DennusB schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:16:
Ik zit enorm te twijfelen en misschien hebben jullie hier nog wat advies. Ik heb overal in huis Sonos, behalve in onze studeerkamer. Dus ik zit te kijken om daar ook Sonos te plaatsen. In de eetkamer hebben we momenteel een Play:3, heel fijn ding. Maar de Play:3 is niet meer te krijgen. Dus ik zat eerst te denken om 2 een Play:1 te halen voor de studeerkamer, maar ik denk dat ik dan wat laag mis. Toen dacht ik : Ik haal een Play:5 voor de eetkamer en zet de Play:3 in de studeerkamer, maar de Play:5 is wel een heel fors stuk duurder...
Wat zouden jullie in dit geval doen?
Je kunt ook nog een Sonos Beam overwegen... het is natuurlijk eige
nlijk een soundbar, maar je kunt er evengoed Spotify e.d. op luisteren. De kwaliteit is beter dan een Play1, en goedkoper dan een Play5 (en, afhankelijk van de kamer, minder aanwezig in het beeld, mocht dat je interesseren).
Ik heb nooit de Play3 geluisterd, dus ik kan niet goed beoordelen hoe de kwaliteit en de lage tonen zijn ten opzichte van de Play1, maar eige
nlijk is iedereen altijd wel tevreden met een stereopaar Play1. Zeker voor een studeerkamer, waarbij ik ervan uit ga dat het geen hele grote ruimte is.
De Play5 kan sowieso veel dieper, maar is inderdaad een stuk duurder en wellicht overkill voor een relatief kleine ruimte
Edit: de Play5 was ook niet voor de studeerkamer...foutje. Heb je geen interesse in een Sonos aan je TV? Of is jouw eetkamer volledig gescheiden van de woonkamer?
[
Voor 5% gewijzigd door
The Inquisitor op 20-04-2020 10:23
]