Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:55:
hallo
Ik heb al gezocht naar mijn probleem in dit topic (en in het problemen topic) maar kon niks vinden dus vraag ik het zelf maar en aangezien er in het problemen topic niet/ nauwelijk word gereageerd en de beta bijna is afgelopen en nog wel eve normaal caspian border wil spelen (ondangs lag, geen teamplay en bugs) vraag ik het hie rmaar even
eerst even mijn specificaties(laptop):
Intel Core i3 350M
4 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
Windows 7 home Premium
ATI Mobility Radeon HD 5650
(ja ik weet het je hoort niet op de laptop te gamen en ja ik doe het toch. ja ik weet dat het slecht is voor de laptop maar ik spaar voor een nieuwe computer dus die is zo binnen en ik speel hem nu op medium dus kan er mee door)
ik heb zelf al van alles geprobeerd met de graphics instellingen maar daar werkte ook niks van...
nu is het probleem(dit is alleen op caspian border niet op operation metro):
het joinen van de server gaat makkelijk, het spawn menu verschijnt prima en alles gaat goed qua gameplay en lagg valt ook mee, maar (alleen de grond) is donker, het lijkt wel nacht, op sommige vierkante vlakken is het gewoon dag, maar het lijkt wel nacht, donker en onduidelijk, en dat is alleen op de grond.
ook de grond vegetatie komt pas tevoorschijn als ik op 3 meter afstand sta...
ik heb op dit moment geen nieuwe drivers geinstalleerd sinds ong 5 maanden geleden (toen ik de laptop kocht) omdat als ik op de site van ati drivers download dan installeert hij de driver en daarna krijg ik de foutmelding dat mijn apparaat niet compactibel is met de software, dus updaten zit er voor mij niet in of er moet een oplossing zijn
(de volgende dag)
nu begint het helemaal leuk te worden, als ik een server uitkies maakt niet uit welke (metro of capsian border, australie of nederland) begint hij met joinen en krijg zoals gebruikelijk de foutmelding dat mijn drivers niet in orde zijn(zie vorige post) dat klik ik vrolijk ik weg net zoals eerst en de game gaat verder met joinen, dan kom ik zoals gebruikelijk op een zwart met scherm met rechts in de bovenhoek beta maar meestal na een tijdje komt het spawn menu te voorschijn maar nu blijft hij gewoon daar hangen, alt+f4 werkt niet ctrl+alt+del werkt niet muis doet niks, windows knop doet niks, de hele laptop is gewoon vastgelopen dus even uitzetten met de algemene aan/uit knop en daarna weer opstarten en vervolgens weer hetzelfde verhaaltje, dit gebeurde nadat ik in capsian border wat met de graphics instellingen heb staan spelen
in ieder geval alvast bedankt