hij verzonden is hoef je je geen zorgen te maken.
Ik heb het topic vanaf het begin gevolgd. Maar dan nu de vraag wie hebben er bij FNAC besteld en hadden geen trackingsnummer maar hebben de tablet wel binnen gekregen?

Is toch gek dat je als je een pakketje thuis bezorgd krijgt dat je de verzending kan volgen.

Verwijderd

Pred87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:07:
En nu dit:

Die ersten Bestellungen sind bei uns um halb 5 Eingegangen sodass wir uns von Bestellung 1 bis 2588 vorarbeiten müssen. Nachname Sendungen werden storniert. Kunden die mehr als 2 Bestellungen per Nachname bestellt haben werden ebenfalls storniert. Es werden erst die PayPal und Vorkasse Kunden bearbeitet.

Mijn duits is niet heel goed en de vertaler maakt er een zooitje van. Maar klopt het dat hier staat dat bestellingen 1 tot 2588 worden verwerkt mits ze vooruit zijn betaald met paypal en er niet meer dan dan 1 hebt besteld? In dat geval zit ik goed...
Yep, 1 tot 2588 met paypal of vooruitbetaald = succes.

• CodeIT
  • Laatst online: 13-10 15:58

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:20:
[...]

Ik heb het topic vanaf het begin gevolgd. Maar dan nu de vraag wie hebben er bij FNAC besteld en hadden geen trackingsnummer maar hebben de tablet wel binnen gekregen?

Is toch gek dat je als je een pakketje thuis bezorgd krijgt dat je de verzending kan volgen.
Ik heb ook niets ontvangen en geen trackingnummer. Mijn status ging gisterenmiddag om 3 uur/half 4 naar "verzonden" dus ik denk dat het morgen pas komt. Ik maak me er niet druk om dat het niet komt eigenlijk.

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:24
Dit is het bericht wat ik van Hardware.nl heb gekregen.

Geachte Op dit moment heeft HP een leverstop ingevoerd.Mogelijk is er begin volgende week meer bekend.Zodra wij antwoord hebben ontvangt u gelijk bericht van ons.Wij zetten uw naam op de wachtlijst.Helaas kunnen wij geen beloftes maken. Met vriendelijke groet,Sonja Kinnaer

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 16:15
toos87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:33:
Dit is het bericht wat ik van Hardware.nl heb gekregen.

Geachte Op dit moment heeft HP een leverstop ingevoerd.Mogelijk is er begin volgende week meer bekend.Zodra wij antwoord hebben ontvangt u gelijk bericht van ons.Wij zetten uw naam op de wachtlijst.Helaas kunnen wij geen beloftes maken. Met vriendelijke groet,Sonja Kinnaer
Precies hetzelfde antwoord teruggekregen. Nouja, dan wacht ik wel tot volgende week

• RDMA
Lorem_Ipsum schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:43:
[...]

Precies hetzelfde antwoord teruggekregen. Nouja, dan wacht ik wel tot volgende week
Idem, afwachten dus. :)

• melvinnie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2qjm5w2.png

• RDMA
Slowchat achterwege laten aub.

[ Voor 68% gewijzigd door RoD op 25-08-2011 14:53 ]

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Zonet antwoord op mailtje richting centralpoint.nl, betreffende mogelijke prijsdaling:
Geachte,

De Touchpads liggen op voorraad bij de distributeur. Deze heeft vooralsnog niet de prijs verlaagd. Zolang onze inkoopprijs hetzelfde blijft zullen we de prijs dus niet verlagen.

Met vriendelijke groet,
Apart dat ze beide producten wel uit de online shop hebben gehaald.

[ Voor 30% gewijzigd door segil op 25-08-2011 15:01 ]

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe het zit met de beschikbaarheid van de 64GB units?

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 11:15
Shop wat betreft HP Touchpad

HP TouchPad:
De TouchPad zal niet meer aan ons worden geleverd. :-( Er is simpelweg geen voorraad meer
in Europa. Als dat wijzigt, en dat kan zomaar... lichten wij jullie onmiddellijk in via email.

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Camiel schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:02:
Shop wat betreft HP Touchpad

HP TouchPad:
De TouchPad zal niet meer aan ons worden geleverd. :-( Er is simpelweg geen voorraad meer
in Europa. Als dat wijzigt, en dat kan zomaar... lichten wij jullie onmiddellijk in via email.
welke shop?

• Tengri
  • Laatst online: 20-01-2021
houd hardware.nl ons aan het lijntje of is er echt een kans om een touchpad in te slaan?

Verwijderd

Volledige mail:

Beste mensen.

Update 25-Augustus 14:45

Feit: HP stopt met webOS tablets, en telefoons. NIET met de software. De ontwikkeling en support
gaan gewoon door. webOS blijft in ontwikkeling.

HP TouchPad:

HP Pre3:
HP heeft met ingang van 24-08 om 07:00 een verkoopstop van de Pre3 ingesteld voor 48 uur.
Vanmorgen had ik contact met de distributie, en deze vertelde mij dat de prijsverlaging van de Pre3
met ingang van direct is stopgezet. Dat betekend waarschijnlijk dat de reductieprijs van € 349.- weer
van kracht is. (origineel kostte de Pre 3 € 569.-) Bij ons in de winkel kost de Pre3 geactiveerd dan € 369.-

AZERTY
Er is een flinke hoeveelheid Pre3 QWERTY voor ons gereserveerd. Er zijn wellicht ook AZERTY's beschikbaar.
Bij deze wil ik dan ook inventariseren hoeveel mensen AZERTY machines willen / prefereren.
Stuur mij even een email als je voor € 369.- Incl. activatie een AZERTY toestel wilt, dan kan ik morgen op maat
bestellen. AZERTY is niet een toetsenbord waar ik mee wil blijven zitten.....

Let op: de info varieert per dag. Morgen kan het zomaar bijgesteld zijn. Ik doe mijn uiterste best om
zo duidelijk mogelijk de info weer te geven.

-Het is niet mogelijk te reserveren. Wij gaan pas voorverkopen als er 100% zekerheid is.
Dus: wij starten pas met verkoop, als we op zeker kunnen leveren. Wij gaan niet gokken, en lokken met
belachelijke prijzen. Duidelijk, en eerlijk.

v.w.b. refunds:
Het is volslagen onduidelijk hoe HP huidige Pre3 en TouchPad eigenaren gaat refunden.
Als daar duidelijkheid over is, zullen we de eigenaren emailen, of HP handelt het wellicht
zelf af via je profile-emailadres. Hoe dan ook: het heeft onze aandacht.

Dit bericht bevat informatie die herhaald wordt. Dit is omdat de lijst met emailadressen groeit. Oude info
is ook voor nieuwe mensen van belang.

Morgen meer info, en wellicht een bevestiging van levering!!

Groetend,

--
Richard Rosenberger
PDATechCenter vof

• cornfed99111
Bij FNAC kan je via dit e-mail adres vragen stellen over de touchpads..

fnacoeur@fnac.com

Dit hoort hier niet.

[ Voor 39% gewijzigd door janvanduschoten op 25-08-2011 15:44 ]

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:53
Volgens mij is er maar 1 vraag van belang: Worden er op dit moment nog orders afgehandeld of zijn alle TPs die op voorraad waren op dit moment verzonden?

Voor alle mensen die wel besteld hebben maar waar de status nog op commande en preparation staat, geeft dat wat duidelijkheid.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Offtopic, dus weg.

[ Voor 100% gewijzigd door janvanduschoten op 25-08-2011 15:41 ]

• cornfed99111
Daar is de topic report knop voor.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 25-08-2011 15:38 ]

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Offtopic, dus weg

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 25-08-2011 15:35 ]

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Offtopic, niet meer doen.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 25-08-2011 15:46 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal