Mannen (en vast ook wel dames), even een kort vraagje. Heb wat zitten bladeren door dit topic, maar kan het antwoord zo 123 niet vinden.
Ik heb momenteel een Denon X2200W die ik ga vervangen. Ben er blij mee, maar zo'n versterker is best groot en past niet (meer) in mn huidige meubel. En op het tv meubel ziet de vrouw niet zitten.

Nu was ik eerst van plan om voor de compactere Marantz NR7711 versterker te gaan, maar diverse mensen adviseren mij nu eige
nlijk een sonos arc met sub en rearspeakers. Mooi geluid en veel mogelijkheden waar ik eige
nlijk ook wel gecharmeerd van ben. Ik kijk veel series en films vanaf mijn NAS via een ShieldTV. Heb een SamsungQE55Q90R aan de muur hangen. Nu las ik dat de arc geen DTS ondersteund, maar dit netjes omzet naar... Ik vind draadloos ook wel lekker eige
nlijk en zomers eenvoudig een speaker in de tuin zetten zie ik ook wel zitten. Spotify wordt ook steeds meer gebruikt vanaf diverse devices.
Ga ik blij worden van de Sonos Arc of kan ik toch beter voor een receiver gaan? Ik wil gewoon een lekker geluid hebben, ik heb momenteel ook geen super dure speakers ofzo. Alvast bedankt
En werkt het allemaal lekker met Logitech Harmony?