• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
ik moet zeggen dat vanonchtend mijn batterij zeer snel leeg was, maar ik had dan ook wat spelletjes gedownload en bekeken/gespeeld. Van 100% naar ook ca 30%
tinus73 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:47:
ik moet zeggen dat vanonchtend mijn batterij zeer snel leeg was, maar ik had dan ook wat spelletjes gedownload en bekeken/gespeeld. Van 100% naar ook ca 30%
Als je zoiets doet is het inderdaad na een uurtje of 4/5 wel afgelopen. Met welke Rom/kernel/whatever dan ook.

Nickname does not reflect reality

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Durazno schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:41:
Heeft iemand anders hier ook last van?
Mijn S2 met 2.3.6 heeft in ieder geval geen last meer vab reboots. :) (klopt af) maar sinds kort is mijn batterij na een halve dag met erg weinig gebruik al op 35%! Nu keek ik bij batterijverbruik en daar staat android systeem met 61%! Nog meer dan het scherm... Ik keek dus bij betterbatterystats voor een eventuele wakelock: helemaal niets.... Heeft iemand anders dat ook en is er miss al een oplossing? Ik heb rondgekeken maar kon er niks over vinden bij fw 2.3.6
Mijn batterijduur is juist flink gestegen sinds mijn upgrade van 2.3.3 naar 2.3.6. Meestal als je batterij opeens snel leegloopt draait er nog een service die op hol geslagen is. Een handmatige reboot fixt het waarschijnljik wel.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 19:45
Durazno schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:41:
Heeft iemand anders hier ook last van?
Mijn S2 met 2.3.6 heeft in ieder geval geen last meer vab reboots. :) (klopt af) maar sinds kort is mijn batterij na een halve dag met erg weinig gebruik al op 35%! Nu keek ik bij batterijverbruik en daar staat android systeem met 61%! Nog meer dan het scherm... Ik keek dus bij betterbatterystats voor een eventuele wakelock: helemaal niets.... Heeft iemand anders dat ook en is er miss al een oplossing? Ik heb rondgekeken maar kon er niks over vinden bij fw 2.3.6
heeft een kennis van me ook last van en problemen met zn wifi. (ter bevestiging...)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Heb SamsungNL opnieuw getwitterd maar nog geen reactie.
https://twitter.com/#!/Iceman_B/status/149503045544325120

Ik denk dat we gewoon geschroefd zijn. Volgens mij heeft ook alleen de XEN firmware er last van, op XDA stromen de meldingen vziw niet binnen. Niet in mijn topic iig.
Ik heb XDA de afgelopen tijd niet doorgespit, dus als er meer meldingen zijn, heb ik ze niet gezien.

Waarschijnlijk denkt Samsung van "Fuck die users, we besteden onze tijd aan 4.0 en daar zoeken ze het maar mee uit". Zo komt het iig over op mij.

It's always DNS...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ik was daar ook al mee bezig:
https://twitter.com/#!/SenorSjon/status/149796959618744322

Ze zeggen elke keer afspraken te hebben erover. Deze bv. https://twitter.com/#!/Samsung_NL/status/146517795906138113 van 13 december.

Daar kwam uit dat je een taskkiller moet gebruiken en Wifi uitzetten, maar geen datum voor een update.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Begin me nu ook behoorlijk te irriteren aan 2.3.6. In den beginne nergens last van maar inmiddels ook 4 reboots gehad. Niet zoveel als ik van anderen lees maar toch. Daarbij nu voor de tweede keer gehad dat de telefoon niet meer reageert als ik m wil wakker maken. De eerste keer opgelost door de accu aan te sluiten en toen schoot-ie wakker. De tweede keer lukte dat niet (met USB kabel dit keer) en moest ik de batterij eruit/in doen om er weer leven in te krijgen. Hoop dat ze toch snel met een fix komen. :(

Verwijderd

Huh, sinds vandaag ineens bij lockscreen bovenin tijd,batterij,bereik-balkje staan?

Was eerst niet, of ben ik nou gek?

Heb niks veranderd...

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:29:
Huh, sinds vandaag ineens bij lockscreen bovenin tijd,batterij,bereik-balkje staan?

Was eerst niet, of ben ik nou gek?

Heb niks veranderd...
Retorische vraag zeker. ;)

Hier ook hoor, nooit op gelet verder.

Verwijderd

bij mij altijd al zo geweest hoor, al sinds ik hem heb (2 maanden)

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:33:
[...]

Retorische vraag zeker. ;)

Hier ook hoor, nooit op gelet verder.
Haha.. Nee maar het viel me net op dus geloof niet dat dat eerst ook was.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:48
Raar toch dat ik sinds ik custom roms gebruik hier nooit meer last heb gehad van reboots en dergelijke, waarom kan zo Samsung dit dan niet..

Verwijderd

dglavimans schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:35:
Raar toch dat ik sinds ik custom roms gebruik hier nooit meer last heb gehad van reboots en dergelijke, waarom kan zo Samsung dit dan niet..
ik heb zonder custom rom ook geen last van reboots, het is dus waarschijnlijk specifiek gebruik icm de firmware.Samsung kan niet alles testen.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:48
Ah oke, naja het word de laatste tijd steeds vaker gezegd hier dat mensen last hebben van reboots dus het valt al snel op dit probleem. Gelukkig zijn er ook mensen die dit niet hebben dan. :)

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik moet zeggen dat ik inmiddels geen last(meer?) heb van reboots, Wifi staat permanent aan.
Wat ik heb gedaan was de "Auto Update" uitzetten. Dat KAN helpen, maar ik heb geen idee.

Heb me er al bij neergelegd dat hier geen fix voor gaat komen. Ik kijk wel even of de ICS update wat moois brengt anders is het rooten en custom rom erop. Ben er nu wel klaar mee.
Also, ik irriteer me mateloos aan die Voice Control software, die ALTIJD triggert als ik het niet wil. Ik wil gewoon mn Homescreen, hoer op met die brakke voicecontrol shit.

Kan ik dit permanent disablen zonder te boel te rooten/flashen?

It's always DNS...

ShadyNetworker schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:25:
Nee, zonder root wordt dat lastig. Je moet de VoiceToGo.apk verwijderen uit /system/app en/of JKay's mod er op zetten en die double-click functie uitzetten, hetgeen in beide gevallen zonder root nogal tricky wordt.

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Welke modem versie gebruiken jullie? Ben zelf van XXKI4 terug gegaan naar XXKI3 vanwege een betere gps bepaling (had ik bijna nooit met XXKI4). Zijn er nog latere versie die bruikbaar zijn in ons kikkerlandje?
kronk schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:05:
Welke modem versie gebruiken jullie? Ben zelf van XXKI4 terug gegaan naar XXKI3 vanwege een betere gps bepaling (had ik bijna nooit met XXKI4). Zijn er nog latere versie die bruikbaar zijn in ons kikkerlandje?
Gebruik KL1 maar heb nog geen GPS gebruikt. Data is op zich zelfde snelheid als KI3/4.

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:07:
[...]

Gebruik KL1 maar heb nog geen GPS gebruikt. Data is op zich zelfde snelheid als KI3/4.
Thanks! Ga ik die ook eens proberen.

• kerkhoff.gjwm
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03 23:42
Ook ik heb last van een met regelmaat rebootende telefoon. Valt me op dat in al die gevallen sprake is van meldingen van updates voor apps. Ik kan alleen geen logische verklaring geven voor wat de invloed van het ene op het andere zou moeten zijn. Inmiddels heb ik er maar vrede mee en hoop dat Samsung toch snel met een update van de 2.3.6 firmware komt. Ik gebruik de stock-firmware.

Geert

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Zelf heb ik bij de update van 2.3.4 naar 2.3.5 problemen gehad met
het constant rebooten.
Dit kreeg ik spontaan bij het activeren van bluetooth.
Dit heb ik opgelost door de software opnieuw te flashen via Odin.
Daarna heb ik een factory restore gedaan (via een knop combinatie bij het aanzetten)
Het ging toen goed totdat ik de update kreeg naar 2.3.6.
Na de update weer problemen maar dan om de 1 a 2 dagen.
Daar kwam ik achter doordat ik weer opnieuw de sim pin moest invoeren.

Toen weer bovenstaand herhaald en de problemen zijn bij mij weer verdwenen.
Het lijkt mij dus dat de update wel goed is, maar dat er update
problemen zijn vanwege de oude android versie (drivers, of oude bestanden die niet overschreven zijn?)

Ik moet nu wel zeggen dat ik root acces heb, en alle hubs en dergelijke heb verwijderd >:)
Samsung apps werkt hier trouwens zonder problemen.
Ik wilde dit even laten weten want misschien kan iemand hier wat mee.

Zelf weet ik zo niet hoe het gaat met de garantie als je een officiele samsung rom
flasht van sammobile via Odin.
Er ligt mij iets bij dat dit na het goed flashen via Odin gewoon als officiele rom wordt gezien.
Maar hier geef ik geen garanties op en je zou dit dan zelf uit moeten zoeken.
Ik weet natuurlijk ook niet als het bovenstaande allemaal goed werkt bij anderen.

Bij mij werkt 2.3.6 in ieder geval super stabiel :)

[ Voor 5% gewijzigd door thespeed op 22-12-2011 21:54 ]

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:23
thespeed schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:51:
Zelf heb ik bij de update van 2.3.4 naar 2.3.5 problemen gehad met
het constant rebooten.
Dit kreeg ik spontaan bij het activeren van bluetooth.
Dit heb ik opgelost door de software opnieuw te flashen via Odin.
Daarna heb ik een factory restore gedaan (via een knop combinatie bij het aanzetten)
Het ging toen goed totdat ik de update kreeg naar 2.3.6.
Na de update weer problemen maar dan om de 1 a 2 dagen.
Daar kwam ik achter doordat ik weer opnieuw de sim pin moest invoeren.

Toen weer bovenstaand herhaald en de problemen zijn bij mij weer verdwenen.
Het lijkt mij dus dat de update wel goed is, maar dat er update
problemen zijn vanwege de oude android versie (drivers, of oude bestanden die niet overschreven zijn?)

Ik moet nu wel zeggen dat ik root acces heb, en alle hubs en dergelijke heb verwijderd >:)
Samsung apps werkt hier trouwens zonder problemen.
Ik wilde dit even laten weten want misschien kan iemand hier wat mee.

Zelf weet ik zo niet hoe het gaat met de garantie als je een officiele samsung rom
flasht van sammobile via Odin.
Er ligt mij iets bij dat dit na het goed flashen via Odin gewoon als officiele rom wordt gezien.
Maar hier geef ik geen garanties op en je zou dit dan zelf uit moeten zoeken.
Ik weet natuurlijk ook niet als het bovenstaande allemaal goed werkt bij anderen.

Bij mij werkt 2.3.6 in ieder geval super stabiel :)
Zelf heb ik ook middels odin 2.3.6. geflashed ook hier geen problemen. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

ShadyNetworker schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:25:
Ik moet zeggen dat ik inmiddels geen last(meer?) heb van reboots, Wifi staat permanent aan.
Wat ik heb gedaan was de "Auto Update" uitzetten. Dat KAN helpen, maar ik heb geen idee.

Heb me er al bij neergelegd dat hier geen fix voor gaat komen. Ik kijk wel even of de ICS update wat moois brengt anders is het rooten en custom rom erop. Ben er nu wel klaar mee.
Also, ik irriteer me mateloos aan die Voice Control software, die ALTIJD triggert als ik het niet wil. Ik wil gewoon mn Homescreen, hoer op met die brakke voicecontrol shit.

Deze onzin had ik dus ook de hele tijd. Zelfs een nacht gehad dat hij zichzelf opstartte (!!!) en meteen met die voicecontrol begon. En hij bleef een half uur lang gewoon uit zichzelf opstarten, en meteen voiecontrol aan. Daarna batterij eruit gehaald en toch nog lekker kunnen slapen.

Uiteindelijk uit pure frustratie het ding geroot en een custom rom erop gezet. Resultaat: Nergens meer last van. Blijft vreemd, maar kan nu wel genieten van mijn telefoon zoals het bedoeld was. Zonder firmware van samsung, dat wel.

Edit: En ik had ook 2.3.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:33
de laatste 10 pagina's gaan alleen maar over reboots. misschien wil iemand wel een apart topic openen hierover? ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
De meeste mensen zijn hier wel blij met hun telefoon? Ik zie hele goede specificaties, goede reviews op het internet, maar in dit topic staan wel redelijk wat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chronoz schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:53:
De meeste mensen zijn hier wel blij met hun telefoon? Ik zie hele goede specificaties, goede reviews op het internet, maar in dit topic staan wel redelijk wat problemen.
De telefoon is werkelijk geweldig. Als je niet wilt gaan rooten/rommelen lijkt het echter voorlopig niet handig om te upgraden naar de officiële 2.3.6 Rom maar gewoon te blijven draaien zoals je hem krijgt. Als je er een custom 2.3.6 Rom op zet heb je over het algemeen nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Hahaha, ja daarvoor is dit topic ook een beetje natuurlijk. Een topic met alleen maar mededelingen als; yeahhh ik ben echt blij met mijn telefoon, daar wordt het topic ook erg saai van. En mensen zetten eerder wat neer als er iets niet goed is, dan als het wel goed gaat. Dus niet zo gek dat je hier meer negatieve berichten, of berichten met problemen ziet dan positieve berichten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Jullie hebben gelijk. Bedankt voor de bevestiging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:47
Als ik een mail met bijlage verstuur vanuit GMail duurt het echt uren voordat die mail is verstuurd. Mails zonder bijlage zijn direct weg. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie meteen gaat versturen op topsnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

jongetje schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:43:
Als ik een mail met bijlage verstuur vanuit GMail duurt het echt uren voordat die mail is verstuurd. Mails zonder bijlage zijn direct weg. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie meteen gaat versturen op topsnelheid?
Trage upload snelheid waardoor het uploaden lang(er) duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Ben wel klaar met die freeze-ellende. Heb vanwege garantie nog een tijdje getwijfeld, maar sinds gisteren draai ik Hyperdroid 4.4.7. Hopelijk dat mijn toestel nu wel functioneert zoals het zou moeten.

Het blijft wel wrang dat Samsung verantwoordelijk is voor een niet-correct werkend toestel, daar kennelijk niks aan doet en je vervolgens bestraft met vervallen van de garantie als je zelf voor een oplossing zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:56
0,0 problemen en draai zelfs 2.3.6 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik Settings/Applications/Manage Applications/Calendar Storage terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Hubba hubba hubb hubba ... SGS3 !!!!!!!!!!!!
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AhWnTHsCMAIwVeV.png

Hebben! bedoel ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:07
photoshop, wat is dat trouwens voor widget :9~

[ Voor 67% gewijzigd door haakjesluiten op 23-12-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Argh.. ik heb mn Galaxy S2 net een paar dagen maar het bootlogo blijft in een loop zitten zodat ik niet verder kan booten.. ik had 'm net helemaal gecustomized enzo :'(

Wat is volgens jullie de manier om in Safe Mode te komen? Ik lees overal andere methodes.. bij de een moet je menu inhouden, bij de ander weer de back toets.. weer een andere zegt 3 keer de back toets drukken.. 2 keer een rondje draaien enz..

Maar ze werken geen van alle bij mij.. wat is nou de officiele manier?

help ;(

Edit: Is er een manier om bij je files op de telefoon te komen zonder dat Android is opgestart? Kan dat niet via de Download Mode ofzo?
De reden waarom mijn Galaxy niet meer wil booten is omdat ik met de VM Heap instelling hebben zitten klooien.. kan ik misschien in Windows een bestandje van mijn Galaxy plukken waar de instellingen in staan en die dan bewerken naar de standaard waardes?

[ Voor 27% gewijzigd door YoG op 24-12-2011 01:36 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:07
Meinon schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:50:
[afbeelding]

Ik gok dat hij fake is maar wat zou dat cool zijn _/-\o_

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42
YoG schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 00:35:
Argh.. ik heb mn Galaxy S2 net een paar dagen maar het bootlogo blijft in een loop zitten zodat ik niet verder kan booten.. ik had 'm net helemaal gecustomized enzo :'(

Wat is volgens jullie de manier om in Safe Mode te komen? Ik lees overal andere methodes.. bij de een moet je menu inhouden, bij de ander weer de back toets.. weer een andere zegt 3 keer de back toets drukken.. 2 keer een rondje draaien enz..

Maar ze werken geen van alle bij mij.. wat is nou de officiele manier?

help ;(

Edit: Is er een manier om bij je files op de telefoon te komen zonder dat Android is opgestart? Kan dat niet via de Download Mode ofzo?
De reden waarom mijn Galaxy niet meer wil booten is omdat ik met de VM Heap instelling hebben zitten klooien.. kan ik misschien in Windows een bestandje van mijn Galaxy plukken waar de instellingen in staan en die dan bewerken naar de standaard waardes?
Als je telefoon niet meer doorstart en je hebt geen root access, dan zal je ook geen cwm hebben. De enige manier is dan naar het doorblaas download damn you autocorrect menu en een andere fw flashen.

Download: power + home + vol down
Recovery: power + home + vol up

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 02:17:
[...]

Als je telefoon niet meer doorstart en je hebt geen root access, dan zal je ook geen cwm hebben. De enige manier is dan naar het doorblaas menu en een andere fw flashen.

Download: power + home + vol down
Recovery: power + home + vol up
Root acces heb ik..
Wat betreft de firmwares: ik moet eerst een officiele van Samsung erop zetten? Of kan ik meteen een Cyanogen o.i.d. erop doen? Als we dan toch helemaal overnieuw moeten beginnen..

En dat flashen, doe ik dat met Heimdall of Odin .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 06:42
Sommige fw's kunnen direct over je huidige config. Anderen vereisen een wipe van of cache+dalvik, of zelfs een factory reset. Kijk eens bij de installatie eisten van de gewenste ROM.
En voor custom ROMs is een eigen topic ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Okee thanks.. ik ga ff rondneuzen.. ik zet op dit moment met Odin de laatste firmware erop die ik met CheckFus heb binnengehaald..
Ik zie dat die Galnet hier de meeste gebruikte MOD is.. dan zet ik die erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk38448
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 17:27
.
Megapaul schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:22:
[...]

Zelf heb ik ook middels odin 2.3.6. geflashed ook hier geen problemen. :)
Bij mij lijkt het ook te werken. Ik heb inmiddels al een dag geen reboots meer gehad terwijl het normaal toch wel een paar keer per dag was. Hopelijk blijft het zo :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Laatst online: 27-06-2022
Wellicht dat iemand mij kan helpen:

Ik gebruik VPNC Widget om een VPN verbinding op te zetten met ons bedrijfsnetwerk.
Wanneer ik deze verbinding opstart via WIFI dan kan ik wel onze servers in het netwerk bereiken en RDC sessies starten.
Echter wanneer ik via het mobiele netwerk van KPN de verbinding opzet (dus via 3G) dan verbind ik wel met VPN maar kan ik geen RDC sessies opzetten of zelfs maar servers binnen het bedrijfsnetwerk pingen. Ook al ping ik op IP-adres of FQN.

Volgens de VPNC log krijg ik wel een juist IP-adres vanuit de VPN-pool. Ik verbind via IPSec op een Cisco ASA 5510.

Is het niet mogelijk om VPN sessies te starten via 3G ivm. routering terug over het KPN netwerk?
Ik zou dit namelijk graag willen gebruiken om soms even wat basic remote support te kunnen leveren aan onze gebruikers. Dit gaat dus nu alleen als ik ergens via WIFI verbonden ben.

[ Voor 9% gewijzigd door der_roedie op 24-12-2011 14:39 ]

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij bevalt die foon echt onwijs goed, ik trek hem om 6 uur `s morgens uit de oplader, dan weet ik tenminste zeker dat ik na 13:00 geen vervelende telefoontjes meer krijg omdat de accu dan compleet leeg is, hij vertikt het om een wifi verbinding te maken, dus daar komt het niet door, de 3g verbinding is zo langzaam dat het onmogelijk is om een virus binnen te halen, dus hoef ik er geen virusscanner op te zetten, ik kan geen apps naar de sd kaart verplaatsen, dus al te veel rotzooi kan ik er niet opzetten, bijkomend voordeel is dat aldiko ook geen e-books kan vinden op die sd kaart, en ik de tijd die ik anders kwijt zou zijn aan het lezen van een ebook dus aan andere dingen kan betseden, zoals het wachten tot hij een app opstart, aangezien de desire`s van mijn vrouw en dochter sneller reageren dan die samsung. Voor de rest hebben ze er nog een heerlijk stukje software bijgeleverd wat geprogrammeerd is door de triangel speler van de josti-band, dus eigenlijk compleet niet werkt, zo overzichtelijk is dat je een universitaire graad nodig hebt om het te snappen, en vervolgens ook nog eens niet doet wat je ervan verwacht.

Hij heeft wel een mooi schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 19:07

Mickroz

Mickroz#2491

lol :P

ondanks de reboot problemen en de agenda widget ben ik toch nog steeds zeer tevreden met mn foontje.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:21:
lol :P

ondanks de reboot problemen en de agenda widget ben ik toch nog steeds zeer tevreden met mn foontje.
damn, dat ding van mij reboot niet spontaan, als ik dat zo lees is dat ook bijna een standaard optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:42

kronolith

[EDIT]

2 woorden: custom rom :P. Heb werkelijk nergens last van, de telefoon gaat als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 20:16
Ik krijg dus deze foutmelding : "Het proces com.android.phone kon niet worden voltooid".
Het vreemde is dat ik deze foutmelding alleen krijg als 1 bepaalde persoon mij belt.
Ik krijg dan de foutmelding en voor een paar seconden een rode cirkel met een streep erdoorheen op de plek van mijn ontvangststerkte icoon. Ik heb al een firmware update geprobeerd maar nog steeds hetzelfde. Het zou misschien kunnen zijn dat de fout niet bij mijzelf ligt maar bij de persoon die mij belt. Dit lijkt me sterk aangezien het vreemd is dat iemand door me simpelweg te bellen de
ontvangst op mijn telefoon eventjes kan stilleggen. Als iemand enig advies heeft hoor ik dit graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOOIT een spontane reboot gehad tot vorige week.
Toen kwam er via KIES een nieuwe update voor de firmware binnen:
Android versie 2.3.6
NIEUWE firmware: (BELGIE): 2.6.35.7-i9100xwkk2-cl726411 root@DELL888#2
BUILD: Gingerbread.xwkk2

Sindsdien 4x per etmaal een spontane reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meinon schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:50:
[afbeelding]

vette klokwidget! kun je die ergens downloaden of is die ook fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 20:16
FredjeK schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:56:
Ik krijg dus deze foutmelding : "Het proces com.android.phone kon niet worden voltooid".
Het vreemde is dat ik deze foutmelding alleen krijg als 1 bepaalde persoon mij belt.
Ik krijg dan de foutmelding en voor een paar seconden een rode cirkel met een streep erdoorheen op de plek van mijn ontvangststerkte icoon. Ik heb al een firmware update geprobeerd maar nog steeds hetzelfde. Het zou misschien kunnen zijn dat de fout niet bij mijzelf ligt maar bij de persoon die mij belt. Dit lijkt me sterk aangezien het vreemd is dat iemand door me simpelweg te bellen de
ontvangst op mijn telefoon eventjes kan stilleggen. Als iemand enig advies heeft hoor ik dit graag.
Heb van alles geprobeerd , toen het toestel maar terug naar fabrieksinstellingen en ik kon weer gebeld worden.
Alleen jammer dat ik nu niet weet wat het probleem veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Hoi,

Ik wil mijn S2 graag helemaal naar fabrieksinstellingen terugzetten maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb stock 2.3.6 geflashed, maar ik zie direct na het flashen nog steeds allemaal mappen van apps in het interne geheugen staan. Ook alle foto's staan er nog in. (Ik heb overigens geen externe sd kaart in het toestel zitten.)
Nu heb ik nogmaals gereboot in recovery, alle caches en data gewiped wat ik in het menu kon vinden, maar mijn foto's en allerlei app-folders staan er nog steeds!
Hoe krijg ik mijn toestel echt helemaal leeg? Dus dat hij in dezelfde staat is zoals ik hem uit de doos haalde?

Thanks voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kronolith schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:51:
2 woorden: custom rom :P. Heb werkelijk nergens last van, de telefoon gaat als een trein!
ik denk dat ik dat ga doen als hij terugkomt van samsung, maar ja, in de 2 weken dat ik dat ding heb ben ik er nog niet aan toegekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-12-2024
w.d schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:17:
Hoi,

Ik wil mijn S2 graag helemaal naar fabrieksinstellingen terugzetten maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb stock 2.3.6 geflashed, maar ik zie direct na het flashen nog steeds allemaal mappen van apps in het interne geheugen staan. Ook alle foto's staan er nog in. (Ik heb overigens geen externe sd kaart in het toestel zitten.)
Nu heb ik nogmaals gereboot in recovery, alle caches en data gewiped wat ik in het menu kon vinden, maar mijn foto's en allerlei app-folders staan er nog steeds!
Hoe krijg ik mijn toestel echt helemaal leeg? Dus dat hij in dezelfde staat is zoals ik hem uit de doos haalde?

Thanks voor de tips.
Volgens mij moet je een heel eind komen met Instellingen --> Opslag --> formatteer USB opslag
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocBrown
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12-2020
Zou het technisch gezien mogelijk zijn een HDV-camera met HDMI-uitgang te connecten aan een Samsung Galaxy S2, om vervolgens op je S2 te zien, wat er op dat moment wordt opgenomen op je camera? Een mogelijkheid waarbij de S2 fungeert als een soort externe viewfinder.

AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:16

TNJ

Frugalite

DocBrown schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:25:
Zou het technisch gezien mogelijk zijn een HDV-camera met HDMI-uitgang te connecten aan een Samsung Galaxy S2, om vervolgens op je S2 te zien, wat er op dat moment wordt opgenomen op je camera? Een mogelijkheid waarbij de S2 fungeert als een soort externe viewfinder.
Ik geloof niet daar de SGS2 HDMI-in heeft? Tot nu toe alleen de USB-host voorbij zien komen met een Canon DSLR. (check youtube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:54
hoe wil je HDMI aansluiten op de S2 ?
aangezien er alleen een mini jack en een usb aansluiting zit.
Enigste manier waarop jij geschoten filmpjes kan zien op je mob. is als die camera een mirco sd kaart heeft
prop je die in de S2 of via de pc. maar dat is tamelijk logisch

zoek eens een MHL to HDMI adapter kabel. misschien werkt dat... geen id geen ervaring ermee
Weet wel dat je via zo kabel van s2-> naar tv kan. maar of je ook als "in" kan gebruiken... betwijfel het

[ Voor 13% gewijzigd door osmosis op 25-12-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 107% gewijzigd door RoD op 27-12-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:35
Het enigste wat mij hierbij te binnenschoot was het volgende programmatje van Chainfire:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1202082

Mischien dat er nog meer is op dat gebied, maar hiermee heb je in ieder geval al een begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 17:13
Aangezien ik niet de (eventuele) oplossing van de reboot problemen wilde afwachten en voor mij om diverse redenen de Galaxy S2 het nét niet is, gisteren de Galaxy R gehaald.

De "R" heeft iets lichtere specs dan de S2, zoals een 1 GHz dualcore proc i.p.v. de 1,2 GHz dualcore van de S2. (scheelt ook weer batterijduur) en een 5MP camera i.p.v. een 8 MP. Maar is wel véél mooier gebouwd. Het toestel is iets dikker en heeft een metalen behuizing en is ook iets zwaarder. De S2 vond ik in de winkel veel te "plastickerig" en te licht aanvoelen, iets waar de R geen last van heeft. Het toestel is naar mijn mening nu precies in de juiste verhouding. Ook vond ik de S2 te duur voor wat je er voor krijgt. De R is goedkoper en voor mij beter.

Het toestel is iets nieuwer dan de S2 en heeft bijvoorbeeld geen Super Amoled+ scherm, maar een Super LCD. Ik wilde toch liever nog geen Amoled scherm omdat ik die techniek nog niet goed vind uitontwikkeld. Amoled heeft nog te veel last van onnatuurlijke kleuren, kleurzwemen en inbranden. En het Super LCD scherm is gewoon prachtig!

Heb er al even mee gespeeld, Gmail instellen ging probleemloos en heb er al wat Youtube filmpjes op gekeken, heerlijk toestelletje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Voortaan een TR maken ipv te reageren.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 27-12-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 21-09 20:22
Meinon schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:15:
[...]

:F
waarom kom je dat dan vertellen?
of alles vertellen of gewoon de kerstboom in jij! ;w
Hij wil ons gewoon melden dat we niet tot maart hoeven te wachten op updates denk ik. Nu een officiele beta klinkt al beter dan de leaks die er tot nu toe geweest zijn. Ik mag iig hopen dat beta's iets stabieler zijn dan dat. Nog een weekje of twee wachten, en dan is hij waarschijnlijk te downloaden van Sammobile (waar DannyD mod is). Op Sammobile of de twitter zag ik net iets als; "we hebben wat binnen, maar we releasen nog niet omdat we ook een sociaal leven hebben". Geef ze eens ongelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap niet dat je überhaupt eerst voor de S2 had gekozen als deze te duur was, een verkeerd scherm had, niet goed was gebouwd etc. Wat een onnadenkende beslissing was dat dan. Maar bedankt voor je relaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 26 december 2011 @ 09:48:
[...]

Snap niet dat je überhaupt eerst voor de S2 had gekozen als deze te duur was, een verkeerd scherm had, niet goed was gebouwd etc. Wat een onnadenkende beslissing was dat dan. Maar bedankt voor je relaas :)
Eensch!
Misschien is een aaifeun nog beter voor hem :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
Met alle respect voor de Galaxy R, maar ten opzichte van de S2 is hij 50 euro goedkoper en dan;

-Video opnemen in 720p ipv 1080p
-5 megapixel camera ipv 8 megapixel camera
-Ouderwets super lcd ipv super amoled + scherm
-Cpu langzamer
-8gb opslag ipv 16 gb opslag

Dat jij er blij mee bent, dat geloof ik. Het is zeker een mooi ding :) Maar met een prijsverschil van 50 euro en toch een aantal dingen minder hebbend dan de S2, vind ik je stelling dat de S2 te duur is voor wat je krijgt onhoudbaar. De S2 blinkt juist uit in veel voor weinig, en de R kost slechts 5 tientjes minder terwijl je toch best wat inlevert. Als de S2 te duur is voor wat je krijgt, dan is de R al helemaal te duur voor wat je krijgt. Wellicht biedt een Sensation dan meer value for money.

Voor wie de S2 te duur vindt, vind ik zelf de S plus een heel mooi ding voor het geld (270 euro) Al is de S2 tegenwoordig zovaak bij een goedkoop 1 jarig abbo te krijgen, dat ook dat niet meer hoeft.

Ik heb mijn S2 nu een klein half jaar, nooit last gehad van kleurzwemen of inbranden. Heb jij dat zelf geconstateerd?

[ Voor 5% gewijzigd door bear87 op 26-12-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

JazzySOB schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:42:
Aangezien ik niet de (eventuele) oplossing van de reboot problemen wilde afwachten en voor mij om diverse redenen de Galaxy S2 het nét niet is, gisteren de Galaxy R gehaald.

<knip>

Ik wilde toch liever nog geen Amoled scherm omdat ik die techniek nog niet goed vind uitontwikkeld. Amoled heeft nog te veel last van onnatuurlijke kleuren, kleurzwemen en inbranden.
Aha, eindelijk een kenner; iemand met verstand van zaken !!

Verschillen ICS t.o.v. vorige versies Android:

1. Holografische interface
2. Nieuwer lettertype (Roboto)
3. Diverse app's in nieuw jasje
4. Besturingssysteem intuïtiever
5. Meer gestures (veegbewegingen) oa. vernieuwde notificatie vensters
6. Persoonfoto bij SMS bericht
7. ICS heeft een andere bedieningsinterface dan eerdere versies
8. Sluiten app's door ze van het scherm te vegen
9. telefoon ontgrendeling door gezichtsherkenning
10. Vijf vaste visuele knoppen i.p.v. vier onderin scherm
11. Eenvoudiger mappen aanmaken en vullen
12. één menu, voor zowel apps als widgets
13. Formaat widgets nu wijzigbaar
14. ICS is sneller oa. door hardwareversnelling
15. Snel wisselen tussen web- en of mobile versie website
16 Camera in iCS is sneller
17. Serie opnamen met veegbeweging.
18. Panorama foto mogelijk
19. Afbeeldingen kunnen van effecten worden voorzien- ook video.
20. Foutcorrectie in toetsenbord verbeterd
21. Beheren meerdere agenda's eenvoudiger
22. Intro Android Beam (op basis nfc)
23. (en wat ik nog vergeten ben ;) )

[ Voor 49% gewijzigd door racinfo op 26-12-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:45:
[...]

Hij wil ons gewoon melden dat we niet tot maart hoeven te wachten op updates denk ik. Nu een officiele beta klinkt al beter dan de leaks die er tot nu toe geweest zijn. Ik mag iig hopen dat beta's iets stabieler zijn dan dat. Nog een weekje of twee wachten, en dan is hij waarschijnlijk te downloaden van Sammobile (waar DannyD mod is). Op Sammobile of de twitter zag ik net iets als; "we hebben wat binnen, maar we releasen nog niet omdat we ook een sociaal leven hebben". Geef ze eens ongelijk.
Precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb begrepen dat ICS ook meer met GPU gaat werken. Maar dat sloopt toch gewoon je standby tijd? De stock browser van Samsung is op zich goed, maar in een halfuur heeft ie 10% accu opgeslokt. 1/3e is dan verbruikt door het scherm en 2/3e door de browser. Dat vind ik nou niet bijzonder efficiënt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Senor Sjon schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:06:
Ik heb begrepen dat ICS ook meer met GPU gaat werken. Maar dat sloopt toch gewoon je standby tijd? De stock browser van Samsung is op zich goed, maar in een halfuur heeft ie 10% accu opgeslokt. 1/3e is dan verbruikt door het scherm en 2/3e door de browser. Dat vind ik nou niet bijzonder efficiënt.
Als hij nu sneller is door het beter toepassen van de rekenkracht, dan gebruikt hij toch minder stroom bij renderen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 07:54
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 17:30:
Heb sinds kort de eerste SAMSUNG OFFICIAL beta rom van de Galaxy S II in handen gekregen.
Ik laat niks los over de firmware zelf.
Maar ik beloof jullie allemaal een goed begin van 2012.

Groetjes DannyD www.SamMobile.com

ps. fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast.
dus je bent niet van plan om perongeluk een systemdump te maken en hier te posten ?
=(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tukk schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:02:
[...]

Als hij nu sneller is door het beter toepassen van de rekenkracht, dan gebruikt hij toch minder stroom bij renderen?
Bij sommige sites, zoals GoT wordt ie echt warm en stookt ie de accu op alsof het een lieve lust is. Ik hoop niet dat dat voor de homescreens gaat gelden. :P
Zal ongetwijfeld wel weer een bug worden waardoor mensen weer een leeglopende accu krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik heb een probleempje met de usb kabel.
Als ik mijn usb kabel in mijn laptop doe krijg ik een melding met : Het Usb apparaat wordt niet herkend.
Ik krijg wel dat venster op m'n mobiel dat het apparaat verbonden is.
Ik heb al geprobeerd om het aan te sluiten bij andere computer's / laptop's , maar zonder resultaat.

Hopelijk weet u hier meer van!

Met vriendelijke groet,

Emil van den Toorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:04:
[...]

dus je bent niet van plan om perongeluk een systemdump te maken en hier te posten ?
=(
Nee, haha.
Kleine vragen wil ik best beantwoorden maar ik geef geen informatie over de fw ID en grote zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
1. komt er nog een update tussen 2.3.6 en ICS?
2. wanneer komt ie uit? Ik ben de vage samsung kreten een beetje zat, want twee weken geleden zou al bijna de update komen naar 2.3.7, maar vooralsnog blijft ie rebooten en moet je lapmiddelen toepassen. Wifi uit is leuk, maar ik bedien ook de tv en de receiver met de telefoon en daarvoor moet ie op hetzelfde netwerk draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben nog geen Android 2.3.7 firmware gekregen of gezien.
Het lijkt er ook meer op dat Samsung bezig is met Android 4.0.
Wanneer hij officieel via KIES komt is min of meer nog de vraag.
Mijn vewachting is rond eind Februari begin Maart.
Sowieso moet je neit teveel verwachten van Android 4.0 op de Galaxy S 2.
Ja hij heeft een aantal tweaks maar gebruikt gewoon TW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dusss. dus ook alle onhebbelijkheden van TW zitten er nog in? Zoals de app drawer met uitermate brakke sortering en gaten? Zit je nog steeds vast aan 7 homescreens of kan je nu zelf het aantal bepalen? Ze gaan zich een beetje gedragen als telco, door allerlei verplichte crap erop te zetten. Tuurlijk, in den beginne was het ook wel nodig. Maar inmiddels is er aan de standaard Android een hoop verbeterd en maakt het TW steeds minder relevant. Ook wordt je dan niet gezegend met onverwijdebare apps zoals die van bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootste voordeel is gewoon je kan testen zonder dat je CUSTOM counter gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Senor Sjon schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:04:
Dusss. dus ook alle onhebbelijkheden van TW zitten er nog in? Zoals de app drawer met uitermate brakke sortering en gaten?
Je kan alles zelf sorteren, en voor sortering op alfabet kan je AppZorter gebruiken.
Zit je nog steeds vast aan 7 homescreens of kan je nu zelf het aantal bepalen?
Je kan op de SGS2 (TW) altijd al zelf het aantal homescreens bepalen, druk een op de menuknop en vervolgens op wijzigen als je naar een homescreen zit te staren.
Ze gaan zich een beetje gedragen als telco, door allerlei verplichte crap erop te zetten. Tuurlijk, in den beginne was het ook wel nodig. Maar inmiddels is er aan de standaard Android een hoop verbeterd en maakt het TW steeds minder relevant. Ook wordt je dan niet gezegend met onverwijdebare apps zoals die van bol.com.
Bloatware is inderdaad erg jammer, maar met root en TB is het ook geen probleem meer.

[ Voor 7% gewijzigd door SCARfaceE op 26-12-2011 15:55 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
De SII van mijn vrouw kan opeens de SIM kaart niet meer vinden.

In andere telefoon doet de SIM het nog wel, andersom herkent de SII een andere SIM niet. We hebben de contacten al schoongemaakt met alcohol, echter, geen succes. Iemand anders nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SCARfaceE schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:47:
[...]

Je kan alles zelf sorteren, en voor sortering op alfabet kan je AppZorter gebruiken.

[...]

Je kan op de SGS2 (TW) altijd al zelf het aantal homescreens bepalen, druk een op de menuknop en vervolgens op wijzigen als je naar een homescreen zit te staren.
[...]

Bloatware is inderdaad erg jammer, maar met root en TB is het ook geen probleem meer.
Ik gebruik al enige tijd de GO Launcher. Die heeft dat probleem niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 21-09 20:22
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:23:
Goedemiddag,

Ik heb een probleempje met de usb kabel.
Als ik mijn usb kabel in mijn laptop doe krijg ik een melding met : Het Usb apparaat wordt niet herkend.
Ik krijg wel dat venster op m'n mobiel dat het apparaat verbonden is.
Ik heb al geprobeerd om het aan te sluiten bij andere computer's / laptop's , maar zonder resultaat.

Hopelijk weet u hier meer van!

Met vriendelijke groet,

Emil van den Toorn
Zoek eens naar samsung usb drivers. Je kan die krijgen door KIES te installeren (maar als je die verder niet gebruikt is jdat jammer), of door alleen de drivers ergens vandaan te plukken. In het tweede geval kan je Odin gewoon gebruiken en de SGS2 als verwisselbare schijf benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
/TheDuke\ schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:50:
De SII van mijn vrouw kan opeens de SIM kaart niet meer vinden.

In andere telefoon doet de SIM het nog wel, andersom herkent de SII een andere SIM niet. We hebben de contacten al schoongemaakt met alcohol, echter, geen succes. Iemand anders nog een tip?
Steek er jouw sim eens in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
andersom herkent de SII een andere SIM niet
Staat er toch al?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Poeh, net even geschrokken van dat ding.

Youtube app openen --> filmpje zoeken..

Totale vastlopers. Reageerde helemaal nergens meer op. Volume knop, home knop, scherm, niks deed het meer.

Natuurlijk gelijk in de stress, wat nu doen? De knoppen doen niks, hoe zet ik hem nu uit???

Pas na 2 minuten ging er een lampje branden: Ohja, de batterij kan er natuurlijk gewoon uit.... ;)

Nu maar hopen dat ie niet nog eens vage kuren tentoonsteld, dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Even een lekker dom vraagje. Zo dom dat het amper te google'en valt, omdat de zoektermen te generiek zijn :P

Als ik videos benader via Applicaties - Videos, zie ik nergens een optie om een video te wissen. Moet ik dan inderdaad of via de file manager of via de Gallerij diezelfde videos benaderen om ze alsnog te wissen? Of zie ik echt iets heeeeeel doms over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleineheino
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-08-2024
Graag wil ik wat vragen over connectiviteit. Is het mogelijk om foto's die op de S2 staan te zien op en ipad2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
  • Laatst online: 11-12-2024
Kleineheino schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:04:
Graag wil ik wat vragen over connectiviteit. Is het mogelijk om foto's die op de S2 staan te zien op en ipad2?
brrr... das vloeken, niet doen hoor!

OT
Lijkt me dat dit via smb share oid moet kunnen...
of dnla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb sinds kort een SGS2. Prima spul, nog geen grote problemen ondervonden. Een dingetje wat mij opviel, is dat wanneer ik de telefoon aanzet met de charger erin, hij nooit mijn simkaart kan vinden. Hierdoor geeft ie aan No Service. Boot ik weer zonder charger erin, geen enkel probleem. Iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleineheino
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-08-2024
diet schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:07:
[...]

brrr... das vloeken, niet doen hoor!

OT
Lijkt me dat dit via smb share oid moet kunnen...
of dnla?
Misschien is het vloeken maar ik zou toch heel graag willen weten of het kan wat we vragen. Hoe werkt dat dan smb of dnla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 17:13
bear87 schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:47:
[...]

Met alle respect voor de Galaxy R, maar ten opzichte van de S2 is hij 50 euro goedkoper en dan;

-Video opnemen in 720p ipv 1080p
-5 megapixel camera ipv 8 megapixel camera
-Ouderwets super lcd ipv super amoled + scherm
-Cpu langzamer
-8gb opslag ipv 16 gb opslag

Dat jij er blij mee bent, dat geloof ik. Het is zeker een mooi ding :) Maar met een prijsverschil van 50 euro en toch een aantal dingen minder hebbend dan de S2, vind ik je stelling dat de S2 te duur is voor wat je krijgt onhoudbaar. De S2 blinkt juist uit in veel voor weinig, en de R kost slechts 5 tientjes minder terwijl je toch best wat inlevert. Als de S2 te duur is voor wat je krijgt, dan is de R al helemaal te duur voor wat je krijgt. Wellicht biedt een Sensation dan meer value for money.

Voor wie de S2 te duur vindt, vind ik zelf de S plus een heel mooi ding voor het geld (270 euro) Al is de S2 tegenwoordig zovaak bij een goedkoop 1 jarig abbo te krijgen, dat ook dat niet meer hoeft.

Ik heb mijn S2 nu een klein half jaar, nooit last gehad van kleurzwemen of inbranden. Heb jij dat zelf geconstateerd?
Inderdaad heeft de camera minder pixels en zit er minder opslag in de telefoon (32GB microsd kosten geen drol meer) en is de CPU fractioneel langzamer.

Maar ben blij dat er een -volgens jou- ouderwetse LCD in zit. Het is wel een uitontwikkelde Super LCD.
Amoled is zeker prachtige en veelbelovende schermtechniek, maar is naar mijn mening nog niet voldoende ontwikkeld.

De iets lagere CPU-kracht zal je nauwelijks merken, maar is wel gunstig voor de batterijduur, en is het toestel klaar voor ICS. :)

De door jouw genoemde S plus is zeker wel een mooi toestel (had die ook overwogen), maar dan is de R voor die drie tientjes meer toch wel zeker een hele grote stap vooruit. In ieder geval veel groter dan de stap van de R naar de S2. De S plus heeft bovendien nog de "oude" Super amoled met pentile techniek, dus onscherper dan een vergelijkbare LCD of Super amoled plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:15
JazzySOB schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:15:
[...]

Inderdaad heeft de camera minder pixels en zit er minder opslag in de telefoon (32GB microsd kosten geen drol meer) en is de CPU fractioneel langzamer.

Maar ben blij dat er een -volgens jou- ouderwetse LCD in zit. Het is wel een uitontwikkelde Super LCD.
Amoled is zeker prachtige en veelbelovende schermtechniek, maar is naar mijn mening nog niet voldoende ontwikkeld.

De iets lagere CPU-kracht zal je nauwelijks merken, maar is wel gunstig voor de batterijduur, en is het toestel klaar voor ICS. :)

De door jouw genoemde S plus is zeker wel een mooi toestel (had die ook overwogen), maar dan is de R voor die drie tientjes meer toch wel zeker een hele grote stap vooruit. In ieder geval veel groter dan de stap van de R naar de S2. De S plus heeft bovendien nog de "oude" Super amoled met pentile techniek, dus onscherper dan een vergelijkbare LCD of Super amoled plus.
Ik snap je vergelijking totaal niet?
De S2 is gewoon het topmodel van Samsung op dit moment, de R is een downgrade, geen Exynos processor, minder geheugen, slechtere camera, LCD..
En wat bedoel je met klaar voor ICS? De S2 is dit ook, of je moet iets anders bedoelen..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 19:45
SgtElPotato schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:48:
[...]

Ik snap je vergelijking totaal niet?
De S2 is gewoon het topmodel van Samsung op dit moment, de R is een downgrade, geen Exynos processor, minder geheugen, slechtere camera, LCD..
En wat bedoel je met klaar voor ICS? De S2 is dit ook, of je moet iets anders bedoelen..
nog belangrijker, welke gpu zit erin? Nenamark op de R is bijvoorbeeld 29,6 fps op de SGS2 is het 47,3... Oftewel grafisch is de SGS2 ook nog eens een stuk sterker :) maar voor hem: veel plezier met je R hoor ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Senor Sjon schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:41:
1. komt er nog een update tussen 2.3.6 en ICS?
2. wanneer komt ie uit? Ik ben de vage samsung kreten een beetje zat, want twee weken geleden zou al bijna de update komen naar 2.3.7, maar vooralsnog blijft ie rebooten en moet je lapmiddelen toepassen. Wifi uit is leuk, maar ik bedien ook de tv en de receiver met de telefoon en daarvoor moet ie op hetzelfde netwerk draaien.
Dan ga je toch terug naar de laatste stabiele versie? Zoveel nieuws brengen de diverse firmware versies nou ook weer niet.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:20
Ewivis schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 01:02:
[...]

nog belangrijker, welke gpu zit erin? Nenamark op de R is bijvoorbeeld 29,6 fps op de SGS2 is het 47,3... Oftewel grafisch is de SGS2 ook nog eens een stuk sterker :) maar voor hem: veel plezier met je R hoor ;)
Offtopic: De Tegra 2 zit daarin.
Dit model was volgens mij uitgebracht om een vergelijkbare ervaring te geven voor andere landen, omdat de verwachting dat ze niet genoeg Exynos processoren konden leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18-09 22:23
Mensen hier last gehad van stof in de USB port waardoor de toestel telkens denkt dat hij aan het opladen is. Zo ja hoe heb je het opgelost. Heb op advies van XDA de port schoongemaakt, maar nog steeds last van.

Nu mag ik mijn toestel ge-root naar een service center brengen en dan hun erna gaan kijken. Maar kan de phone niet voor lange tijd missen, dus wil het graag zelf oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:13

wasco

brightest crayon in the box

Ik heb exact hetzelfde, en ik denk niet dat het stof is.

Ik heb het gevoel dat de connector 'losser' zit dan in het begin, alsof er slijtage op zit. Mijn vermoeden is dat het slecht contact binnen in de connector plaatsvindt. Pin me er niet op vast, maar ik lees de laatste tijd nogal veel van dit soort klachten. Lijkt me meer dan toeval.

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:33

TRaSH

koffie ?

Kleineheino schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:04:
Met de SII heb je prima collectiviteit.
Je kan via bluetooth verzenden naar andere apparaten zoals je laptop etc.
Alleen apple accepteert dit niet dus zal via een omweg moeten.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
wasco schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:45:
Ik heb exact hetzelfde, en ik denk niet dat het stof is.

Ik heb het gevoel dat de connector 'losser' zit dan in het begin, alsof er slijtage op zit. Mijn vermoeden is dat het slecht contact binnen in de connector plaatsvindt. Pin me er niet op vast, maar ik lees de laatste tijd nogal veel van dit soort klachten. Lijkt me meer dan toeval.
XDA en Androidworld staan er berichten dat meerdere mensen last van hebben. Doet het opladen wel "normaal" bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:45:
[...]

Onzin, de "latest firmware" lijst wordt wel aangevuld met andere beta ROM's, ook tijdens de kerst. Het is gewoon weer een verkapte reclame poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:09:
[...]

Onzin, de "latest firmware" lijst wordt wel aangevuld met andere beta ROM's, ook tijdens de kerst. Het is gewoon weer een verkapte reclame poging.
Idd die Sammobile beginnen sinds kort veel te spammen :S Ik snap dat ze wat bekendheid en bezoekers willen. Maar zo zakt de vertrouwen wel.
Grappige is dat het ook gewoon een medewerker is van Samsung Nederland (Zover ik hoorde). Want alle leaks komen vanuit Nederland ook.
Pagina: 1 ... 36 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier