Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heinemancp schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:46:
[...]

nee, daarom moet je borderlinx al de belastingkosten betalen, dan heb je niks meer aan te geven bij de douane als het goed is.
Da's usa sales tax denk ik. Btw €39 + €12,50 inklaring + €10 kosten + €205 = €266,50 als je pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:12
15 dollar ofzo (maarja, alles is anders als je moet betalen. dus wellicht 25, maar dan nog.)

owja, en een verwachtte aankomstdatum wordt ook niet gegeven, dus geen idee of hij wel echt sneller is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:30
@ Heinemancp;
Je hebt dus $132,- voor shipping&handeling betaald?
Uitgaande dat de tablet $150,- was.

Vind ik vrij veel eerlijk gezegd.
Laat vaker pakketjes komen uit de USA, gewoon via de shop zelf.
Laatst was ik via PetrasTechShop $43,- kwijt aan USPS priority .. Voor een pakketje 4x zo zwaar als een tablet.
(4x 120mm fan, 2 waterblokjes, 120mm radiator)

Vraag me af hoe ze aan die prijzen komen bij BL

[ Voor 61% gewijzigd door Source90 op 24-08-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
JJerome schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:50:
Mocht shipping voor mij op 100 euro uitkomen dan kost de 16GB me zo'n 167 euro. Is net boven mijn, op zaterdag vastgestelde, "limiet" van 150.
Ja, dat was ik ook al aan het uittellen... Ongeveer 150 euro, dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:50:
[...]

Da's usa sales tax denk ik. Btw €39 + €12,50 inklaring + €10 kosten + €205 = €266,50 als je pech hebt.
Nee, Borderlinx regelt alles verder voor je. Alles kosten tot aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:50:
[...]

nope, die betaal je aan verkoper. Deze tax gaan voor de belastingdienst... anyway, lees borderlinx maar is na, tenminste zo heb ik het begrepen.

we kunnen ons er wel druk over maken, we zien het wel. ding is al verzondne, heb al betaald dus pech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Heinemancp schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:53:
[...]

nope, die betaal je aan verkoper. Deze tax gaan voor de belastingdienst... anyway, lees borderlinx maar is na, tenminste zo heb ik het begrepen.

we kunnen ons er wel druk over maken, we zien het wel. ding is al verzondne, heb al betaald dus pech ;)
Maargoed, om onze pijn maar een beetje te verzachten: 150 voor dit tablet is nog niet duur en menigeen zou z'n handjes dichtknijpen voor een TP voor 150 euro... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Soru schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:47:
;( Zojuist OnSale (amazon.com) cancel mailtje gekregen.
Hoelaat had jij je bestelling geplaatst? Ik had rond 12:00 snachts besteld.

Tot nu toe heb ik geen verzendbevestiging ontvangen en ook geen annuleringsbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Bobbus schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:56:
[...]

Maargoed, om onze pijn maar een beetje te verzachten: 150 voor dit tablet is nog niet duur en menigeen zou z'n handjes dichtknijpen voor een TP voor 150 euro... :9
Daar heb je zeker gelijk in, kijk wat je normaal voor 150 euro krijgt, een stukje stront met een touchscreen. Ik zou zeker 150 euro voor een TP overhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heinemancp schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:53:
[...]

Jullie hebben volkomen gelijk, sorry!:

Curious about how you will pay tax and duty?

Here's the deal: All imported goods absolutely have to be declared to the importing country's customs office. If it's not done, your amazing new purchases will be impounded and could even result in a heavy fine or criminal proceedings. But don't worry, we make calculating and paying import duties easy You simply pay us for all the taxes, duty and shipping costs, and we pass on the relevant payments to customs. That's it. Simple, right?

Oh, and don't forget, a lot of countries have a duty free concession where goods below a certain value can be imported without duty and/or tax. We'll figure that out for you, too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:16
beest123 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:45:
[...]

En misschien nog invoerrechten
22euro + 5/10 administratie kosten.
En BTW, dat heb je altijd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens een mailtje gestuurd naar ErwinComp om te vragen of mijn bestelling nu doorgaat of niet.
Als het echt lang duurt kan ik evengoed annuleren en dichterbij een ander tabletje op de kop tikken, gezien er toch wat bovenop de aankoopprijs komt voor de shipping etc uit de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exploitz
  • Laatst online: 30-01 21:54
Tweet van Bryna
BrynaAtHP
K, kids Confirmed: No NEW news on #touchpad ETA 2day. We can all breath. No need 4 CTRL + F5s. Step..away.. relax & just #becoolmybabies.
http://twitter.com/#!/BrynaAtHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 17:21
http://www.precentral.net...ies-will-still-be-honored

De TouchPad blijft updates krijgen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Het begint steeds meer op een stunt te lijken. Ik denk dat het eigenlijk niet echt als stunt was bedoeld, maar nu er zo een grote userbase op komst is, zien ze misschien in dat het toch wat wordt.

Waarom het niet als stunt bedoeld was imo: dan ga je niet zeggen dat je de support dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:26:
[...]

Het begint steeds meer op een stunt te lijken. Ik denk dat het eigenlijk niet echt als stunt was bedoeld, maar nu er zo een grote userbase op komst is, zien ze misschien in dat het toch wat wordt.

Waarom het niet als stunt bedoeld was imo: dan ga je niet zeggen dat je de support dropt.
Eigenlijk ben ik er de hele tijd van uitgegaan dat ze niet gingen stoppen met WebOS. Dit interview is van daags vóór de sellout:

http://www.engadget.com/2...witt-discusses-the-state/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
De aandacht van de laatste dagen is in ieder geval met geen enkele reclamecampagne te evenaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen aan het zien of er fire-sale in Japan is (geweest). Blijkt dat het daar toch nog 53000,- JPY kost. Een dikke 650,- EUR voor de 32GB versie. Niet de moeite om daar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
RemcoDelft schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:09:
[...]

Hier wordt min of meer gezegd wat ik zelf ook min of meer verwacht: HP gaat gewoon door met de productie, en dit is niet meer dan een wereldwijde marketingcampagne. En marketing mag best "een paar" miljoen kosten...
Wat een onzin, het enige wat dat bericht betekent is dat de bestaande voorraad naar de verkoopkanalen verplaatst moet worden. De productie is allang stopgezet, ze kunnen echt niet voor $99 per stuk nog wat extra tablets bakken. Dus het is een kwestie van de magazijnen leeg maken en dan is het gedaan.

En over de support: WebOS zelf is nooit geannuleerd (alleen de hardware), bovendien is het normaal om gewoon garantie te blijven verlenen op een product dat niet meer gemaakt wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Azrael op 24-08-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, mensen worden steeds gekker hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:41:
haha, mensen worden steeds gekker hier
Zou je voortaan met iets meer inhoud willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:56

mphilipp

Romanes eunt domus

Azrael schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:39:
[...]
Wat een onzin, het enige wat dat bericht betekent is dat de bestaande voorraad naar de verkoopkanalen verplaatst moet worden. De productie is allang stopgezet, ze kunnen echt niet voor $99 per stuk nog wat extra tablets bakken. Dus het is een kwestie van de magazijnen leeg maken en dan is het gedaan.
Kweenie. Inderdaad: de productie hervatten voor dat geld lijkt onzinnig. Maar voorlopig hebben ze wél ineens een userbase. Dus ze zouden nog een paar pallets van die dingen kunnen 'weggeven' (Sony subsidiëert ook de PS3) om later weer een hoger bedrag te gaan vragen. En ook Apple verkoopt de iPad voor een lager bedrag dan zou 'moeten'. Ze verdienen er nog steeds op, maar de marge is minder dan gebruikelijk. Want je gaat me niet vertellen dat een bedrijf als Apple, dat de spullen ook moet inkopen (bij Samsung oa) goedkoper een tablet kan maken dan Samsung zelf. En ook andere fabrikanten. Maar ja...Apple krijgt geld voor elke app en elke koppelverkoop met een telefoonabo. Dus dat geld komt wel. Samsung krijgt geen geld van Google voor de apps die worder verkocht aan Samsung tablet bezitters.

Evengoed is het - als het een stunt is - tricky. Veel mensen kopen dat ding om er straks Android op te zetten. Dus tenzij HP zelf ineens Android gaat leveren op zo'n TouchPad weet ik niet of ze er veel baat bij hebben. Hoe het ook zij, ze zijn nu wel van die voorraad af.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
mphilipp schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:46:
[...]

En ook Apple verkoopt de iPad voor een lager bedrag dan zou 'moeten'. Ze verdienen er nog steeds op, maar de marge is minder dan gebruikelijk. Want je gaat me niet vertellen dat een bedrijf als Apple, dat de spullen ook moet inkopen (bij Samsung oa) goedkoper een tablet kan maken dan Samsung zelf.
Ze maken echt geen winst op die 99 dollar hoor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakoz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 21:33
melvinnie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:51:
[...]

Ze maken echt geen winst op die 99 dollar hoor .
Dat zegt hij ook niet. Hij zegt dat HP ze nu met verlies verkoopt net als Sony deed met de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Je kunt ze ophalen bij Currys, helaas geen thuislevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Shipito is binnen, verzendskosten bekend:

edEx Int'l Priority® (1-3 business days)
Postage: $44.96
Insurance: $0
TOTAL: $44.96

Het kan goedkoper maar dan zonder verzekering en veel langere levertijd. Je moet zelf opgeven hoeveel pakketje waard is voor de doane. Tot 215 dollar hoef je geen tax te betalen (daar zit ik dus onder).

Voor zover ik kan zien komen er bij die 45 dollar geen extra kosten. Misschien nog BTW. Valt mij in ieder geval mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dit een marketingstunt is lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Het verkopen van producten tegen extreem lage prijzen om zo anderen uit de markt te drukken is immers verboden (bron: art. 82 van EU mededingingswet). Als blijkt dat HP hier inderdaad iets dergelijks probeert of de schijn ervan wekt kunnen boetes volgen. Dit is natuurlijk iets extremer dan een PS3 dichtbij de kostprijs leveren of genoegen nemen met nauwelijks marge.

Het lijkt me echt nu of anders binnenkort op eBay als je er ééntje wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Pred87 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:05:

Het kan goedkoper maar dan zonder verzekering en veel langere levertijd. Je moet zelf opgeven hoeveel pakketje waard is voor de doane. Tot 215 dollar hoef je geen tax te betalen (daar zit ik dus onder).

Voor zover ik kan zien komen er bij die 45 dollar geen extra kosten. Misschien nog BTW. Valt mij in ieder geval mee!
Naar wat ik begrijp moet je BTW betalen over het product + de verzendkosten tegen hetzelfde BTW tarief als het product (19%). Dat zouden dus de enige bijkomende kosten nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:02

NSG

Je weet niks!

Marketingstunt is best mogelijk hoor de "schade" word geschat op 100mil USD.
Dat is niks vergeleken met het bedrag dat de marketingafdeling van Apple uitgeeft alleen al voor de iPad.
Ze zouden nu geld kunnen verdienen met de verkoop van accessoires en applicaties.

Ik zeg alleen dat het mogelijk is, meer niet:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 11:56

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:11:
Dat dit een marketingstunt is lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Misschien geen bewust geplande stunt, maar men zou zomaar eens op zijn beslissing terug kunnen komen. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik zou er niet eens zo gek van staan te kijken.

Bedrijven herzien wel vaker beslissingen als ze zien dat die beslissing ingehaald wordt door de realiteit. Maar dat ging niet altijd over opgeheven productlijnen. Hoewel BMW ooit dacht met de 2 cylinder boxer op te houden en de 4 cylinder lijnmotor als enige te behouden. Die beslissing is teruggedraaid en ze hebben de boxer toch nog doorontwikkeld (BMW motorfietsen).

Maar goed, het is niet mijn bedoeling hier een brede maatschappelijke discussie te gaan opzetten over marketingtoestanden enzo. Ik heb er ook geen idee van. Ik opper het en denk ook niet dat het gaat gebeuren, maar het zou me niets verbazen als ze het tóch doen. Het is niet onmogelijk en misschien pakt zoiets toch nog leuk uit. Wie garanties voor de ene of de andere uitkomst kan geven meldt zich maar :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:15:
Marketingstunt is best mogelijk hoor de "schade" word geschat op 100mil USD.
Dat is niks vergeleken met het bedrag dat de marketingafdeling van Apple uitgeeft alleen al voor de iPad.
Ze zouden nu geld kunnen verdienen met de verkoop van accessoires en applicaties.

Ik zeg alleen dat het mogelijk is, meer niet:p
Zelfs 300 miljoen!
Als ze 5-10 apps/games per tp verkopen, spelen ze wellicht quitte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:20:
[...]

Zelfs 300 miljoen!
Als ze 5-10 apps/games per tp verkopen, spelen ze wellicht quitte?
Zou iedereen er zoveel kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 17:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Back on topic!!!

Waarom? Hoe duur? en of het misschien toch een stunt is, hoort hier niet!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 14-10 23:11

mace

Sapere Aude

1) Ze verkopen de pads met zwaar verlies
2) Na de aankondiging dat ze gingen stoppen met WebOS en dat ze de PC-divisie gingen afstoten daalde de waarde van het aandeel HPQ plotsklaps met zo'n 20% en is 12 miljard dollar verdampt.

Dus... Die paar honderd miljoen zal het ze niet om te doen geweest zijn. Eerder om het WebOS-spul zo snel mogelijk de deur uit te doen om zo het verlies te beperken.

edit: Bovenstaande mbr is gepost toen ik dit aan het typen was, excuses.

[ Voor 8% gewijzigd door mace op 24-08-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
sds schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:03:
Je kunt ze ophalen bij Currys, helaas geen thuislevering.
Ik ben volgende week in London, maar geen enkele Curry heeft hem daar nog op voorraad...

• woussie
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-10-2022
Ik weet niet of deze info al is doorgekomen, zoja mag mijn post verwijderd worden.

Kort samengevat: de eurostore is geen officiele HP-site zelf, maar een third-party webshop. Ze hebben momenteel geen stock meer en moeten zelf op nieuws van HP wachten - dat nieuws komt vermoedelijk vrijdag.[1]
Let wel; waarschijnlijk worden er deze week geen touchpads meer geleverd aan de eurostore, volgens een tweet[2] van Patrick Sherlock (mede-eigenaar van Luzern Solutions, het bedrijf achter de eurostore). De kans dat er vrijdag een nieuwe aanbieding online komt lijkt me dus klein (eigen voorgevoel). Overigens, zijn twitter-pagina kan je best in het oog houden indien je dat nog niet deed; de informatie die hij op zijn pagina plaatst is altijd vrij up-to-date.

bronnen:
[1] http://forums.precentral.net/3094933-post69.html
[2] https://twitter.com/#!/PSherlock/status/106299622170959872

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
mphilipp schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:17:
[...]

Misschien geen bewust geplande stunt, maar men zou zomaar eens op zijn beslissing terug kunnen komen. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik zou er niet eens zo gek van staan te kijken.

Bedrijven herzien wel vaker beslissingen als ze zien dat die beslissing ingehaald wordt door de realiteit. Maar dat ging niet altijd over opgeheven productlijnen. Hoewel BMW ooit dacht met de 2 cylinder boxer op te houden en de 4 cylinder lijnmotor als enige te behouden. Die beslissing is teruggedraaid en ze hebben de boxer toch nog doorontwikkeld (BMW motorfietsen).

Maar goed, het is niet mijn bedoeling hier een brede maatschappelijke discussie te gaan opzetten over marketingtoestanden enzo. Ik heb er ook geen idee van. Ik opper het en denk ook niet dat het gaat gebeuren, maar het zou me niets verbazen als ze het tóch doen. Het is niet onmogelijk en misschien pakt zoiets toch nog leuk uit. Wie garanties voor de ene of de andere uitkomst kan geven meldt zich maar :+
ehh hoe offtopic kan je gaan?

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-10 13:38
Ik zit op de Britse Amazon site te neuzen en kwam dit tegen:

Seller: The_TV_Installers
Seller Rating:100% positive. (36 total ratings)
In stock. Dispatched from United Kingdom.
Domestic delivery rates and return policy.
Brand New Sealed, Item will be dispatched on 06/09/11, You will not be charged till item dispatched.

Hier claimt men dat op 6 september nieuwe TP binnenkomen voor verzending.
Nu is het natuurlijk mogelijk dat dit 'natte vinger werk' is of gewoon bogus, maar het geeft de burger moed... ;)

Overigens is/was de prijs 209 pond plus verzending voor de 16 Gb versie.

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Statusupdate van mijn 32GB bestelling; Prévu du 25/08/2011 au 01/09/2011

Verwijderd

Die spreadsheet kan je trouwens geen pijl op trekken, een grapjas heeft mij er bijv. ingezet met 15 stuks besteld en verzonden maar helaas, heb 2 x 32GB besteld en die staat nog op commande geneuzel.

Dus ga maar niet af op die spreadsheet, die is hopeloos vern**kt.

Verwijderd

willemvleeuwen schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:56:
Statusupdate van mijn 32GB bestelling; Prévu du 25/08/2011 au 01/09/2011
Wanneer kwam die update door? Toch niet net na 0.00 uur....

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:58:
[...]

Wanneer kwam die update door? Toch niet net na 0.00 uur....
In het afgelopen uur, had 23:50 voor het laatst gekeken..

• Wakoz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 21:33
Vind het wel gek dat je alleen maar status updates ziet van de 32 GB versie. Van de 16 GB heb ik nog geen enkele status update gezien tot nu toe.

• Source90
Pred87 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:05:

Hmm, ShipIt wordt het dan, als ik de prijzen vergelijk met Borderlinx.

Maar HP.com zal de tablets wel online gooien als het hier ~06:00 uur is ofzo :Z

[ Voor 96% gewijzigd door Source90 op 25-08-2011 01:38 ]

• wceendx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-07-2024
Het valt mij op dat bijna alleen nog maar de orders van 2 of meer Touchpads zijn verstuurd volgens de sheet los van of mensen er nou mee kloten of niet.

Dus het lijkt er op dat alle orders met maar meerder Touchpads prioriteit hebben maar dat is natuurlijk niet zeker te zeggen aangezien mensen het volgens mij niet naar waarheid hebben ingevuld.

Sheets:
https://docs.google.com/s...laWUpPWG0xZ2c&hl=nl#gid=0

[ Voor 51% gewijzigd door wceendx op 25-08-2011 01:28 ]

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
Source90 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:22:
Hmm, ShipIt wordt het dan, als ik de prijzen vergelijk met Borderlinx.

Maar HP.com zal de tablets wel online gooien als het hier 04:00 uur is :Z
Hoe duurder is Borderlinx?

• Source90
Met een
TP 32GB zou je uitkomen op $45,- + $149,- ofwel $194,-

Ik zag hierboven een bedrag van $280,- staan voor Borderlinx.

Daar zit BTW en dergelijke dan weer overheen.

Maar dan nog, als je 19% over die $194,- doet kom je bij lange na niet aan de $280,-

• Tengri
Source90 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:40:
[...]

Met een
TP 32GB zou je uitkomen op $45,- + $99,- ofwel $144,-

Ik zag hierboven een bedrag van $280,- staan voor Borderlinx.

Daar zit BTW en dergelijke dan weer overheen.

Maar dan nog, als je 19% over die $144,- doet kom je bij lange na niet aan de $280,-
Volgens mij haal jij ook paar dingen door elkar. 32gb >> 99 dollar??

Ik zie dat 16gb 99 dollar is, en 32gb 150 dollar of zo

• Source90
Is al aardig laat ja, edited that.

Dan nog zit je aan de $194,- (+$8,50)
19% kom je nog steeds niet 100$ hoger uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Source90 op 25-08-2011 01:59 ]

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
De mijne is vertrokken vanuit Brussel:

Nous avons le plaisir de vous informer que les articles suivants vous sont expédiés ce jour.
Votre colis est pris en charge par le transporteur DHL.
HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi -- 1 ex. 129,00 €

Met een beetje geluk hebben we vandaag onze hunt binnen. Gaat dus om de 32GB versie,besteld bij FNAC. Orderbevestiging van 23/08, 20.50u.

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De HP store levert niet buiten de US en ze verbieden export van hun producten en ze leveren niet aan PO boxen etc.
Werkt dat dan wel met de veelbesproken Borderlinx en Shipto methoden?

Linkje

Quote van de HP store:
The HP Home & Home Office Store ships to street addresses within the 50 United States and the District of Columbia. We cannot deliver to P.O. boxes, private mail box stores, United States territories, or addresses outside the 50 United States and the District of Columbia. Click here for APO or FPO shipping instructions and restrictions.

For your protection, a signature is required for most deliveries. We do not allow address changes after an order has been accepted. You may not export any products purchased at the HP Home & Home Office Store.

[ Voor 5% gewijzigd door BounceMeister op 25-08-2011 07:29 ]

• rhos
  • Laatst online: 07-10 07:39
dEBASERpIX schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:17:
De mijne is vertrokken vanuit Brussel:

Nous avons le plaisir de vous informer que les articles suivants vous sont expédiés ce jour.
Votre colis est pris en charge par le transporteur DHL.
HP TouchPad 9,7" Tactile 32 Go WiFi -- 1 ex. 129,00 €

Met een beetje geluk hebben we vandaag onze hunt binnen. Gaat dus om de 32GB versie,besteld bij FNAC. Orderbevestiging van 23/08, 20.50u.
er is dus werkelijk geen touw op te trekken wanneer ze wat doen? ik was echt een dag eerder maar die staat nog vrolijk op voorbereiden van bestelling.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 14:59
raydekok schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:42:
[...]

er is dus werkelijk geen touw op te trekken wanneer ze wat doen? ik was echt een dag eerder maar die staat nog vrolijk op voorbereiden van bestelling.
Lijkt me een typefoutje van hem, die besteldatum. Dinsdag in de avond verkochten ze toch echt geen TP's meer.

• dEBASERpIX
Zentbeer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:45:
[...]

Lijkt me een typefoutje van hem, die besteldatum. Dinsdag in de avond verkochten ze toch echt geen TP's meer.
slaapogen-typo: was inderdaad een dag eerder. :O

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
dEBASERpIX schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:48:
[...]

slaapogen-typo: was inderdaad een dag eerder. :O
Er zijn mensen die het eerder hebben besteld maar hun status is nog steeds hetzelfde :?

Had je met PayPal of CC betaald?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• dEBASERpIX
Mandrake466 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:53:
[...]

Er zijn mensen die het eerder hebben besteld maar hun status is nog steeds hetzelfde :?

Had je met PayPal of CC betaald?
Paypal, werd gisteren definitief afgeboekt.

• Mandrake466
dEBASERpIX schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:54:
[...]

Paypal, werd gisteren definitief afgeboekt.
Gefeliciteerd! Is het iemand uiteindelijk toch gelukt!

Hopelijk volgen er meer (me included :) )

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Pred87
Plaatje van pakketje. Geen grote doos dus.

Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/file/D1tDl4Y/image.png

[ Voor 11% gewijzigd door Pred87 op 25-08-2011 07:58 ]

• Mandrake466
Pred87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:57:
Wanneer heb jij m ontvangen? Ook van Fnac?

• Pred87
Mandrake466 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:58:
[...]

Wanneer heb jij m ontvangen? Ook van Fnac?
Nee deze is van BB en ligt nog in California bij shipito. Wordt hopelijk vandaag verstuurd riching nederland met FedEx priority. Gister ontvangen bij shipito.

[ Voor 4% gewijzigd door Pred87 op 25-08-2011 07:59 ]

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 11:40
Pred87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:57:

[afbeelding]
Dit heeft dus net iets ruimere dimensies dan de TouchPad doos zelf.

Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar hoe Borderlinx hier 100 euro voor kan vragen.

• BounceMeister
  • Niet online
Soru schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:01:
[...]

Dit heeft dus net iets ruimere dimensies dan de TouchPad doos zelf.

Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar hoe Borderlinx hier 100 euro voor kan vragen.
100 euro voor het verzenden? Bij de Shipto calculator kom ik op de helft daarvan..?

Hoe zit het met de Borderlinx ABN-Amro Creditcard korting?
Ik heb deze link gevolgd, in het midden op het scherm geklikt en toen een account aangemaakt. Maar ik zie nergens dan ABN amro terug. Waar staat dat ergens?

• Soru
BounceMeister schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:07:
[...]

100 euro voor het verzenden? Bij de Shipto calculator kom ik op de helft daarvan..?

Ik heb deze link gevolgd, in het midden op het scherm geklikt en toen een account aangemaakt. Maar ik zie nergens dan ABN amro terug. Waar staat dat ergens?
Op de calculator van Borderlinx kwam ik ook op de helft uit, maar iemand een heeft een stukje terug dus zijn 32 GB voor een heleboel meer moeten laten verzenden.

• Heinemancp
Soru schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:09:
[...]

Op de calculator van Borderlinx kwam ik ook op de helft uit, maar iemand een heeft een stukje terug dus zijn 32 GB voor een heleboel meer moeten laten verzenden.
nu aan het chatten met borderlinx helpdesk om het uit te zoeken. (was 23 dollar meer sowieso, fuel zit er niet bij, dan nog safelinx verzekering e.d.) maar echte shippen en tax komt dus 23 dollar meer uit.

• Soru
Heinemancp schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:12:
[...]

nu aan het chatten met borderlinx helpdesk om het uit te zoeken. (was 23 dollar meer sowieso, fuel zit er niet bij, dan nog safelinx verzekering e.d.) maar echte shippen en tax komt dus 23 dollar meer uit.
Laat het ons weten, ik ben erg benieuwd naar de beredenering.

• BounceMeister
  • Niet online
Als dat echt de prijs gaat worden dan ga ik het niet eens proberen. ~50 dollar verzenden gaat nog wel aangezien ze het "handmatig" door moeten sturen, maar ruim 100 dollar maakt het net even te gek.

Zijn er al tarieven van Shipto bekend (de uiteindelijke prijs dus en niet de calculator)?

[ Voor 18% gewijzigd door BounceMeister op 25-08-2011 08:18 . Reden: vraag over shipto toegevoegd ]

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 20:52

Tom Yam

(>'.')>

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
jeudi, Août 25, 2011    Lieu    Heure   Pièces
6   Arrivée à l'agence DHL de AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE  AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE    06:52   

5   Partie de l'agence DHL de BRUSSELS - BELGIUM    BRUSSELS - BELGIUM  03:58   

4   Traitée à l'agence DHL de BRUSSELS - BELGIUM    BRUSSELS - BELGIUM  03:03   

3   Arrivée au centre de tri DHL de BRUSSELS - BELGIUM  BRUSSELS - BELGIUM  01:51   

mercredi, Août 24, 2011     Lieu    Heure   Pièces
2   Partie de l'agence DHL de ORLY - FRANCE     ORLY - FRANCE   21:45   

1   Information sur l'expédition reçue  ORLY - FRANCE   18:00

anderhalf uur geleden aangekomen in Amsterdam alweer. Snel hoor, wellicht vandaag al binnen?! :+

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• Heinemancp
ernesto: Chris the weight seems excessive because it is not weighed with dead weight. We are required to weigh in volumetric weight which takes the dimensions of the package into consideration not just the dead weight.
ernesto: Volumetric weight' is used in the airline industry to calculate the amount of space an item will require in an aircraft versus its dead (or actual) weight. Volumetric weight is calculated as follows: The height, width and depth (in centimeters) of the shipment are multiplied together to produce a total figure. This total is then divided by 5000; the resultant is the volumetric weight, expressed in kilos. Compare the 'volumetric' weight with the dead (or actual) weight. Shipping will be charged on the basis of the heavier of the two weights, also called chargeable weight.
Dus inderdaad een grotere doos dan verwacht bij het gewicht...

Daarnaast is de shipping time bij borderlinx met Express: 2-3 days en standaard: 4-6.

Maar shipping zou altijd al ongeveer 100 dollar zijn hoor. zelfs in de total costs calulator. Tax is ook nog 40 dollar, en shipping 55. dus is net zo duur als 16gb TP (ben ik blij dat ik 32gb heb ;) )

• beest123
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 12:50
8 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:09
1 Colli

7 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:55
1 Colli

6 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:35
1 Colli

5 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:34
1 Colli

4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 01:51
1 Colli

woensdag, Augustus 24, 2011 Locatie Tijd Colli
3 Vertrokken van DHL vestiging in ORLY - FRANCE ORLY - FRANCE 21:45
1 Colli

2 Verwerkt in ORLY - FRANCE ORLY - FRANCE 20:17
1 Colli

1 Zending informatie ontvangen ORLY - FRANCE 18:35

Dus om 8.09 al in Amsterdam hmm, ik hoop vandaag binnen te krijgen :)

• Heinemancp
NiTiN schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:21:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
jeudi, Août 25, 2011    Lieu    Heure   Pièces
6   Arrivée à l'agence DHL de AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE  AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE    06:52   

5   Partie de l'agence DHL de BRUSSELS - BELGIUM    BRUSSELS - BELGIUM  03:58   

4   Traitée à l'agence DHL de BRUSSELS - BELGIUM    BRUSSELS - BELGIUM  03:03   

3   Arrivée au centre de tri DHL de BRUSSELS - BELGIUM  BRUSSELS - BELGIUM  01:51   

mercredi, Août 24, 2011     Lieu    Heure   Pièces
2   Partie de l'agence DHL de ORLY - FRANCE     ORLY - FRANCE   21:45   

1   Information sur l'expédition reçue  ORLY - FRANCE   18:00

anderhalf uur geleden aangekomen in Amsterdam alweer. Snel hoor, wellicht vandaag al binnen?! :+
dat gaat opeens snel dan! die van mij zou dus vrijdag of maandag binnenkomen :)

• Heinemancp
beest123 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:22:
8 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:09
1 Colli

[...]

Dus om 8.09 al in Amsterdam hmm, ik hoop vandaag binnen te krijgen :)
Nice, ben erg benieuwd. post je ff een uitpakparty bij de recensies?

• rhos
aaaah begin em te knijpen. ik wil em ook wel erg graag.

ik heb misschien nog een optie. hij schijnt in Australië ook zo goedkoop te zijn op het moment.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• Heinemancp
raydekok schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:25:
aaaah begin em te knijpen. ik wil em ook wel erg graag.

ik heb misschien nog een optie. hij schijnt in Australië ook zo goedkoop te zijn op het moment.
elektronica in Aus is nooit goedkoop! en dan heb je ook nog (nogal duurder shipping) naar eu (ipv vs)

• BounceMeister
  • Niet online
Heinemancp schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:21:
[...]

Dus inderdaad een grotere doos dan verwacht bij het gewicht...

Daarnaast is de shipping time bij borderlinx met Express: 2-3 days en standaard: 4-6.

Maar shipping zou altijd al ongeveer 100 dollar zijn hoor. zelfs in de total costs calulator. Tax is ook nog 40 dollar, en shipping 55. dus is net zo duur als 16gb TP (ben ik blij dat ik 32gb heb ;) )
Bedankt voor de info! Blij voor jou dat je er een krijgt. Voor mij handig om te weten dat het redelijk wat kost om te versturen, want dan wordt het wel een erg duur grapje. Een USA bestelling valt voor mij dan af.

Ik hoop dat er nog iets in Engeland of Duitsland komt, anders gewoon pech.

• rhos
Heinemancp schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:26:
[...]

elektronica in Aus is nooit goedkoop! en dan heb je ook nog (nogal duurder shipping) naar eu (ipv vs)
kreeg net een mailtje van een neef die daar woond en hij zegt dat ze daar voor 98 dollars weg gaan.

• Heinemancp
raydekok schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:29:
[...]

kreeg net een mailtje van een neef die daar woond en hij zegt dat ze daar voor 98 dollars weg gaan.
ohw, dan is het wellicht goed te doen ;) heb je gelijk een goede verzendoptie :)

• n1ghtfly
  • Laatst online: 12-10-2023

• rhos
vrees ik ook ja. hij is toch nog even gaan zoeken. misschien ligt er ergens een stof te happen.

• michaelvt
  • Laatst online: 11:23

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Deze mail kreeg ik vanmorgen van FNAC:

Lors de la validation de votre commande, nous avions prévu l'expédition de votre colis le 23 août 2011. Cependant, le délai d’approvisionnement de notre fournisseur étant plus long que prévu, nous risquons de connaître un contretemps qui ne devrait pas dépasser quelques jours.
Nous vous présentons toutes nos excuses pour le désagrément occasionné et nous mettons tout en œuvre afin de réduire votre attente.

Oftewel, bestelling is vertraagd. Besteld op 22/08 om 20:58.

• Tengri
Dus als je borderlinx gaat, moet je sowieso 100 dollar extra kosten verwachten op die 99 dollar aankoopprijs?

Totale kosten +/-199 >>> 142 euro?

• Heinemancp
erofact schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:14:
Dus als je borderlinx gaat, moet je sowieso 100 dollar extra kosten verwachten op die 99 dollar aankoopprijs?

Juist. en 142 euro is niet al te duur denk ik zo.

• beest123
erofact schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:14:

Als er nog invoerrechten bijkomt, 20+ 5/10 administratie kosten.

• Pred87
Invoerrechten heb je niet onder de 216 dollar. Vergeet BTW ook niet, die moet je ws wel betalen. Ik kom bij shipito op 146 euro uit inc. alle kosten. Verstuurd als 'Gift'.

[ Voor 57% gewijzigd door Pred87 op 25-08-2011 09:21 ]

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 20:52

Tom Yam

(>'.')>

7 En cours de livraison AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:14

O_o. Wow, das vandaag al. FNAC is in dit hele verhaal best een oke winkel gebleken btw, met het op de hoogte houden via twitter (voor de bulk van de klanten iig) en het blijkbaar daadwerkelijk leveren ook nog.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• beest123
Pred87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:20:
Invoerrechten heb je niet onder de 216 dollar.
Onder de 22euro heb je geen invoerrechten.

• Pred87
beest123 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:21:
[...]

Onder 22 euro heb je geen BTW.

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:30
NiTiN schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:21:

O_o. Wow, das vandaag al. FNAC is in dit hele verhaal best een oke winkel gebleken btw, met het op de hoogte houden via twitter (voor de bulk van de klanten iig) en het blijkbaar daadwerkelijk leveren ook nog.
Vandaar dat ik een deel gemist heb, twitter... :P
Moet zeggen dat ik er hier wel wat van meegekregen heb.

Op bovenstaand, netjes dat ze een mail sturen! Ben benieuwd of iedereen die ook gaat krijgen waar nog een bestelling open staat. Schaamteloos annuleren zoals bij andere websites is er gelukkig niet bij _/-\o_

• JJerome
beest123 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:18:
[...]

Als er nog invoerrechten bijkomt, 20+ 5/10 administratie kosten.
Lees jij niet? Al die kosten zitten al inbegrepen bij BL, is al een aantal keer duidelijk gemaakt. Toch zie ik je deze post al een paar keer maken.

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 15:58

CodeIT

Code IT

NiTiN schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:21:

Wanneer veranderde bij jou de status naar Expedié? Ik heb nog steeds geen DHL linkje onder livraison.

• danielkraak
Bij mij is die van Fnac binnen. Gisterenochtend verzonden, dus ik denk dat een heleboel meer hem ook gaan krijgen vandaag.

• Heinemancp
beest123 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:21:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Waar komen de 
goederen vandaan?   Waarde van de zending                     Belastingen bij invoer
Uit een EU-land         Waarde onbeperkt                            Geen douanerechten
                                                                                       Geen omzetbelasting
Uit een niet-EU-land    Tot € 22                                           Geen douanerechten
                                                                                       Geen omzetbelasting
                                Van € 22 tot € 150                            Geen douanerechten
                                                                                       Wel omzetbelasting

geen invoerrechten dus, wel omzetbelasting

• beest123
JJerome schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:23:
[...]

Lees jij niet? Al die kosten zitten al inbegrepen bij BL, is al een aantal keer duidelijk gemaakt. Toch zie ik je deze post al een paar keer maken.
Hoe gaat BL dat betalen als ze niet eens zeker zijn dat ze die kosten krijgen.

tot 22 euro, geen extra kosten.
tussen 22-150 euro, alleen omzetbelasting. Je betaalt 19% van de productwaarde aan de douane.
Boven de 150 euro, douanerechten en omzetbelasting. Je betaalt een bepaald percentage afhankelijk van de goederen en over het totaal betaal je nog eens 19% omzetbelasting.

Dus dat je op 140euro aankomt klopt waarschijnlijk niet.

• Pred87
Daar staat het toch? 150 euro zal zon 215 dollar zijn. Daar zit de TP onder, dus geen invoerrechten. Alleen 19% BTW. En als je geluk hebt betaal je ook dat niet.

• JJerome
BounceMeister schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:07:
[...]

Shipito toont alleen de daadwerkelijke shipping kosten. Die liggen bij BL (ex. fuel surcharge) op ongeveer 50 dollar als ik me niet vergis. Bij shipito moet je er zelf nog BTW en eventuele invoerkosten bij rekenen. (Volgens mij is de BTW over het product + verzendkosten).

• JJerome
beest123 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:25:
[...]

Hoe gaat BL dat betalen als ze niet eens zeker zijn dat ze die kosten krijgen.

tot 22 euro, geen extra kosten.
tussen 22-150 euro, alleen omzetbelasting. Je betaalt 19% van de productwaarde aan de douane.
Boven de 150 euro, douanerechten en omzetbelasting. Je betaalt een bepaald percentage afhankelijk van de goederen en over het totaal betaal je nog eens 19% omzetbelasting.

Dus dat je op 140euro aankomt klopt waarschijnlijk niet.
Omdat BL de aangifte bij de douane voor je doet.

Verwijderd

Pred87 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:26:
Daar staat het toch? 150 euro zal zon 215 dollar zijn. Daar zit de TP onder, dus geen invoerrechten. Alleen 19% BTW. En als je geluk hebt betaal je ook dat niet.
Ik heb vaak genoeg moeten betalen voor pakketjes onder de 150 euro, het is daar echt nattevinger werk bij de duane.

• danielkraak
Voor de mensen die uit UK besteld hebben. Bij mij zit er zowel een normale als een UK-aansluiting voor de adapter bij.

Verwijderd

BounceMeister schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:29:
De HP store levert niet buiten de US en ze verbieden export van hun producten en ze leveren niet aan PO boxen etc.
Werkt dat dan wel met de veelbesproken Borderlinx en Shipto methoden?

Linkje

Quote van de HP store:

[...]
Hier zou ik ook graag een antwoord op hebben...
Ik slaagde er ook niet in om de box op te geven, enkel het adres
Anderen hadden hier echter blijkbaar geen problemen mee?!

• Geen12
  • Laatst online: 08-10 12:25
JJerome schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:30:
[...]

Omdat BL de aangifte bij de douane voor je doet.
BL doet geen aangifte voor jou, BL berekent alleen hoeveel het waarschijnlijk gaat kosten. Aangifte moet je zelf doen of laten doen door het postbedrijf.

http://www.douane.nl/part...nternetaankopen.html#P0_0

[ Voor 43% gewijzigd door Geen12 op 25-08-2011 09:35 ]

• Pred87
BTW inbegrepen bij Borderlinx? dat lijkt me sterk. BTW is denk ik over de waarde die je opgeeft aan de douane.
Shipito doet trouwens ook aangifte bij doane (je moet er formulier voor invullen). Ze zeggen er alleen bij dat ze niet weten wat de exacte kosten zijn, die krijg je achteraf en dat gaat niet via shipito. Maargoed het gaat allemaal niet op als je onder de 150 euro zit.

@boswottels, weet je zeker dat het invoerrechten waren en niet BTW?
Pagina: 1 ... 31 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal