ben nu level 48 en heb een Sorcerer / pyromancer
stats voor mijn Caracter Vit 8 Attunment 19 endu 8 str 16 dex 14 resist 8 intel 44 faith 10
met de standaard soul Arrows do ik nu op normale ventjes rond de 225 damage
Meeste wapens die ik tot nu toe gevonden heb zijn up str gebaseerd
heb net een Rare Dragon Greatsword te pakken gekregen maar zal het zelf voor loopig niet kunnen gebruiken je heb er str 50 voor nodig maar volgens de beschijving ( Its great mystical power wil be unleased when wielded with two hands ) dus ben benieuwd.
daarintegen het Drake Sword gekregen door middel van een staart van een draak af te schieten geeft 200 damage en maar 16 str en 10 dex super zwaard voor in het begin
maar zo heb ik nog meerdere dingen gevonden die een str van 26 + nodig hebben
het leuke is je kan ze wel dragen ook al heb ik maar str 16 alleen als je een swing maakt dan val je bijna om zo zwaar zijn die dingen hehe.
er is trouwens voor Souls farmers een Farming plek ergens in het bos waar je er voor moet zorgen dat je wat enemies achter je aan krijgt dan lok je ze naar een bepaalde plek en dan vallen ze meestal de afgrond in en krijg je 2000 souls per kill en de Bonfire zit om de hoek echt als je het goed doet kan je in 30 sec een paar duizend souls farmen.
heb het getest en het werkt maar vind het zelf nogal saai.
ik heb me zelf aangesloten bij Path of the Dragon Covernant
was lastig te vinden maar is gelukt
nu moet je anderen invaden (pvp) als je ze killed krijg je een Dragon Shard die moet je dan weer inleveren bij je Covernant en dan ga je uiteindelijk in rang omhoog en als je er genoeg heb ingeleverd kan je veranderen in een Dragonoid ik heb nu alleen dat mijn hoofd in een draken hoofd veranderd en ook kan vuur spuwen

eenige nadeel ik moet alle armor uit trekken behalve ringen en wapens/schilden.
en dan kan je doormiddel van een dragon stone dat hoofd summonen.
maar het kan er niet meer af pas als je dood gaat is die weer weg.
ben wel benieuwd hoeveel armor point ik heb als ik ooit een compleete dragonoid ben

zo hebben alle andere Covernant hun eigen ding is erg leuk.