• Lemming
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-09-2017
Na aanleiding van aankoop- en levertijden HP Touchpad en nieuws: HP verlaagt prijs Pre 3-smartphone van 349 naar 75 euro was ik benieuwd of er mensen zijn die webwinkels en verzendmethoden hebben gevonden die de prijsverlaging door hebben gevoerd en goedkoop kunnen verzenden.
En natuurlijk evaringen met het importeren uit frankrijk en duitsland!
Ook andere hp-smartphones zijn hier welkom

Plekken waar je als nederlander de plam pre 3 kan kopen:
palm-store
Uitverkocht
Mobiletechcenter
Op vooraad, hoge prijs
Expansys
uitverkocht

Het is denk ik over, alle palm telefoons zijn uitverkocht!

[Voor 58% gewijzigd door Lemming op 01-09-2011 17:37]

BURP.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-12 21:55
Doe dan meteen de Palm Pre3 én Palm Veer ;).

• ZiggyDuststar
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19-07-2013
Besteld via de Palmstore...die nu overigens redelijk plat lijkt te liggen. Als het goed is komende ze binnen 24uur met een prijsverlaging voor de Pre in een soort combinatiebundel (ik verwacht/hoop! pre+touchstone voor iets van 100e). Het verschil met de huidige prijs refunden ze (zie screenshot in ZiggyDuststar in "HP Pre 3 - deel 1"). Nu nog wachten op een bevestigingsmail... Ben benieuwd wat het aanbod wordt! Betalen kan alleen per CC overigens!

• arjandijk162
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:21
probeer al twee uur, maar het verste wat ik kom is een bestelformulier waarna ik weer een timeout krijg en het formulier leeg is :(

• Sabbi
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 06-12 18:31

Sabbi

je denkt aan mij.

Ben ik er eindelijk door, nemen ze geen american express aan..... |:(

(en de mastercard ligt thuis...)

[Voor 24% gewijzigd door Sabbi op 23-08-2011 16:21]

• gebradenkip
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Uit het Pre 3 topic:
Ik hoop niet hiermee de Mod-melding van zojuist te overtreden, maar bestellen is mij ook gelukt. Er zijn dus nog kansen als het goed is! Ik heb alleen nog geen bevestigingsmail, jij wel Gebradenkip?

@kyddil, lijkt me wel, je hebt altijd 14 dagen terugstuurgarantie binnen de EU dacht ik. Las dat gisteren ergens meen ik.
Ah, een topic hiervoor. Ik heb inderdaad een bevestingsmail binnen, dat duurde ongeveer 10 minuten. Er staat nog nergens iets over een verzenddatum, of over de aankomende prijsdaling.

[Voor 49% gewijzigd door gebradenkip op 23-08-2011 16:36]

• -Tim-
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 06-12 19:41

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Kreeg net de bevestigingspagina half geladen voor me, maar het is me onduidelijk of dit nu de bevestiging was van dat ie besteld is, of dat ik nog een knop moest drukken (die ik niet zag).

Kan iemand me vertellen of de laatste stap in het proces inderdaad nog een bevestiging inhoudt?

• gebradenkip
  • Nu online
Er zijn vier genummerde pagina's. Pagina 3 is je creditcard-gegevens invullen. Pagina 4 is de bevestiging, daar hoef je niets meer op te doen verder. Als pagina 4 laadt / half laadt dan heb je besteld.

• -Tim-

-Tim-

gebradenkip schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:44:
Er zijn vier genummerde pagina's. Pagina 3 is je creditcard-gegevens invullen. Pagina 4 is de bevestiging, daar hoef je niets meer op te doen verder. Als pagina 4 laadt / half laadt dan heb je besteld.
Het volgende was dus wel geladen:
Order Confirmation

Your Order Number: ******
What would you like to do now?
Show home page

Billing to Address:
Ik heb echter al een kwartier geen bevestigingsmail ontvangen. Zou dat misschien te maken hebben met de server die het moeilijk heeft?

• ZiggyDuststar
gebradenkip schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:44:
Dank je, dat is enigszins geruststellend. Ik kreeg er een ordernummer (waar ik een screenshot van heb) en de link 'back to homepage'. Echter vooralsnog geen bevestigings e-mail, maar laten we dat even wijten aan de drukte...

@Tim, ik heb dus precies hetzelfde :).

• W0153R
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 25-01 16:01
Ik krijg de hele tijd credit card declined, is gewoon een rabocard (mastercard), iemand met hetzelfde probleem?

• -Tim-

-Tim-

W0153R schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:48:
Ik krijg de hele tijd credit card declined, is gewoon een rabocard (mastercard), iemand met hetzelfde probleem?
Zover ik dus gekomen ben heb ik het ook met een Rabocard mastercard gedaan. Als security code moet je alleen die 3 cijfers in het witte vakje doen, niet die 4 in het handtekeningvak.

• alex3305
Ach joh, ik kom niet eens verder dan de Shipping Options met een timeout. Dus ben maar blij dat je uberhaupt zo ver komt :P

Edit: Zelf word ik elke keer teruggegooid naar het winkelmandje. Weet iemand wat de action is voor na de Shipping?

Eerst is: ViewAction=ViewAddress
Daarna: ViewAction=ViewOffer
en dan?

Edit2: ARGH!!!!111 ik kom gewoonweg niet verder dan stap 3 :'(

[Voor 52% gewijzigd door alex3305 op 23-08-2011 17:08]

• W0153R
Ik heb er ook een paar uur over gedaan hoor ;)

• -Tim-

-Tim-

Opgeteld zijn alle Pre 3 accesoires 115 pond, wat neerkomt op 130 euro. Is aardig wat, maar mochten ze er van af willen en die Pre 3 bundel er dus mee vol stoppen zit je alsnog op 200 euro voor een heel net pakket :)

• B0MBACI
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb ook in de eurostore gekeken, maar daar zie ik de palm pre 3 nog steeds voor 300 pound ?

• -Tim-

-Tim-

B0MBACI schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:09:
Ik heb ook in de eurostore gekeken, maar daar zie ik de palm pre 3 nog steeds voor 300 pound ?
Lees even wat gebradenkip in "aankoop- en levertijden HP Touchpad" zegt. Vooral de beschrijving op die pagina even lezen. Ze verwachten dus een price drop en dit is een reservering.

• mduman86
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-07 01:05
Ik zit op de cc pagina maar heeft iemand een prijsindicatie? Geen zin om volle pond te betalen om er daarna achter te komen dat de prijsdaling voor pre 3 met acc 100 euro ofzo is :)

Edit: het is toch een bestelling en geen reservering?

[Voor 13% gewijzigd door mduman86 op 23-08-2011 17:13]

• gebradenkip
  • Nu online
De verwachting voor alleen een Pre 3 was $75. Dat is waarschijnlijk exclusief BTW, dus reken op zo'n € 75.
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2391519,00.asp

Hoeveel je dan mag gaan aftikken voor een Pre 3 + accesoires kan ik natuurlijk alleen maar naar raden, maar ik gok ergens tussen de € 100 en € 150. Ik denk dat als ze € 200 rekenen ze weer massaal geannuleerd worden.

• kyddil
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18-01 10:23
Heb er 2 besteld.. ben benieuwd.. mocht t 200 euro kosten dan annuleer ik het :)

• -Tim-

-Tim-

gebradenkip schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:15:
Ik denk dat als ze € 200 rekenen ze weer massaal geannuleerd worden.
Je gaat er dus wel vanuit dat er geannuleerd kan worden? Ik weet dat je in Nederland binnen 7 dagen gewoon kan terugsturen, maar hoe zit dat binnen de EU?

Bevestigingsmail binnen na een half uur trouwens :)

• Bennitos
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13:13
Hier geeft hij nu aan out of stock :(

• ZiggyDuststar
-Tim- schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:17:
[...]

Je gaat er dus wel vanuit dat er geannuleerd kan worden? Ik weet dat je in Nederland binnen 7 dagen gewoon kan terugsturen, maar hoe zit dat binnen de EU?

Bevestigingsmail binnen na een half uur trouwens :)
Uit mijn Expansys pre-order voor de Pre 3:

Conform artikel 6 van Richtlijn 97/7/EG van het Europees Parlement en
de Raad, heeft de consument recht op 14 dagen proeftijd vanaf de
datum van levering van de bestelling, om ieder artikel te retourneren
die hem niet bevalt, in originele verpakking en in goed genoeg staat
om opnieuw verkocht te kunnen worden, en heeft de klant recht op
vervanging of terugbetaling zonder extra kosten, met uitzondering van
de verzendkosten. De consument heeft dus 14 dagen de tijd om aan
eXpansys door te geven dat hij het artikel retour wil zenden, met de
bedoeling om een retour nummer (RMA) aan te vragen.

Jaja, Europa, zo slecht nog niet...;).

Bevestigingsmail Palmstore hier ook binnen na 1 uur en een kwartier btw!

• B0MBACI
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

hier zelfde had er 1 in mijn mand, bij checkout error... :(

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-12 22:12
In de hele palmstore is ie nog voor €350,- tekoop? Waar is 'ie nu voor €75,- te koop?

• kyddil
Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:35:
In de hele palmstore is ie nog voor €350,- tekoop? Waar is 'ie nu voor €75,- te koop?
je krijgt het geld terug van PALM

• MahRain
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14-10 12:58
Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:35:
Special Purchase Conditions
Please note:
A price reduction is expected to be announced in the next 24 hours. This price reduction will apply to a Pre 3 Bundle which will include a number of accessories. To reserve this offer, please order a Pre 3 at the current price and we will refund the difference between the current listed price and the bundle price once the new reduced price has been confirmed. We expect this to be a substantial price reduction. This is a limited time offer while stocks last.
Ik kan niks bestellen daar, er staat gewoon Out of Stock. Even wachten dan? :|

• Lorem_Ipsum
kyddil schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:37:
[...]

je krijgt het geld terug van PALM
Zit daar geen risico aan? Ik heb namelijk weinig zin om €350,- te betalen voor 'n phone diue eigenlijk €75,- kost.
En wat zijn de verzendkosten eigenlijk? De site is namelijk zo traag dat ik 't niet kan vinden.

• ZiggyDuststar
Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:40:
[...]

Zit daar geen risico aan? Ik heb namelijk weinig zin om €350,- te betalen voor 'n phone diue eigenlijk €75,- kost.
En wat zijn de verzendkosten eigenlijk? De site is namelijk zo traag dat ik 't niet kan vinden.
Misschien is het een goed idee om op zijn minst dit topic eens door te lezen.

• Lorem_Ipsum
ZiggyDuststar schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:42:
[...]

Misschien is het een goed idee om op zijn minst dit topic eens door te lezen.
* Lorem_Ipsum moet wat actiever worden

Ik ga wachten op de prijsdaling, aangezien ik de prijs met accessoires wil weten, en niet ineens een hoop extra wil betalen voor die accessoires

• -Tim-

-Tim-

Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:50:
[...]

* Lorem_Ipsum moet wat actiever worden

Ik ga wachten op de prijsdaling, aangezien ik de prijs met accessoires wil weten, en niet ineens een hoop extra wil betalen voor die accessoires
Annuleren schijnt een optie te zijn, echter hebben ze geen voorraad meer bij de Palmstore.

• Lorem_Ipsum
Dan ga ik hopen op een restock in de palm store.
In amazon de is 'ie out of stock, fa is umts versie, en in uk is 'ie 400 pond.
Iemand die nog alternatieven weet?

• kyddil
Heb het gewoon voor de zekerheid bij Palm besteld.. had geen zin om, net als met de tablet, elke dag te wachten op een plek die em lager zet.. iedereen weet hoe dat al gaat..

• BaT
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07:44
Heh bah, ik check eens tweakers.net niet op m'n werk en ik mis meteen de deal waar ik op zat te wachten :( Ik hoop dat hij nog gerestocked wordt; moet je trouwens met een creditcard afrekenen in de palm store, of kan het ook met paypal / click&buy account ?

Creative Director - Connec2

• Lex_brugman
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06-12 16:04
BaT schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:58:
Heh bah, ik check eens tweakers.net niet op m'n werk en ik mis meteen de deal waar ik op zat te wachten :( Ik hoop dat hij nog gerestocked wordt; moet je trouwens met een creditcard afrekenen in de palm store, of kan het ook met paypal / click&buy account ?
Alleen creditcard is mogelijk.

• Anoshky
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 06-12 21:43
Ik zal morgen dan maar heel de dag pagina's refreshen tot de foon of tablet weer beschikbaar komt :-)
Als ik hier het topic volg zal ik het waarschijnlijk ook wel snel weten? :-)

• Bennitos
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13:13
En nieuwe melding op de Palm site:

OUT OF STOCK! New bundle SKU and new pricing expected to be available here in the next 12-36 hours.

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Nu is het:

OUT OF STOCK! New bundle SKU and new pricing expected to be available here in the next 18-36 hours.

Ze werken laat bij de palm-store :P

• Lemming
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-09-2017
Weet iemand nog plekken waar je dat ding kan kopen en naar nederland kan laten sturen?

BURP.

• Domipost
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 28-11 19:59
Alleen de Palm-site geloof ik. Ben benieuwd wanneer ze met die prijs komen. En hopen dat ik dan kan bestellen.

• Lex_brugman
Iedereen die er eentje weet te bemachtigen: als je toegang tot betaalde apps in de (UK) appstore wilt hebben moet je de eerste activatie doen met impostah (zie precentral forum voor meer info). Als je dit niet doet kan je later niet alsnog die truuk uithalen! Het moet de eerste keer.

• pposthoorn
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:26

pposthoorn

Constructeur / Projectleider

Het is ondertussen Woensdag 24 augustus maar nog geen nieuws :P

Melding op de site:
"We have temporarily stopped taking orders against this SKU. A price reduction is expected to be announced in the next 12 to 24 hours. This price reduction will apply to a Pre 3 Bundle which will include a number of accessories. This is a limited time offer while stocks last. This page will be updated when products and price for the bundle is confirmed. Orders already received for a Pre 3 and not yet shipped will be automatically amended and processed as the new bundle SKU. "

Vraag aan mensen die al besteld hebben: Is het mogelijk om er meerdere te bestellen? Of een Pre3 + TouchPad?

Tesla Model 3 LR RWD

• orillion
  • Registratie: april 2006
  • Nu online
pposthoorn schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 02:13:
Vraag aan mensen die al besteld hebben: Is het mogelijk om er meerdere te bestellen? Of een Pre3 + TouchPad?
Voor de Pre3 out of stock ging kon dat.

📅 Vergeet nooit meer een abonnementsverlenging - https://everlint.com/nl

• Hardfreak
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 07:41
Heb gebeld naar Expansys, als ge nu een pre-order doet gaan ze u contacteren zodra ze er hebben.

Dus heb een HP Pre 3 besteld bij hen in de hoop dat hun prijs zakt tegen dat ze er hebben :)

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

• wian_gn
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:21
Hardfreak schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:20:
Heb gebeld naar Expansys, als ge nu een pre-order doet gaan ze u contacteren zodra ze er hebben.

Dus heb een HP Pre 3 besteld bij hen in de hoop dat hun prijs zakt tegen dat ze er hebben :)
Goede strategie, jammer alleen dat ik alleen maar AZERTY-toestellen bestelbaar zie (op de Belgische site). Op de Nederlandse en Engelse site geen Pre 3 te zien.

• ZiggyDuststar
wian_gn schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:28:
[...]

Goede strategie, jammer alleen dat ik alleen maar AZERTY-toestellen bestelbaar zie (op de Belgische site). Op de Nederlandse en Engelse site geen Pre 3 te zien.
Ik zie het inderdaad. Gistermiddag waren ze wel nog te zien op de Nederlandse site en ik heb toen ook een Pre-order geplaatst. Zit nu met een order via de Palm site (bevestigd) en via Expansys. Veel meer kansen zie ik op het moment niet...

Wel beetje jammer dat ik naast de touchpad boot val, samen leek me juist zo chill. Mocht ik met twee Pre3s eindigen kan er misschien geruild worden :D.

• Hardfreak
wian_gn schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:28:
[...]

Voor €75 valt daar wel mee te leven ;)
Denk dat ik hem uiteindelijk ook maar als 2e gsm ga gebruiken.

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

• -Tim-

-Tim-

Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij de eurostore wanneer de nieuwe deals bekend zijn. Iedereen die gisteren gepreorderd heeft een bericht sturen qua goedkeuring voor de nieuwe bundel? Zal betekenen dat wanneer ik pas volgende week de nieuwe deal zou afwijzen dat er dan nog Pre 3 's beschikbaar komen.

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 10:51

knakworst

Get Dilberted!

Er komt uitsluitend rook uit de server, dus zodra het erop staat staat de server zeker in brand.

• W0153R
pff gisteren probeerde ik een Pre3 te bestellen toen de server begon te roken, maar werd m'n cc geweigerd, vandaag gebeld, bleek dat ze 't nogal raar vonden dat ik er een dag van elkaar uit amerika en vanuit frankrijk werd afgeschreven voor electronica... |:(

• gebradenkip
  • Nu online
Statusupdate op de Eurostore UK Pre 3 pagina (als je er door komt)
OUT OF STOCK!
Update Wed 24th 10am : Sorry, No stock will be available for order for the remainder of this week Next Update: Fri 26th 10am. Customer Service staff will not have any further information - it will be communicated directly here on this page.

• -Tim-

-Tim-

Nu nog een update voor degene die gister al gereserveerd hebben graag :)

• nickstje84
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 11-11 16:22
heb preorder lopen via handtec & expansys... hopelijk kunnen zij er nog wat bemachtigen.. en betaal ik niet de vollo pot :)

• -Tim-

-Tim-

PSherlock Patrick Sherlock
Disappointing news from HP to it's resellers wrt #Pre3 - no agreement on special bundle pricing until Friday at earliest. #angrypentupdemand

https://twitter.com/#!/PSherlock

• kyddil
Wanneer zou het bekend worden hoe duur de pre 3 gaat worden? (dus met die bundle ofzo)

• gebradenkip
  • Nu online
Vrijdag om 10u Britse tijd dus.

• ZiggyDuststar
-Tim- schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:37:
PSherlock Patrick Sherlock
Disappointing news from HP to it's resellers wrt #Pre3 - no agreement on special bundle pricing until Friday at earliest. #angrypentupdemand

https://twitter.com/#!/PSherlock
Volgens mij zegt hij hier dissapointing news from HP -> to it's resellers. Die krijgen dus nog geen info on special bundle pricing. Ik weet dat resellers ook evt. bundles aan zouden gaan bieden met de Pre tegen gereduceerd tarief. Die krijgen voorlopig dus nog geen info, maar volgens mij wil dat niet zeggen dat wij niets horen tot en met vrijdag.

• nickstje84
hmm bizar, kreeg net mailtje van expansys met ik citeer : De goederen die u bij ons heeft bestelt, volgens het bovengenoemde
bestelnummer, is nu beschikbaar."

Ik vraag me nu af of ze me willen "binden" aan de huidige prijs door nu te confirmeren, of ze wel degelijk al een stockbevestiging hebben? : PS: 204€ is hun vraagprijs

[Voor 4% gewijzigd door nickstje84 op 24-08-2011 16:51. Reden: prijs geadd]

• arjandijk162
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:21
Ik heb ook wat raars bij expansys.be.

Eerste mail:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
 Pre 3 webOS Smartphone                 
          Op verzoek
 ------ ---------------------------------------- ---  ------- --------
                                                                260.32
                                                 Verzend Info    12.90
                                                    BTW (19%)    51.91
                                                              --------
                                                       Totaal   325.13

Tweede mail:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Geachte klant,

Om uw bestelling te kunnen verzenden, vraagt onze verzekering de
volgende documenten:

* Dubbelzijdige kopie van een identiteitsbewijs (Identiteitskaart,
Rijbewijs, Paspoort, enz.)

* Dubbelzijdige kopie van uw credit card. U kunt een groep van 4
cijfers (behalve de eerste) onleesbaar maken als u dat wenst.

* Bewijs van afleveradres minder dan 3 maanden oud (kopie van Energie
of Telefoon rekening, of factuur van Internet provider... of een
ander bewijs van adres indien anders dan factuuradres). Als u wilt
dat het op uw werkplek geleverd wordt, graag een bewijs leveren van
dat het bedrijf bestaat en dat u daar werkzaam bent (Business
kaartje, professionele factuur, loonstrook) en uw professionele
e-mail als u die heeft. Wij behouden ons het recht om nog meer
details te vragen.

Stuur aub de gevraagde documenten (door deze te scannen of kleur foto
te nemen) naar de volgende link:

Derde mail

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Bedankt voor het bestellen bij eXpansys. We willen u graag attenderen
op het feit dat een bestelling geplaatst op de Engelse website
(www.expansys.com) waarvan de levering buiten de Verenigd Koninkrijk
is, automatisch naar de correcte website wordt  geleid. Alle
leveringen binnen Nederland worden behandeld door eXpansys in
Frankrijk.

Bij het ontbreken van een geldig BTW Nummer, zal de BTW van het
afleverland gelden, oftewel 19%. Wat de verzendkosten betreft, deze
zijn afhankelijk van het afleverland en gewicht van het pakket.

Hierbij treft u de bijgewerkte order bevestiging:

l                   Produit / Stock                    Qté   Prix
Total ------ ---------------------------------------- ---  -------
-------- 221224 HP Pre 3 webOS Smartphone (AZERTY,         1   168.05
168.05 Black, 8GB)
          Circa 3 Dagen
 ------ ---------------------------------------- ---  ------- --------
                                                                168.05
                                                 Verzend Info    12.90
                                                    BTW (19%)    34.38
                                                              --------
                                                       Totaal   215.33
                                                              --------

Deze prijzen zijn in Euros.

Ik snap nu niet helemaal of die nu de discount is, of dat ik er nog even verder achteraan moet mailen

• Profidiam
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 27-11 12:43

Profidiam

Ellenface

Ik heb ook net bericht van Expansys, dat de prijs die nu op hun site staat wel correct is en de nieuwe prijs zou zijn. http://www.expansys.be/hp...-azerty-black-8gb-221224/

Vind hem hoger dan verwacht :(

Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test

• -Tim-

-Tim-

Dat vind ik ook nogal een tegenvaller zeg. Benieuwd wat de eurostore gaat doet dan, kan me niet voorstellen dat ze inclusief accesoires >200,- kunnen gaan rekenen. Dan wordt alles massaal geannuleerd.

• alex3305
Profidiam schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:02:
Ik heb ook net bericht van Expansys, dat de prijs die nu op hun site staat wel correct is en de nieuwe prijs zou zijn. http://www.expansys.be/hp...-azerty-black-8gb-221224/

Vind hem hoger dan verwacht :(
Vooral in combinatie met een AZERTY toetsenbord. Daarvoor zou ik het al laten voor dat geld. Mocht de prijs nu rond de 100 euro komen, dan valt het misschien nog wel te bezien.

• ZiggyDuststar
Lijkt me niet dat dit de officiële nieuwe prijs is. Ik denk dat ze gewoon proberen ze nu te slijten voor iets meer dan de verwachte bodemprijs. Ik begreep dat Webshops verwachten dat de prijs ruim onder de 200euro zou worden. Ik doe het er iig niet voor :).

Overigens heb ik een pre-order bij Expansys.uknl staan en heb ik niet een dergelijke mail ontvangen.

• nickstje84
ZiggyDuststar schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:29:
Lijkt me niet dat dit de officiële nieuwe prijs is. Ik denk dat ze gewoon proberen ze nu te slijten voor iets meer dan de verwachte bodemprijs. Ik begreep dat Webshops verwachten dat de prijs ruim onder de 200euro zou worden. Ik doe het er iig niet voor :).

Overigens heb ik een pre-order bij Expansys.uk staan en heb ik niet een dergelijke mail ontvangen.
Ik denk er ook aan dat ze ze idd nu proberen te slijten... maar ik vraag me wel af of ze geen refund doen als je ze aan die prijs besteld?

• ZiggyDuststar
maar ik vraag me wel af of ze geen refund doen als je ze aan die prijs besteld?
Nee, dat doen ze niet. Ik heb het aan ze gevraagd, het antwoord is als volgt:

We do not offer price matching so the price you got is final. We ship directly from supplier but this ship only to UK address. If you want to deliver to Netherlands, you will need to place order on their website but the situation is the same. Till we will have confirmation info from HP about rebates, we won’t buy or ship any units at all.

Maar dat is dus de UK webstore, mogelijk varieert dat per store. Als je het je afvraagt, waarom vraag je het ze dan niet even :)?

• nickstje84
Zal ik doen :)

Ongeacht of dit nu de "final" prijs zou zijn of niet, 215€ incl. verzendkosten is ook nog een mooie discount, alhoewel het natuurlijk een pak minder is dan.

Ik dénk eerlijk gezegd dat dit wel iets is :

1.8 Prijs
1.8.1 De prijzen worden in Euro’s aangegeven, inclusief BTW en zonder verzendkosten.
1.8.2 Omdat de tarieven van de leveranciers van eXpansys fluctueren, kunnen de door eXpansys aangegeven prijzen op ieder moment veranderen. Ze kunnen ook variëren door speciale aanbiedingen, of uitverkoop. De prijzen van producten welke niet voorraadig zijn, of pre-orders, zijn na het plaatsen van de bestelling 7 dagen geldig. Eens op voorraad, als de prijs van het product verschilt van de in eerste instantie opgegeven prijs bij de Pre Order, zal de klant gewaarschuwd worden hierover en de mogelijkheid krijgen de bestelling te annuleren.

• Hardfreak
Ik had ook eerst een mailtje gekregen bij Expansys dat ze graag eerst hun €340 overgeschreven zagen worden waarop ik natuurlijk eerst wou weten of ik dan mijn geld wel zou terugkrijgen moest de prijs veranderen.

Hierop antwoorde expansys heel droog:
Geachte klant,

U kunt gerust de bestelling annuleren.

Wat betref de terug betaling kunnen wij niets garanderen, de goedkope voorraad hebben wij niet kunnen vinden.

Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor het kiezen voor eXpansys!

Met vriendelijke groeten,

De eXpansys Benelux Klantenservice

HTC & Parrot Partner
Heb mijn bestelling maar geannuleerd gezien ik de prijs nog steeds aan de hoge kant vind.

Iemand nog ergens een winkel gevonden waar een Pre 3 te koop is ?

• gebradenkip
  • Nu online
Nee, en vragen lijkt me nogal zinloos. Iemand die in dit topic leest en een goede site weet die nog niet gepost is, zal hem uit zichzelf wel posten. Vrijdagochtend krijgen we meer informatie van HP op de Palm eurostore, waarschijnlijk wordt de officiële nieuwe prijs en beschikbaarheid dan bekend.

• nickstje84
"Wat betref de terug betaling kunnen wij niets garanderen, de goedkope voorraad hebben wij niet kunnen vinden."

Dit is toch je reinste onzin... officiële UK prijs is 264 pond ofzo zonder VAT, en ze beweren geen goedkope voorraad te hebben?

• Hardfreak
nickstje84 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:34:
"Wat betref de terug betaling kunnen wij niets garanderen, de goedkope voorraad hebben wij niet kunnen vinden."

Dit is toch je reinste onzin... officiële UK prijs is 264 pond ofzo zonder VAT, en ze beweren geen goedkope voorraad te hebben?
oké, de UK prijs was nog niet officieel, maar in de overige landen zou die voor €75 weggedaan worden.
Waarschijnlijk is het probleem met de pre 3 dat ze nu nog een stock hebben liggen waar ze nog de oude prijs voor betaald hebben en die willen ze eerst kwijt vooraleer ze nog Pre3's gaan bestellen aan €75.

• gebradenkip
  • Nu online
HP Pre3: HP heeft met ingang van 24-08 om 07:00 een verkoopstop van de Pre3 ingesteld voor 48 uur. Vanmorgen had ik contact met de distributie, en deze vertelde mij dat de prijsverlaging van de Pre3 met ingang van direct is stopgezet. Dat betekend waarschijnlijk dat de reductieprijs van € 349.- weer van kracht is. (origineel kostte de Pre 3 € 569.-) Bij ons in de winkel kost de Pre3 geactiveerd dan € 369.-

AZERTY Er is een flinke hoeveelheid Pre3 QWERTY voor ons gereserveerd. Er zijn wellicht ook AZERTY's beschikbaar. Bij deze wil ik dan ook inventariseren hoeveel mensen AZERTY machines willen / prefereren. Stuur mij even een email als je voor € 369.- Incl. activatie een AZERTY toestel wilt, dan kan ik morgen op maat bestellen. AZERTY is niet een toetsenbord waar ik mee wil blijven zitten.....

Let op: de info varieert per dag. Morgen kan het zomaar bijgesteld zijn. Ik doe mijn uiterste best om zo duidelijk mogelijk de info weer te geven.
http://www.mobiletechcent...cPath=211&products_id=498

Morgenochtend dus meer info.

• bagagedrager
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 06-12 21:12

bagagedrager

multi-alles

Dat hele azerty is niet heel boeiend, je kan je toetsen gewoon op qwerty mappen met een custom webos doctor.

• melvinnie
  • Registratie: april 2011
  • Niet online
mobiletechcenter gaat ze niet verkopen voor de lage prijzen;)

• M-en-M
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-11 12:42
Volgens Clove heeft HP nog wel wat stock, maar gaan ze dit hoogstwaarschijnlijk zelf doorverkopen, en niet meer via derden.
You may have recently placed an order for a HP Palm Pre 3 or been following the Clove website and blog for news on the apparent price drop on this smartphone.

You will no doubt be aware of both HP’s initial announcement to cease production and sale of the Web OS devices including the Pre 3 and the “fire sale” of products which began in the US.

We have been in conversation with the UK HP distributor over the last few days in what has become a very frustrating situation for all of us.

No decision has come from HP, but we think it is likely that the Pre 3 will NOT be offered to our sales channel and all the stock is likely to be handled by HP direct as they decide how to move on the stock of both the devices and accessories.

We have therefore this morning taken the decision to CANCEL all back orders for the Pre 3 and refund those customers who paid in advance for the Pre 3. Any orders placed with Clove for the Pre 3 will not ship. The Pre 3 has also been taken off sale on the website.

If the situation changes we would inform all customers who placed a back order as a priority, but we think this is unlikely to change.

We can only apologise for what has been a difficult and confusing time for all of us and we have tried to keep you informed as best we can during this period.

The cancellation of the order (if you have one with us) will take place today and the refund will also be processed today. Please note that it may take up to 7 days for the refund to show on your account.

The same procedure has been taken for the HP TouchPad.
Link

Dit was ook al getweet door Patrick Sherlock, welke onder andere de manager van de Palm Eurostore is.

• Tengri
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20-01 18:08
Waar is de HP touch topic naar toe?

• gebradenkip
  • Nu online
Tweet van manager Palm eurostore:
PSherlock: We're just about to update status of HP #Pre3 order situation on Palm Eurostore. Bad news I'm afraid... http://t.co/u55t8EJ
https://twitter.com/psherlock/status/106816014020386816

Update gedaan:
Update Thur 25th 9pm :
No new orders can be taken for this Product at this time. No change expected to that position before 31st August

Next Update:
Customers who have an existing order with us will be contacted directly by our customer service team on Friday 26th in relation to the status of their order. We will contact you - please can we ask you to be patient and await contact by us. Please do not ring or email us as this will only further delay the process. Timing of contact will not in any way affect the status of your order.

We, at Palm Eurostore, are continuing to pursue all options to try to obtain Pre3 product. We do not, however, expect to have any further information in this respect before Wed 31st Aug. Any new information will appear here first.

Customer Service staff will not have any further information - it will be communicated directly here on this page. Thank you for your continued patience
http://eurostore.palm.com...73691610&Category=Pre%203

[Voor 69% gewijzigd door gebradenkip op 25-08-2011 21:54]

• -Tim-

-Tim-

Customers who have an existing order with us will be contacted directly by our customer service team on Friday 26th in relation to the status of their order.
Ben benieuwd wat dat gaat inhouden dan. Hopelijk hebben ze die reserveringsbestellingen die eergisteren mogelijk waren gelijkgezet op het aantal wat ze daar in voorraad hebben. Afwachten maar, m'n laatste hoop op een Pre3 ;w

• gebradenkip
  • Nu online
Als het goed is wel. Er stond toen immers op de site: "this is a limited offer while stocks last", en ze waren vrij snel "out of stock". De vraag is alleen of HP niet heeft ingezien dat verkopen voor absolute dumpprijzen niet het slimste is dat ze kunnen doen, dat ze misschien wat meer kunnen rekenen.

• kyddil
die @PSherlock op twitter stuurde mij een dm, ik vroeg hem of er iets bekend was qua prijs en of ik het makkelijk kon cancellen mocht het toch niet een mooie prijs zijn.. zijn antwoord:

You will be contacted about your order and you can cancel your order and obtain a full refund - you will be offered that option.

Best netjes als het echt zo is :)

• bertp1
  • Registratie: maart 2011
  • Niet online
is het nu mogelijk ergens de pre 3 aan de nieuwe prijs te kopen? zie het nog altijd nergens :(

• gebradenkip
  • Nu online
Vandaag gaat de Pre3 in de verkoop bij http://www.rueducommerce.fr/. Prijs nog niet bekend, niet of het QWERTY of AZERTY is en levering alleen naar Frankrijk, België en Luxemburg.

Zie ook http://www.twitter.com/rueducommerce

• -Tim-

-Tim-

Maar alleen levering naar Belgie, niet Nederland.

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Je kan bij Rueducommerce ook op een frans Kiala punt laten afleveren, handig als je toevallig toch in Frankrijk moet wezen O-)

• nickstje84
hm ik zie de hp pre 3 niet echt staan bij rueducommerce? nog niet aanwezig in de lijst?

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Je kan hem nog wel vinden via google, maar als het gaat zoals bij de touchpad zal hij straks onder destockage moeten verschijnen.

• -Tim-

-Tim-

Hier iemand die is gebeld over zijn Pre3 status door de Eurostore:
http://forums.precentral....-eurostore-billing-5.html

Klinkt niet al te goed, de volle prijs(?)

• gebradenkip
  • Nu online
Gebeld nog wel. Ik weet niet of ik een telefoonnummer heb opgegeven, maar sowieso niet mijn echte.

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

expansys.fr zou 500 stuks azerty pre3's op voorraad hebben, wel helaas 199 euro/ps, maar ze versturen wel naar B/NL

http://www.expansys.fr/hp...-azerty-black-8gb-221224/

[Voor 40% gewijzigd door Sabbi op 26-08-2011 12:55]

• trithemis
  • Laatst online: 03-12 11:45

trithemis

Dragonfly

Sabbi schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:52:
expansys.fr zou 500 stuks azerty pre3's op voorraad hebben, wel helaas 199 euro/ps, maar ze versturen wel naar B/NL

http://www.expansys.fr/hp...-azerty-black-8gb-221224/
Dat is dan helaas wel de Azerty versie, voor de qwerty versie moet je je inschrijven...

• Lex_brugman
Mobiletechcenter heeft nog een laatste levering QWERTY Pre 3's in de verkoop staan voor 369, als je er echt eentje wilt hebben is dat wel de laatste kans denk ik. Nu nog 58 stuks.

http://www.mobiletechcent...talog/index.php?cPath=211

• -Tim-

-Tim-

http://h10010.www1.hp.com...2590-3352590-5105303.html

Een prijs van 69 pond dus, ziet er aardig officieel uit. Nog geen bericht van de eurostore bij mij. Ben erg benieuwd of het deze of de oude prijs gaat worden.

• gebradenkip
  • Nu online
Tot nu toe waren de mensen die gebeld waren allemaal Duitsers toch, die in de Duitse store besteld hadden? Misschien zit er dan nog wat in voor ons bij de UK store...

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Eurostore is maar 1 winkel, geen losse engelse en duitse.

• -Tim-

-Tim-

Sabbi schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:18:
Eurostore is maar 1 winkel, geen losse engelse en duitse.
Wat ik nog kan bedenken is dat het te maken zou kunnen hebben met de toetsenborden. Dat ze om een of andere reden de QWERTZ toetsenborden daar wel kwijt moeten voor de volle prijs..

Het zou ook kunnen zijn dat ze de laatste restjes van de Pre3 overal voor de normale prijs proberen te slijten aangezien hij nog maar net uit was.

• mduman86
Heeft iemand al iets vernomen van Palm? Ik heb de Pre3 besteld maar nog geen bericht ontvangen en de tekst op de productpagina is ook nog steeds hetzelfde... dit is wel vreemd aangezien de mensen met een reeds besteld toestel vandaag bericht zouden krijgen en het is al 18.00 uur geweest.

Op andere fora heb ik ook gelezen dat de huidige prijs niet zal veranderen, dus ongeveer € 350, en dit ook zonder extra accessoires. Als dit het geval is wordt het dus annuleren, tenzij iemand die het niet heeft kunnen bestellen het wilt hebben natuurlijk.

• gebradenkip
  • Nu online
Niets gehoord, maar er is wel een update op de site:
pdate Fri 26th 5pm :
No new orders can be taken for this Product at this time. No change expected to that position before 31st August

We have begun the process of contacting Customers who have an existing order with us. We have a limited stock of Pre3 which is being offered to those customers on the following basis
- In strict rotation of date/time of order being received - the priority list
- Only one Pre3 per customer
- Standard Published Price ( No Price Reduction / Special Price was issued by HP )

If you missed our call or we did not yet get to you in sequence you will NOT lose your place in the priority list - we will call you back over the next several days or failing that we will email you to obtain your decision.

It is clear that many people are accepting their orders under these new conditions - which means we do not expect to be able to satisfy the full order backlog with our limited supply. When we have consumed all available inventory we will then notify the remaining customers of the fact that we have had to cancel their order.
We hope and trust that this approach is seen to be fair and reasonable.

Please can we ask you to be patient and await contact by us. Please do not ring or email us as this will only further delay the process. Timing of contact will not in any way affect the status of your order.

We, at Palm Eurostore, are continuing to pursue all options to try to obtain Pre3 product. We do not, however, expect to have any further information in this respect before Wed 31st Aug. Any new information will appear here first.

Customer Service staff will not have any further information - it will be communicated directly here on this page. Thank you for your continued patience.
Wie zijn die gekken die de oude prijs accepteren? :?

• -Tim-

-Tim-

gebradenkip schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:37:
Niets gehoord, maar er is wel een update op de site:

[...]
Wie zijn die gekken die de oude prijs accepteren? :?
Zelfs op de WebOS fansite niet veel :P
http://forums.precentral....rice-pre-3-eurostore.html

Maar ik begrijp het nu niet helemaal. Ik heb geen telefoonnummer opgegeven dus op die manier kunnen ze me niet contacteren. Krijg ik nu een mail met de vraag of ik het door wil gaan of sturen ze het gewoon op? Opt-in of opt-out dus?

• kyddil
Dat wordt dus annuleren.. Hoe kan je het beste annuleren?

• mduman86
If you missed our call or we did not yet get to you in sequence you will NOT lose your place in the priority list - we will call you back over the next several days or failing that we will email you to obtain your decision.
Een belletje of mail of je het product voor de prijs zonder korting wilt of niet. Als je het annuleert maakt het voor hun denk ik toch niet uit aangezien er waarschijnlijk een reserveringslijst is.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee