Sonos ervaringen- en discussietopic

Pagina: 1 ... 204 205 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:30
ben1303 schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 16:30:
Ik heb het uiteindelijk voor elkaar
Het was gewoon geduld hebben
En moet zeggen is een mooi breed geluid en bij de voorste era 300 komt het geluid uit de voorkant bovenkant en zijkant
Nu even testen met atmos films en ander content.
Klopt soms duurt dat koppelen even.
Ben benieuwd naar jou ervaringen en vooral wat atmos doet op je voorste era’s. Want volgens wat ik zo lees wordt Atmos niet goed ondersteund en is het eigelijk alleen 5.1. Maar corrigeer me gerust.
Beste is ok te testen met de dolby 5.1 test tones en de Atmos demo trailers

[ Voor 6% gewijzigd door merlin1201 op 11-04-2026 21:39 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:08
ben1303 schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 16:30:
Ik heb het uiteindelijk voor elkaar
Het was gewoon geduld hebben
En moet zeggen is een mooi breed geluid en bij de voorste era 300 komt het geluid uit de voorkant bovenkant en zijkant
Nu even testen met atmos films en ander content.
Van alles vragen en het uiteindelijk zelf oplossen en niet vertellen hoe je het opgelost hebt.....

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• ben1303
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:08
er stond dus dat het alleen een kwestie van geduld was meer was het niet kan er ook niks meer van maken.

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:46
Maar waar moest je dan geduld voor hebben?

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:48
Zojuist de nieuwe app en firmware geïnstalleerd.

Ik moet alleen Trueplay nog even opnieuw instellen, omdat ik de speakers iets heb verplaatst, en met zo’n firmware update is dat meteen een mooi moment om het weer even goed te doen.

Ook heb ik de akoestiek in m’n woonkamer aangepakt door een latten wand te plaatsen en merk dat ik het volume wat zachter moet zetten. Waar ik voorheen volume 30 - 40 lekker hard vond voor overdag Spotify luisteren is het nu eerder volume 20 - 30. Kijk ik een blu-ray dan is volume 15 meer dan genoeg.

Spotify werkt hier trouwens ook echt top sinds ik alleen nog de Sonos app gebruik voor het afspelen. De Sonos app streamt direct lossless vanaf de Spotify servers en dat draait verrassend stabiel.

Kortom hier een zeer tevreden Sonos gebruiker.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:09
Never mind :)

[ Voor 108% gewijzigd door Nero22 op 14-04-2026 21:20 ]

It's funny. But not ha-ha funny.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
@ZesBarkiePK je kan het maximale volume ook aanpassen. Dan heb je wat kleinere stappen in je volumeregeling

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:46
@ZesBarkiePK Fijn dat het goed werkt!. Kleine correctie: de Sonos app streamt niets. De speakers halen zelf de stream op; de app is enkel een afstandsbediening voor het systeem.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:41
Rallye schreef op donderdag 16 april 2026 @ 07:34:
@ZesBarkiePK Fijn dat het goed werkt!. Kleine correctie: de Sonos app streamt niets. De speakers halen zelf de stream op; de app is enkel een afstandsbediening voor het systeem.
Thnx voro de verduidelijking. Groot en belangrijk verschil, anders moet je steeds met je gsm in de buurt blijven. Nu enkel om te bedienen

• Yamahaa
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:27
Yamahaa schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 16:44:
Iemand die ook muziek op een nas heeft staan met afspeellijsten. Ik ontdekte vandaag dat de afspeellijsten vanaf de Nas niet goed meer werken. Herkenbaar voor iemand?
Ik heb dit probleem nog steeds. Alle paden opnieuw opgebouwd. Op de Nas de juiste SMB enz enz. De grap is dat op de windows app en prima werkt, het via de online tool prima werkt. Maar via de app dus niet. Het lijkt dus wel echt aan de app te liggen. Niemand anders dit probleem?

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:54

CeesKees

I rest my Kees

En nog een mooie verbetering in de app. De stereo-paren zijn nu ook zichtbaar als stereo paar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKHDrWLZwFSY-fSsk6oBAUkmEkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZYS3V4TkAFPFtVaXw9eHbaQ.jpg?f=fotoalbum_large

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Pagina: 1 ... 204 205 Laatste

Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.