ja volgens mij wel alles is in het frans en er staat .com/frVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:54:
[...]
Wordt je wel doorgestuurd naar de franse paypal inlogsite?
Je moet letterlijk de naam intikken die op de kaart staat. Belangrijk.BounceMeister schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:55:
Ik heb er ook maar 1 besteld, betaald met de CC.
Ik snapte niet helemaal wat ze wilden dat ik invul bij nom de carte ofzo. De naam van de kaart of de naam op de kaart?
Dank aan de originele "spotter" en aan google translate..
Na lang twijfelen ook maar één bestelt en niets geen problemen gehad dat ik CC nodig had gelukkig, paypal regelt het allemaal!
Snel een PayPal account aanmaken en die koppelen met je betaalrekening.Phusebox schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:54:
Aaargh argh argh.... creditcard thuis laten liggen... net nu vandaag... zucht
Bedankt! Ik heb ook meteen een 32 gig er bij besteld... ik zie wel wat ze met die 16 gig doen. Als ze hem toch al morgen gaan versturen
Wow. Heb er ook meteen een besteld. Bevestiging is binnen. 
Moet nu alleen nog thuis aan de vrouw uitleggen waarvoor deze impulsaankoop nodig was
Moet nu alleen nog thuis aan de vrouw uitleggen waarvoor deze impulsaankoop nodig was

Verwijderd
grapjas, duurt dagen voordat die verified is via die 2 stortingen.cornfed99111 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:58:
[...]
Snel een PayPal account aanmaken en die koppelen met je betaalrekening.
Is het gelukt om te bestellen, CC-nr had ik opgeslagen in mijn safe op telefoon, bel ik mijn vriendin, mag ik hem meteen weer annuleren... zucht. Bruiloft? Begin er nooit aan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
misschien dat iemand er nog 1 voor mij kan bestellen? 
ik heb het nu iets van 10 keer geprobeerd maar kom steeds bij die cc gedoe uit
ik heb het nu iets van 10 keer geprobeerd maar kom steeds bij die cc gedoe uit
Liev naar Phusebox kijken
die heeft er 1 over dus haha.
Welles
Dat je daarmee wel de bestelling bij FNAC kan afronden, is zeker ook een grap.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:02:
[...]
grapjas, duurt dagen voordat die verified is via die 2 stortingen.
Dat je dan op 'valideren bankstatus' blijft staan bij FNAC is niet erg. Besteld is besteld.
Als je thuis bent kan je alsnog je CC aan je Paypal koppelen.
hallo Phusebox 
hoe gaat het ?
maar heb je er echt 1 over?
hoe gaat het ?
maar heb je er echt 1 over?
En weer uitverkocht? Heb gelukkig ook nog snel 1 kunnen bestellen. Kan ik nu het beste de 16gig annuleren?
En je moet hem gewoon voor je vriendins verjaardag geven, temminste dat is mijn taktiek als ze moeilijk gaat doen, ze is toch bijna jarig
En je moet hem gewoon voor je vriendins verjaardag geven, temminste dat is mijn taktiek als ze moeilijk gaat doen, ze is toch bijna jarig
Neeee, hijs net op tijdens mijn bestelling.
Verwijderd
Dat weet ik niet of dat een grap is. Lijkt me sterk dat een gevraagde authorisatie bij paypal gegeven word op een nog niet geverifieerde rekening.cornfed99111 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:08:
[...]
Dat je daarmee wel de bestelling bij FNAC kan afronden, is zeker ook een grap.
Dat je dan op 'valideren bankstatus' blijft staan bij FNAC is niet erg. Besteld is besteld.
Als je thuis bent kan je alsnog je CC aan je Paypal koppelen.
Maar ga je gang mocht iemand het willen pogen.
En inderdaad is de voorraad al weer op...
"L'article suivant a été supprimé de votre panier parce qu'il n'est plus disponible : "
"Het volgende artikel is verwijderd uit uw winkelwagentje, omdat het niet meer beschikbaar is:"
Net na het aanmaken van een nieuw account op Fnac
"L'article suivant a été supprimé de votre panier parce qu'il n'est plus disponible : "
"Het volgende artikel is verwijderd uit uw winkelwagentje, omdat het niet meer beschikbaar is:"
Net na het aanmaken van een nieuw account op Fnac
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Ik stop er eentje in m'n mandje, wil verdergaan, en m'n mandje is weer leeg... Touchpad lijkt niet meer leverbaar!
Raar, hoe zit het nu met die verhalen van FNAC om de 16 GB orders de mogelijkheid te bieden om te zetten?
Raar, hoe zit het nu met die verhalen van FNAC om de 16 GB orders de mogelijkheid te bieden om te zetten?
Ze hebben wel mijn creditcard en alles geaccepteerd? Maar geen bestelling dus?Mijn bestellingen
U heeft nog niet uitgevoerd controle
Verwijderd
't is idd uitverkocht 
Mijn collega wou er ook een en de site haalt het product uit het mandje.
Ik ben benieuwd hoeveel ze er eigenlijk verkocht hebben.
Mijn collega wou er ook een en de site haalt het product uit het mandje.
Ik ben benieuwd hoeveel ze er eigenlijk verkocht hebben.
Verwijderd
Ik vraag me af of ze niet gewoon de 32GB's hebben verkocht omdat het te veel moeite zou kosten al de 16GB mensen te verwittigen en ze te bevragen.
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 13:13 ]
Maar hoe kan ik nu mijn bestelling daar annuleren op mijn 16gb ?
Holy f....dat was snel. Was er ruim op tijd bij toevallig, had ook nog een 16GB in bestelling staan, die annuleer ik dan maar.
In mon compte, staat 'modifier' in het bestelregeltje, daarop klikken en dan de annuler-knop.eddylm schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:13:
[ Voor 52% gewijzigd door brama op 01-09-2011 13:14 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Wie heeft er met creditcard besteld?
Staat er bij jullie ook: "Commande en cours de validation bancair"?
Begrijp ik nu goed dat de 16GB bestellers van fnac helemaal geen aanbod krijgen om de bestelling om te zetten naar 32GB? Ik las toch allerlei berichten met zelfs dat mensen in volgorde van bestelling deze service aangeboden zou worden? Of staat de voorraad van net daar los van?
Bij mij staat er "Vous n'avez pas encore effectué de commande"Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:14:
Verwijderd
En wat betekend het allemaal?Phusebox schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:14:
[...]
Bij mij staat er "Vous n'avez pas encore effectué de commande"
Volgens google betekend "Commande en cours de validation bancaire" : "Controle te valideren bank"
Maar is dit normaal met de CC niet direct gevalideerd?
piep zooi
jammer weer dit
hopen dat hij binnenkort nog weer terug komt bij best buy ofzo
en dat mijn paypal dan werkt XD
jammer weer dit
Ik kon mijn adres niet selecteren waardoor ik te laat was. Hebben meer mensen hier last van bij fnac?
Het betekend dat uw CC geaccepteerd is en FNAC de bestelling aan het klaarmaken/controleren is.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:16:
[...]
En wat betekend het allemaal?
Volgens google betekend "Commande en cours de validation bancaire" : "Controle te valideren bank"
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Verwijderd
Is die weer verdwenen uit je winkelwagen dan?jezus538 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:16:
piep zooi
jammer weer dit
Dus ik heb effectief niks besteld? Dus mocht ik geen ruzie thuis krijgen erover dan had ik nu nog niks omdat ze mijn bestelling gewoon niet verwerkt hebben?
Verwijderd
Hopelijk!Loetn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:17:
[...]
Het betekend dat uw CC geaccepteerd is en FNAC de bestelling aan het klaarmaken/controleren is.
Ik heb er ook 2 besteld, maar met 2 verschillende namen, hopelijk merken ze dat niet. Heb namelijk wel dezelfde CC gebruikt.
Dan krijg je er dus geenVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:18:
[...]
Hopelijk!
Ik heb er ook 2 besteld, maar met 2 verschillende namen, hopelijk merken ze dat niet. Heb namelijk wel dezelfde CC gebruikt.

Aanklikken en vervolgens annuleren, zit in de interfaceeddylm schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:13:
Ik denk dat we vanaf dit punt weer opnieuw kunnen gaan lezen vanaf pagina 10 oid van deze thread. Dezelfde vragen komen terug :-)Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:16:
[...]
En wat betekend het allemaal?
Nieuwe vraag: wat doen jullie met de staande 16GB-order?
jaVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:18:
[...]
Is die weer verdwenen uit je winkelwagen dan?
Verwijderd
Laat ik beiden staanZentbeer schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat we vanaf dit punt weer opnieuw kunnen gaan lezen vanaf pagina 10 oid van deze thread. Dezelfde vragen komen terug :-)
Nieuwe vraag: wat doen jullie met de staande 16GB-order?
Ja, ze chargen je CC pas als ze m versturen .. als je doorklikt zie je "Prévu le 02/09/2011"Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:14:
Kan ik van iemand die zijn 16GB order wil annuleren de TP overkopen indien deze toch nog geleverd wordt?
Ergens begin ik nu te vermoeden/hopen dat FNAC de 16 GB's ook gewoon gaat leveren, en daarom de 32 GB's niet heeft aangeboden.
wishfull thinking
wishfull thinking
Dankzij één van jullie die-hards die er een weekje geleden 4 heeft gekocht bij FNAC, ben ik via via sinds gisteren trotse eigenaar van dit nu al legendarische apparaatje. Okee, wel voor iets meer dan die dumpprijs, maar zonder al die rompslomp, gewoon zien wat je koopt. Succes verder allemaal!
Dit is zo balen
Loop ik dagen lang dit forum in de gaten te houden, ga ik tussen half 12:30u - 13:00u pauzeren.... aaarghghhghgh !!!!!
Hoe heb je betaald? CC? PayPal?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:22:
Noooooooo!
"Commande annulée pour refus bancaire"
Maar hopen dat het goed gaat met een 16gb en een 32 gb =]
Bijzonder dat zowel @Fnac als @FnacHighTech hier niets over hebben gemeld .. .
Misschien wilde ze de website niet laten klappen gezien het geringe uaantal beschikbaarDonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:24:
Bijzonder dat zowel @Fnac als @FnacHighTech hier niets over hebben gemeld .. .
Ook een interessante vraag: de aanbieding was ook niet met de zoekmachine te vinden. Hoe heeft de tipgever hem gevonden?
Ik heb er voor iemand anders wel 1 besteld (vanaf een ander IP, met een ander adres, en een andere creditcard)Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:25:
Zijn er nog meer mensen die geprobeerd hebben er 2 te kopen (met andere naam/adres)?
En ze plannen het lekker tijdens de frans lunch
_Calvin schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:41:
Adres invoeren lukt wel.
Adres vervolgens selecteren bij een order geeft een melding.
AFAIK
Bij mij hetzelfde probleem. Weet iemand de oplossing? Ik gebruik overigens Google Chrome.RedHead schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:52:
[...]
Deze foutmelding had ik ook al bij toen die nog leverbaar was. Ik denk dat FNAC je adres of postcode niet kan verwerken. Ik ben er toen niet uitgekomen en heb geen tablet kunnen bestellen.
Weet niet of iemand hiervoor een oplossing weet?
[ Voor 27% gewijzigd door Japperrrr op 01-09-2011 13:28 ]
We hebben er hier 3 gekocht. 3 Collega's, met allemaal verschillende adressen maar allemaal op 1 creditcard omdat die maar een creditcard had. Dus ben benieuwd.
Viva la Netherlands!
Sorry, foute quote. Heb m'n post even aangepast maar nu slaat de jouwe nergens opDonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:27:
Pays Bas (uit: Les Pays Bas)
Ik heb zojuist een mail aan FNAC gestuurd + franse vertaling met de vraag over de bestaande 16 GB orders en de nieuwe cancel policy.
Als iemand die redelijk frans kan hem wilt doorlezen en wilt kijken of het wel goed te lezen is DM mij dan AUB.
Als iemand die redelijk frans kan hem wilt doorlezen en wilt kijken of het wel goed te lezen is DM mij dan AUB.
Verwijderd
Hetzelfde gedaan, maar wel 2 op 1 account. Hopelijk gaat dit goed. Staat nog steeds op validatie van CC...Cansu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:27:
We hebben er hier 3 gekocht. 3 Collega's, met allemaal verschillende adressen maar allemaal op 1 creditcard omdat die maar een creditcard had. Dus ben benieuwd.
Nederland is 'Pays-Bas' in Frankrijk.Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:27:
[...]
[...]
Bij mij hetzelfde probleem. Weet iemand de oplossing? Ik gebruik overigens Google Chrome.
Wat betreft het niet via de zoekmachine van fnac kunnen vinden van de TouchPad: waarschijnlijk heeft iemand de afbeelding uit zijn zoekgeschiedenis aangeklikt en zo ontdekt dat deze weer beschikbaar was. Dit deed ik gisteren namelijk voor de Pre3 en die bleek toen ook opeens beschikbaar. Ik heb 'm besteld en hij staat inmiddels op 'geleverd'. De Pre3 heb ik later nog eens gezocht, maar was inderdaad niet (makkelijk) te vinden met een zoekopdracht.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
2 op 1 account = annuleringVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:29:
[...]
Hetzelfde gedaan, maar wel 2 op 1 account. Hopelijk gaat dit goed. Staat nog steeds op validatie van CC...
Daar hebben ze voor gewaarschuwd.
Via de zoekfunctie stond hij er ook niet bij inderdaad.
Edit, even zoeken, maar ik heb het originele berichtje gevonden:
Edit, even zoeken, maar ik heb het originele berichtje gevonden:
Bedankt voor de tip!Basterd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:25:
De 32GB is weer te bestellen bij FNAC
http://www.fnac.com/HP-To...e-32-Go-WiFi/a3707779/w-4
Heb er 2 besteld
[ Voor 78% gewijzigd door BounceMeister op 01-09-2011 13:51 . Reden: Dank ]
Verwijderd
Ja maar er staat niks van 2 op 2 accounts met 1 creditcardPhusebox schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:31:
[...]
2 op 1 account = annulering
Ja in de context dat ze dat via mail aan 1 iemand hebben gemeld en die heeft dat op een blog geplaatst .. dus we moeten het denk ik ff afwachten, de officiele kanalen van Fnac zijn vrij stil in dat opzicht.Phusebox schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:31:
[...]
2 op 1 account = annulering
Goed, maar hopen dat toch nog iets in stock komt... hebben jullie eerst een account aangemaakt en gelijk besteld? Of doe je dat na het bestellen en bij het afrekenen?
Ik heb mijn adres gewoon ingevoerd, maar ik kan het adres niet selecteren bij het kiezen van een afleveradres. Als ik op het rondje klik vernieuwd de pagina en is het bolletje wat erin kwam te staan weer weg. Er zaten twee TP's in mijn winkelmandje; kan dat het probleem zijn? Net even getest met een iPad en toen werkte alles wel gewoon.
Ik kreeg een foutmelding toen ik er 2 in mijn karretje legde, dus dat hadden ze al afgeschermd.DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:33:
[...]
Ja in de context dat ze dat via mail aan 1 iemand hebben gemeld en die heeft dat op een blog geplaatst .. dus we moeten het denk ik ff afwachten, de officiele kanalen van Fnac zijn vrij stil in dat opzicht.
Ik had al een account aangemaakt., maar ze wilden nogmaals mijn naam en geboortedatum weten.segil schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:34:
Goed, maar hopen dat toch nog iets in stock komt... hebben jullie eerst een account aangemaakt en gelijk besteld? Of doe je dat na het bestellen en bij het afrekenen?
Afleveradres stond er al wel.
[ Voor 93% gewijzigd door BounceMeister op 01-09-2011 13:35 ]
Hm, raar. Ik had er dus twee in mijn winkelwagen maar kon geen adres selecteren. Het zal daar wel aan hebben gelegen dan, verdorie
Ik heb gewoon de bestelling normaal doorlopen, maar krijg er ook geen.
Mijn CC gegevens staan wel in mijn account, bevestiginsmail etc, maar er staat geen order. Dus ook niks om te annuleren als ik inlog.
Mijn CC gegevens staan wel in mijn account, bevestiginsmail etc, maar er staat geen order. Dus ook niks om te annuleren als ik inlog.
[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 01-09-2011 13:38 ]
Grrr... Volg je idd dag nacht dit forum en ga je ff een bak koffie doen buiten de deur, kom je terug en dan dit.
Nu alweer uitverkocht.
Soms is het leven niet eerlijk.
Nu alweer uitverkocht.
Soms is het leven niet eerlijk.
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Dat krijg je als het product uitverkocht is, had ik de vorige keer ook.Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:35:
Hm, raar. Ik had er dus twee in mijn winkelwagen maar kon geen adres selecteren. Het zal daar wel aan hebben gelegen dan, verdorie
Verwijderd
GVD KLOTE B&N & ERWINCOMP D:
Mijn CC is dus charged voor iets dat ik niet krijg. Dat zal wel dat Fnac mijn zooi annuleert. Daardoor was er niet genoeg reserve. Ik had nog vliegtuigtickets erop die betaald moeten worden >___<
Da's dus 4 tablets die ik niet heb, maar allemaal betaald. WTF!? Klote webstores!
Mijn CC is dus charged voor iets dat ik niet krijg. Dat zal wel dat Fnac mijn zooi annuleert. Daardoor was er niet genoeg reserve. Ik had nog vliegtuigtickets erop die betaald moeten worden >___<
Da's dus 4 tablets die ik niet heb, maar allemaal betaald. WTF!? Klote webstores!
Verwijderd
Vorige keer net te laat en nu door de lunchpauze van mijn dochter wederom :o(... En zit echt de hele dag alle sites in de gaten te houden... Zucht!
hier ligt er idd ook al bijna een deur uit. Focking pech ;-)Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:43:
Vorige keer net te laat en nu door de lunchpauze van mijn dochter wederom :o(... En zit echt de hele dag alle sites in de gaten te houden... Zucht!

MTVenus V148 HWP1 5.1903
Blijven volhouden! Sommige mensen zijn er al 2 weken mee bezig.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:43:
Zoals je ziet kunnen er nog de meest onverwachte dingen gebeuren. (veel mensen hadden de hele Touchpad hunt alweer afgeschreven).
Ook al sinds dag 1 bezig hier... heeft me inmiddels wel een uur of 15 gekost denk ik, en nog niks. Krijg ik net een mailtje van mijn vriendin; ach je hoeft hem niet voor mij te annuleren hoor....Soru schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:47:
[...]
Blijven volhouden! Sommige mensen zijn er al 2 weken mee bezig.
Zoals je ziet kunnen er nog de meest onverwachte dingen gebeuren. (veel mensen hadden de hele Touchpad hunt alweer afgeschreven).
Zucht nee, maar niet annuleren gaat ook niet op want FNAC heeft mijn order verneukt.
Nu maar hopen dat dit topic snel verdwijnt uit MyReact anders word ik er no elke dag aan herinnerd. Daar zit je dan met je miskoop iPad
[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 01-09-2011 13:52 ]
Hoe werkt die service (van Google?) waarbij je een e-mail krijgt wanneer er iets veranderd op een website?
http://www.changedetection.com/
Was dit het?
Was dit het?
[ Voor 18% gewijzigd door Japperrrr op 01-09-2011 13:50 ]
Ik geloof dat je Check for Change bedoelt.Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:49:
Hoe werkt die service (van Google?) waarbij je een e-mail krijgt wanneer er iets veranderd op een website?
Addon voor firefox.
bedoel je check4change voor firefox, of echt iets van google?Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:49:
Was dit het?
edit: te laat.
Bedankt voor het delen dankzij dit bericht heb ik er weer eentje weten te plaatsenBasterd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:25:
De 32GB is weer te bestellen bij FNAC
http://www.fnac.com/HP-To...e-32-Go-WiFi/a3707779/w-4
Heb er 2 besteld
en je verkoopt m gelijk met winst weer door? AArgh
mountainbiker
ff de hond uit laten en dan Fnac met nieuwe touchpads missen!
Mijn zus mailde me dit vanuit Vancouver Canada: toevallig toen dit mailtje kwam was ik in de stad en sprak ik xxxx via de telefoon met jouw wens dus ik kon meteen kijken.
nergens zijn ze meer te koop, hp had s'avonds aangekondigd dat ze de prijs gingen verlagen en s'ochtends stonden overal lange rijen te wachten totdat de winkel openging en alles was binnen een uur weg. dus helaas.
Schwab.de voor de hp tp 32gb: Sehr geehrte Frau,
vielen Dank für Ihre Anfrage.
Es tut mir sehr leid, dass das gewünschte Touchpad bereits ausverkauft ist und wir werden dieses auch nicht mehr in unser Programm bekommen.
Microage.ca over de hp tp 64gb: Good day, the below noted order cannot be processed as there will be no more stock coming in from HP.
Mijn zus mailde me dit vanuit Vancouver Canada: toevallig toen dit mailtje kwam was ik in de stad en sprak ik xxxx via de telefoon met jouw wens dus ik kon meteen kijken.
nergens zijn ze meer te koop, hp had s'avonds aangekondigd dat ze de prijs gingen verlagen en s'ochtends stonden overal lange rijen te wachten totdat de winkel openging en alles was binnen een uur weg. dus helaas.
Schwab.de voor de hp tp 32gb: Sehr geehrte Frau,
vielen Dank für Ihre Anfrage.
Es tut mir sehr leid, dass das gewünschte Touchpad bereits ausverkauft ist und wir werden dieses auch nicht mehr in unser Programm bekommen.
Microage.ca over de hp tp 64gb: Good day, the below noted order cannot be processed as there will be no more stock coming in from HP.
En wat ga je daar dan mee doen?knakworst schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:51:
[...]
Bedankt voor het delen dankzij dit bericht heb ik er weer eentje weten te plaatsen
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Zo gaat dat he...mountainbiker schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:52:
en je verkoopt m gelijk met winst weer door? AArgh
[ Voor 11% gewijzigd door Falkor73 op 01-09-2011 14:02 ]
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Verwijderd
Ik had er 2 besteld, bij de ene staat nu: "Commande annulée pour refus bancaire", bij de andere: "Commande en préparation"
Grr nu zit ik me weer ter ergeren dat FNAC mijn order heeft verprutst...
Verwijderd
Same here >_>Phusebox schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:02:
Grr nu zit ik me weer ter ergeren dat FNAC mijn order heeft verprutst...
Er is nog reserve op mijn CC, maar facturatieadres is verkeerd. Direct gemaild naar Fnac om te zien of dat nog rechtgezet kan worden.
Commande annulée pour refus bancaire = Bestelling geannuleerd wegens het niet de bankVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:01:
Ik had er 2 besteld, bij de ene staat nu: "Commande annulée pour refus bancaire", bij de andere: "Commande en préparation"
Zin klopt niet helemaal maar je snapt denk ik wel dat de bank het niet heeft geaccepteerd (iets in die richting).
Mijn FNAC order (met CreditCard) is na 1-2 uur nu op Commande en préparation gezet.
Dit is mijn tweede FNAC bestelling, de eerste keer duurde het 1-2 dagen.
Verwijderd
Ja klopt, maar ik denk dat die foutmelding niet juist is, heb namelijk dezelfde CC gebruikt als bij de andere. Ik denk ik de laatste gewoon te laat besteld heb en dat toen net de voorraad op was.Soru schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:06:
[...]
Commande annulée pour refus bancaire = Bestelling geannuleerd wegens het niet de bank
Zin klopt niet helemaal maar je snapt denk ik wel dat de bank het niet geaccepteerd heeft (iets in die richting).
Mijn FNAC order (met CreditCard) is na 1-2 uur nu op Commande en préparation gezet.
Dit is mijn tweede FNAC bestelling, de eerste keer duurde het 1-2 dagen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Is het de bedoeling dat we ieder maar één bericht per uur mogen posten? Waarom is het zo'n probleem als er iedere minuut wel een nieuw bericht komt? Zolang het over de aankoop- en levertijden gaat is het gewoon on-topic. Wat is er dan mis met het bespreken van de orderstatus bij FNAC?Bullet NL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:10:
[modbreak] Er is weer sprake van een behoorlijke slow chat, graag alleen on topic berichten plaatsen! [/]
Verwijderd
Hoe zit het met de TP 16. Is er al een idee wanneer deze bestelling er zou doorkomen of nog zou doorkomen?
net ook gewoon weer een besteld. die ik mooi kan verkopen. en bestel er zo nog een.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
Worden niet meer geleverd, je zou hem nog wel moeten kunnen omwisselen voor een 32Gb....Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:13:
Hoe zit het met de TP 16. Is er al een idee wanneer deze bestelling er zou doorkomen of nog zou doorkomen?
Waarschijnlijk kwam die voorraad zojuist beschikbaar doordat mensen al geannuleerd hadden en FNAC dus meer kreeg dan dat er bij hen besteld was.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:17:
[...]
Worden niet meer geleverd, je zou hem nog wel moeten kunnen omwisselen voor een 32Gb....
[edit]
Waar ik dus mee wil zeggen: er zal binnenkort wel wat gebeuren
[ Voor 9% gewijzigd door Japperrrr op 01-09-2011 14:19 ]
Verwijderd
Vriend van me heeft een 16Gb besteld, een mail gestuurd dat hij wel de 32Gb wil, maar hoort er nu niks meer van. Wel vreemd dat ze de 32Gb dan wel weer gewoon in de verkoop doen....Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:18:
[...]
Waarschijnlijk kwam die voorraad zojuist beschikbaar doordat mensen al geannuleerd hadden en FNAC dus meer kreeg dan dat er bij hen besteld was.
Wellicht hebben ze daarnaast nog wel genoeg om de 16Gb te coveren. Wie weet...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 14:19 ]
Let op:
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal
Wat is niet toegestaan :
Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat
Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets
IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal