Oh thanks.. had ze ook een mail gestuurd dat ik het wil annuleren..mduman86 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:58:
[...]
Een belletje of mail of je het product voor de prijs zonder korting wilt of niet. Als je het annuleert maakt het voor hun denk ik toch niet uit aangezien er waarschijnlijk een reserveringslijst is.
Maakt het nog uit waaruit je je pre 3 importeerd? zolang het qwerty is is het goed toch?
nvm dacht dat ik goedkoop aan die pre 3 kon komen maar blijkt dus te gaan over de oudere modelen.
nvm dacht dat ik goedkoop aan die pre 3 kon komen maar blijkt dus te gaan over de oudere modelen.
[ Voor 37% gewijzigd door saveljos op 27-08-2011 11:47 ]
Op de Belgische site van Expansys is er wel een mogelijkheid om in te schrijven voor de QWERTY versie van de Pre3, maar mij lijkt dit eerder iets van toen die eerst uitkwam
.
Ben toch nog aan 't twijfelen of 'k hem nu ga nemen of niet. €200 is nog steeds €150 minder als de originele prijs
. Anderzijds blijft het duur voor een WebOS phone.
Ben toch nog aan 't twijfelen of 'k hem nu ga nemen of niet. €200 is nog steeds €150 minder als de originele prijs
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
Verwijderd
Thanks, ik heb er maar eens op ingeschreven, leek me weinig kwaad te kunnenHardfreak schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:04:
Op de Belgische site van Expansys is er wel een mogelijkheid om in te schrijven voor de QWERTY versie van de Pre3, maar mij lijkt dit eerder iets van toen die eerst uitkwam.
Ben toch nog aan 't twijfelen of 'k hem nu ga nemen of niet. €200 is nog steeds €150 minder als de originele prijs. Anderzijds blijft het duur voor een WebOS phone.
Beetje chaos met die Pre inmiddels, heb nu bij Palm in de pre-order staan, bij pdatechcenter tegen de oude prijs in de hoop dat die nog naar beneden gaat, en de qwerty bij expansys...200 voor de azerty op zich nog niet zooon slechte deal. Geen impulsaankoop/leuk voor de heb niveau, maar als je toch al geinteresseerd was in de pre 3 - zoals ik - valt het op zich best mee
pre 3 en touchpad op marktplaats voor degelijke prijs !!
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Die palm op de foto is niet de pre3 maar de veer..wimstradamus schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:31:
pre 3 en touchpad op marktplaats voor degelijke prijs !!
Dat is geen Veer, dat is een Pre 3. Zie het verschil:kyddil schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:25:
[...]
Die palm op de foto is niet de pre3 maar de veer..

In ander nieuws, er is een kleine update in de eurostore:
If you missed our call or we did not yet get to you in sequence you will NOT lose your place in the priority list. Later today ( Sunday ) we will directly email those people for whom we HAVE a Pre3 available. If we receive an 'Acceptance' with regard to the conditions (above) we intend to ship your order on Monday 29th
Heeft iemand ervaring met de marktplaats handelaar van 2 posts hierboven?. Al iets ontvangen? Ik vind het wel erg lage prijzen, riekt naar oplichting.
Sowieso een beetje raar dat deze de advertentie twee keer online zet (op de 24e en 27e).thomasmancini28 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:00:
Heeft iemand ervaring met de marktplaats handelaar van 2 posts hierboven?. Al iets ontvangen? Ik vind het wel erg lage prijzen, riekt naar oplichting.
Is het niet zo dat de palm pre3 niet in amerika is uitgebracht, maar enkel in europa (en zelfs hier maar in een paar landen)?
Los daarvan: ik heb (nog) nooit gebruik gemaakt van paypals kopersbescherming, maar wellicht kan je hier altijd nog gebruik van maken als dit niet ontzettend veel moeite kost om jouw gelijk te krijgen (ik dacht dat de verkoper moest bewijzen dat het product ook daadwerkelijk was verzonden e.d.)
Inderdaad, helaas is de paypal koperbescherming ook verre van perfect. Als je een baksteen opgestuurd krijgt is de verkoper min of meer gedekt en kun je fluiten naar je centen. (zijn er meerdere posts aan gewijd)C0rnelis schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:05:
[...]
Sowieso een beetje raar dat deze de advertentie twee keer online zet (op de 24e en 27e).
Is het niet zo dat de palm pre3 niet in amerika is uitgebracht, maar enkel in europa (en zelfs hier maar in een paar landen)?
Los daarvan: ik heb (nog) nooit gebruik gemaakt van paypals kopersbescherming, maar wellicht kan je hier altijd nog gebruik van maken als dit niet ontzettend veel moeite kost om jouw gelijk te krijgen (ik dacht dat de verkoper moest bewijzen dat het product ook daadwerkelijk was verzonden e.d.)
Bij het TouchPad IRC was er iemand die twee straten verderop woonde, hij vroeg per e-mail of 'ie de TouchPad niet gewoon kon ophalen. Werd natuurlijk geweigerd, daarna begon hij zelfs aan te bieden om de verzendkosten zelf te betalen.thomasmancini28 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:00:
http://pastebin.com/RKhWMXni
Lijkt me een oplichter.
Oh, en op het plaatje is een Pre2 naast de TouchPad te zien, geen Pre3.
edit: Zelfde geldt overigens voor het plaatje van gebradenkip. (Dit kan je zien aan de grootte, de schermverhouding, en het feit dat er een gaatje voor de microfoon in de glasplaat zit)
[ Voor 12% gewijzigd door M-en-M op 28-08-2011 18:14 ]
Dat zegt genoeg. Ik had zelf ook contact gehad met deze man en had al een vermoeden dus daarom niets gedaan, maar nu is het wel overduidelijk natuurlijk. Thanx iigM-en-M schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:12:
[...]
Bij het TouchPad IRC was er iemand die twee straten verderop woonde, hij vroeg per e-mail of 'ie de TouchPad niet gewoon kon ophalen. Werd natuurlijk geweigerd, daarna begon hij zelfs aan te bieden om de verzendkosten zelf te betalen.
http://pastebin.com/RKhWMXni
Lijkt me een oplichter.
Oh, en op het plaatje is een Pre2 naast de TouchPad te zien, geen Pre3.
edit: Zelfde geldt overigens voor het plaatje van gebradenkip. (Dit kan je zien aan de grootte, de schermverhouding, en het feit dat er een gaatje voor de microfoon in de glasplaat zit)
Hmm die van marktplaats gaat morgen een pre 3 naar me opsturen, betaald via marktplaats/paypal (vandaar ook meerdere aanbiedingen op marktplaats omdat hij mij 97 euro moest laten bieden om te betalen heeft hij een nieuwe aangemaakt, anders moest ik 200 betalen)
hoop voor hem dat het goed komt, laat wel weten of hij betrouwbaar is of niet.
hoop voor hem dat het goed komt, laat wel weten of hij betrouwbaar is of niet.
Ik hoop voor je dat het goed komt, maar omdat op de foto toch echt een pre2 staat en hij zegt dat het een pre3 is, en de prijs te mooi is om waar te zijn zou ik zelf het risico niet nemen. Je zou hem even kunnen mailen of je langs kan komen (al dan niet onder een andere naam)
Of je krijgt een pre2 opgestuurd
+1Sabbi schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:53:
Ik hoop voor je dat het goed komt, maar omdat op de foto toch echt een pre2 staat en hij zegt dat het een pre3 is, en de prijs te mooi is om waar te zijn zou ik zelf het risico niet nemen. Je zou hem even kunnen mailen of je langs kan komen (al dan niet onder een andere naam)
Alleen ik denk zelfs dat het geen pre2 wordt
Had in eerste instantie gevraagd of ik kon ophalen maar zoals hierboven al geschreven is wou hij dit niet ivm te veel mensen enzSabbi schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:53:
omdat ik goede ervaring heb met paypal kopergarantie en na wat heen en weer mailen heb ik de gok genomen.
anders zoeken we hem op

Jij denkt dat als het een oplichter is, hij zijn echte adres geeft?
Dit is 100% een oplichter, hij geeft een ander adres op dan er op marktplaats staat, zijn naamklopt niet etc, hij zet onder verschillende namen advertenties erop...
is er trouwens een reden waarom winkels de prijsverlaging niet doorvoeren? en mensen het daarna acepteren dat ze de verlaagde prijs niet mogen betalen maar de volle mep? of kun je achteraf via HP nog in aanmerking komen voor een terruggave?
Het is een Pre2. De Veer heeft een metalen volume knop die anders is als wat ik daar op de foto zie. Ik heb zelf een Veer.kyddil schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:25:
[...]
Die palm op de foto is niet de pre3 maar de veer..

Pre3, Pre2, Veer
De Pre3 is niet in de US verkocht. Al die amerikanen op PreCentral.net importeren Pre3's uit Europa.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Waar heb je die Veer gekocht, want ik kan 'm nergens vinden
Update Mon 29th 12:30pm :
We have begun to dispatch those orders for which we have a confirmation of acceptance of the specific conditions applying to orders. We have also begun the formal cancellation of orders for those who requested that we cancel. Both these activities will continue over the next several days so anyone whom we have contacted and who has responded will see a notification email as their order is shipped or cancelled on our systems.
For those order holders whom we have not contacted directly to seek an acceptance/cancellation this means that your order is now extremely unlikely to be fulfilled ( even if you have contacted us to say that you are willing to accept). People higher up the queue ( which is in strict order receipt sequence ) have been allocated all of the available stock. We will begin to cancel these orders - working from the most recent and working backwards.
We, at Palm Eurostore, are continuing to pursue all options to try to obtain some Pre3 product - but as of now we do not expect that any of this SKU ( 8GB QWERTY ) is going to be available to us. Any new information will appear here first.
Customer Service staff will not have any further information - it will be communicated directly here on this page. Thank you for your continued patience.
Ik heb de touchpad, heb alleen de pre 3 helaas niet weten te scoren dus ik probeerde het ook via die Bryan op marktplaats. Ik bood hem aan 2x zoveel voor de telefoon te betalen als zijn vraagprijs als ik hem op kon halen maar daar ging hij niet op in... duidelijk een oplichter dus.
is er eig iemand die de pre 3 heeft vastgekregen voor < 180 ?Skaddict schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:18:
Ik heb de touchpad, heb alleen de pre 3 helaas niet weten te scoren dus ik probeerde het ook via die Bryan op marktplaats. Ik bood hem aan 2x zoveel voor de telefoon te betalen als zijn vraagprijs als ik hem op kon halen maar daar ging hij niet op in... duidelijk een oplichter dus.
Aan de andere kant, als iemand mij twee keer zoveel bied als de vraagprijs, zou ik het ook niet helemaal vertrouwenSkaddict schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:18:
Ik heb de mijne gekocht op Ebay, maar dat was al op 8 augustus. Toen was er nog geen sprake van firesales door HP. IK heb toen $255,- betaald, dus ongeveer 180 euro.W0153R schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:54:
Waar heb je die Veer gekocht, want ik kan 'm nergens vinden
Nu gaan ze voor veel minder weg: http://www.ebay.com/sch/C...200&_trksid=p3286.c0.m282
Houd er wel rekening mee dat hij echt klein is: http://www.phonearena.com/phones/HP-Veer-4G_id5199/size
en http://arstechnica.com/ga...reviews-the-hp-veer.ars/2
Nou jullie hadden gelijk die gozer van marktplaats is een oplichter
, was ook te mooi om waar te zijn (lesson learned)
Heb inmiddels contact opgenomen met marktplaats en paypal.
Ik ook, maandag zou hij allebei opsturen (een touchpad en een pre3) maar daarna nooit meer wat gehoord. Zeker door de naam die ik hier tegenkwam heb ik inmiddels ook een claim / kopersbescherming ingediend. Mocht het nodig zijn kunnen we even contact houden?wimstradamus schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:46:
Nou jullie hadden gelijk die gozer van marktplaats is een oplichter, was ook te mooi om waar te zijn (lesson learned)
Misschien krijgen jullie eerdaags nog wel een kartonnen p-p-p-p-p-p-p-p-pre in de brievenbus.
Zou nog wel het mooiste zijn als jullie bij de oplichter hoorden, en dan een paar dagen later met een strak gezcht zeggen dat jullie zonder probemen de telefoons ontvangen hebben. >>>> iedereen hier buitelt over elkaar om er zo snel mogelijk ook eentje te bestellen >>> Profit!
Zou nog wel het mooiste zijn als jullie bij de oplichter hoorden, en dan een paar dagen later met een strak gezcht zeggen dat jullie zonder probemen de telefoons ontvangen hebben. >>>> iedereen hier buitelt over elkaar om er zo snel mogelijk ook eentje te bestellen >>> Profit!
uiteraard.MahRain schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:54:
[...]
Ik ook, maandag zou hij allebei opsturen (een touchpad en een pre3) maar daarna nooit meer wat gehoord. Zeker door de naam die ik hier tegenkwam heb ik inmiddels ook een claim / kopersbescherming ingediend. Mocht het nodig zijn kunnen we even contact houden?
Is wel een goeie ik ga nog ff een mailtje stuuren naar mijn "vriend" Bryan.Sabbi schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:04:
Misschien krijgen jullie eerdaags nog wel een kartonnen p-p-p-p-p-p-p-p-pre in de brievenbus.
Heb inmiddels bij expansys.be een pre 3 besteld met azerty keyboard (went wel/of omzetten naar qwerty)
Die zijn toch wel te vertouwen he
ze gaan normaal gezien nog wel goedkoper dan 200 worden hoorwimstradamus schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:33:
[...]
Is wel een goeie ik ga nog ff een mailtje stuuren naar mijn "vriend" Bryan.
Heb inmiddels bij expansys.be een pre 3 besteld met azerty keyboard (went wel/of omzetten naar qwerty)
Die zijn toch wel te vertouwen he
bv rueducommerce (fra) heeft op facebook aangekondigt dat ze ergens begin sepetember -ben de juiste datum kwijt- een nieuwe stock hebben en die aan "discountprijzen" verkopen, iig kan je (als je kan en wil tenminste) nog wel even wachten aangezien ze aan 200 niet zo geweldig verkopen
Thanks voor de tip, maar hij is al onderweg en vind het wel best zo, ik wou voor de prijsverlaging al een pre 3 hebben (als 2e telefoon)bertp1 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:37:
[...]
ze gaan normaal gezien nog wel goedkoper dan 200 worden hoor
bv rueducommerce (fra) heeft op facebook aangekondigt dat ze ergens begin sepetember -ben de juiste datum kwijt- een nieuwe stock hebben en die aan "discountprijzen" verkopen, iig kan je (als je kan en wil tenminste) nog wel even wachten aangezien ze aan 200 niet zo geweldig verkopen
maar vond de originele prijs te duur.
200 vind ik wel te doen.
Ik heb zojuist via fnac.com een Pre 3 besteld voor 133 euro inclusief verzenden. Wel AZERTY maar dat neem ik voor die prijs graag voor lief 
EDIT: ze lijken nu alweer op te zijn. Ik ben benieuwd of de mijn wel wordt uitgeleverd.
EDIT: @hieronder: http://www.fnac.com/HP-Pre3/a3690218/w-4
EDIT: ze lijken nu alweer op te zijn. Ik ben benieuwd of de mijn wel wordt uitgeleverd.
[ Voor 35% gewijzigd door Kooj1980 op 31-08-2011 17:25 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Heb je een link van de productpagina?
edit:
Kan hem inderdaad ook niet meer vinden in de webshop...
Kan hem inderdaad ook niet meer vinden in de webshop...
[ Voor 50% gewijzigd door Stiems4 op 31-08-2011 17:45 ]
Ik het verkoop knopje helemaal nietKooj1980 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:53:
Ik heb zojuist via fnac.com een Pre 3 besteld voor 133 euro inclusief verzenden. Wel AZERTY maar dat neem ik voor die prijs graag voor lief
Pardon, de link bleek dus niet van hp/phishing te zijn...
[ Voor 76% gewijzigd door Sabbi op 01-09-2011 07:51 ]
dat is idd wel spijtig, langs de andere kant zou je hem al moeten besteld hebben voor de grote prijsdrop, dus dat zullen niet veel mensen zijn. ook geldt het alleen voor britten
ook zou de pre 3 op korte termijn nog wel in prijs moeten zakken, althans dat hoop ik toch
[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2011 08:05 ]
Verwijderd
Op Expansys is de Azerty Pre 3 nergens meer terug te vinden. Zou hij uitverkocht zijn? Iemand anders een idee? Was eigenlijk van plan voor 200e die Azerty te gaan scoren...
Kan verder eigenlijk geen plekken vinden waar hij nog in de verkoop gaat. Fnac is uitverkocht, Rueducommerce levert niet in NL en ik zie hem ook nergens staan...
Kan verder eigenlijk geen plekken vinden waar hij nog in de verkoop gaat. Fnac is uitverkocht, Rueducommerce levert niet in NL en ik zie hem ook nergens staan...
op twitter zeggen ze dat ie uitverkocht is en dat ze hopen nog aan pre3's te geraken, misschien qwerty, maar ze weten zelf ook niet of ze er echt aan gaan kunnen geraken.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:40:
Op Expansys is de Azerty Pre 3 nergens meer terug te vinden. Zou hij uitverkocht zijn? Iemand anders een idee? Was eigenlijk van plan voor 200e die Azerty te gaan scoren...
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
http://www.gummobile.com/phones/Palm_HP_Pre_3_Sim_Free.aspx
verwacht nieuwe stock, weet wel niet of het aan de lage prijs is
alleszins vragen ze daar 30 pond verzendkosten naar EU
verwacht nieuwe stock, weet wel niet of het aan de lage prijs is
alleszins vragen ze daar 30 pond verzendkosten naar EU
Zo heb ik ff geluk gehad, ik zat te twijfelen of ik zou wachten tot een qwerty pre 3 maar heb bij expansys.be een azerty besteld afgelopen maandag avond, toen waren er nog 60.
Was alleen niet thuis toen ze kwamen bezorgen, nu komen ze pas maandag weer.
voor welke prijs?wimstradamus schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:25:
Zo heb ik ff geluk gehad, ik zat te twijfelen of ik zou wachten tot een qwerty pre 3 maar heb bij expansys.be een azerty besteld afgelopen maandag avond, toen waren er nog 60.
edit: 200 was het
Is er een manier om iemand anders de op te laten aanpassen?
Volg deze topic die bijna aan het sterven is niet echt meer.
Volg deze topic die bijna aan het sterven is niet echt meer.
Ja, de is weinig animo meer voor dit topic.....
Ik ben ook nog steeds opzoek naar een HP Pre 3
Weet iemand nog waar deze beschikbaar zijn, dan wel beschikbaar komen?
Ik ben ook nog steeds opzoek naar een HP Pre 3
Weet iemand nog waar deze beschikbaar zijn, dan wel beschikbaar komen?
Er komen er geen, voor de gereduceerde HP prijs, meer beschikbaar.
Ik kijk er toch ook nog steeds naar uit,
dus ik hoor het ook graag indien beschikbaar.
Ik kijk er toch ook nog steeds naar uit,
dus ik hoor het ook graag indien beschikbaar.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de VEER en de Pre 3?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:06:
Op ebay kan je nog wel wat vinden voor een redelijke prijs:
Veer Wit
pre3 heeft een groter scherm en een hardware keyboard.Vjenne-ICT schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:53:
[...]
Wat is eigenlijk het verschil tussen de VEER en de Pre 3?
De Veer heeft ook een hardwaretoetsenbord, zie bijvoorbeeld deze eBay-advertentie. De Veer is vooral veel kleiner, heeft geen schermtoetsenbord en zal iets minder snelle specs hebben.Tonkey schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:49:
[...]
pre3 heeft een groter scherm en een hardware keyboard.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Thanks!Kooj1980 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:12:
[...]
De Veer heeft ook een hardwaretoetsenbord, zie bijvoorbeeld deze eBay-advertentie. De Veer is vooral veel kleiner, heeft geen schermtoetsenbord en zal iets minder snelle specs hebben.
______Veer____________________________________Pre3__________Vjenne-ICT schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:53:
[...]
Wat is eigenlijk het verschil tussen de VEER en de Pre 3?

Hier kan je de maat goed vergelijken: http://www.phonearena.com/phones/HP-Veer-4G_id5199/size
Palm Eurostore is weer terug!
Hij staat er nu op voor £169.99 / €199,99.Stock Availibility Update
Update Wed 7th Sep 20:00 :
Palm Eurostore is pleased to announce that we expect to be in a position to offer the HP Pre 3 AZERTY model ( FB436AA#ABF ) for sale very soon - hopefully before the end of this week. You'll forgive us if we take just a little more time to ensure we are 100% confident we will be in a position to fulfill all expectations in relation to orders placed.
nice, ze deden zo moeilijk bij Expansys met allerlei handtekeningen/kopieen van identiteitsbewijzen/afleverbewijzen dat ik ze de deal al niet meer gunde. Toen kreeg ik daarna de mail dat hun stock op was, hier doe ik wel aan mee
Palm Veer nu $89 op amazon:
http://www.amazon.com/gp/...TF8&seller=A34BLTD2M2Z74E
http://www.amazon.com/gp/...TF8&seller=A34BLTD2M2Z74E
Nee zijn locked, wat ik tot dusver heb kunnen vinden is dat je een unlock code nodig heb ($39).
Die seller verstuurt niet naar Nederland en heeft maar 6 feedback, allemaal van lang geleden.
Hier zijn ze unlocked Ebay
Net mail dat ze om 18:00 Nederlandse tijd beginnen met het verkopen van de AZERTY Pre 3 bij de Eurostore.
[ Voor 11% gewijzigd door -Tim- op 08-09-2011 17:26 ]
Heb je een linkje?-Tim- schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:25:
Net mail dat ze om 18:00 Nederlandse tijd beginnen met het verkopen van de AZERTY Pre 3 bij de Eurostore.
Ik wil ene pre3!!!
hoeveel? (euros)hgeert schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:06:
Yes, ik heb er eentje!
http://eurostore.palm.com
heb er 2 besteld, ben benieuwd hoe het samenwerkt met de touchpad
https://eurostore.palm.com/ heeft AZERTY pre's te koop nu, eentje besteld.
Weet iemand of de touchstone kit voor alle pre's werkt, of bestaan die specifiek voor een pre, pre2 en pre3?
Bij Amazon.com zijn ze namelijk zeer goed geprijsd.
bv: http://www.amazon.com/Pal...TF8&qid=1315503192&sr=8-2
Na bestelling blijkt dat die items niet shippen naar .be, wat zou de reden kunnen zijn, weet iemand dat?
Weet iemand of de touchstone kit voor alle pre's werkt, of bestaan die specifiek voor een pre, pre2 en pre3?
Na bestelling blijkt dat die items niet shippen naar .be, wat zou de reden kunnen zijn, weet iemand dat?
[ Voor 78% gewijzigd door Profidiam op 08-09-2011 20:42 ]
Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test
Zojuist bericht van paypal ik krijg me geld terug, pffwimstradamus schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:46:
Nou jullie hadden gelijk die gozer van marktplaats is een oplichter, was ook te mooi om waar te zijn (lesson learned)
De oude touchstones werken op alle pre's, de nieuwe pre3 touchstones werken alleen op de pre3.Profidiam schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:31:
https://eurostore.palm.com/ heeft AZERTY pre's te koop nu, eentje besteld.
Heb een HP Veer gekocht voor 120 dollar incl verzendkosten (+/- 90 euro)
voor geïnteresseerde kan ik een link naar de verkoper geven.
Vandaag even naar een duitse MM geweest. Was initieel op zoek naar de touchpad accessoires zoals de case, maar die waren allang uitverkocht. Wat ze nog wel hadden was de HP Veer/HP pre3 (tijdelijk uitverkocht), maar ik heb er nog 1 gereserveerd. Zou woensdag weer binnen komen volgens de verkoper.
Goed nieuws: de prijzen van beide devices zijn sinds 3/4 dagen gedaald. 69,- voor de veer en 94,- voor de pre3
. Happy hunting!
Goed nieuws: de prijzen van beide devices zijn sinds 3/4 dagen gedaald. 69,- voor de veer en 94,- voor de pre3
Ik ben wel geinteresseerd. Kan je de link ff posten?B0MBACI schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:04:
Heb een HP Veer gekocht voor 120 dollar incl verzendkosten (+/- 90 euro)
http://www.ebay.com/itm/N...2a13dc64ba#ht_5143wt_1156
moet je wel ff aangeven dat je de flat rate shipping wil.
Ik heb deze gekocht voor 101 euro
Die wil ik ook!!!k5052 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:10:
Vandaag even naar een duitse MM geweest. Was initieel op zoek naar de touchpad accessoires zoals de case, maar die waren allang uitverkocht. Wat ze nog wel hadden was de HP Veer/HP pre3 (tijdelijk uitverkocht), maar ik heb er nog 1 gereserveerd. Zou woensdag weer binnen komen volgens de verkoper.
Goed nieuws: de prijzen van beide devices zijn sinds 3/4 dagen gedaald. 69,- voor de veer en 94,- voor de pre3. Happy hunting!
Welke MediaMarkt ben je geweest in Duitsland?
Ik zou een QWERTZ ook wel willen overwegen voor zulke lage prijzen. Ik heb ook het idee dat er steeds meer wordt aangeboden op eBay. Van de week 20-30 stuks, een paar dagen geleden 40, en nu al meer dan 60 hits voor de Pre3. De prijzen waarvoor ze weggaan lijken dan ook al iets omlaag te gaan, dus ik wacht rustig af tot jullie met de handel bij V&A staan, of ik win binnenkort een QWERTY via eBay als vriendje voor m'n TP:-)
kan je een link geven?k5052 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:10:
Goed nieuws: de prijzen van beide devices zijn sinds 3/4 dagen gedaald. 69,- voor de veer en 94,- voor de pre3. Happy hunting!
Ik zie hier wel wat staan, maar het lijkt er op dat het zo'n beetje op is bij MM en Saturn: http://www.webos-blog.de/...-firesale-im-media-markt/
De Pre 3 Azerty was weer beschikbaar bij eurostore en gelijk een gekkenhuis. Nadat mijn betaling op de UK site in de soep was gelopen door problemen met de website vanaf mijn Touchpad(!) was de voorraad alweer op. Met veel pijn en moeite heb ik er nog eentje in mijn winkelmand gekregen vanaf Windows PC en heb ik het bestelproces kunnen afronden. Of hij daadwerkelijk geleverd gaat worden is de vraag.......
200 eurie vind ik te veel en heb hem dus niet besteld.bszz schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:47:
De Pre 3 Azerty was weer beschikbaar bij eurostore en gelijk een gekkenhuis. Nadat mijn betaling op de UK site in de soep was gelopen door problemen met de website vanaf mijn Touchpad(!) was de voorraad alweer op. Met veel pijn en moeite heb ik er nog eentje in mijn winkelmand gekregen vanaf Windows PC en heb ik het bestelproces kunnen afronden. Of hij daadwerkelijk geleverd gaat worden is de vraag.......
ik heb nog niks gehoord van de status van de eurostore, het zou in 2 a 3 dagen bij je moeten zijn, dus ik wacht af
Verwijderd
Same here. Alleen een order confirmation via e-mail, verder geen updates. Ben benieuwd of er nog iets komtarjandijk162 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:32:
ik heb nog niks gehoord van de status van de eurostore, het zou in 2 a 3 dagen bij je moeten zijn, dus ik wacht af
Ik heb zelf ook een AZERTY Pre3 besteld via Eurostore vorige week. Ik verwacht wel dat ze hem versturen. Ze hebben ze verkocht van 18:00 tot 23:00. Toen was het blijkbaar op.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:45:
[...]
Same here. Alleen een order confirmation via e-mail, verder geen updates. Ben benieuwd of er nog iets komt.
Het lijkt me sterk dat ze orders laten binnen komen die ze vervolgens niet kunnen versturen.
edit:
Ik heb per mail bevestiging gehad dat mijn bestelling onderweg is.
[ Voor 7% gewijzigd door Jozz op 13-09-2011 18:32 ]
Gistermiddag besteld, vandaag shipping confirmation en T&T van DHL:Jozz schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:59:
[...]
Ik heb zelf ook een AZERTY Pre3 besteld via Eurostore vorige week. Ik verwacht wel dat ze hem versturen. Ze hebben ze verkocht van 18:00 tot 23:00. Toen was het blijkbaar op.
Het lijkt me sterk dat ze orders laten binnen komen die ze vervolgens niet kunnen versturen.
edit:
Tuesday, September 13, 2011 Location Time
3 Departed Facility in DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 20:13
2 Processed at DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 19:57
1 Shipment information received DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 15:37
Waar besteld?bszz schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:45:
[...]
Gistermiddag besteld, vandaag shipping confirmation en T&T van DHL:
Tuesday, September 13, 2011 Location Time
3 Departed Facility in DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 20:13
2 Processed at DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 19:57
1 Shipment information received DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 15:37
eurostore.palm.com UK. Inmiddels om 6.57 in Amsterdam en sinds 9.13 onderweg met koerier voor aflevering. Maar volgens mij vond jij dit te duur.....
[ Voor 38% gewijzigd door bszz op 14-09-2011 11:28 ]
hier issie net afgeleverd! Moet ik nog ergens rekening mee houden met activeren? Ik wil wel graag apps kunnen kopen nl. Als de de Pre 1 in het verkeerde land activeerde kon dat niet meer
Zo te zien heeft men geprobeerd het pakketje bij mij thuis te bezorgen, maar ik was niet thuis. Dat klopt, want ik ben aan t werk.bszz schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:26:
[...]
eurostore.palm.com UK. Inmiddels om 6.57 in Amsterdam en sinds 9.13 onderweg met koerier voor aflevering. Maar volgens mij vond jij dit te duur.....
Dat geldt ook voor de Pre3. Hoe dit gaat kan je hier lezen:arjandijk162 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:43:
hier issie net afgeleverd! Moet ik nog ergens rekening mee houden met activeren? Ik wil wel graag apps kunnen kopen nl. Als de de Pre 1 in het verkeerde land activeerde kon dat niet meer
http://www.palmclub.nl/fo...iveren-nieuw-toestel.html
[ Voor 33% gewijzigd door Jozz op 14-09-2011 11:47 ]
Hier hebben we V & A voor, niet dit topic
[ Voor 76% gewijzigd door janvanduschoten op 08-10-2011 16:28 ]
Zie hierboven.
[ Voor 129% gewijzigd door janvanduschoten op 08-10-2011 16:30 ]
is dat anders dan de oplader van de originele pre?
[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 08-10-2011 16:41 ]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is er geen specifieke HP Pre3 Touchstone: http://forums.precentral....5-touchstone-pre-3-a.html
Hebben jullie deze voorbij zien komen? Heb de PalmStore in de gaten gehouden maar dit niet voorbij zien komen:
http://www.gsmguru.com/ne...ty-keyboard-for-sale.html
http://www.gsmguru.com/ne...ty-keyboard-for-sale.html
After the HP Pre 3 has proved as the most demanding mobile phone across the globe, the HP Pre 3 comes back again rather in a new version this time. The HP Company is modifying one of its best mobile phone keeping the French market in mind. HP Pre 3 release date might have been pushed to September 18th.
Key Features of HP Pre 3
3.58” TFT touchscreen display
480 x 800 pixels screen resolution
Multi-touch input
Accelerometer and Proximity sensor
AZERTY keypad
5MP autofocus camera
LED flash
Front facing camera
2592 x 1944 pixels camera resolution
Geo-tagging
1.4GHz processor
This time the HP Pre 3 will be having AZERTY keypads and not the QWERTY. The lover of this HP’s best mobile phone can buy the HP Pre 3 from the Palm Euro store. The price for the mobile phone is listed as follows:
$144 for 16 gig model
$185 for a 32GB model
$257 for 64GB model
It is being also reported that the HP Pre 3 will not be marketed in the USA.
Hij is weer in voorraad, ik heb er al eentje, een schitterende machine !
Is die veer nog makkelijk te unlocken, en hoe bevalt hij?B0MBACI schreef op zondag 11 september 2011 @ 07:32:
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Gezien er op ebay een heleboel pre's opduiken met aanschafdatum 29-30 sept zijn er wellicht nog een aantal in de winkels.
Wat zou de kans zijn er nog een te kunnen bemachtigen bij een mediamarkt/saturn?
Heeft iemand er overigens nog eentje weten te bemachtigen voor 89 euro?
Wat zou de kans zijn er nog een te kunnen bemachtigen bij een mediamarkt/saturn?
Heeft iemand er overigens nog eentje weten te bemachtigen voor 89 euro?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Voor de liefhebbers, de HP Veer is nu op bovenstaande site voor 80 dollar te koop plus 22 dollar voor flat rate shipping is nu ong.76 euro.B0MBACI schreef op zondag 11 september 2011 @ 07:32:
SIM unlock tips zijn niet gewenst op GoT.
[ Voor 27% gewijzigd door janvanduschoten op 08-10-2011 16:24 ]
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Unlock is makkelijk realiseerbaar, alleen ik gebruik hem niet meer ben toch weer terug naar mijn Iphone 4 omdat de veer voor mijn handen toch te klein was.janesh schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:03:
[...]
Is die veer nog makkelijk te unlocken, en hoe bevalt hij?